Autore: Gregory Harris
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
LA Splash, Sensica, Baking Wheat Free Bread and You Need These Glasses
Video: LA Splash, Sensica, Baking Wheat Free Bread and You Need These Glasses

Cuntenutu

U psyllium biondu hè una erba. A semente è a copertura esterna di a semente (buccia) sò aduprate per fà a medicina.

U psyllium biondu hè adupratu per via orale cum'è lassativu è per ammorbidisce e feci in e persone cù emorroidi, fessure anali, è dopu una chirurgia anale. Hè ancu adupratu per a diarrea, u sindrome di l'intestione irritabile (IBS), a colite ulcerosa è a disenteria. Altri usi includenu u colesterolu altu, pressione alta, malatie cardiache, diabete, è altre condizioni.

Alcune persone applicanu psyllium biondu à a pelle cum'è cataplasma per furuncule.

In a fabricazione di l'alimentu, u psyllium biondu hè adupratu cum'è addensante o stabilizzante in alcuni dessert di latticini congelati.

Alcuni cibi chì cuntenenu psyllium biondu portanu una etichetta chì rivendica questi alimenti, quandu cunsumati cum'è parte di una dieta bassa in grassi, ponu riduce u risicu di malatie cardiache. A FDA permette sta dichjarazione se l'alimentu cuntene almenu 1,7 grammi di psyllium per porzione. A parolla chjave in questa rivendicazione hè "maghju". Hè vera chì u psyllium biondu pò aiutà à calà i livelli di colesterolu; ma ùn ci hè ancu una prova chì piglià psyllium biondu riduce u risicu di sviluppà malatie cardiache. Malgradu a so efficacità per abbassà i livelli di colesterolu, u psyllium biondu ùn hè ancu statu inclusu in l'approccii graduali per a terapia dietetica cume l'American Heart Association Step I o Step II diete per u colesterolu altu. A maiò parte di i studii clinichi anu adupratu una preparazione specifica di psyllium bionda in polvere (Metamucil) o cibu chì cuntene una buccia di sementi di psyllium, cum'è cereali, pani o snack bar.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per PSYLLIUM BIONDU sò i seguenti:


Efficace per ...

  • Custipazione. E prove mostranu chì piglià psyllium biondu per bocca, solu o cum'è un pruduttu cumbinatu, pò alleviare a stinzia è migliurà a consistenza di e feci.

Probabilmente efficace per ...

  • Malatie cardiache. U psyllium biondu hè una fibra solubile. I cibi ricchi di fibre solubili ponu esse aduprati cum'è parte di una dieta bassa in grassu è bassu in colesterolu per prevene e malatie cardiache. E ricerche mostranu chì una persona deve manghjà almenu 7 grammi di buccia di psyllium ogni ghjornu per riduce u risicu di malatie cardiache.
  • Alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia). Piglià psyllium biondu per bocca riduce i livelli di colesterolu in e persone cun colesterolu altu da lieve à moderatu. U psyllium biondu aghjuntu à l'alimentu o cum'è un supplementu separatu di circa 10-12 grammi ogni ghjornu pò riduce i livelli di colesterolu totale da 3% à 14% è lipoproteine ​​à bassa densità (LDL o "cattivu") colesterolu da 5% à 10% dopu 7 settimane o più di trattamentu.
    In i zitelli cun colesterolu altu, piglià psyllium pò diminuisce ulteriormente i livelli di colesterolu LDL da 7% à 15% quandu hè aghjuntu à una dieta bassa in grassu è in bassu colesterolu cum'è a dieta di u Passu 1 di u Programma Naziunale d'Educazione à u Colesterolu (NCEP). Curiosamente, piglià psyllium biondu cù una dieta più stretta à bassu grassu è à bassu colesterolu cum'è a dieta NCEP Step 2 pò avè menu di un effettu supplementu in a diminuzione di u colesterolu LDL.
    U psyllium pare esse menu efficace in i vechji. Ci hè qualchì evidenza chì riduce i livelli di colesterolu LDL à un gradu inferiore in e persone di 60 anni o più in paragunà à e persone di menu di 60 anni.
    Ci hè qualchì evidenza chì piglià psyllium biondu per u colesterolu altu permette di riduce a dosa di certi medicinali aduprati per abbassà u colesterolu. Per esempiu, piglià 15 grammi di psyllium biondu (Metamucil) cù 10 mg di simvastatin (Zocor) ogni ghjornu pare abbassà u colesterolu circa è ancu piglià una dose più alta (20 mg) di simvastatin ogni ghjornu. Inoltre, u psyllium biondu sembra riduce l'effetti secondari da colestipol è colestiramina (Questran, Questran Light, Cholybar) cume stipsi è dolore addominale. Ma ùn aghjustate micca a dosa di i vostri medicazione senza cunsultà u vostru duttore sanitariu.

Possibilmente efficace per ...

  • Diabetes. U psyllium biondu pò calà i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete. U so più grande effettu si produce quandu hè mischiatu cù o pigliatu cù alimenti. Oltre à abbassà u zuccherinu in sangue, u psyllium biondu abbassa ancu u colesterolu in e persone cun diabete chì anu u colesterolu altu. Alcuni studii mostranu chì u psyllium biondu pò calà u colesterolu tutale di circa 9%, è e lipoproteine ​​à bassa densità (LDL o "cattivu") di colesterolu di 13%.
  • Diarrea. Piglià psyllium biondu per bocca pare riduce i sintomi di diarrea.
  • Emorroidi. Piglià u psyllium biondu per bocca pare allevia u sanguinamentu è u dolore in e persone cun emorroidi.
  • Pressione sanguigna alta. Piglià psyllium biondu per bocca, solu o in cumbinazione cù proteine ​​di soia, pare abbassà a pressione sanguigna in adulti.
  • Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS). Mentre micca tutti i studii sò d'accordu, ci sò evidenze chì a buccia di sementi di psyllium bionda pò alleviare a stipsi è migliurà u dolore addominale, a diarrea è u benessere generale. Pò piglià quattru settimane di trattamentu per uttene i migliori risultati.
  • Trattà l'effetti secundarii di una droga chjamata Orlistat (Xenical, Alli). Pigliate psyllium biondu cù ogni dosa di orlistat sembra alleviare effetti collaterali di orlistat cum'è gas, rombu di stomacu, crampi di stomacu è macchie oleose senza diminuisce l'effettu di riduzzione di pesu di orlistat.
  • Un tipu di malatia infiammatoria di l'intestione (colite ulcerosa). Ci hè qualchì evidenza chì piglià i semi di psyllium biondi per bocca puderia esse efficace per prevene una recidiva di malatie infiammatorie di l'intestinu. U psyllium biondu pare ancu allevia i sintomi di sta cundizione.

Possibilmente inefficace per ...

  • Crescenze non cancerose in l'intestinu grossu è in u rettu (adenoma culettale). Piglià 3,5 grammi di psyllium biondu à ghjornu ùn sembra micca riduce u risicu di adenoma colorettale. Ci hè qualchì evidenza chì puderia aumentà u risicu di recurrenza di l'adenoma, in particulare in e persone chì piglianu assai calciu da a so dieta. Tuttavia, più evidenze sò necessarie per determinà a relazione di psyllium è calciu cù adenoma colorettale.
  • Malatia renale grave (malattia renale di stadiu finale o ESRD). Piglià u psyllium biondu per bocca ùn migliurà micca e malatie renali gravi.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Canceru di colon, cancru di u rectu. E ricerche di pupulazione suggerenu chì e persone chì cunsumanu più psyllium biondu in a dieta pudessinu avè una probabilità più bassa di more per u cancheru culurale.
  • Un tippu di malattia infiammatoria intestinale (malattia di Crohn). E prime ricerche suggerenu chì piglià psyllium biondu ogni ghjornu cun probiotici migliora i sintomi di a malattia di Crohn.
  • Cambiamenti in quantu u grassu hè distribuitu in u corpu in e persone chì piglianu medicinali per l'HIV. Manghjà una dieta ricca di fibre pò impedisce a ridistribuzione di grassu in e persone cun HIV.
  • Sturdimentu persistente. E prime ricerche mostranu chì piglià psyllium biondu per 10 ghjorni pò aiutà à cuntrullà i sintomi di bruciori di stomacu persistenti in alcune persone.
  • Obesità. Alcuni, ma micca tutti, studii suggerenu chì u psyllium biondu pò aiutà à riduce u pesu di u corpu è l'appetitu in e persone chì sò in sovrappeso o obesi.
  • Alcuni tipi di cancheru.
  • Alcuni tipi di condizioni di a pelle.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà u psyllium biondu per questi usi.

