Caffè verde
Autore:
William Ramirez
Data Di Creazione:
18 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data:
14 Nuvembre 2024
Cuntenutu
I fasgioli "caffè verde" sò i semi di caffè (fasgioli) di frutti Coffea chì ùn sò ancu stati arrustiti. U prucessu di torrefazione riduce quantità di un chimicu chjamatu acidu clorogenicu. Dunque, i chicchi di caffè verdi anu un nivellu più altu di acidu clorogenicu paragunatu à i chicchi di caffè rigulari è arrustiti. L'acidu clorogenicu in u caffè verde hè pensatu per avè benefici per a salute.U caffè verde hè diventatu pupulare per a perdita di pesu dopu à esse statu menzionatu in u spettaculu di u Dr. Oz in u 2012. U spettaculu di u Dr. Oz l'hà riferitu cum'è "U chiccu di caffè verde chì brusgia grassu veloci" è afferma chì ùn ci hè bisognu di eserciziu o di dieta.
E persone piglianu caffè verde per obesità, diabete, pressione sanguigna alta è altre condizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene a maiò parte di sti usi.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per CAFFÈ VERDE sò i seguenti:
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Pressione sanguigna alta. E prime ricerche suggerenu chì piglià estrattu di caffè verde finu à 12 settimane riduce modestamente a pressione sanguigna in adulti cù pressione sanguigna alta.
- Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). E prime ricerche suggerenu chì piglià un estrattu di caffè verde riduce a pressione sanguigna è u zuccherinu in sangue da una piccula quantità in adulti cù sta situazione. Ma u zuccherinu in sangue è i livelli di colesterolu è altri grassi ùn sò micca stati migliorati.
- Obesità. Prendendu estrattu di caffè verde per 8-12 settimane sembra riduce u pesu di una quantità assai chjuca in adulti in sovrappesu o in adulti cù obesità.
- Colesterol altu.
- Malatia Alzheimer.
- Diabetes.
- Altre cundizioni.
I chicchi di caffè verdi sò chicchi di caffè chì ùn sò ancu stati arrustiti. Questi chicchi di caffè cuntenenu una quantità più alta di l'acidu clorogenicu chimicu. Questu chimicu hè pensatu per avè benefici per a salute. Per a pressione alta pò influenzà i vasi sanguini in modo chì a pressione sanguigna sia ridotta.
Per a perdita di pesu, l'acidu clorogenicu in u caffè verde hè pensatu per influenzà cumu u corpu gestisce u zuccheru in sangue è u metabolismu.
Quandu hè presu per bocca: U caffè verde hè POSSIBILE SALVU quandu hè pigliatu in modo adeguatu. L'estratti di caffè verde pigliatu in dosi finu à 480 mg à ghjornu sò stati aduprati in modu sicuru finu à 12 settimane. Inoltre, un estrattu di caffè verde specificu (Svetol, Naturex) hè statu adupratu in modu sicuru in dosi finu à 200 mg cinque volte à ghjornu finu à 12 settimane.
U caffè verde cuntene caffeina. Ci hè assai menu caffeina in u caffè verde chè in u caffè regulare. Ma u caffè verde pò ancu causà effetti secundarii ligati à a caffeina simili à u caffè. Questi includenu insonnia, nervosità è inquietudine, disturbi di u stomacu, nausea è vomitu, aumentu di a frequenza cardiaca è respiratoria, è altri effetti collaterali. U cunsumu di grande quantità di caffè pò ancu causà mal di testa, ansietà, agitazione, rombu in l'arechje, è battiti irregulari di u core.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se u caffè verde hè sicuru da aduprà quandu hè incinta o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.Livelli anormali alti di omocisteina: U cunsumu di una alta dose di acidu clorogenicu per una breve durata hà causatu livelli aumentati di omocisteina in plasma, chì ponu esse associati à condizioni cum'è malatie cardiache.
Disturbi d'ansietà: A caffeina in u caffè verde pò aggravà l'ansietà.
Disturbi di sangu: Ci hè una certa preoccupazione chì a caffeina in u caffè verde pò aggravà i disordini di u sangu.
Diabetes: Alcune ricerche suggerenu chì a caffeina contenuta in u caffè verde puderia cambià u modu in cui e persone cun diabete processanu u zuccheru. A caffeina hè stata segnalata per causà aumenti è diminuzioni di zuccheru in sangue. Aduprate a caffeina cun prudenza sì avete diabete è monitorate attentamente u zuccherinu in sangue.
Diarrea: U caffè verde cuntene caffeina. A caffeina in caffè, soprattuttu quandu si piglia in grandi quantità, pò peghju a diarrea.
Epilessia: U caffè verde cuntene caffeina. E persone cun epilessia anu da evità di aduprà caffeina in dosi elevate. Basse dosi di caffeina devenu esse aduprate cun prudenza.
Glaucoma: Piglia a caffeina cuntenuta in u caffè verde pò fà cresce a pressione in l'ochju. L'incrementu principia in 30 minuti è dura almenu 90 minuti.
Pressione sanguigna alta: Piglia a caffeina truvata in u caffè verde pò fà cresce a pressione sanguigna in e persone cù pressione alta. Tuttavia, questu effettu pò esse menu in e persone chì cunsumanu caffeina da caffè verde o altre fonti regolarmente.
Sindrome di l'intestione irritabile (IBS): U caffè verde cuntene caffeina. A caffeina in u caffè verde, sopratuttu quandu si piglia in grandi quantità, puderia peghju a diarrea chì alcune persone anu cù IBS.
Ossini diluenti (osteoporosi): A caffeina da u caffè verde è altre fonti pò aumentà a quantità di calciu chì hè spulatu in l'urina. Questa puderia indebulisce l'osse. Sì avete osteoporosi, limitate u cunsumu di caffeina à menu di 300 mg per ghjornu. Piglià supplementi di calciu pò aiutà à rimpiazzà u calciu chì si perde. Sì site generalmente sanu è riceve abbastanza calciu da i vostri alimenti o supplementi, piglià finu à 400 mg di caffeina ogni ghjornu (circa 20 tazze di caffè verde) ùn sembra micca aumentà u risicu di osteoporosi. E donne in postmenopausa chì anu una cundizione ereditaria chì li impedisce di trasfurmà a vitamina D in modu nurmale, devenu esse particularmente prudenti quandu si usa a caffeina.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Adenosine (Adenocard)
- A caffeina in u caffè verde pò bluccà l'effetti di l'adenosina (Adenocard). L'adenosina (Adenocard) hè spessu usata da i duttori per fà un test annantu à u core. Questa prova hè chjamata prova di stress cardiacu. Smetta di cunsumà caffè verde o altri prudutti chì cuntenenu caffeina almenu 24 ore prima di un test di stress cardiacu.
- Alcolu (Etanolu)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. L'alcolu pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu rompe a caffeina. Pigliate u caffè verde cù l'alcolu pò causà troppu caffeina in u sangue è effetti collaterali di caffeina cum'è nervosità, mal di testa, è battiti cardiaci veloci.
- Alendronate (Fosamax)
- U caffè verde pò diminuì quantu alendronatu (Fosamax) assorbe u corpu. Pigliate u caffè verde è l'alendronatu (Fosamax) in u stessu tempu puderia diminuisce l'efficacezza di l'alendronate (Fosamax). Ùn pigliate micca u caffè verde in duie ore dopu à piglià l'alendronatu (Fosamax).
- Clozapine (Clozaril)
- U corpu rompe a clozapina (Clozaril) per sbarrazzallu. A caffeina in u caffè verde pò diminuì a velocità di u corpu chì rompe a clozapina (Clozaril). Pigliate u caffè verde cun clozapina (Clozaril) pò aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di clozapina (Clozaril).
- Dipyridamole (Persantine)
- A caffeina in u caffè verde pò bluccà l'effetti di dipiridamole (Persantine). U Dipiridamole (Persantinu) hè spessu adupratu da i duttori per fà un test annantu à u core. Questa prova hè chjamata prova di stress cardiacu. Smette di piglià caffè verde o altri prudutti chì cuntenenu caffeina almenu 24 ore prima di un test di stress cardiacu.
