Rosa Anca
Autore:
Clyde Lopez
Data Di Creazione:
18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
14 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Possibilmente efficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
L'anca di rosa fresca cuntene vitamina C, dunque alcune persone a piglianu cum'è una fonte di vitamina C. Tuttavia, gran parte di a vitamina C in l'anca di rosa hè distrutta durante a siccatura è a trasfurmazione. A rosa canina hè aduprata per l'artrosi è u dolore dopu a chirurgia. Hè ancu adupratu per parechje altre cundizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti altri usi.
In l'alimenti è in a fabricazione, a rosa canina hè aduprata per u tè, marmellata, zuppa, è cum'è una fonte naturale di vitamina C.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per ROSE HIP sò i seguenti:
Possibilmente efficace per ...
- Osteoartrite. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià rosa canina per bocca pò riduce u dolore è a rigidità è migliurà a funzione in e persone cù osteoartrite.
- Dolore dopu a chirurgia. Alcune ricerche mostranu chì piglià una sola dose di estrattu di rosa canina immediatamente prima di una sezione C aiuta à riduce u dolore è a necessità di medicinali per u dolore dopu a chirurgia.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Invechjendu a pelle. E prime ricerche mostranu chì piglià polvere di rosa canina aiuta à riduce e rughe è à migliurà a qualità di a pelle in adulti anziani.
- Crampi menstruali (dismenorrea). E prime ricerche mostranu chì piglià estrattu di rosa canina pò aiutà à riduce u dolore da i crampi mestruali.
- Obesità. E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di polvere di rosa canina mischiata cù u suchju di mela ùn influenza micca u pesu o i livelli di zuccheru in sangue in e persone chì sò obese. Ma puderia riduce leggermente u colesterolu è a pressione sanguigna.
- Artrite reumatoide (RA). E prime ricerche mostranu chì piglià rosa canina per bocca migliora alcuni sintomi di RA.
- Infezzioni di u rene, a vejiga o l'uretra (infezioni di l'urinariu o UTI). E prime ricerche mostranu chì piglià una polvere di rosa canina dopu una sezzione C pò abbassà a probabilità di avè batteri in u trattu urinariu. Ma ùn pare micca prevene i sintomi UTI.
- Problemi sessuali chì impediscenu a soddisfazione durante l'attività sessuale.
- Mudicazione di u lettu.
- Aumentà u sistema immunitariu.
- Cancer.
- U fretu cumunu.
- Diabetes.
- Diarrea.
- Prostata allargata (iperplasia prostatica benigna o BPH).
- Frebba.
- Influenza (influenza).
- Gout.
- Pressione sanguigna alta.
- Alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia).
- Infezzioni.
- Pain due to pressure on the sciatic nerve (sciatica).
- Prublemi di a vagina o di l'utru.
- Problemi di stomacu è di intestinu.
- Stretch marks.
- Carenza di vitamina C..
- Altre cundizioni.
Alcune persone usanu a rosa canina cum'è fonte di vitamina C. Hè vera chì a rosa canina fresca cuntene vitamina C. Ma l'elaborazione è l'asciugamentu di a pianta distrugge a maiò parte di a vitamina C. Oltre à a vitamina C, altri chimichi naturali chì si trovanu in a rosa canina ponu esse utile per una varietà di condizioni di salute.
Quandu hè presu per bocca: L'estrattu di rosa canina hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu in e quantità truvate in l'alimenti. A rosa canina da Rosa canina hè ancu PUBBLICAMENTE SAFE quandu s'utilice in modu currettu in quantità più grande, medicinali. Rosa canina chì vene da Rosa damascena hè POSSIBILE SALVU quandu hè pigliatu in modu adattu in quantità più grande, medicinali. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a rosa canina da altri tippi di rosa hè sicura in quantità più grande, medicinali. A rosa canina pò causà alcuni effetti secundarii cum'è diarrea è fatigue.
Quandu si applica à a pelle: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se a rosa canina hè sicura o chì effetti ponu esse.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè sì a rosa canina hè sicura da aduprà cum'è medicina quandu hè incinta o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è attaccate à e quantità di alimenti.Pietre di rene: In grandi dosi, a rosa canina puderia aumentà a probabilità di uttene calcoli renali. Questu hè dovutu à a vitamina C in rosa canina.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Aluminium
- L'aluminiu si trova in a maiò parte di l'antiacidi. E rosine cuntenenu vitamina C. A vitamina C pò aumentà a quantità d'aluminiu chì u corpu assorbe. Ma ùn hè micca chjaru se questa interazione hè una grande preoccupazione. Pigliate rosa canina duie ore prima o quattru ore dopu à l'antiacidi.
