Menu sano per piglià cibu à u travagliu
Cuntenutu
A preparazione di una scatula di pranzu da piglià à u travagliu permette una scelta megliu di cibu è aiuta à risiste à sta tentazione di manghjà un hamburger o spuntini fritti à u pranzu, oltre à esse più economicu.
Tuttavia, hè necessariu seguità alcune precauzioni quandu si prepara è mette u pastu in a scatula di pranzu, cume u trasportu per u travagliu è u tempu chì l'alimentu hè fora di u frigorifero favurisce a proliferazione di batteri chì ponu finisce per causà infezioni intestinali.
Alcuni esempi di ciò chì pò esse presu in a scatula di pranzu sò:
- Sicondu: 4 cucchiai di risu, una mità culletta di fasgioli, una fetta di carne arrustita, insalata è 1 frutta per dessert.
- Terzu: 2 pinzette per pasta cù carne macinata è salsa di pomodori, è insalata da accumpagnà.
- Quartu: 1 filettu di pollu o pesce à a griglia, cunditu cù erbe fini è patate arrustite cù verdure saltate, più 1 frutti di dessert.
- Quintu: 1 cucchiaiata di purè di patate cù u pullastru arrustitu, insalata verde è 1 frutta.
- Vennari: frittata cù ligumi cotti, carne triturata è 1 fruttu.
In tutti i menu pudete preparà una insalata separata, cundita cù oliu d'oliva, acitu, limone è erbe cum'è origanu è prezzemolo, aduttendu ancu l'abitudine di piglià frutti di stagione cum'è dessert.
Vede più cunsiglii per perde u pesu è guadagnà u musculu in una manera sana.
8 precauzioni in a preparazione di lunchbox
Alcune precauzioni impurtanti chì devenu esse prese quandu preparanu una scatula di pranzu sò:
1. Lanciate acqua bollente prima di mette cibu in a manghjuscula: impedisce a proliferazione di microorganismi in l'alimentu, prevenendu prublemi cum'è infezioni intestinali, per esempiu.
2. Sceglite un lunch box chì si chjude currettamente: i contenitori ermeticamente sigillati sò i più adatti perchè garantiscenu chì i microorganismi ùn entreranu micca per cuntaminà l'alimentu, evitendu ancu chì l'alimentu sia sprecatu.
3. Distribuite l'alimentu fiancu à fiancu: aiuta à priservà u gustu di ogni alimentu è u pastu hè visualmente più attraente, ancu dopu parechje ore di preparazione.
4. Evite e salse preparate à a maionese: e salse, in particulare cù a maionese è l'ova crude, ùn duranu micca assai fora di u frigorifero è si guastanu assai facilmente. Una bona idea hè di aduprà oliu d'aliva è acitu, chì devenu esse presi in pacchetti individuali. Se pudete tene queste spezie in frigorifero à u travagliu, hè ancu megliu.
5. Optate per alimenti sani: a scatula di pranzu deve sempre cuntene alimenti nutritivi, cum'è verdure, cereali è carni magre. I pasti calorichi è grassi, cum'è lasagne è feijoada, ùn sò micca e migliori opzioni per un pranzu à u travagliu perchè richiedenu un tempu di digestione più longu, chì pò causà sonnolenza è diminuisce a produttività.
6. Pigliate l'insalata à parte: si deve preferisce mette l'insalata in un cuntaineru separatu, di preferenza in un bichjeru, è cunditela solu à u mumentu di manghjà per assicurà un sapore è freschezza migliori di i ligumi.
7. Guardate a scatula di pranzu in a frigorifera: appena ghjunghjite à u travagliu, duvete mette a scatula di pranzu in a frigorifera per evità chì l'alimentu si guasti, postu chì stà à a temperatura di l'ambiente favurisce a proliferazione di microorganismi chì ponu causà dolore di stomacu è infezioni intestinali.
8. Scaldate bè a scatula di pranzu prima di manghjà: a temperatura deve esse preferibilmente sopra i 80 gradi per inattivà a maiò parte di i microorganismi chì ponu esse in l'alimentu. Sicondu a putenza di u micru, lasciate scaldà l'alimentu per almenu 2 minuti è poi aspittà chì si rinfriscessi leggermente prima di manghjà.
Quandu l'individuu seguita questi cunsiglii ogni ghjornu, ci hè un risicu più bassu di contaminazione di l'alimentu, in più di mantene u sapore di u pastu è di facilità una dieta sana.