23 Studii nantu à Dieti Bassi Carb è Bassi Grassi - Tempu per Ritirà a Moda
Cuntenutu
- I studii
- Perda di pesu
- U colesterolu LDL (cattivu)
- HDL (bonu) colesterolu
- Trigliceridi
- Zucchero in sangue, livelli di insulina è diabete di tip II
- Pressione sanguigna
- Quante ghjente finita?
- Effetti avversi
- U fondu
Quandu si tratta di perdita di pesu, i nutrizionisti spessu dibattenu u prublema "carboidrati versus grassu".
A maiò parte di l'urganizazioni sanitarie principali sustenenu chì una dieta ricca in grassu pò purtà à prublemi di salute, in particulare malatie cardiache.
Tendenu à raccomandà una dieta bassa in grassu, chì limita u grassu dieteticu à menu di u 30% di e calorie totali.
Tuttavia, un numeru crescente di studii anu sfidatu l'approcciu à bassu grassu.
Parechji sustenenu avà chì una dieta bassa in carboidrati, chì hè più alta in grassi è proteine, pò esse più efficace per trattà è prevene l'obesità è altre condizioni.
Questu articulu analizza i dati di 23 studii chì paragunanu diete à bassu carboidrati è à bassu grassu.
Tutti i studii sò prucessi cuntrullati randomizati, è tutti apparsu in ghjurnali rispettati, rivisti da pari.
I studii
Parechji di i studii chì paragunanu diete à bassu carboidrati è bassu grassu si focalizanu nantu à e persone cun:
- obesità
- diabetes di tip 2
- sindrome metabolicu
I ricercatori di solitu misuranu fattori cum'è:
- perdita di pesu
- livelli di colesterolu
- trigliceridi
- livelli di zuccaru in sangue
1. Foster, G. D. et al. Un prucessu randomizatu di una dieta bassa in carboidrati per l'obesità.New England Journal of Medicine, 2003.
Dettagli: Sessantatrè adulti cù obesità anu seguitu una dieta bassa in grassu o una dieta bassa in carboidrati per 12 mesi. U gruppu à pocu grassu era limitatu à calorie.
Perda di pesu: Dopu à 6 mesi, u gruppu à bassu carboidrati avia persu 7% di u so pesu tutale, paragunatu cù u gruppu à pocu grassu, chì hà persu 3%. A differenza era statisticamente significativa à 3 è 6 mesi ma micca à 12 mesi.
Cunclusione: Ci era più perdita di pesu in u gruppu à bassu carboidrati, è a differenza era significativa à 3 è 6 mesi, ma micca 12. U gruppu à bassu carboidrati hà avutu miglioramenti più grandi in trigliceridi in sangue è HDL (colesterolu bonu), ma altri biomarcatori eranu simili trà i gruppi .
2. Samaha, F. F. et al. Un carboidratu bassu paragunatu cù una dieta bassa in grassu in obesità severa.New England Journal of Medicine, 2003.
Dettagli: In questu studiu, 132 individui cun obesità severa (un BMI mediu di 43) anu seguitu una dieta bassa in grassu o una dieta bassa in carboidrati per 6 mesi. Parechji avianu sindrome metabolicu o diabete di tip 2. Quelli chì sò nantu à a dieta bassa in grassu anu avutu un apportu caluricu limitatu.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu una media di 12,8 libbre (5,8 kg), mentre chì u gruppu à bassu grassu hà persu solu 4,2 libbre (1,9 kg). A differenza era statisticamente significativa.
Cunclusione: Quelli chì anu seguitu a dieta bassa in carboidrati anu persu circa trè volte più pesu di quelli chì sò in a dieta bassa in grassu.
Ci era ancu una differenza statisticamente significativa in parechji biomarcatori:
- Trigliceridi hè cascatu di 38 mg / dL in u gruppu à bassu carboidrati, paragunatu cù 7 mg / dL in u gruppu à bassu grassu.
- Sensibilità à l'insulina hà miglioratu a dieta bassa in carboidrati, ma hà peghju leggermente nantu à a dieta bassa in grassi.
