Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Nuvembre 2024
Anonim
9 Reasons You Should Grow Calendula! ๐ŸŒผ๐Ÿ˜// Garden Answer
Video: 9 Reasons You Should Grow Calendula! ๐ŸŒผ๐Ÿ˜// Garden Answer

Cuntenutu

A Calendula hè una pianta. U fiore hè adupratu per fà a medicina.

U fiore di Calendula hè comunmente adupratu per e ferite, eruzioni cutanee, infezioni, infiammazioni, è parechje altre cundizione. Tuttavia, ùn ci hè evidenza forte chì sustene u calendula per qualsiasi usu.

Ùn cunfundite micca a calendula cù e calendule ornamentali di u genaru Tagetes, chì sò cultivate cumunemente in l'orti.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per CALENDULA sò i seguenti:

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Overgrowth of bacteria in u vaginu. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di una crema vaginale chì cuntene calendula puderia migliorà a brucia, l'odore è u dolore in e donne cù vaginosi batterica.
  • Piatti di pede in e persone cun diabete. E prime ricerche mostranu chì l'usu di un spray di calendula in più di l'assistenza è l'igiene standard pò prevene l'infezioni è diminuisce l'odore in e persone cun ulcera à u pede à longu andà da a diabete.
  • Rash di pannolinu. Alcune ricerche iniziali suggerenu chì l'applicazione di un unguentu di calendula à a pelle per 10 ghjorni migliora l'eruzione di u pannoliu paragunatu à u gel di aloe. Ma altre ricerche iniziali mostranu chì l'applicazione di a crema di calendula ùn migliora micca l'eruzione di u pannoliu in modu efficace cù a soluzione di bentonita.
  • Una forma leve di malatia di gomma (gingivitis). E prime ricerche mostranu chì sciacquà a bocca cù una tintura specifica di calendula per 6 mesi puderia diminuisce a placca, l'infiammazione di a gomma è sanguinà di più chè lavà cun acqua.
  • Repellente di zanzara. L'applicazione di l'oliu essenziale di calendula à a pelle ùn pare micca respinghje e zanzare in modu efficace cum'è l'applicazione di DEET.
  • Macchie bianche in a bocca chì sò generalmente causate da fumà (leucoplachia orale). L'usu di u tabaccu pò fà sviluppà macchie bianche in a bocca. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di calendula gel in a bocca pò riduce a dimensione di sti patch bianchi.
  • Sores di lettu (ulcere di pressione). E prime ricerche mostranu chì l'usu di un pruduttu di calendula specificu puderia migliurà a guarigione di l'ulcere di pressione à longu andà.
  • Danni cutanei causati da radioterapia (dermatite da radiazione). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di unguentu di calendula nantu à a pelle pò riduce i danni à a pelle in e persone chì ricevenu radioterapia per u cancheru di u senu. Ma altre ricerche iniziali mostranu chì l'usu di una crema di calendula ùn hè micca megliu cà a vaselina.
  • Infezzioni vaginali di levitu. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di a crema di calendula in a vagina per 7 ghjorni ùn tratta micca l'infezioni di lieviti di manera efficace cù l'usu di a crema clotrimazole.
  • Sores di a gamba causate da una debule circolazione sanguigna (ulcera venosa di a gamba). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un unguentu di calendula à a pelle accelera a guarigione di l'ulcere di a gamba causate da una cattiva circolazione sanguigna.
  • Guarimentu di ferite. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di unguentu di calendula à una ferita per episiotomia per 5 ghjorni dopu à a nascita riduce i rossi, contusioni, gonfiori è uscite. L'unguentu di calendula puderia migliurà questi sintomi megliu cà a soluzione di betadina.
  • Cancer.
  • Una malattia pulmonaria chì rende più difficiule di respirà (malattia pulmonare ostruttiva cronica o BPCO).
  • Una cundizione chì provoca dolore pelvicu persistente, prublemi urinarii è prublemi sessuali (prostatite cronica è sindrome di u dolore pelvicu crònicu).
  • Infezioni di l'ore (otitis media).
  • Frebba.
  • Emorroidi.
  • Spasmi musculari.
  • Sanguinari nasali.
  • Prumove a menstruazione.
  • Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale).
  • Diluimentu di u tessutu vaginale (atrofia vaginale).
  • Trattà u dulore à a bocca è à a gola.
  • Varicesi.
  • Altre cundizioni.
Più prove sò necessarie per valutà l'efficacia di calendula per questi usi.

