Bifidobatteria
Autore:
Janice Evans
Data Di Creazione:
27 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
16 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Possibilmente efficace per ...
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
E Bifidobatterie sò cumunamente aduprate per a diarrea, stinzia, un disordine intestinale chjamatu sindrome di l'intestione irritabile, per prevene u fretu cumunu o l'influenza, è parechje altre condizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene assai di sti usi.
Malattia di coronavirus 2019 (COVID-19): Ùn ci hè micca una bona prova per sustene l'usu di bifidobatterie per COVID-19. Segui invece scelte di vita sana è metudi di prevenzione pruvati.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per BIFIDOBACTERIA sò i seguenti:
Possibilmente efficace per ...
- Custipazione. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie pò fà cresce i muvimenti intestinali da circa 1,5 feci à a settimana in e persone cun stinzia. Ma micca tutte e razze di bifidobatterie parenu funzionà.
- Una infezzione di u trattu digestivu chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori). Pigliate bifidobatterie più lactobacillus cù a terapia standard di H. pylori puderia aiutà à sbarrazzassi di l'infezioni da H. pylori circa duie volte oltre à piglià a terapia standard di H. pylori da sola. Pò riduce ancu l'effetti secundarii cum'è a diarrea è u cattivu gustu da a terapia H. pylori.
- Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS). A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie per 4-8 settimane pò riduce i sintomi IBS cum'è u dolore di stomacu, u gonfiore, è a difficoltà à avè un muvimentu intestinale. Puderia ancu riduce i sintomi cum'è l'ansietà è a depressione in e persone cun IBS. Ma micca tutte e razze di bifidobatterie parenu funzionà.
- Una complicazione dopu a cirurgia per a colite ulcerativa (pouchite). Piglià una cumbinazione di bifidobatteri è lactobacillus, cù o senza streptococchi, per bocca sembra aiutà à prevene a pouchite dopu a chirurgia per a colite ulcerosa.
- Infezzione di e vie aeree. A maiò parte di e ricerche mostranu chì l'usu di probiotici chì cuntenenu bifidobatterie aiuta à prevene infezioni di e vie aeree cum'è u fretu cumunu in persone altrimenti sane, cumprese i zitelli di età sculare è i studienti universitari. Ma piglià bifidobatterie ùn sembra micca riduce u risicu di infezioni di e vie aeree in i zitelli è l'adolescenza ospedalizati o in adulti anziani in cura.
- Diarrea causata da rotavirus. Dà bifidobatterie à i zitelli cù diarrea rotavirale pò accurtà a durata di a diarrea circa un ghjornu.
- Diarrea di i viaghjatori. Pigliate bifidobatterie aiuta à prevene a diarrea di i viaghjatori quandu s'utilice cù altri pruibiotici cum'è lactobacillus o streptococcus.
- Un tipu di malatia infiammatoria di l'intestione (colite ulcerosa). E ricerche mostranu chì l'assunzione di probiotici chì cuntenenu bifidobatterie cù lactobacillus è streptococcus ponu aiutà à aumentà a percentuale di remissione da quasi 2 volte in e persone cù colite ulcerativa attiva. Tuttavia, a maiò parte di e ricerche mostranu chì a bifidobatteria ùn hè micca benefica per prevene a ricaduta.
Possibilmente inefficace per ...
- Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. A Bifidobatteria ùn pare micca migliurà e capacità di pensamentu è di memoria in adulti anziani cun una calata normale di e capacità di penseru.
- Infezzione di e vie gastrointestinali da batteri chjamati Clostridium difficile. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie cù altri probiotici ùn impedisce micca a diarrea causata da l'infezzione Clostridium difficile.
- Sviluppu infantile. Dà una formula chì cuntene bifidobatterie più lactobacillus ùn migliora micca a crescita in i zitelli.
- Obesità. A maiò parte di e ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie finu à 6 mesi ùn migliora micca a perdita di pesu in e persone chì sò in sovrappeso o obesi.
- Infezzjoni di sangue (sepsis). L'aggiunta di bifidobatterie à a formula infantile ùn impedisce micca a sepsis in i zitelli prematuri.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Diarrea in e persone chì piglianu antibiotici (diarrea associata à l'antibiotici). E ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie cù antibiotici pò riduce a probabilità di diarrea di circa 45%. Ma alcuni risultati cunflitti esistenu. Hè pussibule chì e bifidobatterie possinu impedisce a diarrea causata da alcuni antibiotici ma micca altri. Inoltre, i bifidobatteri puderanu travaglià megliu quandu sò aduprati in certe cumbinazioni cù lactobacillus è streptococcus. Ma tutte e cumbinazioni ùn parenu micca travaglià.
- Prestazione atletica. E prime ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie aiuta atleti addestrati à corre più luntanu in u listessu tempu.
- Eczema (dermatite atopica). Alcune ricerche mostranu chì dà bifidobatteria à i zitelli pò aiutà à TRATTÀ l'eczema, ma esistenu risultati cunflitti. Altre ricerche mostranu chì dà bifidobatterie più lactobacillus à e donne incinte durante l'ultimi 2 mesi di gravidanza, è dopu dà à u criaturu per i primi 2 mesi dopu a nascita, pò aiutà à PREVENIRE l'eczema. Ma esistenu risultati cunflitti. Dà bifidobatterie più lactobacillus à solu criaturi à risicu durante i primi 6 mesi di vita ùn impedisce micca l'eczema.
- Malatia celiac. E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di bifidobatterie cum'è parte di una dieta senza glutine ùn migliora i sintomi di u stomacu è di l'intestinali paragunatu à a dieta sola in i zitelli cun malattia celiaca appena diagnosticata.
