Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
7 Grafici Chì Dimustranu Cuntate e Calorie - Nourrisson
7 Grafici Chì Dimustranu Cuntate e Calorie - Nourrisson

Cuntenutu

I tassi di obesità sò aumentati in l'ultimi decennii.

In 2012, più di 66% di a pupulazione statunitense avia sovrappesu o obesità ().

Mentre i macronutrienti, i tipi di alimenti, è altri fattori ponu ghjucà un rolu, un sbilanciu energeticu hè spessu un cuntributore maiò (,,).

Se manghjate più calorie di ciò chì avete bisognu per l'energia, pò guadagnà un pesu.

Eccu 7 grafichi chì mostranu chì e calorie contanu.

1. U pesu di u corpu aumenta cù l'assunzione di calorie

Surghjente: Swinburn B, et al. . U Ghjurnale Americanu di Nutrizione Clinica, 2009.

Stu studiu hà valutatu i cambiamenti in l'assunzione di calorie è u pesu mediu di u corpu da u 1970 à u 2000. Hà trovu chì in u 2000 u zitellu mediu pesava 9 libbre (4 kg) di più chè in u 1970, mentre chì l'adultu mediu pesava circa 19 libbre (8,6 kg) di più ( ).


I circadori anu trovu chì u cambiamentu di pesu mediu equivale guasi esattamente à l'aumentu di l'assunzione di calorie.

U studiu hà mostratu chì i zitelli cunsumanu avà 350 calorie in più per ghjornu, mentre chì l'adulti cunsumanu 500 calorie in più per ghjornu.

2. U BMI aumenta cù l'assunzione di calorie

Fonti: Ogden CL, et al. . Dipartimentu di Salute è Servizi Umani, Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie, Centru Naziunale di Statistiche Sanitarie, 2004.

L'indice di massa corporea (BMI) misura u vostru rapportu altezza-pesu. Pò esse un indicatore di u risicu di obesità è malatie (,).

In l'ultimi 50 anni, l'IMC mediu hè aumentatu 3 punti, da 25 à 28 ().

Frà l'adulti americani, ogni aumentu di 100 calorie in l'assunzione di alimenti ogni ghjornu hè assuciatu cù un incremento di 0.62 punti in BMI mediu (9).

Cumu pudete vede in u graficu, sta crescita di u BMI currelate guasi esattamente cù l'aumentu di l'assunzione di calorie.

3. U cunsumu di tutti i macronutrienti hè aumentatu

Surghjente: Ford ES, et al. . U Ghjurnale Americanu di Nutrizione Clinica, 2013.


Alcune persone credenu chì i carboidrati portanu à l'aumento di pesu, mentre chì altri pensanu chì u grassu hè a causa.

I dati di l'Enquesta Naziunale di Esame di Salute è Nutrizione suggerenu chì a percentuale di calorie di i macronutrienti - carboidrati, proteine ​​è grassu - hè stata relativamente costante durante l'anni ().

In percentuale di calorie, l'ingestione di carboidrati hè aumentata leggermente, mentre l'ingestione di grassu hè diminuita. Tuttavia, l'ingressu tutale di i trè macronutrienti hè aumentatu.

4. A dieta bassa in grassu è in grassu risulta in una perdita di pesu uguale

Surghjente: Luscombe-Marsh ND, et al. . U Ghjurnale Americanu di Nutrizione Clinica, 2005.

Alcuni ricercatori affermanu chì e diete à bassu carboidrati sò più propensi à aumentà u metabolismu chè altre diete (,).

A ricerca hà amparatu chì una dieta bassa in carboidrati pò esse efficace per a perdita di pesu è furnisce numerosi benefici per a salute. Tuttavia, a ragione principale chì causa a perdita di pesu hè a riduzione di calorie.

Un studiu hà paragunatu una dieta bassa in grassu à una dieta alta in grassu durante 12 settimane di restrizione calurica. Tutti i piani di pastu limitanu e calorie di 30%.


Cum'è u graficu mostra, ùn ci era micca una differenza significativa trà e duie diete quandu e calorie eranu strettamente cuntrullate.

Inoltre, a maiò parte di l'altri studii chì anu cuntrullatu e calorie anu osservatu chì a perdita di pesu hè listessa per e diete à bassu carboidrati è à bassu grassu.

Dice questu, quandu a ghjente hè permessa di manghjà finu à chì si sentenu pieni, di solitu perde più grassu nantu à una dieta assai bassa in carboidrati, chì a dieta suprime l'appetitu.

