Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
해질녘 ’너의 이름은 OST’ 스터디윗미🌅 데려왔어요 (calm piano music, real time) 2HR SUNSET STUDY WITH ME  의대생과 같이 공부해요
Video: 해질녘 ’너의 이름은 OST’ 스터디윗미🌅 데려왔어요 (calm piano music, real time) 2HR SUNSET STUDY WITH ME 의대생과 같이 공부해요

Cuntenutu

Eucalyptus hè un arburu. E foglie secche è l'oliu sò aduprati per fà a medicina.

E persone utilizanu l'eucaliptu per parechje cundizioni cum'è asma, bronchite, placca è gingivite, pidocchi, fungu di l'unghe di e pedi, è assai altri, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per EUCALIPTU sò i seguenti:

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Astma. E prime ricerche mostranu chì l'eucalyptol, un chimicu truvatu in l'oliu di eucalyptus, puderia esse capace di rompe a mucosa in e persone cun asma. Alcune persone cun asma severa anu sappiutu abbassà a so dosa di medicinali steroidi s'elli piglianu eucalyptol. Ma ùn pruvate micca questu senza u cunsigliu è u seguitu di u vostru duttore sanitariu.
  • Bronchite. Alcune ricerche mostranu chì piglià un pruduttu cumbinatu specificu chì cuntene eucalyptol, un chimicu truvatu in l'oliu di eucalyptus, è estratti di pinu è calce per bocca per almenu 2 settimane migliora i sintomi è riduce i flare-ups in e persone cù bronchite.
  • Placca dentale. E prime ricerche mostranu chì u chewing gum chì cuntene da 0,3% à 0,6% di estrattu di eucaliptu pò riduce a placca dentale in alcune persone.
  • Ghjingivite. E prime ricerche mostranu chì u chewing gum chì cuntene da 0,4% à 0,6% di estrattu di eucaliptu pò migliurà a gingivitis in alcune persone.
  • Mal ciatu. E prime ricerche mostranu chì u chewing gum chì cuntene da 0,4% à 0,6% di estrattu di eucaliptu pò migliurà u cattivu rispiru in certe persone.
  • Pidocchi. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di oliu di eucaliptu è oliu di tè di limone puderia aiutà à sbarrazzassi di i pidocchi, Ma ùn pare micca esse efficace quant'è l'applicazione di oliu di tè è oliu di lavanda o alcolu benzilicu, oliu minerale è trietanolamina.
  • Mal di testa. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un pruduttu cumbinatu chì cuntene oliu di eucaliptu, oliu di menta piperita, è etanolu à a testa ùn riduce micca u dolore in e persone cù mal di testa. Tuttavia, u pruduttu pò aiutà e persone cun mal di testa à rilassassi è à pensà megliu.
  • Acne.
  • Malatie di a vejiga.
  • Sanguinante gengive.
  • Brucia.
  • Diabetes.
  • Frebba.
  • Influenza.
  • Problemi di fegatu è cistifellea.
  • Perda di l'appitittu.
  • Ulceri.
  • Nasu imbottitu.
  • Ferite.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'efficacità di l'eucaliptu per questi usi.

A foglia di eucaliptu cuntene chimichi chì puderanu aiutà à cuntrullà u zuccherinu in sangue. Contene ancu chimichi chì puderebbenu avè attività contr'à batteri è funghi. L'oliu d'Eucalyptus cuntene chimichi chì puderanu aiutà u dolore è l'infiammazione. Puderia ancu bluccà i chimichi chì causanu asma.

A foglia di eucaliptu hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu si cunsuma in e piccule quantità truvate in l'alimenti. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione per sapè se i supplementi chì cuntenenu quantità più grande di foglia di eucaliptu sò sicuri quandu pigliatu da a bocca.

Eucalyptol, un chimicu chì si trova in l'oliu di eucalyptus, hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca finu à 12 settimane.

L'oliu d'Eucalyptus hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu si applica direttamente à a pelle senza esse diluitu. In pò causà gravi prublemi cù u sistema nervosu. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione per sapè s'ellu hè sicuru d'applicà oliu di eucaliptu diluitu nantu à a pelle.

L'oliu d'Eucalyptus hè PROVU UNSAFE quandu hè presu per bocca senza prima esse diluitu. Pigliate 3,5 ml d'oliu micca diluitu pò esse fatale. I segni di avvelenamentu da eucaliptu puderebbenu include dolore di stomacu è brusgiature, vertigini, debolezza musculare, picculi pupulari di l'ochji, sentimenti di soffocazione è alcuni altri. L'oliu d'Eucalyptus pò ancu causà nausea, vomitu è ​​diarrea.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Eucaliptu hè PUBBLICAMENTE SAFE per e donne incinte è chì allattanu quandu si cunsumanu in quantità di alimenti. Ma ùn aduprate micca oliu d'eucaliptu. Ùn si sà abbastanza nantu à a sicurezza durante a gravidanza o l'allattamentu.

