3 frutti esotichi per perde u pesu

Cuntenutu
Alcuni frutti ponu aiutà à perde u pesu perchè anu poche calorie è proprietà chì aumentanu a spesa calorica di u corpu. 3 boni esempi sò Pitaya, Lychee è Physalis, frutti esotici chì aiutanu à perdere pesu, perchè anu ancu putenza antioxidante per u corpu è a pelle, per via di a so ricchezza in acqua, vitamine è minerali.
Tuttavia, per perde u pesu in modu sanu hè impurtante micca solu d'intruduce u cunsumu di sti frutti, ma seguità una dieta bassa in calorie, riducendu u cunsumu di zucaroli è grassi.
Scopre i benefici di sti 3 frutti esotici:
1. Pitaya

Pitaya hè un fruttu cù azzione termogenica, chì aiuta à accelerà u metabolismu eliminendu i grassi è ancu cuntrullendu l'appetitu. Inoltre, hà una sustanza chjamata tiramina, chì attiva un ormone chjamatu glucagonu è chì stimula u corpu stessu à aduprà i magazini di zuccheru è grassu per pruduce energia.
Pitaya hè ancu un fruttu pocu caluricu cum'è 100 g di u fruttu hà 50 calorie. Pitaya principia u so periodu di racolta in Dicembre in Brasile, cù a produzzione cuncentrata in u Statu di San Paulu, principalmente in a regione di Catanduva.
2. Litchi

I litchi anu cianidina chì hè una sustanza chì aiuta à brusgià i grassi. Stu fruttu ùn cuntene grassu è hè riccu in fibre è acqua chì aiuta cù a perdita di pesu. Malgradu i carboidrati, u litchi hà una carica glicemica bassa chì face chì u corpu rilascia menu insulina, chì hè un ormone chì quandu hè pruduttu in eccessu favurisce l'aumentu di grassu addominale. 100 g di litchi anu 66 calorie.
Sicondu a regione, a racolta di litchi si face da nuvembre à ghjennaghju è u primu locu in Brasile cù a cultura di litchi hè statu in Rio de Janeiro. Tuttavia, à scala cummerciale, a produzzione hè cuncintrata in u statu di San Paulu ma in Minas Gerais a cultura cresce.
3. Fisalis o physalis

Fisalis hè un fruttu pocu caluricu chì 100 g hà solu 54 calorie. Inoltre, stu fruttu hà un altu puteri antiossidante chì aiuta in u prucessu di perdita di pesu è rinforza u sistema immunitariu, è hè riccu in fibre, chì reguleranu u funziunamentu di l'intestinu è diminuinu l'appetitu.
Cù un ciclu veloce è rusticu, i fisalis ponu esse piantati à ogni mumentu di l'annu è in Brasile, a cultura di stu fruttu era inizialmente destinata solu à a ricerca è dopu hà iniziatu a so pruduzzione in u sudu di Minas, in a regione meridionale di Santa Catarina è più dopu meziornu in Rio Grande do Sul.
Questi frutti sò esempi di frutti cun calorie basse è pruprietà chì vi aiutanu à perde u pesu, ma per perde u pesu in modu sanu hè impurtante seguità una dieta equilibrata è bassa in calorie.