Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Sittembre 2024
Anonim
9 Reasons You Should Grow Calendula! ๐ŸŒผ๐Ÿ˜// Garden Answer
Video: 9 Reasons You Should Grow Calendula! ๐ŸŒผ๐Ÿ˜// Garden Answer

Cuntenutu

A Calendula hè una pianta. U fiore hè adupratu per fà a medicina.

U fiore di Calendula hè comunmente adupratu per e ferite, eruzioni cutanee, infezioni, infiammazioni, è parechje altre cundizione. Tuttavia, ùn ci hè evidenza forte chì sustene u calendula per qualsiasi usu.

Ùn cunfundite micca a calendula cù e calendule ornamentali di u genaru Tagetes, chì sò cultivate cumunemente in l'orti.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per CALENDULA sò i seguenti:

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Overgrowth of bacteria in u vaginu. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di una crema vaginale chì cuntene calendula puderia migliorà a brucia, l'odore è u dolore in e donne cù vaginosi batterica.
  • Piatti di pede in e persone cun diabete. E prime ricerche mostranu chì l'usu di un spray di calendula in più di l'assistenza è l'igiene standard pò prevene l'infezioni è diminuisce l'odore in e persone cun ulcera à u pede à longu andà da a diabete.
  • Rash di pannolinu. Alcune ricerche iniziali suggerenu chì l'applicazione di un unguentu di calendula à a pelle per 10 ghjorni migliora l'eruzione di u pannoliu paragunatu à u gel di aloe. Ma altre ricerche iniziali mostranu chì l'applicazione di a crema di calendula ùn migliora micca l'eruzione di u pannoliu in modu efficace cù a soluzione di bentonita.
  • Una forma leve di malatia di gomma (gingivitis). E prime ricerche mostranu chì sciacquà a bocca cù una tintura specifica di calendula per 6 mesi puderia diminuisce a placca, l'infiammazione di a gomma è sanguinà di più chè lavà cun acqua.
  • Repellente di zanzara. L'applicazione di l'oliu essenziale di calendula à a pelle ùn pare micca respinghje e zanzare in modu efficace cum'è l'applicazione di DEET.
  • Macchie bianche in a bocca chì sò generalmente causate da fumà (leucoplachia orale). L'usu di u tabaccu pò fà sviluppà macchie bianche in a bocca. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di calendula gel in a bocca pò riduce a dimensione di sti patch bianchi.
  • Sores di lettu (ulcere di pressione). E prime ricerche mostranu chì l'usu di un pruduttu di calendula specificu puderia migliurà a guarigione di l'ulcere di pressione à longu andà.
  • Danni cutanei causati da radioterapia (dermatite da radiazione). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di unguentu di calendula nantu à a pelle pò riduce i danni à a pelle in e persone chì ricevenu radioterapia per u cancheru di u senu. Ma altre ricerche iniziali mostranu chì l'usu di una crema di calendula ùn hè micca megliu cà a vaselina.
  • Infezzioni vaginali di levitu. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di a crema di calendula in a vagina per 7 ghjorni ùn tratta micca l'infezioni di lieviti di manera efficace cù l'usu di a crema clotrimazole.
  • Sores di a gamba causate da una debule circolazione sanguigna (ulcera venosa di a gamba). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un unguentu di calendula à a pelle accelera a guarigione di l'ulcere di a gamba causate da una cattiva circolazione sanguigna.
  • Guarimentu di ferite. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di unguentu di calendula à una ferita per episiotomia per 5 ghjorni dopu à a nascita riduce i rossi, contusioni, gonfiori è uscite. L'unguentu di calendula puderia migliurà questi sintomi megliu cà a soluzione di betadina.
  • Cancer.
  • Una malattia pulmonaria chì rende più difficiule di respirà (malattia pulmonare ostruttiva cronica o BPCO).
  • Una cundizione chì provoca dolore pelvicu persistente, prublemi urinarii è prublemi sessuali (prostatite cronica è sindrome di u dolore pelvicu crònicu).
  • Infezioni di l'ore (otitis media).
  • Frebba.
  • Emorroidi.
  • Spasmi musculari.
  • Sanguinari nasali.
  • Prumove a menstruazione.
  • Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale).
  • Diluimentu di u tessutu vaginale (atrofia vaginale).
  • Trattà u dulore à a bocca è à a gola.
  • Varicesi.
  • Altre cundizioni.
Più prove sò necessarie per valutà l'efficacia di calendula per questi usi.

