Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
10 Miti nantu à e Diete Bassa Carb - Nourrisson
10 Miti nantu à e Diete Bassa Carb - Nourrisson

Cuntenutu

E diete à bassu carboidrati sò incredibilmente putenti.

Puderanu aiutà à riversà parechje malatie gravi, cumpresa l'obesità, u diabete di tipu 2 è u sindrome metabolicu.

Tuttavia, alcuni miti nantu à sta dieta sò perpetuati da a cumunità à bassu carboidrati. Parechje di ste nuzione ùn sò micca sustenute da a scienza.

Eccu 10 miti cumuni nantu à e diete à bassu carboidrati.

1. E diete à bassu carboidrati funzionanu per tutti

I studii mostranu di manera consistente chì e diete à bassu carboidrati aiutanu a perdita di pesu è miglioranu a maiò parte di i fattori di risicu per a malattia (, 2, 3).

Dice questu, stu mudellu alimentariu ùn hè micca adattatu per tutti.

Alcune persone ponu semplicemente sentirsi malati nantu à a dieta, mentre altri ùn ottenenu micca i risultati chì aspettanu.

Notevolmente, l'atleti è e persone chì sò fisicamente attivi necessitanu significativamente più carboidrati di quella dieta pò furnisce.

Riassuntu E diete à bassu carboidrati ponu prumove a perdita di pesu è migliurà a salute per parechje persone. Tuttavia, questu ùn pò micca applicà à tutti - in particulare atleti.

2. I carboidrati sò intrinsecamente ingrassanti

Una alta assunzione di zuccheru è di carbuidrati raffinati danneghja a vostra salute.


Eppuru, i carboidrati ingrassanu solu s’elli sò raffinati è inclusi in cibi assai gustosi è faciuli da manghjà troppu.

Per esempiu, e patate cotte anu una mansa di fibre è vi aiutanu à sentite pieni - mentre chì e patatine fritte sò fritte in oliu di granu è cundite cù u sale, chì li rendenu assai trasfurmati è dipendenti.

Tenite à mente chì parechje pupulazioni intornu à u mondu, cum'è l'abitanti di l'isula giappunese di Okinawa, mantenenu una bona salute nantu à una dieta ricca di carboidrati chì include alimenti sani è micca trasfurmati.

Riassuntu Mentre troppu manghjà ogni nutriente densu in calurie pruvucarà l'aumentu di pesu, i carboidrati stessi ùn sò micca ingrassati se inclusi in una dieta equilibrata basata nantu à alimenti sani.

3. E carotte, i frutti è e patate sò malsane per via di i carbuidrati

Parechji cibi veri è tradiziunali sò demonizati da bassu carberu per via di u so cuntenutu in carb.

Questi includenu alimenti cum'è frutti, patate intere è carote.

Hè di primura di limità st'alimenti nantu à una dieta chetogenica assai bassa in carboidrati - ma questu ùn significa micca chì ci sia qualcosa di male in quessi alimenti.


In a scienza nutrizionale, cum'è in a maiò parte di e discipline, u cuntestu hè impurtante.

Per esempiu, seria una migliurazione di a salute per rimpiazzà qualsiasi alimentu spazzatura in a vostra dieta cù banane mature è ricche di carboidrati. Tuttavia, per e persone cun diabete chì cercanu di taglià i carboidrati, l'aggiunta di banane à a so dieta pò esse dannosa.

Riassuntu Benchì duvete limità a vostra assunzione di frutti è ligumi sani è ricchi di carboidrati in una dieta povera di carboidrati, questi alimenti ponu ancu esse un cumpunente sanu di una dieta equilibrata.

4. E diete à bassu carboidrati devenu sempre esse cetogeniche

Una dieta chetogenica hè una dieta assai bassa in carboidrati, di solitu cumposta da menu di 50 grammi di carboidrati per ghjornu accantu à un assunzione di grassu assai alta (60-85% di calorie).

A Ketosi pò esse un statu metabolicu assai benefiziu, in particulare per e persone cun certe malatie cum'è u diabete, u sindrome metabolicu, l'epilepsia o l'obesità (, 5,).

Tuttavia, questu ùn hè micca l'unicu modu per seguità una dieta bassa in carboidrati.

