Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 5 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
26.2 Cose chì ùn sapiate mai di a Maratona di New York - Vita Di Vita
26.2 Cose chì ùn sapiate mai di a Maratona di New York - Vita Di Vita

Cuntenutu

Welp, l'aghju fattu! A Maratona di New York era dumenica, è sò ufficialmente un finisher. A mo resaca di maratona si porta lentamente ma sicuramente grazia à assai riposu, cumpressione, bagni di ghjacciu è pigliu. È mentre pensu chì eru cusì preparatu per u grande ghjornu, aghju sicuramente amparatu alcune cose nantu à a corsa.

1. Hè forte. Ci sò persone chì gridanu, acclascianu è gridanu tutta a strada. E dopu ci sò i gruppi chì ghjucanu, a ghjente chì canta, è più persone chì gridanu. Dimenticate di andà in quellu statu meditativu in esecuzione-per mè, era quasi impussibile. Per tuttu u stimulu nantu à u mo corpu (vale à dì u martellamentu custante), ci era altrettantu stimulu nantu à a mo testa è l'arechje.

2. Sprinting à a linea di partenza ùn hè micca u megliu modu per cumincià. Mi sò stati assignati per esse nantu à l'ultimu battellu da Manhattan à Staten Island. Allora, perchè aghju decisu d'aspittà in a linea di bagnu di 45 minuti in a stazione di ferry, quasi mi mancava l'autobus à a linea di partenza. Allora aghju sprintatu per ghjunghje. È dinò quandu l'autobus hè ghjuntu à u principiu è ci hè statu avvistatu chì pudemu missà u corral vicinu. Tempi divertenti prima di corre 26.2 miglia.


3. A sicurità hè viva è bè. A linea di partenza hè stata cunfinata cù i pulizzeri di u NYPD contr'à u terrurismu. Scuprite u mo Instagram per una foto.

4. A vista da u Ponte Verrazano-Narrows hè AH-mazing. Nisuna di l'altri punti di vista hè cusì grande. In più di a linea di finitura di sicuru.

5. Ci hè un attu di spugliata per i primi dui chilometri. Aghju fattu i ghjinochje alte in certi punti per via di tutte e giacche, giacche è camicie scartate in terra durante i chilometri unu è dui. Parlà di e zone di periculu.

6. Puderete cinque anni ogni manu in NYC. Aghju. È dopu aghju chjappu masticazioni d'energia in bocca cù mani nude. Bruttu.

7. First Avenue vi face sente cum'è in a più grande sfilata di a terra. È sì a stella. Ma appena quellu sentimentu sguassate, ùn pudete micca aspittà per ghjunghje à Central Park-è allora vi rendetete contu chì avete un altru borough per correre è attraversu.

8. U Bronx hè u u peghju. Scherzi da parte, aghju pensatu à piantà parechje volte trà i chilometri 20 à 26.2. Aghju avutu à piantà è allungà mi nantu à u Ponte Willis Avenue, altrimente u Ponte di l'Infuriazione è di u Dolore, perchè e mo gambe stavanu stringendu una tempesta.


9. Quasi tuttu u trattu di Brooklyn hè una inclinazione ferma. Hè stata una sorpresa divertente.

10. Hè difficiule di avvistà a ghjente chì cunnosci chì ti rallegra. Sapia di un coppiu di persone stazionate in tuttu u corsu, è mentre ch'e aghju vistu a maiò parte di elli, era solu perchè mi gridavanu (o in un casu, a mo amica assai determinata, Sara, mi correva dopu à u corsu è hà pigliatu a mo attenzione. cusì ... Ùn vi cunsigliu micca, ma era assai efficace). Tuttavia hè cusì caoticu, hè megliu ùn cuntà micca di vedeli.

11. Nisun nome nantu à a vostra cammisa ? Va bè. Mi sò scurdatu di mette u mo nome nantu à a mo camisgia, ma què ùn hà micca impeditu à a ghjente di falla animà: "EI, GILET ROSA! YAAAAAAAAA."

