Fosfatidilserina: cosa hè, à chì serve è cumu cunsumà
Cuntenutu
- À chì serve Fosfatidilserina
- 1. Migliurà a funzione cugnitiva è a memoria
- 2. Riduce i sintomi di u disordine di l'iperattività di deficit d'attenzione
- 3. Migliurà l'attenzione è l'apprendimentu
- 4. Allevia i sintomi di u stress
- Alimenti chì cuntenenu Fosfatidilserina
- Cumu cunsumà u supplementu
- Effetti secondari è contraindicazioni
A fosfatidilserina hè un cumpostu derivatu da un aminoacidu chì si trova in grande quantità in u cervellu è in u tessutu neurale, chì face parte di a membrana cellulare. Per questa ragione, pò cuntribuisce à a funzione cognitiva, in particulare in l'anziani, aiutendu à migliurà a memoria è l'attenzione.
Stu cumpostu hè pruduttu da u corpu, è pò ancu esse uttenutu per mezu di l'alimentu è ancu per mezu di supplementazione, chì apparentemente hà dimustratu parechji benefici in alcune situazioni.
À chì serve Fosfatidilserina
A supplementazione di fosfatidilserina pò avè parechji benefici per a salute è, dunque, pò esse aduprata per parechje situazioni, cume:
1. Migliurà a funzione cugnitiva è a memoria
Parechji vantaghji di a supplementazione di fosfatidilserina sò stati trovati è sò stati trovati in alcuni studii per aiutà à migliorà a funzione cognitiva è a memoria in l'anziani, inclusi i pazienti cun Alzheimer è e persone cun compromissione di memoria associata à l'età, prevenendu o ritardendu u deterioramentu cognitivo è a demenza
Questu hè perchè a fosfatidilserina apparentemente aumenta a cumunicazione neuronale, aumentendu a fluidità di e membrane cellulari è i livelli di acetilcolina, chì hè un neurotrasmettitore impurtante. Inoltre, a fosfatidilserina prutege ancu e membrane cellulare da i danni ossidativi è radicali liberi.
In e persone sane ùn ci hè ancu abbastanza studii per pruvà sta migliurazione, però si crede chì sia pusitiva.
2. Riduce i sintomi di u disordine di l'iperattività di deficit d'attenzione
Si crede chì a supplementazione cù fosfatidilserina puderia migliurà i sintomi di deficit di attenzione è disordini di iperattività in i zitelli cun ADHD, cun un miglioramentu di a memoria uditiva à breve termine è impulsività osservata. Amparate à ricunnosce i sintomi di ADHD.
3. Migliurà l'attenzione è l'apprendimentu
Sicondu alcuni studii, in u casu di l'adulti, stu supplementu puderia migliurà significativamente a capacità di trattà l'infurmazioni, è dinò a precisione di e risposte fatte in certi testi chì misuranu a capacità cognitiva.
4. Allevia i sintomi di u stress
A supplementazione prolungata cù fosfatidilserina pò avè effetti anti-stress in persone sane, tuttavia ùn si sà ancu esattamente cumu stu cumpostu funziona in u corpu per generà questu effettu, è sò necessarii ulteriori studii per cunfirmà sta azzione di fosfatidilserina.
Alimenti chì cuntenenu Fosfatidilserina
Attualmente si crede chì l'assunzione di fosfatidilserina, per via di a so presenza naturale in a dieta, sia trà 75 à 184 mg per persona è ghjornu. Alcune fonti dietetiche di fosfatidilserina sò carne rossa, pollu, tacchinu è pesciu, principalmente in u visceru, cum'è u fegatu o i reni.
U latti è l'ova anu ancu picculi quantità di questu compostu. Alcune fonti vegetali sò fasgioli bianchi, semi di girasole, soia è derivati.
Cumu cunsumà u supplementu
A FDA (Alimentazione, Droga, Amministrazione) hà appruvatu a fosfatidilserina cum'è supplementu, cun una dose massima di 300 mg per ghjornu essendu raccomandata. In generale, per prevene u deterioramentu cognitivo hè raccomandatu di piglià 100 mg 3 volte à ghjornu, tuttavia hè impurtante leghje l'istruzzioni di u fabbricante, chì i supplementi ponu variare secondu a dosa.
In u casu di i zitelli è di l'adulescenti, per migliurà l'attenzione, a cunsumazione di 200 mg / d hè raccomandata, è a dose di 200 à 400 mg / d pò esse aduprata per adulti sani.
Effetti secondari è contraindicazioni
L'ingestione di u supplementu di fosfatidilserina hè apparentemente sicura, cù solu prublemi gastrointestinali, cume nausea, vomitu è indigestione. Stu supplementu ùn deve micca esse presu da e donne incinte, donne chì suspettanu di gravidanza o durante l'allattamentu per via di a mancanza di studii chì ne dimostranu a sicurezza.