Si pensa chì i chimichi in calendula aiutanu i tessuti novi à cresce in e ferite è diminuinu u gonfiore in bocca è in gola.

Quandu hè presu per bocca: I preparazioni di fiori di calendula sò PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè presa da a bocca.

Quandu si applica à a pelle: I preparazioni di fiori di calendula sò PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè appiicata à a pelle.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Ùn pigliate micca a calendula per bocca sè site incinta. Hè PROVU UNSAFE. Ci hè una preoccupazione chì puderia causà un aborto spontaneu. Hè megliu evità l'usu topicu ancu finu à chì si sà più.

Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se calendula hè sicura da aduprà quandu allatta. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

Allergia à l'ambrosia è e piante cunnesse: Calendula pò causà una reazione allergica in e persone chì sò sensibili à a famiglia Asteraceae / Compositae. I membri di sta famiglia includenu ambrosia, crisantemi, calendule, margherite, è assai altri. Sì avete allergii, assicuratevi di verificà cù u vostru duttore sanitariu prima di piglià calendula.

Chirurgia: A calendula pò causà troppu sonnolenza se assuciata cù i medicamenti aduprati durante è dopu a chirurgia. Smetta di piglià calendula almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazioni sedative (depressivi CNS)
Calendula pò causà sonnolenza è sonnolenza. I medicazione chì causanu sonnolenza sò chjamati sedativi. Piglià calendula cù medicazione sedative pò causà troppu sonnolenza.

Alcuni medicamenti sedativi includenu clonazepam (Klonopin), lorazepam (Ativan), fenobarbital (Donnatal), zolpidem (Ambien), è altri.
Erbe è supplementi cù pruprietà sedative
Calendula pò causà sonnolenza è sonnolenza. U piglia cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu pò causà troppu sonnolenza. Alcuni di questi includenu 5-HTP, calamus, papavero californiano, catnip, luppulu, cornu giamaicanu, kava, erba di San Ghjuvanni, calotta, valeriana, yerba mansa, è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
A dosa adatta di calendula dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre condizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per calendula. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà.

