10 Cose chì ùn duverete mai dì à un corridore feritu
Cuntenutu
Sì un corridore chì ùn pò micca corre avà è puzza. Forse stavate entrenatu per una corsa è saltate troppu ghjorni di riposu. Forse u vostru rullinu di schiuma raccoglie polvere in u cantonu. O forse avete fattu uni pochi di chilometri extra à a vostra longa corsa. Qualunque sia a ragione, avà site feritu è fate tuttu ciò chì pudete per stà calmu. Furmazione Cross. Preparazione di pranzi. Totalmente micca moping around, right? (Evitate di sentì cusì sempre di più è piglià nota di sti 8 Miti Corsi chì puderebbenu esse preparati per a ferita.)
Una cosa chì ùn pudete micca cuntrullà hè altre persone chì campanu nantu à a vostra nova cundizione menu di l'ideale. Amici è famiglia puderebbenu significà bè, ma per certi corridori - quelli chì consideranu u so sport cum'è qualcosa chì facenu per stà sanu - i so cummenti rendenu feriti ancu peghju. Allora a prossima volta chì un amicu corridore scende per u conte, evite di dì queste cose è tutti seranu bè. Runners: Condividi questu cù i vostri amichi ASAP.
"Tu curria troppu quantunque."
Ognunu hà i so limiti persunali è i so scopi, è hè megliu ùn ghjudicà i so piani di furmazione.
"Avete ancu Googled i vostri sintomi?"
[Aghju fattu è avà pensu chì morgu.] L'unica cosa peghju di WebMD hè RunnersMD, altrimenti corridori chì si autodiagnosticheghjanu leggendu storie d'orrore in Internet. Fate un favore è fate un appuntamentu cù un fisicu terapista o uttene una valutazione di ferita in corsa. Sapendu a verità nantu à a vostra ferita hè assai megliu ch'è spiralà in fondu à a paura basata in Internet.
"Avà avemu finalmente avè l'uppurtunità di stende!"
Innò, ùn avemu micca, perchè mi staraghju ammucciatu sottu à i coperchi per sei settimane finu à chì sta frattura di stress si guarisce magicamente.
"T'aghju dettu chì a corsa era periculosa".
Questa dichjarazione hè di solitu accumpagnata da qualcosa in a linea di "Hè terribile per i vostri ghjinochje", o "Avete da dispiace tutti quelli chilometri quandu site in una sedia di rota". Benintesa, nimu chì dà cunferenze nantu à i periculi di a corsa ùn hà mai pigliatu a corsa da sè. (In questa nota: Eccu 13 Modi per Pipì veramente un Corridore.)
"Eri cusì sana! Sò scandalizatu chì ùn site micca statu feritu prima di què."
U vostru amicu puderia circà di ricurdavvi di i ghjorni migliori, ma questu solu face male. Ma ehi, tagliatevi un pocu di slack perchè fà cusì pò veramente riduce u risicu di ferite in corsa.
"Hè troppu caldu per curriri in ogni modu".
Micca quandu vi alzate à 5 ore di mane o quandu site preparatu è purtate una crema solare 75 SPF. Micca quandu avete decine di cime da corsa veramente carine chì aiutanu à mantene a calma. Dunque, innò-u calore ùn vi fermerà mai.
"Ùn pudete micca fà scopre un pocu di ibuprofenu?"
Probabilmente avete pruvatu a maiò parte di e correzioni super evidenti: u R.I.C.E. metudu, antidolorifici, allungendu finu à chì pudete allungà più. Ci vole assai metudi pruvati è falluti per un corridore per finisce infine, bè, corre.
"Andate solu à CrossFit / SoulCycle / yoga invece"
Tantu di l'appellu di a corsa si trova in u regime di rutina è di creazione propria. Nunda ùn pò rimpiazzà quellu per voi. Ma in tutta ghjustizia, pudete aduprà stu tempu per pruvà novi modi per attraversà u trenu è esce da a vostra zona di cunfortu. (Avete sempre vulsutu pruvà acqua prufonda chì curria, vi ricurdate?)
"Aghju avutu a BEST race".
Oh, veramente? Perchè ùn manghjava micca solu i mo sentimenti, rinfrescendu i risultati di a vostra corsa è bollendu cun invidia. Se un amicu festighjeghja un PR è vole sparte, pruvate à ùn esse un sport adduluratu. Vi ritruverete torna, è sapete chì lasciarete u so tempu in a polvera.
"Vulete andà à corre?"
DEVASTANTE. Hè per quessa chì duvete dì à e persone chì site feritu o avete bisognu di piglià facilmente per uni pochi di ghjorni, settimane (o, sfurtunatamenti, mesi). Eliminerete ogni goffu chì puderebbe esce quandu i vostri amichi sani vi dumandanu di unisce a so corsa di a prima mattina. Pruvate à ùn urlà, "IÈ, MA I Ùn POSSU" in i so visi, è ricurdatevi, pazienza in una virtù.