- Disulfiram (Antabuse)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. Disulfiram (Antabuse) pò riduce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina. Pigliate u caffè verde cun disulfiram (Antabuse) puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di u caffè verde cumprese a jitteriness, iperattività, irritabilità, è altri.
- Efedrina
- E droghe stimulanti acceleranu u sistema nervosu. A caffeina in u caffè verde è l'efedrina sò tramindui droghe stimulanti. Piglià caffè verde è efedrina puderia causà troppu stimolazione è à volte effetti collaterali gravi è prublemi cardiaci. Ùn pigliate micca prudutti chì cuntenenu caffeina è efedrina in listessu tempu.
- Estrogeni
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. L'estrogeni ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scumpone a caffeina. Pigliate pillule di estrogeni è caffè verde pò causà nervosità, mal di testa, battiti cardiaci veloci, è altri effetti secondari.Se pigliate pillule di estrogeni limitate a vostra assunzione di caffeina.
Alcune pillule di estrogeni includenu estrogeni equini coniugati (Premarin), etinilestradiol, estradiol, è altri. - Fluvoxamina (Luvox)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. Fluvoxamine (Luvox) pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Prendere caffeina cun fluvoxamine (Luvox) puderia causà troppu caffeina in u corpu, è aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a caffeina.
- Lithium
- U vostru corpu si sbarazza naturale di u litiu. A caffeina in u caffè verde pò aumentà a rapidità cù chì u vostru corpu si sbarazza di u litiu. Se pigliate prudutti chì cuntenenu caffeina è pigliate litiu, smette di piglià prudutti di caffeina lentamente. Fermà a caffeina troppu rapidamente pò aumentà l'effetti secondari di u litiu.
- Medicazioni per l'asma (agonisti beta-adrenergici)
- U caffè verde cuntene caffeina. A caffeina pò stimulare u core. Alcuni medicamenti per l'asma ponu ancu stimulare u core. Piglia a caffeina cun qualchì medicamentu per l'asma pò causà troppu stimolazione è causà prublemi cardiaci.
Alcuni medicamenti per l'asma includenu albuterol (Proventil, Ventolin, Volmax), metaproterenol (Alupent), terbutaline (Bricanyl, Brethine), è isoproterenol (Isuprel). - Medicazione per a depressione (MAOIs)
- A caffeina in u caffè verde pò stimulare u corpu. Alcuni medicamenti aduprati per a depressione ponu ancu stimulà u corpu. Pigliate u caffè verde è pigliate qualchì medicamentu per a depressione pò causà troppu stimolazione è effetti collaterali gravi cumpresi battiti cardiaci veloci, pressione alta, nervosità, è altri.
Alcuni di sti medicamenti aduprati per a depressione includenu fenelzina (Nardil), tranilcipromina (Parnate), è altri. - Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
- A caffeina in u caffè verde pò rallentà a coagulazione di u sangue. Pigliate u caffè verde cun medicazione chì rallentanu ancu a coagulazione puderia aumentà a probabilità di contusioni è sangu.
Alcuni farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), ibuprofen (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri), dalteparin (Fragmin), enoxaparin (Lovenox) , eparina, warfarina (Coumadin), è altri. - Nicotina
- Pigliate caffeina in caffè verde cun nicotina puderia aumentà a frequenza cardiaca rapida è a pressione sanguigna.
- Pentobarbital (Nembutal)
- L'effetti stimulanti di a caffeina in u caffè verde ponu bluccà l'effetti chì producenu u sonnu di u pentobarbital.
- Fenilpropanolamina
- A caffeina in u caffè verde pò stimulare u corpu. A fenilpropanolamina pò ancu stimulà u corpu. Assumendu caffeina è fenilpropanolamina inseme pò causà troppu stimolazione è aumentà i battiti di u core, a pressione sanguigna, è causà nervosità.
- Riluzole (Rilutek)
- U corpu rompe u riluzole (Rilutek) per sbarrazzallu. Pigliate u caffè verde pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu rompe u riluzole (Rilutek). In teoria, l'usu cumminatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di riluzole.
- Droghe stimulanti
- E droghe stimulanti acceleranu u sistema nervosu. Accelerendu u sistema nervosu, i medicamenti stimulanti ponu fà sentite nervosi è accelerà i battiti di u core. A caffeina in u caffè verde pò ancu accelerà u sistema nervosu. Pigliate u caffè verde cun droghe stimulanti pò causà gravi prublemi cum'è una frequenza cardiaca aumentata è pressione alta Evite di piglià droghe stimulanti cù u caffè verde.
Alcune droghe stimulanti includenu dietilpropione (Tenuate), epinefrina, fentermina (Ionamin), pseudoefedrina (Sudafed), è assai altri. - Teofillina
- A caffeina in u caffè verde funziona simile à a teofilina. A caffeina pò ancu diminuisce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a teofilina. Pigliate u caffè verde è pigliate teofillina puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di a teofilina.
- Verapamil (Calan, altri)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. Verapamil pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina. Piglia u caffè è piglia verapamil pò fà cresce u risicu d'effetti secundarii per u caffè verde cumpresu a nervosità, u mal di testa, è un battitu cardiacu aumentatu.
- Minore
- Attenti à sta cumbinazione.
- Antibiotici (antibiotici Quinolone)
- U corpu rompe a caffeina da u caffè verde per sbarrazzallu. Alcune droghe ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Pigliate queste droghe cù u caffè verde puderia aumentà u risicu di effetti collaterali cumpresi nervosità, mal di testa, aumentu di a frequenza cardiaca, è altri.
Alcuni antibiotici chì diminuenu a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina includenu ciprofloxacin (Cipro), gemifloxacin (Factive), levofloxacin (Levaquin), moxifloxacin (Avelox), è altri. - Pillule contraceptive (droghe contraccettive)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. I pilloli di cuntrollu di nascita ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Pigliate u caffè verde cun pilule contraceptive pò causà nervosità, mal di testa, battiti cardiaci veloci, è altri effetti collaterali.
Alcune pillule contraceptive includenu etinilestradiol è levonorgestrel (Triphasil), ethinyl estradiol è norethindrone (Ortho-Novum 1/35, Ortho-Novum 7/7/7), è altri. - Cimetidina (Tagamet)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. A Cimetidina (Tagamet) pò diminuisce a rapidità cù chì u vostru corpu scumpone a caffeina. Prendere cimetidina (Tagamet) cun caffè verde puderia aumentà a probabilità di effetti collaterali di caffeina cumprese jitteriness, mal di testa, battiti cardiaci veloci, è altri.
- Fluconazole (Diflucan)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. Fluconazole (Diflucan) puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina. Pigliate fluconazole (Diflucan) è caffè verde puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di u caffè cumprese nervosità, ansietà è insonnia.
- Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
- A caffeina in u caffè verde pò fà cresce u zuccherinu in sangue. I medicazione per a diabete sò aduprati per abbassà u zuccherinu in sangue. Aumentendu u zuccherinu in sangue, u caffè verde pò diminuì l'efficacità di i medicinali per a diabete. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.
Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri . - Medicazione per a pressione sanguigna alta (farmaci antiipertensivi)
- U caffè verde pò fà calà a pressione sanguigna. Pigliate u caffè verde cun medicazione per a pressione sanguigna alta pò causà a vostra pressione sanguigna troppu bassa.
Alcuni medicamenti per a pressione sanguigna alta includenu captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), losartan (Cozaar), valsartan (Diovan), diltiazem (Cardizem), Amlodipine (Norvasc), hydrochlorothiazide (HydroDIURIL), furosemide (Lasix), è assai altri . - Mexiletine (Mexitil)
- U caffè verde cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. A Mexiletina (Mexitil) pò riduce a rapidità cù chì u corpu scumpone a caffeina. Pigliate Mexiletine (Mexitil) cù u caffè verde puderia aumentà l'effetti secundarii cunnessi à a caffeina di u caffè verde.
