Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
5 Miti di u sonnu di i zitelli chì vi mantenenu in a notte - Salute
5 Miti di u sonnu di i zitelli chì vi mantenenu in a notte - Salute

Cuntenutu

Hè pussibule dorme una bona notte cù i zitelli in casa. Dopu avè travagliatu cù centinaie di famiglie, sò chì pudete esse ancu un genitore ben riposu.

Sè vo site un novu parente, puderete probabilmente luttà cun qualchì aspettu di u sonnu di u to zitellu. U vostru zitellu puderebbe avè difficultà à addurmintassi - o, puderebbenu avè difficultà stà addurmintatu. Forse u vostru chjucu piglia solu brevi sonnette o sperimenta assai svegliu di notte.

Ùn pudete micca sentite cunfidendu chì stanu dormendu chì anu bisognu. In listessu modu, ùn puderete micca dorme chì avete bisognu per funziunà è sentitevi umani.

U sonnu hè una mio passione tamanta. Aghju aiutatu centinaie di famiglie à ripiglià si di più durante l'anni è sò sicuru chì possu aiutà ancu voi.

Sottu stò bustendu alcuni miti dannosi è guidati da a paura nantu à u sonnu di i zitelli, da pudè ottene u megliu sonnu pussibule per voi è u vostru zitellu.


Mitu: Un sonnu "bonu" hè un criaturu chì ùn si sveglia micca a notte per manghjà

Avete intesu questu? Hè un doozy, è probabilmente quellu chì sentu u più spessu. Hè cusì difficiule per andà da u vostru pre-baby self - dorme tutta a notte è svegliate rinfriscatu - per avè un criaturu chì hà bisognu à manghjà a notte.

Questa transizione significa chì ùn dorme più una notte sana. Ma a realità hè: i zitelli si sveglianu famiti da a notte à a notte.

Ùn fate micca nunda di male alimentendu u vostru zitellu da a notte à a notte. Hè assai cumunu per i zitelli chì anu bisognu di manghjà durante l'ore di notte in u primu annu di vita.

Hè vera chì certi svegliu ùn sò micca necessariamente di fame. Per esempiu, certi zitelli si sveglianu veramente spessu, ogni 1 à 2 ore tutta a notte ogni notte. Benintesa, se u vostru picculu hè un neonatu, questu pò esse solu paru per u corsu per alcune settimane finu à chì a so cunfusione ghjornu / notte sia risolta.

Tuttavia, dopu quelle prime settimane preziose, vi puderete dumandà se anu sempre bisognu di manghjà tantu da a notte. Verificate sempre cù u duttore di u to zitellu quantu duveranu manghjà per a notte perchè averanu a migliore infurmazione nantu à a salute di u zitellu è u statutu di a curva di crescita.


Fighjate à u cumpurtamentu di u to babbu per indizii se avianu fame o si sveglianu per un altru mutivu. In generale, sapemu chì un criaturu avia fame durante a notte s'elli piglianu una manghjatura sana è si ripusavanu à dorme faciule è rapidamente. S'elli stavanu appena mordiculendu o pigliatu una piccula alimentazione è dopu avianu difficultà à ripiglià u sonnu, forse ùn anu micca necessariamente avutu fame.

Mitu: U vostru zitellu hà bisognu di «chianciallu» per amparà à addurmintassi da per ellu

Aghju betu chì avete intesu questu. Hè unu di i miti più dannosi per quì.

Mi rende tantu triste chì i genitori restanu à pensà chì o devenu rimanere un disordine privu di sonnu, o duvenu fà qualcosa chì và cumpletamente contr'à i so istinti di genitori.

In fatti, ci sò assai opzioni in mezu. Ci hè letteralmente centinaie di modi per aiutà u vostru zitellu à amparà à addurmintassi da per sè.

Avà, femu una copia di salvezza quì un pocu è affruntemu perchè parlemu ancu di aiutà un picculu à amparà à dorme da soli. Perchè avemu da cunsiderà ancu di fà questu?


Ebbè, pudereste esse surpresi d'amparà chì ci hè una ragione scientifica basata annantu à un cuncettu chjamatu cicli sonnu-veglia. Un ciclu di sonnu-vigilia hè un periodu di tempu durante u quale u vostru zitellu dorme in varie fasi leggere è profonde.

À una certa età (di solitu à circa 3 à 4 mesi), sti cicli cumincianu à imità ciò chì i cicli di sonnu-vigilia di l'adulti sembranu. À a fine di ogni ciclu di sonnu-vigilia, i zitelli passanu prevedibilmente per una fase di sonnu assai leggera.

Se u vostru chjucu avia bisognu di qualcosa da voi per addurmintassi à l'iniziu di u ciclu sonnu-veglia, allora puderanu avè bisognu di ripete queste stesse cundizioni trà cicli per mantene u so sonnu.

