Idrocele: cosa hè, cumu identificallu è cumu trattallu

Cuntenutu
L'idrocele hè l'accumulazione di fluidu in u scrotum chì circonda u testiculu, chì pò lasciare un pocu gonfiu o un testiculu più grande di l'altru. Ancu se hè un prublema più frequente in i zitelli, pò ancu accade in l'omi adulti, soprattuttu dopu à l'età di 40 anni.
Nurmalmentu, l'idrocele ùn face micca dulore o alcun altru sintomu al di là di u gonfiu di u testiculu è, dunque, ùn provoca lesioni in i testiculi, nè affetta a fertilità, sparendu spontaneamente principalmente in i zitelli, senza avè bisognu di trattamentu. Sì avete dolore in i testiculi, vedi ciò chì pò esse.
Cum'è u gonfiore pò ancu esse un segnu di malatie più gravi, cum'è u cancheru, hè sempre cunsigliatu di cunsultà un pediatra, in casu di u criaturu, o un urologu, in casu di l'omu, per cunfirmà a diagnosi di idrocele .
Caratteristiche di l'idrocele
Per assicurassi chì hè veramente idrocele l'unicu sintomu chì duverebbe esse presente hè u gonfiore chì pò influenzà unu o i dui testiculi. U duttore deve esaminà a regione intima, valutà s'ellu ci hè dolore, grumi, o qualsiasi altri cambiamenti chì indicanu a possibilità di esse un'altra malattia. Tuttavia, l'ultrasu di u scrotum hè u modu più precisu per sapè s'ellu hè veramente un idrocele.
Cumu hè fattu u trattamentu di l'idrocele
In a maiò parte di i casi l'idrocele in u zitellu ùn hà micca bisognu di trattamentu specificu, sparendu da per ellu in un annu di età. In u casu di l'omi adulti, pò esse indicatu d'aspittà 6 mesi per verificà se u liquidu hè riassorbitu spontaneamente, sparendu.
Tuttavia, quandu provoca assai disagiu o cù un aumentu progressivu cù u tempu, u duttore pò raccomandà di fà una piccula chirurgia di anestesia spinale per rimuovere l'idrocele da u scrotum.
Stu tipu di chirurgia hè abbastanza semplice è pò esse fattu in pochi minuti è, dunque, a recuperazione hè rapida, essendu pussibule di vultà in casa qualchì ora dopu a chirurgia, una volta chì l'effettu di l'anestesia sparisce cumpletamente.
Un'altra forma di trattamentu menu aduprata è cun risichi più alti di cumplicazioni è ricurrenza, seria per aspirazione cù anestesia lucale.
Principali cause di idrocele
L'idrocele in u zitellu accade perchè durante a gravidanza, i testiculi anu un saccu cù liquidu intornu, tuttavia, questu saccu si chjude durante u primu annu di vita è u liquidu hè assorbitu da u corpu. Tuttavia, quandu questu ùn accade micca, u saccu pò cuntinuà à accumulà liquidu, generendu l'idrocele.
In l'omi adulti, l'idrocele si face generalmente cum'è una complicazione di colpi, prucessi infiammatori o infezioni, cum'è orchite o epididimite.