Si pensa chì i chimichi in calendula aiutanu i tessuti novi à cresce in e ferite è diminuinu u gonfiore in bocca è in gola.

Quandu hè presu per bocca: I preparazioni di fiori di calendula sò PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè presa da a bocca.

Quandu si applica à a pelle: I preparazioni di fiori di calendula sò PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè appiicata à a pelle.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Ùn pigliate micca a calendula per bocca sè site incinta. Hè PROVU UNSAFE. Ci hè una preoccupazione chì puderia causà un aborto spontaneu. Hè megliu evità l'usu topicu ancu finu à chì si sà più.

Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se calendula hè sicura da aduprà quandu allatta. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

Allergia à l'ambrosia è e piante cunnesse: Calendula pò causà una reazione allergica in e persone chì sò sensibili à a famiglia Asteraceae / Compositae. I membri di sta famiglia includenu ambrosia, crisantemi, calendule, margherite, è assai altri. Sì avete allergii, assicuratevi di verificà cù u vostru duttore sanitariu prima di piglià calendula.

Chirurgia: A calendula pò causà troppu sonnolenza se assuciata cù i medicamenti aduprati durante è dopu a chirurgia. Smetta di piglià calendula almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazioni sedative (depressivi CNS)
Calendula pò causà sonnolenza è sonnolenza. I medicazione chì causanu sonnolenza sò chjamati sedativi. Piglià calendula cù medicazione sedative pò causà troppu sonnolenza.

Alcuni medicamenti sedativi includenu clonazepam (Klonopin), lorazepam (Ativan), fenobarbital (Donnatal), zolpidem (Ambien), è altri.
Erbe è supplementi cù pruprietà sedative
Calendula pò causà sonnolenza è sonnolenza. U piglia cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu pò causà troppu sonnolenza. Alcuni di questi includenu 5-HTP, calamus, papavero californiano, catnip, luppulu, cornu giamaicanu, kava, erba di San Ghjuvanni, calotta, valeriana, yerba mansa, è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
A dosa adatta di calendula dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre condizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per calendula. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà.