- Estrogeni
- A rosa canina cuntene vitamina C. A vitamina C pò aumentà quantu estrogenu assorbe u corpu. Prendere rosa canina cù estrogeni pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di l'estrogeni.
Alcune pillule di estrogeni includenu estrogeni equini coniugati (Premarin), etinilestradiol, estradiol, è altri. - Lithium
- A rosa canina pò avè un effettu cum'è una pillula d'acqua o "diuretica". A presa di rosa canina pò diminuisce quantu u corpu si sbarazza di u litiu. Questa puderia aumentà quantu litiu hè in u corpu è risultà in effetti collaterali gravi. Parlate cù u vostru duttore sanitariu prima di aduprà stu pruduttu se pigliate litiu. A vostra dosa di litiu pò esse necessariu cambià.
- Medicazione per u cancheru (agenti alchilanti)
- A rosa canina cuntene vitamina C, chì hè un antioxidante. Ci hè una certa preoccupazione chì l'antioxidanti puderebbenu diminuisce l'efficacezza di alcuni medicinali aduprati per i tumori. Ma hè troppu prestu per sapè se sta interazione si verifica.
Alcuni di sti medicamenti includenu ciclofosfamide, clorambucil (Leukeran), carmustina (Gliadel), busulfan (Myleran), thiotepa (Tepadina), è altri. - Medicazione per u cancheru (antibiotici antitumorali)
- A rosa canina cuntene vitamina C chì hè un antioxidante. Ci hè una certa preoccupazione chì l'antioxidanti pudessinu diminuisce l'efficacità di alcuni medicazione aduprati per i tumori. Ma hè troppu prestu per sapè se sta interazione si verifica.
Alcuni di sti medicamenti includenu doxorubicin (Adriamycin), daunorubicin (DaunoXome), epirubicin (Ellence), mitomycin (Mutamycin), bleomycin (Blenoxane), è altri. - Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
- A rosa canina cuntene un pruduttu chimicu chì puderebbe causà u coagulu di u sangue. Pigliate rosa canina cù i medicazione chì rallentanu a coagulazione puderebbenu diminuisce quantu funzionanu questi medicamenti.
Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), dalteparina (Fragmin), enoxaparina (Lovenox), eparina, ticlopidina (Ticlida), warfarina (Coumadin), è altri. - Warfarina (Coumadin)
- A warfarina (Coumadin) hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. L'anca di rosa cuntene vitamina C. Una grande quantità di vitamina C puderia diminuisce l'efficacità di a warfarina (Coumadin). A diminuzione di l'efficacità di a warfarina (Coumadin) puderia aumentà a probabilità di coagulazione. Assicuratevi di avè u sangue verificatu regularmente. A dosa di a vostra warfarina (Coumadin) puderia esse necessariu cambià.
- Minore
- Attenti à sta cumbinazione.
- Aspirina
- L'aspirina hè eliminata da u corpu in l'urina. Alcuni scienziati anu suscitatu a preoccupazione chì a vitamina C puderia diminuisce quantu aspirina hè eliminata in l'urina. A rosa canina cuntene vitamina C. Ci hè a preoccupazione chì piglià rosa canina puderia aumentà a probabilità di effetti collaterali cunnessi à l'aspirina. Ma a ricerca suggerisce chì questu ùn hè micca un prublema impurtante, è chì a vitamina C in rosa canina ùn interagisce micca in modu significativu cù l'aspirina.
- Acerola
- Rosa canina è acerola cuntenenu tramindui alti livelli di vitamina C. Ùn pigliate micca tramindui inseme. Questa puderia dà troppu vitamina C. L'adulti ùn devenu micca piglià più di 2000 mg di vitamina C per ghjornu.
