L'ultimu Allenamentu Inferiore-Abs da Emily Skye
Cuntenutu
Eccu a cosa di travaglià i vostri abs: avete bisognu di mischjà. Hè per quessa chì a furmatrice Emily Skye (@emilyskyefit), hà messu inseme questu allenamentu epicu chì ti farà cullà, scendere, entrà, uscì è di latu per colpisce ogni angulu di u vostru core.
ICYMI, Emily hè un Reebok Global Ambassador, creatore di u F.I.T. guide, è l'ultime media suciale fitpsiraiton-ùn hà micca paura di diventà cumpletamente reale (in particulare in Snapchat), ancu ammettendu chì guadagnà 28 sterline a fessi più felice chè mai. Accoppiate questu allenamentu ab cù u so allenamentu kettlebell per un culo migliore o questi cinque movimenti HIIT chì pudete fà in ogni locu, è sì sicuru di sente a brusgiata.
Cumu Funziona: Pigliate un tappettu (se site nantu à un pavimentu duru) è fate da 10 à 15 ripetizioni di ogni muvimentu per 2 à 3 serie (dipende da quantu vulete travaglià). Ùn vi scurdate di includere pause di ballu è scuzzulate a vostra faccia più stupida "ow" mid-set, à a Emily. (Basta scorri à traversu u so IG per vede ciò chì significhemu.)
Gamba Inferiore
A. Sdraiate a faccia in terra cù e mani daretu à a testa, i pedi chì si estendenu drittu versu u tettu. Preme torna in terra, trascinendu l'ombelico versu a spina.
B. Calà e gambe dritte versu a terra. Fermate una volta prima chì a parte bassa di a schiena cummencia à sollevassi da a terra.
C. Tira i ghjinochje è estende e gambe versu u tettu per vultà à a pusizione di partenza.
Torsione in V-Up
A. Siate cù e gambe allargate è e mani piatte nantu à u pianu ligeramente daretu à i fianchi. Tuck pelvis, impegnà u core, è appoghjate ligeramente in daretu per alzà e gammi per saltà da a terra.
B. Tira i ghjinochje è u torsu in è à a manca, poi stende à a pusizione di partenza.
C. Tira i ghjinochje è u torsu in è à a diritta, poi stende à a pusizione di partenza.
Cavalletta
A. Cumincià in una pusizione alta plancia.
B. Stringhjendu i glutei è mantenendu a testa neutrale, tirate u pede dirittu in avanti per toccà u stinone dirittu à u polsu sinistro.
C. Riturnà à a tavula alta, poi ripetite da l'altra parte. Continuate rapidamente alternendu i lati, mantenendu i fianchi stabili è alluntanendu si da a terra cù e mani.
Rotazione di u tavulu
A. Cumincià in una pusizione alta plancia.
B. Turnate à manca, equilibratu à manu manca è fora di u pede sinu in una tavula laterale.
C. Riturnà à a tavula alta, poi ripetite nantu à u situ oppostu. Cuntinuà a rotazione avanti è avanti à ogni latu, movendu attraversu tavola alta.
Burpee mudificatu
A. Stà cù i pedi più larghi di a larghezza di l'anca.
B. Squat down to place palms flat on floor tra i pedi, poi hop pedi torna à alta tavola.
C. Immediatamente saltate i pedi fora di e mani in una pusizione bassa squat, è stand, impegnendu u core in cima.