Caléndula, Calendula officinalis, Calendule, English Garden Marigold, Fleur de Calendule, Fleur de Tous les Mois, Garden Marigold, Gold-Bloom, Holligold, Marigold, Marybud, Pot Marigold, Souci des Champs, Souci des Jardins, Souci des Vignes, Souci Officinal, Zergul.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Kirichenko TV, Sobenin IA, Markina YV, et al. Efficacità clinica di una cumbinazione di bacche di samburu negru, erbe viole è fiori di calendula in malatie pulmonari ostruttive croniche: i risultati di un studiu doppiu accecatu controllatu da placebo. Biologia (Basilea). 2020; 9: 83. doi: 10.3390 / biology9040083. Vede astrattu.
  2. Singh M, Bagewadi A. Comparazione di efficacità di Calendula officinalis estrattu di gel cun gel di licopene per u trattamentu di leucoplachia omogenea indotta da u tabaccu: Una prova clinica randomizata. Int J Pharm Investig. 2017; 7: 88-93. Vede astrattu.
  3. Pazhohideh Z, Mohammadi S, Bahrami N, Mojab F, Abedi P, Maraghi E. L'effettu di Calendula officinalis versus metronidazole nantu à a vaginosi batterica in donne: Un studiu cuntrullatu randomizatu in doppiu orbu. J Adv Pharm Technol Res. 2018; 9: 15-19. Vede astrattu.
  4. Morgia G, Russo GI, Urzì D, et al. Una fase II, randomized, single-blinded, controlatu da placebo, studiu clinicu nantu à l'efficacità di Curcumina è Calendula supposti per u trattamentu di i pazienti cù prostatite cronica / sindrome di u dolore pelvicu crònicu di tip III. Arch Ital Urol Androl. 2017; 89: 110-113. Vede astrattu.
  5. Madisetti M, Kelechi TJ, Mueller M, Amella EJ, Prentice MA. Fattibilità, accettabilità è tollerabilità di RGN107 in a gestione palliativa di cura di ferite di sintomi di ferita cronica. J Cura di a ferita. 2017; 26 (Sup1): S25-S34. Vede astrattu.
  6. Marucci L, Farneti A, Di Ridolfi P, et al. Studiu di fase III randomizatu à doppiu orbu paragunendu un mischju di agenti naturali versus placebo in a prevenzione di mucosite acuta durante a chemioradioterapia per u cancheru di a testa è di u collu. Testa Neck. 2017; 39: 1761-1769. Vede astrattu.
  7. Tavassoli M, Shayeghi M, Abai M, et al. Effetti Repellenti di Olii Essenziali di Mirtu (Myrtus communis), Calendula (Calendula officinalis) Comparatu cù DEET contr'à Anopheles stephensi nantu à Voluntarii Umani. Iran J Arthropod Borne Dis. 2011; 5: 10-22. Vede astrattu.
  8. Sharp L, Finnilä K, Johansson H, et al. Nisuna differenza trà a crema Calendula è a crema acquosa in a prevenzione di e reazioni acute di a pelle à i radiazioni - risultati da un prucessu cecu randomizatu. Eur J Oncol Nurs. 2013; 17: 429-35. Vede astrattu.
  9. Saffari E, Mohammad-Alizadeh-Charandabi S, Adibpour M, et al. Paragunà l'effetti di Calendula Officinalis è Clotrimazole nantu à a Candidiasi Vaginale: Una Prova Controllata Randomizzata. Salute di e Donne. 2016. Vede astrattu.
  10. Roveroni-Favaretto LH, Lodi KB, Almeida JD. Topica Calendula officinalis L. trattatu cù successu cheilitis esfoliativa: un rapportu di casu. Casi J. 2009; 2: 9077. Vede astrattu.
  11. Re TA, Mooney D, Antignac E, et al. Applicazione di a soglia di approcciu di preoccupazione tossicologica per a valutazione di sicurezza di i petali è estratti di calendulaflower (Calendula officinalis) aduprati in i prudutti cosmetichi è di cura personale. Alimentazione Chem Toxicol. 2009; 47: 1246-54. Vede astrattu.