I zitelli: L'oliu d'Eucalyptus hè PROVU UNSAFE per i zitelli quand'elli sò presi per bocca, applicati à a pelle, o inalati. Mentre alcune ricerche mostranu chì l'oliu di eucaliptu diluitu pò esse sicuru da aduprà cum'è shampoo per trattà i pidocchi, ci sò segnalazioni di crisi è altri effetti collaterali di u sistema nervosu in zitelli è zitelli esposti à l'oliu di eucaliptu. I zitelli è i zitelli ùn devenu micca aduprà oliu di eucaliptu per via di l'effetti secundarii putenziali serii. Ùn si sà tantu nantu à a sicurezza di l'usu di e foglie di eucaliptu in i zitelli. Hè megliu evità l'usu in quantità più grande di e quantità di alimenti.

Allergenicità incrociata: L'oliu d'Eucalyptus è l'oliu di l'arburu da tè cuntenenu parechji di i listessi cumposti. E persone chì sò allergii à l'oliu di eucaliptu puderebbenu esse allergii à l'oliu di l'arburu di tè o à altri olii essenziali.

Diabetes: E prime ricerche suggerenu chì a foglia di eucaliptu pò abbassà u zuccherinu in sangue. Ci hè una preoccupazione chì l'usu di eucaliptu mentre si prende medicinali per a diabete pò abbassà troppu u zuccherinu in sangue. U nivellu di zuccheru in sangue deve esse monitoratu da vicinu.

Chirurgia: Siccomu l'eucaliptu pò influenzà i livelli di zuccheru in sangue, ci hè preoccupazione chì puderia rende difficile u cuntrollu di u zuccheru in sangue durante è dopu a chirurgia. Smetta di aduprà eucaliptu almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Aminopirina
Inhaling eucalyptol, un chimicu truvatu in l'oliu di eucalyptus, puderia riduce u livellu di aminopirina in u sangue. In teoria, l'efficacità di l'aminopirina pò esse ridutta in e persone chì inalanu eucalyptol.
Anfetamine
Inhaling eucalyptol, un chimicu truvatu in l'oliu di eucalyptus, puderia riduce i livelli di anfetamine in u sangue. In teoria, l'efficacità di l'anfetamine pò esse ridutta in e persone chì inalanu eucalyptol.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A2 (CYP1A2))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'oliu d'Eucalyptus puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Piglià oliu di eucaliptu cun qualchì medicazione chì hè scumpartuta da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundari di certi medicinali. Prima di piglià oliu di eucaliptu, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), haloperidol (Haldol), ondansetron (Zofran), propranolol (Inderal), teofilina (Theo-Dur, altri), verapamil (Calan, Isoptin, altri), è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C19 (CYP2C19))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'oliu d'Eucalyptus puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Piglià oliu di eucaliptu cun qualchì medicazione chì hè scumpartuta da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundari di certi medicinali. Prima di piglià oliu di eucaliptu, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu omeprazole (Prilosec), lansoprazole (Prevacid), è pantoprazole (Protonix); diazepam (Valium); carisoprodol (Soma); nelfinavir (Viracept); è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C9 (CYP2C9))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'oliu d'Eucalyptus puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Piglià oliu di eucaliptu cun qualchì medicazione chì hè scumpartuta da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundari di certi medicinali. Prima di piglià oliu d'eucaliptu, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu diclofenac (Cataflam, Voltaren), ibuprofen (Motrin), meloxicam (Mobic), è piroxicam (Feldene); celecoxib (Celebrex); amitriptilina (Elavil); warfarina (Coumadin); glipizide (Glucotrol); losartan (Cozaar); è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'oliu d'Eucalyptus puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Piglià oliu di eucaliptu cun qualchì medicazione chì hè scumpartuta da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secundari di certi medicinali. Prima di piglià oliu di eucaliptu, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.

Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu lovastatin (Mevacor), ketoconazole (Nizoral), itraconazole (Sporanox), fexofenadine (Allegra), triazolam (Halcion), è assai altri.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
L'estratto di foglia di eucaliptu pò diminuisce u zuccherinu in sangue. I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Piglià un estrattu di foglia di eucaliptu cun medicazione per a diabete pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri .
Pentobarbital (Nembutal)
Inhaling eucalyptol, un chimicu truvatu in l'oliu d'eucalyptus, puderia riduce a quantità di pentobarbital chì ghjunghje à u cervellu. In teoria, l'efficacità di u pentobarbital pò esse ridutta in e persone chì inalanu eucalyptol.
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
A foglia di eucaliptu pò abbassà u zuccherinu in sangue. U so usu cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu puderia aumentà u risicu di u zuccherinu in sangue in alcune persone. Alcuni di sti prudutti includenu acidu alfa-lipoicu, melone amaru, carqueja, cromu, griffa di u diavulu, fienu grecu, agliu, gomma guar, castagna equina, jambolan, ginseng Panax, cactus di fichi d'India, psyllium, ginseng siberianu, è altri.
Erbe chì cuntenenu alcaloidi pirrolizidine epatotossici (PA)
L'eucaliptu pò fà cresce a tossicità di l'erbe chì cuntenenu alcaloidi pirrolizidine epatotossici (PA). I PA ponu dannà u fegatu. E erbe chì cuntenenu PA epatotossiche includenu alkanna, boneet, borragine, butterbur, coltsfoot, comfrey, forget-me-not, radice di ghiaia, agrimony di canapa, è a lingua di cane; è e spezie di Senecio piantanu u mulinu pulverosu, u sardu, a striscia d'oru è a striscia di tansy.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
A dosa adatta di eucaliptu dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre condizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per l'eucaliptu. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà.