- Terbinafine (Lamisil)
- U corpu rompe a caffeina in u caffè verde per sbarrazzallu. Terbinafine (Lamisil) pò diminuisce a velocità di u corpu per sbarrazzassi di a caffeina è aumentà u risicu di effetti collaterali cumpresi nervosità, mal di testa, battiti cardiaci aumentati, è altri effetti.
- Aranciu amaru
- L'aranciu amaru in cumbinazione cù caffeina o erbe chì cuntenenu caffeina ponu aumentà a pressione sanguigna è a frequenza cardiaca in adulti altrimenti sani cù pressione sanguigna nurmale. Questa puderia aumentà u risicu di sviluppà seri prublemi cardiaci. Evite sta cumminazione.
- Erbe è supplementi chì cuntenenu caffeina
- L'usu di u caffè verde cù altre erbe è supplementi chì cuntenenu caffeina aumenta l'esposizione à a caffeina è aumenta u risicu di sviluppà effetti collaterali cunnessi à a caffeina. Altri medicini naturali chì cuntenenu caffeina includenu tè neru, cacao, noce cola, tè verde, tè oolong, guarana è mate.
- Calci
- Un altu cunsumu di caffeina da l'alimenti è e bevande cumprese u caffè verde aumenta a quantità di calciu chì hè spulatu in l'urina.
- Ciclodextrina
- A fibra ciclodextrina di a dieta hè stata dimustrata cumplessa cù certi cumpunenti di u caffè verde chì sò rispunsevuli di i so effetti di pressione di sangue. Teoricamente, cunsumà ciclodextrina è caffè verde pò riduce l'assorbimentu di questu cumpunente è riduce i so effetti benefichi nantu à a pressione sanguigna.
- Ephedra (Ma huang)
- U caffè verde cuntene caffeina, chì hè un stimulante. Usendu u caffè verde cù ephedra, chì hè ancu un stimulante, puderia aumentà u risicu di sperimentà effetti collaterali gravi o periculosi per a vita cum'è pressione alta, attaccu di core, attacchi cardiaci, attacchi è morte. Evite piglià caffè cù ephedra è altri stimulanti.
- Erbe è supplementi chì ponu abbassà a pressione sanguigna
- U caffè verde riduce a pressione sanguigna. Quandu s'utilice cù altre erbe è supplementi chì riducenu a pressione sanguigna, u caffè verde pò avè effetti additivi di riduzione di pressione sanguigna. Altri medicini naturali cù effetti di pressione sanguigna includenu àcitu alfa-linolenicu, psyllium biondu, calciu, cacao, oliu di fegatu di merluzzu, coenzima Q-10, agliu, alivi, putassiu, pycnogenol, aranciu dolce, vitamina C, crusca di granu è altri .
- Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
- L'estrattu di caffè verde pò calà i livelli di glucosiu in sangue. U so usu cù altre erbe o supplementi chì anu u stessu effettu puderia causà chì i livelli di zuccheru in sangue scendinu troppu bassu. Alcune erbe è supplementi chì ponu abbassà u zuccherinu in sangue includenu l'acidu alfa-lipoicu, u cromu, a grippa di u diavulu, u fienu grecu, l'agliu, a gomma guar, a castagna equina, u ginseng Panax, u psyllium, u ginseng siberianu, è altri.
- Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
- A caffeina in u caffè verde pò rallentà a coagulazione di u sangue. Pigliate u caffè verde è aduprate erbe chì puderebbenu rallentà a coagulazione di u sangue puderia aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Alcune di queste erbe includenu angelica, spicca, danshen, agliu, zenzeru, ginkgo, Panax ginseng, è altri.
- Ferru
- Certi cumpunenti di u caffè verde ponu impedisce chì u ferru sia assurbitu da l'alimentu. Teorizamente, questu puderà risultà in livelli di ferru in u corpu diventendu troppu bassu.
- Magnesiu
- Pigliate una grande quantità di caffè verde pò aumentà a quantità di magnesiu chì hè spulatu in l'urina.
- Melatonina
- Piglia inseme caffeina è melatonina pò fà cresce i livelli di melatonina.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
Arabica Green Coffee Beans, Café Marchand, Café Verde, Café Vert, Coffea arabica, Coffea arnoldiana, Coffea bukobensis, Coffea canephora, Coffea liberica, Coffea robusta, Extrait de Café Vert, Extrait de Fève de Café Vert, Fèves de Café Vert, Fèves de Café Vert Arabica, Fèves de Café Vert Robusta, GCBE, GCE, Green Coffee Beans, Green Coffee Bean Extract, Green Coffee Extract, Green Coffee Powder, Poudre de Café Vert, Coffee Raw, Estratto di Coffee Raw, Robusta Green Coffee Beans, Svetol .
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Roshan H, Nikpayam O, Sedaghat M, Sohrab G. Effetti di supplementazione di estrattu di caffè verde nantu à indici antropometrici, cuntrollu glicemicu, pressione sanguigna, profilo lipidicu, resistenza à l'insulina è appetitu in i pazienti cù u sindrome metabolicu: un studiu clinicu randomizatu. Fr J Nutr. 2018; 119: 250-258. Vede astrattu.
- Chen H, Huang W, Huang X, et al. Effetti di l'estratto di chicchi di caffè verde nantu à i livelli di proteine C-reattive: Una revisione sistematica è una meta-analisi di provi controllati randomizati. Cumplementu Ther Med. 2020; 52: 102498. Vede astrattu.
- Twaruzek M, Kosicki R, Kwiatkowska-Gizynska J, Grajewski J, Altyn I. Ochratoxin A è citrinin in caffè verde è supplementi dietetichi cù estrattu di caffè verde. Toxicon. 2020; 188: 172-177. Vede astrattu.
- Nikpayam O, Najafi M, Ghaffari S, Jafarabadi MA, Sohrab G, Roshanravan N. Effetti di u estrattu di caffè verde nantu à u glucosiu in sangue à digiunu, a concentrazione di insulina è a valutazione di u mudellu omeostaticu di a resistenza à l'insulina (HOMA-IR): una rivista sistematica è metanisi di studii intervenziunali. Diabetol Metab Syndr. 2019; 11: 91. Vede astrattu.
- Martínez-López S, Sarriá B, Mateos R, Bravo-Clemente L. U cunsumu moderatu di un caffè soluble verde / tostu riccu in acidi caffeoylquinic riduce i marcatori di risicu cardiovascolari: risultati da un testu randomizatu, cross-over, cuntrullatu in sughjetti sani è ipercolesterolemici . Eur J Nutr. 2019; 58: 865-878. Vede astrattu.
- Asbaghi O, Sadeghian M, Rahmani S, et al. L'effettu di a supplementazione di estrattu di caffè verde nantu à e misure antropometriche in adulti: Una revisione sistematica cumpleta è metanàlisi di risposta à a dose-dose di provi clinichi randomizati. Cumplementu Ther Med. 2020; 51: 102424. Vede astrattu.
- Cozma-Petrut A, Loghin F, Miere D, Dumitrascu DL. Dieta in u sindrome di l'intestione irritabile: Cosa da raccomandà, micca ciò chì pruibisce à i pazienti! Mondu J Gastroenterol. 2017; 23: 3771-3783. Vede astrattu.
- Rao SS. Opzioni di trattamentu attuali è emergenti per l'incontinenza fecale. J Clin Gastroenterol. 2014; 48: 752-64. Vede astrattu.
- Wikoff D, Welsh BT, Henderson R, et al. Revisione sistematica di l'effetti avversi potenziali di u cunsumu di caffeina in adulti sani, donne incinte, adolescenti è zitelli. Food Chem Toxicol 2017; 109: 585-648. Vede astrattu.
- Cappelletti S, Piacentino D, Fineschi V, Frati P, Cipollini L, Aromatario M. Caffeine-related décès: modu di morte è categurie di risicu. Nutrienti. 2018 14 di Maghju; 10. pii: E611. Vede astrattu.
- Magdalan J, Zawadzki M, Skowronek R, et al. Intossicazioni non fatali è fata cù caffeina pura - raportu di trè casi diversi. Sci forensicu Med Pathol. 2017 di Settembre; 13: 355-58. Vede astrattu.