- Vitamina C
- L'anca di rosa cuntene vitamina C. L'assunzione di rosa canina cù integratori di vitamina C puderia aumentà a probabilità di effetti collaterali da a vitamina C. L'adulti ùn devenu micca piglià più di 2000 mg di vitamina C à ghjornu.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
ADULTI
PER BOCCA:
- Per l'artrosi: 2,5 grammi di polvere di rosa canina (LitoZin / i-flex, Hyben Vital) hè stata presa duie volte à ghjornu per 3 mesi. 40 mL di un pruduttu cumbinatu specificu chì cuntene purea di frutti di rosa canna 24 grammi, ortica 160 mg, artigli di u diavulu 108 mg è vitamina D 200 IU (Rosaxan, Medagil Gesundheitsgesellschaft) hè stata presa ogni ghjornu per 3 mesi.
- Per u dulore dopu a cirurgia: 1,6 grammi di estrattu di rosa sò stati pigliati 15 minuti prima di a chirurgia.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Phetcharat L, Wongsuphasawat K, Winther K. L'efficacità di una polvere di rosa canina standardizzata, chì cuntene semi è cunchiglie di Rosa canina, nantu à a longevità di e cellule, e rughe di a pelle, l'umidità è l'elasticità. Clin Interv Aging. 2015; 10: 1849-56. Vede astrattu.
- Mostafa-Gharabaghi P, Delazar A, Gharabaghi MM, Shobeiri MJ, Khaki A. A vista di u dulore cesarianu dopu l'usu preventivu di l'estratti Rosa damascena in e donne cù cesareana elettiva. World Sci J. 2013; 4: 226-35.
- Bani S, Hasanpour S, Mousavi Z, Mostafa Garehbaghi P, Gojazadeh M. L'effettu di l'estrazione di Rosa damascena nantu à a dismenorrea primaria: Una prova clinica cross-over doppia cieca. Iran Crescent Red Med J. 2014; 16: e14643. Vede astrattu.
- Mármol I, Sánchez-de-Diego C, Jiménez-Moreno N, Ancín-Azpilicueta C, Rodríguez-Yoldi MJ. Applicazioni terapeutiche di rosa canina da diverse spezie di Rosa. Int J Mol Sci. 2017; 18: 1137. Vede astrattu.
- Jiang K, Tang K, Liu H, Xu H, Ye Z, Chen Z. Supplementi à l'acidu ascorbicu è incidenza di calcoli renali trà omi è donne: una rivista sistematica è metanàlisi. Urol J. 2019; 16: 115-120. Vede astrattu.
- Cesarone MR, Belcaro G, Scipione C, et al. Prevenzione di a secchezza vaginale in donne perimenopausali. Supplementazione cù Lady Prelox®. Minerva Ginecol. 2019; 71: 434-41. Vede astrattu.
- Seifi M, Abbasalizadeh S, Mohammad-Alizadeh-Charandabi S, Khodaie L, Mirghafourvand M. L'effettu di Rosa (L. Rosa canina) nantu à l'incidenza di infezioni di l'urinaria in u puerperiu: un studiu randomizatu cuntrullatu da placebo. Phytother Res 2018; 32: 76-83. Vede astrattu.
- Moré M, Gruenwald J, Pohl U, Uebelhack R. A Rosa canina - urtica dioica - combinazione harpagophytum procumbens / zeyheri riduce significativamente i sintomi di gonartrite in un studiu randomizatu, controllatu da placebo in doppiu cecu. Planta Med 2017; 83: 1384-91. Vede astrattu.
- García Hernández JÁ, Madera González D, Padilla Castillo M, Figueras Falcón T. Utilizazione di una crema specifica anti-stretch mark per prevene o riduce a gravità di striae gravidarum. Prova aleatorizata, doppia ceca, cuntrullata. Int J Cosmet Sci. 2013; 35: 233-7. Vede astrattu.
- Bottari A, Belcaro G, Ledda A, et al. Lady Prelox migliora a funzione sessuale in donne generalmente sane di età riproduttiva. Minerva Ginecol 2013; 65: 435-44. Vede astrattu.
- Oprica L, Bucsa C, Zamfiranche MM. Cuntenutu d'acidu ascorbicu di frutti di rosa canina secondu l'altitudine. Iran J Salute Publica 2015; 44: 138-9. Vede astrattu.
- Fresz T, Nagy E, Hilbert A, Tomcsanyi J. U rolu di i flavonoidi in analisi falsi di digoxina pusitivi causati da u cunsumu di fiore d'ibiscu è di tè di rosa canina. Int J Cardiol 2014; 171: 273-4. Vede astrattu.
