Calci è ossi
U calciu minerale aiuta i musculi, i nervi è e cellule à travaglià nurmale.
U vostru corpu hà ancu bisognu di calciu (è di fosforu) per fà osse sane. L'ossi sò u situ principale di almacenamentu di u calciu in u corpu.
U vostru corpu ùn pò micca fà calciu. U corpu riceve solu u calciu chì hà bisognu attraversu l'alimentu chì manghjate, o da supplementi. Se ùn avete micca abbastanza calciu in a vostra dieta, o se u vostru corpu ùn assorbe abbastanza calciu, i vostri ossi ponu diventà debuli o ùn cresceranu micca currettamente.
U vostru scheletru (osse) hè un organu vivu. L'ossi sò constantemente rimudellati cù l'ossu vechju riassorbitu è l'ossu novu furmatu. Ci vole circa 10 anni per rinnovà tuttu l'ossu in u vostru corpu. Hè per quessa chì l'attenzione à a salute di l'osse hè impurtante in l'adulti è micca solu in i zitelli in crescita.
A densità ossea si riferisce à quantu calciu è altri minerali sò presenti in una sezione di u vostru osu. A densità ossea hè a più alta trà 25 è 35 anni. Scende à misura chì invechjate. Questu pò esse resultante in osse fragili è fragili chì ponu rompere facilmente, ancu senza una caduta o altre ferite.
U sistema digestivu hè di solitu assai male per assorbe u calciu. A maiò parte di a ghjente assorbe solu 15% à 20% di u calciu chì manghjanu in a so dieta. A vitamina D hè l'ormone chì aiuta l'intestinu à assorbe più calciu.
Parechji adulti anziani anu risichi cumuni chì aggravanu a salute di l'osse. L'ingestione di calciu in a dieta (latte, furmagliu, yogurt) hè bassa. I livelli di vitamina D sò bassi è l'assorbimentu di calciu intestinale hè bassu. In parechji adulti, i signali ormonali anu da caccià qualchì calciu fora di l'osse ogni ghjornu per mantene i livelli di calciu in sangue nurmali. Questu contribuisce à a perdita di l'ossu.
Per via di questu, à l'età, u vostru corpu hà sempre bisognu di calciu per mantene e vostre ossa densi è forti. A maiò parte di i sperti cunsiglianu almenu 1200 milligrammi di calciu è 800 à 1.000 unità internaziunali di vitamina D à ghjornu. U vostru duttore di sanità pò cunsiglià un supplementu per dà u calciu è a vitamina D chì avete bisognu.
Alcune raccomandazioni richiedenu dosi assai più alti di vitamina D, ma parechji esperti pensanu chì alte dosi di vitamina D ùn sò micca sicure per tutti. Inoltre, assai quantità di calciu in a vostra dieta pò purtà à prublemi di salute cum'è stinzia, calcoli renali è danni à i reni. Se site preoccupatu per a salute di l'osse, assicuratevi di discutere cù u vostru fornitore se i supplementi di calciu è Vitamina D sò una bona scelta per voi.
E persone chì anu malatie intestinali (malattia infiammatoria intestinale, chirurgia di bypass gastricu), malattia di a glandula paratiroide, o chì piglianu certi medicamenti ponu necessità di raccomandazioni diverse per supplementazione di calciu è vitamina D. Parlate cù u vostru duttore se ùn site micca sicuru quantu calciu è vitamina D da piglià.
Seguitate una dieta chì furnisce a quantità curretta di calciu, vitamina D è proteine. Questi nutrienti ùn smetteranu micca cumpletamente a perdita ossea, ma aiutanu à assicurà chì u vostru corpu abbia i materiali chì hà bisognu per custruisce l'osse. U rimanimentu in forma è attivu pò ancu prutege l'osse è mantene li più forti. Evità di fumà prutege ancu l'osse è li mantene più forti.
I cibi altamente calciosi includenu:
- Latte
- Furmagliu
- Ghjacciu
- Legumi verdi fugliali, cum'è spinach è collard greens
- Salmon
- Sardine (cù l'osse)
- Tofu
- Yogurt
Forza ossea è calciu; Osteoporosi - calciu è ossa; Osteopenia - calciu è ossa; Assuciatu di l'ossi - calciu è ossa; Bassa densità ossea - calciu è ossa
- Calci è ossi
Black DM, Rosen CJ. Pratica clinica: osteoporosi postmenopausale. N Engl J Med. 2016; 374 (3): 254-262. PMID: 26789873 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26789873/.
Brown C. Vitamine, calciu, ossu. In: Brown MJ, Sharma P, Mir FA, Bennett PN, eds. Farmacologia Clinica. XII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 39.
Cosman F, de Beur SJ, LeBoff MS, et al.Guida di u clinicu per a prevenzione è u trattamentu di l'osteoporosi. Osteoporos Int. 2014; 25 (10): 2359-2381. PMID: pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25182228/.
Sakhaee K, Moe OW. Urolitiasi. In: Yu ASL, Chertow GM, Luyckx VA, Marsden PA, Skorecki K, Taal MW, eds. Brenner è u Renu di u Rettore. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 38.
US Preventative Services Task Force, Grossman DC, Curry SJ, Owens DK, et al. Vitamina D, calciu, o supplementazione cumbinata per a prevenzione primaria di fratture in adulti abitati in a comunità: Dichjarazione di Raccomandazione di a Task Force di i Servizii Preventivi di i Stati Uniti JAMA. 2018; 319 (15): 1592-1599 PMID: 29677309 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29677309/.