Truvà a forma fisica mi hà purtatu da u bordu di u suicidiu

Cuntenutu
Depressu è ansiosu, aghju guardatu per a finestra di a mo casa in New Jersey à tutte e persone chì si muvianu felici per a so vita. Mi dumandu cumu era diventatu prigiuneru in a mo propria casa. Cumu eru ghjuntu in questu locu bughju? Cumu a mo vita era andata tantu luntanu da i rail? È cumu puderia finisce tuttu ?
Hè vera. Aviu ghjuntu à un puntu induve mi sentu cusì disperatu chì stava ancu cuntemplà u suicidiu - più spessu di ciò chì mi piacerebbe ammette. I penseri mi strinsenu. Ciò chì hà cuminciatu cum'è qualchì pensamentu scuru si hè trasformatu pianu pianu in una bughjura schiacciante chì hà pigliatu tutta a mo mente. Tuttu ciò chì pudia pensà era quantu mi odiava mè stessu è a mo vita. E quantu vulia chì tuttu finisci. Ùn aghju vistu alcuna altra scappata da a tristezza è u dulore.
A mo depressione hà cuminciatu cù prublemi maritali. Quandu u mo ex-maritu è aghju scontru per a prima volta, e cose eranu una storia d'amore perfetta. U nostru ghjornu di e nozze hè statu unu di i ghjorni più felici di a mo vita è pensu chì era solu l'iniziu di una longa è bella vita inseme. Ùn aghju micca pensatu chì eramu perfetti, sicuru, ma aghju pensatu chì avariamu da passà inseme. I cracks cuminciaru à vede quasi subitu. Ùn era micca tantu chì avemu avutu prublemi - tutte e coppie anu luttate, nò? - era cumu avemu trattatu cun elli. O, piuttostu, cumu noi ùn hà micca trattà cun elli. Invece di parlà e cose è di andà avanti, simu solu spazzatu tuttu sottu u tappettu è fendu finta chì nunda ùn falla. (Eccu trè conversazioni chì duvete avè prima di dì "Sò.")
Finalmente, a mansa di prublemi sottu u tappettu hè diventata cusì grande chì hè diventata una muntagna.
Quandu i mesi passavanu è a tensione aumentava, aghju cuminciatu à sentu off. U rumore biancu m'hà riempitu a mente, ùn pudia micca fucalizza, è ùn vulia micca lascià a mo casa o fà cose chì mi piaceva. Ùn aghju capitu chì eru depressu. À l'epica, tuttu ciò chì pudia pensà era chì m'annegava è nimu a pudia vede. Se u mo ex-maritu hà nutatu u mo slide in a tristezza, ùn l'hà micca dettu (par per u cursu in a nostra rilazioni) è ùn m'hà micca aiutatu. Mi sentu completamente persu è solu. Questu era quandu i pinsamenti suicidi cuminciaru.
Eppuru, ancu se e cose si sentianu cusì orribili, eru decisu à pruvà à salvà u mo matrimoniu. U divorziu ùn era micca qualcosa chì vulia ancu cunsiderà. Aghju decisu, attraversu a mo nebbia di depressione, chì u veru prublema era chì ùn eru micca abbastanza bonu per ellu. Forse, aghju pensatu, se mi fui in forma è bella mi viderebbe in un modu diversu, in u modu in cui mi guardava, è u romanzu tornerà. Ùn avia mai statu assai in fitness prima è ùn era micca sicuru da induve principià. Tuttu ciò chì sapia era chì ùn vulia ancu affruntà a ghjente. Allora aghju cuminciatu à esercità è à fà allenamenti in casa cù una app nantu à u mo telefunu.
Ùn hà micca travagliatu - almenu micca in u modu chì avia uriginariamente pianificatu. Sò diventatu più in forma è più forte, ma u mo maritu hè statu luntanu. Ma mentre ùn l'hà micca aiutatu à mi amassi di più, mentre aghju continuatu à travaglià, aghju cuminciatu lentamente à capisce chì era aiutatu. mè amà eiu stessu. A mo autoestima era inesistente dapoi anni. Ma più aghju travagliatu, più aghju cuminciatu à vede piccule scintillie di u vechju me.
À a fine, aghju travagliatu u curaghju di pruvà qualcosa fora di a mo casa - una classe di fitness di pole dance. Era qualcosa chì avia sempre parutu divertente per mè è si hè rivelatu un sbagliu (eccu perchè duvete pruvà ancu unu). Aghju cuminciatu à assistisce à e classi parechje volte à settimana. Ma ci era ancu una parte di quessa chì aghju avutu un mumentu duru: i specchi da u pianu à u soffiu. Odiava di circà in elli. Odiò tuttu ciò chì riguardu à mè, fora è in. Eru sempre fermu in a presa di a mo depressione. Ma pocu à pocu aghju fattu prugressu.
Dopu à circa sei mesi, u mo istruttore si hè avvicinatu di mè è mi hà dettu chì eru veramente bravu à u polu è devu cunsiderà di diventà maestru. Eru paviatu. Ma mentre ci pensava, aghju capitu chì hà vistu qualcosa di speciale in mè chì ùn aghju micca - è chì valeva a pena perseguite.