- Van Steirteghem AC, Robertson EA, Young DS. Influenza di grandi dosi d'acidu ascorbicu nantu à i risultati di e prove di laburatoriu. Clin Chem. 1978; 24: 54-7. Vede astrattu.
- Winther, K. è Kharazmi, A.Una polvere preparata da sementi è conchiglie di sottotipu di rosa canina Rosa canina riduce u dolore in i malati cù osteoartrite di a manu - un studiu doppiu cecu, controllatu da placebo. Osteoarthr Cartil 2004; 12 (Suppl 2): 145.
- Rein, E., Kharazmi, A., Thamsborg, G., è Winther, K. U rimediu vegetale fattu da una sottuspezia di rosa canina Rosa canina riduce i sintomi di l'articulu di u ghjinochju è di l'anca. Osteoarthr Cartil 2004; 12 (Suppl 2): 80.
- Warholm, O., Skaar, S., Hedman, E., Molmen, HM, è Eik, L. L'effetti di un rimediu à base di erbe standardizatu ade da un sottotipu di Rosa canina in pazienti cun osteoartrite: un doppiu-cecu, randomized, prucessu clinicu cuntrullatu cù placebo. Curr Ther Res 2003; 64: 21-31.
- Ma, YX, Zhu, Y., Wang, CF, Wang, ZS, Chen, SY, Shen, MH, Gan, JM, Zhang, JG, Gu, Q., è He, L. L'effettu ritardante di invecchiamento di 'Long -Vita CiLi '. Vechju Mech Dev 1997; 96 (1-3): 171-180. Vede astrattu.
- Teng, C. M., Kang, Y. F., Chang, Y. L., Ko, F. N., Yang, S. C., è Hsu, F. L. ADP-imitante aggregazione di piastrine causata da rugosina E, una ellagitannina isolata da Rosa rugosa Thunb. Thromb.Haemost. 1997; 77: 555-561. Vede astrattu.
- Dushkin, M. I., Zykov, A. A., è Pivovarova, E. N. [L'effettu di i composti polifenoli naturali nantu à a mudificazione oxidativa di lipoproteine à bassa densità]. Biull.Eksp.Biol Med 1993; 116: 393-395. Vede astrattu.
- Shabykin, G. P. è Godorazhi, A. I. [Una preparazione di polivitamine di vitamine liposolubili (carotolina) è oliu di rosa canina in u trattamentu di certe dermatosi]. Vestn.Dermatol.Venerol. 1967; 41: 71-73. Vede astrattu.
- Moreno Gimenez, J. C., Bueno, J., Navas, J., è Camacho, F. [Trattamentu di l'ulcera di a pelle cù l'oliu di mosqueta rose]. Med Cutan.Ibero.Lat.Am 1990; 18: 63-66. Vede astrattu.
- Han SH, Hur MH, Buckle J, et al. Effettu di l'aromaterapia nantu à i sintomi di dismenorrea in studenti universitari: Un studiu clinicu randomizatu cuntrullatu da placebo. J Altern Complement Med 2006; 12: 535-41. Vede astrattu.
- Chrubasik, C., Duke, R. K., è Chrubasik, S. L'evidenza per l'efficacità clinica di rosa canina è di semente: una stima sistematica. Phytother Res 2006; 20: 1-3. Vede astrattu.
- Winther, K., Apel, K., è Thamsborg, G. Una polvere fatta da sementi è cunchiglie di una sottuspezia di rosa canina (Rosa canina) riduce i sintomi di l'artrosi di u ghjinochju è di l'anca: una randomizazione, doppiu cecu, controllata da placebo prucessu clinicu. Scand J Rheumatol. 2005; 34: 302-308. Vede astrattu.
- Janse, van Rensburg, Erasmus, E., Loots, DT, Oosthuizen, W., Jerling, JC, Kruger, HS, Louw, R., Brits, M., è van der Westhuizen, FH Rosa roxburghii supplementazione in una alimentazione cuntrullata u studiu aumenta a capacità antioxidante di plasma è u statu redox di glutatione. Eur J Nutr 2005; 44: 452-457. Vede astrattu.
- Venkatesh, R. P., Ramaesh, K., è Browne, B. Cheratite rosa-anca. Eye 2005; 19: 595-596. Vede astrattu.
