6 Passi per Slim Down
Cuntenutu
Passu 1: Fighjate u quadru generale
Sposta da vede u vostru prublema di pesu in termini persunali è invece vedelu cum'è parte di un sistema più grande chì include i bisogni di a vostra famiglia, a vita sociale, l'ore di travagliu è tuttu ciò chì affetta u vostru eserciziu è abitudini alimentari, cumprese qualsiasi preferenze etniche-alimentari è pressioni di i pari.
Una volta scupertu quanti fattori esterni influenzanu u vostru pianu di dieta sana è esercitassi, vi rendite contu chì perde u pesu solu cù a forza di volontà hè quasi impussibile. "Utilizà a forza di vuluntà per l'autore migliurà hè cum'è applicà a forza bruta", dice Farrokh Alemi, Ph.D., prufessore assuciatu di gestione di l'assistenza sanitaria in George Mason University School of Nursing in McLean, Va. . "
Passu 2: Definisce u prublema
Prima di vene cun suluzioni, avete bisognu di identificà u veru prublema, dice Linda Norman, M.S.N., R.N., decana assuciata à a Scola di Infermiera di l'Università Vanderbilt in Nashville, Tennessee, è unu di i culleghi di ricerca di Alemi.
Dite chì i vostri jeans preferiti sò troppu stretti. Invece di dì chì avete bisognu di perdiri pesu, Norman suggerisce chì vi fate una seria di dumande, cum'è "Chì hè assuciatu cù l'aumentu di pisu chì hà fattu i mo jeans stretti?" (forse u prublema sottostante hè l'annoiu à u travagliu o u dulore di una mala relazione) è "Chì cuntribuisce à u mo guadagnu di pesu?" (forse ùn fate micca u tempu per esercitassi, o manghjate in risposta à u stress è avete bisognu di amparà altre tecniche di gestione di u stress in modo da pudè seguità cù successu un pianu di dieta sana). "Più dumande chì dumandate", dice Norman, "più vi avvicinate à a radica di u prublema".
"Aiuta ancu à" inquadrà "u prublema positivamente", aghjusta Alemi. "Per esempiu, pudete vede l'aumentu di pisu cum'è una opportunità per mette in forma". Infine, hè impurtante definisce u prublema in un modu chì vi permetta di monitorà u vostru prugressu è misurà u risultatu da quantu trattate bè cù i fattori chì causanu l'aumento di pesu.
Passu 3: Soluzioni di brainstorm
Definisce chjaramente u prublema chì vi impedisce di uttene una perdita di pesu sana vi cunducerà à a soluzione. Se avete dichjaratu vagamente u prublema - "Devu manghjà menu" - vi site pregiudiziatu versu a dieta cum'è soluzione. Ma sì site specificu - "Ho bisognu di cambià d'impiegu o di riduce u mo stress per prutege a mo salute" - probabilmente penserete à parechje bone risposte à u vostru prublema, cume vede un cunsiglieru di carriera o inizià un novu prugramma di eserciziu.
Scrivite ogni suluzione chì vi vene in mente, poi disposte a lista secondu a priorità, cuminciendu cù quelli chì cuntribuiscenu più à u prublema o avè u più grande impattu nantu à u risultatu.
Passu 4: Monitorà u vostru prugressu
Fate u primu elementu nantu à a vostra lista u vostru primu esperimentu. "Dite chì u prublema hè chì site sedentariu, è a vostra prima suluzione hè di travaglià cun un amicu dopu u travagliu", dice Duncan Neuhauser, Ph.D., prufessore di gestione di a salute in Case Western Reserve University School of Medicine in Cleveland è un altru di i culleghi di ricerca di Alemi. "Puderete pruvà cù l'usu di a vostra ora di meziornu per fà eserciziu" date ". "
Dopu qualchì settimana, aghjustate u numeru di volte chì avete esercitatu. Se a vostra prima suluzione ùn hà micca travagliatu, pruvate una classa di eserciziu di sera o truvate un parcu induve a ghjente cammina o corre dopu à u travagliu. Vincite o perde, tenite note. "Misura u vostru prugressu ogni ghjornu", dice Neuhauser, "è mette i risultati in forma di carta o grafica. L'aiutu visuale sò utili ".
I dati chì riunite vi faranu ancu cunnosce e vostre variazioni normali. Pudete esse più attivu in certi ghjorni di u ciclu menstruale, per esempiu, o pudete sempre guadagnà 2 sterline quandu passate a fine di settimana cù certi amichi. "A raccolta di dati ùn hè micca solu di tene traccia di u vostru pesu", dice Norman. "Si tratta di seguità u prucessu chì tocca u vostru pesu".
Passu 5: Identificà e barriere
"Ci saranu crisi, influenze esterne, volte chì avete da manghjà i cookies di a nanna", dice Neuhauser. Avarete ghjorni quandu ùn puderete micca esercità è ghjorni quandu sarete tentatu da i pasti di vacanze, è perchè seguite u vostru prugressu, puderete rilevà quali eventi causanu in realtà un aumento di peso.
"L'evidenza schiacciante da parechji spazii, cumprese a ricerca di l'abusu di sustanzi, mostra chì e situazioni provocanu ricadute", dice Alemi. "Bisogna à scopre chì situazione vi facenu turnà à l'anziane abitudini". Una volta chì site cuscente chì travaglià tardi vi face troppu stancu per esercità, per esempiu, pudete pruvà strategie per lascià u travagliu à tempu. Se soffiate a vostra dieta sana è equilibrata perchè manghjate cù l'amichi chì ordinanu sempre troppu, pruvate à riceve da asportà in casa vostra è assicuratevi di urdinà cibi sani.
Passu 6: Custruisce una squadra di supportu
Alcune persone perdenu pesu cù l'aiutu di un amicu di dieta, ma per a migliore possibilità di successu, avete bisognu di u sustegnu di e persone chì e decisioni influenzeranu i vostri sforzi.
"Quandu fate cambiamenti in tuttu u sistema, e vostre azzioni afectanu assai persone", dice Alemi. "Se avete intenzione di perde u pesu cambiendu i vostri shopping alimentari, abitudini di cucina è strategia per una dieta sana è equilibrata, allora tutti in casa seranu affettati. Hè megliu à impegnalli da u principiu."
Cuminciate educendu questi amichi è membri di a famiglia nantu à a perdita di pesu in generale (cumpresu chì cambiamenti di stile di vita sò necessarii) è i vostri obiettivi in particulare in quantu à una perdita di pesu sana, dopu implicateli in i vostri esperimenti quotidiani. "Tuttu u gruppu hà bisognu d'accunsentà per invià à i dati", dice Alemi. Cume i risultati di i vostri cambiamenti venenu, cumprese novi abitudini più sani, sparte cù u gruppu.
Dopu tuttu, quandu avete finalmente risolvutu u vostru prublema di pesu, queste persone sò quelle chì vi aiutanu à celebrà u vostru successu. Puderanu ancu ringrazialli per aiutalli.