- . Int J Cardiovasc Imaging. 2014 di ghjugnu; 30: 979-89. doi: 10.1007 / s10554-014-0419-7. Epub 2014 17. Vede astrattu.
- Poussel M, Kimmoun A, Levy B, Gambier N, Dudek F, Puskarczyk E, Poussel JF, Chenuel B. Aritmia cardiaca fatale dopu una sovradosa volontaria di caffeina in un atleta dilettante di bodybuilder. Int J Cardiol. 2013 1; 166: e41-2. doi: 10.1016 / j.ijcard.2013.01.238. Epub 2013 7. Nisun astrattu dispunibule. Vede astrattu.
- Jabbar SB, Hanly MG. Sovradosa fatale di caffeina: un raportu di casu è rivista di letteratura. Sò J Forensic Med Pathol. 2013; 34: 321-4. doi: 10.1097 / PAF.0000000000000058. Rivista. Vede astrattu.
- Bonsignore A, Sblano S, Pozzi F, Ventura F, Dell’Erba A, Palmiere C. Un casu di suicidiu per ingestione di caffeina. Sci forensicu Med Pathol. 2014 di settembre; 10: 448-51. doi: 10.1007 / s12024-014-9571-6. Epub 2014 27. Vede astrattu.
- Beaudoin MS, Allen B, Mazzetti G, Sullivan PJ, Graham TE. L'ingestione di caffeina pregiudica a sensibilità à l'insulina in modu dipendente da a dose in omi è donne. Appl Physiol Nutr Metab. 2013; 38: 140-7. doi: 10.1139 / apnm-2012-0201. Epub 2012 9. Vede astrattu.
- Pack d'infurmazione di u produttu Svetol. Naturex, Avignone, Francia. Marzu 2013. Disponibile à: http://greencoffee.gr/wp-content/uploads/2013/12/GA501071_PRODUCT-INFO-PACK_04-06-2013.pdf (accede à u 6 di lugliu di u 2015).
- Vinson J, Burnham B. Retraction: Randomized, double-blind, placebo-controled, dose lineare, studiu crossover per valutà l'efficacità è a sicurezza di un estratto di chicchi di caffè verde in sughjetti in sovrappesu. Diabetes Metab Syndr Obes 2014; 7: 467. Disponibile à: www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4206203/.
- Comunicatu stampa di a Cummissione Federale di u Cummerciu. U fabricatore di chicchi di caffè verde mette in carica a FTC di spinghje u so pruduttu basatu annantu à i risultati di un studiu di perdita di pesu "seriamente difettu". Disponibile à: www.ftc.gov/news-events/press-releases/2014/09/green-coffee-bean-manufacturer-settles-ftc-charges-pushing-its (accessu u 5 di lugliu di u 2015).
- Saito, T., Tsuchida, T., Watanabe, T., Arai, Y., Mitsui, Y., Okawa, W., è Kajihara, Y. Effettu di l'estratti di chicchi di caffè in ipertensione essenziale. Jpn J Med Pharm Sci 2002; 47: 67-74.
- Blum, J., Lemaire, B., è Lafay, S. Effettu di un estrattu di caffè verde descaffeinatu nantu à a glicemia: un studiu prospettivu pilotu. Nutrafoods 2007; 6: 13-17.
- Dellalibera, O., Lemaire, B., è Lafay, S. Svetol®, estrattu di caffè verde, induce a perdita di pesu è aumenta u raportu di massa magra à grassu in i volontarii cun prublema di sovrappesu. Fitoterapia 2006; 4: 1-4.
- Arion, WJ, Canfield, WK, Ramos, FC, Schindler, PW, Burger, HJ, Hemmerle, H., Schubert, G., Sottu, P., è Herling, AW Acidu clorogenicu è hydroxynitrobenzaldehyde: novi inibitori di glucosiu epaticu 6 -fosfatasi. Arch.Biochem.Biophys. 15-15-1997; 339: 315-322. Vede astrattu.
- Peyresblanques, J. [Allergia cunghjuntiva à u caffè verde]. Bull.Soc.Ophtalmol.Fr. 1984; 84: 1097-1098. Vede astrattu.
- Franzke, C., Grunert, K. S., Hildebrandt, U., è Griehl, H. [Nantu à u cuntenutu di teobromina è teofilina di u caffè crudu è di u tè]. Pharmazie 9-9-1968; 23: 502-503. Vede astrattu.
- Zuskin, E., Kanceljak, B., Skuric, Z., è Butkovic, D. Reattività bronchiale in esposizione à u caffè verde. Fr.J.Ind.Med. 1985; 42: 415-420. Vede astrattu.
- Uragoda, C. G. Sintomi acuti in i travagliadori di caffè. J.Trop.Med.Hyg. 1988; 91: 169-172. Vede astrattu.
- Suzuki, A., Fujii, A., Jokura, H., Tokimitsu, I., Hase, T., è Saito, I. Hydroxyhydroquinone interferisce cù a restaurazione indotta da l'acidu clorogenicu di a funzione endoteliale in ratti spontaneamente ipertensivi. Am.J. Hypertens. 2008; 21: 23-27. Vede astrattu.
- Selmar, D., Bytof, G., è Knopp, S. E. U almacenamentu di u caffè verde (Coffea arabica): diminuzione di a viabilità è cambiamenti di precursori di l'aroma potenziale. Ann.Bot. 2008; 101: 31-38. Vede astrattu.
- Oka, K. [Basi farmaculogichi di nutrienti di u caffè per a prevenzione di a diabetes]. Yakugaku Zasshi 2007; 127: 1825-1836. Vede astrattu.
- Takahama, U., Ryu, K., è Hirota, S.L'acidu clorogenicu in u caffè pò impedisce a furmazione di triossidu di dinitrogenu scavendu u diossidu di azotu generatu in a cavità orale umana. J.Agric. Chem Chem. 31-10-2007; 55: 9251-9258. Vede astrattu.
- Monteiro, M., Farah, A., Perrone, D., Trugo, L. C., è Donangelo, C. I composti à l'acidu clorogenicu da u caffè sò assurbati è metabolizati in modu diffirenti in l'omu. J.Nutr. 2007; 137: 2196-2201. Vede astrattu.
- Glei, M., Kirmse, A., Habermann, N., Persin, C., è Pool-Zobel, B. L. U pane arricchitu cù estrattu di caffè verde hà attività chemoprotettive è antigenotossiche in e cellule umane. Nutr.Cancer 2006; 56: 182-192. Vede astrattu.
- Greenberg, J. A., Boozer, C. N., è Geliebter, A. Caffè, diabete è cuntrollu di pesu. Am.J.Clin.Nutr. 2006; 84: 682-693. Vede astrattu.
- Suzuki, A., Fujii, A., Yamamoto, N., Yamamoto, M., Ohminami, H., Kameyama, A., Shibuya, Y., Nishizawa, Y., Tokimitsu, I., e Saito, I. U miglioramentu di l'ipertensione è di a disfunzione vascolare da u caffè senza hydroxyhydroquinone in un mudellu geneticu di ipertensione. FEBS Lett. 17/04/2006; 580: 2317-2322. Vede astrattu.
- Higdon, J. V. è Frei, B. Caffè è salute: una rivista di ricerca umana recente. Crit Rev. Food Science.Nutr. 2006; 46: 101-123. Vede astrattu.
- Glauser, T., Bircher, A., è Wuthrich, B. [Rinoconjunctivitis allergica causata da a polvera di chicchi di caffè verdi]. Schweiz.Med.Wochenschr. 29-08-1992; 122: 1279-1281. Vede astrattu.
- Gonthier, M. P., Verny, M. A., Besson, C., Remesy, C., e Scalbert, A. A biodisponibilità di l'acidu clorogenicu dipende largamente da u so metabolismu da a microflora intestinale in ratti. J.Nutr. 2003; 133: 1853-1859. Vede astrattu.
- Olthof, M. R., Hollman, P. C., Buijsman, M. N., van Amelsvoort, J. M., è Katan, M. B. L'acidu clorogenicu, a quercetina-3-rutinoside è i fenoli di u tè neru sò ampiamente metabolizati in l'omu. J.Nutr. 2003; 133: 1806-1814. Vede astrattu.
