Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Cucitura del corsetto nuziale.
Video: Cucitura del corsetto nuziale.

Cuntenutu

Mi chjamu Maura, è sò un addictivu. A mo sustanza di scelta ùn hè micca cusì periculosa cum'è l'eroina o a cocaina. Innò, u mo abitudine hè ... burro d'arachide. Mi sentu tremulu è fora di sorte ogni matina finu à ottene a mo riparazione, idealmente nantu à pane tostatu di granu integrale cù marmellata di mirtilli. In l'urgenza, però, l'aghju spoon direttamente da u vasu.

Ma ci hè più di questu. Vede, possu diventà un pocu pazzu per quessa quandu u mo appetitu hè fora di cuntrollu. U mo ultimu amicu hà cuminciatu à chjamà mi un addevu PB dopu avè assistitu à alcuni di i mo cumpurtamenti peculiari: Mantene un stash di micca menu di trè cuntenitori in u mo armariu - backups per quandu finiscu quellu in u frigorifero.(Psst ... eccu perchè ghjè una gattiva idea di paragunà l'abitudini alimentarii di i vostri amichi cù i vostri.) Mi sò presentatu per u mo primu weekend in u so appartamentu cù Trader Joe's Creamy and Salted in u mo saccu di notte. È aghju appiccicatu un vasettu in a guantera prima di parte per u nostru primu viaghju stradale. "Chì dà?" Dumandò. Li aghju dettu ch'e aghju avutu un collasso se mai scappassi. "Avete addicted!" hà ribattitu. mi riri; ùn era micca un pocu estremu? A matina dopu, aghju aspittatu finu à ch'ellu era in a duscia prima di scavà ancu un altru containeru di PB fora di i mo bagaglii è furtificà uni pochi cucchiai. (Assuciatu: Tuttu u vostru bisognu à sapè di Butters di Nut)


U mo ex era nantu à qualcosa. Una ricerca sorprendente hà trovu chì u modu in cui certe persone rispondenu à l'alimentu hè assai simile à u modu in cui i tossicodipendenti reagiscenu à e droghe chì sò ingannati. Inoltre, un numeru di sperti crede chì u livellu di l'addiction alimentaria in i Stati Uniti pò esse epidemicu.

"L'alimentazione eccessiva è l'obesità uccidenu almenu 300.000 americani ogni annu per via di malatie cum'è u diabete, e malatie cardiache è u cancheru", dice Mark Gold, M.D., l'autore di Alimentazione è Dipendenza: Un Manuale Integrale. "Mentre nimu ùn sà esattamente quante di queste persone puderanu esse addicted food, stimu chì hè a mità di u totale".

L'epidemia di l'eccessivu

E donne ponu esse à u più grande risicu: 85 per centu di quelli chì si uniscenu à Overeaters Anonymous sò femine. "Molti di i nostri membri diceranu chì sò ossessionati da l'alimentariu è chì pensanu constantemente à ciò chì avaranu dopu", dice Naomi Lippel, direttore generale di l'urganizazione. "Parlanu ancu di manghjà finu à ch'elli sò in una nebbia-finu à ch'elli sianu essenzialmente intossicati".


Una ricerca stupefacente hà trovu chì u modu in cui certe persone rispondenu à l'alimentu hè assai simile à u modu chì l'abusatori di sostanze reagiscenu à e droghe chì sò agganciati.

Pigliate Angela Wichmann di Miami, chì abitava à manghjà troppu finu à ch'ella ùn pudia micca pensà drittu. "Puderia manghjà guasi tuttu di manera compulsiva", dice Angela, 42 anni, sviluppatore immubiliare chì pesava 180 chilò. "Aghju cumpratu cibu sputicu è manghjà in vittura o cunsumallu in casa in secretu. I mo preferiti eranu cose croccanti cum'è M&M o patatine fritte. Ancu i crackers farianu u truccu". Ella hà sempre sentitu vergogna è dispiace per via di u so appetitu fora di cuntrollu di u putere di a so vita.

"Eru imbarazzatu di ùn pudè cuntrullà me stessu. In a maiò parte di e mo zone di a mo vita, sò statu capace di uttene tuttu ciò chì aghju messu in mente - aghju un Ph.D., è aghju fattu una maratona. Calcia u mo U prublema di manghjà era un'altra storia interamente ", dice.

