Fallimentu di u core in i zitelli - cura di casa
L'insufficienza cardiaca hè una cundizione chì risulta quandu u core ùn hè più capace di pompà in modu efficace sangue riccu in ossigenu à u restu di u corpu per risponde à i bisogni di i tessuti è di l'organi di u corpu.
I genitori è i caregivers, è ancu i zitelli più grandi cù insufficienza cardiaca, devenu amparà à:
- Monitorà è gestisce a cura di l'insufficienza cardiaca in a casa.
- Ricunnosce i sintomi chì l'insufficienza cardiaca s'aggrava.
U surviglianza in casa vi aiuta à voi è à u vostru figliolu à stà in cima à a fallimentu di u core di u zitellu. Fate cusì pò aiutà à piglià prublemi prima ch'elli sianu troppu serii. Calchì volta sti simplici cuntrolli vi ricurdanu chì u vostru zitellu hà betu troppu fluidu o manghjatu troppu sale.
Assicuratevi di scrive i risultati di i cuntrolli di casa di u vostru figliolu in modu chì pudete sparte cù l'assistenza medica di u to figliolu. Puderete avè bisognu di tene una carta, o l'uffiziu di u duttore pò avè un "telemonitor", un dispositivu chì pudete aduprà per invià l'infurmazioni di u vostru zitellu automaticamente. Una infermiera passerà nantu à i risultati di a casa di u to figliolu cun voi in una telefunata regulare.
Durante a ghjurnata, fighjate questi segni o sintomi in u vostru zitellu:
- Livellu di bassa energia
- Mancanza di fiatu quandu si faci attività di tutti i ghjorni
- Vestiti o scarpi chì si sentenu stretti
- Gonfiore à e caviglie o à e gambe
- Tussa più spessu o una tosse bagnata
- Mancanza di fiatu di notte
Pisà u vostru zitellu vi aiuterà à sapè s'ellu ci hè troppu fluidu in u so corpu. Duverii:
- Pesa u vostru zitellu ogni matina à listessa scala à u svegliu. Prima di manghjà è dopu aduprà u bagnu. Assicuratevi chì u to figliolu abbia vistimenti simili ogni volta.
- Dumandate à u fornitore di u vostru zitellu ciò chì u so pesu deve stà in.
- Chjamate ancu u fornitore se u vostru zitellu perde assai pesu.
I corpi di i zitelli è di i zitelli travaglianu assai duru per via di fallimentu cardiacu. I zitelli ponu esse troppu stanchi per beie abbastanza latte maternu o formula quandu si manghjanu. Dunque anu spessu bisognu di calorie in più per aiutalli à cresce. U fornitore di u to figliolu pò suggerisce una formula chì hà più calorie imballate in ogni once. Puderete bisognu di tene traccia di quantu formula hè presa, è segnalà quandu u vostru zitellu hà diarrea. I zitelli è i zitelli averanu ancu bisognu di nutrizione in più cù un tubu d'alimentazione.
I zitelli più vechji ponu ancu micca manghjà abbastanza per via di una diminuzione di l'appetitu. Ancu i zitelli maiò ponu avè bisognu di un tubu d'alimentazione, sia tuttu u tempu, solu una parte di a ghjurnata, o quandu si verifica a perdita di pesu.
Quandu hè più prisente insuffisenza cardiaca grave, u vostru figliolu pò avè bisognu di limità a quantità di sale è di fluidi totali presi ogni ghjornu.
U vostru zitellu averà bisognu di piglià medicinali per curà l'insuffisenza cardiaca. I Medicini trattanu i sintomi è impediscenu à l'insuffisenza cardiaca di peghju. Hè assai impurtante chì u to figliolu pigliessi a medicina cum'ellu l'ha urdinatu a squadra sanitaria.
Sti medicini:
- Aiutate a pompa musculare di u core megliu
- Mantene u sangue da a coagulazione
- Aprite i vini sanguini o rallentate a frequenza cardiaca per chì u core ùn abbia da travaglià tantu
- Riduce i danni à u core
- Riduce u risicu di ritmi cardiaci anormali
- Rimpiazzà u putassiu
- Sbarrazzà u corpu di eccessu di fluidu è di sale (sodiu)
U vostru zitellu deve piglià i medicinali per l'insufficienza cardiaca cum'è indicatu Ùn permettite micca à u to figliolu di piglià altre droga o erbe senza prima dumandà à u fornitore di u to figliolu. I farmaci cumuni chì ponu aggravà l'insufficienza cardiaca sò:
- Ibuprofene (Advil, Motrin)
- Naproxen (Aleve, Naprosyn)
Se u vostru zitellu hà bisognu d'ossigenu in casa, duverete sapè cumu almacenà è aduprà ossigenu. Se viaghjate, pianu in anticipu. Duvete ancu amparà nantu à a sicurezza di l'ossigenu in casa.
Alcuni zitelli ponu avè bisognu di limità o di limità certe attività o sport. Assicuratevi di discute questu cù u fornitore.
Chjamate u fornitore di u vostru zitellu se u vostru zitellu:
- Hè stancu o debule.
- Si sente cortu di fiatu quandu hè attivu o à u riposu.
- Hà un culore di pelle bluasgiu intornu à a bocca o nantu à e labbre è a lingua.
- Sibilante è avendu prublemi à respirà. Questu hè vistu più in i zitelli.
- Hà una tosse chì ùn si ne và. Pò esse seccu è pirate, o pò sembra bagnatu è suscita sput rosa, spumante.
- Hà un gonfiore in i pedi, caviglie, o gambe.
- Hà guadagnatu o persu u pesu.
- Hà dulore è tenerezza in u ventre.
- Hà un pulse o battimentu di u core assai lentu o assai veloce, o ùn hè micca regulare.
- Hà una pressione sanguigna più bassa o più alta di quella normale per u vostru zitellu.
Fallimentu cardiacu cunghjestivu (CHF) - surviglianza in casa per i zitelli; Cor pulmonale - surveglianza di a casa per i zitelli; Cardiomiopatia - monitorizazione di casa di fallimentu cardiacu per i zitelli
Situ web di l'Associazione Americana di u Cuore. Fallimentu cardiacu in i zitelli è l'adulescenti. www.heart.org/en/health-topics/heart-failure/what-is-heart-failure/heart-failure-in-children-and-adolescents#. Actualizatu u 31 di maghju di u 2017. Accessu à u 18 di marzu di u 2021.
Aydin SI, Sidiqi N, Janson CM, et al. Fallimentu cardiacu pediatricu è cardiomiopatie pediatriche. In: Ungerleider RM, Meliones JN, McMillan KN, Cooper DS, Jacobs JP, eds. Malatie cardiache critiche in zitelli è zitelli. 3a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 72.
Rossano JW. Fallimentu di u core. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds.Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 469.
Starc TJ, Hayes CJ, Hordof AJ. Cardiologia pediatrica. In: Polin RA, Ditmar MF, eds. Secreti Pediatrici. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: chap 3.
- Fallimentu di u core