Caru
Autore:
Janice Evans
Data Di Creazione:
2 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
1 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Possibilmente efficace per ...
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
U mele hè più comunemente adupratu per brusgiature, guarigione di ferite, gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale), è tosse. Hè ancu adupratu per parechje altre cundizioni ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene a maiò parte di sti usi.
In a fabricazione, u mele hè adupratu cum'è una fragranza è una crema idratante in savoni è cosmetichi.
Ùn cunfundite micca u melu cù u polu di l'ape, u velenu d'api, è a gelatina reale.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per MIELE sò i seguenti:
Possibilmente efficace per ...
- Brucia. L'applicazione di preparazioni di meli direttamente à e brusgie pare migliurà a guarigione.
- Tussa. Piglià una piccula quantità di meli à l'ora di dorme pare riduce u numeru di tossi in i zitelli di 2 anni è più. U Miele pare esse almenu efficace quant'è u dextrometorfanu suppressore di a tosse in tipiche dosi senza ricetta. Ma ùn hè micca chjaru se u mele riduce a tosse in adulti.
- Piatti di pede in e persone cun diabete. A maiò parte di e ricerche mostranu chì l'applicazione di medicazioni chì cuntenenu meli à l'ulcere di i pedi diabetichi pare riduce u tempu di guarigione è impedisce a necessità di antibiotici. Ma micca tutte e ricerche d'accordu.
- Ochju seccu. Aduprà gocce d'ochji di u meli specifiche o gel per l'ochji in l'ochji (Optimel Manuka più gocce per l'occhi o Gel Antibattericu Manuka Eye Eye) aiuta à fà chì l'ochji secchi si sentinu megliu. Questi prudutti ponu esse aduprati cù u trattamentu regulare di l'ochji secchi cum'è gocce di lubrificante è panni caldi à l'ochji.
- Una patologia di a pelle chì provoca rossi in faccia (rosacea). E ricerche mostranu chì l'applicazione di un pruduttu topicu di meli à a pelle pò migliurà i sintomi di rosacea.
- Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale). Risciacquà a bocca è poi inghjuttà pianu pianu u mele prima è dopu à e sessioni di chemioterapia o di radioterapia pare riduce u risicu di sviluppà piaghe à a bocca. L'applicazione di u meli à e ferite di a bocca pare ancu aiutà à guarisce l'ulcere di a bocca causate da chimioterapia o radioterapia. Ma a maiò parte di sta evidenza hè di qualità inferiore, dunque sò necessarii studii di qualità superiore per cunfirmà.
- Piache è ulcere di a bocca è di e gengive causate da u virus herpes (gingivostomatite erpetica). Risciacquà a bocca è dopu inghjuttisce pianu pianu u meli aiuta e piache è l'ulcere in bocca da u virus di l'herpes guariscenu più rapidamente in i zitelli datu ancu un medicamentu chjamatu aciclovir.
- Guarimentu di ferite. L'applicazione di preparazioni di meli direttamente à e ferite o l'usu di medicazioni chì cuntenenu meli pare migliurà a guarigione. Parechji picculi studii descrivenu l'usu di u mele o di medicazioni imbevuti di miele per vari tippi di ferite, cumprese ferite dopu a chirurgia, ulcere croniche di a gamba, ascessi, brusgiature, abrasioni, tagli, è i lochi induve a pelle hè stata presa per l'innestamentu. U mele pare riduce l'odori è u pus, aiuta à pulisce a ferita, riduce l'infezioni, riduce u dolore, è riduce u tempu di guarì. In certi raporti, e ferite guarite cù u mele dopu à altri trattamenti ùn anu micca travagliatu.
Possibilmente inefficace per ...
- Acne. A ricerca mostra chì l'applicazione di u mele à a faccia ùn aiuta micca à trattà l'acne.
- Gonfiore (infiammazione) di a cavità nasale è di i seni (rinosinusite). A maiò parte di e ricerche mostranu chì l'usu di u mele in un spray nasale ùn aiuta micca à riduce i prublemi in e persone chì anu infezioni sinusali frequenti paragunatu à l'usu di spray salinu o antibiotici.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Febru di Fenu. Ùn hè chjaru se u mele pò aiutà cù i sintomi di frebba di fenu. Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià una cucchiaia di meli ogni ghjornu, in più di u trattamentu standard, ùn migliora micca i sintomi allergici. Tuttavia, altre ricerche iniziali mostranu chì piglià u meli, in più di u trattamentu standard, puderia migliurà leggermente certi sintomi cum'è pruritu in u nasu è starnuti.
- Presa secca (osteite alveolare). E prime ricerche suggerenu chì aduprà u mele per copre una presa secca ùn hè micca megliu ch'è aduprà una pasta fatta cù zincu è eugenol.
- Prestazione atletica. E prime ricerche suggerenu chì u mele pò migliurà i livelli di sangue dopu l'eserciziu è migliurà a prestazione quandu hè datu durante l'eserciziu.
- Gonfiore di a palpebra (blefarite). E prime ricerche suggerenu chì l'usu di una crema cù u melu nantu à a palpebra migliora i sintomi è l'irritazione in e persone cun questa situazione.
- Infezioni in e persone cù cateteri. A maiò parte di e prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di u mele, di solitu u mele di manuka à i siti di uscita di certi tippi di cateteri di emodialisi impiantati impedisce chì e infezioni si sviluppinu di manera efficace cù certi antibiotici o antisettici. Ma altre ricerche mostranu chì l'applicazione di u mele di Manuka in u situ di uscita ùn riduce micca l'occorrenza di queste infezioni. In fatti, puderia aumentà u risicu di infezzione in e persone cun diabete.
- Una piaga aperta (ulcera) nantu à a córnea di l'ochju. E prime ricerche suggerenu chì l'usu di gocce d'ochji cù u meli migliurà certe misure curative in e persone cun questa situazione.
- Diabetes. Alcune ricerche iniziali mostranu chì manghjà grandi dosi di meli ogni ghjornu pò diminuisce i livelli di colesterolu in e persone cun diabete di tip 2. Ma pare ancu aumentà l'HbA1c, una misura di u nivellu mediu di zuccherinu in sangue. Altre ricerche iniziali mostranu chì ingestisce quantità più chjuche di meli ogni ghjornu pò diminuisce i livelli di zuccheru in sangue è di colesterolu in digiunu in e persone cun diabete di tip 1.
- Diarrea. Alcune ricerche mostranu chì l'aggiunta di meli à una soluzione data per trattà a disidratazione aiuta à diminuisce u vomitu è a diarrea è pò migliurà a recuperazione in i zitelli è in i zitelli cun influenza stomacu. Ma un altru studiu mostra chì l'aggiunta di meli à una soluzione aduprata per trattà a disidratazione diminuisce a diarrea solu in i zitelli è i zitelli cun influenza stomacu causata da batteri. Ùn puderia micca benefiziu à quelli chì anu influenza stomacu causata da un virus o un altru parassita.
- Crampi menstruali (dismenorrea). E prime ricerche mostranu chì manghjà u mele ogni ghjornu prima di inizià un periodu aiuta à riduce u dolore una volta chì principia.
- Una forma leve di malatia di gomma (gingivitis). E prime ricerche suggerenu chì a masticazione di "pelle" fatta da u meli di manuka riduce leggermente a sanguinazione di placche è di gomme paragunata à a gomma da masticà senza zuccheru in e persone cun gingivite.
- Emorroidi. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di una cucchiaiata di mischju chì cuntene meli, oliu d'oliva è cera d'api riduce i sanguinamenti è i pruriti causati da emorroidi.
- Herpes labiale (herpes labialis). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un vestitu imbevutu di meli quattru volte à ghjornu migliora i sintomi è u tempu di guarigione di l'herpes labiale.
- Alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia). Alcune ricerche iniziali mostranu chì piglià 75 grammi di mele per ghjornu per 14 ghjorni riduce u colesterolu lipoproteicu à bassa densità (LDL o "cattivu") in e donne cù u colesterolu altu.Ma altre ricerche iniziali mostranu chì piglià 70 grammi di mele per ghjornu per 30 ghjorni ùn abbassa micca i livelli di colesterolu in e persone cun livelli normali o alti di colesterolu.
- Herpes genitale. E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un vestitu imbevutu di meli quattru volte à ghjornu ùn migliurà i sintomi di l'herpes genitale.
- Incapacità di restà incinta in un annu di pruvà à incinta (sterilità). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di una cumbinazione di meli di ape egiziana è gelatina reale in a vagina aumenta i tassi di gravidanza per e coppie chì anu difficoltà à rimanere incinte a causa di l'infertilità maschile.
- Infezzione cutanea causata da parassiti Leishmania (lesioni Leishmania). E prime ricerche suggerenu chì copre le piaghe cù medicazioni imbevute di miele duie volte à ghjornu per 6 settimane in più di l'iniezioni di medicinali, si pò fà una guarigione più lenta di i medicinali solu.
- Una cundizione causata da una dieta scarsa o da l'incapacità di u corpu di assorbe nutrienti. E prime ricerche suggerenu chì u mele migliora u pesu è altri sintomi in i zitelli è i zitelli cù una nutrizione scarsa.
- Malattia carnosa (fasciite necrotizante). E prime ricerche anu dimustratu risultati chjari nantu à l'effetti di u vestitu di u mele, quandu adupratu cù antibiotici, cum'è trattamentu per un tippu di malattia carnosa chì causa gangrena intornu à i genitali.
- Dolore dopu a chirurgia. U Miele puderia riduce u dolore è avè bisognu di medicazione per u dolore in i zitelli chì anu a so tonsilla fora. Ma ùn hè micca chjaru se u mele aiuta à riduce u dolore in adulti cù a stessa cundizione.
- Pruritu. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di una crema à u mele (Medihoney Barrier Cream da Derma Sciences Inc.) nantu à a pelle per 21 ghjorni pò riduce a prurito di a pelle più di un unguentu di ossidu di zincu in e persone cun irritazione di a pelle causata da u frottu.
- Danni cutanei causati da radioterapia (dermatite da radiazione). L'applicazione di una garza di miele una volta ogni ghjornu à e ferite gravi di a pelle causate da a radioterapia ùn pare micca migliorà a guarigione.
- Eliminazione di un dente (estrazione di denti). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di u mele puderia migliurà a guarigione di e ferite in i zitelli dopu a rimozione di un dente.
- Astma.
- Rumpendu secrezioni di mucus spesse.
- Cataratta.
- Ulceri di u digestivu.
- Sunburn.
- Altre cundizioni.
Alcune di e sostanze chimiche in u mele ponu tumbà certi batteri è funghi. Quandu hè appiicatu à a pelle, u mele pò serve da barriera à l'umidità è impedisce à a pelle di appiccicà si à i medicazioni. U mele pò ancu furnisce nutrienti è altri chimichi chì acceleranu a guarigione di e ferite.
Quandu hè presu per bocca: U mele hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di l'adulti quandu sò presi per bocca. U mele hè PROVU UNSAFE quandu hè pruduttu da u nettaru di i Rhododendroni è pigliatu da a bocca. Stu tipu di meli cuntene una tossina chì pò causà prublemi cardiaci, pressione bassa, è dolore di pettu.
Quandu si applica à a pelle o à l'internu di a bocca: U mele hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di l'adulti quandu appiicatu appiicatu à a pelle o lavatu in bocca.
Quandu si applica in u nasu: A soluzione di mele diluita hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di l'adulti spruzzati in u nasu finu à 2 settimane.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: U mele hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu in quantità alimentari. A preoccupazione per u botulismu si applica à i zitelli è i zitelli è micca à l'adulti o à e donne incinte. Tuttavia, ùn si sà micca abbastanza nantu à a sicurezza di u mele quandu hè adupratu à scopi medicinali in donne chì sò incinte o chì allattanu. Stà nantu à u latu sicuru è evite quantità medicinali è applicazioni topiche.I zitelli: U mele hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu per bocca in i zitelli di un annu è più. U mele hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè pigliatu da a bocca in i zitelli è i zitelli assai ghjovani. Ùn aduprate micca u meli in i zitelli è in i zitelli di menu di 12 mesi per via di a pussibilità di avvelenamentu da u botulismu. Questu ùn hè micca un periculu per i zitelli maiò o adulti.
