Overdose di droga antidiarreica
![Cosenza: otto arresti per traffico di droga](https://i.ytimg.com/vi/kgNyvXQMd18/hqdefault.jpg)
E droghe antidiarreiche sò aduprate per trattà feci allentate, acquose è frequenti. Questu articulu discute a sobredose di farmaci antidiarreaici chì cuntenenu difenossilatu è atropina. I dui ingredienti aiutanu à rallentà u muvimentu intestinale. Inoltre, l'atropina aiuta à diminuisce a produzzione di fluidi di u corpu.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun overdoses, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
I ingredienti includenu:
- Difenossilato
- Atropine
U difenossilatu hè un oppioide debule, una classe di droghe chì include morfina è altri narcotici. L'abusu di oppioidi, o l'usu di oppioidi per ragioni non mediche hè un prublema crescente.
Queste sostanze si trovanu in questi medicinali:
- Diphenatol
- Lofene
- Logen
- Lomanate
- Lomotil
- Lonox
- Lo-Trol
- Nè-Mil
Altri medicini ponu ancu cuntene queste sostanze.
Qualchissia chì hà overdosed nantu à sta medicina pò avè alcuni di sti sintomi:
- Apatia, perdita di u desideriu di fà qualcosa
- Somnolenza, coma
- Cunfusione
- Custipazione
- Deliriu o allucinazioni
- Bocca secca è pelle
- Flushing
- Cambiamentu di dimensione di pupilla
- Battiti cardiaci rapidi (da l'atropina)
- Muvimentu rapidu di l'ochji di u latu à u latu
- Rispira lenta
Nota: I sintomi ponu piglià finu à 12 ore per apparì.
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca a persona à lancià, à menu chì un cuntrollu di velenu o un prufessore di a salute vi dicenu di fà.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (ingredienti è forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate a buttiglia di prescription cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i segni vitali di a persona, tra cui a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna. I sintomi seranu trattati. A persona pò riceve:
- Carbone attivatu
- Supportu respiratoriu, cumpresu ossigenu è un tubu per a bocca in i pulmoni
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
- Fluidi intravenosi (dati per una vena)
- Lassativu
- Medicina chì contrarizza i narcotici (antagonistu), circa ogni 30 minuti
- Tubu attraversu u nasu in u stomacu per sviutà u stomacu (lavatu gastricu)
A maiò parte di e persone si recuperanu cù u trattamentu è sò monitorate per 24 ore. Tuttavia, a morte pò accade in zitelli. I zitelli di menu di 6 anni devenu esse ammessi à l'uspidale è fighjà attentamente 24 ore perchè i segni di prublemi pulmonari ponu esse ritardati è gravi.
Mantene tutti i medicinali in contenitori à prova di zitelli è fora di a portata di i zitelli. Leghjite tutte e etichette medicinali è pigliate solu medicinali chì vi sò stati prescritti.
Avvilinamentu midicina Diarrhoea; Avvelenamentu di difenossilatu è atropina
Aronson JK. Agonisti di u receptore oppioidi. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 348-380.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opioidi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.