- Glicemia in digiunu i livelli sò cascati di 26 mg / dL in u gruppu à bassu carboidrati, ma solu di 5 mg / dL in u gruppu à bassu grassu.
- Insulina i livelli sò calati di 27% in u gruppu bassu carboidrati, ma hè aumentatu leggermente in u gruppu bassu grassu.
In generale, a dieta bassa in carboidrati hà pruduttu più benefici per u pesu è i biomarcatori principali in stu studiu.
3. Sondike, S. B. et al. U Journal of Pediatrics, 2003.
Dettagli: Trenta adolescenti cun sovrappesu anu seguitu una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu per 12 settimane. Nisunu di i gruppi hà limitatu a so assunzione di calorie.
Perda di pesu: Quelli nantu à a dieta bassa in carboidrati anu persu 21,8 libbre (9,9 kg), mentre quelli in a dieta bassa in grassu anu persu solu 9 libbre (4,1 kg). A differenza era statisticamente significativa.
Cunclusione: U gruppu low carb hà persu 2,3 volte più pesu è hà avutu diminuzioni significative in i livelli di colesterolu in trigliceridi è lipoproteine à densità alta (non HDL). A lipoproteina totale è à bassa densità (LDL) - o colesterolu "cattivu" - hè cascata solu in u gruppu pocu grassu.
4. Brehm, B. J. et al. Un prucessu randomizatu paragunendu una dieta assai bassa in carboidrati è una dieta bassa in grassu limitata à calorie nantu à u pesu di u corpu è fattori di risicu cardiovascolari in donne sane.U Journal of Endocrinology Clinical & Metabolism, 2003.
Dettagli: Cinquanta trè femine chì avianu obesità ma eranu in bona salute seguitavanu una dieta bassa in grassu o una dieta bassa in carboidrati per 6 mesi. U gruppu à pocu grassu hà limitatu a so aportazione calurica.
Perda di pesu: Quelli chì sò in u gruppu bassu carboidrati anu persu una media di 18,7 libbre (8,5 kg), mentre quelli in a dieta bassa in grassu anu persu una media di 8,6 libbre (3,9 kg). A differenza era statisticamente significativa à 6 mesi.
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 2,2 volte più pesu chè u gruppu à bassu grassu. I lipidi di u sangue anu migliuratu significativamente per ogni gruppu, ma ùn ci era micca una differenza significativa trà i gruppi.
5. Aude, Y. W. et al. .Archivi di Medicina Interna, 2004.
Dettagli: Sessanta individui cun sovrappesu anu seguitu o una dieta bassa in carboidrati chì era alta in grassu monoinsatu, o una dieta bassa in grassu basata annantu à u Prugramma Naziunale d'Educazione à u Colesterulu (NCEP). Anu seguitu a dieta per 12 settimane
Entrambi i gruppi limitanu a so aportazione calurica.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu una media di 13,6 liri (6,2 kg), mentre chì u gruppu à pocu grassu hà persu 7,5 liri (3,4 kg). A differenza era statisticamente significativa.
Cunclusione: U gruppu low carb hà persu 1,8 volte più pesu, è parechji cambiamenti si sò fatti in biomarcatori:
- Rapportu vita-anca hè un marcatore per u grassu addominale. Stu marcatore s'hè migliuratu leggermente in u bassu carboidrati ma micca in u gruppu bassu grassu.
- U colesterolu tutale migliuratu in i dui gruppi.
- Trigliceridi hè cascatu di 42 mg / dL in u gruppu à bassu carboidrati, paragunatu cù 15,3 mg / dL in u gruppu à bassu grassu. Tuttavia, a differenza ùn era statisticamente significativa trà i gruppi.
- Dimensione di particella LDL aumentatu da 4,8 nm, è a percentuale di picculu LDL densu e particule sò calate di 6,1% in u gruppu à bassu carboidrati. Ùn ci era nisuna differenza significativa in u gruppu pocu grassu, è i cambiamenti ùn eranu statisticamente significativi trà i gruppi.
