7 Segni Chì A Terapia In Linea Pò Esse Ghjusta per Voi
Cuntenutu
- 1. Pudete permette di pagà da a stacca
- Ma vogliu ricunnosce in anticipu chì ùn tutti ne ponu permettenu
- 2. Vi truvate chì vulete chì puderete processà in u mumentu
- Aghju rimarcatu ancu una differenza
- 3. Suspettate chì a scrittura sia un bellu sboccu per voi
- 4. Truverete più faciule per esse emotivamente vulnerabile in spazi digitali
- 5. Sentite chì site un messagiu à i vostri amichi un pocu troppu spessu
- 6. Avete altri clinichi in a vostra squadra chì ponu aiutà durante una crisa
- Tuttavia, eiu micca aduprà solu terapia online
- 7. Avete bisogni terapeutichi specifici chì avete difficultà à scuntrà
- Pensu chì unu di i vantaghji di a terapia in linea hè chì avete più opzioni
- Ci sò sicuramente alcune critiche valide da tene à mente, quantunque
- Va bè, allora chì devu sapè prima di cumincià?
- Esse u più specificu pussibule quandu si cerca un terapeuta
- Divulgà, divulgà, svelà
- Parlà di terapia in terapia
- Personalizà lu
- Piazzà qualchi obiettivi
- Stà sicuru
- Anticipà un periodu di regolazione
- Allora a terapia in ligna hè una bona opzione per voi?
Una guida di risorse senza sensu
Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.
Ùn ci era nunda di male, veramente, cù u mo ultimu terapeuta. Era astutu cum’è una frusta, primurosu è penserosu. Ma dopu à più di un annu di travagliu inseme, aghju avutu stu fastidiosu sintimu chì ùn stava micca esce da questu ciò chì avia bisognu à esse.
Qualcosa ùn facia micca cliccà.
Cum'è qualchissia cù agorafobia, era digià sfida di ghjunghje in un'altra cità solu per a terapia.L'impattu finanziariu di un copagiu, u trasportu di ritornu è di ritornu, è u tempu pigliatu da u travagliu avianu dighjà aghjuntu.
Se stavu dighjà spesu questi soldi, perchè ùn puderia micca solu scrivevi per a terapia in linea, è uttene a cura chì avia bisognu senza lascià u mo appartamentu?
Cusì, aghju decisu di pruvà Talkspace.
Aghju sceltu Talkspace in particulare perchè sapiu da parlà cù altre persone chì sò particularmente attenti à i so clienti strani è transgénero (di i quali sò tramindui).
Ùn m'anu micca dumandatu di rivede i so servizii, o di offre mi qualchì incitazione per parlà d'elli. Questa ùn hè micca una publicità pagata, amichi, allora pudete cunfidassi chì tuttu quì hè u mo parè onestu!
Se site intrigatu da a terapia in ligna ma ùn site micca sicuru se hè per voi, aghju vulsutu creà sta risorsa senza sensu per aiutavvi à decide.
Mentre Talkspace hè a piattaforma chì utilizu, questu hè un cunsigliu chì suspettu chì si applicherà ancu à altre piattaforme.
Cum'è cù qualsiasi esperienza di terapia, in definitiva ne esci da ciò chì mette. Dice questu, ci sò sicuramente alcuni segni da cercà quandu si decide se a terapia in linea puderia funzionà per voi:
1. Pudete permette di pagà da a stacca
Trà u mo copay di $ 15 è u viaghju Lyft da è da l'uffiziu, pagà a terapia in linea ùn era micca in realtà hè assai più caru per mè.
Per $ 39 dollari à a settimana, possu mandà messaghji illimitati à u mo terapeuta (testu, audio, o video, quant'è longu quantu vogliu) è uttene duie risposte riflessive per ghjornu.
Se aghju bisognu di una videochiamata per una sperienza faccia-a-faccia, possu pagà in più per quessa, sia in parte di u mo pianu sia in una basa necessaria.
