Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 14 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Le bollicine della discordia - Falò | RSI News
Video: Le bollicine della discordia - Falò | RSI News

Cuntenutu

Avà, pudete avè intesu (è intesu ... è intesu) chì l'usu di l'elettronica prima di u lettu ùn hè micca esattamente favurèvule à una bona notte di sonnu. U culpevule: a luce turchina data da i schermi di sti dispositivi, chì inganna u vostru cervellu à pensà chì hè di ghjornu, è spegne i sistemi di sonnu di u corpu.

L'ultimu studiu, chì hè statu publicatu in Atti di l'Accademia Naziunale di e Scienze, hà truvatu chì ci vole à e persone chì leghjenu nantu à l'iPad prima di u lettu 10 minuti più longu di quelli chì preferiscenu i libri stampati per drift off; l'e-readers anu avutu ancu menu rapidu di l'ochji di notte, un indicatore di a qualità di u sonnu. (Un antru numeru? Messa à u sonnu. Sì Textively Active?)

I participanti di u studiu leghje per quattru ore ogni notte, chì hè un pocu assai per ancu i più grandi bookworms trà noi. (Ancu se pensate à u tempu chì avete passatu di notte davanti à qualchì schermu chì guarda a TV, sms, shopping in linea - ùn hè micca cusì grande.) Ma numerosi altri studii anu dimustratu chì ancu dosi più chjuche di luce blu da l'elettronica ti pò tene svegliu. È mentre abbandunà i dispositivi digitali prima di dorme hè probabilmente u megliu modu per assicurà un sonnu di notte ininterrotta, ùn hè micca l'unicu modu. Queste trè cunsiglii ponu ancu aiutà.


Cunsiderate un Kindle

In a ricerca sopra, l'autori di u studiu anu investigatu più tablet è e-reader, cumpresu l'iPad, iPhone, Nook Color, Kindle è Kindle Fire. A maiò parte emette quantità simili di luce, eccettu u Kindle e-reader. Riflette solu a luce ambientale, chì ùn hè micca cusì dannusu per dorme cum'è a luce emessa da l'altri dispositi. (L'elettronica ùn sò micca i soli sapatori di sonnu. Eccu parechje altre ragioni per chì ùn pudete micca dorme.)

Mantene a Letteratura à Distanza Armata

Parechje di i studii nantu à l'effettu di l'elettronica nantu à u sonnu fighjenu i pasticchi impostati à a so luminosità massima. Ma se diminuite u schermu à u paràmetru u più bassu è tenite u dispositivu u più luntanu da a vostra faccia pussibule (14 pollici o più, secondu a ricerca presentata in SLEEP 2013), riduce drasticamente a quantità di luce chì ghjunghje in realtà à u vostru ochju, prutegge u vostru sonnu.

Block the Blue

Apps cume f.lux (free; justgetflux.com) è Twilight (free; play.google.com) cumincianu automaticamente à oscurà i schermi di l'elettronica à u tramontu per minimizà a quantità di luce blu chì vedi di notte. O pruvate un prutettore di schermu bluccatu di luce blu, cum'è SleepShield, per telefuni cellulari, tablette è laptop (da 20 $; sleepshield.com), o occhiali, cum'è BluBlocker (da 30 $; blublocker.com). (Ancora svegliu? Amparate à dà à a vostra stanza un rifacimentu di sonnu megliu.)


Rivista per

Publicità

Cunsigliemu

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite: chì hè, sintomi è trattamentu

Uveite curri ponde à l'infiammazione di l'uvea, chì face parte di l'ochju furmatu da l'iri , u ciliaru è u corpu coroidale, chì dà ri ultati in intomi cum'...
Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

Cosa da fà in casu di cunghjuntivite in gravidanza

A cungiuntiviti hè un prublema nurmale durante a gravidanza è ùn hè micca periculo a per u zitellu o a donna, ba ta chì u trattamentu ia fattu bè.Di olitu u trattamentu p...