In generale, u gruppu low carb hà perdutu più pesu è hà avutu qualchì miglioramentu in parechji fattori di risicu impurtanti per e malatie cardiovascolari.
6. Yancy, W. S. Jr. et al. Annali di Medicina Interna, 2004.
Dettagli: In questu studiu, 120 individui cun sovrappeso è lipidi in sangue anu seguitu una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu per 24 settimane. U gruppu à pocu grassu hà limitatu a so aportazione calurica.
Perda di pesu: E persone in u gruppu à bassu carboidrati anu persu 20,7 libbre (9,4 kg) di u so pesu tutale di u corpu, paragunatu cù 10,6 libbre (4,8 kg) in u gruppu à bassu grassu.
Cunclusione: E persone in u gruppu à bassu carboidrati anu perdutu significativamente più pesu è anu avutu miglioramenti maiò in i trigliceridi in u sangue è in u colesterolu HDL (bonu).
7. Volek, J. S. et al. Nutrizione è Metabolismu (Londra), 2004.
Dettagli: In un studiu chì coinvolge 28 persone cun obesità o sovrappeso, e femine anu seguitu o una dieta assai bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassi per 30 ghjorni, è i masci anu seguitu una di queste diete per 50 ghjorni. E duie diete eranu calorie limitate.
Perda di pesu: E persone in u gruppu low carb anu perdutu significativamente più pesu. Questu era sopratuttu veru per l'omi, ancu s'elli manghjavanu più calorie chè u gruppu à pocu grassu.
Cunclusione: E persone in u gruppu bassu carbuidrati anu persu più pesu di quelli in u gruppu bassu grassu. L'omi nantu à a dieta bassa in carboidrati anu persu trè volte più grassu addominale ch'è l'omi nantu à a dieta bassa in grassi.
8. Meckling, K. A. et al. Comparazione di una dieta bassa in grassu à una dieta bassa in carboidrati per a perdita di pesu, a cumpusizione di u corpu, è fattori di risicu per a diabete è e malatie cardiovascolari in omi è donne di vita libera, in sovrappesu.U Journal of Endocrinology Clinical & Metabolism, 2004.
Dettagli: Quaranta persone cun sovrappesu anu seguitu una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu per 10 settimane. Ogni gruppu avia a stessa assunzione di calorie.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati perde 15,4 libbre (7,0 kg), è u gruppu à pocu grassu hà persu 14,9 libbre (6,8 kg). A differenza ùn era statisticamente significativa.
Cunclusione: Entrambi i gruppi anu persu una quantità simile di pesu, è ancu i seguenti:
- Pressione sanguigna diminuite in i dui gruppi, sia sistolichi sia diastolici.
- Colesterol Totale è LDL (cattivu) diminuitu solu in u gruppu pocu grassu.
- Trigliceridi cascò in i dui gruppi.
- HDL (bonu) colesterolu s'arrizzò in u gruppu pocu carbuidrati, ma hè cascatu in u gruppu pocu grassu.
- Zuccaru in sangue hè falatu in i dui gruppi, ma solu u gruppu low carb hà diminuitu in insulina livelli. Questu indica una sensibilità migliorata à l'insulina.
9. Nickols-Richardson, S. M. et al. A fame percepita hè più bassa è a perdita di pesu hè più grande in e donne in premenuopausa in sovrappesu chì cunsumanu una dieta bassa in carboidrati / alta proteina vs dieta alta in carboidrati / bassa in grassu.Revista di l'Associazione Dietetica Americana, 2005.
Dettagli: Vinti ottu femine cù sovrappesu, chì ùn eranu ancu ghjunti à a ménopause, anu cunsumatu sia una dieta bassa in carboidrati sia una dieta bassa in grassu durante 6 settimane. A dieta bassa in grassu era limitata à calorie.
Perda di pesu: Quelli di u gruppu à bassu carboidrati anu persu 14,1 libbre (6,4 kg), mentre quelli di u gruppu à bassu grassu anu persu 9,3 libbre (4,2 kg). I risultati eranu statisticamente significativi.
