Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 21 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Un Soffio Caldo
Video: Un Soffio Caldo

Un nivellu di zuccaru in sangue in i zitelli nascuti hè ancu chjamatu ipoglicemia neonatale. Si riferisce à u zuccherinu in sangue (glucosiu) in i primi ghjorni dopu a nascita.

I zitelli anu bisognu di zuccaru in sangue (glucosiu) per l'energia. A maiò parte di quellu glucosiu hè adupratu da u cervellu.

U zitellu riceve u glucosiu da a mamma per via di a placenta prima di a nascita. Dopu a nascita, u zitellu riceve u glucosiu da a mamma per u so latte, o da a formula. U zitellu pò ancu pruduce qualchì glucosu in u fegatu.

U livellu di glucosiu pò calà se:

  • Ci hè troppu insulina in u sangue. L'insulina hè un ormone chì tira u glucosiu da u sangue.
  • U zitellu ùn hè micca in gradu di pruduce abbastanza glucosiu.
  • U corpu di u criaturu adopra di più glucosiu chè quellu chì hè pruduttu.
  • U zitellu ùn hè micca in gradu di piglià abbastanza glucosiu manghjendu.

L'ipoglicemia neonatale si produce quandu u livellu di glucosiu di un nascitu nascenu sintomi o hè sottu à u rangu cunsideratu sicuru per l'età di u zitellu. Succede in circa 1 à 3 di ogni 1000 nascite.


U nivellu di zuccherinu in sangue hè più prubabile in i zitelli cun unu o più di questi fattori di risicu:

  • Natu prestu, hà una infezzione seria, o hà bisognu d'ossigenu subitu dopu à a consegna
  • A mamma hà u diabete (sti zitelli sò spessu più grandi di u normale)
  • A crescita più lenta di quella prevista in l'utru durante a gravidanza
  • Dimensione più chjuca o più grande di quella prevista per a so età gestazionale

I zitelli cun bassu zuccaru in sangue ùn ponu avè sintomi. Se u vostru criaturu hà unu di i fattori di risicu per u zuccherinu in sangue, l'infirmieri in l'uspidale verificeranu u nivellu di zuccheru in sangue di u to criaturu, ancu s'ellu ùn ci sò sintomi.

Inoltre, u nivellu di zuccheru in sangue hè spessu verificatu per i zitelli cun sti sintomi:

  • Pelliccia di culore turchinu o pallidu
  • Problemi di respirazione, cum'è pause in respirazione (apnea), respirazione rapida, o un sonu grugnulente
  • Irritabilità o dispiacenza
  • Musculi sciolti o floppy
  • Mancu alimentazione o vomitu
  • Prublemi per mantene u corpu caldu
  • Tremori, tremore, sudazione, o attacchi

I neonati à risicu di ipoglicemia anu da fà un test di sangue per misurà u nivellu di zuccheru in sangue spessu dopu a nascita. Questu serà fattu cù un bastone di taccu. U sanitariu duveria cuntinuà à piglià analisi di sangue finu à chì u nivellu di glucosiu di u zitellu fermi nurmale per circa 12 à 24 ore.


Altri testi pussibuli includenu screening di neonati per disordini metabolichi, cume test di sangue è urina.

I zitelli cù un livellu di zuccaru in sangue anu bisognu di riceve alimentazioni in più cù u latte maternu o a formula. I zitelli chì sò allattati à u senu pò avè bisognu di riceve una formula in più se a mamma ùn hè micca capace di pruduce abbastanza latte. (L'espressione di e mani è u massaghju ponu aiutà e mamme à sprime più latte.) A volte un gel di zuccheru pò esse datu per bocca temporaneamente s'ellu ùn ci hè abbastanza latte.

U criaturu pò avè bisognu di una soluzione di zuccheru data per via di una vena (per via endovenosa) s'ellu ùn hè micca capace di manghjà per bocca, o se u livellu di zuccheru in sangue hè assai bassu.

U trattamentu serà continuatu finu à chì u zitellu puderà mantene u nivellu di zuccheru in sangue. Questu pò piglià ore o ghjorni. I zitelli chì sò nati prima, anu una infezzjoni, o sò nati cù un pesu pocu pò avè bisognu à esse trattati per un periodu più longu.

Se u zuccherinu in sangue continua, in rari casi, u zitellu pò ancu riceve medicinali per aumentà u livellu di zuccheru in sangue. In casi rari, i neonati cun ipoglicemia assai severa chì ùn migliuranu micca cù u trattamentu ponu avè bisognu di chirurgia per caccià una parte di u pancreas (per riduce a produzzione d'insulina).


A prospettiva hè bona per i neonati chì ùn anu micca sintomi, o chì rispondenu bè à u trattamentu. Tuttavia, u livellu di zuccheru in sangue pò riturnà in un picculu numeru di zitelli dopu u trattamentu.

A cundizione hè più prubabile di vultà quandu i zitelli sò cacciati di fluidi dati per via di una vena prima ch'elli sianu pronti à manghjà per bocca.

I zitelli cù sintomi più severi sò più propensi à sviluppà prublemi di apprendimentu. Questu hè più spessu veru per i zitelli chì anu un pesu inferiore à a media o chì a mamma hà diabete.

Un nivulu di zuccheru in sangue severu o persistente pò influenzà a funzione mentale di u zitellu. In rari casi, insuffisenza cardiaca o crisi ponu accade. Tuttavia, questi prublemi ponu ancu esse da a causa sottostante di u zuccherinu in sangue, piuttostu cà da un risultatu di u zuccherinu in sangue stessu.

Sì avete diabete durante a gravidanza, travaglià cù u vostru fornitore per cuntrullà u vostru livellu di zuccheru in sangue. Assicuratevi chì u nivellu di zuccherinu in sangue di u vostru neonatu hè monitoratu dopu a nascita.

Ipoglicemia neonata

Davis SN, Lamos EM, Younk LM. Ipoglicemia è sindromi ipoglucemichi. In: Jameson JL, De Groot LJ, de Kretser DM, et al, eds. Endocrinologia: Adultu è Pediatricu. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 47.

Garg M, Devaskar SU. Disturbi di u metabolismu di carboidrati in u neonatu. In: Martin RM, Fanaroff AA, Walsh MC, eds. Fanaroff è Martin's Neonatal-Perinatal Medicine. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2020: chap 86.

Sperling MA. Ipoglicemia. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 111.

Posti Populari

Chì hè Limonene? Tuttu u vostru bisognu à sapè

Chì hè Limonene? Tuttu u vostru bisognu à sapè

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.U Limonene h...
Capisce a Fatiga di a Decisione

Capisce a Fatiga di a Decisione

815766838Affrontemu centinaie di celte ogni ghjornu - da chì manghjà per pranzu (pa ta o u hi?) À deci ioni più cumplicate chì implicanu u no tru bene ere emotivu, finanziariu...