Blue Gum, Blue Mallee, Blue Mallee Oil, Eucalipto, Eucalypti Folium, Eucalyptol, Eucalyptol Oil, Eucalyptus blatter, Eucalyptus bicostata, Eucalyptus camaldulensis, Eucalyptus cinereal, Eucalyptus Dives, Eucalyptus Oil Essential, Eucalyptus Essential Oil, Eucalyptus Essential Oil, , Eucalyptus Leaf, Eucalyptus microcorys, Eucalyptus odorata, Eucalyptus Oil, Eucalyptus piperita, Eucalyptus polybractea, Eucalyptus pulverulenta, Eucalyptus radiata, Eucalyptus sideroxylon, Eucalyptus smithii, Fever Tree Gatteria, Fever Tree Gatter, Fever Tree, Fie Eucaliptu, Huile d'Eucalyptol, Huile d'Eucalyptus, Gomma Rossa, Corteccia Strinosa, Sugandhapatra, Tailapatra, Tallowweed, Tasmanian Blue Gum.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Paulsen E, Thormann H, Vestergaard L. Eucalyptus spezie cum'è causa di dermatite allergica da cuntattu in aria. Cuntattate Dermatite. 2018; 78: 301-303. Vede astrattu.
  2. Bhuyan DJ, Vuong QV, Bond DR, Chalmers AC, Bowyer MC, Scarlett CJ. L'estratti di eucalyptus microcorys derivati ​​HPLC-frazzioni riduce a viabilità di e cellule MIA PaCa-2 inducendu l'apoptosi è arrestendu u cicculu cellulare. Pharmacother Biomed. 2018; 105: 449-460. Vede astrattu.
  3. Soonwera M, Wongnet O, Sittichok S. Effettu ovicida di l'olii essenziali da e piante Zingiberaceae è Eucalytus globulus nantu à l'ova di pidocchi, Pediculus humanus capitis De Geer. Fitomedicina. 2018; 47: 93-104. Vede astrattu.
  4. Kato E, Kawakami K, Kawabata J. Macrocarpal C isolatu da Eucalyptus globulus inibisce a dipeptidil peptidasa 4 in una forma aggregata. J Enzyme Inhib Med Chem. 2018; 33: 106-109. Vede astrattu.
  5. Brezáni V, Leláková V, Hassan STS, et al. Antiinfettività contr'à u virus Herpes simplex è microbi selezziunati è attività antiinflamatorie di cumposti isolati da Eucalyptus globulus Labill. Virus. 2018; 10. pii: E360. Vede astrattu.
  6. Greive KA, Barnes TM. L'efficacità di l'olii essenziali australiani per u trattamentu di l'infestazione di pidocchi in i zitelli: Un prucessu cuntrullatu randomizatu. Australas J Dermatol. 2018; 59: e99-e105. Vede astrattu.
  7. Tanaka M, et al. Effettu di u chewing gum di estrattu di eucaliptu annantu à u cattivu odore: un prucessu randomizatu à doppia mascheratura. J Parodontolu. 2010; 81: 1564-1571. Vede astrattu.
  8. Nagata H, et al. Effettu di l'estratti di eucaliptu chewing gum nantu à a salute parodontale: un prucessu doppia mascheratu, randomizatu. J Parodontolu. 2008; 79: 1378-1385. Vede astrattu.
  9. de Groot AC, Schmidt E. Oliu di eucaliptu è oliu d'arburu di tè. Cuntattate Dermatite. 2015; 73: 381-386. Vede astrattu.
  10. Higgins C, Palmer A, Nixon R. Oliu d'Eucalyptus: cuntattu allergie è sicurezza. Cuntattate Dermatite. 2015; 72: 344-346. Vede astrattu.
  11. Kumar KJ, Sonnathi S, Anitha C, Santhoshkumar M. Eucalyptus Oil Poisoning. Toxicol Int. 2015; 22: 170-171. Vede astrattu.
  12. Gyldenløve M, Menné T, Thyssen JP. Allergia à u cuntattu di l'Eucaliptu. Cuntattate Dermatite. 2014; 71: 303-304. Vede astrattu.
  13. Gobel H è Schmidt G. Effettu di e preparazioni di oliu di menta piperita è eucaliptu nantu à i parametri di u mal di testa. Zeitschrift Fur Phytotherapie 1995; 16: 23, 29-26, 33.
  14. Lamster IB. L'effettu di l'antisetticu Listerine nantu à a riduzione di a placca esistente è di a gengivitis. Clin Prev Dent 1983; 5: 12-16.
  15. Ross NM, Charles CH, è Dills SS. Effetti à longu andà di l'antisetticu Listerine nantu à a placca dentale è a gengivitis. J Clin Dentisteria 1988; 1: 92-95.
  16. Hansen B, Babiak G, Schilling M, et al. Un mischju di olii volatili in trattamentu di u fretu cumunu. Therapiewoche 1984; 34: 2015-2019.
  17. Trigg JK è Hill N. Valutazione di laboratorio di un repellente à basa di eucaliptu contr'à quattru artropodi mordenti. Phytother Res 1996; 10: 313-316.
  18. Thom E è Wollan T.Un studiu clinicu cuntrullatu di u mischju Kanjang in u trattamentu di e infezioni di e vie respiratorie superiori senza complicazioni. Phytother Res 1997; 11: 207-210.
  19. Pizsolitto AC, Mancini B, Fracalanzza L, et al. Determinazione di l'attività antibatterica di l'olii essenziali ufficializati da a farmacopea brasiliana, 2a edizione. Chem Abstr 1977; 86: 12226s.