Caléndula, Calendula officinalis, Calendule, English Garden Marigold, Fleur de Calendule, Fleur de Tous les Mois, Garden Marigold, Gold-Bloom, Holligold, Marigold, Marybud, Pot Marigold, Souci des Champs, Souci des Jardins, Souci des Vignes, Souci Officinal, Zergul.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Kirichenko TV, Sobenin IA, Markina YV, et al. Efficacità clinica di una cumbinazione di bacche di samburu negru, erbe viole è fiori di calendula in malatie pulmonari ostruttive croniche: i risultati di un studiu doppiu accecatu controllatu da placebo. Biologia (Basilea). 2020; 9: 83. doi: 10.3390 / biology9040083. Vede astrattu.
  2. Singh M, Bagewadi A. Comparazione di efficacità di Calendula officinalis estrattu di gel cun gel di licopene per u trattamentu di leucoplachia omogenea indotta da u tabaccu: Una prova clinica randomizata. Int J Pharm Investig. 2017; 7: 88-93. Vede astrattu.
  3. Pazhohideh Z, Mohammadi S, Bahrami N, Mojab F, Abedi P, Maraghi E. L'effettu di Calendula officinalis versus metronidazole nantu à a vaginosi batterica in donne: Un studiu cuntrullatu randomizatu in doppiu orbu. J Adv Pharm Technol Res. 2018; 9: 15-19. Vede astrattu.
  4. Morgia G, Russo GI, Urzì D, et al. Una fase II, randomized, single-blinded, controlatu da placebo, studiu clinicu nantu à l'efficacità di Curcumina è Calendula supposti per u trattamentu di i pazienti cù prostatite cronica / sindrome di u dolore pelvicu crònicu di tip III. Arch Ital Urol Androl. 2017; 89: 110-113. Vede astrattu.
  5. Madisetti M, Kelechi TJ, Mueller M, Amella EJ, Prentice MA. Fattibilità, accettabilità è tollerabilità di RGN107 in a gestione palliativa di cura di ferite di sintomi di ferita cronica. J Cura di a ferita. 2017; 26 (Sup1): S25-S34. Vede astrattu.
  6. Marucci L, Farneti A, Di Ridolfi P, et al. Studiu di fase III randomizatu à doppiu orbu paragunendu un mischju di agenti naturali versus placebo in a prevenzione di mucosite acuta durante a chemioradioterapia per u cancheru di a testa è di u collu. Testa Neck. 2017; 39: 1761-1769. Vede astrattu.
  7. Tavassoli M, Shayeghi M, Abai M, et al. Effetti Repellenti di Olii Essenziali di Mirtu (Myrtus communis), Calendula (Calendula officinalis) Comparatu cù DEET contr'à Anopheles stephensi nantu à Voluntarii Umani. Iran J Arthropod Borne Dis. 2011; 5: 10-22. Vede astrattu.
  8. Sharp L, Finnilä K, Johansson H, et al. Nisuna differenza trà a crema Calendula è a crema acquosa in a prevenzione di e reazioni acute di a pelle à i radiazioni - risultati da un prucessu cecu randomizatu. Eur J Oncol Nurs. 2013; 17: 429-35. Vede astrattu.
  9. Saffari E, Mohammad-Alizadeh-Charandabi S, Adibpour M, et al. Paragunà l'effetti di Calendula Officinalis è Clotrimazole nantu à a Candidiasi Vaginale: Una Prova Controllata Randomizzata. Salute di e Donne. 2016. Vede astrattu.
  10. Roveroni-Favaretto LH, Lodi KB, Almeida JD. Topica Calendula officinalis L. trattatu cù successu cheilitis esfoliativa: un rapportu di casu. Casi J. 2009; 2: 9077. Vede astrattu.
  11. Re TA, Mooney D, Antignac E, et al. Applicazione di a soglia di approcciu di preoccupazione tossicologica per a valutazione di sicurezza di i petali è estratti di calendulaflower (Calendula officinalis) aduprati in i prudutti cosmetichi è di cura personale. Alimentazione Chem Toxicol. 2009; 47: 1246-54. Vede astrattu.