- Declive in memoria è capacità di penseru in i vechji chì hè più di ciò chì hè normale per a so età. Alcune ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie migliora a memoria in e persone cun una calata di e capacità di penseru, ma ùn pare micca aiutà cù a lingua o a capacità di prestà attenzione.
- Placca di dente. E prime ricerche mostranu chì manghjà iogurt di frutta cù bifidobatterie per 2 settimane ùn riduce micca a placca di i denti in i zitelli.
- Diarrea. E prime ricerche anu trovu chì l'aggiunta di bifidobatterie à Saccharomyces boulardii hè legata à una riduzione di a diarrea in i zitelli cun apparizione improvvisa di diarrea.
- Allergia à u polline di cedru giappunese. Alcune ricerche mostranu chì piglià bifidobatterie durante a stagione di u polline riduce i sintomi di u nasu è di l'ochji di l'allergia à u polline di cedru giappunese. Ma esistenu risultati cunflitti. A Bifidobatteria ùn sembra micca riduce i sintomi di starnutimentu o di gola associati à l'allergia à u polline di cedru giappunese.
- Una malatia intestinale seria in i zitelli prematuri (enterocolite necrotizante o NEC). E ricerche mostranu chì dà bifidobatterie solu à i zitelli prematuri ùn impedisce micca sta situazione. Ma dà bifidobatterie cù lactobacillus puderia avè un picculu benefiziu.
- Malatia grave causata da esposizione à e radiazioni. E prime ricerche mostranu chì e bifidobatterie resistenti à l'antibiotici ponu aiutà à migliurà a sopravvivenza à breve termine in u trattamentu di a malattia da radiazioni. In cumbinazione cù antibiotici, i bifidobatteri parenu aiutà à prevene a crescita di batteri periculosi è causendu una infezione seria.
- Artrite reumatoide (RA).
- Infezzioni di u rene, a vejiga o l'uretra (infezioni di l'urinariu o UTI).
- Invechjera.
- Dolore di u senu, forse per infezioni (mastite).
- Cancer.
- Disordine bipolari.
- Infezioni in e persone trattate cù droghe per u cancer.
- Sviluppu di i zitelli.
- Crescita è sviluppu in criaturi prematuri.
- Flussu riduttu o bluccatu di bile da u fegatu (colestasi).
- Diabetes.
- Intolleranza à u lactosu.
- Prublemi di fegatu.
- Malatia di Lyme.
- Ortuone.
- Dolore musculare causatu da l'eserciziu.
- Alti livelli di colesterolu o altri grassi (lipidi) in u sangue (iperlipidemia).
- Gonfiore (infiammazione) è accumulazione di grassu in u fegatu in e persone chì beie pocu o alcolu alcolu (steatoepatite non alcolica o NASH).
- Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale).
- Diarrea causata da radioterapia.
- Rimpiazzà i batteri benefichi eliminati da a diarrea.
- Prublemi di stomacu.
- Tordulu.
- Altre cundizioni.
Parechji batteri è altri organismi campanu in u nostru corpu normalmente. Batterie "amichevuli" cume i bifidobatteri ci ponu aiutà à scumpartà l'alimentu, assorbe i nutrienti, è luttà contr'à urganismi "sfavurevoli" chì puderanu causà malatie cum'è a diarrea.
Quandu hè presu per bocca: E Bifidobatterie sò PUBBLICAMENTE SAFE per adulti sani quandu pigliatu da a bocca adeguatamente. In alcune persone, u trattamentu cù bifidobatterie pò disturbà u stomacu è l'intestinu, causendu diarrea, gonfiore è gas.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Una varietà specifica di bifidobatteri, Bifidobacterium bifidum, hè POSSIBILE SALVU quandu hè pigliatu da a bocca in modu adattu per 6 settimane mentre hè incinta. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile nantu à a sicurezza di piglià altre ceppi di bifidobatteria se site incinta o allattate. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.I zitelli: E Bifidobatterie sò PUBBLICAMENTE SAFE per i zitelli sanitarii quandu sò presi per bocca in modo adeguatu. Ancu se ci sò stati casi d'infezioni di sangue cù bifidobatterie in criaturi malati critichi, questi casi sò rari.
Sistema immunitariu indebulitu: Ci hè una certa preoccupazione chì i "probiotici" pudessinu cresce troppu bè in e persone cun un sistema immunitariu debule è causà infezioni. Ancu se questu ùn hè micca accadutu specificamente cù bifidobatterie, ci sò stati casi rari chì implicanu altre spezie probiotiche cum'è Lactobacillus. Se avete un sistema immunitariu indebolitu (per esempiu, avete HIV / AIDS o sì sottumessu à u trattamentu di u cancheru), cunsultate cù u vostru duttore sanitariu prima di usà bifidobatterie.
