Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 21 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Aostu 2025
Anonim
Un Soffio Caldo
Video: Un Soffio Caldo

Un nivellu di zuccaru in sangue in i zitelli nascuti hè ancu chjamatu ipoglicemia neonatale. Si riferisce à u zuccherinu in sangue (glucosiu) in i primi ghjorni dopu a nascita.

I zitelli anu bisognu di zuccaru in sangue (glucosiu) per l'energia. A maiò parte di quellu glucosiu hè adupratu da u cervellu.

U zitellu riceve u glucosiu da a mamma per via di a placenta prima di a nascita. Dopu a nascita, u zitellu riceve u glucosiu da a mamma per u so latte, o da a formula. U zitellu pò ancu pruduce qualchì glucosu in u fegatu.

U livellu di glucosiu pò calà se:

  • Ci hè troppu insulina in u sangue. L'insulina hè un ormone chì tira u glucosiu da u sangue.
  • U zitellu ùn hè micca in gradu di pruduce abbastanza glucosiu.
  • U corpu di u criaturu adopra di più glucosiu chè quellu chì hè pruduttu.
  • U zitellu ùn hè micca in gradu di piglià abbastanza glucosiu manghjendu.

L'ipoglicemia neonatale si produce quandu u livellu di glucosiu di un nascitu nascenu sintomi o hè sottu à u rangu cunsideratu sicuru per l'età di u zitellu. Succede in circa 1 à 3 di ogni 1000 nascite.


U nivellu di zuccherinu in sangue hè più prubabile in i zitelli cun unu o più di questi fattori di risicu:

  • Natu prestu, hà una infezzione seria, o hà bisognu d'ossigenu subitu dopu à a consegna
  • A mamma hà u diabete (sti zitelli sò spessu più grandi di u normale)
  • A crescita più lenta di quella prevista in l'utru durante a gravidanza
  • Dimensione più chjuca o più grande di quella prevista per a so età gestazionale

I zitelli cun bassu zuccaru in sangue ùn ponu avè sintomi. Se u vostru criaturu hà unu di i fattori di risicu per u zuccherinu in sangue, l'infirmieri in l'uspidale verificeranu u nivellu di zuccheru in sangue di u to criaturu, ancu s'ellu ùn ci sò sintomi.

Inoltre, u nivellu di zuccheru in sangue hè spessu verificatu per i zitelli cun sti sintomi:

  • Pelliccia di culore turchinu o pallidu
  • Problemi di respirazione, cum'è pause in respirazione (apnea), respirazione rapida, o un sonu grugnulente
  • Irritabilità o dispiacenza
  • Musculi sciolti o floppy
  • Mancu alimentazione o vomitu
  • Prublemi per mantene u corpu caldu
  • Tremori, tremore, sudazione, o attacchi

I neonati à risicu di ipoglicemia anu da fà un test di sangue per misurà u nivellu di zuccheru in sangue spessu dopu a nascita. Questu serà fattu cù un bastone di taccu. U sanitariu duveria cuntinuà à piglià analisi di sangue finu à chì u nivellu di glucosiu di u zitellu fermi nurmale per circa 12 à 24 ore.


Altri testi pussibuli includenu screening di neonati per disordini metabolichi, cume test di sangue è urina.

I zitelli cù un livellu di zuccaru in sangue anu bisognu di riceve alimentazioni in più cù u latte maternu o a formula. I zitelli chì sò allattati à u senu pò avè bisognu di riceve una formula in più se a mamma ùn hè micca capace di pruduce abbastanza latte. (L'espressione di e mani è u massaghju ponu aiutà e mamme à sprime più latte.) A volte un gel di zuccheru pò esse datu per bocca temporaneamente s'ellu ùn ci hè abbastanza latte.

U criaturu pò avè bisognu di una soluzione di zuccheru data per via di una vena (per via endovenosa) s'ellu ùn hè micca capace di manghjà per bocca, o se u livellu di zuccheru in sangue hè assai bassu.

U trattamentu serà continuatu finu à chì u zitellu puderà mantene u nivellu di zuccheru in sangue. Questu pò piglià ore o ghjorni. I zitelli chì sò nati prima, anu una infezzjoni, o sò nati cù un pesu pocu pò avè bisognu à esse trattati per un periodu più longu.

Se u zuccherinu in sangue continua, in rari casi, u zitellu pò ancu riceve medicinali per aumentà u livellu di zuccheru in sangue. In casi rari, i neonati cun ipoglicemia assai severa chì ùn migliuranu micca cù u trattamentu ponu avè bisognu di chirurgia per caccià una parte di u pancreas (per riduce a produzzione d'insulina).


A prospettiva hè bona per i neonati chì ùn anu micca sintomi, o chì rispondenu bè à u trattamentu. Tuttavia, u livellu di zuccheru in sangue pò riturnà in un picculu numeru di zitelli dopu u trattamentu.

A cundizione hè più prubabile di vultà quandu i zitelli sò cacciati di fluidi dati per via di una vena prima ch'elli sianu pronti à manghjà per bocca.

I zitelli cù sintomi più severi sò più propensi à sviluppà prublemi di apprendimentu. Questu hè più spessu veru per i zitelli chì anu un pesu inferiore à a media o chì a mamma hà diabete.

Un nivulu di zuccheru in sangue severu o persistente pò influenzà a funzione mentale di u zitellu. In rari casi, insuffisenza cardiaca o crisi ponu accade. Tuttavia, questi prublemi ponu ancu esse da a causa sottostante di u zuccherinu in sangue, piuttostu cà da un risultatu di u zuccherinu in sangue stessu.

Sì avete diabete durante a gravidanza, travaglià cù u vostru fornitore per cuntrullà u vostru livellu di zuccheru in sangue. Assicuratevi chì u nivellu di zuccherinu in sangue di u vostru neonatu hè monitoratu dopu a nascita.

Ipoglicemia neonata

Davis SN, Lamos EM, Younk LM. Ipoglicemia è sindromi ipoglucemichi. In: Jameson JL, De Groot LJ, de Kretser DM, et al, eds. Endocrinologia: Adultu è Pediatricu. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 47.

Garg M, Devaskar SU. Disturbi di u metabolismu di carboidrati in u neonatu. In: Martin RM, Fanaroff AA, Walsh MC, eds. Fanaroff è Martin's Neonatal-Perinatal Medicine. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2020: chap 86.

Sperling MA. Ipoglicemia. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 111.

Selezziunà Amministrazione

L'eserciziu chì ùn mai catturà Carrie Underwood chì face

L'eserciziu chì ùn mai catturà Carrie Underwood chì face

Carrie Underwood hà fattu capi ce cù l'anni ch'ella hè una be tia in pale tra. Mentre a vi vede fà ogni tipu d'e ercizii nantu à a o app Fit52, ci hè una mo a...
Queste Tre Parolle Chjucche Vi Fanu Una Persona Negativa-è Probabilmente Dite Li Tuttu u Tempu

Queste Tre Parolle Chjucche Vi Fanu Una Persona Negativa-è Probabilmente Dite Li Tuttu u Tempu

Eccu qualco a chì vi farà pen à duie volte: "A maiò parte di e conver azioni americane ò carattarizati da una lagnanza", dice cott Bea, P y.D., p icologu in a Clevel...