Allora mi sò furmatu in pole fitness è diventatu un maestru, scupreru chì aghju una vera passione, micca solu per quellu tipu di allenamentu, ma per u fitness in generale. Aghju amatu insignà à e persone è ispiralli è acclasciali in i so propri viaghji. Aghju amatu a sfida di pruvà cose nove.Ma sopratuttu aghju amatu cumu un bon sudore hà spintu u rumore in u mo cervellu è m'hà aiutatu à truvà un mumentu di chiarezza è di pace in quella chì era diventata una vita assai tumultuosa. Mentre stava insegnendu, ùn aghju micca da preoccupassi per u mo matrimoniu in fallimentu o per qualsiasi altra cosa. Nunda ùn era cambiatu in casa - in fattu, e cose s'eranu peghju ancu trà u mo maritu è eiu - eppuru in palestra mi sentia empowered, forte, è ancu felice.
Pocu pocu dopu, aghju decisu di ottene a mo furmazione persunale è e certificazioni di fitness di gruppu per pudè insignà più classi, cum'è kickboxing è barre. In a mo classa di certificazione di furmazione persunale aghju scontru à Maryelizabeth, un spitfire di una donna chì hè diventata prestu unu di i mo amici più stretti. Avemu decisu di apre The Underground Trainers, un studiu di furmazione persunale in Rutherford, NJ, inseme. In ghjiru à u stessu tempu, u mo maritu è eiu avemu separatu ufficialmente.

Ancu s'ellu era devastatu da u mo matrimoniu, i mo ghjorni longu, scuri è solitarii eranu pieni di scopu è luce. Avia trovu a mo chjama è era per aiutà l'altri. Cum'è qualchissia chì hà luttatu personalmente cù a depressione, aghju trovu chì aghju avutu u talentu di ricunnosce a tristezza in altri, ancu quandu cercavanu di piattàla daretu à una facciata felice, cum'è l'aghju sempre avutu. Questa capacità di empatizà m'hà fattu un entrenatore megliu. Puderia capisce chì a forma fisica era circa assai più cà un semplice allenamentu. Si trattava di salvà a vostra vita. (Eccu 13 benefizii mentali pruvati di l'eserciziu.) Avemu ancu decisu di fà u nostru mottu cummerciale "A vita hè dura ma sì ancu tù" per ghjunghje à l'altri chì puderebbenu esse in circustanze altrettantu difficili.

In nuvembre 2016, u mo divorziu hè statu finalizatu, chjudendu quellu capitulu infelice di a mo vita. E mentre ùn diceraghju mai chì sò "guaritu" da a mo depressione, hè soprattuttu diminuitu. Issi ghjorni, sò felice più spessu chè ùn sò micca. Sò ghjuntu finu à quì, ùn possu guasi ricunnosce a donna chì uni pochi d'anni fà pensava à tumbà si. Recentemente aghju decisu di commemorare u mo viaghju di ritornu da u bordu cù un tatuatu. Aghju avutu a parolla "surrisu" scritta in script, rimpiazzendu u "i" cù un ";". U puntu è virgola rappresenta Project Semicolon, un prughjettu internaziunale di sensibilizazione à a salute mentale chì hà per scopu di riduce l'incidenti di suicidiu è aiutà quelli chì luttanu cù e malatie mentali. Aghju pigliatu a parolla "surrisu" per ramintà mi chì ci hè sempre un mutivu di surrisu ogni ghjornu, basta à circallu. È oghje, sti mutivi ùn sò micca cusì difficili di truvà.