Bloccu in l'intestini: Dui casi d'infezioni in u sangue sò state ripurtate per i zitelli chì anu datu probiotici bifidobatteri. In i dui casi, i zitelli anu avutu una chirurgia stomacu. Si pensa chì l'infezioni di u sangue anu da u bloccu intestinale causatu da e chirurgie di u stomacu, chì anu permessu à e bifidobatterie di attraversà u sangue. In un casu, piglià bifidobatterie dopu chì u bloccu intestinale hè statu correttu ùn hà micca causatu un'altra infezione di sangue. Dunque u risicu d'infezioni di sangue ùn hè micca un prublema per a maiò parte di i zitelli chì piglianu bifidobatterie. Ma i bifidobatterii devenu esse aduprati cun prudenza o evitati in i zitelli cù ostaculi stomacu o intestinali.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Medicini antibiotici
- L'antibiotici sò aduprati per riduce i batteri dannosi in u corpu. L'antibiotici ponu ancu riduce i batteri amichevuli in u corpu. I Bifidobatteri sò un tipu di batteri amichevuli. Assumisce antibiotici cù bifidobatterie puderia riduce l'efficacezza di bifidobatterie. Per evità sta interazione, pigliate prudutti bifidobatteri almenu duie ore prima o dopu l'antibiotici.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù erbe è supplementi.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
ADULTI
DA BOCCA:
- Per stinimentu: 100 milioni à 20 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie sò state aduprate ogni ghjornu. In a maiò parte di i casi, i bifidobatteri sò presi ogni ghjornu per 1-4 settimane. In certi casi 5-60 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie più lactobacillus sò stati presi ogni ghjornu da 1 settimana à 1 mese.
- Per un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS): Per migliurà i sintomi di stomacu è intestinali, 100 milioni à 1 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie sò state aduprate ogni ghjornu per 4-8 settimane. Inoltre, 5 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie più lactobacillus più streptococcu sò stati aduprati duie volte à ghjornu per 4 settimane. Per migliurà a depressione è l'ansietà in e persone cun IBS, 10 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie sò state aduprate una volta ogni ghjornu per 6 settimane.
- Per l'infezzione di e vie aeree: 3 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie sò state aduprate ogni ghjornu dapoi 6 settimane.
- Per una complicazione dopu a cirurgia per a colite ulcerativa (pouchite): una dose di finu à 3 trilioni di unità chì formanu colonie di bifodobatterie più lactobacillus più streptococcu hè stata data una volta à ghjornu finu à 12 mesi.
- Per un'infezzione di e vie digestive chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori): 5 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie più lactobacillus à ghjornu per 1 settimana durante u trattamentu di H. pylori più una settimana dopu hè stata aduprata.
- Per un tipu di malatie infiammatorie di l'intestione (colite ulcerosa): Per aumentà a remissione, 3 grammi equivalenti à 900 miliardi di unità chì formanu colonie di lactobacillus più bifidobacteria più streptococcu sò stati aduprati una o duie volte à ghjornu.
DA BOCCA:
- Per stinimentu: 1-100 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie ogni ghjornu per 4 settimane sò stati aduprati in zitelli di 3-16 anni.
- Un disordine à longu andà di l'intestini grossi chì causa dolore di stomacu (sindrome di l'intestione irritabile o IBS): 10 miliardi di unità chì formanu colonie di bifidobatterie ogni ghjornu per 4 settimane sò stati aduprati.
- Per l'infezzione di e vie aeree: 2-10 miliardi di unità chì formanu colonie di cumbinazioni di bifidobatterie più lactobacillus sò stati aduprati duie volte à ghjornu in zitelli di età 3-13 anni.
- Per a diarrea causata da rotavirus: Bifidobatterie, inseme o inseme cù streptococchi, sò stati aduprati in zitelli finu à 3 anni. Inoltre, bifidobatterie più lactobacillus sò stati aduprati duie volte à ghjornu per 3 ghjorni.
- Per un tipu di malatie infiammatorie di l'intestione (colite ulcerosa): Finu à 1,8 trilioni di unità chì formanu colonie di bifidobatterie più lactobacillus più streptococcu sò stati aduprati ogni ghjornu finu à 1 annu in i zitelli da 1 à 16 anni.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Athalye-Jape G, Minaee N, Nathan E, et al. Risultati in prematuru chjucu versus adattatu per i zitelli di gestazione dopu Bifidobacterium breve M-16 V supplementazione. J Matern Fetal Neonatal Med. 2020; 33: 2209-2215. Vede astrattu.
- Wu G, Chen X, Cui N, et al. Effettu preventivu di a supplementazione di Bifidobacterium nantu à a colestasi neonatale in i neonati prematuri cun pesu di nascita assai bassu. Gastroenterol Res Pract. 2020; 2020: 4625315. Vede astrattu.
- Xiao J, Katsumata N, Bernier F, et al. Bifidobacterium breve pruibioticu in u miglioramentu di e funzioni cognitive di adulti anziani cun suspettatu indebolimentu cognitivo lieve: Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. J Alzheimers Dis. 2020; 77: 139-147. Vede astrattu.
- Lin CL, Hsu YJ, Ho HH, et al. Bifidobacterium longum subsp. A supplementazione longum OLP-01 durante a furmazione di corsa di resistenza migliora e prestazioni di l'eserciziu in corridori di media è lunga distanza: Una prova cuntrullata in doppiu orbu. Nutrienti. 2020; 12: 1972. Vede astrattu.
- Lewis ED, Antony JM, Crowley DC, et al. Efficacità di Lactobacillus paracasei HA-196 è Bifidobacterium longum R0175 per alleviare i sintomi di a sindrome di l'intestione irritabile (IBS): Un studiu randomizatu, controllatu da placebo. Nutrienti. 2020; 12: 1159. Vede astrattu.
- Michael DR, Jack AA, Masetti G, et al. Un studiu aleatoriu cuntrullatu mostra a supplementazione di adulti in sovrappesu è obesi cù lactobacilli è bifidobatterie riduce u pesu corporeu è migliora u benessere. Sci Rep.2020; 10: 4183. Vede astrattu.