Ma vogliu ricunnosce in anticipu chì ùn tutti ne ponu permettenu
Se avete assicuranza è a vostra terapia hè dighjà abbastanza coperta, a terapia in linea ùn serà micca più economica. Tuttavia, se avete spese di viaghju è copagamenti (cum'è mè), o sì dighjà pagatu da a tasca, a terapia in linea pò esse in realtà più economica o almenu abbastanza ragionevuli.
Pensu sempre chì questu hè u megliu $ 39 dollari chì spende ogni settimana. Ma per e persone chì sò à pocu redditu, questu ùn hè micca necessariamente accessibile.
2. Vi truvate chì vulete chì puderete processà in u mumentu
Unu di i mo prublemi più grandi cù a terapia faccia a faccia hè chì, à u mumentu di u mo appuntamentu giratu intornu, assai di e situazioni o emozioni più intense avianu dighjà passatu, o ùn li pudia micca ricurdà una volta chì era ora di parlà it.
Mi sò spessu alluntanatu da e mo sessioni pensendu: "Iè, mi piacerebbe pudè parlà solu cù u mo terapeuta quandu e cose sò ghjunte, invece di dighjà aspettà u nostru prossimu appuntamentu".
Mi sentia cum'è perde u tempu, cum'è i nostri appuntamenti eranu in fondu à mè cercandu di ricurdà ciò chì mi stava disturbendu o solu riempia u nostru tempu.
S'ellu sembra familiare, a terapia in linea puderia esse in realtà un'ottima opzione per voi. Cù Talkspace, sò capace di scrive à u mo terapeuta in ogni mumentu, allora quandu situazione o emozioni affaccanu per mè, possu articulà queste cose à u mo terapeuta in tempu reale.
Aghju rimarcatu ancu una differenza
Parlemu in realtà di i prublemi chì sò i più presenti è impurtanti per mè, invece di ciò chì aghju accadutu di ricurdà durante un tempu previstu.
Hè impurtante nutà: Sì sì u tipu di persona chì hà bisognu di una risposta immediata, a terapia in linea ùn pò micca sentesi cum'è gratificante prima. Ci hè vulsutu un periudu d'aghjustamentu per mette mi à u cunfortu cù u spargimentu di e mio viscere, sapendu chì averia da aspittà per sente torna da u mo terapeuta.
Ma mi sò abituatu! È hè un furmatu chì travaglia assai megliu per mè.
3. Suspettate chì a scrittura sia un bellu sboccu per voi
Un saccu di u mo megliu travagliu emotivu accade per mezu di a scrittura (questu probabilmente ùn vene micca cum'è un scossa, vistu chì sò un blogger).
A terapia in linea hè stata cum'è avè un ghjurnale chì in realtà ritorna, compassionevolmente è guidatu cun competenza in u mo prucessu.
Se sapete chì site u tippu di persona chì trova catarticu di scrive tuttu, a terapia in linea pò esse una piattaforma fantastica per voi. Ùn ci sò micca limitazioni di tempu o limiti di caratteri, allora avete datu permessu per piglià tuttu u spaziu è u tempu chì avete bisognu.
Se a scrittura ùn hè micca a vostra cosa, pudete sempre solu monologu cù una registrazione audio o video. Certe volte avete solu bisognu di 5 minuti per girandulà senza interruzzione, è a terapia in linea hè bella ancu per quessa.
4. Truverete più faciule per esse emotivamente vulnerabile in spazi digitali
Sò cresciutu à l'età di AOL Instant Messaging. Alcune di e mo cunnessioni più prufonde è vulnerabili sò accadute numericamente.
Per qualunque sia a ragione - forse hè l'ansietà sociale, ùn sò micca sicuru - a trovu assai più faciule d'esse vulnerabile in ligna.
Pensu chì a terapia in ligna hè a megliu piattaforma pussibule per e persone cum'è mè, chì simpricimenti trovanu più faciule d'esse onesti quandu ci hè a sicurezza di un urdinatore o di un schermu di telefunu trà noi è i nostri terapeuti.In solu un paiu di settimane, aghju divulgatu più à u mo terapeuta Talkspace di quantu avessi cù u mo terapeuta precedente chì avessi travagliatu per più di un annu. Esse in ligna m'hà aiutatu à accede à emozioni chì aghju trovu difficiule à sfruttà in un appuntamentu faccia a faccia.