  20. Kumar A, Sharma VD, Sing AK, et al. Proprietà antibatteriche di diversi olii d'Eucalyptus. Fitoterapia 1988; 59: 141-144.
  21. Sato, S., Yoshinuma, N., Ito, K., Tokumoto, T., Takiguchi, T., Suzuki, Y., e Murai, S. . J Oral Sci 1998; 40: 115-117. Vede astrattu.
  22. Sengespeik, H. C., Zimmermann, T., Peiske, C., e de Mey, C. [Myrtol standardizatu in u trattamentu di e infezioni respiratorie acute è croniche in i zitelli. Un studiu multicentricu di surviglianza post-marketing]. Arzneimittelforschung. 1998; 48: 990-994. Vede astrattu.
  23. Anpalahan, M. è Le Couteur, D. G. Auto-avvelenamentu deliberatu cù oliu di eucaliptu in una donna anziana. Aust NZJ Med 1998; 28: 58. Vede astrattu.
  24. Day, L. M., Ozanne-Smith, J., Parsons, B. J., Dobbin, M., e Tibballs, J. Eucalyptus oil poisoning among young children: meccanismi di accessu è u putenziale per a prevenzione. Aust NZJ Salute Publicu 1997; 21: 297-302. Vede astrattu.
  25. Federspil, P., Wulkow, R., è Zimmermann, T. [Effetti di Myrtol standardizatu in a terapia di sinusitis acuta - risultati di un studiu multicentricu aleatoriu doppiu cecu paragunatu cù u placebo]. Laryngorhinootologie 1997; 76: 23-27. Vede astrattu.
  26. Jager, W., Nasel, B., Nasel, C., Binder, R., Stimpfl, T., Vycudilik, W., e Buchbauer, G. Studi farmacocinetici di u cumpostu di fragranza 1,8-cineol in umani durante l'inhalazione . Chem Senses 1996; 21: 477-480. Vede astrattu.
  27. Osawa, K., Yasuda, H., Morita, H., Takeya, K., è Itokawa, H. Macrocarpals H, I, è J da e Foglie di Eucalyptus globulus. J Nat Prod 1996; 59: 823-827. Vede astrattu.
  28. Trigg, J. K.Valutazione di un repellente à basa di eucaliptu contr'à Anopheles spp. in Tanzania. J Am Mosq. Cuntrollu Assoc 1996; 12 (2 Pt 1): 243-246. Vede astrattu.
  29. Behrbohm, H., Kaschke, O., è Sydow, K. [Effettu di a droga secretulitica fitogenica Gelomyrtol forte nantu à a liquidazione mucociliare di u sinus maxillare]. Laryngorhinootologie 1995; 74: 733-737. Vede astrattu.
  30. Webb, N. J. è Pitt, W. R. Avvelenamentu da l'oliu Eucalyptus in a zitiddina: 41 casi in u sud-est di Queensland. J Paediatr. Salute di i zitelli 1993; 29: 368-371. Vede astrattu.
  31. Tibballs, J. Effetti clinichi è gestione di l'ingestione di oliu d'eucalyptus in zitelli è zitelli. Med J Aust 8-21-1995; 163: 177-180. Vede astrattu.
  32. Dennison, D. K., Meredith, G. M., Shillitoe, E. J., è Caffesse, R. G. U spettru antivirale di l'antisetticu Listerine. Oral Surg Oral Med Oral Pathol Oral Radiol.Endod. 1995; 79: 442-448. Vede astrattu.
  33. Morse, D. R. è Wilcko, J. M. Gutta percha-eucapercha: un studiu clinicu pilotu. Gen.Dent. 1980; 28: 24-9, 32. Vede astrattu.
  34. Pitts, G., Brogdon, C., Hu, L., Masurat, T., Pianotti, R., e Schumann, P. Meccanismu di azzione di un antisetticu, collutore anti-odore. J Dent. Res 1983; 62: 738-742. Vede astrattu.
  35. Jori, A., Bianchetti, A., Prestini, P. E., è Gerattini, S. Effettu di eucalyptol (1,8-cineole) nantu à u metabolismu di altre droghe in ratti è in l'omu. Eur.J Pharmacol 1970; 9: 362-366. Vede astrattu.
  36. Gordon, J. M., Lamster, I. B., è Seiger, M. C. Efficacità di l'antisetticu Listerine in inibisce u sviluppu di a placca è di a gengivitis. J Clin Periodontol. 1985; 12: 697-704. Vede astrattu.
  37. Yukna, R. A., Broxson, A. W., Mayer, E. T., è Brite, D. V. Comparazione di lavu di bocca Listerine è vestitu periodontal dopu a cirurgia parodontale di u pappu. I. Scuperti iniziali. Clin Prev.Dent 1986; 8: 14-19. Vede astrattu.
  38. Dorow, P., Weiss, T., Felix, R., è Schmutzler, H. [Effettu di un secretoliticu è una cumbinazione di pinene, limonene è cineole nantu à a liquidazione mucociliare in pazienti cun malattia pulmonare ostruttiva cronica]. Arzneimittelforschung. 1987; 37: 1378-1381. Vede astrattu.
  39. Spoerke, D. G., Vandenberg, S. A., Smolinske, S. C., Kulig, K., è Rumack, B. H. Eucalyptus oil: 14 casi di esposizione. Vet Hum. Toxicol 1989; 31: 166-168. Vede astrattu.
  40. Minah, G. E., DePaola, L. G., Overholser, C. D., Meiller, T. F., Niehaus, C., Lamm, R. A., Ross, N. M., e Dills, S. S. J Clin Periodontol. 1989; 16: 347-352. Vede astrattu.
  41. DePaola, L. G., Overholser, C. D., Meiller, T. F., Minah, G. E., è Niehaus, C. Inibizione chemioterapica di a placca dentale supragingivale è u sviluppu di a gengivite. J Clin Periodontol. 1989; 16: 311-315. Vede astrattu.
