7 cunsiglii per cuntrullà l'ansietà è a nervusità
Cuntenutu
- 1. Cambia a vostra attitudine
- 2. Rispettate e vostre limitazioni
- 3. Piglia un soffiu prufondu è calmu
- 4. Pensate pusitivu
- 5. Valutazione di u presente
- 6. Identificate e cause di l'ansietà
- 7. Fà un'attività
L'ansietà pò generà sintomi fisichi è psiculogichi, cum'è un sintimu cortu di fiatu, strettezza in u pettu, tremori o penseri negativi, per esempiu, chì ponu cundiziunà a vita quotidiana di a persona è aumentà u risicu di cuntrae malatie.
Amparate 7 cunsiglii chì ponu aiutà à cuntrullà l'ansietà è a nervosità è avè una vita megliu è più completa:
1. Cambia a vostra attitudine
Una di e cose chì ponu aiutà à riduce l'ansietà hè di cambià l'attitudine versu u prublema. Per questu, a persona deve pruvà à scopre ciò chì causa l'ansietà, capisce s'ellu ci hè una soluzione è risolve a più prestu.
Se a persona ùn pò micca risolve u prublema, deve capisce chì esse ansiosu ùn migliurà micca a situazione è dunque deve pruvà à cambià a so attitudine è rilassassi u più pussibule.
2. Rispettate e vostre limitazioni
Ci sò e persone chì sentenu assai ansietà, ma soffrenu solu cù prublemi, ciò chì li face isolà, chì pò fà cresce a suffrenza.
Una attitudine chì pò aiutà à superà stu sintimu hè di dumandà l'aiutu di l'amichi, a famiglia o ancu un psicologu, chì pò aiutà a persona à esse più calma.
3. Piglia un soffiu prufondu è calmu
Quandu una persona hè assai ansiosa o durante un attaccu d'ansietà, hè cumunu di sperimentà una sensazione di mancanza di respiro è di strettezza in u pettu, chì sò sintomi chì ponu diventà assai scomodi.
In questi casi, a persona deve respira prufonda è cun calma, cum'è s'ellu respirassi in u so ventre. Inoltre, un'altra cosa chì pò aiutà hè di chjude l'ochji è imaginatevi in un locu piacevule, cum'è in una spiaggia, imaginendu u mare cù onde sempre più lente.
4. Pensate pusitivu
Spessu, l'ansietà nasce per via di penseri negativi o autodistruttivi, chì sò qualchì volta intensificati da a persona stessa.
Un suggerimentu chì pò aiutà à cuntrullà questi penseri, hè di vede u latu pusitivu di i prublemi chì portanu à menu boni sentimenti. Inoltre, una cosa chì pò aiutà hè di ricurdà tuttu ciò chì hè pusitivu chì accade in a vita d'ogni ghjornu è di praticà a gratitudine. Amparate à praticà a gratitudine è scopre u so putere.
5. Valutazione di u presente
Spessu, a ghjente si sente ansiosa di pensà assai à l'avvene, chì genera paure, pruvucendu li à soffre in anticipazione. Per circundà sta situazione, a persona deve valurizà è campà u presente, evitendu di pensà troppu à l'avvene.
Se l'ansietà hè causata da u passatu, nunda pò esse fattu per cambialu è dunque, si deve evità d'investisce assai tempu pensendu à cose chì sò già accadute è chì ùn ponu più esse cambiate.
6. Identificate e cause di l'ansietà
Generalmente, l'ansietà ùn sorge micca senza ragione è, dunque, identificà e cause radiche o ciò chì provoca tristezza, pò aiutà a persona à tene li luntanu.
Inoltre, quandu si presentanu penseri chì a persona hà identificatu cum'è causendu tristezza è ansietà, a persona puderà alluntanà più facilmente.
7. Fà un'attività
Praticà un'attività hè un ottimu modu per distrarre si da i prublemi chì causanu ansietà, campà à u presente è tene a mente focalizzata nantu à un obiettivu.
A pratica regulare di l'attività fisica à bassu impattu cum'è u camminu, u ciclismu o a natazione sò ottime armi per trattà l'ansietà. Dunque, hè raccomandatu chì a persona ansiosa faci esercizii ogni ghjornu è, durante l'esercizii, avè penseri relativi à a so attività fisica o à altri penseri pusitivi.
Occupà a mente cù qualcosa chì hè piacevule è utile hè ancu un ottimu modu per cuntrullà l'ansietà. Eccu cumu l'alimentu pò aiutà:
Sì, ancu quandu seguita tutte ste linee guida, a persona continua à manifestà sintomi d'ansietà, cume dolore di stomacu, mal di testa, nausea, vertigini, paura è sempre pensendu à a stessa situazione, in modu dannosu, si consiglia una cunsultazione cù un psicologu o psichiatra, perchè ponu aiutà a persona per mezu di a terapia o indicà medicazione per luttà contr'à l'ansietà è a depressione.