- Czajeczny D, Kabzi & nacute; ska K, Wójciak RW. A supplementazione probiotica aiuta a perdita di pesu? Un studiu randomizatu, single-blind, controllatu da placebo cun Bifidobacterium lactis BS01 è Lactobacillus acidophilus LA02 supplementazione. Eat Disordine di u Pesu. 2020. Vede u riassuntu.
- Jiao X, Fu MD, Wang YY, Xue J, Zhang Y. Bifidobacterium è Lactobacillus per prevene enterocolite necrotizante in neonati pretermini di pesu assai bassu: una rivista sistematica è meta-analisi. Mondu J Pediatr. 2020; 16: 135-142. Vede astrattu.
- Sadeghi-Bojd S, Naghshizadian R, Mazaheri M, Ghane Sharbaf F, Assadi F. Efficacità di prufilaxie probiotica dopu a prima infezzione di l'urinaria febrile in i zitelli cù tratti urinarii normali. J Pediatric Infect Dis Soc. 2020; 9: 305-310. Vede astrattu.
- Butler CC, Lau M, Gillespie D, et al. Effettu di l'usu probioticu nantu à l'amministrazione di antibiotici in i residenti di a casa di cura: Un prucessu clinicu randomizatu. JAMA. 2020; 324: 47-56. Vede astrattu.
- Zhu XL, Tang XG, Qu F, Zheng Y, Zhang WH, Diao YQ. Bifidobacterium pò prufittà di a prevenzione di enterocolite necrotizante in neonati pretermini: Una revisione sistematica è una meta-analisi. Int J Surg. 2019; 61: 17-25. Vede astrattu.
- Wang G, Feng D.Effettu terapeuticu di Saccharomyces boulardii cumbinatu cù Bifidobacterium è nantu à a funzione immunitaria cellulare in i zitelli cù diarrea acuta. Exp Ther Med. 2019; 18: 2653-2659. Vede astrattu.
- Sharif A, Kashani HH, Nasri E, Soleimani Z, Sharif MR. U Rolu di i Probiotici in u Trattamentu di a Dissenteria: una Prova Clinica Randomizzata Doppiu Cecciu. Proteine Antimicrobiche Probiotiche. 2017; 9: 380-385. Vede astrattu.
- Pruccoli G, Silvestro E, Pace Napoleone C, Aidala E, Garazzino S, Scolfaro C. Sò i probiotici sicuri? Bacteria Bifidobacterium in un zitellu cù fallimentu cardiacu severu. Infez Med. 2019; 27: 175-178. Vede astrattu.
- Manzhalii E, Virchenko O, Falalyeyeva T, Beregova T, Stremmel W. Efficacità di trattamentu di una preparazione probiotica per a steatoepatite non alcolica: Un prucessu pilotu. J Dig Dis. 2017; 18: 698-703. Vede astrattu.
- Kobayashi Y, Kuhara T, Oki M, Xiao JZ. Effetti di Bifidobacterium breve A1 nantu à a funzione cognitiva di l'adulti anziani cù lagnanze di memoria: un studiu randomizatu, in doppiu orbu, controllatu da placebo. Microbi Benef. 2019; 10: 511-520. Vede astrattu.
- Jiang C, Wang H, Xia C, et al. Un studiu randomizatu, doppiu orbu, cuntrullatu da placebo di probiotici per riduce a gravità di a mucosite orale indotta da chemioradioterapia per i pazienti cun carcinoma nasofaringeo. Cancer. 2019; 125: 1081-1090. Vede astrattu.
- Inoue T, Kobayashi Y, Mori N, et al. Effettu di a supplementazione combinata di bifidobatterie è di a furmazione di resistenza nantu à a funzione cognitiva, a cumpusizione di u corpu è l'abitudini intestinali di sughjetti anziani sani. Microbi Benef. 2018; 9: 843-853. Vede astrattu.
- Dimidi E, Zdanaviciene A, Christodoulides S, et al. Prova clinica randomizata: Bifidobacterium lactis NCC2818 probioticu vs placebo, è impattu nantu à u tempu di transitu intestinale, sintomi è microbiologia intestinale in stinzia cronica. Aliment Pharmacol Ther. 2019; 49: 251-264. Vede astrattu.
- Caglar E. Effettu di Bifidobacterium bifidum chì cuntene yogurt nantu à a batteria di placca dentale in i zitelli. J Clin Pediatr Dent. 2014; 38: 329-32. Vede astrattu.
- Zhang J, Ma S, Wu S, Guo C, Long S, Tan H. Effetti di Supplimentu Prubioticu in Donne Incinte cun Diabetes Gestational Diabetus Mellitus: Una Revista Sistematica è Meta-Analisi di Pruvenzi Controllati Randomizzati. J Diabetes Res. 2019; 2019: 5364730. Vede astrattu.
- Slykerman RF, Kang J, Van Zyl N, et al. Effettu di a prima supplementazione probiotica nantu à a cognizione, u comportamentu è l'umore di l'infanzia un prucessu randomizatu, controllatu da placebo. Acta Paediatr. 2018; 107: 2172-2178. Vede astrattu.
- Schmidt RM, Pilmann Laursen R, Bruun S, et al. I probiotici à a fine di a zitiddina riducenu l'incidenza di eczema: Un prucessu cuntrullatu randomizatu. Allergii Pediatrici Immunol. 2019; 30: 335-340. Vede astrattu.
- Linn YH, Thu KK, Win NHH. Effettu di i Probiotici per a Prevenzione di a Diarrea Aguda Indotta da Radiazioni Tra i Pazienti di Cancer Cervicale: un Studiu Randomizatu Doppiu Cecu Controllatu Placebo. Prutiìni Prubiotici Antimicrobi. 2019; 11: 638-647. Vede astrattu.