I casci di u sementu di psyllium assorbenu l'acqua è formanu una grande massa. In e persone cun stinimentu, sta massa stimula u muvimentu di l'intestinu. In e persone cun diarrea, pò rallentà l'intestinu è riduce i muvimenti intestinali. Questa massa pò ancu riduce a quantità di colesterolu chì hè riassorbitu in u corpu.

Quandu hè presu per bocca: U psyllium biondu hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè presa da a bocca cù assai liquidi. Bei almenu 8 once di liquidi per ogni 3-5 grammi di buccia o 7 grammi di sementi. In alcune persone, u psyllium biondu pò causà gasu, dolore di stomacu, diarrea, stinzia è nausea. Per evità alcuni di questi effetti collaterali, cuminciate cù una dose inferiore è aumentate lentamente a dose.

Alcune persone ponu avè una reazione allergica à u psyllium biondu cù sintomi cum'è gonfiore in u nasu, starnuti, palpebre gonfie, orticaria è asma. Alcune persone ponu ancu esse sensibilizate à u psyllium per esposizione à u travagliu o l'usu ripetutu di psyllium.

U psyllium biondu hè PROVU UNSAFE quandu hè presu per bocca senza abbastanza acqua. Assicuratevi di piglià psyllium biondu cù assai acqua.Inutili, puderia causà soffocamentu o bluccà u tractu gastrointestinale (GI).

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: U psyllium biondu hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè pigliatu da a bocca adeguatamente.

Cresce in u grossu intestinu è in u rettu (adenoma culurale): U psyllium biondu puderia aumentà u risicu di recidiva di l'adenoma in e persone cù una storia di adenoma culurale. E persone chì anu avutu sta situazione devianu evità u psyllium biondu.

Disturbi gastrointestinali (GI): Ùn aduprate micca psyllium biondu se avete a tendenza à sviluppà feci dure in u rettu per via di stinzia in corsu (impattu fecale), restringimentu di e vie GI, ostruzione, o cundizioni chì ponu purtà obstruzzione, cum'è l'intestinu spasticu.

Allergia: Alcune persone ponu avè reazioni allergiche gravi à u psyllium biondu. Hè più prubabile in e persone chì sò state esposte à u psyllium biondu à u travagliu. Ùn aduprate micca u psyllium biondu se ne site sensibile.

Fenilchetonuria: Alcune preparazioni bionde di psyllium sò zuccherate cù aspartame (Nutrasweet) è devenu esse evitate in i pazienti cun fenilchetonuria.

Chirurgia: U psyllium biondu pò influenzà i livelli di zuccheru in sangue, rendendu u cuntrollu di u zuccherinu in sangue più difficiule durante è dopu a chirurgia. Smetta di piglià psyllium biondu almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Disordini di inghjutturazione: Ùn aduprate micca psyllium biondu se avete prublemi à inghiottire. U psyllium biondu puderia aumentà u risicu di soffocà.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Carbamazepina (Tegretol)
U psyllium biondu cuntene grandi quantità di fibre. A fibra pò diminuite quantu carbamazepina (Tegretol) assorbe u corpu. Diminuendu quantu u corpu assorbe, u psyllium biondu pò diminuisce l'efficacità di a carbamazepina.
Lithium
U psyllium biondu cuntene grandi quantità di fibre. A fibra pò diminuite quantu litiu u corpu assorbe. Piglià u litiu cù psyllium biondu puderia diminuisce l'efficacità di u litiu. Per evità a so interazione pigliate psyllium biondu almenu una ora dopu à u litiu.
Metformina (Glucophage)
U psyllium biondu pò cambià quantu metformina assorbe u corpu. Questa puderia aumentà o diminuite l'efficacezza di metformin. Per evità sta interazione, pigliate psyllium biondu 30-60 minuti dopu à piglià metformina.
Minore
Attenti à sta cumbinazione.
Digoxina (Lanossina)
U psyllium biondu hè riccu in fibre. A fibra pò diminuisce l'assorbimentu è diminuite l'efficacezza di digoxina (Lanoxin). In regula generale, qualsiasi medicazione pigliata da a bocca deve esse presa una ora prima o quattru ore dopu à u psyllium biondu per prevene sta interazione.
Ethinyl estradiol
Ethinyl estradiol hè una forma di estrogenu chì hè in certi prudutti di estrogeni è di pillole contraceptive. Alcune persone si preoccupanu chì u psyllium pò diminuisce quantu etinilestradiol u corpu assorbe. Ma hè improbabile chì u psyllium influenzi significativamente l'assorbimentu di etinilestradiol.
Medicamenti presi per bocca (Droghe orali)
U psyllium cuntene grandi quantità di fibra. A fibra pò diminuisce, aumentà, o ùn hà alcun effettu nant'à a quantità di medicina chì u corpu assorbe. Piglià u psyllium cù a medicina chì pigliate per bocca pò influenzà l'effetti di a vostra medicina. Per prevene sta interazione, pigliate psyllium 30-60 minuti dopu i medicazione chì pigliate per bocca.
Ferru
L'usu di psyllium biondu cù supplementi di ferru pò riduce a quantità di ferru chì u corpu assorbe. Pigliate supplementi di ferru una ora prima o quattru ore dopu u psyllium per evità sta interazione.
Riboflavina
U psyllium pare riduce leggermente a quantità di riboflavina chì u corpu assorbe, ma ùn hè probabilmente micca impurtante.
Grassi è alimenti chì cuntenenu grassu
U psyllium pò rende difficiule a digestione di u grassu da a dieta. Questu pò aumentà a quantità di grassu persu in u banchittu.
Nutrienti
Piglià u psyllium cù i pasti per un longu periodu di tempu pò alterà l'assorbimentu di nutrienti. In certi casi, piglià vitamine o supplementi minerali puderia esse necessariu.
Hè impurtante di piglià abbastanza acqua quandu si piglia psyllium biondu. Ùn piglià abbastanza fluidu pò purtà à soffocà o ostruisce u trattu gastrointestinale (GI). Pigliate almenu 240 ml di fluidu per ogni 5 grammi di buccia di psyllium o 7 grammi di sementi di psyllium. U psyllium biondu deve esse presu almenu 30-60 minuti dopu à piglià altre droga.

