Infanzu di una mamma chì usa sustanza
L'abusu di sostanze materne pò cunsistà in qualsiasi cumbinazione di droghe, chimichi, alcolu è tabacchi durante a gravidanza.
Mentre era in l'utru, un fetu cresce è si sviluppa per via di nutrimentu da a mamma per via di a placenta. Tuttavia, cun nutrienti, tutte e tossine in u sistema di a mamma ponu esse consegnate à u fetu. Queste tossine ponu causà danni à l'organi fetali in via di sviluppu. Un criaturu pò ancu diventà dipendente da e sostanze aduprate da a mamma.
CHAT SONU I SIGNI È I SINTOMI VISTI IN UN INFANTU DI UNA MAMMA ABUSUTA DI SUSTANZE?
I zitelli nati da mamme chì abusanu di e sostanze ponu avè effetti à breve o à longu andà.
- I sintomi di astinenza à breve termine ponu esse cumposti solu da un liggeru fussiness.
- Sintomi più severi ponu include agisce irritabile o nervoso, prublemi di alimentazione è diarrea. I sintomi varienu secondu e sostanze chì sò state aduprate.
- U diagnosticu per i zitelli cù segni di ritruvamentu pò esse cunfirmatu cù testi di droghe di l'urina o feci di u zitellu. L'urina di a mamma serà ancu pruvata. Tuttavia, se urina o feci ùn sò micca raccolte abbastanza prestu, i risultati ponu esse negativi. Un campione di u cordone ombelicale pò esse testatu.
Problemi di sviluppu à longu andà più significativi ponu esse visti in i zitelli chì sò nati cù fallimentu di crescita o vari prublemi d'organi.
- I zitelli nati da mamme chì beie alcolu, ancu in quantità modeste, sò à risicu per u sindrome di l'alcol fetale (FAS). Sta cundizione si compone di prublemi di crescita, caratteristiche facciali insolite è disabilità intellettuale. Ùn pò micca esse rilevatu à u mumentu di a nascita.
- Altre droghe ponu causà difetti di nascita chì implicanu u core, u cervellu, l'intestinu o i reni.
- I zitelli chì sò stati esposti à droghe, alcolu o tabaccu sò in più risicu per u SIDS (sindrome di morte subita di i zitelli).
QUAL hè U TRATTAMENTU PER UN INFANTU DI UNA MAMMA ABUSUTA DI SUSTANZE?
U trattamentu di u zitellu dependerà di e droghe chì a mamma hà adupratu. U trattamentu pò implicà:
- Limità di rumore è luci brillanti
- Massimizà u "TLC" (tenera cura amante) cumpresi cura pelle à pelle è allattamentu cù e mamme chì sò in trattamentu / ùn usanu più sostanze illecite, inclusa a marijuana
- Aduprà medicinali (in certi casi)
In u casu di i zitelli chì e mamme anu adupratu narcotichi, u zitellu hè spessu datu piccule dosi di un narcoticu prima. A quantità hè aghjustata pianu pianu chì u zitellu hè svezzatu da a sostanza per ghjorni à settimane. I sedativi sò qualchì volta aduprati dinò.
I zitelli cù danni d'organi, difetti di nascita o prublemi di sviluppu ponu avè bisognu di terapia medica o chirurgica è di terapie à longu andà.
Questi zitelli sò più propensi à cresce in case chì ùn prumove micca un sviluppu sanu, emotivu è mentale. Elli è e so famiglie beneficeranu di un sustegnu à longu andà.
IUDE; Esposizione intrauterina à a droga; Abusu maternu di droghe; Usu di sustanza materna; U consumu maternu di droghe; Esposizione narcotica - neonatu; Disordine di l'usu di a sustanza - infantile
- Usu di sustanze durante a gravidanza
Hudak M. Zitelli di mamme chì usanu sostanze. In: Martin RM, Fanaroff AA, Walsh MC, eds. Fanaroff è Martin's Neonatal-Perinatal Medicine. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2020: chap 46.
Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM. Sindromi di astinenza. In Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, .eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 126.
Wallen LD, Gleason CA. Esposizione prenatale à a droga. In: Gleason CA, Juul SE, eds. Malatie di Avery di u Neunatu. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 13.