(Pensu chì aiuta, ancu, chì questa sia una terapia chì pò accade in a sicurezza di u mo appartamentu, ogni volta chì sò prontu, mentre sto in u mo pijama è abbracciu u mo gattu è manghju nachos ...)
5. Sentite chì site un messagiu à i vostri amichi un pocu troppu spessu
Sò u tippu di persona chì, quandu sò inundatu di a mo vita, mi trovu à mandà messaggi o mandà messagi à i mo amichi, qualchì volta cù una frequenza chì mi face sente un pocu fastidiosu.
È per esse chjaru: Hè assolutamente bè di ghjunghje à qualchissia quandu site in lotta, fintantu chì quelle frontiere sò negoziate trà voi!
Ma ciò chì hè bellu di a terapia in ligna hè chì aghju avà un spaziu sicuru per sprime mi in ogni mumentu, senza a paura chì site "troppu" per quella persona.
Sè vo site un "processatore esternu" cum'è mè, induve nunda si sente risoltu finu à chì ùn l'avete daveru cacciatu da u to pettu, a terapia in linea hè in realtà fantastica.Mi pare chì ci sia più equilibriu in e mo relazioni in tuttu u pianu, perchè ogni ghjornu, aghju un sboccu per ciò chì pensu o sentu chì ùn conta micca solu nantu à i mo amichi è cumpagni.
Ciò significa chì possu esse più pensativu è intenzionale nantu à chì ghjunghju è perchè.
6. Avete altri clinichi in a vostra squadra chì ponu aiutà durante una crisa
Parechje riviste chì aghju lettu parlanu di cume a terapia in linea ùn hè micca pensata per e persone cun malatie mentali gravi. Ma ùn sò micca d'accordu cun questu - Pensu solu chì e persone cum'è noi devenu esse attenti à chì sistemi di supportu mettimu in opera, è quandu li usamu.
Ogni persona cù malatie mentali gravi deve avè un pianu di crisa.Questu hè sopratuttu veru per quelli di noi chì utilizanu a terapia in ligna, chì significa chì ùn averemu micca sempre una risposta immediata quandu simu in crisa.
Usu a terapia in linea per esplorà a mo storia traumatica, gestisce u mo TOC è i sintomi depressivi, è navigu in i trigger di ghjornu è in i fattori di stress in a mo vita.
Tuttavia, eiu micca aduprà solu terapia online
Aghju ancu un psichiatra chì vecu regolarmente, gruppi di supportu chì assistu nantu à una basa necessaria, è possu ancu cuntattà u mo terapeuta precedente se sò suicidariu è bisognu à esse riferitu à risorse di crisi lucali (cum'è servizii ambulatoriali o ospedalizazione) ).
U mo terapeuta Talkspace sà chì aghju una storia di suicidalità è auto-dannu, è avemu parlatu di chì passi avariamu da fà se fussi di novu in crisa.
Pensu chì a terapia in linea pò esse una grande opzione per e persone cun malatie mentali gravi. (Per mè personalmente, mi sentu assai più supportatu per cuntrollà cù u mo terapeuta 10 volte à settimana in ligna, à u cuntrariu di vedeli solu una volta à a settimana, sì.)
A chjave hè chì a terapia in linea ùn deve mai esse a solu opzione, è voi è u vostru terapeuta duvete elaborà un pianu di crisa iniziale.
7. Avete bisogni terapeutichi specifici chì avete difficultà à scuntrà
E mo necessità terapeutiche eranu un pocu ... cumplicate.
Sò una persona strana è transessuale cù una storia di traumi cumplessi, luttendu cù a depressione, u TOC è u disordine di cunfine. Aviu bisognu di un terapeuta chì pudessi gestisce tuttu ciò sopra, ma pruvà à truvà unu chì era à u compitu era scoraggiante, per dì u minimu.
