14 Cose chì i ciclisti vulianu dì à i piloti
Cuntenutu
A parte migliore di u ciclismu à l'aria aperta hè, bè, esse fora. Tuttu quellu aria fresca è belli paisaghji facenu u vostru viaghju à u travagliu o à cavalcà un weekend cum'è divertente quant'è sanu. Ma tutti quelli vantaghji venenu à un costu seriu: avè da sparte a strada cù vitture. A maiò parte di i ciclisti anu almenu una storia di un missaghju vicinu o ancu una collisione attuale cù una vittura.
Ci hè una ragione per a quale l'adesivi di paraurti "Sparte a Strada" sò stati creati - parechji cunduttori sò completamente incuscenti di a presenza di un ciclistu o semplicemente ùn cunnoscenu micca e regule di a strada quandu si tratta di interagisce cù e biciclette. Allora avemu dumandatu à uni pochi di ciclisti, sia prufessiunali è recreativi, ciò chì vulianu dì à i cunduttori.
1. E piste ciclabili sò per e biciclette.
Ùn guidate micca in elli. Ùn li bluccà. È soprattuttu ùn parcheghjate micca in unu. (O sinnò a vostra vittura puderia finisce per esse trasferita da stu ciclistu / omu forte forte europeu!)
2. Fiducia à mè, sò chì site di ritornu, è cercu di esce da u vostru modu u più prestu pussibule.
Ma ùn importa micca quantu veloce pedale, ùn pare micca andà più veloce.
3. Hè una bella ghjurnata quì.
Sembra veramente strettu quì! Duvete veramente pruvà sta volta! Wheee!
4. Sò chì ùn vulete micca tardu à spin class.
Ma esse pacienza piglia solu uni pochi di seconde da a vostra vita è puderia salvà tutta a mo vita. (Inoltre, puderebbe vulete ripensà tuttu ciò chì guida-à-cavalcà-una-bicicletta-in-locu. Dicendu solu.)
5. Stu rumore chì avete appena intesu ? Tutta a mo vita lampendu davanti à i mo ochji.
(E forse urlendu.) Allora sì ancu pensa mi hai colpitu, tira avanti è assicurati chì stò bè!
6. Hè guasgi impussibile d'evità tutte e strade induve site bluccatu daretu à mè.
Ma ùn culpisce micca i ciclisti per a congestione stradale, culpisce l'ingegneri è i pianificatori di a cità chì anu creatu stu mess in u primu locu.
7. Ùn urlate micca e cose fora di a vostra finestra o mi chjama (in particulare per u mo culo)!
Fidati di mè, so chì u mo culo hè un'opera d'arte muscolosa.
8. Ùn simu micca pruvati à chjappà a strada; u modu u più sicuru è u più efficiente per un gruppu di ciclisti pò guidà hè dui à u passu.
In più, significa chì pudemu tene e mani è cantà duetti cum'è in quelli publicità di gomma. Ùn ci negate micca a gioia di esse i gemelli Doublemint.
9. Oh, scusate, ùn m'avete micca vistu quì?
Pensu chì purtendu ogni pezzu di vestiti di neon chì pussede, un cascu grande, è più luci ch'è una pista di l'aeroportu m'avaria fattu spiccà.
10. Sò chì ùn aghju micca pigliatu Ed di Ciclista, ma si scopre chì e regule di a strada chì tutti avemu amparatu in Driver's Ed sò listesse per e biciclette cum'è per e vitture.
Cusì significa chì sò supposta per esse in a strada di girata à manca se gireraghju à manca - ùn mi tagliate micca!
11. Aduprate i vostri palpebre. Ùn sò micca Miss Cleo-Ùn possu micca leghje a vostra mente.
12. Dà mi un pocu di spaziu!
Ùn puderia micca esse capace di sente u calore da u vostru scaricu o di sente a vostra oda di karaoke à Eminem. U primu mi fa paura è l'ultimu mi fa paura per voi.
13. Ùn m'obligà à piantà prestu.
Avete mai vistu qualcunu curriri per un autobus mentre prova à ligà i so scarpi? Sò mè chì cercu di sbulicà e mo scarpe à ogni segnu di stop. Ùn fate micca questu più duru nantu à mè.
14. Tratta un grande gruppu di ciclisti cum'è un grande autobus.
Ùn tagliate micca trà noi o separati è lasciate abbastanza stanza daretu à noi, cum'è per un autobus di scola media. (O sinnò ti sputemu gomma per e finestre finchè u cunduttore minaccia di chjamà e nostre mamme.)
Tutti i GIF via GIPHY.