11 Cose chì ogni donna sperienze dopu un ghjornu di sci
Cuntenutu
- Muscoli Sore
- Labbra screpolate
- Sunburns in Weird Places
- Capelli di cascu
- Occhi secchi, rossi
- Guance brusgiate da u ventu
- Piedi dolorosi
- Stanchezza
- A fame
- Sudore Fretu
- Muntagna Alta
- Rivista per
A neve cade è e muntagne chjamanu: 'Hè a stagione per i sport invernali! Ch'ella sia sfruttendu i magnati, lancendu trucchi nantu à a mezza pipa, o semplicemente gudendu di a polvere fresca, colpisce e piste hè unu di i più grandi piaceri di a vita. Tuttu quellu divertimentu pò vene cun un costu quantunque, grazia à u clima duru invernale. Avete prubabilmente sperimentatu tutte queste cose dopu un ghjornu nantu à a muntagna - eccu cumu per impediscenu di bandiscevi à l'abitazione per ogni parte di u ghjornu. (In più, pruvate unu di sti 7 Allenamenti Invernali per Cambià A Vostra Routine.)
Muscoli Sore
iStock
U schì è l'imbarcu sò quant'è eserciziu quant'è divertenti. Pensate chì una ghjurnata sana nantu à e piste hè basicamente ottu ore di tene un squat è chì i musculi doloranti ùn sò più un misteru.
U rimediu: Un bellu bagnu longu cù sali epsom. U magnesiu in i sali aiuterà à rilassà i musculi tesi è l'acqua calda facilità u dolore.
Labbra screpolate
iStock
Ùn ci hè nunda cum'è cunquistà una corsa per fassi un schernu un surrisu. Sfurtunatamente, certe volte u vostru surrisu si crepa literalmente, grazia à tuttu quellu ventu, fretu è sole.
U rimediu: Un baume à lèvres spécifique au sport avec des émollients pour sceller l'humidité et la crème solaire pour empêcher les lèvres de brûler. S'ellu hè particularmente fretu o innevatu, una maschera da sci o una ghetta di u collu chì si pò tirà finu à i vostri occhiali hè un must. (Vulemu ricumandemu ancu questi 12 Prodotti di bellezza per una splendida pelle d'invernu.)
Sunburns in Weird Places
iStock
A neve bianca è luminosa hè una di e più belle parte di u schì o di l'imbarcu, ma tutti quessi cristalli di ghiacciu sò eccellenti riflettori, vale à dì chì site culpitu da sopra è sottu cù u sole. Unite questu cù l'aria più fina à altitudini più alti è site in seriu risicu per una sunburn-è micca solu in i lochi abituali. Ogni pelle esposta, cumprese e narici, sottu à u mentone, è à l'internu di l'arechje hè un bellu ghjocu per una brusgiata.
U rimediu: Ùn vi scurdate di a crema solare à prova di sudore! Solu perchè hè fretu ùn significa micca chì ùn pudete micca brusgià. Mettite un bastone in a sacchetta di u mantellu; serà più faciule da riapplicà ogni dui ore chì un liquidu disordinatu.
Capelli di cascu
iStock
Pusà à pranzu è caccià u cascu (portate un cascu, nò?) Pò trasfurmassi da Rapunzel à Rasputin. A parte superiore di i vostri capelli hè intrappulata à a testa mentre a parte inferiore hè sbulicata da u ventu in un intricciu. è tuttu u disordine hè staticu-y da aria secca.
U rimediu: Ci hè una ragione chì e trecce sò cusì populari trà i sciatori è i boarders pro! Saltate u poni è tira i vostri capelli in dui trecce francesi. Lascialli o infilalli in u to mantellu. (Questi 3 acconciature di ginnastica carine è facili puderanu ancu travaglià.)
Occhi secchi, rossi
iStock
Strizzà a vista per vede cambiamenti in a neve, a luce solare luminosa, a neve piuffulante, è l'aria secca pò lasciate vede u rossu in più manere.
U rimediu: L'occhiali da sole ponu vede chic ma quandu si tratta di sport di neve, l'occhiali sò u megliu amicu di a zitella. Pigliate un paru chì hè tintatu è ventilatu longu i lati per mantenevi cunfortu. Una buttiglia di gocce per l'ochji infilate in a sacchetta di u mantellu ùn ferite micca male.