Questu hè u vostru cervellu nantu à l'alimentu

I sperti sò avà principiatu à capisce chì per e persone cum'è Angela, a compulsione di manghjà in eccessi principia in a testa, micca in u stomacu.


"Avemu scupertu chì anu anormalità in certi circuiti cerebrali chì sò simili à quelli di l'abusatori di sustanzi", dice Nora D. Volkow, MD, direttore di l'Istitutu Naziunale di Drug Abuse. Per esempiu, un studiu hà mostratu chì e persone obese morbose ponu, cum'è tossicodipendenti, avè menu recettori in u so cervellu per a dopamina, una chimica chì produce sentimenti di benessere è di soddisfazione. In u risultatu, l'addicti à l'alimentariu puderanu bisognu di più di una sperienza piacevule, cum'è a postre, per sentenu bè. Hanu ancu prublemi per resiste à e tentazioni. (Related: Cumu superà i cravings, secondu un espertu di perdita di pisu)

"Parechji parlanu di l'avidità di l'alimentu; di l'overdoing malgradu u fattu chì sanu quantu hè male per a so salute; di i sintomi di ritirata cum'è e mal di testa se cessanu di manghjà certe cose, cum'è dolci ricchi di zuccaru", dice Chris E. Stout, executive. direttore di pratiche è risultati in Timberline Knolls, un centru di trattamentu fora di Chicago chì aiuta e donne à superà i disordini alimentari. È cum'è un alcolicu, un tossicodipendente da l'alimentu farà tuttu per uttene una soluzione. "Avemu spessu intesu parlà di pazienti chì stashing cookies in i so scarpi, e so vitture, ancu in i travi di u so sotano", dice Stout.

Si scopre chì u rolu di u cervellu à a decisione di ciò chì è quantu manghjemu va al di là di ciò chì a maiò parte di i scienziati anu mai immaginatu. In un studiu rivoluzionariu in u Laboratoriu Naziunale Brookhaven di u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti, l'investigatore principale Gene-Jack Wang, MD, è a so squadra anu trovu chì quandu una persona obesa hè piena, diverse zone di u so cervellu, cumprese una regione chjamata ippocampu, reagiscenu in un modu chì hè sorprendentemente simile à ciò chì accade quandu un abusatore di sostanze hè mostratu in foto di parafernalia di droghe.

In un studiu rivoluzionariu in u Laboratoriu Naziunale Brookhaven di u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti, l'investigatore principale Gene-Jack Wang, MD, è a so squadra anu trovu chì quandu una persona obesa hè piena, diverse zone di u so cervellu, cumprese una regione chjamata ippocampu, reagiscenu in un modu chì hè sorprendentemente simile à ciò chì accade quandu un abusatore di sostanze hè mostratu in foto di parafernalia di droghe.

Questu hè significativu perchè l'ippocampu ùn hè micca solu incaricatu di i nostri risposti emotivi è di a memoria, ma ancu ghjucà un rolu in quantu manghjemu. Sicondu Wang, questu significa chì invece di dì à noi di manghjà solu quandu avemu a fame, i nostri cervelli facenu un calculu più cumplessu: tenenu in contu quantu stressati o grumpy simu, a dimensione di u nostru ultimu snack è quantu hè bonu. ci hà fattu sentu, è u cunfortu chì avemu avutu in u passatu da manghjà certi cibi. A prossima cosa chì sapete, una persona propensa à manghjà eccessivamente hè u lupu in un cartone di ghjacciu è un saccu di patatine.

Per Angela Wichmann, era un disordine emotivo chì hà purtatu à i so binges: "L'aghju fattu per inturbicà quandu e cose m'hà abbattutu, cum'è e relazioni, a scola, u travagliu, è a manera chì ùn puderebbe mai mantene u mo pesu fermu", dice. . (Scuprite u mitu # 1 nantu à l'alimentazione emotiva.) Dui anni fà, Angela s'hè unita à un gruppu di autoaiutu per i manghjatori eccessivi è hà persu circa 30 sterline; avà pesa 146. Amy Jones, 23 anni, di West Hollywood, California, dice chì a so voglia di manghjà era motivata da l'annoiu, a tensione è i penseri ossessivi. "Ùn pudia micca piantà di pensà à l'alimentu chì vulia finu à l'aghju manghjatu", spiega Amy, chì si cunsidereghja addicta à u furmagliu, i peperoni è u cheesecake - cibi chì a so mamma era strettamente pruibita quandu era un adulescente in sovrappeso.

