5 suggerimenti sicuri per curà u tordu più prestu
Cuntenutu
- 1. Applica u tè neru
- 2. Risciacquate cù acqua salata
- 3. Masticà un spiculu
- 4. Gargare cù u latte di magnesia
- 5. Manghjate yogurt semplice
- U bicarbonate di sodiu aiuta à guarisce?
E piaghjerie sò una lesione chjuca, assai dulurosa, chì di solitu apparisce nantu à a lingua o e labbre è ponu avè parechje cause, ma chì sò di solitu liate à u cunsumu di alimenti assai acidi. Dunque, a prima attitudine chì deve esse pigliata quandu si tratta u tordulu hè di evità u cunsumu di stu tipu di alimentu, in particulare di frutti àcidi, postu chì riduce l'irritazione di a ferita è permette un trattamentu più veloce.
Tuttavia, ci sò ancu alimenti / prudutti chì ponu aiutà à a guarigione di u tordulu per guarisce è chì si trovanu facilmente in casa. Scuprite 5 cunsiglii utili chì ponu aiutà à curà u tordu più rapidamente:
1. Applica u tè neru
L'applicazione di un saccu di tè neru annantu à a ferita aiuta à alleviare u dolore è u disagiu causati da a ferita, chì u tè neru hà tannini, un tipu di sustanza astringente chì elimina i rifiuti è a sporcizia. Per appiicà currettamente u tè neru, preparate u tè mettendu 1 sachet di tè neru in una tazza d'acqua bollente è lascialu stà. Quandu hè caldu, applica u saccu direttamente à u fretu.
2. Risciacquate cù acqua salata
Lavà a bocca cù acqua calda è salata aiuta à disinfettà a ferita è à accelerà a so guarigione, chì u sale hà una putente azzione battericida chì elimina i batteri di a zona. Per fà questu, basta à mette 1 cucchiaina di sale in un bichjeru d'acqua calda è risciacquà per pochi minuti, duie volte à ghjornu.
3. Masticà un spiculu
Masticà un chiodu di garofanu aiuta ancu à curà a ferita più veloce è allevia u dolore in pochi minuti perchè u chiodu di garofanu hà proprietà antisettiche è analgésiche, chì sò capaci di mantene a ferita pulita, prumove a guarigione, oltre à alleviare u dolore in pochi minuti.
4. Gargare cù u latte di magnesia
U latte gargare di magnesia permette di copre è prutege a lesione da e batterie è dunque aiuta ancu à accelerà a guarigione. Per fà questu, duvete mischjà 1 cucchiaia di latte di magnesia cù 1 vetru d'acqua di gargara per seguità.
5. Manghjate yogurt semplice
Manghjà 1 vasettu di yogurt cun bifidi o pruibiotichi aiuta à migliurà l'intestinu è tutta a flora di u sistema gastrointestinale, rinfurzendu e difese naturali di u corpu, è hè ancu utile per curà u tordu più rapidamente.
Inoltre, stu video hà parechji suggerimenti di ciò chì pudete manghjà per migliurà u tordu è ancu tuttu ciò chì duvete evità:
U bicarbonate di sodiu aiuta à guarisce?
L'applicazione di u bicarbonatu di sodiu direttamente à a ferita provoca dolori severi è brusgiature in a zona è ùn hè dunque micca raccomandata. Tuttavia, u bicarbunatu di sodiu pò aiutà à curà u feritu da u ferite più rapidamente perchè aumenta u pH di a saliva. Per questu, invece di applicallu direttamente à a ferita, duverebbe diluisce 1 cucchiaina di bicarbonu di soda in un bichjeru d'acqua è risciacquala 2 à 3 volte à ghjornu.
Inoltre, hè impurtante evità l'usu di u collutivu chì cuntene alcolu perchè provoca ancu un dolore intensu, in più di irrità ulteriormente a mucosa orale. I cibi piccanti ùn sò ancu benvenuti mentre avete u feritu, ma seguità i 5 modi fatti in casa sopra elencati hè un ottimu trattamentu casanu contr'à u tordu.