Elettroretinografia
L'Eletroretinografia hè un test per misurà a risposta elettrica di e cellule sensibili à a luce di l'ochju, chjamate verge è coni. Queste cellule facenu parte di a retina (a parte posteriore di l'ochju).
Mentre site in una pusizione seduta, u fornitore di assistenza sanitaria mette gocce insensibili in i vostri ochji, allora ùn averete micca disagiu durante a prova. I vostri ochji sò tenuti aperti cù un picculu dispositivu chjamatu speculum. Un sensore elettricu (elettrodu) hè piazzatu annantu à ogni ochju.
L'elettrodu misura l'attività elettrica di a retina in risposta à a luce. Una luce lampa, è a risposta elettrica viaghja da l'elettrodu à un schermu simile à a TV, induve si pò vede è arregistrà. U mudellu di risposta nurmale hà onde chjamate A è B.
U fornitore piglierà e letture in luce nurmale di a stanza è poi dinò in u bughju, dopu avè permessu 20 minuti per i vostri ochji di adattassi.
Nisuna preparazione speciale hè necessaria per sta prova.
E sonde chì appughjanu nantu à l'ochju ponu sente un pocu graffiose. U test richiede circa 1 ora per esse eseguitu.
Questa prova hè fatta per rilevà disordini di a retina. Hè ancu utile per determinà se a chirurgia retinica hè raccomandata.
I risultati di i testi nurmali mostreranu un mudellu A è B nurmale in risposta à ogni lampu.
E cundizioni seguenti ponu causà risultati anormali:
- Arteriosclerosi cù danni à a retina
- Cecità di notte congenita
- Retinoschisis Congenital (split of the retinal layer)
- Arterite à cellule giganti
- Medici (chloroquine, hydroxychloroquine)
- Mucopolisaccaridosi
- Staccamentu di a retina
- Distrofia Rod-Cone (retinite pigmentosa)
- Trauma
- Carenza di vitamina A
A córnea pò avè un graffiu tempuraneu nantu à a superficia da l'elettrodu. Altrimenti, ùn ci hè micca rischi cù questa procedura.
Ùn duverete micca frotte l'ochji per una ora dopu a prova, perchè questu puderia ferisce a córnea. U vostru fornitore vi parlerà di i risultati di u test è di ciò chì significanu per voi.
ERG; Pruvenzi elettrofisiulogichi
- Elettrodu di lenti di cuntattu annantu à l'ochju
Baloh RW, Jen JC. Neuro-Oftalmologia. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 396.
Miyake Y, Shinoda K. Elettrofisiologia clinica. In: Schachat AP, Sadda SVR, Hinton DR, Wilkinson CP, Wiedemann P, eds. Retina di Ryan. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 10.
Reichel E, Klein K. Elettrofisiologia di a Retina. In: Yanoff M, Duker JS, eds. Oftalmologia. 5a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 6.9.