Cunclusione: Significativamente più perdita di pesu hè accaduta cù a dieta bassa in carboidrati, è ci era ancu una fame ridotta, paragunatu cù a dieta bassa in grassu.
10. Daly, M. E. et al. Effetti à breve termine di cunsiglii severi di restrizione di carboidrati dietetichi in u tippu 2 di diabete.Medicina Diabetica, 2006.
Dettagli: In questu studiu 102 persone cun diabete di tip 2 anu ricevutu cunsiglii di dieta bassa in carboidrati o in bassu grassu per 3 mesi. Quelli di u gruppu pocu grassu sò stati cunsigliati per riduce e dimensioni di e porzioni.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 7,8 libbre (3,55 kg), mentre u gruppu à bassu grassu hà persu solu 2 libbre (0,92 kg). A differenza era statisticamente significativa.
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà persu più pesu è hà avutu una migliuranza maiò in u so raportu di colesterolu tutale / HDL. Ùn ci era nisuna differenza in trigliceridi, pressione sanguigna, o HbA1c (un marcatore per i livelli di zuccheru in sangue) trà i gruppi.
11. McClernon, F. J. et al. Obesità (Silver Spring), 2007.
Dettagli: In questu studiu, 119 persone cun sovrappesu anu seguitu una dieta bassa in carbu, chetogenica o una dieta limitata in calorie in bassu grassu per 6 mesi.
Perda di pesu: E persone di u gruppu à bassu carboidrati anu persu 28,4 libbre (12,9 kg), mentre quelli di u gruppu à bassu grassu anu persu 14,7 libbre (6,7 kg).
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà persu guasi duie volte più pesu è hà sappiutu menu fame.
12. Gardner, C. D. et al. U Journal of The American Medical Association, 2007.
Dettagli: In questu studiu, 311 donne chì ùn avianu micca sperimentatu a menopausa è chì avianu o sovrappesu o obesità seguitavanu una di e quattru diete:
- una dieta Atkins à bassu carboidrati
- una dieta vegetariana à pocu grassu Ornish
- a dieta Zone
- a dieta IMPARÀ
Zone è APPRENDERE eranu calorie limitate.
Perda di pesu: U gruppu Atkins hà persu u più pesu - 10,3 libbre (4,7 kg) - à 12 mesi, paragunatu cù u gruppu Ornish chì perde 4,9 libbre (2,2 kg), u gruppu Zone perde 3,5 libbre (1,6 kg), è u gruppu LEARN perde 5,7 libbre (2,6 kg).
Tuttavia, a differenza ùn era statisticamente significativa à 12 mesi.
Cunclusione: U gruppu Atkins hà persu u più pesu, ancu se a differenza ùn era statisticamente significativa. U gruppu Atkins hà avutu i più grandi miglioramenti in pressione sanguigna, trigliceridi è livelli di colesterolu HDL (bonu). Quelli chì anu seguitu APPRENDI o Ornish, chì sò diete à pocu grassu, anu diminuitu di u colesterolu LDL (cattivu) à 2 mesi, ma dopu l'effetti sò diminuiti.
13. Halyburton, A. K. et al. Revista Americana di Nutrizione Clinica, 2007.
Dettagli: Novanta trè persone cun sovrappeso o obesità anu seguitu una dieta bassa in carboidrati, alta in grassu o una dieta bassa in grassu, alta in carboidrati per 8 settimane. I dui gruppi eranu limitati à calorie.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 7,2 chilò (7,8 kg), mentre chì u gruppu à pocu grassu hà persu 14,1 sterline (6,4 chilò). A differenza era statisticamente significativa.
Cunclusione: U gruppu low carb hà persu più pesu. I dui gruppi anu avutu miglioramenti simili in l'umore, ma a velocità di trasfurmazione (una misura di prestazione cognitiva) hà miglioratu ulteriormente nantu à a dieta bassa in grassi.
