Cultura esofagea
A cultura esofagea hè un test di laboratorio chì verifica i germi causanti infezioni (batteri, virus, o funghi) in un campione di tessuti da l'esofago.
Un campione di tessutu da u vostru esofago hè necessariu. U campionu hè presu durante una procedura chjamata esofagogastroduodenoscopia (EGD). U tissutu hè eliminatu aduprendu un strumentu chjucu o un pennellu à a fine di u scopu.
U campione hè inviatu à un laburatoriu. Quì, hè piazzatu in un piattu speciale (cultura) è guardatu per a crescita di batteri, funghi o virus.
Altre prove ponu esse fatte per determinà chì medicina pò trattà megliu l'organisimu.
Seguitate l'istruzzioni di u vostru duttore sanitariu nantu à cumu si preparanu per EGD.
Durante l'EGD, riceverete una medicina per rilassassi. Puderete avè qualchì disconfortu o avè l'impressione di imbavagliare quandu l'endoscopiu hè passatu per a bocca è a gola in l'esofago. Stu sintimu spariscerà da quì à pocu.
U vostru duttore pò urdinà sta prova se avete segni o sintomi di una infezzione esofagea o di una malattia. Pudete ancu avè u teste se una infezione in corso ùn migliora micca cù u trattamentu.
Un risultatu nurmale significa chì nisun germe hà crisciutu in u piattu di laburatoriu.
I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Parlate cù u vostru duttore nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.
Un risultatu anormale significa chì i germi crescenu in u piattu di laburatoriu. Questu hè un segnu di una infezzione di l'esofago, chì pò esse dovuta à batteri, un virus o un fungu.
I risichi sò relativi à a procedura EGD. U vostru fornitore pò spiegà questi rischi.
Cultura - esofagea
- Cultura di tissuti esofagi
Koch MA, Zurad EG. Esofagogastroduodenoscopia. In: Fowler GC, ed. Prucedure di Pfenninger è Fowler per l'Assistenza Primaria. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 91.
Vargo JJ. Preparazione per e cumplicazioni di l'endoscopia GI. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. Sleisenger and Fordtran's Gastrointestinal and Liver Disease: Fisiopatologia / Diagnosi / Gestione. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: cap. 41.