  12. Mahyari S, Mahyari B, Emami SA, et al. Valutazione di l'efficacità di un collutariu polieru chì cuntene estratti di Zingiber officinale, Rosmarinus officinalis è Calendula officinalis in pazienti cun gengivite: Un studiu randomizatu in doppiu orbu cuntrullatu da placebo. Cumplementu Ther Clin Pract 2016; 22: 93-8. Vede astrattu.
  13. Mahmoudi M, Adib-Hajbaghery M, Mashaiekhi M. Comparendu l'effetti di Bentonite & Calendula nantu à u miglioramentu di a dermatite di u pannolinu infantile: Un studiu randomizatu cuntrullatu. Indianu J Med Res. 2015; 142: 742-6. Vede astrattu.
  14. Kodiyan J, Amber KT. Una Revisione di l'Utilizazione di Calendula Tematica in a Prevenzione è u Trattamentu di Reazioni di a Pelle Indotte da Radioterapia. Antioxidanti (Basilea). 2015; 4: 293-303. Vede astrattu.
  15. Khairnar MS, Pawar B, Marawar PP, et al. Valutazione di Calendula officinalis cum'è agente anti-placca è anti-gingivitis. J Indian Soc Periodontol. 2013; 17: 741-7. Vede astrattu.
  16. Eghdampour F, Jahdie F, Kheyrkhah M, et al. L'impattu di l'Aloe vera è Calendula nantu à a Guarigione Perineale dopu l'Episiotomia in Donne Primipare: Un Pruvenimentu Clinicu Randomizatu. J Caring Sci. 2013; 2: 279-86. Vede astrattu.
  17. Buzzi M, Freitas Fd, Winter Mde B. Curazione di l'ulceru di pressione cun Plenusdermax Calendula officinalis L. estrattu. Rev Bras Enferm. 2016; 69: 250-7. Vede astrattu.
  18. Buzzi M, de Freitas F, Winter M. Un Prospettivu, Studiu Descrittivu per Valutà i Benefici Clinichi di Usà l'Estrattu Hydroglycolic di Calendula officinalis per u Trattamentu Topicu di Ulcere Piedi Diabetiche. Gestisce a Ferita Ostomica. 2016; 62: 8-24. Vede astrattu.
  19. Arora D, Rani A, Sharma A. Una rivista nantu à a fitochimica è l'aspetti etnofarmacologichi di u genere Calendula. Pharmacogn Rev.2013; 7: 179-87. Vede astrattu.
  20. Adib-Hajbaghery M, Mahmoudi M, Mashaiekhi M. L'effetti di Bentonite è Calendula nantu à u miglioramentu di a dermatite di pannolinu infantile. J Res Med Sci. 2014; 19: 314-8. Vede astrattu.
  21. Lievre M, Marichy J, Baux S, et al. Studiu cuntrullatu di trè unguenti per a gestione lucale di 2 è 3 brusgiate di gradu. Meta-analisi di Prove Cliniche 1992; 28: 9-12.
  22. Neto, J. J., Fracasso, J. F., Neves, M. D. C. L. C., et al. Trattamentu di l'ulcera varicosa è di e lesioni cutanee cù calendula. Revista de Ciencias Farm Sao Paulo 1996; 17: 181-186.
  23. Shaparenko BA, Slivko AB, Bazarova OV, et al. Nantu à l'usu di e piante medicinali per u trattamentu di i pazienti cun otite suppurativa cronica. Zh Ushn Gorl Bolezn 1979; 39: 48-51.
  24. Sarrell EM, Mandelberg A, è Cohen HA. Efficacità di l'estratti naturopati in a gestione di u dolore di l'arechja assuciatu cù otite media acuta. Arch Pediatr Adolesc Med 2001; 155: 796-799.
  25. Rao, SG, Udupa, AL, Udupa SL, et al. Calendula è Hypericum: Dui farmaci omeopatichi chì prumove a guarigione di e ferite in topi. Fitoterapia 1991; 62: 508-510.
  26. Della Loggia R. et al. Attività antinfiammatoria tematica di estratti di Calendula officinalis. Planta Med 1990; 56: 658.