  42. Fisher, A. A. Dermatite allergica da cuntattu per timolu in Listerina per u trattamentu di paronichia. Cutis 1989; 43: 531-532. Vede astrattu.
  43. Brecx, M., Netuschil, L., Reichert, B., è Schreil, G. Efficacità di Listerine, Meridol è chlorhexidine buccali nantu à a placca, a gengivite è a vitalità di i batteri di placca. J Clin Periodontol. 1990; 17: 292-297. Vede astrattu.
  44. Overholser, C. D., Meiller, T. F., DePaola, L. G., Minah, G. E., è Niehaus, C. Effetti comparativi di 2 bocchini chemioterapeutici nantu à u sviluppu di a placca dentale supragingivale è di a gengivite. J Clin Periodontol. 1990; 17: 575-579. Vede astrattu.
  45. Ulmer, W. T. è Schott, D. [Bronchite obstructiva cronica. Effettu di Gelomyrtol forte in un studiu doppia cecu cuntrullatu cù placebo]. Fortschr Med 9-20-1991; 109: 547-550. Vede astrattu.
  46. Sartorelli, P., Marquioreto, A. D., Amaral-Baroli, A., Lima, M. E., è Moreno, P. R. Composizione chimica è attività antimicrobiana di l'olii essenziali da duie spezie d'Eucalyptus. Phytother Res 2007; 21: 231-233. Vede astrattu.
  47. Yang, X. W., Guo, Q. M., Wang, Y., Xu, W., Tian, ​​L. è Tian, ​​X. J. Permeabilità intestinale di cumpunenti antivirus da i frutti di Eucalyptus globulus Labill. in Caco-2 Cell Model. Bioorg.Med Chem Lett 2-15-2007; 17: 1107-1111. Vede astrattu.
  48. Carroll, S. P. è Loye, J. Pruvenza di campu di un repellente di eucaliptu di limonu contr'à Leptoconops chì morde e mosche. J Am Mosq. Cuntrollu Assoc 2006; 22: 483-485. Vede astrattu.
  49. Warnke, PH, Sherry, E., Russo, PA, Acil, Y., Wiltfang, J., Sivananthan, S., Sprengel, M., Roldan, JC, Schubert, S., Bredee, JP, è Springer, IN Olii essenziali antibatterici in i malati di u cancer: osservazioni cliniche in 30 pazienti. Fitomedicina 2006; 13: 463-467. Vede astrattu.
  50. Stead, L. F. è Lancaster, T. Nicobrevin per cessazione di fumà. Cochrane.Database.Syst.Rev 2006;: CD005990. Vede astrattu.
  51. Yang, P. è Ma, Y. Effettu ripellente di l'olii essenziali vegetali contr'à Aedes albopictus. J Vector.Ecol 2005; 30: 231-234. Vede astrattu.
  52. Salari, M. H., Amine, G., Shirazi, M. H., Hafezi, R., e Mohammadypour, M. Effetti antibatterici di Eucalyptus globulus extract di foglia nantu à batteri patogeni isolati da campioni di pazienti cun disturbi di e vie respiratorie. Clin Microbiol.Infect. 2006; 12: 194-196. Vede astrattu.
  53. Bukar, A., Danfillo, I. S., Adeleke, O. A., è Ogunbodede, E. O. Pratiche di salute orale tradiziunali trà e donne Kanuri di u Statu Borno, Nigeria. Odontostomatol.Trop. 2004; 27: 25-31. Vede astrattu.
  54. Kim, M. J., Nam, E. S., è Paik, S. I. [L'effetti di l'aromaterapia nantu à u dolore, a depressione è a soddisfazione di a vita di i malati di artrite]. Taehan Kanho.Hakhoe.Chi 2005; 35: 186-194. Vede astrattu.
  55. Brecx, M., Brownstone, E., MacDonald, L., Gelskey, S., è Cheang, M. Efficacia di Listerine, Meridol è chlorhexidine buccali cum'è supplementi à e misure regulare di pulizia di denti. J Clin Periodontol. 1992; 19: 202-207. Vede astrattu.
  56. McKenzie, W. T., Forgas, L., Vernino, A. R., Parker, D., è Limestall, J. D. Comparazione di un 0,12% di bocca di clorexidina è un oliu essenziale di bocca di bocca in salute orale in adulti istituzionalizati, disabili mentali: risultati di un annu. J Parodontolu. 1992; 63: 187-193. Vede astrattu.
  57. Galdi, E., Perfetti, L., Calcagno, G., Marcotulli, M. C., è Moscato, G. Esacerbazione di l'asma in relazione à i pollini di l'Eucalyptus è à l'infusione di erbe chì cuntenenu Eucalyptus. Arch Monaldi. Pettu Dis. 2003; 59: 220-221. Vede astrattu.
  58. Spiridonov, N. A., Arkhipov, V. V., Foigel, A. G., Shipulina, L. D., e Fomkina, M. G. Attività protonoforica e di disaccoppiamento di royleanones da Salvia officinalis e euvimals da Eucalyptus viminalis. Phytother.Res. 2003; 17: 1228-1230. Vede astrattu.
  59. Maruniak, J., Clark, W. B., Walker, C. B., Magnusson, I., Marks, R. G., Taylor, M., è Clouser, B. L'effettu di 3 bocche in u sviluppu di a placca è di a gengivite. J Clin Periodontol. 1992; 19: 19-23. Vede astrattu.
  60. Brantner, AH, Asres, K., Chakraborty, A., Tokuda, H., Mou, XY, Mukainaka, T., Nishino, H., Stoyanova, S., e Hamburger, M. Crown gall - un tumore vegetale cù attività biologiche. Phytother.Res. 2003; 17: 385-390. Vede astrattu.