Diabetes: Usà una grande quantità di meli puderia aumentà i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete di tip 2. Inoltre, l'applicazione di u meli in i siti di uscita di dialisi pò aumentà u risicu di infezioni in e persone cun diabete.
Allergii à u polline: Evite u melu sì sì allergicu à u polline. U mele, chì hè fattu di polline, pò causà reazzioni allergiche.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
- U mele puderia rallentà a coagulazione di u sangue. In teoria, piglià u meli cù i medicazione chì rallentanu ancu a coagulazione puderanu aumentà e probabilità di contusioni è sangu.
Alcune medicazione chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu l'aspirina; clopidogrel (Plavix); antiinflamatori non-steroidali (AINE) cum'è diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), ibuprofene (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri); dalteparin (Fragmin); enoxaparina (Lovenox); eparina; warfarina (Coumadin); è altri. - Fenitoina (Dilantin)
- U mele puderia aumentà a quantità di fenitoina (Dilantin) chì u corpu assorbe. U pigliu di meli cù a fenitoina (Dilantin) puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a fenitoina (Dilantin).
- Minore
- Attenti à sta cumbinazione.
- Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U meli puderia diminuì a rapidità in cui u fegatu abbatte alcuni medicinali. Piglià u meli cù certi medicinali chì sò scumpartuti da u fegatu ponu aumentà l'effetti è l'effetti secondari di sti medicamenti. Prima di piglià u meli, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu blocchi di canali di calciu (diltiazem, nicardipina, verapamil), agenti chemioterapici (etoposide, paclitaxel, vinblastina, vincristina, vindesina), antifungici (ketoconazole, itraconazole), glucocorticoidi, cisapride (Propulsid), alfentanil , fentanyl (Sublimaze), losartan (Cozaar), fluoxetine (Prozac), midazolam (Versed), omeprazole (Prilosec), ondansetron (Zofran), propranolol (Inderal), fexofenadine (Allegra), è numerosi altri.
- Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
- Aduprà altre erbe è supplementi chì rallentanu a coagulazione di u sangue cù u melu puderebbe aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Hè perchè u mele pò rallentà a coagulazione di u sangue. Alcune altre erbe chì ponu rallentà a coagulazione di u sangue includenu angelica, spicca, danshen, agliu, zenzero, ginkgo, Panax ginseng, è altri.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
ADULTI
PER BOCCA:
- Per a tosse: 25 grammi di una pasta chì cuntene 20,8 grammi di meli è 2,9 grammi di caffè hè statu scioltu in 200 ml d'acqua calda è bevutu ogni 8 ore.
- Per brusgiature: U mele hè appiicatu direttamente o in una medicazione o in una garza. I medicamenti sò generalmente cambiati ogni 24-48 ore, ma sò qualchì volta lasciati in postu finu à 25 ghjorni. A ferita deve esse ispezionata ogni 2 ghjorni. Quandu si usa direttamente, 15 mL à 30 mL di meli sò stati applicati ogni 12-48 ore, è coperto cù garza sterile è bende o un medicamentu in poliuretanu.
- Per i piaghe in i persone cun diabete: U mele di Manuka (Medihoney Tulle Dressing) è u meli di beri sò stati aduprati in curazioni per u tempu necessariu.
- Per ochju seccu: Gocce per l'occhi (Optimel Manuka più gocce per l'occhi) o gel per l'occhi (Optimel Antibacterial Manuka Eye Gel) sò stati aduprati duie volte à ghjornu per 8 settimane cù panni caldi à l'ochji è lubrificanti.
- Per gonfiore (infiammazione) è piaghe in a bocca (mucosite orale): U mele 20 mL hè statu risciacquatu intornu à a bocca 15 minuti prima di a radioterapia, dopu 15 minuti è 6 ore dopu a radiazione o à l'ora di dorme, è dopu inghjuttitu pianu o sputatu. U mele hè statu ancu messu in bocca in gasa è rimpiazzatu ogni ghjornu. Inoltre, una pasta di mele / caffè 10 mL o una pasta di mele solu 10 mL, ognuna cuntenendu 50% di mele, hè stata risciacquata intornu à a bocca è inghjuttita ogni 3 ore.
- Per una patologia di a pelle chì provoca rossi in faccia (rosacea): U 90% di miele kanuka di qualità medicale (Honevo) cù glicerina hè statu applicatu à a pelle duie volte à ghjornu per 8 settimane è lavatu dopu à 30-60 minuti.
- Per a guarigione di ferite: U mele hè appiicatu direttamente o in una medicazione o in una garza. I medicamenti sò generalmente cambiati ogni 24-48 ore ma sò qualchì volta lasciati in postu finu à 25 ghjorni. A ferita deve esse ispezionata ogni 2 ghjorni. Quandu si usa direttamente, 15 mL à 30 mL di meli sò stati applicati ogni 12-48 ore è coperto cù garza sterile è bende o un medicamentu in poliuretanu.
PER BOCCA:
- Per a tosse: 2,5-10 ml (0,5-2 cucchiaini) di meli à l'ora di dorme.
- Per a guarigione di ferite: A garza imbevuta di mele hè stata imballata in ferite duie volte à ghjornu finu à a so guarigione.
- Per gonfiore (infiammazione) è piaghe in a bocca (mucosite orale): Finu à 15 grammi di mele hè statu applicatu in bocca trè volte à ghjornu.
- Per piaghe è ulcere di a bocca è di e gengive causate da u virus herpes (gingivostomatite erpetica): Finu à 5 mL di mele hè statu applicatu in bocca ogni quattru ore.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Ooi ML, Jothin A, Bennett C, et al. Irrigazioni sinusali di u mele di Manuka in rinosinusite cronica recalcitrante: fase 1 randomized, single-blinded, controlatu da placebo. Int Forum Allergy Rhinol. 2019; 9: 1470-1477. Vede astrattu.
- Nejabat M, Soltanzadeh K, Yasemi M, Daneshamouz S, Akbarizadeh AR, Heydari M. Efficacità di a formulazione oftalmica basata nantu à u meli in i pazienti cù ulcera corneale; Un prucessu clinicu randomizatu. Curr Drug Discov Technol. 2020. Vede u riassuntu.
- Münstedt K, Männle H. Chì ci hè di male cù e meta-analisi nantu à u meli è a mucosite orale per via di e terapie per u cancheru? Cumplementu Ther Med. 2020; 49: 102286. Vede astrattu.
- Mokhtari S, Sanati I, Abdolahy S, Hosseini Z. Valutazione di l'effettu di u mele nantu à a guarigione di e ferite di estrazione di denti in i zitelli da 4 à 9 anni. Niger J Clin Pratica. 2019; 22: 1328-1334. Vede astrattu.
- Martina SJ, Ramar LAP, Silaban MRI, Luthfi M, Govindan PAP. Efficacità Antipiastrinica trà Aspirina cun Miele nantu à Malatie Cardiovascolari Basatu annantu à u Tempu di Sanguinamentu Pigliatu in Topi. Accessu Apertu Maced J Med Sci. 2019 14 d'ottobre; 7: 3416-3420. Vede astrattu.
- Geiβler K, Schulze M, Inhestern J, Meiβner W, Guntinas-Lichius O. L'effettu di l'applicazione orale adjuvante di u mele in a gestione di u dolore postoperatoriu dopu à l'ammigdalectomia in adulti: Un studiu pilotu. PLoS Unu. 2020; 15: e0228481. Vede astrattu.
- Craig JP, Cruzat A, Cheung IMY, Watters GA, Wang MTM. Pruduzione mascherata aleatoria di l'efficacia clinica di a crema d'ochji microemulsione MGO Manuka Honey per u trattamentu di a blefarite. Ocul Surf. 2020 Jan; 18: 170-177. Vede astrattu.
- Ansari A, Joshi S, Garad A, Mhatre B, Bagade S, Jain R. Un Studiu per Valutà l'efficacità di u Miele in a Gestione di u Socket Secu. Contemp Clin Dent. 2019; 10: 52-55. Vede astrattu.
- Al-Tamimi AM, Petrisko M, Hong MY, Rezende L, Clayton ZS, Kern M. Honey ùn hà micca impattu negativu nantu à i lipidi di u sangue di l'omi è di e donne adulti: un prucessu randomized cross-over. Nutr Res. 2020; 74: 87-95. Vede astrattu.
- Abuelgasim H, Albury C, Lee J. Efficacia di u meli per u sollievu sintomaticu in infezioni di e vie respiratorie superiori: una rivista sistematica è metanàlisi. BMJ Evid Basatu Med. 2020: bmjebm-2020-111336. Vede astrattu.
- Gourdomichali T, Papakonstantinou E. Effetti à pocu tempu di sei varietà di meli grechi nantu à a risposta glicemica: un prucessu clinicu randomizatu in sughjetti sani. Eur J Clin Nutr. 2018; 72: 1709-1716. Vede astrattu.
- Wishart TFL, Aw L, Byth K, Rangan G, Sud K. Un paragone retrospettivu sequenziale di l'applicazione topica di u miele medicatu è u iodiu povidone per prevene infezioni relative à u cateteru di dialisi peritoneale. Perit Dial Int. 2018; 38: 302-305. Vede astrattu.
- Abdel-Naby Awad OG, Hamad AH. U mele pò aiutà à a gingivostomatite à l'herpes simplex in i zitelli: Pruduzione randomizzata doppia ceca randomizata prova clinica controllata da placebo. Sò J Otolaryngol. 2018; 39: 759-763. Vede astrattu.
- Farakla I, Koui E, Arditi J, et al. Effettu di u mele nantu à e concentrazioni di glucosiu è insulina in e femine obese. Eur J Clin Invest. 2019; 49: e13042. Vede astrattu.
- Konuk Sener D, Aydin M, Cangur S, Guven E. L'effettu di a cura orale cù clorexidina, vitamina E è meli nantu à mucosite in pazienti di cura intensiva pediatrica: Un studiu randomizatu cuntrullatu. J Pediatr Nurs. 2019; 45: e95-e101. Vede astrattu.
- Liu TM, Luo YW, Tam KW, Lin CC, Huang TW. Effetti profilattichi è terapeutici di u meli nantu à a mucosite indotta da radiochimioterapia: una meta-analisi di provi controllati randomizati. Sustegnu Cancer Care. 2019; 27: 2361-2370. Vede astrattu.
- Yang C, Gong G, Jin E, et al. Applicazione topica di u mele in a gestione di mucosite orale indotta da chemio / radioterapia: Una rivista sistematica è metanàlisi di rete. Int J Nurs Stud. 2019; 89: 80-87. Vede astrattu.
- Wang C, Guo M, Zhang N, Wang G. Efficacità di u vestitu di meli in u trattamentu di l'ulcera di u pede diabeticu: Una stima sistematica è metanàlisi. Cumplementu Ther Clin Pract. 2019; 34: 123-131. Vede astrattu.
- Lee VS, Humphreys IM, Purcell PL, Davis GE. Irrigazione sinusale di u mele Manuka per u trattamentu di a rinosinusite cronica: un prucessu cuntrullatu randomizatu. Int Forum Allergy Rhinol. 2017; 7: 365-372. Vede astrattu.
- Charalambous A, Lambrinou E, Katodritis N, et al. L'efficacità di u meli di timu per a gestione di a xerostomia indotta da u trattamentu in i pazienti cun cancru di testa è di collu: Un prucessu di cuntrollu randomizatu di fattibilità. Eur J Oncol Nurs. 2017; 27: 1-8. Vede astrattu.
- Lal A, Chohan K, Chohan A, Chakravarti A. Rolu di u meli dopu à l'amigdalectomia: una rivista sistematica è metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Clin Otolaryngol. 2017; 42: 651-660. Vede astrattu.