  27. Samochowiec L. Studiu farmacologicu di saponosidi da Aralia mandshurica Rupr. et Maxim è Calendula officinalis L. Herba Pol. 1983; 29: 151-155.
  28. Bojadjiev C. Nantu à l'effettu sedativu è ipotensivu di i preparati da a pianta Calendula officinalis. Nauch Trud Visshi Med Inst Sof 1964; 43: 15-20.
  29. Zitterl-Eglseer, K., Sosa, S., Jurenitsch, J., Schubert-Zsilavecz, M., Della, Loggia R., Tubaro, A., Bertoldi, M., and Franz, C. Anti-oedematous activities of i principali esteri triterpendiol di calendula (Calendula officinalis L.). J Ethnopharmacol. 1997; 57: 139-144. Vede astrattu.
  30. Della, Loggia R., Tubaro, A., Sosa, S., Becker, H., Saar, S., e Isaac, O. U rolu di i triterpenoidi in l'attività antiinflamatoria topica di i fiori di Calendula officinalis. Planta Med 1994; 60: 516-520. Vede astrattu.
  31. Klouchek-Popova, E., Popov, A., Pavlova, N., e Krusteva, S. Influenza di a rigenerazione fisiologica è epitelializazione aduprendu frazzioni isolate da Calendula officinalis. Acta Physiol Pharmacol Bulg. 1982; 8: 63-67. Vede astrattu.
  32. de, Andrade M., Clapis, M. J., do Nascimento, T. G., Gozzo, Tde O., è de Almeida, A. M. Prevenzione di e reazzioni cutanee à causa di a teleterapia in donne cù u cancheru di u senu: una rivista completa. Rev.Lat.Am.Enfermagem. 2012; 20: 604-611. Vede astrattu.
  33. Naseer, S. è Lorenzo-Rivero, S. Role di l'estrattu di Calendula in u trattamentu di e fissure anali. Am.Surg. 2012; 78: E377-E378. Vede astrattu.
  34. Kundakovic, T., Milenkovic, M., Zlatkovic, S., Nikolic, V., Nikolic, G., e Binic, I. Trattamentu di l'ulcere venose cù l'ingudu basatu à base di erbe Herbadermal (R): un prospettivu micca randomizatu studiu pilotu. Forsch.Cumplementatu. 2012; 19: 26-30. Vede astrattu.
  35. Tedeschi, C. è Benvenuti, C. Comparazione di isoflavoni in gel vaginale versus nisun trattamentu topicu in distrofia vaginale: risultati di un studiu prospetticu preliminariu. Gynecol.Endocrinol. 2012; 28: 652-654. Vede astrattu.
  36. Akhtar, N., Zaman, S. U., Khan, B. A., Amir, M. N., è Ebrahimzadeh, M. A. Strattu di calendula: effetti nantu à i parametri meccanichi di a pelle umana. Acta Pol.Pharm. 2011; 68: 693-701. Vede astrattu.
  37. McQuestion, M. Gestione di a cura di a pelle basata nantu à l'evidenza in radioterapia: aghjurnamentu clinicu. Semin.Oncol.Nurs. 2011; 27: e1-17. Vede astrattu.
  38. Machado, MA, Contar, CM, Brustolim, JA, Candido, L., Azevedo-Alanis, LR, Gregio, AM, Trevilatto, PC, è Soares de Lima, AA Management di dui casi di gingivite desquamativa cun clobetasol è Calendula officinalis gel . Biomed.Pap.Med.Fac.Univ Palacky.Olomouc.Czech.Repub. 2010; 154: 335-338. Vede astrattu.
  39. Andersen, FA, Bergfeld, WF, Belsito, DV, Hill, RA, Klaassen, CD, Liebler, DC, Marks, JG, Jr., Shank, RC, Slaga, TJ, e Snyder, PW Rapportu finale di a Revisione di Ingredienti Cosmetici Pannellu di esperti hà modificatu a valutazione di sicurezza di ingredienti cusmetichi derivati โ€‹โ€‹da Calendula officinalis. Int.J. Toxicol. 2010; 29 (6 Suppl): 221S-2243. Vede astrattu.
  40. Kumar, S., Juresic, E., Barton, M., è Shafiq, J. Gestione di a tossicità di a pelle durante a radioterapia: una rivista di l'evidenza. J.Med.Imaging Radiat.Oncol. 2010; 54: 264-279. Vede astrattu.