E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

ADULTI

PER BOCCA:
  • Per stinimentu: 7 grammi à 24 grammi di psyllium biondu à ghjornu, in 2-4 dosi divise.
  • Per e malatie cardiache: Almenu 7 grammi di buccia di psyllium (fibra solubile) ogni ghjornu, in u quadru di una dieta bassa in grassu è in bassu colesterolu.
  • Per a diarrea: In e persone cù diarrea generale, da 7 grammi à 18 grammi di psyllium biondu, in 2-3 dosi divise. Una cumbinazione di psyllium biondu, carbonatu di calciu è fosfatu di calciu (in raportu di 4: 1: 1 in pesu) hè stata ancu presa cum'è 5 grammi duie volte à ghjornu. In i pazienti chì anu avutu una chirurgia di a cistifellea, 6,5 grammi di psyllium biondu trè volte à ghjornu. In i pazienti chì piglianu una medicina chjamata misoprostol, 3,4 grammi di psyllium biondu duie volte à ghjornu.
  • Per un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS): 6,4 grammi à 30 grammi di buccia di sementi di psyllium bionda in duie à trè dosi divise à ghjornu. 10 grammi di buccia di sementi di psyllium bionda duie volte à ghjornu cù 15 mg di propantelina trè volte à ghjornu sò stati ancu aduprati.
  • Per trattà l'effetti secundari di una droga chjamata Orlistat (Xenical, Alli): 6 grammi di psyllium biondu trè volte à ghjornu cù ogni dosa orlistat.
  • Per un tipu di malatie infiammatorie di l'intestione (colite ulcerosa): 3,5-10 grammi di psyllium biondu, presu duie volte à ghjornu.
  • Per emorroidi: 10,5 grammi à 20 grammi di buccia di semi di psyllium bionda ogni ghjornu in dosi divise.
  • Per alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia): 3,4 grammi di buccia di sementi di psyllium bionda trè volte à ghjornu o 5,1 grammi duie volte à ghjornu sò e dosi più aduprate. Tuttavia, sò state pruvate dosi finu à 20,4 grammi per ghjornu. U cereale cù psyllium aghjuntu chì furnisce finu à 15 grammi di fibra solubile per ghjornu hè statu ancu adupratu. Un mischju di 2,1 grammi di psyllium, 1,3 grammi di pectina, 1,1 grammi di gomma guar è ​​0,5 grammi di gomma di fagioli di locusta hè statu adupratu trè volte à ghjornu. Una cumbinazione di 2,5 grammi di polvere di psyllium bionda (Metamucil) cù 2,5 grammi di colestipol, presa trè volte à ghjornu hè stata ancu aduprata. Una cumbinazione di simvastatin (Zocor) 10 mg è psyllium biondu (Metamucil) 15 grammi à ghjornu hè stata aduprata.
  • Per u diabete: 3,4 grammi à 22 grammi di psyllium biondu à ghjornu, di solitu in dosi divise finu à 20 settimane.
  • Per pressione alta: 3,7 grammi à 15 grammi di bucce di psyllium bionde ogni ghjornu finu à 6 mesi.
  • Per l'obesità: 1,7 grammi à 36 grammi di psyllium biondu ogni ghjornu in dosi divise cù pasti finu à 36 settimane, in più di riduce calorie.
ZITELLI