- Moridani, M. Y., Scobie, H., è O'Brien, P. J. Metabolismu di l'acidu caffeicu da epatociti di ratti isolati è frazzioni subcellulari. Toxicol.Lett. 21-07-2002; 133 (2-3): 141-151. Vede astrattu.
- Daglia, M., Tarsi, R., Papetti, A., Grisoli, P., Dacarro, C., Pruzzo, C., e Gazzani, G. Effet antiadhésivo del caffè verde e tostato sulle proprietà adesive di Streptococcus mutans sulla saliva -perline rivestite di idrossiapatite. J.Agric. Chem Chem. 2-27-2002; 50: 1225-1229. Vede astrattu.
- Richelle, M., Tavazzi, I., è Offord, E. Comparazione di l'attività antioxidante di e bevande polifenoliche cunsumate cumunemente (caffè, cacao è tè) preparate per tazza. J.Agric. Chem Chem. 2001; 49: 3438-3442. Vede astrattu.
- Couteau, D., McCartney, A. L., Gibson, G. R., Williamson, G., e Faulds, C. B. Isolamentu è caratterizazione di batteri colonici umani capaci di idrolizzare l'acido clorogenico. J.Apl. Microbiol. 2001; 90: 873-881. Vede astrattu.
- Daglia, M., Papetti, A., Gregotti, C., Berte, F., è Gazzani, G. In vitro antioxidante è attività protettiva ex vivo di u caffè verde è tostu. J.Agric. Chem Chem. 2000; 48: 1449-1454. Vede astrattu.
- Herling, A. W., Burger, H., Schubert, G., Hemmerle, H., Schaefer, H., è Kramer, W. Alterazioni di carboidrati è lipidi metabolichi intermediari durante l'inibizione di glucose-6-fosfatasi in ratti. Eur.J.Pharmacol. 12-10-1999; 386: 75-82. Vede astrattu.
- Bassoli, BK, Cassolla, P., Borba-Murad, GR, Constantin, J., Salgueiro-Pagadigorria, CL, Bazotte, RB, da Silva, RS, e de Souza, HM L'acidu clorogenicu riduce u piccu di glucosiu plasmaticu in l'orale test di tolleranza à u glucosiu: effetti nantu à a liberazione epatica di glucosiu è glicemia. Cell Biochem.Funzione. 2008; 26: 320-328. Vede astrattu.
- Almeida, A. A., Farah, A., Silva, D. A., Nunan, E. A., e Gloria, M. B. Attività antibatterica di estratti di caffè è cumposti chimichi selezziunati di u caffè contr'à enterobatteri. J Agric. Chem Food 11-15-2006; 54: 8738-8743. Vede astrattu.
- Dimaio, V. J. è Garriott, J. C. Avvelenamentu letale da caffeina in un zitellu. Sci forensica. 1974; 3: 275-278. Vede astrattu.
- Alstott, R. L., Miller, A. J., è Forney, R. B. Rapportu di una fatalità umana per via di a caffeina. J. Forensic Sci. 1973; 18: 135-137. Vede astrattu.
- Orozco-Gregorio, H., Mota-Rojas, D., Bonilla-Jaime, H., Trujillo-Ortega, ME, Becerril-Herrera, M., Hernandez-Gonzalez, R., and Villanueva-Garcia, D. Effects of amministrazione di caffeina nantu à e variabili metaboliche in porchi neonatali cù asfissia peripartum. Am.J Vet.Res. 2010; 71: 1214-1219. Vede astrattu.
- Thelander, G., Jonsson, A. K., Personne, M., Forsberg, G. S., Lundqvist, K. M., è Ahlner, J. Caffeine fatalities - e restrizioni di vendita impediscenu intossicazioni intenzionali? Clin Toxicol. (Phila) 2010; 48: 354-358. Vede astrattu.
- Buscemi, S., Verga, S., Batsis, JA, Donatelli, M., Tranchina, MR, Belmonte, S., Mattina, A., Re, A., e Cerasola, G. Effetti acuti di u caffè nantu à a funzione endoteliale in sughjetti sani. Eur.J Clin Nutr. 2010; 64: 483-489. Vede astrattu.
- Rudolph, T. è Knudsen, K. Un casu di avvelenamentu fatale da caffeina. Acta Anaesthesiol.Scand 2010; 54: 521-523. Vede astrattu.
- Moisey, L. L., Robinson, L. E., è Graham, T. E. U cunsumu di caffè caffeinatu è un pastu altu in carboidrati affetta u metabolismu postprandiale di una successiva prova di tolleranza orale à u glucosiu in masci giovani, sani. Fr. J Nutr. 2010; 103: 833-841. Vede astrattu.
- MacKenzie, T., Comi, R., Sluss, P., Keisari, R., Manwar, S., Kim, J., Larson, R., è Baron, JA Effetti metabolichi è ormonali di a caffeina: randomized, double- cecu, prucessu crossover cuntrullatu cù placebo. Metabolismu 2007; 56: 1694-1698. Vede astrattu.
- van Dam, R. M. Caffè è diabete di tippu 2: da fasgioli à cellule beta. Nutr Metab Cardiovasc.Dis. 2006; 16: 69-77. Vede astrattu.
- Smits, P., Temme, L., è Thien, T. L'interazione cardiovascular trà caffeina è nicotina in l'omu. Clin Pharmacol Ther 1993; 54: 194-204. Vede astrattu.
- Liu, T. T. è Liau, J. A caffeina aumenta a linearità di a risposta BOLD visuale. Neuroimagine. 2-1-2010; 49: 2311-2317. Vede astrattu.
- Ursing, C., Wikner, J., Brismar, K., è Rojdmark, S. A caffeina alza u nivulu di melatonina in seru in sughjetti sani: una indicazione di u metabolismu di a melatonina da u citocromu P450 (CYP) 1A2. J.Endocrinol. Invest 2003; 26: 403-406. Vede astrattu.
- Hartter, S., Nordmark, A., Rose, D. M., Bertilsson, L., Tybring, G., è Laine, K. Effetti di l'assunzione di caffeina nantu à a farmacocinetica di melatonina, una droga sonda per l'attività CYP1A2. Fr.J.Clin.Pharmacol. 2003; 56: 679-682. Vede astrattu.
- Gasior M. . Eur.J Pharmacol 7-10-1998; 352 (2-3): 207-214. Vede astrattu.
- Vaz, J., Kulkarni, C., David, J., è Joseph, T. Influenza di a caffeina nantu à u prufilu farmacocineticu di valproato di sodiu è carbamazepina in volontarii umani normali. Indianu J. Exp.Biol. 1998; 36: 112-114. Vede astrattu.
- Chroscinska-Krawczyk, M., Jargiello-Baszak, M., Walek, M., Tylus, B., è Czuczwar, S. J. A caffeina è a putenza anticonvulsivante di farmaci antiepilettici: dati sperimentali è clinichi. Pharmacol.Rep. 2011; 63: 12-18. Vede astrattu.
- Luszczki, J. J., Zuchora, M., Sawicka, K. M., Kozinska, J., è Czuczwar, S. J. L'esposizione acuta à a caffeina diminuisce l'azione anticonvulsivante di etosuximide, ma micca quella di clonazepam, fenobarbital è valproate contr'à crisi indotte da pentetrazolo in topi. Rep. Pharmacol. 2006; 58: 652-659. Vede astrattu.
- Jankiewicz, K., Chroscinska-Krawczyk, M., Blaszczyk, B., è Czuczwar, S. J. [Caffeina è droghe antiepilettiche: dati sperimentali è clinichi]. Przegl.Lek. 2007; 64: 965-967. Vede astrattu.
- Gasior, M., Borowicz, K., Buszewicz, G., Kleinrok, Z., è Czuczwar, S. J. Attività anticonvulsivante di fenobarbital è valproate contr'à l'elettrochock massimu in topi durante u trattamentu crònicu cù caffeina è a cessazione di a caffeina. Epilepsia 1996; 37: 262-268. Vede astrattu.