- Amiri Farahani ËL, Hasanpoor-Azghdy SB, Kasraei H, Heidari T. Comparazione di l'effettu di u meli è l'acidu mefenamicu nantu à a gravità di u dolore in e donne cù dismenorrea primaria. Arch Gynecol Obstet. 2017; 296: 277-283. Vede astrattu.
- Imran M, Hussain MB, Baig M. Un studiu clinicu randomizatu è cuntrullatu di vestimentu impregnatu di meli per trattà l'ulcera di u pede diabeticu. J Coll Medici Surg Pak. 2015; 25: 721-5. Vede astrattu.
- Semprini A, Braithwaite I, Corin A, et al. Prova cuntrullata randomizata di u melu topicu di kanuka per u trattamentu di l'acne. BMJ Apertu. 2016; 6: e009448. Vede astrattu.
- Braithwaite I, Hunt A, Riley J, et al. Prova cuntrullata randomizata di meli topicu di kanuka per u trattamentu di a rosacea. BMJ Apertu. 2015; 5: e007651. Vede astrattu.
- Fogh SE, Deshmukh S, Berk LB, et al. Una prova randomizata di fase 2 di u miele profilatticu di manuka per a riduzione di esofagite indotta da terapia chemoradiation durante u trattamentu di u cancheru pulmonare: Risultati di NRG Oncologia RTOG 1012. Int J Radiat Oncol Biol Phys. 2017; 97: 786-796. Vede astrattu.
- Aly H, Said RN, Wali IE, et al. Furmula di supplementazione di meli classificata medicalmente à i zitelli pretermi cum'è prebioticu: Un prucessu cuntrullatu randomizatu. J Pediatr Gastroenterol Nutr. 2017; 64: 966-970. Vede astrattu.
- Albietz JM, Schmid KL. Pruvenza cuntrullata randomizata di meli Manuka antibattericu topicu (spezie Leptospermum) per ochju seccu evaporativu per via di disfunzione di a ghiandola meibomiana. Clin Exp Optom. 2017; 100: 603-615. Vede astrattu.
- Wong D, Albietz JM, Tran H, et al. Trattamentu di l'ochji secchi cunnessi à lenti di cuntattu cù u meli antibattericu. Cont Lens Anteriore Ochju. 2017; 40: 389-393. Vede astrattu.
- Oduwole O, Udoh EE, Oyo-Ita A, Meremikwu MM. Meli per a tosse acuta in i zitelli. Cochrane Database Syst Rev.2018; 4: CD007094. Vede astrattu.
- Wang YT, Qi Y, Tang FY, et al. L'effettu di a terapia di cupping per u lombalgia: Una metanàlisi basata annantu à prucessi aleatorii cuntrullati esistenti. J Back Musculoskelet Rehabil. 2017; 30: 1187-1195. Vede astrattu.
- Alvarez-Suarez JM, Giampieri F, Battino M. Honey cum'è fonte d'antioxidanti dietetichi: strutture, biodisponibilità è evidenza di effetti protettivi contra e malatie croniche umane. Curr Med Chem. 2013; 20: 621-38. Vede astrattu.
- Alvarez-Suarez JM, Tulipani S, Romandini S, Bertoli E, Battino M. Cuntribuzione di u mele in nutrimentu è salute umana: una rivista. Mediterr J Nutr Metab 2010; 3: 15-23.
- Zaid SS, Sulaiman SA, Sirajudeen KN, Othman NH. L'effetti di u mele Tualang annantu à l'organi riproduttivi femminili, l'ossu di a tibia è u prufilu ormonale in topi ovariectomizati - mudellu animale per a ménopause. Cumplementu BMC Altern Med. 31 Dic 2010; 10: 82. Vede astrattu.
- Vezir E, Kaya A, Toyran M, Azkur D, Dibek Misirlioglu E, Kocabas CN. Anafilassi / angioedema causatu da ingestione di meli. Allergia Astma Proc. 2014 Jan-Feb; 35: 71-4. Vede astrattu.
- Raeessi MA, Raeessi N, Panahi Y, Gharaie H, Davoudi SM, Saadat A, Karimi Zarchi AA, Raeessi F, Ahmadi SM, Jalalian H. "Coffee plus honey" versus "steroid topical" in u trattamentu di a mucosite orale indotta da chimioterapia : un prucessu cuntrullatu randomizatu. Cumplementu BMC Altern Med. 2014 Aug 8; 14: 293. Vede astrattu.
- Raeessi MA, Aslani J, Raeessi N, Gharaie H, Karimi Zarchi AA, Raeessi F. Honey plus caffè versus steroide sistemicu in u trattamentu di a tosse persistente postinfettiva: un studiu randomizatu cuntrullatu. Prim Care Respir J. 2013 Sep; 22: 325-30. Vede astrattu
- Oduwole O, Meremikwu MM, Oyo-Ita A, Udoh EE. Meli per a tosse acuta in i zitelli. Cochrane Database Syst Rev.2014 23 Dic; 12: CD007094. Vede astrattu.
- Matos D, Serrano P, Menezes Brandão F. Un casu di dermatite allergica da cuntattu causata da u miele arricchitu di propolis. Cuntattate Dermatite. 2015 Jan; 72: 59-60. Vede astrattu.
- Kamaratos AV, Tzirogiannis KN, Iraklianou SA, Panoutsopoulos GI, Kanellos IE, Melidonis AI. Pansamenti impregnati di meli Manuka in u trattamentu di l'ulcere neuropatiche di u pede diabeticu. Int Wound J. 2014 Ghjugnu; 11: 259-63. Vede astrattu.
- Jull AB, Cullum N, Dumville JC, Westby MJ, Deshpande S, Walker N. Honey cum'è trattamentu topicu per e ferite. Cochrane Database Syst Rev. 2015 Mar 6; 3: CD005083. Vede astrattu.
- Johnson DW, Badve SV, Pascoe EM, Beller E, Cass A, Clark C, de Zoysa J, Isbel NM, McTaggart S, Morrish AT, Playford EG, Scaria A, Snelling P, Vergara LA, Hawley CM; Gruppu Collaborativu Studiu HONEYPOT.Miele antibattericu per a prevenzione di infezioni peritoneali-dialitiche (HONEYPOT): un prucessu randomizatu. Lancet Infect Dis. 2014 Jan; 14: 23-30. Vede astrattu.
- Hawley P, Hovan A, McGahan CE, Saunders D. Un studiu randomizatu cuntrullatu da placebo di u meli di manuka per a mucosite orale indotta da radiazioni. Sustegnu Cancer Care. 2014 Mar; 22: 751-61. Vede astrattu.
- Asha'ari ZA, Ahmad MZ, Jihan WS, Che CM, Leman I. Ingestione di meli migliora i sintomi di rinite allergica: evidenze da un studiu randomizatu cuntrullatu da placebo in a costa orientale di a Malesia peninsulare. Ann Saudi Med. 2013 Sep-Ott; 33: 469-75. Vede astrattu.
- Abdulla CO, Ayubi A, Zulfiquer F, Santhanam G, Ahmed MA, Deeb J. Botulismu infantile dopu à ingestione di meli. BMJ Case Rep.2012 7 Set; 2012. Vede astrattu.
- Mutjaba Quadri KH. Miele di Manuka per a cura di u situ di uscita di u cateteru di a vena centrale. SeminDial 1999; 12: 397-398.
- Nagra ZM, Fayyaz GQ Asim M. Vestiti di miele; Esperienza à u Dipartimentu di Chirurgia Plastica è brucia Allied Hospital Faisalabad. Prof Med J 2002; 9: 246-251.
- Farouk A, Hassan T Kassif H Khalidi SA Mutawali I & Wadi M. Studii nantu à u meli d'api sudanese: valutazione di laboratorio è clinica. 26, 161-168. Revista Internaziunale di Crude Drug Research 1998; 26: 161-168.
- Weheida SM, Nagubib HH El-Banna HM Marzouk S. Comparendu l'effetti di duie tecniche di vestimenta nantu à a guarigione di ulcere di pressione di bassa qualità. Revista di l'Istitutu di Ricerca Medica 1991; 12: 259-278.
- Subrahmanyam M, Ugane SP. U vistimentu di mele beneficu in u trattamentu di a gangrena di Fournier. Indian Journal of Surgery 2004; 66: 75-77.
- Subrahmanyam, M. Honey cum'è medicazione chirurgica per ustioni è ulcere. Revista Indiana di Chirurgia 1993; 55: 468-473.
- Memon AR, Tahir SM Khushk IA Ali Memon G. Effetti terapeutichi di u meli versus sulfadiazina d'argentu in a gestione di e ferite brusgiate. Journal of Liaquat University Medicine and Health Sciences 2005; 4: 100-104.
- Marshall C, Queen J & Manjooran J. Honey vs povidone iodiu dopu a chirurgia di unghie. Wound UK Journal 2005; 1: 10-18.
- Vandeputte J & Van Waeyenberge PH. Valutazione clinica di L-Mesitran (R), un unguentu di ferita à basa di meli. Journal of European Wound Management Association 2003; 3: 8-11.
- Quadri, KHM. Miele di Manuka per a cura di surtita di u cateteru di a vena centrale. Seminarii in Dialisi 1999; 12: 397-398.
- Subrahmanyam N. L'aggiunta di antiossidanti è polietilenglicole 4000 aumenta a pruprietà curativa di u mele in brusgiature. Ann Burns Fire Disasters 1996; 9: 93-95.
- Subrahmanyam, M Sahapure AG Nagane NS et al. Effetti di l'applicazione topica di u mele nantu à a guarigione di ferite da brusgie Ann Burns Fire Disasters 2001; XIV
- Bangroo AK, Katri R, è Chauhan S. Miele chì si veste in brusgiature pediatriche. J Indian Assoc Pediatr Surg 2005; 10: 172-5.
- Mashhood, AA Khan TA Sami AN. Meli paragunatu cù 1% di crema di sulfadiazina d'argentu in u trattamentu di brusche di spessore superficiale è parziale. Journal of Pakistan Association of Dermatologists 2006; 16: 14-19.
- Sela, M. O., Shapira, L., Grizim, I., Lewinstein, I., Steinberg, D., Gedalia, I., e Grobler, S. R. Effetti di u cunsumu di miele nantu à a microhardness di l'esmalte in i pazienti normali versus xerostomici. J.Oral Rehabil. 1998; 25: 630-634. Vede astrattu.
- Oryan, A. è Zaker, S. R. Effetti di l'applicazione topica di u meli nantu à a guarigione cutanea di ferite in cunigli. Zentralbl.Veterinarmed.A 1998; 45: 181-188. Vede astrattu.
- Vardi, A., Barzilay, Z., Linder, N., Cohen, H. A., Paret, G., e Barzilai, A. Applicazione lucale di u mele per u trattamentu di l'infezzione neonatale di ferita postoperatoria. Acta Paediatr. 1998; 87: 429-432. Vede astrattu.
- Zeina, B., Zohra, B. I., è al assad, S. L'effetti di u mele nantu à i parassiti Leishmania: un studiu in vitro. Trop.Doct. 1997; 27 Suppl 1: 36-38. Vede astrattu.
- Wood, B., Rademaker, M., è Molan, P. Manuka miele, un vestitu d'ulcera di gamba à prezzu low cost. N.Z.Med.J. 3-28-1997; 110: 107. Vede astrattu.
- von Malottki, K. è Wiechmann, H. W. [Bradicardia acuta periculosa per a vita: avvelenamentu alimentariu da u mele salvaticu turcu]. Dtsch.Med.Wochenschr. 26-07-1996; 121: 936-938. Vede astrattu.
- Hejase, M. J., Simonin, J. E., Bihrle, R., è Coogan, C. L. A gangrena di Genital Fournier: sperienza cù 38 pazienti. Urologia 1996; 47: 734-739. Vede astrattu.
