6 trucchi per fermà i crampi menstruali veloci
Cuntenutu
- 1. L'acqua calda cumpressa nantu à l'addome
- 2. Pigliate tè di zenzeru cù valeriana
- 3. Usendu punti di riflessulugia
- 4. Fà esercizii per i còlichi
- 5. Ùn beie micca caffeina o alcolu
- 6. Evita di manghjà dolci è stuzzichini
Per diminuisce i crampi menstruali, chì di solitu causanu dulore severu, fastidiu o fastidiu custante in e donne, boni cunsiglii da fà in casa includenu: mette un saccu d'acqua calda nantu à l'addome, beie tè di zenzeru cù valeriana o eliminendu a caffeina da l'alimentu, per esempiu.
Tuttavia, se i crampi sò assai dolorosi è frequenti, si consiglia di cunsultà un ginecologu per identificà s'ellu ci hè qualchì altra causa, cum'è l'endometriosi, chì deve esse trattata, o per inizià u trattamentu cù farmaci di farmacia, in particulare antiinflamatori .
Cunsiglii per riduce naturalmente i crampi mestruali includenu:
1. L'acqua calda cumpressa nantu à l'addome
Questa hè una tecnica assai vechja, ma ancu assai efficace chì aiuta à rilassà i musculi di a regione addominale è allevia u dolore di u còlicu.
Per fà sta tecnica basta à mette un saccu d'acqua calda o cumpresse calde nantu à l'addome, à u situ di i crampi è lascia per 10 à 15 minuti. Se u saccu hè troppu caldu, lasciate rinfriscà appena è prutegge a pelle da u cuntattu direttu mettendu un pezzu di vestitu, o un pannu, trà u saccu è a pelle.
2. Pigliate tè di zenzeru cù valeriana
Ci sò parechji tes cù pruprietà chì ponu aiutà à alleviare i crampi menstruali, tuttavia, duie piante chì parenu avè un forte effettu per alleviare u disagiu sò u zenzeru è a valeriana, chì ponu esse cumbinati in u listessu tè per un effettu più grande.
Per fà questu, basta à fà un tè ponendu 2 cm di a radice di zenzeru cù 1 cucchiainu di radice di valeriana in 250 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per 10 à 15 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
Stu tè combina u putere antiinflamatoriu di u zenzeru cù l'effettu rilassante di a valeriana, permettendu di alleviare vari tipi di disconfort menstruale, cumprese crampi. Inoltre, perchè cuntene valeriana, stu tè pò ancu esse una ottima opzione per e donne chì soffrenu di attacchi d'ansietà durante a menstruazione, per esempiu.
Scuprite altre opzioni di rimedii casani per trattà i crampi mestruali.
3. Usendu punti di riflessulugia
A Riflessologia hè una terapia naturale chì usa pressione nantu à alcune parti di u corpu per luttà contr'à u dolore è alleviare altri tipi di sintomi. Cum'è una pratica naturale, hà poche controindicazioni è, dunque, pò esse aduprata da qualsiasi donna in casa.
Unu di i punti più impurtanti per riduce u cunfortu causatu da i crampi menstruali hè u puntu "Mansion Cottage", chì si trova nantu à a linea ghjustu sopra a zona pelvica, induve l'abdomen si cunnessa cù e gambe, cum'è mostratu in l'immagine.
Per aduprà stu puntu, basta à mette una leggera pressione nantu à a zona, aduprendu u palmu di a manu o un ditu, è, mantenendu a pressione sopra, fate un picculu massaghju circulare, per 5 à 10 minuti.
4. Fà esercizii per i còlichi
Alcuni esercizii chì aiutanu à diminuisce i crampi mestruali ponu esse:
- Eserciziu 1: stende nantu à e spalle è portate e ghjinochje à u pettu, tenendu e gambe cù e mani;
- Eserciziu 2: chjinatu nantu à u vostru spinu, portate i vostri pedi inseme è tirateli u più vicinu à e glutee, allargendu e gambe fora.
Inoltre, l'eserciziu regulare rilascia endorfine, chì agiscenu cum'è analgesicu naturale è migliuranu l'umore. Dunque, esercitassi regularmente, cume marchjà, nuà, yoga o fà a bissicletta, per esempiu, pò aiutà à prevene o à riduce i crampi menstruali.
Vede altre pusizioni è massaggi chì aiutanu à alleviare i crampi.
5. Ùn beie micca caffeina o alcolu
A caffeina prisente in caffè, tes, bevande energetiche è cicculate, è ancu alcolu, sò sostanze chì parenu aggravà l'intensità di i còlichi in a maiò parte di e donne. Per questa ragione, hè impurtante di ritirà, o almenu, diminuisce u cunsumu di stu tipu di alimentu in a dieta, durante e crisi.
6. Evita di manghjà dolci è stuzzichini
L'alimenti dolci è salati causanu gonfiore è ritenzione di fluidi, aumentendu l'apparizione di crampi menstruali. Per questa ragione, hè impurtante avè una dieta equilibrata, pruvendu à evità dolci eccessivi è spuntini è manghjendu più verdure, frutti, pollo è pesce, cù picculi pasti è pause trà di elli.
Vede più cunsiglii per riduce i sintomi PMS:
Seguendu questi cunsiglii hè pussibile avè un cunfortu più grande durante u periodu mestruale, in più di una qualità di vita migliore. Se i crampi sò assai severi, un ginecologu deve esse cunsultatu per ellu per prescriverle rimedii analgesichi o antispasmodichi per i crampi mestruali.