- Fuhr, U., Strobl, G., Manaut, F., Anders, EM, Sorgel, F., Lopez-de-Brinas, E., Chu, DT, Pernet, AG, Mahr, G., Sanz, F. , è. Agenti antibatterici Quinolone: relazione trà struttura è inibizione in vitro di l'isoforma citocroma P450 umana CYP1A2. Mol.Pharmacol. 1993; 43: 191-199. Vede astrattu.
- Stille, W., Harder, S., Mieke, S., Beer, C., Shah, P. M., Frech, K., è Staib, A. H. Diminuzione di l'eliminazione di caffeina in l'omu durante a co-amministrazione di 4-quinoloni. J.Antimicrob.Chemother. 1987; 20: 729-734. Vede astrattu.
- Staib, A. H., Stille, W., Dietlein, G., Shah, P. M., Harder, S., Mieke, S., è Beer, C. Interazione trà quinoloni è caffeina. Droghe 1987; 34 Suppl 1: 170-174. Vede astrattu.
- Kynast-Gales SA, Massey LK. Effettu di a caffeina nantu à l'escrezione circadiana di calciu urinariu è di magnesiu. J Am Coll Nutr. 1994; 13: 467-72. Vede astrattu.
- Irwin PL, King G, Hicks KB. Ciclomaltoheptaosa polimerizzata (beta-ciclodextrina, beta-CDn) formazione cumplessa d'inclusione cù l'acidu clorogenicu: effetti solventi nantu à a termochimica è a compensazione entalpia-entropia. Carbohydr Res. 28 Febbraiu 1996; 282: 65-79. Vede astrattu.
- Irwin PL, Pfeffer PE, Doner LW, et al. Geometria di legame, stechiometria è termodinamica di ciclomalto-oligosaccharide (ciclodextrina) formazione di complessi d'inclusione cù l'acidu clorogenicu, u sustratu principale di a polifenol ossidasa di a mela. Carboidrati Res. 18 di marzu 1994; 256: 13-27. Vede astrattu.
- Moreira DP, Monteiro MC, Ribeiro-Alves M, et al. Cuntribuzione di l'acidi clorogenici à l'attività riduttrice di ferru di e bevande da caffè. J Agric Food Chem. 2005 u 9 di marzu; 53: 1399-402. Vede astrattu.
- Hurrell RF, Reddy M, Cook JD. Inibizione di l'assorbimentu di ferru non-haem in l'omu da bevande chì cuntenenu polifenoliche. Br J Nutr 1999; 81: 289-95. Vede astrattu.
- van Rooij J, van der Stegen GH, Schoemaker RC, et al. Un studiu parallelu cuntrullatu da placebo di l'effettu di dui tippi d'oliu di caffè nantu à i lipidi sierichi è e transaminasi: identificazione di e sostanze chimiche implicate in l'effettu di colesterolu di u caffè. Am J Clin Nutr. 1995 di ghjugnu; 61: 1277-83. Vede astrattu.
- - Jackson, L. S. è Lee, K. Forme chimiche di ferru, calciu, magnesiu è zincu in caffè è diete di ratti chì cuntenenu caffè. J-Food-Prot.Ames, Iowa: Associazione Internaziunale di Latti, Alimentazione è Sanitari Ambientali 1988; 51: 883-886.
- Pereira MA, Parker ED, è Folsom AR. Cunsumu di caffè è risicu di diabete mellitus di tip 2: un studiu prospettivu di 11 anni di 28 812 donne in postmenopausa. Arch Intern Med. 2006 26 di ghjugnu; 166: 1311-6. Vede astrattu.
- Johnston KL, Clifford MN, Morgan LM. U caffè modifica in modu acutu a secrezione di l'hormone gastrointestinale è a tolleranza à u glucosiu in l'omu: effetti glicemichi di l'acidu clorogenicu è di a caffeina. Am J Clin Nutr. 2003 d'ottobre; 78: 728-33. Vede astrattu.
- Keijzers GB, De Galan BE, Tack CJ, et al. A cafeina pò diminuisce a sensibilità à l'insulina in l'omu. Cura di u Diabete. Febbraiu 2002; 25: 364-9. Vede astrattu.
- Greer F, Hudson R, Ross R, et al. L'ingestione di caffeina riduce l'eliminazione di u glucosiu durante una pinza iperinsulinemica-euglicemica in umani sedentarii. Diabetes. 2001 Ott; 50: 2349-54. Vede astrattu.
- Thong FS è Graham TE. Indebulimentu di a tolleranza à u glucosiu induttu da a caffeina hè abulitu da u bloccu di i recettori beta-adrenergici in l'omu. J Appl Physiol. 2002 di ghjugnu; 92: 2347-52. Vede astrattu.
- Suzuki A, Kagawa D, Ochiai R, et al. L'estratti di chicchi di caffè verde è i so metaboliti anu un effettu ipotensivu in topi spontaneamente ipertensivi. Hypertens Res. 2002 Jan; 25: 99-107. Vede astrattu.
- Blum J, Lemaire B è Lafay S. Effettu di un estrattu di caffè descaffeinatu verde nantu à a glicemia: un studiu prospettivu pilotu. Nutrafoods 2007; 6: 13-17.
- Yamaguchi T, Chikama A, Mori K, et al. Caffè senza Hydroxyhydroquinone: un studiu doppiu-cecu, randomizatu cuntrullatu di risposta à a dose di pressione sanguigna. Nutr Metab Cardiovasc Dis. 2008 Lug; 18: 408-14. Vede astrattu.
- Olthol MR, Hollman PCH, Katan MB. L'acidu chlorogenicu è l'acidu caffeicu sò assurbiti in l'omu. J Nutr 2001; 131: 66-71. Vede astrattu.
- Vinson JA, Burnham BR, Nagendran MV. Randomized, double-blind, controlatu da placebo, dose lineare, studiu crossover per valutà l'efficacia è a sicurezza di un estratto di chicchi di caffè verde in sughjetti in sovrappesu. Diabetes Metab Syndr Obes 2012; 5: 21-7. Vede astrattu.
- Dellalibera O, Lemaire B, Lafay S. Svetol, estrattu di caffè verde, induce a perdita di pesu è aumenta u raportu di massa magra à grassu in i volontarii cun prublema di sovrappesu. Fitoterapia 2006; 4: 194-7.
- Thom E. L'effettu di l'acidu clorogenicu arricchitu u caffè annantu à l'assorbimentu di glucosiu in vuluntarii sani è u so effettu nantu à a massa di u corpu quandu hè adupratu à longu andà in persone sovrappeso è obese. J Int Med Res 2007; 35: 900-8. Vede astrattu.
- Onakpoya I, Terry R, Ernst E. L'usu di l'estratto di caffè verde cum'è supplementu di perdita di pesu: una rivista sistematica è metanàlisi di provi clinichi randomizati. Gastroenterol Res Pract 2011; 2011. pii: 382852. Epub 2010 Aug 31. Vede astrattu.
- Alonso-Salces RM, Serra F, Reniero F, Héberger K. Caratterizazione botanica è geografica di u caffè verde (Coffea arabica è Coffea canephora): valutazione chimiometrica di i cuntenuti fenolici è metilxantini. J Agric Food Chem 2009; 57: 4224-35. Vede astrattu.
- Shimoda H, Seki E, Aitani M. Effettu inibitoriu di l'estratti di chicchi di caffè verdi annantu à l'accumulazione di grassu è l'aumento di pesu corporeu in i topi. BMC Complement Altern Med 2006; 6: 9. Vede astrattu.
- Farah A, Donangelo CM. Cumposti fenolici in caffè. Braz J Plant Physiol 2006; 18: 23-36.
- Farah A, Monteiro M, Donangelo CM, Lafay S. L'acidi clorogenici da l'estratti di caffè verde sò altamente biodisponibili in l'omu. J Nutr 2008; 138: 2309-15. Vede astrattu.