- Sutlupinar, N., Mat, A., è Satganoglu, Y. Avvelenamentu da u melu tossicu in Turchia. Arch. Toxicol. 1993; 67: 148-150. Vede astrattu.
- Efem, S. E. Avanzamenti recenti in a gestione di a gangrena di Fournier: osservazioni preliminari. Chirurgia 1993; 113: 200-204. Vede astrattu.
- Adesunkanmi, K. è Oyelami, O. A. U schema è u risultatu di e ferite brusgiate in l'Ospedale Wesley Guild, Ilesha, Nigeria: una rivista di 156 casi. J Trop.Med Hyg. 1994; 97: 108-112. Vede astrattu.
- Fenicia, L., Ferrini, A. M., Aureli, P., et Pocecco, M. Un cas de botulisme infantile associé à l'alimentation du miel en Italie. Eur J Epidemiol 1993; 9: 671-673. Vede astrattu.
- Ndayisaba, G., Bazira, L., Habonimana, E., è Muteganya, D. [Risultatu clinicu è bacteriologicu di e ferite trattate cù u mele. Una analisi di una seria di 40 casi]. Rev. Chir Orthop. Apparatu di Riparazione Mot. 1993; 79: 111-113. Vede astrattu.
- Elbagoury, E. F. è Rasmy, S. Azione antibatterica di u mele naturale nantu à i bacteroidi anaerobbi. Egittu.Dent.J. 1993; 39: 381-386. Vede astrattu.
- Armon, P. J. L'usu di u mele in u trattamentu di e ferite infettate. Trop.Doct. 1980; 10: 91. Vede astrattu.
- Bergman, A., Yanai, J., Weiss, J., Bell, D., è David, M. P. Accelerazione di a guarigione di ferite per l'applicazione topica di u meli. Un mudellu animale. Am.J Surg. 1983; 145: 374-376. Vede astrattu.
- Gossinger, H., Hruby, K., Haubenstock, A., Pohl, A., e Davogg, S. Aritmie cardiache in un paziente cun avvelenamentu grayanotoxin-miele. Vet Hum Toxicol 1983; 25: 328-329. Vede astrattu.
- Gössinger, H., Hruby, K., Pohl, A., Davogg, S., Sutterlütti, G., e Mathis, G. [Poisoning with andromedotoxin-contain honey]. Dtsch Med Wochenschr 1983; 108: 1555-1558. Vede astrattu.
- Keast-Butler, J. Honey per ulcere necrotiche di senu maligne. Lancetta 10-11-1980; 2: 809. Vede astrattu.
- Cavanagh, D., Beazley, J., è Ostapowicz, F. Operazione radicale per u carcinoma di a vulva. Un novu approcciu à a guarigione di e ferite. J Obstet.Gynaecol.Br Commonw. 1970; 77: 1037-1040. Vede astrattu.
- Patil, A. R. è Keswani, M. H. Bende di bucce di patate bollite. Burns Incl.Therm.Inj. 1985; 11: 444-445. Vede astrattu.
- Haffejee, I. E. è Moosa, A. Honey in u trattamentu di gastroenterite infantile. Br Med J (Clin Res Ed) 1985; 290: 1866-1867. Vede astrattu.
- Biberoglu, K., Biberoglu, S., è Komsuoglu, B. Sindrome transitoriu di Wolff-Parkinson-White durante l'intossicazione da u melu. Isr.J.Med.Sci. 1988; 24 (4-5): 253-254. Vede astrattu.
- Biberoglu, S., Biberoglu, K., è Komsuoglu, B. Mad honey. JAMA 4-1-1988; 259: 1943. Vede astrattu.
- Samanta, A., Burden, A. C., è Jones, G. R. Risposte à u glucosiu in plasma à u glucosiu, u saccarosu è u mele in i pazienti cun diabete mellitu: analisi di indici glicemici è di piccu incrementali. Diabet.Med. 1985; 2: 371-373. Vede astrattu.
- Wagner, J. B. è Pine, H. S. Tosse cronica in i zitelli. Pediatr.Clin North Am 2013; 60: 951-967. Vede astrattu.
- Maiti, P. K., Ray, A., Mitra, T. N., Jana, U., Bhattacharya, J., è Ganguly, S. L'effettu di u melu nantu à mucosite indotta da chemoradiation in u cancheru di u collu. J Indian Med Assoc 2012; 110: 453-456. Vede astrattu.
- Jull, A. B., Walker, N., è Deshpande, S. Honey cum'è trattamentu topicu per e ferite. Cochrane Database Syst Rev 2013; 2: CD005083. Vede astrattu.
- Abdulrhman, M. M., El-Hefnawy, M. H., Aly, R. H., Shatla, R. H., Mamdouh, R. M., Mahmoud, D. M., e Mohamed, W. S. Effetti metabolici di u melu in u tippu 1 diabete mellitus: un studiu pilotu crossover randomizatu. J Med Food 2013; 16: 66-72. Vede astrattu.
- McInerney, R. J. Honey - un rimediu ritruvatu. J.R.Soc.Med. 1990; 83: 127. Vede astrattu.
- Lennerz, C., Jilek, C., Semmler, V., Deisenhofer, I., è Kolb, C. Sinus arrestanu da a malatia di u meli pazzu. Ann Intern Med 2012; 157: 755-756. Vede astrattu.
- Oguzturk, H., Ciftci, O., Turtay, M. G., è Yumrutepe, S. Bloccu atrioventriculare cumpletu causatu da l'intossicazione di u meli pazzu. Eur Rev Med Pharmacol Sci 2012; 16: 1748-1750. Vede astrattu.
- Anthimidou, E. è Mossialos, D. Attività antibatterica di meli grechi è ciprioti contr'à Staphylococcus aureus è Pseudomonas aeruginosa paragunatu à u mele di manuka. J Med Food 2013; 16: 42-47. Vede astrattu.
- Nijhuis, W. A., Houwing, R. H., Van der Zwet, W. C., è Jansman, F. G. Un prucessu randomizatu di crema di barriera di u meli versus unguentu di ossidu di zincu. Br J Nurs 2012; 21: 9-3. Vede astrattu.
- Knipping, S., Grunewald, B., è Hirt, R. [Miele medicu in u trattamentu di disordini di guarigione di ferite in a zona di a testa è di u collu]. HNO 2012; 60: 830-836. Vede astrattu.
- Lloyd-Jones, M. Casu di studiu: trattamentu di una ferita infettata di etiologia scunnisciuta. Br J Infermieri di a Comunità. 2012; Suppl: S25-S29. Vede astrattu.
- Belcher, J. Una rivista di u meli di qualità medica in cura di ferite. Fr J Nurs. 8-9-2012; 21: S4, S6, S8-S4, S6, S9. Vede astrattu.
- Cohen, HA, Rozen, J., Kristal, H., Laks, Y., Berkovitch, M., Uziel, Y., Kozer, E., Pomeranz, A., è Efrat, H. Effettu di u melu nantu à a tosse notturna. è a qualità di u sonnu: un studiu doppiu cecu, randomizatu, cuntrullatu da placebo. Pediatria 2012; 130: 465-471. Vede astrattu.
- Erejuwa, O. O., Sulaiman, S. A., e Wahab, M. S. Honey - un novu agente antidiabetic. Int J Biol.Sci 2012; 8: 913-934. Vede astrattu.
- Sayin, M. R., Karabag, T., Dogan, S. M., Akpinar, I., è Aydin, M. Elevazione di u segmentu ST transitoriu è u bloccu di u ramu di u fasciu sinistro causatu da l'avvelenamentu di u miele pazzo. Wien Klin Wochenschr 2012; 124 (7-8): 278-281. Vede astrattu.
- Cernak, M., Majtanova, N., Cernak, A., è Majtan, J. A profilassi di miele riduce u risicu di endoftalmite durante u periodu perioperatoriu di chirurgia oculare. Phytother Res 2012; 26: 613-616. Vede astrattu.
- Abdulrhman M., El Barbary N. S., Ahmed Amin D., è Saeid Ebrahim R. Honey è un mischju di meli, cera d'api, è oliu d'oliu-propolis estrattu in trattamentu di chimioterapia indotta mucositis orale: un studiu pilotu randomizatu cuntrullatu. Pediatr Hematol Oncol 2012; 29: 285-292. Vede astrattu.
- Oduwole, O., Meremikwu, M. M., Oyo-Ita, A., è Udoh, E. E. Miele per a tosse acuta in i zitelli. Cochrane Database Syst Rev 2012; 3: CD007094. Vede astrattu.
- Erejuwa, O. O., Sulaiman, S. A., è Wahab, M. S. Fructose puderanu cuntribuisce à l'effettu ipoglicemiante di u meli. Molecule. 2012; 17: 1900-1915. Vede astrattu.
- Aparna, S., Srirangarajan, S., Malgi, V., Setlur, KP, Shashidhar, R., Setty, S., e Thakur, S. Una valutazione comparativa di l'efficacità antibatterica di u melu in vitro è l'efficacia antiplaque in un U mudellu di ricrescita di a placca di 4 ghjorni in vivo: risultati preliminari. J Parodontolu. 2012; 83: 1116-1121. Vede astrattu.
- Song, J. J., Twumasi-Ankrah, P., è Salcido, R. Revisione sistematica è meta-analisi nantu à l'usu di u mele per prutegge da l'effetti di a mucosite orale indotta da radiazioni. Adv Skin Wound Care 2012; 25: 23-28. Vede astrattu.
- Erejuwa, O. O., Sulaiman, S. A., e Wahab, M. S. Oligosaccharides puderanu cuntribuisce à l'effettu antidiabetic di u mele: una rivista di a literatura. Molecule. 2011; 17: 248-266. Vede astrattu.
- Saritas, A., Kandis, H., Baltaci, D., è Erdem, I. Fibrillazione atriale parossistica è bloccu intermittente di u ramu di sinistra: una presentazione elettrocardiografica insolita di avvelenamentu di u miele pazzu. Cliniche (Sao Paulo) 2011; 66: 1651-1653. Vede astrattu.
- Yarlioglues, M., Akpek, M., Ardic, I., Elcik, D., Sahin, O., e Kaya, M. G. Mad-miele attività sessuale è infarti aguti di miocardiu inferiore in una coppia sposata. Tex.Heart Inst.J 2011; 38: 577-580. Vede astrattu.
- Lund-Nielsen, B., Adamsen, L., Kolmos, HJ, Rørth, M., Tolver, A., e Gottrup, F. L'effettu di i fasci rivestiti di miele paragunatu à i fasci rivestiti d'argentu nantu à u trattamentu di e ferite maligne- un studiu randomizatu. Riparazione di Ferite Regen 2011; 19: 664-670. Vede astrattu.
- Bayram, N. A., Keles, T., Durmaz, T., Dogan, S., e Bozkurt, E. Una rara causa di fibrillazione atriale: intossicazione da u meli pazzu. J Emerg Med 2012; 43: e389-e391. Vede astrattu.
- Sumerkan, M. C., Agirbasli, M., Altundag, E., è Bulur, S. L'intossicazione Mad-honey cunfirmata da l'analisi di u polline. Clin Toxicol (Phila) 2011; 49: 872-873. Vede astrattu.
- Kas'ianenko, V. I., Komisarenko, I. A., è Dubtsova, E. A. [Correzione di dislipidemia aterogenica cù u meli, u polene è u pane d'api in i pazienti cù massa di corpu differenti]. Ter Arkh 2011; 83: 58-62. Vede astrattu.
- Biglari, B., vd Linden, P. H., Simon, A., Aytac, S., Gerner, H. J., è Moghaddam, A. Usu di Medihoney cum'è terapia non-chirurgica per ulcere cronica di pressione in pazienti cù lesione di a medula spinale. Spina dorsale. 2012; 50: 165-169. Vede astrattu.
- Othman, Z., Shafin, N., Zakaria, R., Hussain, N. H., è Mohammad, W. M. Migliuramentu in a memoria immediata dopu 16 settimane di supplementu di miele tualang (Agro Mas) in donne sani in postmenopausa. Ménopause. 2011; 18: 1219-1224. Vede astrattu.