Questu pò sembra svegliu ogni 20 à 40 minuti per i sonnuli, è ogni 45 à 90 minuti per a notte. Alcuni ciucci ponu ligà indipindente i cicli di sonnu spessu più profondi chì accadenu in a prima parte di a notte ma anu difficilmente fattu u listessu durante i periodi di sonnu spessu più leggeri chì accadenu cù a notte.

Dunque, a ragione per a quale pensemu à creà più indipendenza à l'iniziu di u ciclu sonnu-veglia (per esempiu, à l'ora di dorme) hè di aiutà u vostru picculu à ligà tutti i cicli chì seguitanu.

Dittu chistu, ùn avete micca avè per insignà l'indipendenza. Hè una scelta, cum'è tutte l'altre scelte parentale chì averete da fà.

Puderete ancu seguità u cumandamentu di u to picculu, denduli ciò ch'elli anu bisognu finu à chì finalmente capiscenu cumu si pò addurmintà da soli.

A maiò parte di i zitelli ghjunghjenu à a fine, qualchì volta trà 3 è 6 anni in media. Ma parechje famiglie ùn sò micca disposti à aspettà tantu, è qualsiasi ragione chì avete per vulè migliurà u sonnu hè valida.

custruisce l'indipendenza seguitendu i vostri istinti di genitori, muvendusi pianu, pianu o rapidamente (qualunque sia a vostra preferenza) versu stesi di sonnu megliu per tutta a famiglia.

Mitu: U vostru zitellu hà da esse in un pianu di sonnu strettu

Sò chì avete vistu stu tippu di prugrammi prima: quelli chì dicenu chì duvete abbandunà u vostru zitellu in tempi assai specifici di a ghjurnata per dorme, è in qualche modu u furzanu à dorme per un tempu assai specificu.

I piani di sonnu stretti facenu micca travagliu, particularmente in u primu annu di u to figliolu. Hè assai nurmale chì e lunghezza di u sonnu di u to criaturu fluctuinu significativamente.

Soprattuttu in i primi 6 mesi di vita, quandu i cicli di sonnu-veglia di u to picculu ùn sò ancu cumpletamente maturati, i sonniti ponu esse veramente brevi o assai lunghi o in ogni locu trà.

Sieste prima di 6 mesi puderebbenu sembrà sfarenti da u periodu di u sonnu à u periodu di u sonnu, è sfarente di ghjornu in ghjornu. A lunghezza di u sonnu hè influenzata da stimulazione, attività fora di casa, alimentazione, malatie, e cundizioni è l'ambiente per dorme, è tantu di più.

L'altra ragione per chì i prugrammi di sonnu stretti ùn funzionanu micca hè chì ùn tenenu micca contu di quantu tempu u vostru zitellu hè statu svegliu. Questa hè una ricetta per un criaturu stancu. I criaturi stanchi facenu micca dorme bè.

Vi ricumandemu di rispettà u timing chì funziona megliu per u vostru chjucu aduprendu un approcciu più flessibile di seguità windows di svegliu adatti à l'età. E finestre sveglie sò a quantità di tempu chì u vostru zitellu pò passà à esse svegliu in un trattu prima di diventà stancu.

Queste finestre sò assai cunservatori in u primu mese di vita, solu circa 45 à 60 minuti. Cum'è un criaturu cresce è si sviluppa, ponu trattà circa 10 à 15 minuti di più à u mese finu à ch'elli ponu trattà circa 3 à 4 ore d'esse svegliu in un trattu da u so primu anniversariu.

Mitu: U vostru zitellu hà bisognu di dorme in u so presepiu per dorme se vulete chì dorminu tutta a notte

Sò definitivamente cascatu per questu quandu eru una nova mamma. Pensu chì devu fà qualcosa di male se u mo zitellu vulia solu dorme nantu à mè per dorme è ùn sunneria micca di dorme in u so presepiu o culla per dorme.

Avà cunnoscu a verità. Questu hè simplicemente ciò chì sò i nostri zitelli cablatu fà.

Quandu travagliu cù e famiglie per migliurà u sonnu di notte, travagliamu per dà à i zitelli un riposu equilibratu è bellu ghjornu, aduprendu u mumentu giustu è e migliori cundizioni pussibuli. Ma ùn anu micca bisognu di sunnillà in u so presepiu o culla.

Avè una bona quantità di sonnu di ghjornu hè più impurtante ch'è duve dormenu di ghjornu.

A quantità è a qualità di u sonnu di ghjornu diceranu quantu rapidità u vostru zitellu impara abitudini di sonnu indipendenti è sani di notte. Aghju cunsigliatu à i genitori di fighjà nantu à a creazione di schemi di sonnu di notte prima d'insistà chì u so zitellu dormi in a culla durante a sunnita di ghjornu.