- Watanabe T, Arai Y, Mitsui Y, et al. L'effettu di pressione sanguigna è a sicurezza di l'acidu clorogenicu da l'estratti di chicchi di caffè verdi in ipertensione essenziale. Clin Exp Hypertens 2006; 28: 439-49. Vede astrattu.
- Kozuma K, Tsuchiya S, Kohori J, et al. Effettu antiipertensivu di l'estratto di chicchi di caffè verde nantu à sughjetti ligeramente ipertensivi. Hypertens Res. 2005 di settembre; 28: 711-8. Vede astrattu.
- Ochiai R, Jokura H, Suzuki A, et al. L'estratto di chicchi di caffè verde migliora a vasoreattività umana. Hypertens Res 2004; 27: 731-7. Vede astrattu.
- Duncan L. U chiccu di caffè verde chì brusgia rapidamente u grassu. U Dr. Oz Show, 25 d'aprile, 2012. Disponibile à: http://www.doctoroz.com/blog/lindsey-duncan-nd-cn/green-coffee-bean-burns-fat-fast.
- Lake CR, Rosenberg DB, Gallant S, et al. A fenilpropanolamina aumenta i livelli di caffeina in plasma. Clin Pharmacol Ther 1990; 47: 675-85. Vede astrattu.
- Forrest WH Jr, Bellville JW, Brown BW Jr. L'interazione di a caffeina cù u pentobarbital cum'è ipnoticu di notte. Anestesiologia 1972; 36: 37-41. Vede astrattu.
- Raaska K, Raitasuo V, Laitila J, Neuvonen PJ. Effettu di u caffè chì cuntene caffeina versus caffè decaffeinatu nantu à e concentrazioni di clozapine in siero in pazienti ospedalizati. Basic Clin Pharmacol Toxicol 2004; 94: 13-8. Vede astrattu.
- Watson JM, Sherwin RS, Deary IJ, et al. Dissuciazione di risposte fisiologiche, ormonali è cognitive aumentate à l'ipoglicemia cù un usu sustinutu di caffeina. Clin Sci (Lond) 2003; 104: 447-54. Vede astrattu.
- Winkelmayer WC, Stampfer MJ, Willett WC, Curhan GC. Ingesta abituale di caffeina è u risicu di ipertensione in donne. JAMA 2005; 294: 2330-5. Vede astrattu.
- Juliano LM, Griffiths RR. Una rivista critica di u ritruvamentu di a caffeina: validazione empirica di sintomi è segni, incidenza, gravità è caratteristiche associate. Psicofarmacologia (Berl) 2004; 176: 1-29. Vede astrattu.
- Anderson BJ, Gunn TR, Holford NH, Johnson R. Overdose di caffeina in un criaturu prematuru: corsu clinicu è farmacocinetica. Cura Intensiva Anaesth 1999; 27: 307-11. Vede astrattu.
- Leson CL, McGuigan MA, Bryson SM. Sovrose di caffeina in un maschiu adolescente. J Toxicol Clin Toxicol 1988; 26: 407-15. Vede astrattu.
- Benowitz NL, Osterloh J, Goldschlager N, et al. Massiva liberazione di catecholamine da avvelenamentu da caffeina. JAMA 1982; 248: 1097-8. Vede astrattu.
- Haller CA, Benowitz NL, Jacob P 3rd. Effetti emodinamichi di supplementi di perdita di pesu senza ephedra in l'omu. Am J Med 2005; 118: 998-1003 .. Vede astrattu.
- Petrie HJ, Chown SE, Belfie LM, et al. L'ingestione di caffeina aumenta a risposta di l'insulina à un test di tolleranza orale-glucosiu in omi obesi prima è dopu a perdita di pesu. Am J Clin Nutr 2004; 80: 22-8. Vede astrattu.
- Lane JD, Barkauskas CE, Surwit RS, Feinglos MN. A cafeina altera u metabolismu di u glucosiu in u diabete di tippu 2. Diabetes Care 2004; 27: 2047-8. Vede astrattu.
- Durrant KL. Fonti cunnisciute è nascoste di caffeina in droghe, alimenti è prudutti naturali. J Am Pharm Assoc 2002; 42: 625-37. Vede astrattu.
- Beach CA, Mays DC, Guiler RC, et al. Inibizione di l'eliminazione di a caffeina da disulfiram in sughjetti normali è recuperendu alcolichi. Clin Pharmacol Ther 1986; 39: 265-70. Vede astrattu.
- Dews PB, O'Brien CP, Bergman J. Caffeina: effetti cumportamentali di u ritruvamentu è di prublemi cunnessi. Food Chem Toxicol 2002; 40: 1257-61. Vede astrattu.
- Holmgren P, Norden-Pettersson L, Ahlner J. Caffeine fatalities - quattru rapporti di casi. Forensic Sci Int 2004; 139: 71-3. Vede astrattu.
- Istitutu di Medicina. Caffeina per u Mantenimentu di e Prestazioni Mentali di Task: Formulazioni per Operazioni Militari. Washington, DC: National Academy Press, 2001. Disponibile à: http://books.nap.edu/books/0309082587/html/index.html.
- Zheng XM, Williams RC. Livelli di caffeina sierica dopu l'astensione di 24 ore: implicazioni cliniche nantu à l'impirazione di perfusione miocardica di dipiridamole Tl. J Nucl Med Technol 2002; 30: 123-7. Vede astrattu.
- Aqel RA, Zoghbi GJ, Trimm JR, et al. Effettu di a caffeina amministrata per via intravenosa nantu à l'emodinamica coronaria indotta da adenosina indotta da intracoronarii in pazienti cun malattia coronaria. Am J Cardiol 2004; 93: 343-6. Vede astrattu.
- Underwood DA. Quale medicazione duverebbe tene prima di un test di stress farmacologicu o di eserciziu? Cleve Clin J Med 2002; 69: 449-50. Vede astrattu.
- Smith A. Effetti di a caffeina nantu à u comportamentu umanu. Food Chem Toxicol 2002; 40: 1243-55. Vede astrattu.
- Stanek EJ, Melko GP, Charland SL. Interferenza di Xanthine cù imaging miocardicu dipyridamole-thallium-201. Pharmacother 1995; 29: 425-7. Vede astrattu.
- Carrillo JA, Benitez J. Interazioni farmacocinetiche clinicamente significative trà caffeina dietetica è farmaci. Clin Pharmacokinet 2000; 39: 127-53. Vede astrattu.
- Wahllander A, Paumgartner G. Effettu di ketoconazole è terbinafine nantu à a farmacocinetica di a caffeina in volontarii sani. Eur J Clin Pharmacol 1989; 37: 279-83. Vede astrattu.
- Sanderink GJ, Bournique B, Stevens J, et al.Participazione di l'isoenzimi CYP1A umani in u metabolismu è l'interazzione medicinali di riluzole in vitro. Pharmacol Exp Ther 1997; 282: 1465-72. Vede astrattu.
- Brown NJ, Ryder D, Branch RA. Una interazione farmacodinamica trà caffeina è fenilpropanolamina. Clin Pharmacol Ther 1991; 50: 363-71. Vede astrattu.
- Abernethy DR, Todd EL. Indebolimentu di a liquidazione di a caffeina per l'usu crònicu di contracettivi orali chì cuntenenu estrogeni à bassa dose. Eur J Clin Pharmacol 1985; 28: 425-8. Vede astrattu.
- Maghju DC, Jarboe CH, VanBakel AB, Williams WM. Effetti di cimetidina nantu à a dispusizione di caffeina in fumatori è non fumatori. Clin Pharmacol Ther 1982; 31: 656-61. Vede astrattu.
- Gertz BJ, Holland SD, Kline WF, et al. Studii di a biodisponibilità orale di l'alendronatu. Clin Pharmacol Ther 1995; 58: 288-98. Vede astrattu.
- Nawrot P, Jordan S, Eastwood J, et al. Effetti di a caffeina nantu à a salute umana. Food Addit Contam 2003; 20: 1-30. Vede astrattu.
- Massey LK, Whiting SJ. Caffeina, calciu urinariu, metabolismu calciu è ossu. J Nutr 1993; 123: 1611-4. Vede astrattu.