- Lund-Nielsen, B., Adamsen, L., Gottrup, F., Rorth, M., Tolver, A., e Kolmos, HJ Bacteriologia qualitativa in ferite maligne - un studiu prospettivu, randomizatu, clinicu per paragunà l'effettu di vistiti di meli è d'argentu. Ostomia.Ferita.Manage. 2011; 57: 28-36. Vede astrattu.
- Paul, I. M. Opzioni terapeutichi per a tosse acuta per infezioni respiratorie superiori in i zitelli. Lung 2012; 190: 41-44. Vede astrattu.
- Al-Waili, N. S., Salom, K., Butler, G., è Al Ghamdi, A. A. Miele è infezioni microbiane: una rivista chì sustene l'usu di u mele per u cuntrollu microbiale. J Med Food 2011; 14: 1079-1096. Vede astrattu.
- Hampton, S., Coulborn, A., Tadej, M., è Bree-Aslan, C. Utilizendu un medicamentu superabsorbente è antimicrobiale per un'ulcera venosa. Fr J Nurs. 8-11-2011; 20: S38, S40-S38, S43. Vede astrattu.
- Robson, V., Yorke, J., Sen, R. A., Lowe, D., è Rogers, S. N. Prova di fattibilità cuntrullata randomizata nantu à l'usu di u meli di qualità medica dopu u trasferimentu di tessuti liberi microvascolari per riduce l'incidenza di infezioni di ferita. Br J Orale Maxillofac Surg 2012; 50: 321-327. Vede astrattu.
- Cakar, M. A., Can, Y., Vatan, M. B., Demirtas, S., Gunduz, H., è Akdemir, R. Fibrillazione auriculare indotta da una intossicazione da u miele pazzu in un paziente cù u sindromu Wolf-Parkinson-White. Clin Toxicol (Phila) 2011; 49: 438-439. Vede astrattu.
- Khalil, M. I. è Sulaiman, S. A. U rolu potenziale di u mele è i so polifenoli in a prevenzione di e malatie cardiache: una rivista. Afr.J Tradit. Cumplementu Altern Med 2010; 7: 315-321. Vede astrattu.
- Ahmed, A., Khan, R. A., Azim, M. K., Saeed, S. A., Mesaik, M. A., Ahmed, S., e Imran, I. Effettu di u meli naturale nantu à e piastrine umane è e proteine di coagulazione di u sangue. Pak.J Pharm Sci 2011; 24: 389-397. Vede astrattu.
- Ratcliffe, N. A., Mello, C. B., Garcia, E. S., Butt, T. M., è Azambuja, P. Prudutti è prucessi naturali di l'insetti: novi trattamenti per e malatie umane. Insettu Biochem.Mol.Biol. 2011; 41: 747-769. Vede astrattu.
- Bardy, J., Molassiotis, A., Ryder, WD, Mais, K., Sykes, A., Yap, B., Lee, L., Kaczmarski, E., è Slevin, N. A double-blind, placebo -pruvamentu randomizatu cuntrullatu di meli di manuka attiva è cura orale standard per a mucosite orale indotta da radiazioni. Br J Orale Maxillofac Surg 2012; 50: 221-226. Vede astrattu.
- Shaaban, S. Y., Nassar, M. F., Ezz El-Arab, S., è Henein, H. H. Effettu di a supplementazione di u meli nantu à a funzione fagocitica durante a riabilitazione nutrizionale di i malati di malnutrizione energetica in proteine. J Trop.Pediatr. 2012; 58: 159-160. Vede astrattu.
- Thamboo, A., Thamboo, A., Philpott, C., Javer, A., è Clark, A. Studiu single-blind di meli di manuka in rinosinusite fungica allergica. J Otolaryngol Head Neck Surg 2011; 40: 238-243. Vede astrattu.
- Al-Waili, N., Salom, K., è Al-Ghamdi, A. A. Miele per a guarigione di ferite, ulcere è brusgiate; dati chì sustenenu u so usu in pratica clinica. ScientificWorldJournal. 2011; 11: 766-787. Vede astrattu.
- Lee, D. S., Sinno, S., è Khachemoune, A. Miele è guarigione di ferite: una visione d'insieme. Am J Clin Dermatol 6-1-2011; 12: 181-190. Vede astrattu.
- Werner, A. è Laccourreye, O. Honey in otorinolaringoiatria: quandu, perchè è cumu? Eur.Ann.Otorhinolaryngol.Head Neck Dis 2011; 128: 133-137. Vede astrattu.
- Abdulrhman, M. A., Nassar, M. F., Mostafa, H. W., El-Khayat, Z. A., è Abu El Naga, M. W. Effettu di u melu annantu à u 50% cumplementanu l'attività emolitica in i zitelli cun malnutrizione energetica in proteine: un studiu pilotu cuntrullatu randomizatu. J Med Food 2011; 14: 551-555. Vede astrattu.
- Fetzner, L., Burhenne, J., Weiss, J., Völker, M., Unger, M., Mikus, G., e Haefeli, W. E. U cunsumu cutidianu di meli ùn cambia micca l'attività CYP3A in l'omu. J Clin Pharmacol 2011; 51: 1223-1232. Vede astrattu.
- Rudzka-Nowak, A., Luczywek, P., Gajos, MJ, è Piechota, M. Applicazione di manuka miele è GENADYNE A4 sistema di terapia di ferita à pressione negativa in una donna di 55 anni cù ampie lesioni flemmonose è necrotiche in l'abdomen tegumenti è regione lombare dopu a rumpitura traumatica di u colon. Med Sci Monit. 2010; 16: CS138-CS142. Vede astrattu.
- Patel, B. è Cox-Hayley, D. Gestisce l'odore di a ferita # 218. J Palliat.Med 2010; 13: 1286-1287. Vede astrattu.
- Shoma, A., Eldars, W., Noman, N., Saad, M., Elzahaf, E., Abdalla, M., Eldin, DS, Zayed, D., Shalaby, A., e Malek, HA Pentoxifylline è meli lucale per brusgiatura indotta da radiazioni dopu à una chirurgia cunservativa di senu. Curr Clin Pharmacol 2010; 5: 251-256. Vede astrattu.
- Bittmann, S., Luchter, E., Thiel, M., Kameda, G., Hanano, R., è Langler, A. U meli hà un rolu in a gestione pediatrica di ferite? Fr J Nurs. 8-12-2010; 19: S19-20, S22, S24. Vede astrattu.
- Khanal, B., Baliga, M., è Uppal, N. Effettu di u melu topicu nantu à a limitazione di a mucosite orale indotta da radiazioni: un studiu d'intervenzione. Int J Oral Maxillofac Surg 2010; 39: 1181-1185. Vede astrattu.
- Malik, K. I., Malik, M. A., è Aslam, A. Honey paragunatu cù sulphadiazine d'argentu in u trattamentu di ustioni superficiali di spessore parziale. Int Ferita J 2010; 7: 413-417. Vede astrattu.
- Moghazy, AM, Shams, ME, Adly, OA, Abbas, AH, El-Badawy, MA, Elsakka, DM, Hassan, SA, Abdelmohsen, WS, Ali, OS, è Mohamed, BA L'efficacia clinica è di costi di u meli d'api vistimentu in u trattamentu di l'ulcera diabetica di u pede. Pratica Clinica Diabetes Res. 2010; 89: 276-281. Vede astrattu.
- Ganacias-Acuna, E. F. Miele di Leptospermum attivu è terapia di ferita à pressione negativa per ferite post-chirurgiche non curative. Ostomia.Ferita.Manage. 3-1-2010; 56: 10-12. Vede astrattu.
- Tavernelli, K., Reif, S. è Larsen, T. Gestione di l'ulcere venose di a gamba in casa. Ostomia.Ferita.Manage. 2-1-2010; 56: 10-12. Vede astrattu.
- Shaaban, S. Y., Abdulrhman, M. A., Nassar, M. F., è Fathy, R. A.Effettu di u mele nantu à u svuotamentu gastricu di i zitelli cù malnutrizione energetica di e proteine. Eur J Clin Invest 2010; 40: 383-387. Vede astrattu.
- Boukraa, L. è Sulaiman, S. A. U meli in a gestione di i brusgi: potenziali è limitazioni. Forsch.Cumplementatu. 2010; 17: 74-80. Vede astrattu.
- Abdulrhman, M. A., Mekawy, M. A., Awadalla, M. M., è Mohamed, A. H. Miele d'api aghjuntu à a soluzione di reidratazione orale in u trattamentu di gastroenterite in zitelli è zitelli. J Med Food 2010; 13: 605-609. Vede astrattu.
- Evans, H., Tuleu, C., è Sutcliffe, A. U mele hè una alternativa ben evidenziata à i medicinali per a tosse senza ricetta? J R.Soc Med 2010; 103: 164-165. Vede astrattu.
- Baghel, P. S., Shukla, S., Mathur, R. K., è Randa, R. Un studiu comparativu per valutà l'effettu di u vestitu di miele è di u sulfadiazene d'argentu nantu à a guarigione di ferite in i pazienti brusgiati. Indian J Plast Surg. 2009; 42: 176-181. Vede astrattu.
- Shrestha, P., Vaidya, R., è Sherpa, K. Avvelenamentu da u meli: un raru rapportu di casu di sette casi. Nepal Med Coll J 2009; 11: 212-213. Vede astrattu.
- Abbey, E. L. è Rankin, J. W. Effettu di ingestisce una bevanda zuccherata di meli nantu à e prestazioni di calciu è a risposta di citochine indotta da l'eserciziu. Int J Sport Nutr Exerc.Metab 2009; 19: 659-672. Vede astrattu.
- Kempf, M., Reinhard, A., è Beuerle, T. Alcaloidi pirrolizidini (PA) in u miele è u regulamentu legale di polline di i livelli di PA in l'alimentu è l'alimentazione di l'animali necessaria. Mol.Nutr Food Res 2010; 54: 158-168. Vede astrattu.
- Abdulrhman, M., El-Hefnawy, M., Hussein, R., è El-Goud, AA L'indici glicemichi è di piccu incrementali di meli, saccarosu è glucosiu in i pazienti cun diabete mellitus di tip 1: effetti nantu à u livellu di peptide C un studiu pilotu. Acta Diabetol 2011; 48: 89-94. Vede astrattu.
- Sharp, A. Effetti benefiziunali di i vistimenti di meli in a gestione di e ferite. Nurs.Stand. 21-10-2009; 24: 66-8, 70, 72. Vede astrattu.
- Majtan, J. è Majtan, V. Hè u meli di manuka u megliu tipu di meli per a cura di ferite? J Hosp.Infect. 2010; 74: 305-306. Vede astrattu.
- Aliyev, F., Türkoglu, C., è Celiker, C. Ritmu nodale è parasistole ventriculare: una presentazione elettrocardiografica insolita di avvelenamentu di u miele pazzu. Clin Cardiol 2009; 32: E52-E54. Vede astrattu.
- Bahrami, M., Ataie-Jafari, A., Hosseini, S., Foruzanfar, M. H., Rahmani, M., e Pajouhi, M. Effetti di u cunsumu naturale di miele in i pazienti diabetici: un studiu clinicu randomizatu di 8 settimane. Int J Food Sci Nutr 2009; 60: 618-626. Vede astrattu.
- Dubey, L., Maskey, A., è Regmi, S. Bradycardia è severa ipotensione causata da l'avvelenamentu di u mele selvaticu. Hellenic J Cardiol 2009; 50: 426-428. Vede astrattu.
- Deibert, P., Konig, D., Kloock, B., Groenefeld, M., è Berg, A. Proprietà glicemiche è insulinaemiche di alcune varietà di mele tedesche. Eur.J Clin Nutr 2010; 64: 762-764. Vede astrattu.
