Cume Lavà Frutta è Verdura: Una Guida Completa
Cuntenutu
- Perchè duvete lavà i prudutti freschi
- Metodi di pulizia di i migliori prudutti
- Cumu lavà frutti è ligumi cù acqua
- U fondu
- Cumu Tagliate Frutti è Veggies
I frutti è ligumi freschi sò un modu sanu per incorpore vitamine, minerali, fibre è antioxidanti in a vostra dieta.
Prima di manghjà frutti è ligumi freschi, hè stata dapoi assai tempu una raccomandazione di risciacqualli bè cù acqua per caccià i residui indesiderati da e so superfici.
Tuttavia, datu a pandemia COVID-19, sò stati circulati parechji tituli chì incuraghjenu modi più abrasivi di lavà i prudutti freschi prima di manghjalli, fendu chì certe persone si dumandinu se l'acqua hè abbastanza.
Questu articulu rivede e pratiche megliu per lavà vari frutti è ligumi freschi prima di manghjalli, è ancu metudi chì ùn sò micca raccomandati.
Perchè duvete lavà i prudutti freschi
Pandemia glubale o micca, lavà currettamente frutti è ligumi freschi hè una bona abitudine da praticà per minimizà l'ingestione di residui è germi potenzialmente dannosi.
I prudutti freschi sò trattati da numerose persone prima di cumprà in u supermercatu o in u mercatu agriculu. Hè megliu à suppone chì micca tutte e mani chì anu toccu i prudutti freschi sò stati puliti.
Cù tutte e persone chì si movenu in permanenza per questi ambienti, hè ancu sicuru di suppone chì gran parte di i prudutti freschi chì cumprate sò stati tossiti, starnutiti, è anu rispiratu ancu.
Lavà adeguatamente frutti è ligumi freschi prima di manghjalli pò riduce significativamente i residui chì ponu esse lasciati nantu à elli durante u so viaghju versu a vostra cucina.
RiassuntuLavà frutti è ligumi freschi hè un modu pruvatu per caccià i germi è i residui indesiderati da e so superfici prima di manghjalli.
Metodi di pulizia di i migliori prudutti
Mentre u lavatu di i prudutti freschi cù l'acqua hè statu longu u metudu tradiziunale di preparà frutti è ligumi prima di cunsumallu, a pandemia attuale hà parechje persone chì si dumandanu se questu hè abbastanza per pulì veramente.
Alcune persone anu sustinutu l'usu di u sapone, l'acitu, u suchju di limonu, o ancu detergenti cummerciali cum'è candeghju cum'è misura aghjunta.
Tuttavia, esperti in salute è sicurezza alimentaria, cumpresu l'Alimentazione è Drug Administration (FDA) è Centri per u Cuntrollu di e Malatie (CDC), urganizanu fermamente i cunsumatori di ùn piglià stu cunsigliu è di stà cun acqua chjara (,).
L'usu di tali sostanze pò pone altri periculi per a salute, è ùn sò micca necessarii per caccià i residui i più dannosi da i prudutti. L'ingestione di chimichi di pulizia cummerciali cum'è a candeggina pò esse letale è ùn deve mai esse aduprata per pulisce l'alimentu.
Inoltre, e sostanze cum'è u suchju di limonu, l'acitu, è i lavati di prudutti ùn sò micca dimustrati per esse più efficaci à a pulizia di i prudutti chè l'acqua pianura - è ponu ancu lascià depositi addiziunali nantu à l'alimentu ().
Mentre alcune ricerche anu suggeritu chì aduprà acqua elettrolizzata neutra o un bagnu di bicarbonu di soda pò esse ancu più efficace per eliminà certe sostanze, u cunsensu continua à esse chì l'acqua fresca di u rubinetto hè sufficiente in a maiò parte di i casi (,,).