Quandu mi sò iscrittu à Talkspace, aghju parlatu prima cun un terapeuta di cunsultazione (cum'è un matchmaker clinicu) chì mi aiutaria à truvà u mo terapeuta ideale. Avanzate, li aghju datu tante informazioni quant'aghju pussutu, è mi anu datu trè terapeute da sceglie.
Unu di elli era un terapeuta infurmatu di traumu chì era ancu queer è transgénero, chì era ben versatu in i disordini chì stavu trattendu. Simu ancu venuti da una perspettiva simile, valutendu un approcciu orientatu à a ghjustizia suciale è pusitivu in quantu à u sessu.
Parlà di una partita perfetta!
Pensu chì unu di i vantaghji di a terapia in linea hè chì avete più opzioni
Invece di circà à qualchissia à una distanza ragiunevule, pudete cunnetta cù qualsiasi terapeuta chì hè licenziata in u vostru statu. Questu allarga a piscina di clinichi dispunibili, è idealmente vi cunnessa cun un terapeuta chì risponde à più di i vostri bisogni.
(A grande cosa, ancu, hè chì cambià i terapeuti nantu à l'applicazioni cum'è Talkspace hè super faciule - è quelli terapeute anu accessu à i vostri registri di cunversazione precedenti, perciò ùn vi senterete micca cum'è se ricuminciate di novu.)
Sè vo site una persona marginalizata chì hà bisognu di un terapeuta da a vostra propria cumunità, e vostre probabilità di truvà u terapeuta giustu sò assai più alti cù a terapia in linea. Per mè, questu hè di gran lunga a parte migliore di u prucessu.
Ci sò sicuramente alcune critiche valide da tene à mente, quantunque
Aghju amatu a mo sperienza di terapia in ligna, ma saraghju rimissu se ùn li menzioni micca.
Alcuni di i prublemi cumuni chì e persone incontranu cù a terapia in linea, riassunti per una lettura rapida:
- Duvete esse 18 anni o più: Per ciò chì a sò, per ragioni giuridiche, ùn hè micca dispunibule per e persone di menu di 18 anni. Assicuratevi di investigà questu prima di firmà si questu vale per voi.
- Hè un ritmu diversu: E risposte sò "asincroni", vale à dì chì u vostru terapeuta risponde quand'elli sò capaci - hè un pocu più cum'è email piuttostu chè messagiu istantaneu. Per e persone chì amanu a gratificazione immediata, questu ci vole à abituassi. Sè site in crisa acuta, questu ùn deve micca esse u vostru sistema di supportu primariu.
- Ùn ci hè micca linguaghju di u corpu: Sè vo site qualcunu chì hè un pocu più ritenimentu, è per quessa avete bisognu di un terapeuta per pudè "leghje" voi, questu pò esse un ostaculu. Sì sì qualchissia chì hà difficultà à interpretà l'emuzione è u tonu per mezu di un testu, questu pò ancu rende e cose complicate. (Chjamate video è arregistramenti audio sò sempre opzioni, quantunque, allora ùn esitate micca à cambià e cose se truvate chì u formatu solu testu sia difficiule!)
- Duvete spiegà e cose (letteralmente): U vostru terapeuta ùn saperà micca se qualcosa ùn funziona se ùn li dite micca direttamente (ùn ponu micca vede esattamente se site scomudu, o annoiatu, o fastidiatu, per esempiu), allora siate pronti à difende per voi stessi sè ùn uttenite micca ciò chì avete bisognu.
Va bè, allora chì devu sapè prima di cumincià?
A terapia in linea hè veramente cum'è qualsiasi forma di terapia, in u fattu chì funziona solu se vi presentate.
Eccu alcuni consiglii rapidi per a migliore esperienza di terapia in linea pussibule:
Esse u più specificu pussibule quandu si cerca un terapeuta
Megliu per dì à u vostru "matchmaker" troppu di sè chè troppu pocu. Più sustene per voi, megliu seranu e vostre partite.