- Rein, E., Kharazmi, A., è Winther, K. Un rimediu à base di erbe, Hyben Vital (stand. Polvere di una sottuspezia di frutti di Rosa canina), riduce u dolore è migliora u benessere generale in i pazienti cù osteoartrite - un doppiu orbu , prucessu cuntrullatu cù placebo, randomized. Fitomedicina. 2004; 11: 383-391. Vede astrattu.
- Larsen, E., Kharazmi, A., Christensen, L. P., è Christensen, S. B. Un galactolipidu antiinflamatoriu da rosa canina (Rosa canina) chì inibisce a chemotaxis di i neutrofili di u sangue perifericu umanu in vitro. J.Nat.Prod. 2003; 66: 994-995. Vede astrattu.
- Basim, E. è Basim, H. Attività antibatterica di l'oliu essenziale Rosa damascena. Fitoterapia 2003; 74: 394-396. Vede astrattu.
- Daels-Rakotoarison, DA, Gressier, B., Trotin, F., Brunet, C., Luyckx, M., Dine, T., Bailleul, F., Cazin, M., e Cazin, JC Effects of Rosa canina fruit estrattu nantu à a splutazione respiratoria di neutrofili. Phytother.Res. 2002; 16: 157-161. Vede astrattu.
- Rossnagel, K. è Willich, S. N. [Valore di medicina complementaria esemplificata da rose-hips]. Gesundheitswesen 2001; 63: 412-416. Vede astrattu.
- Trovato, A., Monforte, M. T., Forestieri, A. M., e Pizzimenti, F. Attività anti-micotica in vitro di alcune piante medicinali contenenti flavonoidi. Boll Chim Farm 2000; 139: 225-227. Vede astrattu.
- Shiota S. I da rosa rossa. FEMS Microbiol. Let 4-15-2000; 185: 135-138. Vede astrattu.
- Hornero-Mendez, D. è Minguez-Mosquera, M. I. Pigmenti carotenoidi in i fianchi Rosa mosqueta, una fonte di carotenoide alternativa per l'alimenti. J Agric Food Chem 2000; 48: 825-828. Vede astrattu.
- Cho, EJ, Yokozawa, T., Rhyu, DY, Kim, SC, Shibahara, N., e Park, JC Studiu nantu à l'effetti inibitori di e piante medicinali coreane è i so cumposti principali nantu à u 1,1-difenil-2-picrilhidrazile radicali. Fitomedicina. 2003; 10 (6-7): 544-551. Vede astrattu.
- Kumarasamy, Y., Cox, P. J., Jaspars, M., Nahar, L., è Sarker, S. D. Screening di sementi di piante scozzesi per attività antibatterica. J Ethnopharmacol 2002; 83 (1-2): 73-77. Vede astrattu.
- Biswas, N. R., Gupta, S. K., Das, G. K., Kumar, N., Mongre, P. K., Haldar, D., e Beri, S. Valutazione di Ophthacare eye drops - una formulazione di erbe in a gestione di vari disordini oftalmici. Phytother.Res. 2001; 15: 618-620. Vede astrattu.
- Andersson U, Berger K, Hogberg A, et al. Effetti di l'assunzione di rosa canina nantu à i marcatori di risicu di u diabete di tip 2 è di e malatie cardiovascolari: un'inchiesta randomizata, doppia ceca, incrociata in persone obese. Eur J Clin Nutr 2012; 66: 585-90. Vede astrattu.
- Willich SN, Rossnagel K, Roll S, et al. Rimediu à base di erbe di rosa canina in pazienti cun artrite reumatoide - un prucessu cuntrullatu randomizatu. Fitomedicina 2010; 17: 87-93. Vede astrattu.
- Conklin KA. Chimioterapia di u cancer è antioxidanti. J Nutr 2004; 134: 3201S-3204S. Vede astrattu.
- Prasad KN. Motivazione per aduprà antiossidanti dietetici multipli à alta dose cum'è aghjuntu à a radioterapia è a chimioterapia. J Nutr 2004; 134: 3182S-3S. Vede astrattu.
- Taylor EN, Stampfer MJ, Curhan GC. Fattori dietetichi è u risicu di incidenti di calculi renali in l'omi: novi insights dopu 14 anni di seguitu. J Am Soc Nephrol 2004; 15: 3225-32. Vede astrattu.
