6 Ragioni chì l'acqua potabile aiuta à risolve ogni prublema
Cuntenutu
- Stimula u metabolismu
- Salva u vostru core
- Impedisce e Cefalee
- Aumenta a Potenza Cerebrale
- Ti Rende Riccu
- Ti Mantene Alert à u travagliu
- Rivista per
Scientificamente parlante, l'acqua hè a basa di a vita, ma al di là di esse essenziale per a vostra stessa esistenza, l'acqua serve ogni tipu di scopi chì vi aiutanu à sente u vostru megliu assolutu. Innò, ùn pò micca curà u cancheru (ancu se pò aiutà à prevene), pagà u vostru affittu (ancu se vi face risparmià soldi), o caccià i rifiuti, ma eccu sei ragioni per chì H2O pò aiutà à risolve parechji fastidiosi ghjornu prublemi di salute di u ghjornu-è forse prevene uni pochi maiò-da mal di testa à quessi ultimi pochi chilò.
Stimula u metabolismu
Pruvate per perdiri pesu? L'acqua potabile pò aumentà a capacità di u vostru corpu di brusgià grassu. Un studiu publicatu in u Journal of Endocrinology Clinical and Metabolism truvò chì l'acqua potabile (circa 17oz) aumenta a rata metabolica di 30 per centu in l'omi è e donne sani. A spinta hè accaduta in 10 minuti ma hà righjuntu un massimu di 30-40 minuti dopu avè bevutu.
I studii suggerenu ancu chì beie unu o dui bichjeri d'acqua prima di un pastu pò riempie vi in modu chì manghjate naturalmente menu, dice Andrea N. Giancoli, MPH, portavoce RD di L'Accademia di Nutrizione è Dietetica. Inoltre, ancu a desidratazione ligera rallenta u metabolismu finu à u 3 per centu.
Salva u vostru core
Parlendu d'essenziali per a vita ... bere una bona quantità d'acqua puderia abbassà u risicu di un infartu. Un studiu di sei anni publicatu in u Revista Americana di Epidemiologia hà trovu chì e persone chì beianu più di cinque bichjeri d'acqua à ghjornu eranu 41 per centu menu propensi à more da un attaccu di core durante u periodu di studiu chè quelli chì beianu menu di dui bichjeri. Bonus: Bere tuttu ciò chì l'acqua pò ancu riduce u risicu di u cancheru. A ricerca mostra chì stà idratatu pò riduce u risicu di u cancer di u colon da 45 per centu, u cancru di a vejiga da u 50 per centu, è possibbilmente ancu riduce u risicu di u cancer di u senu.
Impedisce e Cefalee
U tipu più debilitante ancu: migraine. In un studiu publicatu in a rivista Neurologia, I scienziati reclutavanu i malati di emicrania è i dividianu in dui gruppi: unu pigliò un placebo, à l'altri li si dicia di beie 1,5 litri d'acqua (circa sei tazze) in più di u so usu di ghjornu. À a fine di duie settimane, u gruppu d'acqua avia sperimentatu 21 menu ore di dolore di quelli di u gruppu placebo, è ancu una diminuzione di l'intensità di u dolore.
Aumenta a Potenza Cerebrale
U vostru cervellu hà bisognu di assai ossigenu per funziunà à livelli ottimali, cusì beie molta acqua assicura chì ricevi tuttu ciò chì hà bisognu. In fatti, beie ottu à 10 tazze d'acqua per ghjornu pò migliurà i vostri livelli di prestazione cognitiva finu à 30 per centu.
A porta oscilla in i dui modi: A ricerca mostra chì un livellu di disidratazione di solu 1 per centu di u vostru pesu di corpu riduce e funzioni di penseru, dunque stà bè idratatu hè super impurtante per a vostra prestazione mentale.
Ti Rende Riccu
Facendu l'acqua a vostra bevanda, risparmià assai soldi à longu andà. Ancu s'è u 60 per centu di a pupulazione di i Stati Uniti compra acqua in bottiglia, hè sempre più prezzu, in media, di succhi, sodas è Starbucks - soprattuttu quandu l'acquistate per casu. Ciò chì hè ancu più prezzu: cumprà un filtru è beie acqua fora di u rubinettu. Per mette in perspettiva, rimpiazzà a vostra lattina di soda di ogni ghjornu à u pranzu cù un vetru d'acqua (o un cooler d'acqua se avete accessu à unu) pò risparmià circa $ 180 à l'annu.
Ti Mantene Alert à u travagliu
A disidratazione hè a causa più cumuna di a fatigue di ghjornu, perchè se u vostru slump di u dopu meziornu hè più cum'è un bisognu disperatu per una siesta di dopu meziornu, guzzle un vetru d'acqua. Pò dinò rende megliu à u vostru travagliu, o almenu impedisce di esse cattivu à un livellu ghjustu-solu un percentu di disidratazione pò scatenà prublemi di memoria à cortu andà è difficultà à fighjà nantu à un schermu d'urdinatore o una pagina stampata.