Riassuntu
U megliu modu per lavà i prudutti freschi prima di manghjalli hè cun acqua fresca. L'utilizazione di altre sostanze hè largamente inutile. Inoltre ùn sò spessu micca efficaci quant'è l'acqua è un attritu delicatu. I pulitori commerciali ùn devenu mai esse aduprati nantu à l'alimentu.
Cumu lavà frutti è ligumi cù acqua
Lavà frutti è ligumi freschi in acqua fresca prima di manghjalli hè una bona pratica quandu si tratta d'igiene sanitaria è di sicurezza alimentare.
Nutate bè chì i prudutti freschi ùn devenu micca esse lavati finu à ghjustu prima di esse pronti à manghjà. Lavà frutti è ligumi prima di cunservalli pò creà un ambiente induve a crescita batterica hè più probabile.
Prima di cumincià à lavà i prudutti freschi, lavate bè e mani cù acqua è sapone. Assicuratevi chì tutti l'utensili, i lavamani, è e superfici chì state aduprendu per preparà i vostri prudutti sò ancu puliti accuratamente prima.
Cuminciate caccendu tutte e zone maculate o visibilmente marcite di prudutti freschi. Sè vo manighjate un fruttu o una verdura chì serà sbuchjata, cum'è un aranciu, lavatelu prima di sbuchjelu per impedisce chì qualsiasi batteria superficiale entri in carne.
I metudi generali per lavà i prudutti sò i seguenti ():
- Prudutti fermi. I frutti cù pelli più ferme cum'è mele, limoni è pere, è ancu legumi di radice cum'è patate, carote è rape, ponu prufittà di esse spazzolati cù una setola pulita è dolce per eliminà megliu i residui da i so pori.
- Verdi frondosi. Spinaci, lattuga, bietole, porri è verdure crucifere cum'è cavoletti di Bruxelles è bok choy duveranu esse rimossi u so stratu u più esterno, po esse immersi in una ciotola d'acqua fresca, swished, sgocciolati, è lavati cù acqua fresca.
- Prudutti delicati. Bacche, funghi, è altri tippi di prudutti chì sò più propensi à sfondassi ponu esse puliti cun un flussu stabile d'acqua è un attritu delicatu aduprendu e dite per rimuovere u granu.
Una volta chì avete risciacquatu bè i vostri prudutti, asciugateli cù una carta pulita o un asciugamanu di stoffa. Prudutti più fragili ponu esse disposti nantu à u asciugamanu è pattinati dolcemente o rotolati intornu per asciugarli senza danneghje li.
Prima di cunsumà i vostri frutti è ligumi, seguitate i passi semplici sopra per minimizà a quantità di germi è sostanze chì ponu esse annantu à elli.
RiassuntuA maiò parte di i frutti è di e verdure fresche ponu esse strofinate cù delicatezza sottu à acqua currente fredda (aduprendu una spazzola dolce è pulita per quelli cù pelli più ferme) è poi asciugate. Pò aiutà à impregnassi, scurrà è risciacquà prudutti chì anu più strati intrappulanti.
U fondu
Praticà una bona igiene alimentaria hè una abitudine di salute impurtante. Lavà i prudutti freschi aiuta à minimizà i germi di a superficia è i residui chì puderianu ammalà.
E paure recenti durante a pandemia COVID-19 anu causatu parechje persone à dumandassi se metodi di lavaggiu più aggressivi, cume l'usu di sapone o detergenti commerciali nantu à i prudutti freschi, sò megliu.
I prufessiunali di a salute accunsenu chì questu ùn hè micca cunsigliatu o necessariu - è puderia ancu esse periculosu. A maiò parte di i frutti è di e verdure ponu esse abbastanza pulite cù acqua fresca è una frezione leggera ghjustu prima di manghjalli.
I prudutti chì anu più strati è a superficia ponu esse lavati più accuratamente da swishing in una ciotola d'acqua fresca per eliminà e particelle di terra.
I frutti è ligumi freschi offrenu una quantità di nutrienti sani è devenu cuntinuà à esse manghjati, finu à chì i metudi di pulizia sicuri sò praticati.