- Davis, S. C. è Perez, R. Cosmeceutichi è prudutti naturali: guarigione di ferite. Clin Dermatol 2009; 27: 502-506. Vede astrattu.
- Wijesinghe, M., Weatherall, M., Perrin, K., è Beasley, R. Honey in u trattamentu di l'ardori: una stima sistematica è metanàlisi di a so efficacità. N Z Med J 2009; 122: 47-60. Vede astrattu.
- Jaganathan, S. K. è Mandal, M. Effetti antiproliferativi di u mele è di i so polifenoli: una rivista. J Biomed.Biotechnol. 2009; 2009: 830616. Vede astrattu.
- Münstedt, K., Hoffmann, S., Hauenschild, A., Bülte, M., von Georgi R., è Hackethal, A. Effettu di u mele nantu à i valori di colesterolu è lipidi in siero. J Med Food 2009; 12: 624-628. Vede astrattu.
- Onat, F. Y., Yegen, B. C., Lawrence, R., Oktay, A., è Oktay, S. Avvelenamentu di u meli in l'omu è u rat. Rev Environ Health 1991; 9: 3-9. Vede astrattu.
- Gunduz, A., Meriçé, E. S., Baydin, A., Topbas, M., Uzun, H., Türedi, S., e Kalkan, A. L'avvelenamentu di u miele pazzu richiede l'ingressu in ospedale? Am J Emerg Med 2009; 27: 424-427. Vede astrattu.
- Heppermann, B. Versu a medicina di emergenza basata nantu à l'evidenza: Migliori BET da l'Infirmaria Reale di Manchester. Bet 3. Miele per u sollievu sintomaticu di a tosse in i zitelli cù infezioni di e vie respiratorie superiori. Emerg.Med J 2009; 26: 522-523. Vede astrattu.
- Johnson, DW, Clark, C., Isbel, NM, Hawley, CM, Beller, E., Cass, A., de, Zoysa J., McTaggart, S., Playford, G., Rosser, B., Thompson, C., è Snelling, P. U protocolu di studiu di u melatu: un prucessu cuntrullatu randomizatu di l'applicazione di u situ di uscita di gel ferita antibatterica medihoney per a prevenzione di infezioni associate à cateteru in pazienti di dialisi peritoneale. Perit.Dial.Int 2009; 29: 303-309. Vede astrattu.
- Chang, J. è Cuellar, N. G. L'usu di u melu per a gestione di cura di ferite: un rimediu tradiziunale rivisitatu. Home.Healthc.Infermiera 2009; 27: 308-316. Vede astrattu.
- Cooper, J. Gestione di a ferita dopu a chirurgia di esenterazione orbitale. Fr J Nurs. 26-03-2009; 18: S4, S6, S8, passim. Vede astrattu.
- Mulholland, S. è Chang, A. B. Miele è pastiglie per i zitelli cun tosse non specifica. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2009;: CD007523. Vede astrattu.
- Yorgun, H., Ülgen, A., è Aytemir, K. Una rara causa di ritmu junziunale chì provoca a sincope; intossicazione di u melu pazzu. J Emerg Med 2010; 39: 656-658. Vede astrattu.
- Langemo, D. K., Hanson, D., Anderson, J., Thompson, P., è Hunter, S. Utilizazione di u melu per a cicatrisione di ferite. Adv.Skin Wound.Care 2009; 22: 113-118. Vede astrattu.
- Robson, V., Dodd, S. è Thomas, S. Miele antibattericu standardizatu (Medihoney) cù terapia standard in cura di ferite: prucessu clinicu randomizatu. J Adv.Nurs. 2009; 65: 565-575. Vede astrattu.
- Pieper, B. Pansamenti à base di miele è cura di e ferite: una opzione per a cura in i Stati Uniti. J Ferita.Ostomia.Cuntinenza.Nurs. 2009; 36: 60-66. Vede astrattu.
- Bogdanov, S., Jurendic, T., Sieber, R., è Gallmann, P. Honey per nutrimentu è salute: una rivista. J Am Coll Nutr 2008; 27: 677-689. Vede astrattu.
- Weiss, T. W., Smetana, P., Nurnberg, M., è Huber, K. L'omu di miele - bloccu di core di secondu gradu dopu à l'intossicazione da u melu. Int J Cardiol 2010; 142: e6-e7. Vede astrattu.
- Sare, J. L. Gestione di l'ulcera di a gamba cù meli medichi tematichi. Br J Infermieri di a Comunità. 2008; 13: S22, S24, S26. Vede astrattu.
- Shukrimi, A., Sulaiman, A. R., Halim, A. Y., è Azril, A. Un studiu comparativu trà u melu è u povidone iodu cum'è solu suluzione per l'ulcera di u pede diabeticu di Wagner tip II. Med J Malaysia 2008; 63: 44-46. Vede astrattu.
- Jull, A. B., Rodgers, A., è Walker, N. Honey cum'è trattamentu tematicu per e ferite. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2008;: CD005083. Vede astrattu.
- Bardy, J., Slevin, N. J., Mais, K. L., è Molassiotis, A. Una rivista sistematica di l'usi di u mele è u so valore potenziale in l'assistenza oncològica. J Clin Nurs. 2008; 17: 2604-2623. Vede astrattu.
- Munstedt, K., Sheybani, B., Hauenschild, A., Bruggmann, D., Bretzel, RG, è Winter, D. Effetti di meli di tiglio, soluzione di glucosio-frutosio paragunabile à u melu è soluzione di test di tolleranza à u glucosiu orale nantu à u sieru. concentrazioni di insulina, glucosiu è peptidi C in sughjetti sani. J Med Food 2008; 11: 424-428. Vede astrattu.
- Acton, C. Medihoney: un pruduttu cumpletu per a preparazione di u lettu di ferita. Fr J Nurs. 2008; 17: S44, S46-S44, S48. Vede astrattu.
- Lay-flurrie, K. Honey in cura di ferite: effetti, applicazione clinica è benefiziu per i pazienti. Fr J Nurs. 2008; 17: S30, S32-S30, S36. Vede astrattu.
- Gethin, G. è Cowman, S. Manuka meli vs. idrogel - un studiu prospettivu, apertu, multicentru, randomizatu cuntrullatu per paragunà l'efficacità di desloughing è i risultati curativi in ulcere venose. J Clin Nurs 2009; 18: 466-474. Vede astrattu.
- Eddy, J. J., Gideonsen, M. D., è Mack, G. P. Cunsiderazioni pratiche di l'usu di u meli topicu per l'ulcera neuropatica di u pede diabeticu: una rivista. WMJ. 2008; 107: 187-190. Vede astrattu.
- Gethin, G. è Cowman, S. Cambiamenti bacteriulogichi in l'ulcere venose sloughy di a gamba trattate cù miele di manuka o idrogel: un RCT. J Wound Care 2008; 17: 241-4, 246-7. Vede astrattu.
- Choo, Y. K., Kang, H. Y., è Lim, S. H. Problemi cardiaci in l'intossicazione di u miele pazzu. Circ J 2008; 72: 1210-1211. Vede astrattu.
- Gunduz, A., Turedi, S., Russell, R. M., è Ayaz, F. A. Revista clinica di grayanotoxin / avvelenamentu di u miele pazzu passatu è presente. Clin Toxicol (Phila) 2008; 46: 437-442. Vede astrattu.
- Gethin, G. T., Cowman, S., è Conroy, R. M. L'impattu di i vestiti di meli Manuka nantu à u pH superficiale di e ferite croniche. Ferita Int. J 2008; 5: 185-194. Vede astrattu.
- van den Berg, A. J., van den Worm, E., van Ufford, H. C., Halkes, S. B., Hoekstra, M. J., e Beukelman, C. J. Un esame in vitro di e prupietà antiossidanti è antiinfiammatorie di u mele di granu sarrasin. J Wound. Care 2008; 17: 172-178. Vede astrattu.
- Rashad, U. M., Al-Gezawy, S. M., El-Gezawy, E., è Azzaz, A. N. Miele cum'è profilassi topica contr'à a mucosite indotta da radiochimioterapia in u cancheru di a testa è di u collu. J Laryngol Otol 2009; 123: 223-228. Vede astrattu.
- Yaghoobi, N., Al-Waili, N., Ghayour-Mobarhan, M., Parizadeh, SM, Abasalti, Z., Yaghoobi, Z., Yaghoobi, F., Esmaeili, H., Kazemi-Bajestani, SM, Aghasizadeh , R., Saloom, KY, è Ferns, GA Meli naturale è fattori di risicu cardiovasculare; effetti nantu à u glucosiu in sangue, u colesterolu, u triacilgliceru, u CRP è u pesu di u corpu paragunatu cù u saccarosu. ScientificWorldJournal 2008; 8: 463-469. Vede astrattu.
- Robbins, J., Gensler, G., Hind, J., Logemann, JA, Lindblad, AS, Brandt, D., Baum, H., Lilienfeld, D., Kosek, S., Lundy, D., Dikeman, K., Kazandjian, M., Gramigna, GD, McGarvey-Toler, S., è Miller Gardner, PJ Comparazione di l'intervenzioni 2 per l'aspirazione di liquidu nantu à l'incidenza di pneumonia: un prucessu randomized. Ann.Intern.Med 4-1-2008; 148: 509-518. Vede astrattu.
- Motallebnejad, M., Akram, S., Moghadamnia, A., Moulana, Z., e Omidi, S. L'effettu di l'applicazione topica di u melu puru nantu à a mucosite indotta da radiazioni: un prucessu clinicu randomizatu. J Contemp Dent Pract 2008; 9: 40-47. Vede astrattu.
- Cooper, R. Usendu u melu per inibisce i patogeni di a ferita. Nurs.Times 1-22-2008; 104: 46, 48-46, 49. Vede astrattu.
- Abdelhafiz, A. T. è Muhamad, J. A. Midcycle miele di api intravaginali pericoitali è gelatina reale per a sterilità fattore maschile. Int J Gynaecol Obstet 2008; 101: 146-149. Vede astrattu.
- Jull, A., Walker, N., Parag, V., Molan, P., è Rodgers, A. Prova clinica randomizata di medicazioni impregnati di miele per ulcere venose di a gamba. Br J Surg 2008; 95: 175-182. Vede astrattu.
- Yildirim, N., Aydin, M., Cam, F., è Celik, O. Prisentazione clinica di l'infartu di miocardu di elevazione senza segmentu ST in u corsu di l'intossicazione cù u melu pazzu. Am J Emerg Med 2008; 26: 108.e-2. Vede astrattu.
- Cutting, K. F. Miele è cura contemporanea di e ferite: una visione d'insieme. Ostomia.Ferita.Manage. 2007; 53: 49-54. Vede astrattu.
- Akinci, S., Arslan, U., Karakurt, K., è Cengel, A. Una presentazione insolita di avvelenamentu di u miele pazzu: infartu agutu di miocardu. Int J Cardiol 2008; 129: e56-e58. Vede astrattu.
- Dursunoglu, D., Gur, S., è Semiz, E. Un casu cù un bloccu atrioventriculare cumpletu in relazione à l'intossicazione di u miele pazzu. Ann Emerg Med 2007; 50: 484-485. Vede astrattu.
- Bell, S. G. L'usu terapeuticu di u melu. Neonatal Netw. 2007; 26: 247-251. Vede astrattu.
- Mphande, A. N., Killowe, C., Phalira, S., Jones, H. W., è Harrison, W. J. Effetti di u melatu è di u zuccherinu nantu à a guarigione di ferite. J Wound. Care 2007; 16: 317-319. Vede astrattu.
- Gunduz, A., Durmus, I., Turedi, S., Nuhoglu, I., and Ozturk, S. Mad honey poisoning-related asystole. Emerg Med J 2007; 24: 592-593. Vede astrattu.
- Emsen, I. M. Un metudu diversu è sicuru di fissazione di innesti di pelle di spessore spartutu: applicazione di meli medicale. Burns 2007; 33: 782-787. Vede astrattu.