Guance brusgiate da u ventu
iStock
U tempu di scialu significa chì site cupertu da a testa à i pedi-guasi. A menu chì ùn porti micca una maschera, u nasu, e guance è u mentone sò sbucciati da u ventu ghjelu. Spessu ùn senti mancu quantu u ventu hè veramente brusgiatu finu à u viaghju in casa quandu e vostre guance cumincianu à punisce.
U rimediu: Portà una maschera, sciarpa, o ghetta tirata sopra a to faccia pò impedisce questu, ma pò ancu fà ti sente claustrofobu. Mantene una lozione di barriera spessa, cum'è Aquaphor, utile per calmà a pelle brusgiata.
Piedi dolorosi
iStock
Stivali rigidi chì tenenu i vostri pedi in una pusizione sò una necessità per stà fermu nantu à a vostra tavula o sci (a menu chì ùn siate Telemarking, cani furtunati). Ma i vostri scarpi stretti ponu purtà à blisters, ferite di pressione, numb toes, arcu spasms, è altri dispiacimenti.
U rimediu: Purtate i vostri stivali di neve rigulari in l'alloghju per pudè dà una pausa à i vostri pedi senza marchjà à a vostra vittura. Inoltre, tene un saccu Ziploc cun Band-Aids è una cinta atletica pò impedisce à i prublemi di peghju.
Stanchezza
iStock
Ci hè stancu è dopu ci hè appena passatu una ghjurnata in muntagna stancu. A cumbinazione di aduprà i vostri musculi in un modu novu, l'altitudine più alta, l'aria più fina è u clima fretu pò guarì ancu u peghju insonnia. Ma un grande contribuente à a stanchezza hè a disidratazione - è grazia à a mancanza di fontane di bevande nantu à e piste, aria secca è sudazione, perde l'acqua assai più veloce di ciò chì pensate.
U rimediu: Stà idratatu tuttu u ghjornu purtendu una buttiglia d'acqua in un saccu o assicuratevi di fà tappe regulare in u lodge per piglià un beie. È pianificate una notte faciule quandu site in casa per pudè sacchighjà quandu site prontu. (Pudete ancu cumincià à aghjunghje questi 10 Cunsiglii per l'Energia Eterna à a vostra rutina regulare.)
A fame
iStock
Mai guardatu fora di l'ascensore è pensate à cume tutti i zitelli sembranu marshmallow giganti in i so attrezzi da neve? Marshmallows giganti, gonfi, deliziosi? Se u schì o l'imbarcu vi rende divagatori, ùn site micca solu. A donna media brusta trà 300 è 500 calorie à l'ora mentre strappava e piste.
U rimediu: Purtate merendelle. In u vostru mantellu, in a vostra vittura, in un saccu, in u lodge: Oculte alcuni tratti carchi di proteine è carboidrati per aiutà à riparà i vostri musculi è mantene a vostra energia. È sì site unu di quelli chì li piace à scià finu à chì l'ascensore chjude è preoccupassi per l'alimentazione dopu (l'avemu!), I gel energetici è gu's, cum'è l'usu di i corridori di resistenza, ponu mantene voi finu à truvà un veru pastu.
Sudore Fretu
iStock
Ti congelate u culo nantu à l'ascensore è poi sudate attraversu a vostra cammisa in a corsa. Repetite nantu à u cursu di u ghjornu è avete una situazione di mutandine assai incòmoda.
U rimediu: Nimu li piace à esse friddu è umitu (unu o l'altru va bè, ma tutti dui inseme hè miseria) cusì strata cun prudenza. Accuminciate cù un stratu di basa magru è trascinante, aghjunghjite una felpa calda o un maglione, è poi sopra cù u to mantellu d'invernu è i pantaloni di neve. Pudete abbandunà a capa media se u ghjornu si riscalda, o solu scumpressate i venti in u to mantellu. Mantene sempre un gruppu seccu di vestiti in a vostra vittura per u viaghju in casa. (Eccu cumu a prova d'invernu di i vostri vestiti di allenamentu.)
Muntagna Alta
iStock
E corse di endorfine durante l'eserciziu ùn sò nunda di novu, ma ùn avete micca campatu finu à chì avete sperimentatu un altu muntagnolu! Hè u sintimu chì face tuttu u restu di sta lista vale a pena, è perchè sapete chì sarete torna nantu à i pendii a prossima chance chì avete i piedi malati, narici sunburned è tuttu.