  61. Tascini, C., Ferranti, S., Gemignani, G., Messina, F., e Menichetti, F. Casu microbiologicu clinicu: febbre è cefalea in un cunsumadore pesante di estrattu di eucaliptu. Clin Microbiol.Infect. 2002; 8: 437, 445-437, 446. Vede astrattu.
  62. Kelloway, J. S., Wyatt, N. N., Adlis, S., è Schoenwetter, W. F. L'utilizazione di un lavu in bocca invece di acqua migliora l'eliminazione orofaringea di fluventi inalati (fluticasone propionate)? Allergy Asthma Proc 2001; 22: 367-371. Vede astrattu.
  63. Charles, C. H., Vincent, J. W., Borycheski, L., Amatnieks, Y., Sarina, M., Qaqish, J., e Proskin, H. M. Effettu di un dentifriciu chì cuntene olii essenziali nantu à a cumpusizioni microbica di placca dentale. Am J Dent 2000; 13 (N ° Spec): 26C-30C. Vede astrattu.
  64. Yu, D., Pearson, S. K., Bowen, W. H., Luo, D., Kohut, B. E., è Harper, D. S. Caries inhibition efficacy di un antiplaque / antigingivitis dentifrice. Am J Dent 2000; 13 (N ° Spec): 14C-17C. Vede astrattu.
  65. Westermeyer, R. R. è Terpolilli, R. N. Asistole cardiaca dopu ingestione di collutori: un rapportu di casu è rivista di u cuntenutu. Mil.Med 2001; 166: 833-835. Vede astrattu.
  66. Fine, D. H., Furgang, D., e Barnett, M. L. Attività antimicrobiche comparative di rinfreschi antisettici contr'à forme planetiche isogeniche è biofilm di Actinobacillus actinomycetemcomitans. J Clin Periodontol. 2001; 28: 697-700. Vede astrattu.
  67. Charles, C. H., Sharma, N. C., Galustians, H. J., Qaqish, J., McGuire, J. A., e Vincent, J. W. Efficacia comparativa di un antisetticu buccale è di un antiflaque / antigingivitis dentifrice. Un prucessu clinicu di sei mesi. J Am Dent Assoc 2001; 132: 670-675. Vede astrattu.
  68. Juergens, U. R. [Riducendu a necessità di cortisone. L'oliu di eucaliptu travaglia in l'asma? (intervista di Brigitte Moreano]. MMW.Fortschr Med 29-03-2001; 143: 14. Vede u riassuntu.
  69. Ahmad, I. è Beg, A. Z. Studii antimicrobiani è fitoquimici nantu à 45 piante medicinali indiane contr'à i patogeni umani resistenti à parechje droghe. J Ethnopharmacol. 2001; 74: 113-123. Vede astrattu.
  70. Matthys, H., de Mey, C., Carls, C., Rys, A., Geib, A., e Wittig, T. Efficacità è tollerabilità di myrtol standardizati in bronchite acuta. Un prucessu clinicu di gruppu parallele multi-centru, randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo vs. cefurossima è ambroxol. Arzneimittelforschung. 2000; 50: 700-711. Vede astrattu.
  71. Vilaplana, J. è Romaguera, C. Dermatite allergica da cuntattu per eucalyptol in una crema antiinflamatoria. Cuntattate Dermatite 2000; 43: 118. Vede astrattu.
  72. Santos, F. A. è Rao, V. S. Effetti antiinflamatori è antinociceptivi di 1,8-cineole un ossidu terpenoide presente in parechji olii essenziali vegetali. Phytother Res 2000; 14: 240-244. Vede astrattu.
  73. Pan, P., Barnett, M. L., Coelho, J., Brogdon, C., è Finnegan, M. B. Determinazione di l'attività bactericida in situ di un oliu essenziale buccale cù un metudu vitale. J Clin Periodontol. 2000; 27: 256-261. Vede astrattu.
  74. Fine, D. H., Furgang, D., Barnett, M. L., Drew, C., Steinberg, L., Charles, C. H., e Vincent, J. W. Effettu di una bocca antisettica contenente olii essenziali nantu à i livelli di Streptococcus mutans in saletta è salivaria. J Clin Periodontol. 2000; 27: 157-161. Vede astrattu.
  75. Meister, R., Wittig, T., Beuscher, N., è de Mey, C. Efficacità è tollerabilità di myrtol standardizati in u trattamentu à longu andà di bronchite cronica. Un studiu in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo. Investigatori di u Gruppu di Studiu. Arzneimittelforschung. 1999; 49: 351-358. Vede astrattu.
  76. Tarasova, G. D., Krutikova, N. M., Pekli, F. F., è Vichkanova, S. A. [Esperienza in l'usu di eucalimina in malatie infiammatorie acute ENT in i zitelli]. Vestn Otorinolaringol. 1998;: 48 à 50. Vede astrattu.
  77. Cohen, B. M. è Dressler, W. E. L'inalazione di aromatichi aguti mudifica e vie aeree. Effetti di u fretu cumunu. Respirazione 1982; 43: 285-293. Vede astrattu.
  78. Nelson, R. F., Rodasti, P. C., Tichnor, A., è Lio, Y. L. Studiu comparativu di quattru bocchifini senza ricetta chì dicenu benefici antiplaque è / o antigingivite. Clin Prev.Dent. 1991; 13: 30-33. Vede astrattu.