14. Dyson, P. A. et al. Medicina Diabetica, 2007.
Dettagli: Tredeci persone cun diabete è 13 senza diabete anu seguitu o una dieta bassa in carboidrati o una dieta "sana". Questa era una dieta limitata in calorie, bassa in grassu raccomandata da Diabetes UK. U studiu durò 3 mesi.
Perda di pesu: E persone in u gruppu à bassu carboidrati anu persu una media di 15,2 libbre (6,9 kg), paragunatu à 4,6 libbre (2,1 kg) in u gruppu à bassu grassu.
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà persu circa trè volte più pesu chè u gruppu à bassu grassu. Ùn ci era nisuna differenza in qualsiasi altru marcatore trà gruppi.
15. Westman, E. C. et al. Nutrion & Metabolism (Londra), 2008.
Dettagli: Ottantaquattru individui cun obesità è diabete di tippu 2 anu seguitu una dieta bassa in carboidrati, chetogenica o una dieta bassa glicemica limitata in calorie per 24 settimane.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu più pesu - 24,4 libbre (11,1 kg) - di u gruppu à bassa glicemia - 15,2 libbre (6,9 kg).
Cunclusione: E persone in u gruppu à bassu carboidrati anu persu assai più pesu chè u gruppu à bassa glicemia. In più:
- Emoglobina A1c hè calatu di 1,5% in u gruppu à bassu carboidrati, paragunatu à 0,5% in u gruppu à bassa glucemia.
- HDL (bonu) colesterolu aumentatu solu in u gruppu low carb, da 5,6 mg / dL.
- Medicazioni per u diabete sò stati ridotti o eliminati in u 95,2% di u gruppu à bassu carboidrati, paragunatu à u 62% in u gruppu à bassa glicemia.
- Pressione sanguigna, trigliceridi, è altri marcatori migliuratu in i dui gruppi, ma a differenza trà i gruppi ùn era statisticamente significativa.
16. Shai, I. et al. Perda di pesu cù una dieta bassa in carboidrati, mediterranea o bassa in grassu.New England Journal of Medicine, 2008.
Dettagli: In questu studiu, 322 persone cun obesità anu seguitu una di e trè diete:
- una dieta bassa in carboidrati
- una dieta caloria limitata à bassu grassu
- una dieta mediterranea ristretta in calorie
Anu seguitu a dieta per 2 anni.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 4,4 kg (10,4 libbre), u gruppu à bassu grassu hà persu 2,4 kg (6,4 libbre), è u gruppu di dieta mediterranea hà persu 4,4 kg (9,7 libbre).
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà persu più pesu cà u gruppu à bassu grassu è hà avutu una migliuranza maiò in u colesterolu HDL (bonu) è in i trigliceridi.
17. Keogh, J. B. et al. Revista Americana di Nutrizione Clinica, 2008.
Dettagli: In questu studiu, 107 individui cun obesità addominale anu seguitu o una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu, sia cù restrizioni caluriche, per 8 settimane.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 7,9% di u so pesu corpu, paragunatu cù u 6,5% in u gruppu à bassu grassu.
Cunclusione: U gruppu low carb hà persu più pesu. Ùn ci era ancu nisuna differenza in marcatori cumuni o fattori di risicu trà gruppi.
18. Tay, J. et al. Effetti metabolichi di a perdita di pesu nantu à una dieta assai bassa in carboidrati paragunata à una dieta isocalorica alta in carboidrati in sughjetti addominali obesi.Revista di u College Americanu di Cardiologia, 2008.
Dettagli: Ottantottu persone cun obesità addominale anu seguitu o una dieta assai bassa in carb o una dieta bassa in grassu per 24 settimane. E duie diete eranu calorie limitate.
Perda di pesu: E persone di u gruppu à bassu carboidrati anu persu una media di 26,2 libbre (11,9 kg), mentre quelli di u gruppu à bassu grassu anu persu 22,3 libbre (10,1 kg). Tuttavia, a differenza ùn era statisticamente significativa.
