Chì Significa à Misgender Qualchissia?
Cuntenutu
- Perchè accade u sbagliu?
- Cumu u disgendering affetta à e persone chì sò transgénero?
- Perchè importanu i prunomi?
- Chì pudete fà per prevene u sbagliu?
- U fondu
Cosa hè u sbagliu?
Per e persone chì sò transgender, non binari, o genere non conformi, entrà in u so genu genu pò esse un passu impurtante è affirmativu in a vita.
A volte, e persone continuanu à riferisce à una persona chì hè transgénero, non binariu, o di genere chì ùn hè micca conforme cù i termini relativi à cumu si identificavanu prima di a transizione.
Questu hè cunnisciutu cum'è misgendering.
U sbagliu si faci quandu si riferisce intenzionalmente o involontariamente à una persona, si riferisce à una persona, o si usa un linguaghju per descrivere una persona chì ùn si allinea micca cù u so sessu affirmatu. Per esempiu, riferisce à una donna cum'è "ellu" o chjamà "tippu" hè un attu di sbagliu.
Perchè accade u sbagliu?
Ci hè una quantità di ragioni per chì accade un sbagliu.
Per esempiu, a ghjente pò nutà chì una persona hà caratteristiche sessuale primarie o secondarie è fà supposizioni annantu à u sessu di quella persona.
Questu include una persona:
- capelli facciali o mancanza di quelli
- gamma vucale alta o bassa
- pettu o tissutu pettu o mancanza di questu
- genitali
U sbagliu pò accade ancu in situazione induve sò usate identificazioni di u guvernu. U rapportu di u Centru Legale Transgénero nantu à a mudificazione di marcatori di genere palesa chì in certi stati ùn hè micca pussibule di cambià u vostru genere nantu à documenti cum'è licenze di cunduttore è certificati di nascita. È in certi stati, duvete avè subitu chirurgie specifiche per fà cusì.
Sicondu u Centru Naziunale per a Transgender Equality 2015 US Trans Survey, solu l'11 per centu di e persone indagate avianu u so genere listatu in tutti i so ID di guvernu. U 67 per centu ùn avianu alcuna ID cù u so sessu affirmatu listatu.
In i scenarii induve l'ID di u guvernu devenu esse presentati - cum'è in l'uffizii di u guvernu, in e scole è in l'ospedali - e persone chì ùn anu micca cambiatu i so marcatori di genere ponu esse sottumessi à sbagliu. In parechji casi, e persone facenu assunzioni annantu à u so genere basatu annantu à ciò chì hè listatu nantu à i so ID.
Benintesa, u sbagliu pò ancu esse un attu deliberatu. E persone chì anu credenze discriminatorie è idee nantu à a cumunità trans ponu aduprà u sbagliu cum'è una tattica per u persecuzione è l'intimidamentu. Questu hè evidenziato da l'Enquesta Trans 2015 di i Stati Uniti, chì hà trovu chì 46 per centu di i rispondenti anu avutu molestie verbali per via di a so identità, è 9 per centu sò stati assaltati fisicamente.
Cumu u disgendering affetta à e persone chì sò transgénero?
U sbagliu pò avè cunsequenze negative per a fiducia in sè stessu di una persona transgender è a salute mentale generale.
Un studiu di u 2014 in a rivista Self and Identity, hà dumandatu à e persone transgender e so sperienze di esse malandati.
L'investigatore anu truvatu chì:
- U 32,8 per centu di i participanti anu dichjaratu chì si sentenu assai stigmatizzati quandu sbagliatu.
- E persone Genderqueer, è e persone chì avianu fattu menu passi in u prucessu di transizione, eranu più propensi à esse misgendered.
- Quelli chì eranu misgendered anu più spessu sentutu chì a so identità era assai impurtante, ma anu avutu una bassa autostima intornu à a so apparizione.
- Anu avutu ancu un sensu riduttu di forza è di continuità in a so identità.
"Induve sò à a scola avà ci sò assai menu trans è micca binari, nisuna cumunità trans visibile, è mentre a nostra furmazione di equità includia un video nantu à i pronomi, nimu di i mo prufessori o culleghi ùn anu mai dumandatu quale sò i mo pronomi", N. , 27, hà dettu. "Quandu qualchissia mi disgender à a scola aghju solu questu scossa di tensione dolorosa in tuttu u mo corpu".
Quandu fate un sbagliu à qualcunu, risicate ancu u risicu di fà li fora à altre persone. Ùn hè mai u dirittu o a responsabilità di nimu di fà fora una persona chì hè transgénero senza u so accunsentu spressu. Hè un dirittu di una persona trans è u so dirittu solu di dì à l'altri chì sò transgénero, secondu s'ellu vulete esse fora o micca.
A surtita di una persona trans ùn hè micca solu irrispettosa di i so limiti, ma pò ancu risultà chì quella persona sperimenta molestie è discriminazioni.
È, a discriminazione hè un prublema maiò per a cumunità trans. L'inchiesta Trans 2015 di i Stati Uniti hà trovu ste statistiche stupefacenti:
- U 33 per centu di e persone trans indagate anu avutu almenu una sperienza di discriminazione quandu anu cercatu trattamentu medicu.
- U 27 per centu di i rispondenti anu segnalatu qualchì forma di discriminazione à l'occupazione, ch'ellu sia statu licenziatu, maltrattatu à u travagliu, o micca assuntu per via di a so identità.
