Riparazione di l'anu Imperforate - serie-Procedura
Cuntenutu
- Andate à a diapositiva 1 fora di 4
- Andate à a diapositiva 2 fora di 4
- Andate à a diapositiva 3 fora di 4
- Andate à a diapositiva 4 fora di 4
Panoramica
A riparazione chirurgica implica a creazione di un'apertura per u passaghju di e feci. L'assenza completa di un'apertura anale richiede una chirurgia d'urgenza per u neonatu.
E riparazioni chirurgiche sò fatte mentre u zitellu hè addurmintatu è senza dulore (aduprendu anestesia generale).
A chirurgia per un difettu anus imperforatu di tippu elevatu generalmente implica a creazione di un'apertura temporanea di l'intestinu grossu (colon) annantu à l'addome per permette u passaghju di e feci (questu hè chjamatu colostomia). U zitellu hè permessu di cresce per parechji mesi prima di pruvà a riparazione anale più cumplessa.
A riparazione anale implica una incisione addominale, allentendu u colon da i so attaccamenti in l'addome per permettenu di esse riposizionatu. Attraversu una incisione anale, a borsa rectale hè tirata in u so postu, è l'apertura anale hè cumpletata. A colostomia pò esse chjusa durante questa tappa o pò esse lasciata in postu per qualchì mese in più è chjusa in una tappa successiva.
A chirurgia per l'anu imperforatu di tippu bassu (chì include spessu una fistula) implica a chjusura di a fistula, a creazione di un'apertura anale, è u riposizionamentu di a borsa rettale in l'apertura anale.
Una sfida maiò per ogni tippu di difettu è riparazione hè di truvà, aduprà o creà strutture adeguate di nervi è musculi intornu à u rettu è l'anu per furnisce à u zitellu a capacità di cuntrollu intestinale.
- Disordini Anali
- Difetti di nascita