#ShareTheMicNowMed mette in risaltu i Medici Femminili Neri
Cuntenutu
- Ayana Jordan, MD, Ph.D. è Arghavan Salles, MD, Ph.D.
- Fatima Cody Stanford, M.D. è Julie Silver, M.D.
- Rebekah Fenton, M.D. è Lucy Kalanithi, M.D.
- Rivista per
A principiu di u mese, cum'è parte di a campagna #ShareTheMicNow, e donne bianche anu datu i so manichi di Instagram à e donne nere influenti per pudè sparte u so travagliu cù un novu publicu. Questa settimana, un spinoff chjamatu #ShareTheMicNowMed hà purtatu una iniziativa simile à i feed Twitter.
Lunedì, e donne mediche nere piglianu i conti Twitter di e donne chì ùn sò micca nere per aiutà à amplificà e so piattaforme.
#ShareTheMicNowMed hè statu urganizatu da Arghavan Salles, MD, Ph.D., chirurgu bariatricu è eruditu in residenza à a Stanford University School of Medicine. Dieci medichi neri cù una varietà di specialità - cumpresa a psichiatria, l'assistenza primaria, a chirurgia neuroplastica è più - anu pigliatu "u mic" per parlà di prublemi di razza in medicina chì meritanu piattaforme più grande.
Ùn hè micca difficiule di indovinà perchè i medichi vulianu purtà u cuncettu di #ShareTheMicNow à u so campu. A percentuale di medici in i Stati Uniti chì sò neri hè estremamente bassu: solu u 5 per centu di i medici attivi in i Stati Uniti in 2018 identificati cum'è neri, secondu e statistiche da l'Associazione di Collegi Medici Americani. Inoltre, a ricerca suggerisce chì questa lacuna pò influenzà negativamente i risultati di a salute di i pazienti neri. Per esempiu, un studiu suggerisce chì l'omi neri tendenu à optà per più servizii preventivi (leghjite: screenings di salute di rutina, cuntrolli è cunsiglii) quandu vedenu un duttore Negru cà un duttore micca Neru. (In cunnessione: L'infermiere marchjanu cù i manifestanti di a vita nera è chì furniscenu cura di primi aiuti)
Durante a so ripresa Twitter di #ShareTheMicNowMed, parechji medici anu signalatu a mancanza di duttori neri di u paese, è ancu ciò chì deve esse fattu per cambià sta disparità. Per dà una idea di ciò chì anu discuttu, eccu un campionamentu di l'incontru è cunvosi chì sò stati da #ShareTheMicNowMed:
Ayana Jordan, MD, Ph.D. è Arghavan Salles, MD, Ph.D.
Ayana Jordan, M.D., Ph.D. hè un psichiatra dipendente è assistente prufessore di psichiatria à a Yale School of Medicine. Durante a so participazione à #ShareTheMicNowMed, hà spartutu un filu nantu à u tema di decostruisce u razzismu in l'accademia. Alcune di e so suggestioni: "nominà i docenti di u BIPOC à i cumitati di tenura" è mette un finanzamentu per "seminarii di annullamentu-razzismu per tutti i docenti, cumprese i facultà volontarii". (Correlatu: Risorse di Salute Mentale Accessibile è Supportive per Black Womxn)
Dr.Jordan hà ancu ritruvatu i posti incuraghjendu a destigmatizazione di u trattamentu di a dipendenza. À fiancu à un retweet di un postu chì chjamava i ghjurnalisti à cessà di intervistare i funzionari di l'infurzatori di a lege nantu à l'overdosi di fentanil, hà scrittu: "Se vulemu veramente destigmatizà u trattamentu per l'addiction, AMU [per] decriminalize l'usu di droghe. fentanyl? Saria appruvatu per l'ipertensione? Diabete? "
Fatima Cody Stanford, M.D. è Julie Silver, M.D.
Un altru duttore chì hà participatu à #ShareTheMicNowMed, Fatima Cody Stanford, MD, hè un duttore di medicina di l'obesità è scientist in Massachusetts General Hospital è Harvard Medical School. Puderete ricunnosce la da una storia ch'ella hà spartutu annantu à un tempu chì hà sperimentatu preghjudiziu razziale chì hè diventatu virale in 2018. Aiutava un passageru chì mostrava segni di angoscia in un volu Delta, è i servitori di volu anu dumandatu ripetutamente se era in realtà un duttore, ancu dopu ch'ella li hà mustratu e so credenziali.
Durante a so carriera, u duttore Stanford hà rimarcatu una lacuna salariale trà e donne nere è e donne bianche - una disparità ch'ella hà messu in risaltu in a so ripresa #SharetheMicNowMed. "Questu hè cusì veru!" hà scrittu accantu à un retweet nantu à u difettu di paga. "@fstanfordmd hà sperimentatu chì #unequalpay hè standard se site una donna nera in medicina malgradu qualificazioni significative."
U duttore Stanford hà ancu spartutu una petizione chjamendu à rinumà una sucietà di a Harvard Medical School chjamata dopu à Oliver Wendell Holmes, Sr (un medicu chì u so cummentariu suciale prumove spessu "a viulenza versu i populi neri è indigeni", secondu a petizione). "Cum'è membru di a facultà @harvardmed, hè impurtante nutà chì duvemu avè società chì riflettinu a diversità di a pupulazione", hà scrittu u duttore Stanford.
Rebekah Fenton, M.D. è Lucy Kalanithi, M.D.
#ShareTheMicNowMed hà ancu inclusu Rebekah Fenton, MD, un cumpagnu di medicina in l'Hospital di i zitelli Ann & Robert H. Lurie di Chicago. Durante a so presa di Twitter, hà parlatu di l'impurtanza di smuntà u razzisimu di u sistema in l'educazione. "Parechji dicenu," u sistema hè rottu ", ma i sistemi, cumpresa l'educazione medica, sò stati cuncipiti cusì", hà scrittu in un filu. "Ogni sistema hè cuncepitu per dà i risultati chì uttene. Ùn hè micca un accidente chì a prima donna nera medica hè ghjunta 15 ANNI dopu a prima donna bianca." (Cunnessu: Strumenti per Aiutavvi à Scuprite u Bias Implicitu-Plus, Ciò chì Significa In realtà)
Dr.Fenton hà ancu pigliatu un pocu di tempu per parlà di u muvimentu Black Lives Matter è, specificamente, di a so sperienza travagliendu à fiancu à i studienti per caccià a pulizza di e scole. "Parlemu di difesa! #BlackLivesMatter hà purtatu l'attenzione naziunale à i bisogni", hà tweetatu. "Amu cumu @RheaBoydMD dice chì l'equità hè u standard minimu; ci vole à amà a ghjente Nera. Per mè quellu amore mi pare avucà per #policefreeschools in Chicago".
Hà sparte ancu un ligame à a Mediu articulu ch'ella hà scrittu perchè ella è altri prestatori sanitarii neri si sentenu spessu invisibili à u travagliu. "I nostri spicialità sò interrugati. A nostra cumpetenza hè denegata. Ci hè dettu chì i nostri punti di forza ùn sò micca valutati è i nostri sforzi ùn sò micca allinati cù" priorità attuali ", hà scrittu in u pezzu. "Ci hè previstu di cunfurmassi à una cultura chì hè stata creata assai prima chì e nostre richieste di fassi entre fussinu intese".