  12. Mahyari S, Mahyari B, Emami SA, et al. Valutazione di l'efficacità di un collutariu polieru chì cuntene estratti di Zingiber officinale, Rosmarinus officinalis è Calendula officinalis in pazienti cun gengivite: Un studiu randomizatu in doppiu orbu cuntrullatu da placebo. Cumplementu Ther Clin Pract 2016; 22: 93-8. Vede astrattu.
  13. Mahmoudi M, Adib-Hajbaghery M, Mashaiekhi M. Comparendu l'effetti di Bentonite & Calendula nantu à u miglioramentu di a dermatite di u pannolinu infantile: Un studiu randomizatu cuntrullatu. Indianu J Med Res. 2015; 142: 742-6. Vede astrattu.
  14. Kodiyan J, Amber KT. Una Revisione di l'Utilizazione di Calendula Tematica in a Prevenzione è u Trattamentu di Reazioni di a Pelle Indotte da Radioterapia. Antioxidanti (Basilea). 2015; 4: 293-303. Vede astrattu.
  15. Khairnar MS, Pawar B, Marawar PP, et al. Valutazione di Calendula officinalis cum'è agente anti-placca è anti-gingivitis. J Indian Soc Periodontol. 2013; 17: 741-7. Vede astrattu.
  16. Eghdampour F, Jahdie F, Kheyrkhah M, et al. L'impattu di l'Aloe vera è Calendula nantu à a Guarigione Perineale dopu l'Episiotomia in Donne Primipare: Un Pruvenimentu Clinicu Randomizatu. J Caring Sci. 2013; 2: 279-86. Vede astrattu.
  17. Buzzi M, Freitas Fd, Winter Mde B. Curazione di l'ulceru di pressione cun Plenusdermax Calendula officinalis L. estrattu. Rev Bras Enferm. 2016; 69: 250-7. Vede astrattu.
  18. Buzzi M, de Freitas F, Winter M. Un Prospettivu, Studiu Descrittivu per Valutà i Benefici Clinichi di Usà l'Estrattu Hydroglycolic di Calendula officinalis per u Trattamentu Topicu di Ulcere Piedi Diabetiche. Gestisce a Ferita Ostomica. 2016; 62: 8-24. Vede astrattu.
  19. Arora D, Rani A, Sharma A. Una rivista nantu à a fitochimica è l'aspetti etnofarmacologichi di u genere Calendula. Pharmacogn Rev.2013; 7: 179-87. Vede astrattu.
  20. Adib-Hajbaghery M, Mahmoudi M, Mashaiekhi M. L'effetti di Bentonite è Calendula nantu à u miglioramentu di a dermatite di pannolinu infantile. J Res Med Sci. 2014; 19: 314-8. Vede astrattu.
  21. Lievre M, Marichy J, Baux S, et al. Studiu cuntrullatu di trè unguenti per a gestione lucale di 2 è 3 brusgiate di gradu. Meta-analisi di Prove Cliniche 1992; 28: 9-12.
  22. Neto, J. J., Fracasso, J. F., Neves, M. D. C. L. C., et al. Trattamentu di l'ulcera varicosa è di e lesioni cutanee cù calendula. Revista de Ciencias Farm Sao Paulo 1996; 17: 181-186.
  23. Shaparenko BA, Slivko AB, Bazarova OV, et al. Nantu à l'usu di e piante medicinali per u trattamentu di i pazienti cun otite suppurativa cronica. Zh Ushn Gorl Bolezn 1979; 39: 48-51.
  24. Sarrell EM, Mandelberg A, è Cohen HA. Efficacità di l'estratti naturopati in a gestione di u dolore di l'arechja assuciatu cù otite media acuta. Arch Pediatr Adolesc Med 2001; 155: 796-799.
  25. Rao, SG, Udupa, AL, Udupa SL, et al. Calendula è Hypericum: Dui farmaci omeopatichi chì prumove a guarigione di e ferite in topi. Fitoterapia 1991; 62: 508-510.
  26. Della Loggia R. et al. Attività antinfiammatoria tematica di estratti di Calendula officinalis. Planta Med 1990; 56: 658.