PER BOCCA:
  • Per u colesterolu altu: Cereali chì cuntenenu 3,2 grammi à 10 grammi di psyllium à ghjornu.
Balle de Psyllium, Blond Plantago, Blonde Psyllium, Che Qian Zi, Fibra Dietetica, Englishman's Foot, Fiber Alimentaire, Indian Plantago, Ipágula, Isabgola, Isabgul, Ispaghul, Ispaghula, Ispagol, Pale Psyllium, Plantaginis Ovatae Semen, Plantaginis Ovatae decumbens, Plantago fastigiata, Plantago insularis, Plantago ispaghula, Plantago ovata, Psilio, Psillium Blond, Psyllium, Psyllium Blond, Psyllium Husk, Sand Plantain, Spogel.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Chiu AC, Sherman SI. Effetti di i supplementi di fibre farmacologiche nantu à l'assorbimentu di levotiroxina. Tiroide. 1998; 8: 667-71. Vede astrattu.
  2. Lertpipopmetha K, Kongkamol C, Sripongpun P. Effettu di a Supplementazione di Fibra di Psyllium nantu à Incidenza di Diarrea in Pazienti Alimentati da Tubi Enterali: Un Prughjettu Prospettivu, Randomizatu è Cuntrollatu. JPEN J Parenter Enteral Nutr 2019; 43: 759-67. doi: 10.1002 / jpen.1489. Vede astrattu.
  3. Xiao Z, Chen H, Zhang Y, et al. L'effettu di u cunsumu di psyllium nantu à u pesu, l'indice di massa corporea, u prufilu lipidicu è u metabolismu di u glucosiu in i pazienti diabetichi: Una rivista sistematica è metanàlisi di risposta à a dosa di provi cuntrullati randomizati. Phytother Res 2020 Jan 9. doi: 10.1002 / ptr.6609. In ligna prima di stampa. Vede astrattu.
  4. Fiumi CR, Kantor MA. Assunzione di buccia di psyllium è risicu di diabete di tippu 2: una rivista scientifica è regulatoria basata nantu à l'evidenza di una dichjarazione di salute qualificata realizata da l'US Food and Drug Administration. Nutr Rev 2020 22 di ghjennaghju: nuz103. doi: 10.1093 / nutrit / nuz103. In ligna prima di stampa. Vede astrattu.
  5. Clark CCT, Salek M, Aghabagheri E, Jafarnejad S. L'effettu di a supplementazione di psyllium nantu à a pressione sanguigna: una rivista sistematica è metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Korean J Intern Med 2020 Feb 19. doi: 10.3904 / kjim.2019.049. In ligna prima di stampa. Vede astrattu.
  6. Darooghegi Mofrad M, Mozaffari H, Mousavi SM, Sheikhi A, Milajerdi A. L'effetti di a supplementazione di psyllium nantu à u pesu di u corpu, l'indice di massa corporea è a circonferenza di a cintura in adulti: Una rivista sistematica è metanàlisi di risposta-dose di provi cuntrullati randomizati. Crit Rev Food Sci Nutr 2020; 60: 859-72. doi: 10.1080 / 10408398.2018.1553140. Vede astrattu.
  7. Noureddin S, Mohsen J, Payman A. Effetti di psyllium vs. placebo nantu à stinzia, pesu, glicemia è lipidi: Un studiu randomizatu in pazienti cun diabete di tip 2 è stinzia cronica. Cumplementu Ther Med. 2018; 40: 1-7. Vede astrattu.
  8. Morozov S, Isakov V, Konovalova M. A dieta arricchita di fibre aiuta à cuntrullà i sintomi è migliora a motilità esofagea in i pazienti cun malattia di reflux gastroesofagicu non erosivu. Mondu J Gastroenterol. 2018; 24: 2291-2299. Vede astrattu.
  9. Diez R, Garcia JJ, Diez MJ, Sierra M, Sahagun AM, Fernandez N. Influenza di Plantago ovata husk (fibra dietetica) nantu à a biodisponibilità è altri parametri farmacocinetici di metformina in cuniglii diabetichi. Cumplementu BMC Altern Med. 2017 7 di ghjugnu; 17: 298. Vede astrattu.
  10. Codice di Regolamenti Federali, Titulu 21 (21CFR 201.319). Requisiti specifici di etichettatura - gomme idrosolubili, gomme idrofiliche è mucilloidi idrofili. Disponibile à www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?fr=201.319. Accessu à u 3 di Dicembre 2016.
  11. Codice di Regolamenti Federali, Titulu 21 (21CFR 101.17). Avvisu di etichettatura di l'alimentu, avvisu è dichjarazioni di manipolazione sicura. Disponibile à www.ecfr.gov/cgi-bin/text-idx?SID=20f647d3b74161501f46564b915b4048&mc=true&node=se21.2.101_117&rgn=div8. Accessu à u 3 di Dicembre 2016.
  12. Codice di Regolamenti Federali, Titulu 21 (21CFR 101.81). Capitulu IB, parte 101E, sezione 101.81 "Indicazioni sanitarie: fibre solubili da certi alimenti è risicu di malattie coronarie (CHD)." Disponibile à www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/cfrsearch.cfm?fr=101.81. Accessu à u 3 di Dicembre 2016.
  13. Semen plantaginis in: Monografie di l'OMS nantu à e piante medicinali scelte, volume 1. Organizazione Mondiale di a Salute, Ginevra, 1999. Disponibile à http://apps.who.int/medicinedocs/en/d/Js2200e/. Accessu à u 26 di nuvembre di u 1026.
  14. Lipsky H, Gloger M, Frishman WH. Fibra dietetica per riduce u colesterolu in u sangue. J Clin Pharmacol 1990; 30: 699-703. Vede astrattu.
  15. Solà R, Godàs G, Ribalta J, et al. Effetti di a fibra solubile (Plantago ovata husk) nantu à i lipidi di plasma, lipoproteine ​​è apolipoproteine ​​in omi cù malattie cardiache ischemiche. Am J Clin Nutr 2007; 85: 1157-63. Vede astrattu.
  16. López JC, Villanueva R, Martínez-Hernández D, Albaladejo R, Regidor E, Calle ME. Cunsumazione di Plantago ovata è mortalità culettale in Spagna, 1995-2000. J Epidemiol 2009; 19: 206-11. Vede astrattu.
  17. Garcia JJ, Fernandez N, Carriedo D, et al. Fibra idrosolubile (Plantago ovata husk) è levodopa I: studiu sperimentale di l'interazione farmacocinetica. Eur Neuropsychopharmacol 2005; 15: 497-503. Vede astrattu.
  18. Fernandez-Martinez MN, Hernandez-Echevarria L, Sierra-Vega M, et al. Un studiu clinicu randomizatu per valutà l'effetti di a buccia di Plantago ovata in i pazienti Parkinson: cambiamenti in farmacodinamica di levodopa è parametri biochimici. BMC Complement Altern Med 2014; 14: 296. Vede astrattu.
  19. Fernandez N, Lopez C, Díez R, et al. Interazzioni medicinali cù a fibra dietetica Plantago ovata husk. Expert Opin Drug Metab Toxicol 2012; 8: 1377-86. Vede astrattu.
  20. Bernedo N, García M, Gastaminza G, et al. Allergia à u cumpostu lassativu (semente di Plantago ovata) trà i prufessiunali di a salute. J Investig Allergol Clin Immunol 2008; 18: 181-9. Vede astrattu.
  21. Cicerone, AF, Derosa, G., Manca, M., Bove, M., Borghi, C., è Gaddi, AV Differenti effetti di psyllium è guar supplementazione dietetica nantu à u cuntrollu di a pressione sanguigna in i pazienti ipertensivi in ​​sovrappeso: un sei mesi, prucessu clinicu randomizatu. Clin.Exp.Hypertens. 2007; 29: 383-394. Vede astrattu.
  22. Tai ES, Fok AC, Chu R, Tan CE. Un studiu per valutà l'effettu di a supplementazione dietetica cù fibra solubile (Minolest) nantu à i livelli di lipidi in sughjetti normali cù ipercolesterolemia. Ann Acad. Med Singapore 1999; 28: 209-213. Vede astrattu.
  23. Khossousi A, Binns CW, Dhaliwal SS, Pal S. L'effetti aguti di psyllium nantu à lipaemia postprandiale è termogenesi in omi in sovrappesu è obesi. Br J Nutr 2008; 99: 1068-75. Vede astrattu.
  24. Turnbull WH, Thomas HG. L'effettu di e sementi ovate di Plantago chì cuntenenu preparazione nantu à variabili di appetitu, nutrienti è assunzione energetica. Int J Obese Relat Metab Disord 1995; 19: 338-42. Vede astrattu.
  25. Enzi G, Inelmen EM, Crepaldi G. Effettu di un mucilaghju idrofilicu in u trattamentu di i pazienti obesi. Pharmatherapeutica 1980; 2: 421-8. Vede astrattu.