5. A perdita di pesu hè listessa in diverse diete

Surghjente: Sacks FM, et al. . New England Journal of Medicine, 2009.

Stu studiu hà testatu quattru diete differente à calorie restritte per 2 anni è cunferma alcune di e ricerche sopra ().

Tutti i quattru gruppi anu persu 7,9-8,6 libbre (3,6-3,9 kg). I ricercatori anu ancu trovu nisuna differenza in a circonferenza di a cintura trà i gruppi.

Curiosamente, u studiu hà trovu chì ùn ci era nisuna differenza in perdita di pesu quandu i carbuidrati variavanu da 35-65% di l'assunzione di calorie totali.

Stu studiu dimostra i benefici di una dieta caloria ridutta nantu à a perdita di pesu, indipendentemente da a ripartizione macronutriente di a dieta.

6. Contà e calorie aiuta à perde u pesu

Surghjente: Carels RA, et al. Comportamenti Alimentarii, 2008.

Per perde u pesu, parechji esperti cunsiglianu di manghjà 500 calorie in menu di quantu avete bisognu.

U studiu quì sopra hà fighjatu se cuntà calorie hà aiutatu a ghjente à perde più pesu ().

Cumu pudete vede in u graficu, ci era una forte correlazione trà u numeru di ghjorni chì i participanti anu seguitu l'ingestione di calorie è a quantità di pesu ch'elli anu persu.

Rispuntendu à quelli chì ùn anu micca pagatu assai attenzione à e calorie, quelli chì anu seguitu a so assunzione di calorie anu persu quasi 400% in più di pesu.

Questu mostra i vantaggi di monitorà a vostra assunzione di calorie. A cuscenza di i vostri abitudini alimentarii è di l'ingestimentu caluricu affetta a perdita di pesu à longu andà.

7. I livelli di attività sò diminuiti

Surghjente: Levine J, et al. Arteriosclerosi, Trombosi è Biologia Vascolare, 2006.

Insemi cù un aumentu assunzione di calorie, l'evidenza suggerisce chì e persone sò menu fisicamente attive cà prima, in media (,).

Questu crea una lacuna energetica, chì hè un termine chì si riferisce à a differenza trà u numeru di calorie chì cunsumate è brusgiate.

Ci hè ancu evidenza chì, in generale, e persone cun obesità ponu esse menu fisicamente attive di quelli chì ùn anu micca obesità.

Questu ùn hè micca solu applicatu à l'eserciziu formale, ma dinò l'attività senza esercitu cum'è stà. Un studiu hà trovu chì e persone magre stavanu per circa 152 minuti di più ogni ghjornu di e persone cun obesità ().

I circadori anu cunclusu chì, se quelli cun obesità avianu da currisponde à i livelli di attività di u gruppu magru, puderianu brusgià 350 calorie in più per ghjornu.

Questu è altri studii suggerenu chì una riduzione di l'attività fisica hè ancu un fattore primariu di guadagnu di pisu è obesità, cun una aumentata assunzione di calorie (,,).

U fondu

L'evidenza attuale sustene fermamente l'idea chì un apportu di calorie più altu pò purtà à l'aumento di pesu.

Mentre alcuni alimenti ponu esse più ingrassanti di altri, studii mostranu chì, in generale, riduce e calorie provoca perdita di pesu, indipendentemente da a cumpusizione di a dieta.

Per esempiu, cibi sani ponu esse alti in calorie, ma tendenu à riempie. Intantu, l'alimenti altamente trasfurmati sò faciuli da digerì, è dopu avè manghjatu un pastu, vi sentirete prestu di novu fame. In questu modu, diventa faciule da cunsumà più calorie di quantu avete bisognu.

Mentre a qualità di l'alimentu hè essenziale per una salute ottimale, l'ingestione di calorie totali ghjoca un rolu primu in u guadagnu è a perdita di pesu.

Publicazioni Affascinanti

Cumu recuperà da una frattura più veloce

Cumu recuperà da una frattura più veloce

U tempu di recuperu totale da una frattura pò e e da 20 ghjorni à 6 me i o più, econdu l'età di a per ona è a capacità di recuperà. Generalmente, i zitelli i rec...
Cumu evità a mancanza di nutrienti in a Dieta Vegetariana

Cumu evità a mancanza di nutrienti in a Dieta Vegetariana

Per evità ogni tippu di malnutrizione quandu i a ume una dieta vegetariana, i deve aumentà a varietà di alimenti cun umati è aduprà trategie cum'è cun umà verdur...