Autore: Janice Evans
Data Di Creazione: 2 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Siddharthan Chandran: Can the damaged brain repair itself?
Video: Siddharthan Chandran: Can the damaged brain repair itself?

L'atrofia di u nervu otticu hè dannu à u nervu otticu. U nervu otticu porta immagini di ciò chì l'ochju vede in u cervellu.

Ci sò parechje cause di atrofia ottica. U più cumunu hè un flussu di sangue scarsu. Questa hè chjamata neuropatia ottica ischemica. U prublema tocca u più spessu l'adulti maiori. U nervu otticu pò ancu esse dannatu da scossa, tossine, radiazioni è traumi.

E malatie di l'ochji, cum'è u glaucoma, ponu ancu causà una forma di atrofia di u nervu otticu. A cundizione pò ancu esse causata da malatie di u cervellu è di u sistema nervosu centrale. Queste ponu include:

  • Tumore cerebrale
  • Arterite craniale (qualchì volta chjamata arterite temporale)
  • Sclerosi multipla
  • Corsu

Ci sò ancu forme rare di atrofia ereditaria di u nervu otticu chì toccanu i zitelli è i ghjovani adulti. A volte, e ferite à a faccia o à a testa ponu causà atrofia di u nervu otticu.

L'atrofia di u nervu otticu face diminuisce a visione è riduce u campu di a visione. A capacità di vede un dettu fine serà ancu persa. I culori pareranu svaniti. Cù u tempu, u pupulare serà menu in gradu di reagisce à a luce, è infine, a so capacità di reagisce à a luce pò esse persa.


U fornitore di assistenza sanitaria farà un esame oculare cumpletu per circà a malattia. L'esame includerà testi di:

  • Visione di culore
  • Riflessu di luce pupulare
  • Tonometria
  • Agudezza visuale
  • Test di campu visuale (visione laterale)

Pudete ancu bisognu di un esame fisicu cumpletu è altri test.

U dannu da l'atrofia di u nervu otticu ùn pò micca esse invertitu. A malatia sottostante deve esse truvata è trattata. Altrimenti, a perdita di a visione continuerà.

Raramente, e cundizioni chì portanu à l'atrofia ottica ponu esse curabili.

A visione persa per l'atrofia di u nervu otticu ùn pò micca esse recuperata. Hè assai impurtante per prutege l'altru ochju.

E persone cun questa situazione anu da esse verificate regolarmente da un oculista cun esperienza in condizioni nervose. Informate subitu u vostru duttore di qualsiasi cambiamentu di visione.

Parechje cause di atrofia di u nervu otticu ùn ponu esse impedite.

I passi di prevenzione includenu:

  • L'adulti anziani duverebbenu avè u so fornitore gestisce accuratamente a so pressione sanguigna.
  • Aduprate precauzioni di sicurezza standard per prevene ferite à a faccia. A maiò parte di e ferite facciali sò u risultatu di accidenti di vittura. U portu di e cinture di sicurezza pò aiutà à prevene ste ferite.
  • Pianificate un esame oculare annuale di routine per verificà u glaucoma.
  • Ùn beie mai alcolu fatta in casa è forme d'alcol chì ùn sò micca destinate à beie. U metanolu, chì pò esse truvatu in l'alcol fattu in casa, pò causà atrofia di u nervu otticu in i dui ochji.

Atrofia ottica; Neuropatia ottica


  • Nervu otticu
  • Test di campu visuale

Cioffi GA, Liebmann JM. Malatie di u sistema visuale. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 395.

Karanjia R, Patel VR, Sadun AA. Atrofie ottiche ereditarie, nutrizionali è tossiche. In: Yanoff M, Duker JS, eds. Oftalmologia. 5a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 9.9.

Prasad S, Balcer LJ. Anormalità di u nervu otticu è di a retina. In: Daroff RB, Jankovic J, Mazziotta JC, Pomeroy SL, eds. Neurologia di Bradley in Pràtica Clinica. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 17.

Assicuratevi Di Leghje

Trè Ragioni Ingannevuli I Vostri Livelli A1c Fluttuanu

Trè Ragioni Ingannevuli I Vostri Livelli A1c Fluttuanu

Quandu avete campatu cù a diabete di tip 2 per un pezzu, diventate un prufe iunale à ge ti ce i vo tri livelli di gluco iu. apete chì hè megliu à limità i carbuidrati, e ...
Malaria

Malaria

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì ghj...