Cume avemu accadutu à manghjà

I sperti dicenu chì a nostra vita frenetica, imballata pò incuragisce a dipendenza da l'alimentu. "L'Americani manghjanu raramente perchè anu fame", dice Gold. "Manghjanu per piacè, perchè volenu aumentà u so umore, o perchè sò stressati". U prublema hè, l'alimentazione hè cusì abbundante (ancu à l'uffiziu!) Chì l'overindulging diventa, bè, un pezzu di torta. "I Neandertaliani anu avutu a caccia per i so pasti, è in u prucessu si mantenenu in bona forma", spiega Gold. "Ma oghje," caccia "significa cunduce à a buttrega è indicà qualcosa in u casu di macelleria".

I signali mentali chì ci spingenu à cunsumà sò in leia cù quelli antichi istinti di sopravvivenza: U nostru cervellu dice à u nostru corpu di accumulà più carburante, in casu chì passerà un pocu prima di truvà u prossimu pastu. Quella voglia pò esse cusì putente chì per alcune persone tuttu ciò chì ci vole hè di vede un ristorante preferitu per mette in ballu, dice Gold. "Una volta chì u desideriu hè messu in opera, hè assai difficiule di suppressallu. I missaghji chì ricevenu u nostru cervellu dicenu:" Aghju avutu abbastanza "sò assai più debuli di quelli chì dicenu:" Manghja, manghja, manghja "."

È diciamu, u cibu hè diventatu più tentatore è di megliu gustu chè mai, ciò chì ci face vulè sempre di più. Gold dice chì hà vistu questu illustratu in u so laburatoriu. "Se un ratu riceve una ciotola piena di qualcosa savurosu è esoticu, cum'è a carne di Kobe, s'imbuttarà finu à ch'ellu ùn ne resta più, simile à ciò chì faria s'ellu ci fussi datu un dispenser pienu di cocaina. Ma serve. ellu una ciotola di vechju chjucu chjucu è ùn manghjerà chè quant'ellu ci vole per cuntinuà à corre nantu à a so rota d'eserciziu ".

I cibi ricchi di carboidrati è di grassu (pensate: patate fritte, biscotti è cicculata) sò quelli chì anu a più probabilità di furmà l'abitudine, ancu se i circadori ùn sanu ancu perchè. Una teoria hè chì questi cibi stimulanu i cravings perchè causanu spikes rapidi è drammatici in u zuccheru di sangue. In u listessu modu chì fumà a cocaina hè più addictive chè sniffing perchè porta a droga à u cervellu più veloce è l'effettu si sente più intensamente, certi esperti supponenu chì pudemu avè ingannatu à l'alimenti chì causanu cambiamenti veloci è potenti in i nostri corpi. (Next Up: Cumu Tagliate u Zucchero In 30 Ghjorni-Senza Diventà Crazy)

Avale avà, sè ùn site micca in sovrappesu, puderete pensà chì ùn avete micca da preoccupassi di qualcosa à fà cù un appetitu fora di cuntrollu. Sbagliatu. "Qualchissia di noi puderia diventà un manghjatore compulsivu", dice Volkow. "Ancu qualchissia chì u pesu hè sottu cuntrollatu puderia avè un prublema, ancu s'ella puderia micca capì grazia à un altu metabolismu".

Allora sò un tossicodipendente da u butiru di arachidi-o in periculu di diventà unu? "Avete da esse preoccupatu se una bona parte di u vostru ghjornu gira intornu à u vostru abitudine di l'alimentariu", dice Stout. "Se l'alimentu domina i vostri penseri, allora avete un prublema". Phew! Sicondu questi criteri, stò bè; Pensu à PB solu quandu mi svegliu. Allora chì hè in risicu? "Qualchissia chì mente nantu à a quantità di cibo chì manghja, ancu i picculi fibs, deve esse attentu", dice Stout. "Hè ancu un prublema s'ella piatta l'alimentu, s'ella manghja à spessu abbastanza per sentasi scomoda, s'ella si mette in modu regulare finu à u puntu induve a faci dorme male, o s'ella sente culpabilità o vergogna per manghjà."

Infine, se pruvate à superà l'abitudine alimentaria, pigliate core. "Una volta chì avete sviluppatu abitudini sani, si sente altrettantu bè di ùn manghjà troppu cum'è prima si sentia di fà la", dice Lisa Dorfman, R.D., dietista è pruprietariu di The Running Nutritionist.