- Callaway LK, McIntyre HD, Barrett HL, et al. Probiotici per a Prevenzione di Diabetes Mellitus Gestazionale in Donne in Sovrappesu è Obesi: Risultati da u PRUVU Doppiu Cecu Randomized Controlled Trial. Cura di u Diabete. 2019; 42: 364-371. Vede astrattu.
- Staudacher HM, Lomer MCE, Farquharson FM, et al. Una Dieta Bassa in FODMAP Riduce i Sintomi in Pazienti Cù Sindrome di Intestinu Irritabile è Un Prubioticu Restaura Specie Bifidobacterium: Un Pruvenimentu Cuntrullatu Randomizatu. Gastroenterulugia. 2017; 153: 936-947. Vede astrattu.
- Matsuoka K, Uemura Y, Kanai T, et al. Efficacità di Bifidobacterium breve Latte Fermentatu per Mantene a Remissione di Colite Ulcerosa. Dig Dis Sci. 2018; 63: 1910-1919. Vede astrattu.
- Liu J, Huang XE. Efficacità di Bifidobacterium tetragenous compresse di batteri vitali per i pazienti cancerosi cun stipsi funzionale. Asian Pac J Cancer Prev. 2014; 15: 10241-4. Vede astrattu.
- Lau AS, Yanagisawa N, Hor YY, et al. Bifidobacterium longum BB536 hà alleviatu e malatie respiratorie superiori è i profili modulati di microbiota intestinale in i zitelli in Malesia. Microbi Benef. 2018; 9: 61-70. Vede astrattu.
- Ibarra A, Latreille-Barbier M, Donazzolo Y, Pelletier X, Ouwehand AC. Effetti di Bifidobacterium animalis di 28 ghjorni subsp. supplementazione di lactis HN019 nantu à u tempu di transitu colonicu è sintomi gastrointestinali in adulti cù stinzia funzionale: Un prucessu doppiu-cecu, randomizatu, controllatu da placebo, è dose-variante. Microbi intestinali. 2018; 9: 236-251. Vede astrattu.
- Guardamagna O, Amaretti A, Puddu PE, et al. Supplementazione di Bifidobatteria: effetti nantu à i profili di lipidi in plasma in i zitelli dislipidemichi. Nutrizione. 2014; 30 (7-8): 831-6. Vede astrattu.
- Badehnoosh B, Karamali M, Zarrati M, et al. L'effetti di a supplementazione probiotica nantu à i biomarcatori di l'infiammazione, u stress ossidativu è i risultati di a gravidanza in a diabete gestazionale. J Matern Fetal Neonatal Med. 2018 di Maghju; 31: 1128-1136. Vede astrattu.
- Dickerson F, Adamos M, Katsafanas E, et al. Microorganismi probiotici aghjuntu per prevene a ricuspitalisazione in i pazienti cù mania acuta: Un studiu randomizatu cuntrullatu. Disordine Bipolari. 2018 Apr 25. Vede astrattu.
- Pinto GS, Cenci MS, Azevedo MS, Epifanio M, Jones MH. Effettu di u yogurt chì cuntene Bifidobacterium animalis subsp. lactis DN-173010 probioticu nantu à a placca dentale è a saliva in i pazienti ortodontici. Carie Res. 2014; 48: 63-8. Vede astrattu.
- Zamani B, Golkar HR, Farshbaf S, et al. Risposta clinica è metabolica à a supplementazione probiotica in i pazienti cù artrite reumatoide: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Int J Rheum Dis 2016; 19: 869-79. Vede astrattu.
- Pinto-Sanchez MI, Hall GB, Ghajar K, et al. Probiotic Bifidobacterium longum NCC3001 riduce i punteggi di depressione è altera l'attività cerebrale: un studiu pilotu in pazienti cun sindrome di l'intestinu irritabile. Gastroenterologia 2017; 153: 448-459.e8. Vede astrattu.
- Karamali M, Dadkhah F, Sadrkhanlou M, et al. Effetti di supplementazione probiotica nantu à u cuntrollu glicemicu è i profili lipidichi in a diabete gestazionale: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Diabetes Metab 2016; 42: 234-41. Vede astrattu.
- Jäger R, Purpura M, Stone JD, et al. Probiotic Streptococcus thermophilus FP4 è Bifidobacterium breve A supplementazione BR03 attenuisce e prestazioni è a diminuzione di a gamma di movimentu dopu l'eserciziu di dannu musculare. Nutrienti 2016; 8. pii: E642. Vede astrattu.
- Whorwell PJ, Altringer L, Morel J, et al. Efficacità di un Bifidobacterium infantis probioticu incapsulatu 35624 in donne cù sindrome di l'intestione irritabile. Sò J Gastroenterol. 2006 lug; 101: 1581-90. Vede astrattu.
- Lau CS, Chamberlain RS. I probiotici sò efficaci per prevene a diarrea associata à Clostridium difficile: una revisione sistematica è una meta-analisi. Int J Gen Med. 2016; 9: 27-37. Vede astrattu.
- Stenman LK, Lehtinen MJ, Meland N, et al. Prubioticu Cù o Senza Fibra Cuntrolla a Massa di Grassi Corporale, Assuciata à a Zonulina Serica, in Pruvenza Cuntrullata Casuale di Adulti in Sovrappesu è Obesi. EBioMedicine 2016; 13: 190-200. Vede astrattu.