  27. Samochowiec L. Studiu farmacologicu di saponosidi da Aralia mandshurica Rupr. et Maxim è Calendula officinalis L. Herba Pol. 1983; 29: 151-155.
  28. Bojadjiev C. Nantu à l'effettu sedativu è ipotensivu di i preparati da a pianta Calendula officinalis. Nauch Trud Visshi Med Inst Sof 1964; 43: 15-20.
  29. Zitterl-Eglseer, K., Sosa, S., Jurenitsch, J., Schubert-Zsilavecz, M., Della, Loggia R., Tubaro, A., Bertoldi, M., and Franz, C. Anti-oedematous activities of i principali esteri triterpendiol di calendula (Calendula officinalis L.). J Ethnopharmacol. 1997; 57: 139-144. Vede astrattu.
  30. Della, Loggia R., Tubaro, A., Sosa, S., Becker, H., Saar, S., e Isaac, O. U rolu di i triterpenoidi in l'attività antiinflamatoria topica di i fiori di Calendula officinalis. Planta Med 1994; 60: 516-520. Vede astrattu.
  31. Klouchek-Popova, E., Popov, A., Pavlova, N., e Krusteva, S. Influenza di a rigenerazione fisiologica è epitelializazione aduprendu frazzioni isolate da Calendula officinalis. Acta Physiol Pharmacol Bulg. 1982; 8: 63-67. Vede astrattu.
  32. de, Andrade M., Clapis, M. J., do Nascimento, T. G., Gozzo, Tde O., è de Almeida, A. M. Prevenzione di e reazzioni cutanee à causa di a teleterapia in donne cù u cancheru di u senu: una rivista completa. Rev.Lat.Am.Enfermagem. 2012; 20: 604-611. Vede astrattu.
  33. Naseer, S. è Lorenzo-Rivero, S. Role di l'estrattu di Calendula in u trattamentu di e fissure anali. Am.Surg. 2012; 78: E377-E378. Vede astrattu.
  34. Kundakovic, T., Milenkovic, M., Zlatkovic, S., Nikolic, V., Nikolic, G., e Binic, I. Trattamentu di l'ulcere venose cù l'ingudu basatu à base di erbe Herbadermal (R): un prospettivu micca randomizatu studiu pilotu. Forsch.Cumplementatu. 2012; 19: 26-30. Vede astrattu.
  35. Tedeschi, C. è Benvenuti, C. Comparazione di isoflavoni in gel vaginale versus nisun trattamentu topicu in distrofia vaginale: risultati di un studiu prospetticu preliminariu. Gynecol.Endocrinol. 2012; 28: 652-654. Vede astrattu.
  36. Akhtar, N., Zaman, S. U., Khan, B. A., Amir, M. N., è Ebrahimzadeh, M. A. Strattu di calendula: effetti nantu à i parametri meccanichi di a pelle umana. Acta Pol.Pharm. 2011; 68: 693-701. Vede astrattu.
  37. McQuestion, M. Gestione di a cura di a pelle basata nantu à l'evidenza in radioterapia: aghjurnamentu clinicu. Semin.Oncol.Nurs. 2011; 27: e1-17. Vede astrattu.
  38. Machado, MA, Contar, CM, Brustolim, JA, Candido, L., Azevedo-Alanis, LR, Gregio, AM, Trevilatto, PC, è Soares de Lima, AA Management di dui casi di gingivite desquamativa cun clobetasol è Calendula officinalis gel . Biomed.Pap.Med.Fac.Univ Palacky.Olomouc.Czech.Repub. 2010; 154: 335-338. Vede astrattu.
  39. Andersen, FA, Bergfeld, WF, Belsito, DV, Hill, RA, Klaassen, CD, Liebler, DC, Marks, JG, Jr., Shank, RC, Slaga, TJ, e Snyder, PW Rapportu finale di a Revisione di Ingredienti Cosmetici Pannellu di esperti hà modificatu a valutazione di sicurezza di ingredienti cusmetichi derivati โ€‹โ€‹da Calendula officinalis. Int.J. Toxicol. 2010; 29 (6 Suppl): 221S-2243. Vede astrattu.
  40. Kumar, S., Juresic, E., Barton, M., è Shafiq, J. Gestione di a tossicità di a pelle durante a radioterapia: una rivista di l'evidenza. J.Med.Imaging Radiat.Oncol. 2010; 54: 264-279. Vede astrattu.
