Autore: Joan Hall
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Ildegarda di Bingen - Al centro della ruota
Video: Ildegarda di Bingen - Al centro della ruota

L'analisi di u fattore VIII hè un test di sangue per misurà l'attività di u fattore VIII. Questa hè una di e proteine ​​in u corpu chì aiuta u coagulu di sangue.

Un campione di sangue hè necessariu.

Nisuna preparazione speciale hè necessaria.

Quandu l'agulla hè inserita per tirà sangue, alcune persone sentenu un dolore moderatu. Altri si sentenu solu un pichju o un pichju. Dopu, ci pò esse qualchì palpitante o lieve contusioni. Questu prestu si ne và.

Questa prova hè aduprata per truvà a causa di troppu sanguinamentu (diminuzione di a coagulazione di u sangue). Or, pò esse urdinatu se un membru di a famiglia hè cunnisciutu d'avè emofilia A. U test pò ancu esse fattu per vede cumu u trattamentu per l'emofilia A funziona.

Un valore normale hè da 50% à 200% di u cuntrollu di laboratorio o di u valore di riferimentu.

I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Alcuni laboratori usanu misure diverse o ponu testà campioni diversi. Parlate cù u vostru duttore di salute nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.

A diminuzione di l'attività di u fattore VIII pò esse dovuta à:


  • Emofilia A (un disordine sanguinante causatu da una mancanza di fattore VIII di coagulazione di u sangue)
  • Disordine induve e proteine ​​chì controllanu a coagulazione di u sangue diventanu sopra a coagulazione intravasculare disseminata attiva (DIC)
  • Presenza di un inhibitore di u Fattore VIII (anticorpu)
  • Malatia di Von Willebrand (un altru tipu di disordine di sangu)

L'attività aumentata pò esse dovuta à:

  • Vechja età
  • Diabetes
  • Malatie di u fegatu
  • Inflammazione
  • Gravidanza
  • Obesità

Ci hè pocu risicu per piglià u sangue. E vene è l'arterie varienu in dimensione da una persona à l'altra, è da un latu di u corpu à l'altru. Uttene un campione di sangue da alcune persone pò esse più difficiule chè da altri.

Altri risichi assuciati à avè u sangue prelevatu sò pochi, ma ponu include:

  • Sanguinamentu eccessivu
  • Svenimentu o sintimentu stupitu
  • Punture multiple per localizà e vene
  • Hematoma (sangue chì s'acumula sottu à a pelle)
  • Infezzione (un ligeru risicu ogni volta chì a pelle hè rotta)

Questa prova hè più spessu fatta nantu à e persone chì anu prublemi di sangu. U risicu di troppu sanguinamentu hè leggermente più grande per e persone cun prublemi di sanguinamentu chè l'altri.


Antigene di fattore VIII di plasma; Fattore antiemofilia; AHF

Carcao M, Moorehead P, Lillicrap D. Hemophilia A è B. In: Hoffman R, Benz EJ, Silberstein LE, et al, eds. Ematologia: Principii di Base è Pratica. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 135.

Chernecky CC, Berger BJ. Fattore VIII (fattore antihemofilia, AHF) - sangue. In: Chernecky CC, Berger BJ, eds. Prove di Laboratoriu è Prucedure Diagnostiche. 6a ed. St Louis, MO: Elsevier Saunders; 2013: 504-505.

Napolitano M, Schmaier AH, Kessler CM. Coagulazione è fibrinolisi. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 39.

Cunsigliatu À Voi

Propriocepzione: Cosa hè, à chì serve è 10 esercizii propriocettivi

Propriocepzione: Cosa hè, à chì serve è 10 esercizii propriocettivi

A Propriocezione hè a capacità di u corpu di valutà induve i trova per mantene un equilibriu perfettu mentre tà in piedi, muvendu i o fendu forzi.A propocepzione accade perchè...
3 esercizi di crossfit per principianti

3 esercizi di crossfit per principianti

L'e ercizii per principianti Cro fit vi aiutanu à adattà a vo tra po tura è amparà alcuni movimenti di ba a, chì eranu nece arii cù u tempu in a maiò parte di l&...