- Sato S, Uchida T, Kuwana S, et al. Bacteremia indotta da Bifidobacterium breve in un neonatu cù estrofia cloacale. Pediatr Int. 2016; 58: 1226-8. Vede astrattu.
- Jayasimhan S, Yap NY, Roest Y, Rajandram R, Chin KF. Efficacità di a preparazione di e cellule microbiche per migliurà a stinzia cronica: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Clin Nutr 2013; 32: 928-34. Vede astrattu.
- Han K, Wang J, Seo JG, Kim H. Efficacità di i probiotici doppia-rivestiti per u sindromu di l'intestione irritabile: un testu randomizatu cuntrullatu in doppiu orbu. J Gastroenterol. 2017; 52: 432-443. Vede astrattu.
- Chang HY, Chen JH, Chang JH, Lin HC, Lin CY, Peng CC. Probiotici di ceppi multipli sembranu esse i probiotici più efficaci in a prevenzione di enterocolite necrotizante è di mortalità: Una meta-analisi aggiornata. PLoS Unu. 2017; 12: e0171579. Vede astrattu.
- Bastürk A, Artan R, Yilmaz A. Efficacità di trattamenti sinbiotici, probiotici è prebiotici per u sindromu di l'intestione irritabile in i zitelli: Un studiu randomizatu cuntrullatu. Turk J Gastroenterol 2016; 27: 439-43. Vede astrattu.
- Blaabjerg S, Artzi DM, Aabenhus R. Probiotici per a Prevenzione di Diarrea Associata à Antibiotici in Ambulatori-Una Revisione Sistematica è Meta-Analisi. Antibiotici (Basilea). 2017; 6. Vede astrattu.
- Al Faleh K, Anabrees J. Probiotici per a prevenzione di enterocolite necrotizante in neonati pretermini. Cochrane Database Syst Rev.2014;: CD005496. Vede astrattu.
- Dimidi E, Christodoulides S, Fragkos KC, Scott SM, Whelan K. L'effettu di i probiotici nantu à stinzia funzionale in adulti: una rivista sistematica è metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Am J Clin Nutr. 2014; 100: 1075-84. Vede astrattu.
- Wildt S, Nordgaard I, Hansen U, Brockmann E, Rumessen JJ. Un studiu randomizatu in doppiu cecu cuntrullatu da placebo cun Lactobacillus acidophilus La-5 è Bifidobacterium animalis subsp. lactis BB-12 per u mantenimentu di a remissione in colite ulcerosa. J Crohns Colitis 2011; 5: 115-21. Vede astrattu.
- Shen J, Zuo ZX, Mao AP. Effettu di i probiotici annantu à induce a remissione è u mantenimentu di a terapia in a colite ulcerosa, a malattia di Crohn è a pouchite: meta-analisi di prucessi cuntrullati randomizati. Inflamm Intestinale Dis. 2014; 20: 21-35. Vede astrattu.
- Park MS, Kwon B, Ku S, Ji GE4. L'Efficacità di Bifidobacterium longum BORI è Lactobacillus acidophilus AD031 Trattamentu Prubioticu in Lattanti cù Infezione da Rotavirus. Nutrienti. 2017; 9. pii: E887. Vede astrattu.
- Søndergaard B, Olsson J, Ohlson K, Svensson U, Bytzer P, Ekesbo R. Effetti di u latti fermentatu probioticu nantu à i sintomi è a flora intestinale in i pazienti cun sindrome di l'intestione irritabile: un studiu randomizatu, controllatu da placebo. Scand J Gastroenterol 2011; 46: 663-72. Vede astrattu.
- Simrén M, Ohman L, Olsson J, et al. Prova clinica: l'effetti di un latte fermentatu chì cuntene trè batteri probiotici in i pazienti cun sindrome di l'intestinu irritabile - un studiu randomizatu, in doppiu orbu, cuntrullatu. Aliment Pharmacol Ther 2010; 31: 218-27. Vede astrattu.
- Goldenberg JZ, Lytvyn L, Steurich J, Parkin P, Mahant S, Johnston BC. Probiotici per a prevenzione di a diarrea pediatrica associata à antibiotici. Cochrane Database Syst Rev.2015;: CD004827. Vede astrattu.
- O'Callaghan A, van Sinderen D. Bifidobacteria è u so Rolu cum'è Membri di u Microbiota Intestinale Umanu. Microbiol Front. 2016 15 di ghjugnu; 7: 925. Vede astrattu.
- Olivares M, Castillejo G, Varea V, Sanz Y.Pruduzione d'interventu double-blind, randomizzata, controllata da placebo per valutà l'effetti di Bifidobacterium longum CECT 7347 in i zitelli cun malattia celiaca appena diagnosticata. Fr J Nutr. 2014 Lug 14; 112: 30-40. Vede astrattu.
- Hojsak I, Tokic Pivac V, Mocic Pavic A, Pasini AM, Kolacek S. Bifidobacterium animalis subsp. lactis ùn riesce micca à prevene infezzioni cumuni in i zitelli uspitalizati: un studiu randomizatu, in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo. Am J Clin Nutr. 2015 Mar; 101: 680-4. Vede astrattu.
- Eskesen D, Jespersen L, Michelsen B, Whorwell PJ, Müller-Lissner S, Morberg CM. Effettu di u ceppu probioticu Bifidobacterium animalis subsp. lactis, BB-12®, nantu à a frequenza di defecazione in sughjetti sani cun bassa frequenza di defecazione è cunfortu addominale: una prova randomizata, doppia-ceca, cuntrullata da placebo, di gruppu parallelu. Fr J Nutr. 2015 Nov 28; 114: 1638-46. Vede astrattu.