Cunclusione: Entrambe e diete anu purtatu à risultati simili di perdita di pesu è miglioramenti in trigliceridi, colesterolu HDL (bonu), proteine C-reattive, insulina, sensibilità à l'insulina è pressione sanguigna. U colesterolu Totale è LDL (cattivu) hè miglioratu solu in u gruppu à bassu grassu.
19. Volek, J. S. et al. Lipidi, 2009.
Dettagli: Quaranta persone cun fattori di risicu elevatu per e malatie cardiovascolari anu seguitu una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu per 12 settimane, tramindui cun restrizioni caluriche.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 22,3 libbre (10,1 kg), mentre chì u gruppu à bassu grassu hà persu 11,5 libbre (5,2 kg).
Cunclusione: E persone in u gruppu à bassu carboidrati anu persu guasi duie volte più pesu di quelli chì sò in u gruppu à bassu grassu, ancu se a so aportazione calurica era a stessa.
In più:
- Trigliceridi hè cascatu di 107 mg / dL nantu à a dieta bassa in carboidrati, ma hè cascatu solu 36 mg / dL nantu à a dieta bassa in grassu.
- HDL (bonu) colesterolu hè aumentatu di 4 mg / dL nantu à a dieta bassa in carboidrati, ma hè cascatu di 1 mg / dL nantu à a dieta bassa in grassu.
- Apolipoproteina B hè calatu di 11 punti nantu à a dieta bassa in carboidrati, ma hè calatu solu 2 punti nantu à a dieta bassa in grassu.
- Dimensione di e particelle LDL aumentatu nantu à a dieta bassa in carboidrati, ma hè rimasu u listessu nantu à a dieta bassa in grassu.
In a dieta bassa in carboidrati, e particelle LDL sò in parte spostate da chjucu à grande, ciò chì hè bonu. Tuttavia, nantu à a dieta bassa in grassu, sò passati in parte da grande à chjucu, chì hè menu sanu.
20. Brinkworth, G. D. et al. Revista Americana di Nutrizione Clinica, 2009.
Dettagli: In questu studiu, 118 individui cun obesità addominale anu seguitu una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu per 1 annu. E duie diete eranu calorie limitate.
Perda di pesu: E persone di u gruppu à bassu carboidrati anu persu 32 libbre (14,5 kg), mentre quelli di u gruppu à bassu grassu anu persu 25,3 libbre (11,5 kg). A differenza ùn era statisticamente significativa.
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà cunnisciutu una diminuzione più grande di i trigliceridi è un aumentu più grande di u colesterolu HDL (bonu) è LDL (cattivu), paragunatu cù u gruppu à bassu grassu.
21. Hernandez, T. L. et al. Revista Americana di Nutrizione Clinica, 2010.
Dettagli: Trenta dui adulti cun obesità anu seguitu o una dieta bassa in carboidrati o una dieta limitata in calorie, bassa in grassu per 6 settimane.
Perda di pesu: U gruppu à bassu carboidrati hà persu 13,7 liri (6,2 kg), mentre chì u gruppu à bassu grassu hà persu 13,2 liri (6,0 kg). A differenza ùn era statisticamente significativa.
Cunclusione: U gruppu à bassu carboidrati hà vistu una diminuzione più grande di trigliceridi (43,6 mg / dL) cà u gruppu à bassu grassu (26,9 mg / dL). Sia u colesterolu LDL (cattivu) sia u HDL (bonu) hè diminuitu solu in u gruppu pocu grassu.
22. Krebs, N. F. et al. Ghjurnale di Pediatria, 2010.
Dettagli: Quaranta-sei individui anu seguitu una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassu per 36 settimane. E persone di u gruppu à pocu grassu anu limitatu a so aportazione calurica.
Perda di pesu: Quelli di u gruppu low carb anu avutu una diminuzione più grande di l'indici di massa corporea (BMI) Z-scores di u gruppu low fat, ma a perdita di pesu ùn differia micca trà gruppi.
Cunclusione: U gruppu low carb hà avutu una riduzione più grande di i punteggi BMI Z, ma a perdita di pesu era simile trà i gruppi. Diversi biomarchi anu migliuratu in i dui gruppi, ma ùn ci era micca una differenza significativa trà elli.