- U 77 per centu di e persone chì eranu fora in K-12, è u 24 per centu di quelli chì eranu fora à l'università o à a scola prufessiunale, anu avutu maltrattamentu in questi ambienti.
Perchè importanu i prunomi?
Per parechje - ancu se micca tutte - e persone chì sò trans, un cambiamentu di prunomi hè una parte affirmativa di u prucessu di transizione. Pò aiutà una persona trans è e persone in a so vita cumincianu à vedeli cum'è u so sessu affirmatu. U sbagliu di i prunomi di una persona hè un esempiu abbastanza cumunu di sbagliu.
I prunomi sò termini chì adupremu per discrivevvi in terza persona à a piazza di u nostru nome.
Queste ponu include:
- ellu / ellu / u so
- ella / ella / ella
- elli / elli / i soi
- prunomi neutri di genere, cum'è ze / hir / hirs
Mentre ci hè stata qualchì cuntruversia intornu à l'usu di i prunomi neutri di genere - in particulare l'usu di elli / elli / i soi cum'è un prunome singulare in uppusizione à un plurale - l'accettazione publica di u singulare "elli" hè cresciuta in l'ultimi anni.
Merriam-Webster hè surtitu in sustegnu à u singulare "elli" in u 2016, è l'American Dialectic Society, un gruppu di linguisti prufessiunali, l'hà vutata a so "Parolla di l'annu" in 2015.
Per furtuna, tuttu ciò chì duvete fà per fà u dirittu hè dumandà! Assicuratevi di offre i vostri pronomi quandu fate.
Nota di l'autoreSpessu si sente difficiule di dumandà à a ghjente di aduprà i prunomi curretti per mè, soprattuttu da quandu l'aghju utilizatu elli / elli / i soi. E persone tendenu à spinghje indietro o à luttà per fà l'aghjustamentu. Ma, quandu a ghjente si capisce bè, mi sentu veramente affirmatu in a mo identità non binaria. Mi sentu vistu.
Chì pudete fà per prevene u sbagliu?
Firmà i vostri cumpurtamenti sbagliati è incuraghjà l'altri à fà cusì hè un modu faciule è efficace per sustene e persone trans in a vostra vita.
Eccu alcune cose chì pudete fà per prevene u sbagliu è affirmà l'identità di una persona:
1. Ùn fate micca supposizioni.
Puderete pensà chì sapete cumu qualcunu si identifica, ma ùn si pò mai sapè per certi à menu chì ùn dumandassi.
2. Dumandu sempre chì parolle duvite aduprà!
Pudete dumandà à e persone specificamente o dumandà à e persone chì cunnoscenu una persona data. Oppure, pudete simplicemente piglià l'abitudine di dumandà à tutti i so prunomi è i termini chì usanu per se stessi.
3. Aduprate u nome è i prunomi ghjustiper e persone trans in a vostra vita.
Duvete fà questu tuttu u tempu, micca solu quandu sò intornu. Questu signale u modu propiu per riferisce à i vostri amichi trans à l'altri populi. Aiuta ancu à abituassi à dì a cosa bona.
4. Evita di aduprà una lingua di genere per parlà o discrive e persone, a menu chì ùn sappiate chì hè a lingua chì una persona particulare preferisce.
Esempii di lingua di genere includenu:
- onorifici cum'è "signore" o "signora"
- termini cum'è "ladies", "guys" o "ladies and gentlemen" per riferite à un gruppu di persone
- aggettivi tipicamente di genere cum'è "bellu" è "bellu"
Praticate aduprà invece questi termini è forme d'indirizzu neutrali di genere. Pudete dì cose cum'è "u mo amicu" invece di "signore" o "signora", è riferite à gruppi di persone cum'è "persone", "tutti" o "invitati".
5. Ùn impettate micca a lingua neutra di genere se sapete cumu una persona vole esse indirizzata.
Pò parè chì aduprà u singulare "elli" per discrive à tutti sia una scumessa sicura, è certe volte hè in realtà un bonu modu per navigà in una situazione induve ùn site micca sicuru cumu una persona si identifica. Ma, hè impurtante rispettà i desideri di e persone chì anu una lingua specifica di genere ch'elli volenu chì aduprate.
6. Evite aduprà linguaghju passivu.
Invece di dì: "X s'identifica cum'è una donna" o "Y preferisce ellu / ellu / i so prunomi", dì cose cum'è "X hè una donna" o "I prunomi Y sò ellu / ellu / i so".
À a fine di a ghjurnata, sappiate chì hè bè di fà un sbagliu quì o culà fintantu chì ùn ne fate micca l'abitudine. Se fate un sbagliu, scusate solu è andate avanti.
"Se avete bisognu di curreggevi, fate è vai avanti", hà dettu Louis, una persona non binaria di 29 anni. "Ùn scusate micca abusivamente, a menu chì sia ciò chì l'altra persona vole. Ùn hè micca u travagliu di a persona trans per accettà e vostre scuse o fà vi sentite megliu per i vostri disgendering ".
U fondu
U sbagliu hè un prublema difficiule per e persone trans. Pudete mostrà supportu è compassione per e persone transgender in a vostra vita è in a vostra comunità essendu cusciente di a vostra participazione à questu è pigliendu questi semplici passi per evità di fà.
KC Clements hè un scrittore stranu, micca binariu, basatu in Brooklyn, NY. U so travagliu tratta di identità queer è trans, sessu è sessualità, salute è benessere da un puntu di vista pusitivu di u corpu, è assai di più. Pudete seguità cun elli visitendu i so situ web, o truvalli nantu Instagram è Twitter.