Riparazione di dita palmate o dite
A riparazione di i diti palmati o di i pedi hè una chirurgia per riparà a fascia di i diti, di e dite, o di i dui. I diti di u mezu è di l'anellu o u secondu è u terzu dittu sò u più spessu influenzati. A più spessu questa cirurgia hè fatta quandu un zitellu hè trà 6 mesi è 2 anni.
A cirurgia hè fatta da a seguente manera:
- L'anestesia generale pò esse data. Questu significa chì u to figliolu dorme è ùn senterà micca dulore. O anestesia regiunale (spinale è epidurale) hè data per annurisce u bracciu è a manu. L'anestesia generale hè più comunemente aduprata per i zitelli più ghjovani perchè hè più sicura di gestisce mentre stanu dormendu.
- U chirurgu marca e zone di a pelle chì necessitanu riparazione.
- A pelle hè tagliata in alette, è i tessuti molli sò tagliati per separà e dite o i pedi.
- I flaps sò cusiti in pusizione. Sì bisogna, a pelle pigliata (innestata) da altre zone di u corpu hè aduprata per copre i lochi chì mancanu a pelle.
- A manu o u pede hè tandu avvolta cù una fascia ingumbrosa o ghjittata in modu chì ùn si possa move. Questu permette a guarigione per fà.
A fascia simplice di e dite o di i diti implica solu a pelle è altri tessuti molli. A cirurgia hè più cumplicata quandu si tratta d'ossi fusionati, nervi, vini sanguini è tendini. Queste strutture ponu avè bisognu di esse riorientate per permettà à e cifre di spustassi indipindente.
Questa cirurgia hè cunsigliata se a cinta causa prublemi cù l'aspettu, o in l'usu o in u muvimentu di e dita o di i pedi.
I rischi per l'anestesia è a chirurgia in generale includenu:
- Prublemi di respirazione
- Reazzioni à i medicini
- Sanguinamentu, coagulu di sangue, o infezzione
Altre complicazioni pussibuli in relazione à sta chirurgia includenu i seguenti:
- Dannu per ùn avè micca abbastanza sangue in a manu o in u pede
- Perde di innesti di pelle
- Rigidità di i diti o di i pedi
- Lesioni à i vini sanguini, tendini, o ossa in e dite
Chjamate u vostru òspite se avete bisognu di:
- Frebba
- Dita chì tinghje, sò insensati, o anu una tinta bluastra
- Dolore severu
- Gonfiore
Dite à u chirurgu di u to figliolu chì medicini piglia u vostru zitellu. Ciò include medicinali, supplementi, o erbe chì avete acquistatu senza prescription.
- Dumandate à u duttore di u to figliolu chì medicamenti duvete sempre dà à u vostru zitellu u ghjornu di a chirurgia.
- Fate sapè à u duttore subitu quandu u vostru zitellu hà qualchì fretu, influenza, frebba, eruzione di l'herpes o altra malattia prima di a chirurgia.
U ghjornu di a chirurgia:
- Vi sarà probabilmente dumandatu di ùn dà à u vostru zitellu nunda da manghjà o da beie 6 à 12 ore prima di a procedura.
- Dà à u to figliolu qualsiasi medicamentu chì u duttore li hà dettu di dà cù un picculu inghjocu d'acqua.
- Assicuratevi d'arrivà à l'uspidale à tempu.
Un sughjornu in ospedale da 1 à 2 ghjorni hè generalmente necessariu.
A volte u cast si stende oltre i diti o i diti per prutege l'area riparata da e ferite. I zitelli chjuchi chì avianu a riparazione di i diti palmati ponu avè bisognu di un colpu chì righjunghji sopra u gomu.
Dopu chì u vostru figliolu si ne và in casa, chjamate u chirurgu se custattate ciò chì seguita:
- Frebba
- Dita chì tinghje, sò insensati, o anu una tinta bluastra
- Dolore severu (u to figliolu pò esse esigente o pienghje constantemente)
- Gonfiore
A riparazione hè di solitu riesciuta. Quandu e dite unite spartenu una sola unghia, a creazione di duie unghie di aspettu nurmale hè raramente pussibule. Un chiovu parerà più nurmale chè l'altru. Alcuni zitelli necessitanu una seconda chirurgia se a fascia hè complicata.
I diti separati ùn guarderanu mai o ùn funzioneranu micca listessi.
Riparazione di i diti Web; Riparazione di u web toe; Riparazione di sindicattia; Rilasciu di Sindactilia
- Prima è dopu a riparazione di i diti palmati
- Syndactyly
- Riparazione di dita palmate - serie
Kay SP, McCombe DB, Kozin SH. Deformità di a manu è di e dite. In: Wolfe SW, Hotchkiss RN, Pederson WC, Kozin SH, Cohen MS, eds. Cirurgia Operativa di a Mano di Green. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: cap. 36.
Mauck BM, Jobe MT. Anomalie congenite di a manu. In: Azar FM, Beaty JH, Canale ST, eds. Ortopedia Operativa di Campbell. XIII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 79.