12. Scurdate di ascultà a musica in tuttu u modu. Aghju menzionatu quantu hè forte? Ancu se aghju aumentatu u mo volume finu à tuttu u modu, in certi punti ùn aghju pussutu sente e mo melodie in i mo auriculari sopra u rughjone di a folla.


13. Dui parolle : stazioni di banana. Quellu chì hà pensatu chì distribuisce banane à una stampida di corridori era una bona idea chjaramente ùn hà micca pensatu à l'implicazioni di e buccia di banana. (Um, Bonghjornu!) Aghju guasgi scappatu qualchì volta mentre urlendu simultaneamente "Banane!" in avvertimentu à l'altri corridori.

14. Puderete arrabbiate cù a folla. Sò un pocu vergogna di questu, ma ùn mentiraghju micca - Mi sò veramente arrabbiatu cù alcuni di i mo fan. Una volta, qualcunu mi gridava versu u mile 24, "Pudete finisce!" è aghju pensatu: "Mi pare chì ùn puderebbe micca ?? Cumu rude!" À un altru puntu, qualchissia hà urlatu: "T'HÀ CUMPUTU!" quandu eru veramente in lotta, è eru cum'è "Ehi, pruvate à curre 26.2 miglia è vedi se l'avete!"

15. L'impurtanza di alimentà è idratà ùn pò micca esse eccessivamente enfatizata. Sò cuntentu di dì chì aghju maestratu questu u ghjornu di a corsa. Aghju cuminciatu à beie i mo primi sorsi di Gatorade è acqua dopu à i primi cinque chilometri. Allora aghju manghjatu masticazioni d'energia intornu à a mità di a marca è di novu à circa milla 21. Aghju idratatu tutta a strada è ancu mischju in uni pochi tazzi di Gatorade à a fine di a corsa. È quandu aghju finitu, ùn aghju micca veramente fame.

16. Mamma Natura pò chjamà. L'unicu prublema per esse un idratatore maestru è un carburante: aghju avutu à piscià à u chilometru 22. Cum'è qualsiasi altru corridore di maratona intelligente, aghju giratu per truvà l'ultimu bagnu chì avia vistu postu chì ùn eru micca sicuru quandu u prossimu era. Se pensate chì puderia esse un preoccuperu dopu in a corsa è avete vistu un bagnu, ùn vi vergugnate micca di piantà. Puderete risparmià i 10 minuti chì aghju persu per pruvà à truvà unu quandu a situazione era peghju.

17. In certi punti vi senterete cum'è una furmica chì esce da una splutazione di formiche. A Maratona di NYC, cum'è tuttu ciò chì in NYC, offre assai persone strette in un spaziu. U sudore rende solu megliu.

18. Alcune persone camminanu per u chilometru 13. Tutti ùn sò micca quì per batte una volta. Questu face l'effettu di a furmicula di formiche una sfida eccitante. (Forse puderianu fà una pista à pedi?)

19. I spettatori ponu diventà cusì creativi solu cù u ghjocu di ghjocu. U signu più cumuna era una variazione di "Avete pate assai ASSphalt!"

20. Pensate chì avete finitu. Ma ùn site micca. Ci hè circa altri dui chilometri per esce da Central Park una volta attraversata a fine. O almenu si sente cusì longu. Ùn ci hè manera vera di discrive u sensu di disperazione chì avete quandu pruvate à marchjà (o striscà) da a linea d'arrivu per esce da a zona di corsa è scuntrà i vostri cari amici o famiglia chì anu accettatu di purtassi in casa. Eru ghjustu cuntentu chì aghju purtatu i mo scarpi di marchja.