  41. Tjeerdsma, F., Jonkman, M. F., è Spoo, J. R. Arrestu pruvisoriu di a formazione di carcinoma basocellulare in un paziente cun sindrome basale di cellule naevus (BCNS) dapoi u trattamentu cù un gel chì cuntene varii estratti vegetali. J.Eur.Acad.Dermatol.Venereol. 2011; 25: 244-245. Vede astrattu.
  42. Benomar, S., Boutayeb, S., Lalya, I., Errihani, H., Hassam, B., è El Gueddari, B. K. [Trattamentu è prevenzione di dermatite da radiazioni acute]. Cancer Radiother. 2010; 14: 213-216. Vede astrattu.
  43. Chargari, C., Fromantin, I., è Kirova, Y. M. [Importanza di i trattamenti di a pelle lucali durante a radioterapia per a prevenzione è u trattamentu di l'epitelite radio-indotta]. Cancer Radiother. 2009; 13: 259-266. Vede astrattu.
  44. Kassab, S., Cummings, M., Berkovitz, S., van, Haselen R., è Fisher, P. Medicini omeopatichi per effetti avversi di trattamenti per u cancer. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2009;: CD004845. Vede astrattu.
  45. Khalif, I. L., Quigley, E. M., Makarchuk, P. A., Golovenko, O. V., Podmarenkova, L. F., e Dzhanayev, Y. A.J.Gastrointestin.Liver Dis. 2009; 18: 17-22. Vede astrattu.
  46. Silva, EJ, Goncalves, ES, Aguiar, F., Evencio, LB, Lyra, MM, Coelho, MC, Fraga, Mdo C., è Wanderley, AG Studii tossicologichi nantu à l'estrattu idroalcolicu di Calendula officinalis L. Phytother Res 2007; 21 : 332-336. Vede astrattu.
  47. Ukiya, M., Akihisa, T., Yasukawa, K., Tokuda, H., Suzuki, T., e Kimura, Y. Attività antiinfiammatorie, anti-tumore, è citotossiche di constituenti di calendula (Calendula officinalis ) fiori. J Nat Prod 2006; 69: 1692-1696. Vede astrattu.
  48. Bashir, S., Janbaz, K. H., Jabeen, Q., è Gilani, A. H. Studii nantu à l'attività spasmogenica è spasmolitica di fiori di Calendula officinalis. Phytother Res 2006; 20: 906-910. Vede astrattu.
  49. McQuestion, M. Gestione di a cura di a pelle basata nantu à l'evidenza in radioterapia. Semin.Oncol Nurs 2006; 22: 163-173. Vede astrattu.
  50. Duran, V., Matic, M., Jovanovc, M., Mimica, N., Gajinov, Z., Poljacki, M., e Boza, P. Risultati di l'esame clinicu di un unguentu cù estrattu di calendula (Calendula officinalis) in u trattamentu di l'ulcere venose di a gamba. Reazione Tissue Int. J. 2005; 27: 101-106. Vede astrattu.
  51. Pommier, P., Gomez, F., Sunyach, MP, D'Hombres, A., Carrie, C., e Montbarbon, X. Phase III trial randomized di Calendula officinalis paragunatu cù trolamine per a prevenzione di dermatite aguda durante l'irradiazione per cancru di senu. J Clin.Oncol. 15-04-2004; 22: 1447-1453. Vede astrattu.
  52. Neukirch, H., D'Ambrosio, M., Dalla, Via J., è Guerriero, A. Determinazione quantitativa simultanea di ottu monoesteri triterpenoidi da fiori di 10 varietà di Calendula officinalis L. è caratterizazione di un novu monoester triterpenoide. Phytochem.Anal. 2004; 15: 30-35. Vede astrattu.
  53. Sarrell, E. M., Cohen, H. A., è Kahan, E. Trattamentu naturopaticu per u dolore di l'arechja in i zitelli. Pediatria 2003; 111 (5 Pt 1): e574-e579. Vede astrattu.
  54. Anonimu. Rapportu finale nantu à a valutazione di sicurezza di l'estratti di Calendula officinalis è di Calendula officinalis. Int J Toxicol 2001; 20 Suppl 2: 13-20. Vede astrattu.