23. Guldbrand H. et al. In a diabetes di tip 2, a randomizazione à i cunsiglii per seguità una dieta bassa in carboidrati migliora transitoriu u cuntrollu glicemicu paragunatu cù i cunsiglii per seguità una dieta bassa in grassu chì produce una perdita di pesu simili.Diabetologia, 2012.
Dettagli: Sessantunu individui cun diabete di tip 2 anu seguitu o una dieta bassa in carboidrati o una dieta bassa in grassi per 2 anni, sia cù restrizioni caluriche.
Perda di pesu: Quelli di u gruppu à bassu carboidrati anu persu 6,8 libbre (3,1 kg), mentre quelli di u gruppu à bassu grassu anu persu 7,9 libbre (3,6 kg). A differenza ùn era statisticamente significativa.
Cunclusione: Ùn ci era nisuna differenza in perdita di pesu o fattori di risicu cumuni trà gruppi. Ci hè statu un miglioramentu significativu in u cuntrollu glicemicu à 6 mesi per u gruppu à bassu carboidrati. Tuttavia, a conformità era scarsa, è l'effetti sò diminuiti à 24 mesi quandu a ghjente hà cuminciatu à cunsumà più carboidrati.
Perda di pesu
U graficu seguente mostra cumu a perdita di pesu paragunata trà i 23 studii. E persone anu perdutu pesu in 21 di i studii.
A maiò parte di i studii anu trovu una differenza significativa in a perdita di pesu, in favore di a dieta bassa in carboidrati.
In più:
- I gruppi à bassu carboidrati anu spessu persu 2-3 volte più pesu chè i gruppi à bassu grassu. In uni pochi casi, ùn ci era micca una differenza significativa.
- In a maiò parte di i casi, i gruppi à bassu grassu seguitanu e restrizioni caluriche, mentre chì i gruppi à bassu carboidrati anu manghjatu tante calorie cum'elli volenu.
- Quandu i dui gruppi limitavanu e calorie, i dieters à bassu carboidrati anu sempre perdutu più pesu (,,), ancu se ùn era micca sempre significativu (4, 5,).
- In un solu studiu, u gruppu à pocu grassu hà persu più pesu (7), ma a differenza era chjuca - 1,1 libbra (0,5 kg) - è micca statisticamente significativa.
- In parechji studii, a perdita di pesu era a più grande à l'iniziu. Dopu a ghjente hà cuminciatu à ripiglià u pesu cù u tempu mentre abbandunavanu a dieta.
- E diete à bassu carboidrati eranu più efficaci per riduce u grassu addominale, un tippu di grassu chì i ricercatori anu ligatu à varie condizioni di salute. (,,).
Duie ragioni per chì e diete low carb ponu esse più efficaci per a perdita di pesu sò:
- l'altu cuntenutu proteicu
- l'effetti di suppressione di l'appetitu di a dieta
Questi fattori ponu aiutà à riduce a caloria di una persona.
Pudete leghje più nantu à perchè sta dieta funziona quì: Perchè Funziona Dieta Bassa Carb? Spiegatu U Meccanisimu.
U colesterolu LDL (cattivu)
A dieta bassa in carboidrati generalmente ùn sembra micca elevà i livelli di colesterolu totale è LDL (cattivu).
A dieta bassa in grassu pò abbassà u colesterolu tutale è LDL (cattivu), ma di solitu hè solu pruvisoriu. Dopu à 6-12 mesi, a differenza ùn hè di solitu statisticamente significativa.
Alcuni fornitori di assistenza sanitaria anu segnalatu chì e diete à bassu carboidrati ponu fà cresce u colesterolu LDL (cattivu) è altri marcatori di lipidi in poche persone.
Tuttavia, l'autori di i studii sopra menzionati ùn anu micca nutatu questi effetti avversi. I studii chì anu guardatu marcatori lipidichi avanzati (,) anu mostratu solu miglioramenti.