21. A tenda medicale hè a Mecca. Sò statu cunduttu à a tenda medicale dopu avè finitu perchè avia prublemi à marchjà. Micca questu seriu di prublemi, ma a cità di u crampu si stava stallendu in i mo vitelli è in i musculi. Quandu aghju avutu a tenda medicale mi anu datu cacao caldu, minestra di verdura, è un massaggio, è era u paradisu.

22. Ùn ci hè micca cabine-in nisun locu. Cum'è tutti l'altri scenarii in New York City quandu puderete veramente aduprà un taxi, quandu site fisicamente incapaci di marchjà dopu à a corsa, ùn ci sarà nimu. Esse preparatu mentalmente per a metropolitana (è e scale implicate).

23. Perchè hè New York, andarete assai in cima à i 26.2 miles. Aghju currutu-slash-marchjatu 33 chilometri in tuttu quellu ghjornu. Pensu chì u mo Fitbit era prontu à implode cù gioia per tuttu.

24. Pudete misurà a vostra autovalutazione vedendu quantu più veloce (o micca-tantu-più lente) site di e celebrità. Sò più veloce di Pamela Anderson, ma pokier than BIll Rancic. (Ma solu da uni pochi di minuti!)

25. È vi sentite cum'è una stella in u weekend di corsa è a settimana chì seguita. Seriu, scurdate di fidanzate, di avè un zitellu, o di passà a barra: Se fate a Maratona di New York, vi sentirete tuttu l'amore in u mondu è riceverete tanti felicitazioni, ùn importa micca a velocità di corsa.

26. I New Yorkers sò ghjustu grandi. Ancu s'è u rumore era eccessivamente è mi sentu pazza è irrazionalmente arrabbiatu à volte, ci era un numeru innumerevule di persone chì m'hà spintu à traversu i cinque quartieri. Un urlu speciale à u tippu chì hà recuperatu un saccu di recuperu per mè à a fine quandu ùn aghju pussutu camminà per ottene è dopu hà apertu a mo buttiglia d'acqua per mè. Sì u mo eroe.

26.2. Dui decimi di milla hè a distanza più fastidiosa in tutta a vita. Votu ch'elli ixnay u marcatore 26-mile. Seriamente, hè una tale stuzzicatura. L'aghju pigliatu per a linea d'arrivu da luntanu, è oh a tristezza spannata chì m'hà lavatu quandu i mo ochji si sò focalizzati è aghju capitu chì mi restavanu altri 0,2 chilometri!

Per i ghjorni dopu, aghju vistu cusì. Ma avà sò torna in azzione. Litteralmente. Sò andatu in una classe XTend Barre eri sera, u mo primu veru allenamentu da dumenica. Se ùn avete mai pruvatu, ùn hè micca cum'è una tipica classe di barre. Hè una splutazioni di u corpu tutale chì implica una seria brusgia musculare. I mo gammi tremavanu, sughjendu: "Perchè? Dighjà? Ùn pudete micca esse seriu". Ma aghju spintu à traversu è mi sentu magnificu (in un modu feritu-so-bonu). E mentre a corsa pò esse finita, aghju sempre à raccoglie fondi cù u Team USA Endurance. Cù una maratona sottu à e nostre cinture è menu di 100 ghjorni finu à Sochi, hè u mumentu perfettu per donà. Cliccate quì per fà cusì.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu À Voi

Maestru Sta Mossa: Barbell Back Squat

Maestru Sta Mossa: Barbell Back Squat

Quantu pe u pò tù quat? U barbell back quat, è a quantità di pe u chì pudete fà cù, hè unu di quelli tandard d'oru da quale a fitne hè mi urata. (Com&#...
E pratiche d'autocura Gabby Douglas desiderava ch'ella hà cuminciatu anni fà

E pratiche d'autocura Gabby Douglas desiderava ch'ella hà cuminciatu anni fà

In u cur u di a o carriera di ginna tica di 14 anni, u focu primariu di Gabby Dougla era mantene a o alute fi ica in forma di punta. Ma trà u o riguro u regime di furmazione è u calendariu d...