Divulgà, divulgà, svelà
Esse apertu, vulnerabile, investitu è onestu cum'è pudete esse. Puderete solu esce da l'esperienza ciò chì investite in questu.
Parlà di terapia in terapia
Parlate cù u vostru terapeuta nantu à ciò chì travaglia è ùn funziona. Se qualcosa hè d'aiutu, fateli sapè. Se qualcosa ùn hè micca, assicuratevi di dì cusì.
Se qualcosa deve cambià, hè impurtante chì cumunicate ciò per uttene a migliore sperienza pussibule!
Personalizà lu
A terapia in linea hà un pocu menu struttura, allora assicuratevi di parlà cù u vostru terapeuta nantu à cume pudete creà accountability è un furmatu chì funziona per voi.
Ch'ella sia incarichi di duvere, letture assignate (mi piace à sparte articuli cù u mo terapeuta à l'occasione), check-in pianificati, o sperimentazione di furmati (testu, audio, video, ecc.), Ci sò tonnelli di modi diversi per "fà" terapia in linea!
Piazzà qualchi obiettivi
Se ùn site micca sicuru di ciò chì vulete fora di a sperienza, pigliate un pocu di tempu per pensalla. A creazione di posti di scopu pò esse utile per guidà u prucessu, sia per voi sia per u vostru terapeuta.
Stà sicuru
Se avete una storia di suicidalità, usu di sostanze, o autolesionismi - o qualsiasi tipu di comportamentu disordinatu chì puderebbe purtassi à danneghje sè stessu o qualcunu altru - assicuratevi chì u vostru terapeuta a sappia, per pudè creà inseme un pianu di crisa.
Anticipà un periodu di regolazione
Mi sò sentitu stranu per a terapia in linea à u primu. Si sente distintamente diversu, soprattuttu in assenza di linguaghju di u corpu è di e risposte ritardate. Dà ti u tempu d'aghjustassi, è se e cose si sentenu spente, assicuratevi di fà sapè à u vostru terapista.
Allora a terapia in ligna hè una bona opzione per voi?
Ovviamente, ùn vi cunnoscendu personalmente, Ùn possu micca dì di sicuru! Ma possu dì cun cirtezza chì ci sò sicuramente ghjente fora chì ne anu prufittatu, essendu eiu unu di elli.
Mentre eru scetticu à u primu, si hè rivelatu una grande decisione per a mo salute mentale, ancu se ricunnoscu e so limitazioni.
Cum'è cù qualsiasi forma di terapia, si basa largamente nantu à truvà a partita curretta, divulgendu quantu pudete, è difende per voi stessu in tuttu.
Speremu chì sta guida vi dessi tutte l'infurmazioni ghjuste per piglià una decisione chì hè adatta per voi. Ti incuraghju ancu à circà di più da per contu vostru (ùn sò in alcun modu l'autorità suprema in terapia!). Cume si dice, a cunniscenza hè putenza!
Ehi, fattu divertente: Se vi iscrivite cù Talkspace aduprendu stu ligame, tramindui uttenimu $ 50 di scontu. Sè vo site nantu à a fence, fate un giru!
Se avete trovu questa guida per esse utile, per piacè salite nantu à u mo Patreon è cunsiderate di diventà un patrone! Attraversu e donazioni, sò capace di creà risorse gratuite è cumplette cum'è queste basatu nantu à e vostre raccomandazioni.
Questu articulu hè statu apparsu inizialmente quì.
Sam Dylan Finch hè u principale difensore di a salute mentale LGBTQ +, dopu avè guadagnatu ricunniscenza internaziunale per u so blog,Andemu Queer Things Up!, chì hè diventatu virale per a prima volta in u 2014. Cum'è ghjurnalistu è strategistu di i media, Sam hà publicatu assai nantu à temi cum'è salute mentale, identità transgénero, invalidità, pulitica è dirittu, è assai di più. Purtendu a so cumpetenza cumbinata in salute publica è media digitale, Sam travaglia attualmente cum'è redattore suciale àSalute.