Movimenti di mira di l'anni 40
Cuntenutu
à a vostra salute
U tempu stessu chì parechje donne cadenu da u carru di eserciziu hè in realtà u mumentu quandu hè u più criticu di stà à bordu. L'anni 40 sò quandu a maggior parte di noi cuminciamu à sperimentà u flussu ormonale chì precede a menopausa. Questa caduta graduale in estrogeni significa un rallentamentu di u metabolismu, dunque hè più difficiule di brusgià calorie ch'è prima. Cum'è s'ellu ùn bastessi, e ricerche mostranu chì u grassu si stalla intornu à u mezu di una donna à un ritmu più veloce avà.
Fortunatamente, ci hè un'arma secreta: l'intensità. "Accuminciate e vostre sessioni di cardio è supererete a velocità metabolica", dice Pamela Peeke, M.D., M.P.H., assistente prufessore di medicina à l'Università di Maryland, Baltimora, è autore di Lotta Grassa Dopu Quaranta (Viking, 2001). È ùn dimenticate micca l'allenamentu di forza, chì aghjusta forza ossea, conserva a massa magra di u corpu è aumenta u musculu in modo da pudè attraversà e vostre sessioni cardio.
cumplementu cardio
Fate qualcosa di attivu ogni ghjornu, cum'è una caminata di 10 à 15 minuti, in più di i vostri 3-5 ghjorni di cardio settimanale. Limite l'attività di saltu è martellante se e vostre articulazioni sò dolorose o doloranti. Una volta o duie volte à settimana includenu allenamenti à intervalli.
perchè i movimenti di destinazione funzionanu
Queste muvimenti identificanu i punti di prublemi chjave per e donne in i so 40 anni: i musculi sottu à l'omoplati è quelli chì stabilizzanu i fianchi è a pelvis.