  26. Pal S, Khossousi A, Binns C, et al. L'effettu di un supplementu di fibra paragunatu à una dieta sana nantu à a cumpusizione di u corpu, lipidi, glucosiu, insulina è altri fattori di risicu di u sindrome metabolicu in individui in sovrappesu è obesi. Br J Nutr 2011; 105: 90-100. Vede astrattu.
  27. Shrestha S, Volek JS, Udani J, et al. Una terapia cumbinata chì include psyllium è steroli vegetali abbassa u colesterolu LDL modificendu u metabolismu di lipoproteine ​​in individui ipercolesterolemici. J Nutr 2006; 136: 2492-7. Vede astrattu.
  28. Flannery J, Raulerson A. Hypercholesterolemia: un ochju à u trattamentu à pocu costu è l'aderenza di u trattamentu. J Am Acad Infermiera Pract 2000; 12: 462-6. Vede astrattu.
  29. Lerman Garber I, Lagunas M, Sienra Perez JC, et al. L'effettu di psyllium plantago in pazienti ligeramente à moderatamente ipercolesterolemici. Arch Inst Cardiol Mex 1990; 60: 535-9. Vede astrattu.
  30. Anderson JW, Floore TL, Geil PB, et al. Effetti ipocolesterolemici di diverse fibre idrofiliche chì formanu massa cum'è aghjuntu à a terapia dietetica in ipercolesterolemia lieve a moderata. Arch Intern Med. 1991 Aug; 151: 1597-602. Vede astrattu.
  31. Neal GW, Balm TK. Effetti sinergici di psyllium in u trattamentu dieteticu di ipercolesterolemia. Sud Med J 1990; 83: 1131-7. Vede astrattu.
  32. Gupta RR, Agrawal CG, Singh CP, Ghatak A. Efficacità di riduzione di lipidi di psyllium hydrophilic mucilloid in diabete mellitus non insulin dipendente cun iperlipidemia. Indian J Med Res 1994; 100: 237-41. Vede astrattu.
  33. Romero AL, Romero JE, Galaviz S, Fernandez ML.I cookies arricchiti cù psyllium o crusca d'avena riduce u colesterolu LDL in plasma in omi normali è ipercolesterolemici di u Nordu di u Messicu. J Am Coll Nutr 1998; 17: 601-8. Vede astrattu.
  34. Levin EG, Miller VT, Muesing RA, et al. Comparazione di mucilloidi idrofili di psyllium è di cellulosa cum'è aghjuntu à una dieta prudente in u trattamentu di ipercolesterolemia da lieve a moderata. Arch Intern Med 1990; 150: 1822-7. Vede astrattu.
  35. Weingand KW, Le NA, Kuzmak BR, et al. Effetti di psyllium nantu à u colesterolu è u metabolismu di lipoproteine ​​à bassa densità in sughjetti cun ipercolesterolemia. Endocrinologia è Metabolismu 1997; 4: 141-50.
  36. Bell LP, Hectorn KJ, Reynolds H, Hunninghake DB. Effetti di riduzzione di u colesterolu di i cereali in fibre solubili in una dieta prudente per i pazienti cun ipercolesterolemia da lieve a moderata. Am J Clin Nutr. 1990 dic; 52: 1020-6. Vede astrattu.
  37. Summerbell CD, Manley P, Barnes D, Leeds A. L'effetti di psyllium nantu à lipidi di sangue in sughjetti ipercolesterolemici. Revista Di Nutrizione Umana & Dietetica. 1994: 7: 147-151.
  38. MacMahon M, Carless J. Ispaghula husk in u trattamentu di ipercolesterolemia: un studiu cuntrullatu in doppiu orbu. J Cardiovasc Risicu. 1998 di ghjugnu; 5: 167-72. Vede astrattu.
  39. Wei ZH, Wang H, Chen XY, et al. Effettu di u psyllium dipende da u tempu è da a dose nantu à i lipidi sierici in ipercolesterolemia da lieve a moderata: una meta-analisi di provi clinichi cuntrullati. Eur J Clin Nutr. 2009 Lug; 63: 821-7. Vede astrattu.
  40. Chapman ND, Grillage MG, Mazumder R, et al. Un paragone di mebeverine cun cunsiglii dietetici ricchi di fibre è mebeverine plus ispaghula in u trattamentu di u sindrome di l'intestione irritabile: un studiu di gruppu apertu, prospettivamente randomizatu, parallellu. Br J Clin Pract. 1990 nuvembre; 44: 461-6. Vede astrattu.
  41. Ford AC1, Talley NJ, Spiegel BM, et al. Effettu di a fibra, antispasmodichi è oliu di menta piperita in u trattamentu di u sindromu di l'intestione irritabile: rivista sistematica è meta-analisi. BMJ. 2008 Nov 13; 337: a2313. Vede astrattu.
  42. Arthurs Y, Fielding JF. Pruduzione à doppiu orbu di ispaghula / poloxamer in a Sindrome di l'intestinu irritabile. Ir Med J. 1983 Maghju; 76: 253. Vede astrattu.
  43. Nigam P, Kapoor KK, Rastog CK, et al. Diversi regimi terapeutici in u sindrome di l'intestione irritabile. J Assoc Physicians India. 1984 Dic; 32: 1041-4. Vede astrattu.
  44. Hotz J, Plein K. [Efficacia di e bucce di sementi di plantago in paragone cù u cervellu di granu nantu à a frequenza di e feci è manifestazioni di u sindrome di colon irritabile cun stinzia]. Med Klin (Munich). 15 Dic 1994; 89: 645-51. Vede astrattu.
  45. Bijkerk CJ, de Wit NJ, Muris JW, et al. Fibra solubile o insolubile in u sindrome di l'intestione irritabile in primura? Pruvenza cuntrullata cù placebo randomized. BMJ. 2009 Aug 27; 339: b3154. Vede astrattu.
  46. Golechha AC, Chadda VS, Chadda S, et al. Rolu di a buccia ispaghula in a gestione di u sindrome di l'intestione irritabile (un studiu randomizatu di crossover doppiu cecu). J Assoc Physicians India. 1982 di ghjugnu; 30: 353-5. Vede astrattu.
  47. Ritchie JA, Truelove SC. Trattamentu di a sindrome di l'intestione irritabile cun lorazepam, hyoscine butylbromide è ispaghula husk. Br Med J. 1979 10 Feb; 1: 376-8. Vede astrattu.
  48. Quitadamo P, Coccorullo P, Giannetti E, et al. Un studiu randomizatu, prospettivu, di paragone di un mischju di fibra d'acacia, fibra di psyllium è fruttosiu vs polietilenglicol 3350 cù elettroliti per u trattamentu di stinzia funzionale cronica in a zitiddina. J Pediatr. 2012 d'ottobre; 161: 710-5.e1. Vede astrattu.
  49. Odes HS, Madar Z. Un prucessu in doppiu orbu di una preparazione lassativa celandin, aloevera è psyllium in pazienti adulti cun stinzia. Digestione. 1991; 49: 65-71. Vede astrattu.
  50. Attaluri A, Donahoe R, Valestin J, et al. Pruvenza clinica randomizata: prugne secche (prugne) vs. psyllium per stinzia. Aliment Pharmacol Ther. 2011 Apr; 33: 822-8. Vede astrattu.
  51. Dettmar PW, Sykes J. Un paragone multi-centru, di pratica generale, di a buccia ispaghula cù lattulosa è altri lassativi in ​​u trattamentu di a stipsi simplice. Curr Med Res Opin. 1998; 14: 227-33. Vede astrattu.
  52. Tomás-Ridocci M, Añón R, Mínguez M, et al. [L'efficacità di Plantago ovata cum'è regulatore di u transitu intestinale. Un studiu à doppiu orbu paragunatu à u placebo]. Rev Esp Enferm Dig. 1992 lug; 82: 17-22. Vede astrattu.
  53. Ashraf W, Park F, Lof J, et al. Effetti di a terapia di psyllium nantu à e caratteristiche di e feci, u transitu di u colonu è a funzione anorettale in stinzia idiopatica cronica. Aliment Pharmacol Ther. Dic 1995; 9: 639-47. Vede astrattu.
  54. Fujimori S, Tatsuguchi A, Gudis K, et al. Cioterapia probiotica è prebiotica di dosi elevati per l'induzione di remissione di a malattia Crohn attiva. J Gastroenterol Hepatol. 2007 Aug; 22: 1199-204. Vede astrattu.
  55. Pal S, Khossousi A, Binns C, et al. L'effetti di a supplementazione di fibre di psyllium di 12 settimane o di una dieta sana nantu à a pressione sanguigna è a rigidità arteriale in individui in sovrappesu è obesi. Fr J Nutr. 2012 Mar; 107: 725-34. Vede astrattu.
  56. Frape DL, Jones AM. Risposte croniche è postprandiali di insulina plasmatica, glucosiu è lipidi in volontarii datu integratori di fibre dietetiche. Fr J Nutr. 1995 di Maghju; 73: 733-51. Vede astrattu.
  57. Sartore G1, Reitano R, Barison A, et al. L'effetti di psyllium nantu à lipoproteine ​​in pazienti diabetichi di tip II. Vede astrattu.
