Eliminazione di lesioni cutanee - cura dopu
Una lesione cutanea hè una zona di a pelle chì hè diversa da a pelle circundante. Questu pò esse un pezzu, ferita, o una zona di pelle chì ùn hè micca normale. Pò esse ancu un cancheru di a pelle o un tumore non cancerosu (benignu).
Avete avutu una rimozione di lesioni cutanee. Questa hè una prucedura per rimuovere a lesione per esaminazione da un patologu o per prevene a ripetizione di a lesione.
Pudete avè suture o solu una piccula ferita aperta.
Hè impurtante di piglià cura di u situ. Questu aiuta à prevene l'infezioni è permette a ferita di guarì currettamente.
I punti sò fili speciali chì sò cusiti attraversu a pelle in un situ di ferita per riunisce i bordi di una ferita. Cura per i vostri punti è ferita cumu seguitu:
- Mantene a zona cuperta per e prime 24 à 48 ore dopu chì i punti sò stati posti.
- Dopu à 24 à 48 ore, lavate delicatamente u situ cù acqua fresca è sapone. Pat asciugà u situ cù un pannu di carta pulitu.
- U vostru fornitore pò raccomandà l'applicazione di vaselina o un unguentu antibioticu nantu à a ferita.
- Se ci era una fascia sopra i punti, rimpiazzate cù una nova fascia pulita.
- Mantene u situ pulitu è asciuttu lavendulu 1 à 2 volte à ghjornu.
- U vostru duttore sanitariu duveria dì quandu vultà per caccià i punti. Se no, cuntattate u vostru fornitore.
Se u vostru fornitore ùn chjude micca a vostra ferita di novu cù suture, avete bisognu di curallu in casa. A ferita guariscerà da u fondu à a cima.
Pudete esse dumandatu di mantene un vestitu sopra a ferita, o u vostru fornitore pò suggerisce di lascià a ferita aperta à l'aria.
Mantene u situ pulitu è asciuttu lavendulu 1 à 2 volte à ghjornu. Vulete impedisce chì una crosta si formi o sia tirata fora. Per fà questu:
- U vostru fornitore pò suggerisce di aduprà vaselina o un unguentu antibioticu nantu à a ferita.
- Se ci hè un vestitu è si attacca à a ferita, bagnallu è riprova, a menu chì u vostru fornitore ùn vi abbia urdinatu di tirallu fora.
Ùn aduprate micca detergenti per a pelle, alcolu, perossidu, iodiu, o sapone cù chimichi antibatterici. Queste ponu dannà u tessutu di a ferita è lentà a guarigione.
A zona trattata pò vede rossa dopu. Un blister si formerà spessu in poche ore. Pò parè chjaru o avè un culore rossu o viulettu.
Pudete avè un pocu di dolore finu à 3 ghjorni.
A maiò parte di u tempu, ùn hè micca necessariu una cura speciale durante a guarigione. A zona deve esse lavata delicatamente una o duie volte à ghjornu è mantenuta pulita. Un fasciamentu o vestimentu deve esse necessariu solu se l'area sfrega contra a robba o pò esse facilmente ferita.
Una scab si forma è di solitu si stacca da sola in 1 à 3 settimane, secondu a zona trattata. Ùn coglie micca a scab.
I seguenti suggerimenti ponu aiutà:
- Impedisce chì a ferita riaprissi mantenendu una attività intensiva à u minimu.
- Assicuratevi chì e vostre mani sò pulite quandu si cura a ferita.
- Se a ferita hè nantu à u vostru scalp, hè OK per shampoo è lavà. Esse dolce è evite assai esposizione à l'acqua.
- Pigliate bè a cura di a vostra ferita per prevene ulteriori cicatrici.
- Pudete piglià medicinali per u dolore, cum'è acetaminofene, cumu indicatu per u dolore in u situ di a ferita. Fate à u vostru duttore nantu à altri medicinali per u dolore (cum'è l'aspirina o l'ibuprofene) per assicurassi chì ùn causeranu micca sanguinamentu.
- Seguità cù u vostru fornitore per assicurà chì a ferita guarisca currettamente.
Chjamate subitu u vostru fornitore se:
- Ci hè qualchì rossu, dulore o pus giallu intornu à a ferita. Questa puderia significà chì ci hè una infezzjoni.
- Ci hè un sanguinamentu in u situ di a ferita chì ùn si fermerà dopu à 10 minuti di pressione diretta.
- Avete una frebba superiore à 100 ° F (37,8 ° C).
- Ci hè un dulore in u situ chì ùn si ne và più, ancu dopu à piglià a medicina per u dolore.
- A ferita hè stata aperta.
- I vostri punti o cuciture sò surtiti troppu prestu.
Dopu a guarigione cumpleta, chjamate u vostru fornitore se a lesione di a pelle ùn pare micca esse andata.
Rasatura escisione - cura di a pelle; Escisione di lesioni cutanee - cura post-benigna; Eliminazione di lesioni cutanee - cura benigna dopu; Criochirurgia - cura di a pelle; BCC - rimuzzioni dopu a cura; Cancer di cellule basali - rimozione di l'assistenza dopu; Cheratosi Actinica - rimuzzioni dopu a cura; Wart-rimuzzioni dopu a cura; Squamous cure di rimuzzioni di cellule squamous; Mole - rimuzzioni dopu a cura; Nevus - rimuzzioni dopu a cura; Nevi - rimuzzioni dopu a cura; Scissor excision aftercare; Eliminazione di tag di a pelle dopu a cura; Cure post-rimozione di talpe; Eliminazione di u cancheru di a pelle dopu a cura; Cura dopu à l'eliminazione di u marcatu di nascita; Molluscum contagiosum - rimuzzioni dopu a cura; Elettrodesiccazione - rimozione di lesioni cutanee dopu a cura
Addison P. Chirurgia plastica cumpresa lesioni cumuni di a pelle è sottucutanee. In: Garden OJ, Parks RW, eds. Principii è Pratica di Chirurgia. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 18.
Dinulos JGH. E procedure chirurgiche dermatologiche. In: Dinulos JGH, ed. Dermatologia Clinica di Habif. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: cap. 27.
Newell KA. Chjuditura di ferita. In: Richard Dehn R, Asprey D, eds. Prucedure Cliniche Essenziali. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: cap. 32.
- Cundizioni di a Pelle