- Costeloe K, Hardy P, Juszczak E, Wilks M, Millar MR; Prubiotici in Gruppi Collaborativi di Studiu in Infanti Pretermi. Bifidobacterium breve BBG-001 in zitelli assai pretermini: una prova cuntrullata randomizata di fase 3. Lancetta. 2016 Feb 13; 387: 649-60. Vede astrattu.
- Allen SJ, Wareham K, Wang D, Bradley C, Hutchings H, Harris W, Dhar A, Brown H, Foden A, Gravenor MB, Mack D. Lactobacilli è bifidobacteria in a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici è a diarrea Clostridium difficile in i vechji internati (PLACIDE): un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo, multicentru. Lancetta. 2013 12 d'ottobre; 382: 1249-57. Vede astrattu.
- Roberfroid MB. Prebiotici è probiotici: sò alimenti funzionali? Am J Clin Nutr. 2000; 71 (6 Suppl): 1682S-7S; discussione 1688S-90S. Vede astrattu.
- Wang YH, Huang Y. Effettu di Lactobacillus acidophilus è Bifidobacterium bifidum supplementazione à tripla terapia standard nantu à l'eradicazione di Helicobacter pylori è cambiamenti dinamichi in a flora intestinale. World J Microbiol Biotechnol. 2014; 30: 847-53. Vede astrattu.
- Wang ZH, Gao QY, Fang JY. Meta-analisi di l'efficacità è a sicurezza di a preparazione cumposta probiotica chì cuntene Lactobacillus è Bifidobacterium in a terapia di eradicazione Helicobacter pylori. J Clin Gastroenterol. 2013; 47: 25-32. Vede astrattu.
- Videlock EJ, Cremonini F. Meta-analisi: probiotici in diarrea associata à antibiotici. Aliment Pharmacol Ther. 2012; 35: 1355-69. Vede astrattu.
- Tomasz B, Zoran S, Jaroslaw W, Ryszard M, Marcin G, Robert B, Piotr K, Lukasz K, Jacek P, Piotr G, Przemyslaw P, Michal D. L'usu à longu andà di probiotici Lactobacillus è Bifidobacterium hà un effettu profilatticu nantu l'occurrence è a gravità di pouchitis: un studiu prospettivu randomizatu. Biomed Res Int. 2014; 2014: 208064. Vede astrattu.
- Shavakhi A, Tabesh E, Yaghoutkar A, Hashemi H, Tabesh F, Khodadoostan M, Minakari M, Shavakhi S, Gholamrezaei A. L'effetti di u compostu probioticu multistrain nantu à a terapia quadrupla chì cuntene bismutu per l'infezione da Helicobacter pylori: una tripla randomizata controllata da placebo -studiu cecu. Helicobacter. 2013; 18: 280-4. Vede astrattu.
- Rerksuppaphol S, Rerksuppaphol L. Prova cuntrullata randomizata di probiotici per riduce u fretu cumunu in i sculari. Pediatr Int. 2012; 54: 682-7. Vede astrattu.
- Rautava S, Kainonen E, Salminen S, Isolauri E. A supplementazione probiotica materna durante a gravidanza è l'allattamentu riduce u risicu di eczema in u zitellu. J Allergy Clin Immunol. 2012; 130: 1355-60. Vede astrattu.
- Langkamp-Henken B, Rowe CC, Ford AL, Christman MC, Nieves C Jr, Khouri L, Specht GJ, Girard SA, Spaiser SJ, Dahl WJ. Bifidobacterium bifidum R0071 risultati in una proporzione più grande di ghjorni sani è una percentuale più bassa di studenti accademicamente sollecitati chì riportanu un ghjornu di raffreddore / influenza: un studiu randomizatu, doppiu orbu, controllatu da placebo. Fr J Nutr. 2015 14; 113: 426-34. Vede astrattu.
- Gore C, Custovic A, Tannock GW, Munro K, Kerry G, Johnson K, Peterson C, Morris J, Chaloner C, Murray CS, Woodcock A. Trattamentu è effetti di prevenzione secundaria di i probiotici Lactobacillus paracasei o Bifidobacterium lactis nantu à l'eczema iniziale di i zitelli. : prucessu aleatoriu cuntrullatu cù seguitu finu à l'età di 3 anni. Clin Exp Allergy 2012; 42: 112-22. Vede astrattu.
- Fernández-Carrocera LA, Solis-Herrera A, Cabanillas-Ayón M, Gallardo-Sarmiento RB, García-Pérez CS, Montaño-Rodríguez R, Echániz-Aviles MO. Pruvenza clinica randomizzata in doppiu orbu per valutà l'efficacità di i probiotici in i neonati prematuri chì pesanu menu di 1500 g in a prevenzione di enterocolite necrotizante. Arch Dis Child Fetal Neonatal Ed 2013; 98: F5-9. Vede astrattu.
- Begtrup LM, de Muckadell OB, Kjeldsen J, Christensen RD, Jarbøl DE. Trattamentu à longu andà cù probiotici in pazienti di cura primaria cun sindrome di l'intestione irritabile - un studiu randomizatu, doppiu orbu, controllatu da placebo. Scand J Gastroenterol 2013; 48: 1127-35. Vede astrattu.
- Allen SJ, Jordan S, Storey M, Thornton CA, Gravenor MB, Garaiova I, Plummer SF, Wang D, Morgan G. Probiotici in a prevenzione di eczema: un prucessu cuntrullatu randomizatu. Arch Dis Child 2014; 99: 1014-9. Vede astrattu.