  79. Erler, F., Ulug, I., è Yalcinkaya, B. Attività ripellente di cinque olii essenziali contr'à Culex pipiens. Fitoterapia 2006; 77 (7-8): 491-494. Vede astrattu.
  80. Barker SC è Altman PM. Un gruppu ex vivo, assessore cecu, aleatoriu, gruppu parallelu, prucessu comparativu di efficacità di l'attività ovicida di trè pediculicidi dopu una sola applicazione - oliu di melaleuca è oliu di lavanda, oliu d'eucaliptu è oliu d'arburu di tè di limonu, è un pediculicida di "suffocazione". BMC Dermatol 2011; 11:14. Vede astrattu.
  81. Swanston-Flatt SK, Ghjornu C, Bailey CJ, Flatt PR. Trattamenti vegetali tradiziunali per a diabetes. Studii in topi diabetichi nurmali è streptozotocin. Diabetologia 1990; 33: 462-4. Vede astrattu.
  82. Vigo E, Cepeda A, Gualillo O, Perez-Fernandez R. Effettu anti-infiammatorio in-vitro di Eucalyptus globulus è Thymus vulgaris: inibizione di l'ossidu nitricu in i macrofagi murini J774A.1. J Pharm Pharmacol 2004; 56: 257-63. Vede astrattu.
  83. Ramsewak RS, Nair MG, Stommel M, Selanders L. Attività antagonistica in vitro di i monoterpeni è e so mischie contr'à i patogeni di u fungu di u unghje di u pedi. Phytother Res 2003; 17: 376-9 .. Vede astrattu.
  84. Whitman BW, Ghazizadeh H.Oliu di eucaliptu: aspetti terapeutichi è tossichi di farmacologia in umani è animali. J Paediatr Child Health 1994; 30: 190-1. Vede astrattu.
  85. Juergens UR, Dethlefsen U, Steinkamp G, et al. Attività antiinfiammatoria di 1.8-cineol (eucalyptol) in l'asma bronchiale: un prucessu doppiu-cecu controllatu da placebo. Respir Med 2003; 97: 250-6. Vede astrattu.
  86. Gardulf A, Wohlfart I, Gustafson R. Una sperimentazione prospettica di campu cross-over mostra a prutezzione di l'estratti di eucaliptu di limonu contr'à i morsi di tick. J Med Entomol 2004; 41: 1064-7. Vede astrattu.
  87. Gray AM, Flatt PR. L'azzioni antiiperglicemiche di Eucalyptus globulus (Eucalyptus) sò assuciati à effetti pancreatici è extra-pancreatici in topi. J Nutr 1998; 128: 2319-23. Vede astrattu.
  88. Takahashi T, Kokubo R, Sakaino M. Attività antimicrobiche di estratti di foglia di eucaliptu è flavonoidi da Eucalyptus maculata. Lett Appl Microbiol 2004; 39: 60-4. Vede astrattu.
  89. Darben T, Cominos B, Lee CT. Avvelenamentu topicu di l'oliu di eucaliptu. Australas J Dermatol 1998; 39: 265-7. Vede astrattu.
  90. Burkhard PR, Burkhardt K, Haenggeli CA, Landis T. Attacchi indotti da e piante: riapparizione di un vechju prublema. J Neurol 1999; 246: 667-70. Vede astrattu.
  91. De Vincenzi M, Silano M, De Vincenzi A, et al. Cumposti di e piante aromatiche: eucalyptol. Fitoterapia 2002; 73: 269-75. Vede astrattu.
  92. Silva J, Abebe W, Sousa SM, et al. Effetti analgesici è antiinflamatori di l'olii essenziali di Eucaliptu. J Ethnopharmacol 2003; 89: 277-83. Vede astrattu.
  93. White RD, Swick RA, Cheeke PR. Effetti di l'induzione di l'enzimi microsomali nantu à a tossicità di alcaloidi pirrolizidina (Senecio). J Toxicol Environ Health 1983; 12: 633-40. Vede astrattu.
  94. Unger M, Frank A. Determinazione simultanea di a putenza inibitoria di estratti di erbe nantu à l'attività di sei enzimi citocromi P450 principali aduprendu cromatografia liquida / spettrometria di massa è estrazione in linea automatizzata. Rapidu Commun Mass Spectrom 2004; 18: 2273-81. Vede astrattu.
  95. Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
  96. Gobel H, Schmidt G, Soyka D. Effettu di e preparazioni di oliu di menta piperita è eucaliptu nantu à i parametri neurofisiologichi è sperimentali algesimetrici di mal di testa. Cefalarchia 1994; 14: 228-34; discussione 182. Vede astrattu.
Ultima rivista - 19/08/2020

Vi Cunsigliemu Di Vede

Kristen Bell diventa reale nantu à u corpu perfettu Post-Baby

Kristen Bell diventa reale nantu à u corpu perfettu Post-Baby

Culturalmente, avemu un pocu di o e ione cù u corpu po t-zitellu. Hè vale à dì, tutte quelle torie invidiabili nantu à celebrità, atleti è telle di fitne In tagram c...
Correzioni facili per i capelli d'invernu

Correzioni facili per i capelli d'invernu

A probabilità hè chì l'invernu hà dighjà cau atu tragi in i vo tri capelli. "Cundizioni dure cum'è u fretu è u ventu poglienu a cuticula (u tratu pi...