Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 14 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Ventilazione pulmonaria / scansione di perfusione - Midicina
Ventilazione pulmonaria / scansione di perfusione - Midicina

Una scansione pulmonaria di ventilazione / perfusione implica duie prove di scansione nucleare per misurà a respirazione (ventilazione) è a circulazione (perfusione) in tutte e zone di i pulmoni.

Una scansione pulmonaria di ventilazione / perfusione hè in realtà 2 test. Pò esse fatte separatamente o inseme.

Durante a scansione di perfusione, un fornitore di cure mediche injecta albumina radioattiva in a vostra vena. Sò postu nantu à un tavulinu mobile chì si trova sottu à u bracciu di un scanner. A macchina scansiona i vostri pulmoni mentre u sangue scorre per elli per truvà a situazione di e particule radioattive.

Durante a scansione di ventilazione, si respira gas radioattivu attraversu una maschera mentre site sedutu o stesu nantu à un tavulinu sottu u bracciu di u scanner.

Ùn avete bisognu di smette di manghjà (veloce), di seguità una dieta speciale, o di piglià qualsiasi medicamentu prima di u test.

A radiografia di u torace hè generalmente fatta prima o dopu una scansione di ventilazione è di perfusione.

Portate un vestitu d'ospedale o un vestitu cunfortu chì ùn hà micca fermi metallici.

U tavulinu pò esse duru o fretu. Puderete sente una puntura acuta quandu l'IV hè piazzatu in a vena in u vostru bracciu per a parte di perfusione di a scansione.


A maschera aduprata durante a scansione di ventilazione pò fà vi sente nervosu per esse in un picculu spaziu (claustrofobia). Duvete stà sempre mentre a scansione.

L'iniezione di radioisotopu di solitu ùn causa micca disagiu.

A scansione di ventilazione hè aduprata per vede cumu si move l'aria è u sangue scorre per i pulmoni. A scansione di perfusione misura u fornimentu di sangue attraversu i pulmoni.

Una scansione di ventilazione è di perfusione hè più spessu fatta per rilevà un embolu pulmonare (coagulu di sangue in i pulmoni). Hè ancu usatu per:

  • Scopre a circulazione anormale (shunt) in i vini sanguini di i pulmoni (navi pulmonari)
  • Pruvate a funzione pulmonale regiunale (diverse zone pulmonari) in e persone cun malatie pulmonari avanzate, cume a BPCO

U fornitore deve fà una scansione di ventilazione è di perfusione è poi valutarla cun una radiografia di u torace. Tutte e parti di i dui pulmoni devenu ripiglià u radioisotopu uniformemente.

Se i pulmoni piglianu quantità inferiori à e normali di radioisotopu durante una scansione di ventilazione o di perfusione, pò esse dovutu à unu di i seguenti:


  • Ostruzione di e vie aeree
  • Malattia pulmonare ostruttiva cronica (BPCO)
  • Puntura
  • Stringimentu di l'arteria pulmonaria
  • Pneumonitis (infjammazione di i pulmoni per via di respira in una sustanza straniera)
  • Emboli pulmonari
  • Capacità di respirazione è ventilazione ridutta

I rischi sò à pocu pressu uguale à i raggi X (radiazioni) è à a puntura d'agulla.

Nisuna radiazione hè liberata da u scanner. Invece, rileva a radiazione è a cunvertisce in una maghjina.

Ci hè una piccula esposizione à a radiazione da u radioisotopu. I radioisotopi aduprati durante e scansioni sò di breve durata. Tutta a radiazione lascia u corpu in pochi ghjorni. Tuttavia, cum'è cù qualsiasi esposizione à a radiazione, si cunsiglia prudenza per e donne incinte o chì allattanu.

Ci hè un picculu risicu d'infezzione o di sangu in u situ induve l'agulla hè inserita. U risicu cù a scansione di perfusione hè uguale cù l'inserimentu di una agula intravenosa per qualsiasi altru scopu.

In rari casi, una persona pò sviluppà una allergia à u radioisotopu. Questu pò include una reazione anafilattica seria.


Una scansione pulmonaria di ventilazione è di perfusione pò esse una alternativa à risicu inferiore à l'angiografia pulmonare per valutà i disordini di u fornimentu di sangue pulmonare.

Questa prova ùn pò micca furnisce un diagnosticu definitu, in particulare in e persone cù malatie pulmonari. Altre prove ponu esse necessarie per cunfirmà o escludere i risultati di una scansione di ventilazione pulmonaria è di perfusione.

Questa prova hè stata sustituita in larga parte da CT angiografia pulmonare per a diagnosi di embolia pulmonare. Tuttavia, e persone cun prublemi di rene o una allergia à u tintu di cuntrastu ponu avè più sicuru stu test.

Scan V / Q; Scansione di ventilazione / perfusione; Ventilazione pulmonaria / scan di perfusione; Embolia pulmonaria - scan V / Q; Scansione PE- V / Q; Coagulu di sangue - scan V / Q

  • Iniezione di albumina

Chernecky CC, Berger BJ. Scansione pulmonare, perfusione è ventilazione (scansione V / Q) - diagnostica. In: Chernecky CC, Berger BJ, eds. Prove di Laboratoriu è Prucedure Diagnostiche. 6a ed. St Louis, MO: Elsevier Saunders; 2013: 738-740.

Goldhaber SZ. Embolia pulmonaria. In: Zipes DP, Libby P, Bonow RO, Mann, DL, Tomaselli GF, Braunwald E, eds. Malattia Cardiaca di Braunwald: Un Manuale di Medicina Cardiovascolare. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 84.

Aringa W. Medicina nucleare: capisce i principii è ricunnosce i basi. In: Herring W, ed. Apprendimentu Radiologia: Ricunniscendu i Basi. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: e24-e42.

Articuli Per Voi

Sindrome di Fanconi

Sindrome di Fanconi

U indromu Fanconi hè una malattia rara di i reni chì porta à l'accumulazione di gluco iu, bicarbonatu, pota iu, fo fati è certi ecce i di aminoacidi in l'urina. In que ta m...
Sciroppu Koide D: à chì serve è cumu piglià

Sciroppu Koide D: à chì serve è cumu piglià

Koide D hè una medicina in forma di ciroppu chì hà in a o cumpu izione maleate di dexchlorpheniramine è betameta one, efficace in u trattamentu di l'allergie oculare, cutanea &...