  41. Tjeerdsma, F., Jonkman, M. F., è Spoo, J. R. Arrestu pruvisoriu di a formazione di carcinoma basocellulare in un paziente cun sindrome basale di cellule naevus (BCNS) dapoi u trattamentu cù un gel chì cuntene varii estratti vegetali. J.Eur.Acad.Dermatol.Venereol. 2011; 25: 244-245. Vede astrattu.
  42. Benomar, S., Boutayeb, S., Lalya, I., Errihani, H., Hassam, B., è El Gueddari, B. K. [Trattamentu è prevenzione di dermatite da radiazioni acute]. Cancer Radiother. 2010; 14: 213-216. Vede astrattu.
  43. Chargari, C., Fromantin, I., è Kirova, Y. M. [Importanza di i trattamenti di a pelle lucali durante a radioterapia per a prevenzione è u trattamentu di l'epitelite radio-indotta]. Cancer Radiother. 2009; 13: 259-266. Vede astrattu.
  44. Kassab, S., Cummings, M., Berkovitz, S., van, Haselen R., è Fisher, P. Medicini omeopatichi per effetti avversi di trattamenti per u cancer. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2009;: CD004845. Vede astrattu.
  45. Khalif, I. L., Quigley, E. M., Makarchuk, P. A., Golovenko, O. V., Podmarenkova, L. F., e Dzhanayev, Y. A.J.Gastrointestin.Liver Dis. 2009; 18: 17-22. Vede astrattu.
  46. Silva, EJ, Goncalves, ES, Aguiar, F., Evencio, LB, Lyra, MM, Coelho, MC, Fraga, Mdo C., è Wanderley, AG Studii tossicologichi nantu à l'estrattu idroalcolicu di Calendula officinalis L. Phytother Res 2007; 21 : 332-336. Vede astrattu.
  47. Ukiya, M., Akihisa, T., Yasukawa, K., Tokuda, H., Suzuki, T., e Kimura, Y. Attività antiinfiammatorie, anti-tumore, è citotossiche di constituenti di calendula (Calendula officinalis ) fiori. J Nat Prod 2006; 69: 1692-1696. Vede astrattu.
  48. Bashir, S., Janbaz, K. H., Jabeen, Q., è Gilani, A. H. Studii nantu à l'attività spasmogenica è spasmolitica di fiori di Calendula officinalis. Phytother Res 2006; 20: 906-910. Vede astrattu.
  49. McQuestion, M. Gestione di a cura di a pelle basata nantu à l'evidenza in radioterapia. Semin.Oncol Nurs 2006; 22: 163-173. Vede astrattu.
  50. Duran, V., Matic, M., Jovanovc, M., Mimica, N., Gajinov, Z., Poljacki, M., e Boza, P. Risultati di l'esame clinicu di un unguentu cù estrattu di calendula (Calendula officinalis) in u trattamentu di l'ulcere venose di a gamba. Reazione Tissue Int. J. 2005; 27: 101-106. Vede astrattu.
  51. Pommier, P., Gomez, F., Sunyach, MP, D'Hombres, A., Carrie, C., e Montbarbon, X. Phase III trial randomized di Calendula officinalis paragunatu cù trolamine per a prevenzione di dermatite aguda durante l'irradiazione per cancru di senu. J Clin.Oncol. 15-04-2004; 22: 1447-1453. Vede astrattu.
  52. Neukirch, H., D'Ambrosio, M., Dalla, Via J., è Guerriero, A. Determinazione quantitativa simultanea di ottu monoesteri triterpenoidi da fiori di 10 varietà di Calendula officinalis L. è caratterizazione di un novu monoester triterpenoide. Phytochem.Anal. 2004; 15: 30-35. Vede astrattu.
  53. Sarrell, E. M., Cohen, H. A., è Kahan, E. Trattamentu naturopaticu per u dolore di l'arechja in i zitelli. Pediatria 2003; 111 (5 Pt 1): e574-e579. Vede astrattu.
  54. Anonimu. Rapportu finale nantu à a valutazione di sicurezza di l'estratti di Calendula officinalis è di Calendula officinalis. Int J Toxicol 2001; 20 Suppl 2: 13-20. Vede astrattu.