Stu mudellu alimentariu pò cumprende 100-150 grammi di carboidrati per ghjornu - è forse di più.


In questa gamma, pudete facilmente manghjà parechji pezzi di frutta per ghjornu è ancu piccule quantità di cibi interi, amidacei cum'è e patate.

Mentre una dieta chetogenica assai bassa in carboidrati pò esse a più efficace per a perdita rapida di pesu è parechji sintomi di malatie, ùn funziona micca per tutti.

Riassuntu Una dieta bassa in carboidrati ùn deve micca esse cetogenica. Per quelli chì ùn anu micca voglia di passà à ceto, una dieta generale bassa in carboidrati pò ancu furnisce assai benefici.

5. Tutti i carbuidrati sò zuccaru

Affirmà chì tutti i carbuidrati sò scumpartuti in zuccheru in u sistema digestivu hè in parte vera - ma ingannevuli.

A parolla "zuccheru" si applica à parechji zucaroli simplici cum'è glucosiu, fruttosiu è galattosiu. U zuccheru da tavula (saccarosu) hè custituitu da una molecula di glucosiu cunnessa à u fruttuosu.

L'amidu, chì si trova in i grani è in e patate, hè una longa catena di molecule di glucosiu. L'enzimi digestivi rompenu l'amido in glucosiu prima di l'assorbimentu.

À a fine, tutti i carboidrati (esclusa a fibra) finiscenu cum'è zuccheru.

Mentre i zuccheri semplici sò facilmente digeribili è causanu una crescita significativa di i livelli di zuccheru in sangue, l’amidi è altri carboidrati in alimenti sani ùn tendenu micca à alzà i livelli di zuccheru in sangue quant’è quelli di i dessert è di l’alimenti raffinati o trasfurmati.

Per quessa, hè impurtante distingue trà alimenti sani è carbuidrati raffinati. Inutili, puderete crede chì ùn ci hè nisuna differenza nutrizionale trà una patata è un candy bar.

Riassuntu Tutti i carboidrati digeribili sò assorbiti in u sangue in forma di semplici carboidrati o zuccheru. Tuttavia, a digestione di i carboidrati cumplessi richiede u tempu, risultendu in una crescita più lenta è più bassa di i livelli di zuccheru in sangue.

6. Hè impussibile di guadagnà pesu nantu à una dieta bassa in carboidrati

Alcune persone credenu chì l'aumentu di pesu hè impussibile finu à quandu l'assunzione di carboidrati è i livelli di insulina sò tenuti bassi.

Eppuru, hè assai pussibule di guadagnà pesu nantu à una dieta bassa in carboidrati.

Parechji cibi à bassu carboidrati ponu ingrassà, soprattuttu per quelli chì sò propensi à manghjà in furia.

Questi includenu furmagliu, noci, arachidi è crema pesante.

Benchì parechje persone possinu manghjà sti alimenti senza prublemi, altri anu bisognu di moderà a so assunzione se volenu perdere pesu senza limità e calorie.

Riassuntu Mentre andate in una dieta bassa in carboidrati generalmente prumove a perdita di pesu, alcune persone anu ancu bisognu di moderà a so assunzione di alimenti ricchi di grassi.

7. Bere bè di burru è oliu di coccu hè una bona idea

Malgradu decennii di propaganda anti-grassu, i studii suggerenu chì u grassu satuatu ùn hè micca cusì dannusu cum'è s'era presuppostu (,,).

Ùn ci hè nisuna ragione per evità prudutti latticini ricchi di grassi, taglioli grassi di carne, oliu di coccu o burru. In moderazione, questi sò alimenti sani.

Tuttavia, u cunsumu eccessivu pò esse periculosu.

Mentre pò esse di moda per aghjunghje munzelli di burru è oliu di coccu à u vostru caffè, fendu cusì vi dà menu libertà per includere altri alimenti sani è densi in nutrienti in a vostra dieta.

Riassuntu Mentre manghjate cibi ricchi di grassi saturati hè bè cù moderazione, evite micca troppu in a vostra dieta. Invece, sceglite assai alimenti sani ricchi in proteine ​​è fibre.

8. E calorie ùn contanu

Alcuni avucati à bassu carbuidru affirmanu chì l'ingaghjamentu caluricu ùn importa micca.