- Basualdo, C., Sgroy, V., Finola, M. S., è Marioli, J. M. Comparazione di l'attività antibatterica di u meli da diversa provenienza contr'à i batteri generalmente isolati da e ferite di a pelle. Vet Microbiol. 10-6-2007; 124 (3-4): 375-381. Vede astrattu.
- Koca, I. è Koca, A. F. Poisoning by mad honey: una breve rivista. Food Chem Toxicol 2007; 45: 1315-1318. Vede astrattu.
- Nilforoushzadeh, M. A., Jaffary, F., Moradi, S., Derakhshan, R., e Haftbaradaran, E. Effettu di l'applicazione topica di miele cù l'iniezione intralesionale di glucantime in u trattamentu di leishmaniasi cutanea. BMC Complement Altern Med 2007; 7: 13. Vede astrattu.
- Gray, M. è Weir, D. Prevenzione è trattamentu di i danni cutanei associati à l'umidità (macerazione) in a pelle periwound. J Ferita.Ostomia.Cuntinenza.Nurs. 2007; 34: 153-157. Vede astrattu.
- Tushar, T., Vinod, T., Rajan, S., Shashindran, C., è Adithan, C. Effettu di u meli annantu à l'attività enzimatica CYP3A4, CYP2D6 è CYP2C19 in volontarii umani sani. Basic Clin Pharmacol Toxicol 2007; 100: 269-272. Vede astrattu.
- Zidan, J., Shetver, L., Gershuny, A., Abzah, A., Tamam, S., Stein, M., è Friedman, E. Prevenzione di a neutropenia indotta da chimioterapia per ingesta speciale di miele. Med Oncol 2006; 23: 549-552. Vede astrattu.
- Lotfy, M., Badra, G., Burham, W., è Alenzi, F. Q. Usu cumbinatu di meli, propoli d'api è mirra per guarì una ferita profonda, infettata in un paziente cun diabete mellitus. Br J Biomed.Sci 2006; 63: 171-173. Vede astrattu.
- Visavadia, B. G., Honeysett, J., è Danford, M. H. Manuka miele dressing: Un trattamentu efficace per infezioni croniche di ferite. Fr J Maxillofac Orale. Surg. 2008; 46: 55-56. Vede astrattu.
- van der Vorst, M. M., Jamal, W., Rotimi, V. O., e Moosa, A. Botulismu infantile per via di u cunsumu di mele preparatu cummercialmente contaminatu. Primu raportu di i Stati di u Golfu Arabicu Prattu Med. 2006; 15: 456-458. Vede astrattu.
- Banerjee, B. Applicazione topica di meli vs. aciclovir per u trattamentu di lesioni recurrenti di herpes simplex. Med Sci Monit. 2006; 12: LE18. Vede astrattu.
- Gunduz, A., Turedi, S., Uzun, H., è Topbas, M. Mad poison intoxication. Am J Emerg.Med 2006; 24: 595-598. Vede astrattu.
- Ozlugedik, S., Genc, S., Unal, A., Elhan, A. H., Tezer, M., è Titiz, A. Pò i dolori postoperatori dopu l'amigdalectomia pò esse alleviati da u meli? Un studiu preliminariu prospetticu, aleatorizatu, cuntrullatu da placebo. Int J Pediatr Otorhinolaryngol 2006; 70: 1929-1934. Vede astrattu.
- Chambers, J. Miele topicu di manuka per l'ulcere di a pelle contaminate da MRSA. Palliat.Med 2006; 20: 557. Vede astrattu.
- White, R. J., Cutting, K., è Kingsley, A. Antimicrobici tematichi in u cuntrollu di i carichi di ferita. Ostomia.Ferita.Manage. 2006; 52: 26-58. Vede astrattu.
- Tahmaz, L., Erdemir, F., Kibar, Y., Cosar, A. è Yalcýn, O. Fournier's gangrene: rapportu di trenta trè casi è una rivista di a literatura. Int J Urol 2006; 13: 960-967. Vede astrattu.
- Moolenaar, M., Poorter, R. L., van der Toorn, P. P., Lenderink, A. W., Poortmans, P., è Egberts, A. C. L'effettu di u melu paragunatu à u trattamentu convenzionale nantu à a guarigione di a tossicità di a pelle indotta da radioterapia in pazienti cun cancru di senu. Acta Oncol 2006; 45: 623-624. Vede astrattu.
- Ischayek, J. I. è Kern, M. I meli di i Stati Uniti chì varianu in cuntenutu di glucosiu è fruttosimu suscitanu indici glicemichi simili. J Am Diet. Assoc. 2006; 106: 1260-1262. Vede astrattu.
- Vitetta, L. è Sali, A. Trattamenti per a pelle dannighjata. Aust.Fam.Physician 2006; 35: 501-502. Vede astrattu.
- Anderson, I. Veste di miele in cura di ferite. Infermieri. Tempi 5-30-2006; 102: 40-42. Vede astrattu.
- McIntosh, C. D. è Thomson, C. E. Honey dressing versus paraffin tulle gras dopu a cirugia di unghie. J Wound Care 2006; 15: 133-136. Vede astrattu.
- Staunton, C. J., Halliday, L. C., è Garcia, K. D. L'usu di u melu cum'è vestitu d'attualità per trattà una ferita grande, devitalizzata in un macaco stumptail (Macaca arctoides). Contemp.Top Lab Anim Sci. 2005; 44: 43-45. Vede astrattu.
- Schumacher, H. H. Utilizazione di u meli medicu in i malati cù ulceri venosi crònichi di a perna dopu l'inserimentu split-skin. J.Wound.Care 2004; 13: 451-452. Vede astrattu.
- Al Waili, N. S. Investigendu l'attività antimicrobiana di u mele naturale è i so effetti nantu à l'infezioni batteriche patogene di ferite chirurgiche è di congiuntiva. J.Med.Food 2004; 7: 210-222. Vede astrattu.
- Al-Waili, N. S. Applicazione topica di meli vs. aciclovir per u trattamentu di lesioni recurrenti di herpes simplex. Med Sci Monit 2004; 10: MT94-MT98. Vede astrattu.
- Abenavoli, F. M. è Corelli, R. Honey therapy. Ann.Plast.Surg. 2004; 52: 627. Vede astrattu.
- Dunford, C. E. è Hanano, R. Accettabilità à i pazienti di un vestitu di miele per ulcere venose di a gamba non guarenti. J.Wound.Care 2004; 13: 193-197. Vede astrattu.
- Inglese, H. K., Pack, A. R., è Molan, P. C. L'effetti di u mele di manuka nantu à a placca è a gengivitis: un studiu pilotu. J Int Acad Periodontol 2004; 6: 63-67. Vede astrattu.
- Al-Waili, N. S. U meli naturale riduce u glucosiu in plasma, a proteina C-reattiva, l'omocisteina è i lipidi sanguigni in sughjetti sani, diabetichi è iperlipidemichi: paragone cù destrosiu è saccarosu. J Med Food 2004; 7: 100-107. Vede astrattu.
- Van der Weyden, E. A. L'usu di u mele per u trattamentu di dui pazienti cun ulceri di pressione. Fr.J. Infermieri di a Comunità. 2003; 8: S14-S20. Vede astrattu.
- SILNESS, J. è Loee.H. Malattia parodontale in gravidanza II. Correlazione trà igiene orale è condizione parodontale. Acta Odontol.Scand. 1964; 22: 121-135. Vede astrattu.
- Al Waili, N. S. Effetti di u cunsumu cutidianu di soluzione di meli nantu à l'indici ematologichi è i livelli sanguini di minerali è enzimi in individui normali. J.Med.Food 2003; 6: 135-140. Vede astrattu.
- Al Waili, N. Amministrazione intraulmonare di soluzione naturale di miele, destrosi iperosmolare o acqua distillata ipoosmolare à individui normali è à pazienti cun diabete mellitus di tip 2 o ipertensione: i so effetti nantu à u livellu di glucosiu in sangue, insulina plasmatica è peptide C, pressione sanguigna è u tassu di flussu expiratory piccu. Eur.J.Med.Res. 31-3-2003; 8: 295-303. Vede astrattu.
- Phuapradit, W. è Saropala, N. Applicazione tematica di u meli in u trattamentu di a disturbazione di a ferita addominale. Aust.N.Z.J.Obstet.Gynaecol. 1992; 32: 381-384. Vede astrattu.
- Tonks, A. J., Cooper, R. A., Jones, K. P., Blair, S., Parton, J., è Tonks, A. Honey stimula a produzzione inflamatoria di citochine da i monociti. Citocina 3-7-2003; 21: 242-247. Vede astrattu.
- Swellam, T., Miyanaga, N., Onozawa, M., Hattori, K., Kawai, K., Shimazui, T., è Akaza, H. Attività antineoplastica di u mele in un mudellu sperimentale di implantazione di u cancer di vejiga: in vivo è studii in vitro. Int.J. Urol. 2003; 10: 213-219. Vede astrattu.
- Ahmed, A. K., Hoekstra, M. J., Hage, J. J., è Karim, R. B. Vestimentu medicatu miele: trasfurmazione di un anticu rimediu in terapia moderna. Ann.Plast.Surg. 2003; 50: 143-147. Vede astrattu.
- Molan, P. C. Reintroduzione di u meli in a gestione di ferite è ulceri - teoria è pratica. Ostomia.Ferita.Manage. 2002; 48: 28-40. Vede astrattu.
- Cooper, R. A., Molan, P. C., è Harding, K. G. A sensibilità à u meli di cocci Gram-pusitivi di significazione clinica isolata da e ferite. J.Apl. Microbiol. 2002; 93: 857-863. Vede astrattu.
- Kajiwara, S., Gandhi, H., è Ustunol, Z. Effettu di u meli annantu à a crescita è a pruduzzione àcida da l'intestinali umani Bifidobacterium spp .: un paragone in vitro cù oligosaccharidi cummerciali è inulina. J.Food Prot. 2002; 65: 214-218. Vede astrattu.
- Ceyhan, N. è Ugur, A. Investigazione di l'attività antimicrobiana in vitro di u melu. Riv. Biol. 2001; 94: 363-371. Vede astrattu.
- Al Waili, N. S. Effetti terapeutichi è profilattichi di u mele crudu nantu à a dermatite seborreaica cronica è a caspa. Eur.J.Med.Res. 30-7-2001; 6: 306-308. Vede astrattu.
- Tonks, A., Cooper, R. A., Price, A. J., Molan, P. C., è Jones, K. P. Stimulazione di a liberazione di TNF-alfa in monociti da u meli. Citocina 5-21-2001; 14: 240-242. Vede astrattu.
- Oluwatosin, O. M., Olabanji, J. K., Oluwatosin, O. A., Tijani, L. A., è Onyechi, H. U. Un paragone di meli topicu è fenitoina in u trattamentu di l'ulcere croniche di a gamba. Afr J Med Med Sci 2000; 29: 31-34. Vede astrattu.
- Jung, A. è Ottosson, J. [Botulismu infantile causatu da u mele]. Ugeskr Laeger 2001; 163: 169. Vede astrattu.
- Aminu, S. R., Hassan, A. W., è Babayo, U. D. Un altru usu di u mele. Trop.Doct. 2000; 30: 250-251. Vede astrattu.
- Sela, M., Maroz, D., è Gedalia, I. Streptococcus mutans in saliva di sughjetti normali è di u collu è di a testa sottumessi à u cancheru irradiatu dopu u cunsumu di meli. J.Oral Rehabil. 2000; 27: 269-270. Vede astrattu.
- Al Waili, N. S. è Saloom, K. Y. Effetti di u meli topicu nantu à e infezioni post-operatorii di ferite per via di batteri gram positivi è gram negativi dopu à sezioni cesaree è isterectomie. Eur.J.Med.Res. 26-03-1999; 4: 126-130. Vede astrattu.