A fame fora di cuntrollu? Pruvate Questi Cunsiglii per Curb Appetite

Se ùn avete micca un prublema di alimentazione compulsiva, cunzidiratevi furtunatu. Eppuru, l'esperti dicenu chì hè impurtante di piglià misure per evità di sviluppà unu. "Hè più difficiule di calcià una dipendenza da l'alimentu chè da l'alcol o da a droga", dice Dorfman. "Ùn pudete micca taglià l'alimentu da a vostra vita; ne avete bisognu per sopravvivere."

Eccu, sette strategie per a manera di frenà a fame è ripiglià l'appetite sottu cuntrollu.

  1. Fate un pianu è attaccatelu. U cunsumu di i stessi cibi di basa settimana à settimana vi aiuterà à impedisce di pensà à i pasti cum'è ricumpensa, dice Dorfman. "Ùn aduprate mai delizie cum'è un ghjacciu cum'è rigalu per voi stessu dopu una ghjurnata dura." Pruvate sta sfida di 30 ghjorni in forma di piattu per ammaestrà una pianificazione sana di i pasti.
  2. Ùn manghjate micca in fuga. U nostru cervellu si sente gypped se ùn simu micca pusati à un tavulinu cù una forchetta in manu, dice Stout. Dorfman deve cunsumà a colazione è a cena in cucina o in sala da manghjà u più spessu pussibule. Altrimenti, pudete finisce per cundiziunà si da manghjà in ogni momentu, in ogni locu-cum'è quandu site stesu nantu à u lettu guardendu a TV.
  3. Evita di lampassi in vittura. "A vostra cintura a cunterà cum'è pastu, ma u vostru cervellu ùn," dice Stout. Micca solu, ma pudete diventà rapidamente furmatu, cum'è unu di i cani di Pavlov, per manghjà ogni volta chì site daretu à a rota. "A listessa manera chì e persone chì fumanu volenu una sigaretta ogni volta chì anu da beie, hè faciule da abituassi à avè cibu ogni volta chì site in strada", dice.
  4. Manghjate una merenda sana 30 minuti prima di pranzi. Pò piglià quant'è mezu ora per chì i segnali di pienezza viaghjinu da u stomacu à u cervellu. Più prestu cuminciate à manghjà, dice Dorfman, più prestu u vostru ventre riceverà u messagiu à u vostru cervellu chì avete manghjatu abbastanza. Pruvate una mela o una manciata di carotte è parechje cucchiai di hummus.
  5. Abbatte i vostri triggers di manghjà. "Se ùn pudete micca cuntrullà u vostru noshing quandu fighjate u prime time, allora ùn pusate micca davanti à a televisione cù una ciotola di snacks", dice Dorfman. (Connessu: Manghjendu prima di lettu hè veramente malsanu?)
  6. Riduce i vostri piatti. "A menu chì i nostri piatti ùn sianu pieni, tendimu à sente ci ingannati, cum'è ùn avemu manghjatu abbastanza", dice Gold. Appetite fora di cuntrollu? Aduprate un platu di dessert per u vostru entree.
  7. Eserciziu, eserciziu, eserciziu. Serà aiutatu à mantene un pesu sanu, è pò prevene l'alimentu compulsivu perchè, cum'è l'alimentu, produce sollievu di u stress è una sensazione di benessere, dice Dorfman. Gold spiega: "U travagliu prima di pranzi pò esse particulari benefiziu. Quandu u vostru metabolismu aumenta, puderete uttene u signale" Sò pienu "più veloce, ancu se ùn avemu micca sicuru perchè".

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Leghje

L'allenamentu Pilates di 20 Minuti chì Sculpite I Vostri Glutei Cum'è Pazzo

L'allenamentu Pilates di 20 Minuti chì Sculpite I Vostri Glutei Cum'è Pazzo

Annullate i danni di "butt office" dendu à i vo tri glutei qualchì TLC cù Pilate . Que ta rutina rinfurzerà i mu culi tretti è i glutidi rigidi chì avete tatu e...
Nisuna scusa più

Nisuna scusa più

Cum'è membru di e quadre di pi ta è oftball di u mo liceu, ùn aghju mai avutu un prublema per tà in forma. In l'univer ità, aghju cuntinuatu à tà in forma pe...