E calorie sò una misura di energia, è u grassu corporeu hè solu energia immagazzinata.

Se u vostru corpu piglia più energia di quella chì pudete brusgià, u cunservate cum'è grassu corporeu. Se u vostru corpu spende più energia di quella chì pigliate, brusgiate grassu per energia.

E diete à bassu carboidrati funzionanu in parte riducendu l'appetitu. Cumu facenu chì a ghjente manghja menu calorie in autumàticu, ci hè pocu bisognu di cuntà calorie o di cuntrollu di e porzioni (, 11).

Mentre e calorie contanu in parechji casi, cuntalli rigorosamente hè in gran parte inutile in una dieta bassa in carboidrati.

Riassuntu E diete à bassu carboidrati prumove a perdita di pesu in parte riducendu l'appetitu è ​​l'assunzione di calorie. Eppuru, e calorie contanu sempre per parechje altre diete.

9. A fibra ùn hè micca primurosa per a salute umana

I carboidrati indigestibili sò cullettivamente cunnisciuti cum'è fibre dietetiche.

L'omi ùn anu micca l'enzimi per digerisce a fibra, ma questu nutriente hè luntanu da esse irrilevante per a vostra salute.

Hè vitale per i vostri batteri intestinali, chì trasformanu a fibra in cumposti benefichi cum'è u butirratu di l'acidi grassi ().

In fattu, parechji studii mostranu chì a fibra - in particulare a fibra solubile - porta à vari benefici, cume a perdita di pesu è u colesterolu miglioratu (13,,).

Cusì, ùn hè micca solu simplice ma sano per manghjà cibi vegetali ricchi di fibre nantu à una dieta bassa in carboidrati.

Riassuntu A fibra hè un cumpunente assai impurtante di una dieta sana. Pudete manghjà facilmente assai alimenti vegetali ricchi di fibre nantu à una dieta bassa in carboidrati.

10. I carboidrati causanu malatie

Parechje persone chì sò metabolicamente sane ponu manghjà assai carbuidrati senza dannu, fintantu chì si concentranu nantu à alimenti sani.

Tuttavia, per e persone cun resistenza à l'insulina o obesità, e regule metaboliche di u corpu parenu cambià.

E persone chì anu disfunzioni metaboliche ponu avè bisognu di evità tutti i cibi ricchi di carboidrati.

Tenite à mente chì ancu se l'eliminazione di a maggior parte di i carboidrati pò esse necessaria per riversà una malattia, ùn significa micca chì i carboidrati stessi anu causatu a malattia.

Se ùn avete micca una disfunzione metabolica, hè bè di manghjà cibi ricchi di carboidrati - basta chì si attacchi à cibi sani, senza trasfurmazioni è si eserciti regolarmente.

Riassuntu Ancu se andà in una dieta bassa in carboidrati aiuta à parechje persone à perde u pesu è à migliurà a so salute, ùn significa micca chì un stilu di vita à altu contenutu di carboidrati ùn pò esse sanu ancu. Dipende solu da l'individuu, è da u cuntestu.

U fondu

Mentre e diete à bassu carboidrati ponu prumove a perdita di pesu è aiutà numerose cundizioni di salute, parechji miti nantu à elli abbondanu.

In generale, queste diete ùn sò micca pensate per tutti.

Se vulete aiutà à cuntrullà una cundizione metabolica o perde u pesu rapidamente, hè bè di pruvà una dieta bassa in carboidrati. In listessu tempu, stu mudellu alimentariu ùn hè micca necessariamente più sanu di un modu di vita chì combina alimenti sani cù abbastanza eserciziu.

Vi Cunsigliemu Di Vede

L'oliu di coccu pò aiutà à perde u pesu?

L'oliu di coccu pò aiutà à perde u pesu?

Da mantene a to pelle dolce è dolce à abba à i livelli di zuccheru in angue, l'oliu di coccu hè a uciatu à numero e rivendicazioni di alute. A perdita di pe u hè ancu...
Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu

Cumu Fatfobia m'hà impeditu di uttene aiutu per u mo disordine alimentariu

A di criminazione in u i tema anitariu ignificava chì aghju luttatu per uttene aiutu.Cumu vedemu chì u mondu forma quale ceglimu di e e - {textend} è di parte perienze cunvincibili p...