  55. Marukami, T., Kishi, A., è Yoshikawa, M. Fiori medicinali. IV. Calendula. : Strutture di novi glucosidi ionone è sesquiterpene da Calendula officinalis egiziana. Chem Pharm Bull (Tokyo) 2001; 49: 974-978. Vede astrattu.
  56. Yoshikawa, M., Murakami, T., Kishi, A., Kageura, T., è Matsuda, H. Fiori medicinali. III. Calendula. : ipoglicemizzanti, inibitori di svuotamentu gastricu, è principi gastroprotettori è novi oligoglicosidi triterpeni di tippu oleanane, calendasaponine A, B, C è D, da Calendula officinalis egiziana. Chem Pharm Bull (Tokyo) 2001; 49: 863-870. Vede astrattu.
  57. Posadzki, P., Watson, L. K., è Ernst, E. Effetti avversi di i medicinali à base di erbe: una visione generale di riviste sistematiche. Clin Med 2013; 13: 7-12. Vede astrattu.
  58. Cravotto, G., Boffa, L., Genzini, L., è Garella, D. Phytotherapeutics: una valutazione di u putenziale di 1000 piante. J Clin Pharm Ther 2010; 35: 11-48. Vede astrattu.
  59. Reddy, K. K., Grossman, L., è Rogers, G. S. Terapie cumplementarii cumuni è alternattivi cun usu potenziale in chirurgia dermatologica: rischi è benefici. J Am Acad Dermatol 2013; 68: e127-e135. Vede astrattu.
  60. Panahi Y, Sharif MR, Sharif A, et al. Un prucessu comparativu randomizatu nantu à l'efficacità terapeutica di l'aloe vera topica è Calendula officinalis nantu à a dermatite di u pannolinu in i zitelli. ScientificWorldJournal. 2012; 2012: 810234. Vede astrattu.
  61. Paulsen E. Sensibilizazione di cuntattu da rimedii à base d'erbe è cosmetichi chì cuntenenu Compositae. Cuntattate Dermatite 2002; 47: 189-98. Vede astrattu.
  62. Kalvatchev Z, Walder R, Garzaro D. Attività anti-HIV di estratti da fiori di Calendula officinalis. Biomed Pharmacother 1997; 51: 176-80. Vede astrattu.
  63. Golโ€™dman II. [Scossa anafilattica dopu gargarismu cù una infuzione di Calendula]. Klin Med (Mosk) 1974; 52: 142-3. Vede astrattu.
  64. Reider N, Komericki P, Hausen BM, et al. U latu lussuosu di i medicinali naturali: sensibilizazione di cuntattu à l'arnica (Arnica montana L.) è a calendula (Calendula officinalis L.). Cuntattate Dermatite 2001; 45: 269-72 .. Vede astrattu.
  65. Foster S, Tyler VE. Tylerโ€™s Honest Herbal, 4a ed., Binghamton, NY: Haworth Herbal Press, 1999.
  66. Brinker F. Controindicazioni di Erbe è Interazioni Drug. 2a ed. Sandy, OR: Publicazioni Mediche Eclettiche, 1998.
  67. Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
  68. Newall CA, Anderson LA, Philpson JD. Erboristeria: Una Guida per i Prufessiunali Sanitari. Londra, Regnu Unitu: The Pharmaceutical Press, 1996.
  69. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
  70. Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.
Ultima rivista - 01/11/2021

Populari In Situ

Cancer di Mama Lobulare: Chì sò i Prognosi è i Survival Rate?

Cancer di Mama Lobulare: Chì sò i Prognosi è i Survival Rate?

Co a hè u cancheru di u enu lobulare?U cancheru di u enu lobulare, chjamatu ancu carcinoma lobulare inva ivu (ILC), i pre enta in i lobuli di u enu o in i lobuli. I lobuli ò e zone di u pet...
Cosa hè a Rabbia Narcisista, è Qualessu hè u Migliore Modu per trattà?

Cosa hè a Rabbia Narcisista, è Qualessu hè u Migliore Modu per trattà?

A rabbia narci i ta hè una plutazione di rabbia inten a o ilenziu chì pò accade à qualchi ia cù di ordine di per onalità narci i tica. U di ordine di a per onalità n...