  58. Ziai SA, Larijani B, Akhoondzadeh S, et al. U psyllium hà diminuitu significativamente u glucosiu siericu è l'emoglobina glicosilata in ambulatori diabetichi. J Ethnopharmacol. 2005 Nov 14; 102: 202-7. Vede astrattu.
  59. Perez-Miranda M, Gomez-Cedenilla A, León-Colombo T, et al. Effettu di i supplementi di fibre nantu à l'emorroidi sanguinanti interni. Epatogastroenterulugia. 1996 Nov-Dic; 43: 1504-7. Vede astrattu.
  60. Moesgaard F, Nielsen ML, Hansen JB, et al. A dieta ricca di fibre riduce i sanguinamenti è u dolore in i pazienti cun emorroidi: un prucessu in doppiu orbu di Vi-Siblin. Dis Colon Rectum. 1982 Jul-Aug; 25: 454-6. Vede astrattu.
  61. Ganji V, Kies CV. Supplementazione di fibra di buccia di psyllium à a dieta di l'oliu di soia è di coccu di l'omu: effettu nantu à a digestibilità di i grassi è l'excrezione di l'acidi grassi fecali. Eur J Clin Nutr 1994; 48: 595-7. Vede astrattu.
  62. Moreyra AE, Wilson AC, Koraym A. Effettu di Cumbinà a Fibra di Psyllium Cù Simvastatin in Abbassà u Colesterolu. Arch Intern Med 2005; 165: 1161-6. Vede astrattu.
  63. Uribe M, Dibildox M, Malpica S, et al. Effettu benefiziu di a dieta di proteine ​​vegetali integrata cù psyllium plantago in pazienti cun encefalopatia epatica è diabete mellitu (astrattu). Gastroenterologia 1985; 88: 901-7. Vede astrattu.
  64. Florholmen J, Arvidsson-Lenner R, Jorde R, Burhol PG. L'effettu di Metamucil nantu à u glucosiu in sangue postprandiale è u peptide inibitore gastricu plasmaticu in i diabetichi dipendenti da l'insulina (astrattu). Acta Med Scand 1982; 212: 237-9. Vede astrattu.
  65. Sierra M, Garcia JJ, Fernandez N, et al. Effetti terapeutici di psyllium in pazienti diabetichi di tippu 2. Eur J Clin Nutr 2002; 56: 830-42. Vede astrattu.
  66. Hendricks KM, Dong KR, Tang AM, et al. A dieta ricca di fibre in l'omi seropositivi hè associata à un risicu più bassu di sviluppà deposizione di grassu. Am J Clin Nutr 2003; 78: 790-5. Vede astrattu.
  67. Garcia JJ, Fernandez N, Diez MJ, et al. Influenza di duie fibre dietetiche in a biodisponibilità orale è in altri parametri farmacocinetici di etinyloestradiol. Contracepzione 2000; 62: 253-7. Vede astrattu.
  68. Robinson DS, Benjamin DM, McCormack JJ. Interazione di warfarina è di droghe gastrointestinali non sistematiche. Clin Pharmacol Ther 1971; 12: 491-5. Vede astrattu.
  69. Paper di discussione FDA. A FDA permette à l'alimenti chì cuntenenu psyllium di fà una rivendicazione di salute per riduce u risicu di malatie cardiache. 1998. Disponibile à: http://www.fda.gov/bbs/topics/ANSWERS/ANS00850.html.
  70. Burke V, Hodgson JM, Beilin LJ, et al. Proteine ​​dietetiche è fibre solubili riducenu a pressione sanguigna ambulatoria in ipertensivi trattati. Ipertensione 2001; 38: 821-6 .. Vede astrattu.
  71. Rodriguez-Moran M, Guerrero-Romero F, Lazcano-Burciaga G. Efficacità di riduzzione di i lipidi è di u glucosiu di Plantago Psyllium in u diabete di tipu II. Cumplicazioni J Diabetes 1998; 12: 273-8. Vede astrattu.
  72. Nordstrom M, Melander A, Robertsson E, Steen B. Influenza di crusca di granu è di un ispaghula cathartic di furmazione in quantu à a biodisponibilità di digossina in pazienti geriatrici. Drug Nutr Interact 1987; 5: 67-9 .. Vede astrattu.
  73. Strommen GL, Dorworth TE, Walker PR, et al. Trattamentu di suspettata diarrea postcholecistectomia cù psilliu mucilloidu idrofilu. Clin Pharm 1990; 9: 206-8. Vede astrattu.
  74. Marteau P, Flourie B, Cherbut C, et al. Digestibilità è effettu di carica di bucce ispaghula in umani sani. Gut 1994; 35: 1747-52 .. Vede astrattu.
  75. Anderson JW, Zettwoch N, Feldman T, et al. Effetti di riduzzione di u colesterolu di u psilliu muciloidu idrofilu per l'omi ipercolesterolemici. Arch Intern Med 1988; 148: 292-6. Vede astrattu.
  76. Roe DA, Kalkwarf H, Stevens J. Effettu di i supplementi di fibra nantu à l'apparente assorbimentu di dosi farmacologichi di riboflavina. J Am Diet Assoc 1988; 88: 211-3 .. Vede astrattu.
  77. Ashraf W, Pfeiffer RF, Park F, et al. Stinzia in a malattia di Parkinson: valutazione oggettiva è risposta à psyllium. Mov Disord 1997; 12: 946-51 .. Vede astrattu.
  78. Frati Munari AC, Benitez Pinto W, Raul Ariza Andraca C, Casarrubias M. Abbassamentu di l'indice glicemicu di l'alimentu da acarbose è Plantago psyllium mucilage. Arch Med Res 1998; 29: 137-41. Vede astrattu.
  79. Ejderhamn J, Hedenborg G, Strandvik B. Studiu à longu andà in doppiu orbu nantu à l'influenza di e fibre dietetiche nantu à l'excrezione di l'acidu bile fecale in a colite ulcerativa juvenile. Scand J Clin Lab Invest 1992; 52: 697-706 .. Vede astrattu.
  80. Rossander L. Effettu di a fibra dietetica nantu à l'assorbimentu di ferru in l'omu. Scand J Gastroenterol Suppl 1987; 129: 68-72 .. Vede astrattu.
  81. McRorie JW, Daggy BP, Morel JG, et al. U psyllium hè superiore à u docusate sodicu per u trattamentu di stinzia cronica. Aliment Pharmacol Ther 1998; 12: 491-7 .. Vede astrattu.
  82. Hallert C, Kaldma M, Petersson BG. A buccia Ispaghula pò alleviare i sintomi gastrointestinali in a colite ulcerosa in remissione. Scand J Gastroenterol 1991; 26: 747-50 .. Vede astrattu.
  83. Daggy BP, O'Connell NC, Jerdack GR, et al. Effettu hypocholesterolemic additivu di psyllium è cholestyramine in u hamster: influenza nantu à i profili di sterol fecale è acidi biliari. J Lipid Res 1997; 38: 491-502 .. Vede astrattu.
  84. Everson GT, Daggy BP, McKinley C, Story JA. Effetti di mucilloidi idrofili di psyllium nantu à u LDL-colesterolu è a sintesi di l'acidi biliari in l'omi ipercolesterolemici. J Lipid Res 1992; 33: 1183-92 .. Vede astrattu.
  85. Maciejko JJ, Brazg R, Shah A, et al. Psyllium per a riduzione di sintomi gastrointestinali associati à colestiramina in u trattamentu di l'ipercolesterolemia primaria. Arch Fam Med 1994; 3: 955-60 .. Vede astrattu.
  86. Cheskin LJ, Kamal N, Crowell MD, et al. Meccanismi di stinzia in i vechji è effetti di a fibra paragunatu cù u placebo J Am Geriatr Soc 1995; 43: 666-9 .. Vede astrattu.
  87. Belknap D, Davidson LJ, Smith CR. L'effetti di u psilliu muciloidu idrofilicu nantu à a diarrea in i pazienti alimentati enteramente. Heart Lung 1997; 26: 229-37 .. Vede astrattu.
  88. Alabastru O, Tang Z, Shivapurkar N. Fibra dietetica è a mudelazione chemopreventiva di u carcinogenesi di u colon. Mutazione Res 1996; 350: 185-97 .. Vede astrattu.
  89. Jarjis HA, Blackburn NA, Redfern JS, Leggi NW. L'effettu di l'ispaghula (Fybogel è Metamucil) è di a gomma guar nantu à a tolleranza à u glucosiu in l'omu. Br J Nutr 1984; 51: 371-8 .. Vede astrattu.
  90. Little P, Trafford L. Fibra dietetica è insufficienza renale: paragone di sterculia è ispaghula. Clin Nephrol 1991; 36: 309. Vede astrattu.
  91. Schaller DR. Reazione anafilattica à "Heartwise". N Engl J Med 1990; 323: 1073.
  92. Kaplan MJ. Reazione anafilattica à "Heartwise". N Engl J Med 1990; 323: 1072-3. Vede astrattu.
  93. Arlian LG, Vyszenski-Moher DL, Lawrence AT, et al. Analisi antigenica è allergenica di cumpunenti di seme di psyllium. J Allergy Clin Immunol 1992; 89: 866-76 .. Vede astrattu.
  94. James JM, Cooke SK, Barnett A, Sampson HA. Reazzioni anafilattiche à un cereale chì cuntene psyllium. J Allergy Clin Immunol 1991; 88: 402-8 .. Vede astrattu.