- Weintraub M, Griner PF. Warfarina è acidu ascorbicu: mancanza di evidenze per un'interazione farmacologica. Toxicol Appl Pharmacol 1974; 28: 53-6. Vede astrattu.
- Feetam CL, Leach RH, Meynell MJ. Mancanza di un'interazione clinicamente impurtante trà warfarina è acidu ascorbicu. Toxicol Appl Pharmacol 1975; 31: 544-7. Vede astrattu.
- Vihtamaki T, Parantainen J, Koivisto AM, et al. L'acidu ascorbicu orale aumenta l'estradiol di plasma durante a terapia di rimpiazzamentu ormonale postmenopausale. Maturitas 2002; 42: 129-35. Vede astrattu.
- Hansten PD, Hayton WL. Effettu di l'antiacidu è di l'acidu ascorbicu nantu à a concentrazione di salicilatu sericu. J Clin Pharmacol 1980; 20: 326-31. Vede astrattu.
- Mc Leod DC, Nahata MC. Inefficacità di l'acidu ascorbicu cum'è acidificatore urinariu (lettera). N Engl J Med 1977; 296: 1413. Vede astrattu.
- Traxer O, Huet B, Poindexter J, et al. Effettu di u cunsumu d'acidu ascorbicu nantu à fattori di risicu di petra urinaria. J Urol 2003; 170: 397-401 .. Vede astrattu.
- Smith EC, Skalski RJ, Johnson GC, Rossi GV. Interazione di l'acidu ascorbicu è warfarina. JAMA 1972; 221: 1166. Vede astrattu.
- Hume R, Johnstone JM, Weyers E. Interazione di l'acidu ascorbicu è warfarina. JAMA 1972; 219: 1479. Vede astrattu.
- Rosenthal G. Interazione di l'acidu ascorbicu è warfarina. JAMA 1971; 215: 1671. Vede astrattu.
- Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
- Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina C, Vitamina E, Seleniu è Carotenoidi. Washington, DC: National Academy Press, 2000. Disponibile à: http://www.nap.edu/books/0309069351/html/.
- Hansten PD, Horn JR. Analisi è Gestione di Interazzioni Drug. Vancouver, WA: Applied Therapeutics Inc., 1997 è aggiornamenti.
- Levine M, Rumsey SC, Daruwala R, et al. Criteri è raccomandazioni per l'assunzione di vitamina C. JAMA 1999; 281: 1415-23. Vede astrattu.
- Labriola D, Livingston R. Possibili interazioni trà antioxidanti dietetichi è chimioterapia. Oncologia 1999; 13: 1003-8. Vede astrattu.
- Ghjovanu DS. Effetti di e droghe nantu à e prove di laboratorio cliniche 4a ed. Washington: AACC Press, 1995.
- Morris JC, Beeley L, Ballantine N. Interazione di etinyloestradiol cù acidu ascorbicu in l'omu [lettera]. Br Med J (Clin Res Ed) 1981; 283: 503. Vede astrattu.
- Torna DJ, Breckenridge AM, MacIver M, et al. Interazzione di etinilestradiol cù l'acidu ascorbicu in l'omu. Br Med J (Clin Res Ed) 1981; 282: 1516. Vede astrattu.
- Gruenwald J, Brendler T, Jaenicke C. PDR per Medicinali à base di erbe. 1a ed. Montvale, NJ: Medical Economics Company, Inc., 1998.
- McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.
- Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
- Wichtl MW. Droghe à base di erbe è Fitofarmaceutici. Ed. N.M. Bisset. Stuttgart: Medpharm GmbH Editori Cientifici, 1994.
- A Revista di i Prodotti Naturali da Fatti è Comparazioni. St. Louis, MO: Wolters Kluwer Co., 1999.
- Foster S, Tyler VE. Tyler's Honest Herbal: Una Guida Sensible à l'Utilizazione di Erbe è Rimedi Correlati. 3a ed., Binghamton, NY: Haworth Herbal Press, 1993.
- Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
- Blumenthal M, ed. A Cummissione Tedesca E Monografie E: Guida Terapeutica à i Medicinali à base di Erbe. Trans. S. Klein. Boston, MA: Cunsigliu Botanicu Americanu, 1998.
- Monografie nantu à l'usi medicinali di e droghe vegetali. Exeter, UK: European Scientific Co-op Phytother, 1997.