HDL (bonu) colesterolu
Un modu per elevà i livelli di colesterolu HDL (bonu) hè di manghjà più grassu. Per questa ragione, ùn hè micca surprisante di vede chì e diete à bassu carboidrati, essendu più alti in grassu, sò più propensi à elevà u colesterolu HDL (bonu) chè e diete à bassu grassu.
Un nivellu più altu di HDL (bonu) pò aiutà à migliurà a salute metabolica è à riduce u risicu di malatie cardiovascolari. E persone cun sindrome metabolicu anu spessu livelli bassi di HDL (boni).
Diciottu di i 23 studii anu segnalatu cambiamenti in i livelli di HDL (bonu) di colesterolu.
E diete à bassu carboidrati generalmente aumentanu i livelli di HDL (boni), ma questi livelli parenu cambià menu nant'à e diete à bassu grassu. In certi casi, falanu.
Trigliceridi
I trigliceridi sò un fattore di risicu cardiovascolare impurtante è altri sintomi chjave di u sindrome metabolicu.
U megliu modu per riduce i trigliceridi hè di manghjà menu carboidrati, è in particulare manghjà menu zuccheru.
Diciannove di 23 studii anu segnalatu cambiamenti in i livelli di trigliceridi in sangue.
Sia a dieta bassa in carboidrati sia in grassu pò aiutà à riduce i trigliceridi, ma l'effettu hè più forte in i gruppi à bassu carboidrati.
Zucchero in sangue, livelli di insulina è diabete di tip II
E persone senza diabete anu vistu chì i so livelli di zuccherinu in sangue è di insulina si migliuravanu nantu à a dieta bassa in carb è in grassu. A differenza trà i gruppi era di solitu chjuca.
Trè studii anu paragunatu cumu e diete anu influenzatu e persone cun diabete di tip 2.
Solu un studiu hà sappiutu riduce i carboidrati abbastanza.
In questu studiu vari miglioramenti sò stati, inclusa una caduta drastica in HbA1c, un marcatore per i livelli di zuccheru in sangue (). Inoltre, più di 90% di l'individui in u gruppu à bassu carboidrati anu sappiutu riduce o eliminà i so medicazione per a diabete.
Tuttavia, a differenza era chjuca o inesistente in l'altri dui studii, perchè a conformità era scarsa. I participanti anu finitu per manghjà circa u 30% di e so calorie cum'è carboidrati. (, 7).
Pressione sanguigna
Quandu hè misurata, a pressione sanguigna tende à diminuisce nantu à i dui tippi di dieta.
Quante ghjente finita?
Un prublema cumunu in i studii di perdita di pesu hè chì a ghjente abbanduneghja spessu a dieta prima chì u studiu sia cumpletu.
Diciannove di i 23 studii riportanu u numeru di persone chì anu finitu u studiu.
A percentuale media di e persone chì anu seguitu a dieta hè stata:
- gruppi à bassu carboidrati: 79.51%
- gruppi à pocu grassu: 77.72%
Questu suggerisce chì una dieta bassa in carboidrati ùn hè micca più difficiule da rispettà chè l'altri tippi di dieta.
U mutivu pò esse chì e diete à bassu carboidrati parenu riduce a fame (,), è i participanti ponu manghjà finu à ch'elli sianu pieni. Intantu, diete basse in grassu, sò spessu limitate in calorie. A persona hà bisognu à pisà u so manghjà è contà calorie, chì ponu esse onerose.
E persone perdenu ancu più pesu, è u perdenu più veloce, cù una dieta bassa in carboidrati. Questu pò migliurà a so motivazione per continuà a dieta.
Effetti avversi
I participanti à sti studii ùn anu micca segnalatu alcunu effetti avversi gravi à causa di una dieta.
In generale, a dieta bassa in carboidrati sembra esse ben tollerata è sicura.
U fondu
Parechje persone anu tradiziunalmente optatu per una dieta bassa in grassu è cuntendu calorie per perde pesu.
Tuttavia, i risultati di sti studii suggerenu chì una dieta bassa in carboidrati pò esse altrettantu efficace, è forse di più, cà una dieta bassa in grassi.