  95. Wolever TM, Jenkins DJ, Mueller S, et al. U psyllium riduce i lipidi sanguini in omi è donne cù iperlipidemia. Am J Med Sci 1994; 307: 269-73. Vede astrattu.
  96. Spence JD, Huff MW, Heidenheim P, et al. Terapia cumminata cù colestipol è psyllium mucilloid in pazienti cun iperlipidemia. Ann Intern Med 1995; 123: 493-9. Vede astrattu.
  97. CD Jensen, Haskell W, Whittam JH. Effetti à longu andà di e fibre dietetiche solubili in acqua in a gestione di l'ipercolesterolemia in omi è donne sani. Am J Cardiol 1997; 79: 34-7. Vede astrattu.
  98. Jenkins DJ, Kendall CW, Vuksan V. Fibre viscose, rivendicazioni di salute, è strategie per riduce u risicu di malatie cardiovascolari. Am J Clin Nutr 2000; 71: 401-2. Vede astrattu.
  99. Bobrove AM. Misoprostol, diarrea, è psilllium mucilloid. Ann Intern Med 1990; 112: 386. Vede astrattu.
  100. Misra SP, Thorat VK, Sachdev GK, Anand BS. Trattamentu à longu andà di u sindrome di l'intestione irritabile: risultati di un prucessu cuntrullatu randomizatu. Q J Med 1989: 73: 931-9. Vede astrattu.
  101. Kumar A, Kumar N, Vij JC, et al. Dose ottimale di buccia d'ispaghula in i pazienti cun sindrome di l'intestinu irritabile: correlazione di sollievu di sintomi cù u tempu di transitu intestinale interu è u pesu di e feci. Gut 1987; 28: 150-5. Vede astrattu.
  102. Prima A, Whorwell PJ. Studiu à doppiu orbu di ispaghula in sindrome di l'intestinu irritabile Gut 1987; 28: 1510-3. Vede astrattu.
  103. Longstreth GF, Fox DD, Youkeles L, et al. Terapia di psyllium in u sindromu di l'intestione irritabile. Un prucessu à doppiu orbu. Ann Intern Med 1981; 95: 53-6. Vede astrattu.
  104. Marlett JA, Li BU, Patrow CJ, Bass P.Lassazione comparativa di psyllium cù e senza senna in una populazione stinata ambulatoria. Am J Gastroenterol 1987; 82: 333-7. Vede astrattu.
  105. Heather DJ, Howell L, Montana M, et al. Effettu di un catarticu di furmazione in massa nantu à a diarrea in pazienti alimentati da tubi. Heart Lung 1991; 20: 409-13. Vede astrattu.
  106. Qvitzau S, Matzen P, Madsen P. Trattamentu di a diarrea crònica: loperamide versus ispaghula husk and calcium. Scand J Gastroenterol 1988; 23: 1237-40. Vede astrattu.
  107. Marlett JA, Kajs TM, Fischer MH. Un cumpunente di gel micca fermentatu di a buccia di sementi di psyllium prumove a lassazione cum'è lubrificante in l'omu. Am J Clin Nutr 2000; 72: 784-9. Vede astrattu.
  108. Bliss DZ, Jung HJ, Savik K, et al. A supplementazione cù fibre dietetiche migliora l'incontinenza fecale. Nurs Res 2001; 50: 203-13. Vede astrattu.
  109. Eherer AJ, Santa Ana CA, Porter J, Fordtran JS. Effettu di psyllium, policarbophil di calciu, è crusca di granu nantu à a diarrea secretoria indotta da fenolftaleina. Gastroenterologia 1993; 104: 1007-12. Vede astrattu.
  110. Alabastru O, Tang ZC, Frost A, Shivapurkar N. Sinergismu potenziale trà crusca di granu è psyllium: inibizione migliorata di u cancheru di colon. Cancer Lett 1993; 75: 53-8. Vede astrattu.
  111. Gerber M. Fibra è cancheru di u senu: un altru pezzu di u puzzle - ma ferma una stampa incompleta. J Natl Cancer Inst 1996; 88: 857-8. Vede astrattu.
  112. Shulman LM, Minagar A, Weiner WJ. Perdiem causendu ostruzione esofagea in a malattia di Parkinson. Neurologia 1999; 52: 670-1. Vede astrattu.
  113. Schneider RP. Perdiem provoca impattu esofagi è bezoars. South Med J 1989; 82: 1449-50. Vede astrattu.
  114. Lantner RR, Espiritu BR, Zumerchik P, Tobin MC. Anafilassi dopu à l'ingestione di un cereale chì cuntene psyllium.JAMA 1990; 264: 2534-6. Vede astrattu.
  115. Ho Y, Tan M, Seow-Choen F.Frazione flavonidica purificata micronizzata paragunata favorevolmente cù a ligatura di a banda di gomma è a fibra sola in a gestione di emorroidi sanguinanti. Dis Colon Rectum 2000; 43: 66-9. Vede astrattu.
  116. Williams CL, Bollella M, Spark A, Puder D. A fibra solubile aumenta l'effettu ipucolesterolemicu di a dieta di u passu I in a zitiddina. J Am Coll Nutr 1995; 14: 251-7. Vede astrattu.
  117. Davidson MH, Dugan LD, Burns JH, et al. Un cereale arricchitu di psyllium per u trattamentu di l'ipercolesterolemia in i zitelli: un studiu cuntrullatu, doppiu orbu, crossover. Am J Clin Nutr 1996; 63: 96-102. Vede astrattu.
  118. Dennison BA, Levine DM. Pruduzione clinica crossover randomizzata, doppia ceca, controllata da placebo, di dui periodi di fibra di psyllium in i zitelli cun ipercolesterolemia. J Pediatr 1993; 123: 24-9. Vede astrattu.
  119. Kwiterovich PO. U rolu di a fibra in u trattamentu di l'ipercolesterolemia in i zitelli è l'adulescenti. Pediatria 1995; 96: 1005-9. Vede astrattu.
  120. Jensen CD, Spiller GA, Gates JE, et al. L'effettu di a gomma d'acacia è di un mischiu di fibre dietetiche solubili in acqua nantu à i lipidi di u sangue in l'omu. J Am Coll Nutr 1993; 12: 147-54. Vede astrattu.
  121. Wolever TM, ter Wal P, Spadafora P, Robb P. Guar, ma micca psyllium, aumenta a concentrazione di metanu di u soffiu è di acetatu di sieru in sughjetti umani. Am J Clin Nutr 1992; 55: 719-22. Vede astrattu.
  122. Anderson JW, Jones AE, Riddell-Mason S. Dieci fibre dietetiche diverse anu effetti significativamente diversi nantu à i lipidi di sieri è di fegatu di topi alimentati di colesterolu. J Nutr 1994; 124: 78-83. Vede astrattu.
  123. Gelissen IC, Brodie B, Eastwood MA. Effettu di a buccia è di e sementi di Plantago ovata (psyllium) nantu à u metabolismu di i steroli: studii in sughjetti normali è ileostomii. Am J Clin Nutr 194; 59: 395-400. Vede astrattu.
  124. Segawa K, Kataoka T, Fukuo Y. Effetti di riduzzione di u colesterolu di e sementi di psyllium associati à u metabolismu di l'urea. Biol Pharm Bull 1998; 21: 184-7. Vede astrattu.
  125. Jenkins DJ, Wolever TM, Vidgen E, et al. Effettu di psyllium in ipercolesterolemia à duie prese di acidi grassi monosaturati. Am J Clin Nutr 1997; 65: 1524-33. Vede astrattu.
  126. Bell LP, Hectorne K, Reynolds H, et al. Effetti di abbassamentu di u colesterolu di u psilliu muciloidu idrofilu. Terapia aghjunta à una dieta prudente per i pazienti cun ipercolesterolemia da lieve a moderata. JAMA 1989; 261: 3419-23. Vede astrattu.
  127. Jenkins DJ, Kendall CW, Axelsen M, et al. Fibre viscose è non viscose, carboidrati non assorbibili è à bassu indice glicemicu, lipidi sanguini è malatie coronarie. Curr Opin Lipidol 2000; 11: 49-56. Vede astrattu.
  128. Wolever TM, Vuksan V, Eshuis H, et al. Effettu di u metudu di amministrazione di psyllium nantu à a risposta glicemica è a digestibilità di i carboidrati. J Am Coll Nutr 1991; 10: 364-71. Vede astrattu.
  129. Wolever TM, Jenkins DJ, Mueller S, et al. U metudu di amministrazione influenza l'effettu sericu di abbassamentu di u colesterolu di u psyllium. Am J Clin Nutr 1994; 59: 1055-9. Vede astrattu.
  130. Roberts DC, Truswell AS, Bencke A, et al. L'effettu di riduzzione di u colesterolu di un cereale di colazione chì cuntene fibra di psyllium. Med J Aust 1994; 161: 660-4. Vede astrattu.
  131. Anderson JW, Riddell-Mason S, Gustafson NJ, et al. Effetti riduttori di u colesterolu di i cereali arricchiti di psyllium cum'è aghjuntu à una dieta prudente in u trattamentu di l'ipercolesterolemia lieve à moderata. Am J Clin Nutr 1992; 56: 93-8. Vede astrattu.