- Infante S, Baeza ML, Calvo M, et al. Anafilassi per via di a caffeina. Allergia 2003; 58: 681-2. Vede astrattu.
- Nix D, Zelenitsky S, Symonds W, et al. L'effettu di u fluconazole nantu à a farmacocinetica di a caffeina in sughjetti ghjovani è anziani. Clin Pharmacol Ther 1992; 51: 183.
- Kockler DR, McCarthy MW, Lawson CL. Attività di sequestru è mancanza di risposta dopu l'ingestione di idrossicut. Farmacoterapia 2001; 21: 647-51 .. Vede astrattu.
- Massey LK. A caffeina hè un fattore di risicu per a perdita di l'ossu in l'anziani? Am J Clin Nutr 2001; 74: 569-70. Vede astrattu.
- Bara AI, Orzu EA. Caffeina per l'asma. Cochrane Database Syst Rev 2001; 4: CD001112 .. Vede astrattu.
- Horner NK, Lampe JW. I meccanismi potenziali di a terapia di dieta per e condizioni fibrocistiche di u senu mostranu evidenze inadeguate di efficacia. J Am Diet Assoc 2000; 100: 1368-80. Vede astrattu.
- Bell DG, Jacobs I, Ellerington K. Effettu di l'ingestione di caffeina è efedrina nantu à e prestazioni di eserciziu anaerobicu. Med Sci Sports Exerc 2001; 33: 1399-403. Vede astrattu.
- Avisar R, Avisar E, Weinberger D. Effettu di u cunsumu di caffè nantu à a pressione intraoculare. Ann Pharmacother 2002; 36: 992-5 .. Vede astrattu.
- Ferrini RL, Barrett-Connor E. Ingesta di caffeina è livelli endogeni di steroidi sessuali in donne in postmenopausa. U Studiu Rancho Bernardo. Am J Epidemiol 1996: 144: 642-4. Vede astrattu.
- Olthof MR, Hollman PC, Zock PL, Katan MB. U cunsumu di alte dosi di acidu clorogenicu, prisente in caffè, o di tè neru aumenta e concentrazioni totali di omocisteina in plasma in l'omu. Am J Clin Nutr 2001; 73: 532-8. Vede astrattu.
- Klag MJ, Wang NY, Meoni LA, et al. Ingerimentu di caffè è risicu di ipertensione: I precursori di John Hopkins studianu. Arch Intern Med 2002; 162: 657-62. Vede astrattu.
- Samarrae WA, Truswell AS. Effettu à breve termine di u caffè nantu à l'attività fibrinolitica di u sangue in adulti sani. Aterosclerosi 1977; 26: 255-60. Vede astrattu.
- Ardlie NG, Glew G, Schultz BG, Schwartz CJ. Inibizione è inversione di l'agregazione piastrinica da metil xantine. Thromb Diath Haemorrh 1967; 18: 670-3. Vede astrattu.
- Ali M, Afzal M. Un potente inibitore di a trombina stimula a furmazione di trombossane di piastrine da tè senza trasfurmazioni. Prostaglandine Leukot Med 1987; 27: 9-13. Vede astrattu.
- Haller CA, Benowitz NL. Avversi eventi cardiovascolari è di u sistema nervosu centrale associati à supplementi dietetichi chì cuntenenu alcaloidi di ephedra. N Engl J Med 2000; 343: 1833-8. Vede astrattu.
- Sinclair CJ, Geiger JD. L'usu di a caffeina in u sport. Una rivista farmacologica. J Sports Med Phys Fitness 2000; 40: 71-9. Vede astrattu.
- Lloyd T, Johnson-Rollings N, Eggli DF, et al. U statutu ossu trà e donne in menopausa cù diverse assunzioni abituali di caffeina: un'inchiesta longitudinale. J Am Coll Nutr 2000; 19: 256-61. Vede astrattu.
- Watson JM, Jenkins EJ, Hamilton P, et al. Influenza di a caffeina nantu à a frequenza è a percezione di l'ipoglicemia in pazienti di vita libera cù diabete di tip 1. Diabetes Care 2000; 23: 455-9. Vede astrattu.
- Hagg S, Spigset O, Mjorndal T, Dahlqvist R. Effettu di a caffeina nantu à a farmacocinetica clozapina in volontarii sani. Br J Clin Pharmacol 2000; 49: 59-63. Vede astrattu.
- Boozer CN, Nasser JA, Heymsfield SB, et al. Un supplementu à base di erbe chì cuntene Ma Huang-Guarana per a perdita di pesu: un prucessu randomizatu, doppiu cecu. Int J Obes Relat Metab Disord 2001; 25: 316-24. Vede astrattu.
- Dews PB, Curtis GL, Hanford KJ, O'Brien CP. A frequenza di u ritruvamentu di a caffeina in una indagine basata nantu à a pupulazione è in un esperimentu pilotu cuntrullatu, accecatu. J Clin Pharmacol 1999; 39: 1221-32. Vede astrattu.
- Nurminen ML, Niittynen L, Korpela R, Vapaatalo H.Caffè, caffeina è pressione sanguigna: una critica critica. Eur J Clin Nutr 1999; 53: 831-9. Vede astrattu.
- Pollock BG, Wylie M, Stack JA, et al. Inibizione di u metabolismu di a caffeina da a terapia di sostituzione di l'estrogeni in donne in postmenopausa. J Clin Pharmacol 1999; 39: 936-40. Vede astrattu.
- Rapuri PB, Gallagher JC, Kinyamu HK, Ryschon KL. L'ingestione di caffeina aumenta a percentuale di perdita ossea in donne anziane è interagisce cù i genotipi di i recettori di vitamina D. Am J Clin Nutr 2001; 74: 694-700. Vede astrattu.
- Chiu KM. Efficacità di i supplementi di calciu nantu à a massa ossea in donne in postmenopausa. J Gerontol A Biol Sci Med Sci 1999; 54: M275-80. Vede astrattu.
- Wallach J. Interpretazione di Prove Diagnostichi. Una sinopsi di Medicina di Laboratoriu. Quinta ed; Boston, MA: Little Brown, 1992.
- Hodgson JM, Puddey IB, Burke V, et al. Effetti nantu à a pressione sanguigna di bere tè verde è neru. J Hypertens 1999; 17: 457-63. Vede astrattu.
- Wakabayashi K, Kono S, Shinchi K, et al. Cunsumu abituale di caffè è pressione sanguigna: Un studiu di l'autuditarii di difesa in Giappone. Eur J Epidemiol 1998; 14: 669-73. Vede astrattu.
- Vahedi K, Domingo V, Amarenco P, Bousser MG. Colpu ischemicu in un spurtivu chì hà cunsumatu estrattu di MaHuang è creatina monoidrata per u culturismo. J Neurol Neurosurg Psychiatr 2000; 68: 112-3. Vede astrattu.
- Joeres R, Klinker H, Heusler H, et al. Influenza di a mexiletina nantu à l'eliminazione di a caffeina. Pharmacol Ther 1987; 33: 163-9. Vede astrattu.
- Jefferson JW. Tremore di litiu è assunzione di caffeina: dui casi di beie menu è di più tremendu. J Clin Psichiatria 1988; 49: 72-3. Vede astrattu.
- Mester R, Toren P, Mizrachi I, et al. A rinuncia di cafeina aumenta i livelli di litiu in sangue. Biol Psychiatry 1995; 37: 348-50. Vede astrattu.
- Healy DP, Polk RE, Kanawati L, et al. Interazione trà ciprofloxacina orale è caffeina in volontarii normali. Antimicrob Agents Chemother 1989; 33: 474-8. Vede astrattu.
- Carbo M, Segura J, De la Torre R, et al. Effettu di i quinoloni nantu à a dispusizione di caffeina. Clin Pharmacol Ther 1989; 45: 234-40. Vede astrattu.
- Harder S, Fuhr U, Staib AH, Wolff T. Ciprofloxacin-caffeina: una interazione farmacologica stabilita aduprendu investigazioni in vivo è in vitro. Am J Med 1989; 87: 89S-91S. Vede astrattu.
- McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.