Sodiu in dieta
U Sodiu hè un elementu chì u corpu hà bisognu di travaglià bè. U sale cuntene sodiu.
U corpu usa sodiu per cuntrullà a pressione sanguigna è u vulume di sangue. U vostru corpu hà ancu bisognu di sodiu per i musculi è i nervi per travaglià bè.
U Sodiu si trova naturalmente in a maiò parte di l'alimenti. A forma più cumuna di sodiu hè u cloruru di sodiu, chì hè u sale da tavula. U latte, a barbabietola è u sedu cuntenenu naturalmente sodiu. L'acqua potabile cuntene ancu sodiu, ma a quantità dipende da a fonte.
U Sodiu hè ancu aghjuntu à parechji prudutti alimentarii. Alcune di queste forme aghjunte sò glutammatu monosodicu (MSG), nitritu di sodiu, saccarina di sodiu, bicarbonatu di sodiu (bicarbonatu di sodiu) è benzoatu di sodiu. Quessi sò in elementi cum'è salsa Worcestershire, salsa di soia, sale di cipolla, sale d'agliu è cubi di bouillon.
E carni trasfurmate cum'è a pancetta, a salsiccia è u prisuttu, inseme cù zuppe è verdure in scatula cuntenenu ancu sodiu aghjuntu. I prudutti sfornati cum'è biscotti imballati, dolci di spuntinu è ciambelle, sò ancu spessu ricchi di sodiu. I fast food sò generalmente assai ricchi di sodiu.
Troppu sodiu in a dieta pò purtà à:
- A pressione sanguigna alta in alcune persone
- Una seria accumulazione di fluidi in e persone cù insufficienza cardiaca, cirrosi di u fegatu, o malattie renali
U sodiu in a dieta (chjamatu sodiu dieteticu) hè misuratu in milligrammi (mg). U sale di tavula hè 40% sodiu. Un cucchiainu (5 millilitri) di sale da tavuletta cuntene 2.300 mg di sodiu.
L'adulti sani devenu limità l'ingestione di sodiu à 2.300 mg à ghjornu. L'Adulti cù pressione sanguigna alta ùn anu più di 1,500 mg per ghjornu. Quelli chì anu insufficenza cardiaca congestiva, cirrosi epatica è malatie renali ponu avè bisognu di quantità assai inferiori.
Ùn ci hè nisuna restrizione specifica di sodiu per i zitelli, i zitelli è l'adulescenti. Tuttavia, certi livelli di assunzione adeguata ogni ghjornu per una crescita sana sò stati stabiliti. Questi includenu:
- Lattanti di menu di 6 mesi: 120 mg
- Lattanti da 6 à 12 mesi: 370 mg
- I zitelli da 1 à 3 anni: 1,000 mg
- I zitelli da 4 à 8 anni: 1200 mg
- I zitelli è i zitelli di 9 à 18 anni: 1.500 mg
Abitudini alimentari è attitudini nantu à l'alimentu chì si formanu durante a zitiddina sò suscettibili di influenzà l'abitudini alimentari per a vita. Per questa ragione, hè una bona idea per i zitelli di evità di cunsumà troppu sodiu.
Dieta - sodiu (sale); Iponatremia - sodiu in dieta; Ipernatremia - sodiu in dieta; Fallimentu cardiacu - sodiu in dieta
- Cuntenutu di sodiu
Appel LJ. Dieta è pressione sanguigna. In: Bakris GL, Sorrentino MJ, eds. Ipertensione: Un cumpagnu di a malattia cardiaca di Braunwald. 3a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 21.
Eckel RH, Jakicic JM, Ard JD, et al. Linea guida 2013 AHA / ACC nantu à a gestione di u stilu di vita per riduce u risicu cardiovascolare: un rapportu di u College Americanu di Cardiologia / American Heart Association Task Force nantu à e linee guida di pratica. Circulazione. 2014; 129 (25 Suppl 2): S76-S99. PMID: 24222015 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24222015/.
Mozaffarian D. Nutrizione è malatie cardiovascolari è metaboliche. In: Zipes DP, Libby P, Bonow RO, Mann, DL, Tomaselli GF, Braunwald E, eds. Malattia Cardiaca di Braunwald: Un Manuale di Medicina Cardiovascolare. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 49.
Situ di l'Accademie Naziunali di Scienze, Ingegneria è Medicina. 2019. Prese Dietetiche di Riferimentu per u Sodiu è u Potassiu. Washington, DC: The National Academies Press. www.nap.edu/catalog/25353/dietary-reference-intakes-for-sodium-and-potassium. Accessu à u 30 di ghjugnu, 2020.