  132. Pastori JG, Blaisdell PW, Balm TK, et al. A fibra di psyllium riduce l'aumentu di e concentrazioni postprandiali di glucosiu è insulina in i pazienti cun diabete non insulin-dipendente. Am J Clin Nutr 1991; 53: 1431-5. Vede astrattu.
  133. Morgan MS, Arlian LG, Vyszenski-Moher DL, et al. Pianta inglese è psyllium: mancanza di allergenicità incrociata da immunoelettroforesi incrociata. Ann Allergy Asthma Immunol 1995; 75: 351-9. Vede astrattu.
  134. Bonithon-Kopp C, Kronborg O, Giacosa A, et al. Supplementazione di calciu è di fibre in prevenzione di a recurrenza di l'adenoma culurale: un prucessu d'interventu randomizatu. Gruppu di Studiu di l'Organizazione Europea di Prevenzione di u Cancer. Lancet 2000; 356: 1300-6. Vede astrattu.
  135. FDA, Ctr Sicurezza Alimentare, Nutr. A FDA permette à l'alimenti chì cuntenenu psyllium di fà una dichjarazione di salute per riduce u risicu di malatie cardiache. Disponibile à: http://vm.cfsan.fda.gov/~lrd/tpsylliu.html
  136. Olson BH, Anderson SM, Becker MP, et al. I cereali arricchiti di psyllium abbassanu u colesterolu tutale in sangue è u colesterolu LDL, ma micca u colesterolu HDL, in adulti ipercolesterolemici: risultati di una meta-analisi. J Nutr 1997; 127: 1973-80. Vede astrattu.
  137. Davidson MH, Maki KC, Kong JC, et al. Effetti à longu andà di cunsumà alimenti chì cuntenenu a buccia di sementi di psyllium nantu à i lipidi sierici in i sughjetti cun ipercolesterolemia. Am J Clin Nutr 1998; 67: 367-76. Vede astrattu.
  138. Anderson JW, Davidson MH, Blonde L, et al. Effetti à longu andà di riduzzione di u colesterolu di psyllium cum'è aghjuntu à a terapia dietetica in u trattamentu di l'ipercolesterolemia. Am J Clin Nutr 2000; 71: 1433-8. Vede astrattu.
  139. Leathwood PD, Chauffard F, Heck E, Munoz-Box R. Strattu acquoso di radice di valeriana (Valeriana officinalis L.) migliora a qualità di u sonnu in l'omu. Pharmacol Biochem Comportamentu 1982; 17: 65-71. Vede astrattu.
  140. Washington N, Harris M, Mussellwhite A, Spiller RC. Moderazione di a diarrea indotta da lattulosa da psyllium: effetti nantu à a motilità è a fermentazione. Am J Clin Nutr 1998; 67: 317-21. Vede astrattu.
  141. Cavaliere H, Floriano I, Medeiros-Neto G. L'effetti secundarii gastrointestinali di orlistat ponu esse prevenuti da una prescrizione concomitante di fibre naturali (psyllium mucilloid). Int J Obes Relat Metab Disord 2001; 25: 1095-9. Vede astrattu.
  142. Brown L, Rosner B, Willett WW, Sacks FM. Effetti di riduzzione di u colesterolu di a fibra dietetica: una meta-analisi. Am J Clin Nutr 1999; 69: 30-42. Vede astrattu.
  143. Wolever TM, Robb PA. Effettu di guar, pectina, psyllium, soia polisaccharide, è cellulosa nantu à u soffiu di idrogenu è metanu in sughjetti sani. Am J Gastroenterol 1992: 87: 305-10. Vede astrattu.
  144. Schwesinger WH, Kurtin WE, Pagina CP, et al. A fibra dietetica solubile pruteghja contra a furmazione di colesteroli. Am J Surg 1999; 177: 307-10. Vede astrattu.
  145. Fernandez-Banares F, Hinojosa J, Sanchez-Lombrana JL, et al. Prova clinica randomizata di semi di Plantago ovata (fibre dietetiche) paragunatu à a mesalamina per mantene a remissione in coliti ulcerativi (GETECCU). Am J Gastroenterol 1999; 94: 427-33. Vede astrattu.
  146. Fernandez R, Phillips SF. I cumpunenti di a fibra liganu u ferru in vitro. Am J Clin Nutr 1982; 35: 100-6. Vede astrattu.
  147. Fernandez R, Phillips SF. I cumpunenti di a fibra impediscenu l'assorbimentu di ferru in u cane. Am J Clin Nutr 1982; 35: 107-12. Vede astrattu.
  148. Freeman GL. Ipersensibilità à u psyllium. Ann Allergy 1994; 73: 490-2. Vede astrattu.
  149. Vaswani SK, Hamilton RG, Valentine MD, Adkinson NF. Anafilassi indotta da lassativi di Psyllium, asma è rinite. Allergia 1996; 51: 266-8. Vede astrattu.
  150. Suhonen R, Kantola I, Bjorksten F. Scossa anafilattica per ingestione di lassativu psyllium. Allergia 1983; 38: 363-5. Vede astrattu.
  151. Erratum. Am J Clin Nutr 1998; 67: 1286.
  152. Schectman G, Hiatt J, Hartz A. Valutazione di l'efficacità di a terapia lipidica (sepquestranti di l'acidi biliari, niacina, psyllium è lovastatin) per trattà l'ipercolesterolemia in veterani. Am J Cardiol 1993; 71: 759-65. Vede astrattu.
  153. Sprecher DL, Harris BV, Goldberg AC, et al. Efficacità di u psyllium in a riduzzione di i livelli di colesterolu sericu in i pazienti ipercolesterolemici nantu à diete à alta o bassa grassu. Ann Intern Med 1993; 119: 545-54. Vede astrattu.
  154. Chan EK, Schroeder DJ. Psyllium in ipercolesterolemia. Ann Pharmacother 1995; 29: 625-7. Vede astrattu.
  155. Jalihal A, Kurian G. Ispaghula terapia in u sindromu di l'intestione irritabile: u miglioramentu di u benessere generale hè legatu à a riduzione di l'insatisfaczione intestinale. J Gastroenterol Hepatol 1990; 5: 507-13. Vede astrattu.
  156. Stoy DB, LaRosa JC, Brewer BK, et al. Effetti di riduzzione di u colesterolu di i cereali pronti à manghjà chì cuntenenu psyllium. J Am Diet Assoc 1993; 93: 910-2. Vede astrattu.
  157. Anderson JW, Allgood LD, Turner J, et al. Effetti di psyllium nantu à u glucosu è e risposte lipidiche sieriche in l'omi cun diabete di tip 2 è ipercolesterolemia. Am J Clin Nutr 1999; 70: 466-73. Vede astrattu.
  158. Anderson JW, Allgood LD, Lawrence A, et al. Effetti di abbassamentu di u colesterolu di l'ingestione di psyllium aghjuntu à a terapia dietetica in omi è donne cù ipercolesterolemia: meta-analisi di 8 provi cuntrullati. Am J Clin Nutr 2000; 71: 472-9. Vede astrattu.
  159. Agha FP, Nostrant TT, Fiddian-Green RG. Bezoar colonicu gigante: bezoar medicamentu per via di bucce di semi di psyllium. Am J Gastroenterol 1984; 79: 319-21. Vede astrattu.
  160. Perlman BB. Interazione trà i sali di litiu è a buccia ispaghula. Lancet 1990; 335: 416. Vede astrattu.
  161. Etman M. Effettu di un lassativu chì forma una massa nantu à a biodisponibilità di carbamazepina in l'omu. Drug Dev Ind Pharm 1995; 21: 1901-6.
  162. Cook IJ, Irvine EJ, Campbell D, et al. Effettu di a fibra dietetica nantu à a motilità rectosigmoide in i pazienti cun sindrome di l'intestione irritabile: Un studiu cuntrullatu, crossover. Gastroenterologia 1990; 98: 66-72. Vede astrattu.
  163. Covington TR, et al. Manuale di Droghe senza Prescrizione. XI ed. Washington, DC: Associazione Farmaceutica Americana, 1996.
  164. Gruenwald J, Brendler T, Jaenicke C. PDR per Medicinali à base di erbe. 1a ed. Montvale, NJ: Medical Economics Company, Inc., 1998.
  165. McGuffin M, Hobbs C, Upton R, Goldberg A, eds. Manuale di Sicurezza Botanica di l'Associazione Americana di Prudutti à Erbe. Boca Raton, FL: CRC Press, LLC 1997.
Ultima rivista - 16/11/2020

Scelta Di Lettori

Cura di ferita chirurgica - chjusu

Cura di ferita chirurgica - chjusu

Un inci ione hè un tagliu attraver u a pelle fattu durante a chirurgia. Hè ancu chjamata "ferita chirurgica". Alcune inci ioni ò chjuche. Altri ò a ai longhi. A dimen ion...
Efavirenz

Efavirenz

Efavirenz hè adupratu cù altri medicamenti per trattà l'infezione da u viru di l'immunodeficienza umana (HIV). Efavirenz hè in una cla a di medicazione chjamati inibitori n...