  55. Marukami, T., Kishi, A., è Yoshikawa, M. Fiori medicinali. IV. Calendula. : Strutture di novi glucosidi ionone è sesquiterpene da Calendula officinalis egiziana. Chem Pharm Bull (Tokyo) 2001; 49: 974-978. Vede astrattu.
  56. Yoshikawa, M., Murakami, T., Kishi, A., Kageura, T., è Matsuda, H. Fiori medicinali. III. Calendula. : ipoglicemizzanti, inibitori di svuotamentu gastricu, è principi gastroprotettori è novi oligoglicosidi triterpeni di tippu oleanane, calendasaponine A, B, C è D, da Calendula officinalis egiziana. Chem Pharm Bull (Tokyo) 2001; 49: 863-870. Vede astrattu.
  57. Posadzki, P., Watson, L. K., è Ernst, E. Effetti avversi di i medicinali à base di erbe: una visione generale di riviste sistematiche. Clin Med 2013; 13: 7-12. Vede astrattu.
  58. Cravotto, G., Boffa, L., Genzini, L., è Garella, D. Phytotherapeutics: una valutazione di u putenziale di 1000 piante. J Clin Pharm Ther 2010; 35: 11-48. Vede astrattu.
  59. Reddy, K. K., Grossman, L., è Rogers, G. S. Terapie cumplementarii cumuni è alternattivi cun usu potenziale in chirurgia dermatologica: rischi è benefici. J Am Acad Dermatol 2013; 68: e127-e135. Vede astrattu.
  60. Panahi Y, Sharif MR, Sharif A, et al. Un prucessu comparativu randomizatu nantu à l'efficacità terapeutica di l'aloe vera topica è Calendula officinalis nantu à a dermatite di u pannolinu in i zitelli. ScientificWorldJournal. 2012; 2012: 810234. Vede astrattu.
  61. Paulsen E. Sensibilizazione di cuntattu da rimedii à base d'erbe è cosmetichi chì cuntenenu Compositae. Cuntattate Dermatite 2002; 47: 189-98. Vede astrattu.
  62. Kalvatchev Z, Walder R, Garzaro D. Attività anti-HIV di estratti da fiori di Calendula officinalis. Biomed Pharmacother 1997; 51: 176-80. Vede astrattu.
  63. Golโ€™dman II. [Scossa anafilattica dopu gargarismu cù una infuzione di Calendula]. Klin Med (Mosk) 1974; 52: 142-3. Vede astrattu.
  64. Reider N, Komericki P, Hausen BM, et al. U latu lussuosu di i medicinali naturali: sensibilizazione di cuntattu à l'arnica (Arnica montana L.) è a calendula (Calendula officinalis L.). Cuntattate Dermatite 2001; 45: 269-72 .. Vede astrattu.
  65. Foster S, Tyler VE. Tylerโ€™s Honest Herbal, 4a ed., Binghamton, NY: Haworth Herbal Press, 1999.
  66. Brinker F. Controindicazioni di Erbe è Interazioni Drug. 2a ed. Sandy, OR: Publicazioni Mediche Eclettiche, 1998.
  67. Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
  68. Newall CA, Anderson LA, Philpson JD. Erboristeria: Una Guida per i Prufessiunali Sanitari. Londra, Regnu Unitu: The Pharmaceutical Press, 1996.
  69. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
  70. Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.
Ultima rivista - 01/11/2021

Populari

L'entrenamentu di forza per *Ogni* Donna

L'entrenamentu di forza per *Ogni* Donna

U megliu modu per canalizà a vo tra ~ donna forte è indipendente ~ interiore ? Fate ciò chì vi fa entu AF forte. Que tu allenamentu tutale di u corpu di a ragazza - per corte ia di...
Cumu Manghjà Solo da una Settimana Mi Fece Un Umanu Megliu

Cumu Manghjà Solo da una Settimana Mi Fece Un Umanu Megliu

Una decina d'anni fà, quandu eru à l'univer ità è praticamente enza amichi (#coolkid), manghjà olu era un avvenimentu cumunu. Pigliaraghju una rivi ta, godite a mo zup...