Quandu u so sonnu di notte hè miglioratu, allora pudemu cumincià à creà più indipendenza per i sonnuli ancu in a ghjurnata. Oppure, pudete semplicemente gode di a flessibilità di i pisolini in movimentu o di coccole in più in a ghjurnata. I zitelli ùn si cunfondenu micca.

Insegnà à u vostru zitellu à dorme in u presepiu ùn deve micca esse tuttu o nunda. Per esempiu, u vostru criaturu puderia accettà una sunnetta à ghjornu in u so presepiu o culla è pudete cuntinuà à praticà cun quessa finu à chì site prontu à travaglià nantu à più sonnette in u so propiu spaziu.

Stà sicuru chì hè assolutamente nurmale è in ligna cù u sviluppu di l'infanti per u to chjucu di vulè una coccola per e so sonnette. Spessu dormeranu megliu è più longu cusì.

Aghju prumessu chì ùn durerà micca per sempre - è ci sò tante cose chì pudete fà per cambià questu quandu site prontu à fà questi cambiamenti. Intantu, ùn fate nunda di male se u vostru zitellu dorme megliu in u traspurtadore durante a ghjurnata.

Mitu: U vostru zitellu hà da esse un'età specifica per amparà à dorme bè

Ci sò tanti genitori chì si dicenu chì ùn ci hè nunda chì pudete fà per dorme in i primi mesi, allora facenu solu tuttu ciò ch'elli anu da fà per sopravvivere. Intantu, i genitori soffrenu di privazione di sonnu chì s'aggrava solu mentre si frustranu di più in più è speranu.

A mo missione hè di fà scopre a parolla: Hè sanu pussibule stabilisce abitudini di sonnu sane è indipendenti da chjucu. Mi piace à travaglià cù i neonati! Ci hè tantu chì pudemu fà in i primi mesi di vita per preparassi per un bellu sonnu à longu andà.

Ùn duvete micca aspittà simpliciamente, coprendovi l'ochji, per quellu periodu rocciosu di sonnu chì tutti amanu fà paura: l'infame è mal chjamatu "Regressione di u sonnu di 4 mesi". Stu periodu rocciosu di sonnu intornu à 4 mesi hè solu un cambiamentu biologicu in i mudelli di sonnu chì accaderà inevitabilmente per ogni zitellu.

Hè ancu un cambiamentu permanente. Ùn ci hè veramente assai chì pudemu fà per questu cambiamentu di 4 mesi una volta accadutu, è ùn hè micca cum'è chì e cose torneranu solu à a manera ch'elli eranu prima. In fatti, ùn vuleriamu micca chì e cose tornessinu à a manera ch'elli eranu prima. A marca di 4 mesi hè una progressione di sviluppu chì deve esse celebrata.

In listessu tempu, se vulete minimizà a perturbazione di u sonnu chì pò accade à questu puntu, pudete fà alcuni cambiamenti in u periodu di u novu per avanzà.

I cambiamenti più fruttuosi chì pudete fà in u stadiu di u natuvutu seguitanu e finestre di svegliu adatte à l'età, familiarizendu u vostru picculu cù u so propiu spaziu di sonnu di modu regulare è iniziale, è praticendu à mette li svegli.

E famiglie chì stabiliscenu abitudini di sonnu sani è indipendenti prima di sentesi dispirati di fà cusì trovanu ch'elli dorminu megliu è più cunsistenti à longu andà.

D’altronde, ùn serà mai troppu tardi per migliurà u sonnu. Si tratta sempre di truvà un tempu quandu si sente veramente prontu.

Rosalee Lahaie Hera hè una Cunsultante Certificata in Pediatria è Neunatu, una Cunsultante Certificata in Potty Training è u fundatore di Baby Sleep Love. Hè ancu una mamma di dui belli picculi umani. Rosalee hè una ricerca in core cù un background in gestione sanitaria è una passione per a scienza di u sonnu. Piglia un approcciu altamente analiticu è adopra metudi pruvati è dolci per aiutà e famiglie (cum'è a toia!) À dorme ch'elli anu bisognu. Rosalee hè un grande fan di u caffè eleganti è di a grande alimentazione (sia cucinendu è manghjendu). Pudete cunnette vi cù Rosalee nant'à Facebook o Instagram.

Articuli Per Voi

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

4 Trattamenti Naturali per a Sinusite

Un grande trattamentu naturale per a inu ite cun i te à inalà eucaliptu, ma lavà u na u cù ale gro u, è pulì u na u cù alina ò ancu bone opzioni.Tuttavia, te tr...
Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

Cumu piglià supplementi di ferru per l'anemia

L'anemia da carenza di ferru hè unu di i tippi più cumuni di anemia, chì hè cau ata da una carenza di ferru chì pò accade per via di u cun umu ba u di cibi cù fe...