- Al-Waili, N. S., Saloom, K. S., Al-Waili, T. N., è Al-Waili, A. N. A sicurezza è l'efficacità di un mischju di meli, oliu d'oliva è cera d'api per a gestione di emorroidi è fissura anale: un studiu pilotu. ScientificWorldJournal 2006; 6: 1998-2005. Vede astrattu.
- Al-Waili, N. S. Un trattamentu alternativu per pitiriasi versicolore, tinea cruris, tinea corporis è tinea faciei cù applicazione topica di miele, oliu d'oliva è mischju di cera d'api: un studiu pilotu apertu. Cumplementu Ther Med 2004; 12: 45-47. Vede astrattu.
- Al-Waili, N. S. Applicazione tematica di meli naturale, cera d'api è mischiu d'oliu d'oliva per dermatite atopica o psoriasis: studiu parzialmente cuntrullatu, monoceccu. Cumplementu Ther Med 2003; 11: 226-234. Vede astrattu.
- Lee, G., Anand, S. C., è Rajendran, S. Sò i biopolimeri i putenziali agenti deodourizanti in a gestione di e ferite? J Wound.Care 2009; 18: 290, 292-290, 295. Vede astrattu.
- Sukriti è Garg, S. K. Influenza di u mele nantu à a farmacocinetica di fenitoina in cunigli. Ind J Pharmacol 2002; 34.
- Shukrimi, A., Sulaiman, A. R., Halim, A. Y., è Azril, A. Un studiu comparativu trà u melu è u povidone iodu cum'è solu suluzione per l'ulcera di u pede diabeticu di Wagner tip II. Med J Malaysia 2008; 63: 44-46. Vede astrattu.
- Shadkam MN, Mozaffari-Khosravi H, Mozayan MR. Un paragone di l'effettu di u mele, dextrometorfanu è difenidramina nantu à a tosse di notte è a qualità di u sonnu in i zitelli è i so genitori. J Altern Complement Med 2010: 16: 787-93. Vede astrattu.
- Okeniyi JA, Olubanjo OO, Ogunlesi TA, Oyelami OA. Cunfrontu di guarigione di ferite ascese incise cù u miele è u medicamentu EUSOL. J Altern Complement Med 2005; 11: 511-3. Vede astrattu.
- Mujtaba Quadri KH, Huraib SO. Miele di Manuka per a cura di u situ di uscita di u cateteru di a vena centrale. Semin Dial 1999; 12: 397-8.
- Stephen-Haynes J. Valutazione di un vestitu di tulle impregnatu di meli in primaria. Br J Community Nurs 2004; Suppl: S21-7. Vede astrattu.
- Kwakman PHS, Van den Akker JPC, Guclu A, et al. U meli di qualità medica uccide i batteri resistenti à l'antibiotici in vitro è eradica a culunizazione di a pelle. Clin Infect Dis 2008; 46: 1677-82. Vede astrattu.
- Misirlioglu A, Eroglu S, Karacaoglan N, et al. Usu di u mele cum'è aghjuntu in a guarigione di u situ donatore di innesti di pelle di spessore spaccatu. Dermatol Surg 2003; 29: 168-72. Vede astrattu.
- Cooper RA, Molan PC, Krishnamoorthy L, Harding KG. U mele di Manuka adupratu per guarisce una ferita chirurgica recalcitrante. Eur J Clin Microbiol Infect Dis 2001; 20: 758-9. Vede astrattu.
- George NM, Cutting KF. Miele antibattericu (Medihoney): attività in vitro contr'à l'isolati clinichi di MRSA, VRE, è altri urganismi Gram negativi multiresistenti cumprese Pseudomonas aeruginosa. Ferite 2007; 19: 231-6.
- Natarajan S, Williamson D, Gray J, et al. Guarigione di un ulceru di a gamba culunizatu da MRSA, induttu da idrossiurea cù meli. J Dermatolog Treat 2001; 12: 33-6. Vede astrattu.
- Karpelowsky J, Allsopp M. Curazione di ferite cù u meli - un prucessu cuntrullatu randomizatu (lettera). S Afr Med J 2007; 97: 314. Vede astrattu.
- Gheldof N, Wang XH, Engeseth NJ. U mele di granu sarracenu aumenta a capacità antioxidante sierica in l'omu. J Agric Food Chem 2003; 51: 1500-5. Vede astrattu.
- Schramm DD, Karim M, Schrader HR, et al. U mele cù alti livelli di antioxidanti pò furnisce prutezzione à sughjetti umani sani. J Agric Food Chem 2003; 51: 1732-5. Vede astrattu.
- Gheldof N, Wang XH, Engeseth NJ. Identificazione è quantificazione di cumpunenti antioxidanti di meli da diverse fonti fiurali. J Agric Food Chem 2002; 50: 5870-7. Vede astrattu.
- Henriques A, Jackson S, Cooper R, Burton N. Produzione di radicali liberi è spegne in i meli cun potenziale di guarigione di ferite. J Antimicrob Chemother 2006; 58: 773-7. Vede astrattu.
- Olaitan PB, Adeleke OE, Ola IO. Meli: un reservoir per i microorganisimi è un agente inibitore per i microbi. Afr Health Sci 2007; 7: 159-65. Vede astrattu.
- Simon A, Sofka K, Wiszniewsky G, et al. Cura di a ferita cù u meli antibattericu (Medihoney) in ematologia-oncologia pediatrica. Support Care Care Cancer 2006; 14: 91-7. Vede astrattu.
- Johnson DW, van Eps C, Mudge DW, et al. Pruduzione aleatorizata, cuntrullata di l'applicazione topica di uscita in situ di u mele (Medihoney) versus mupirocin per a prevenzione di infezioni associate à cateteru in pazienti emodialisi. J Am Soc Nephrol 2005; 16: 1456-62. Vede astrattu.
- Molan PC. E prove chì sustenenu l'usu di u mele cum'è vestimentu di ferite. Int J Ferite Extreme Inferiore 2006; 5: 40-54. Vede astrattu.
- Tonks AJ, Dudley E, Porter NG, et al. Un cumpunente di 5,8-kDa di u mele di manuka stimula e cellule immunitarie via TLR4. J Leukoc Biol 2007; 82: 1147-55 .. Vede l'astrattu.
- Ingle R, Levin J, Polinder K. Curazione di ferite cù u meli - un prucessu cuntrullatu randomizatu. S Afr Med J 2006; 96: 831-5. Vede astrattu.
- Gethin G, Cowman S. Case serie di usu di u mele Manuka in l'ulcerazione di a gamba. Int ferita J 2005; 2: 10-15. Vede astrattu.
- Simon A, Traynor K, Santos K, et al. Miele medicu per a cura di e ferite - sempre u 'ultimu resort'? Cumplementu Evid Basatu Alternat Med 2009; 6: 165-73. Vede astrattu.
- Alcaraz A, Kelly J. Trattamentu di un ulceru di a perna venosa infettata cù vestiti di meli. Br J Nurs 2002; 11: 859-60, 862, 864-6. Vede astrattu.
- Yapucu Günes U, Eser I. Efficacità di un medicamentu per a guarigione di ulceri di pressione. J Wound Ostomy Continence Nurs 2007; 34: 184-190. Vede astrattu.
- Food and Drug Administration. 510 (k) Riassuntu per Vestimentu Primariu Derma Sciences Medihoney cù Miele Manuka Attivu. U 18 d'ottobre di u 2007. www.fda.gov/cdrh/pdf7/K072956.pdf (Accolta u 23 di ghjugnu di u 2008).
- Biswal BM, Zakaria A, Ahmad NM. Applicazione tematica di u mele in a gestione di a mucosite radiata. Un studiu preliminariu. Support Care Cancer 2003; 11: 242-8. Vede astrattu.
- Eccles R. Meccanismi di l'effettu placebo di i sciroppi dolci per a tosse. Respir Physiol Neurobiol 2006; 152: 340-8. Vede astrattu.
- Paul IM, Beiler J, McMonagle A, et al. Effettu di u mele, dextrometorfanu, è nisun trattamentu nantu à a tosse nutturna è a qualità di u sonnu per tossisce i zitelli è i so genitori. Arch Pediatr Adolesc Med 2007; 161: 1140-6. Vede astrattu.
- Rajan TV, Tennen H, Lindquist RL, et al. Effettu di l'ingestione di mele nantu à i sintomi di rinocungiuntivitis. Ann Allergy Asthma Immunol 2002; 88: 198-203. Vede astrattu.
- Moore OA, Smith LA, Campbell F, et al. Revisione sistematica di l'usu di u mele cum'è vestimentu di ferite. BMC Complement Altern Med 2001; 1: 2. Vede astrattu.
- Centri per u Cuntrollu di e Malatie. Botulismu in i Stati Uniti, 1899-1996. Manuale per l'epidemiuloghi, i clinichi è i travagliadori di laboratori, 1998. Disponibile in ligna: http://www.cdc.gov/ncidod/dbmd/diseaseinfo/botulism.PDF.
- Eddy JJ, Gideonsen MD. Meli d'attualità per l'ulcere di i pedi diabetichi. J Fam Pract 2005; 54: 533-5. Vede astrattu.
- Ozhan H, Akdemir R, Yazici M, et al. Emergenzi cardiaci causati da l'ingestione di u mele: una sola esperienza di centru. Emerg Med J 2004; 21: 742-4. Vede astrattu.
- Hamzaoglu I, Saribeyoglu K, Durak H, et al. A copertura protettiva di e ferite chirurgiche cù u mele impedisce l'implantazione tumorale. Arch Surg 2000; 135: 1414-7. Vede astrattu.
- Lancaster S, Krieder RB, Rasmussen C, et al. Effetti di u mele nantu à e prestazioni di cicculata in glucosiu, insulina è resistenza. Abstract presentatu 4/4/01 in Biologia Sperimentale 2001, Orlando, FL.
- Bose B. Miele o zuccheru in u trattamentu di e ferite infette? Lancet 1982; 1: 963.
- Efem SE. Osservazioni cliniche nantu à e pruprietà curative di e ferite di u mele. Br J Surg 1988; 75: 679-81. Vede astrattu.
- Subrahmanyam M. L'excisione tangenziale iniziale è l'injertazione di a pelle di brusgiature moderate hè superiore à u vestitu di miele: un prucessu prospettivu randomizatu. Burns 1999; 25: 729-31. Vede astrattu.
- Postmes T, van den Bogaard AE, Hazen M. Miele per ferite, ulcere è preservazione di innesti di pelle. Lancet 1993; 341: 756-7.
- Osato MS, Reddy SG, Graham DY. Effettu osmoticu di u mele nantu à a crescita è a viabilità di Helicobacter pylori. Dig Dis Sci 1999; 44: 462-4. Vede astrattu.
- Cooper RA, PC Molan, Harding KG. Attività antibatterica di u mele contra e ceppe di Staphylococcus aureus da ferite infette. J R Soc Med 1999; 92: 283-5. Vede astrattu.
- Subrahmanyam M. Applicazione tematica di u mele in u trattamentu di e brusgie. Br J Surg 1991; 78: 497-8. Vede astrattu.
- Subrahmanyam M. Honey impregnated gasa versus film di poliuretane (OpSite) in u trattamentu di brusgiature- un studiu prospettivu randomizatu. Br J Plast Surg 1993; 46: 322-3. Vede astrattu.
- Subrahmanyam M. Honey impregnated garza vs membrana amniotica in u trattamentu di brusgiate. Burns 1994; 20: 331-3. Vede astrattu.
- Subrahmanyam M. Honey dressing vs buccia di patata bollita in u trattamentu di l'ardori: un studiu prospettivu randomizatu. Burns 1996; 22: 491-3. Vede astrattu.
- Subrahmanyam M. Un studiu aleatoriu prospettivu, clinicu è istologicu di a guarigione superficiale di ferite da brusgiu cù sulfadiazina di meli è d'argentu. Burns 1998; 24: 157-61. Vede astrattu.
- Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
- A Revista di i Prodotti Naturali da Fatti è Comparazioni. St. Louis, MO: Wolters Kluwer Co., 1999.