- Das RR.Singh M, Shafiq N. Probiotici in Trattamentu di Rinite Allergica. World Allergy Organization Journal 2010; 3: 239-244.
- Seki M, Igarashi T Fukuda Y Simamura S Kaswashima T Ogasa K. L'effettu di u latte cultivatu Bifidobacterium nantu à a "regularità" in un gruppu anzianu. Nutr Foodstuff 1978; 31: 379-387.
- Kageyama T, Nakano Y Tomoda T. Studiu Comparativu nantu à Amministrazione Orale di Alcune Preparazioni Bifidobacterium. Medicina è Biologia (Giappone) 1987; 115: 65-68.
- Kageyama T, Tomoda T Nakano Y. L'effettu di l'amministrazione di Bifidobacterium in Pazienti cun Leucemia. Microflora Bifidobatteria. 1984; 3: 29-33.
- Ballongue J, Grill J Baratte-Euloge P. Action sur la flore intestinale de laits fermentés au Bifidobacterium. Lait 1993; 73: 249-256.
- Ogata T, Kingaku M Yaeshima T Teraguchi S Fukuwatari Y Ishibashi N Hayasawa H Fujisawa T Lino H. Effettu di l'amministrazione di yogurt Bifidobacterium longum BB536 nantu à l'ambiente intestinale di adulti sani. Microb Ecol Health Dis 1999; 11: 41-46.
- Tomoda T, Nakano Y Kageyama T. Variazione in Gruppi Chjucchi di Flora Intestinale Costante durante l'Amministrazione di Farmaci Anticanceri o Immunosuppressivi. Medicina è Biologia (Giappone) 1981; 103: 45-49.
- Tomoda T, Nakano Y Kageyama T. Candida Intestinal Overgrowth e Candida Infection in Pazienti cun Leucemia: Effettu di l'amministrazione di Bifidobacterium. Microflora Bifidobacteria 1988; 7: 71-74.
- Araya-Kojima Tomoko, Yaeshima Tomoko Ishibashi Norio Shimamura Seiichi Hayasawa Hirotoshi. Effetti Inibitori di Bifidobacterium longum BB536 nantu à i Batteri Intestinali Nocivi. Microflora Bifidobacteria 1995; 14: 59-66.
- Namba K, Yaeshima T Ishibashi N Hayasawa H è Yamazaki Shoji. Effetti Inibitori di Bifidobacterium longum nantu à Escherichia coli Enteroemorragica O157: H7. Microflora Bioscience 2003; 22: 85-91.
- Igarashi M, Iiyama Y Kato R Tomita M Asami N Ezawa I. Effettu di Bifidobacterium longum è lactulosa nantu à a forza di l'ossu in i tassi di mudellu di osteoporosi ovariectomizata. Bifidus 1994; 7: 139-147.
- Yaeshima T, Takahashi S Ota S Nakagawa K Ishibashi N Hiramatsu A Ohashi T Hayasawa H Iino H. Effettu di u yogurt dolce chì cuntene Bifidobacterium longum BB536 nantu à a frequenza di defecazione è e caratteristiche fecali di adulti sani: Un paragone cù u yogurt standard dolce. Kenko Eiyo Shokuhin Kenkyu 1998; 1 (3/4): 29-34.
- Yaeshima T, Takahashi S Matsumoto N Ishibashi N Hayasawa H Lino H. Effettu di u yogurt chì cuntene Bifidobacterium longum BB536 nantu à l'ambiente intestinale, caratteristiche fecali è frequenza di defecazione: Un paragone cù u yogurt standard. Biosci Microflora 1997; 16: 73-77.
- Xiao J, Kondol S Odamaki T Miyaji K Yaeshima T Iwatsuki K Togashi H Benno Y. Effettu di u yogurt chì cuntene Bifidobacterium longum BB 536 nantu à a frequenza di defecazione è e caratteristiche fecali di l'adulti sani: Una croce doppia cieca nantu à u studiu. Revista Giapponese di Batteri Acidi Lattichi 2007; 18: 31-36.
- Yaeshima T, Takahashi S Ogura A Konno T Iwatsuki K Ishibashi N Hayasawa H. Effettu di u Latte Non Fermentatu chì Contene Bifidobacterium longum BB536 nantu à a Frequenza di Defecazione è e Caratteristiche Fecali in Adulti Sani. Journal of Nutrition Food 2001; 4: 1-6.
- Ogata T, Nakamura T Anjitsu K Yaeshima T Takahashi S Fukuwatari Y Ishibashi N Hayasawa H Fujisawa T Iino H. Effettu di l'amministrazione Bifidobacterium longum BB536 nantu à l'ambiente intestinale, frequenza di defecazione è caratteristiche fecali di i volontari umani. Biosci Microflora 1997; 16: 53-58.
- Iwabuchi N, Hiruta N Kanetada S Yaeshima T Iwatsuki K Yasui H. Effects of Intranasal Administration of Bifidobacterium longum BB536 on Mucosal Immune System in Respiratory Tract and Influenza Virus Infection in Mice. Milk Science 2009; 38: 129-133.
- Sekine I, Yoshiwara S Homma N Takanori H Tonosuka S. Effetti di u latte cuntenente Bifidobacterium nantu à a reazione chemiluminescenza di leucociti periferichi è u vulume corpusculare mediu di globuli rossi - un rolu pussibile di Bifidobacterium nantu à l'attivazione di macrofagi. Therapeutics (Giappone) 1985; 14: 691-695.
- Singh, J., Rivenson, A., Tomita, M., Shimamura, S., Ishibashi, N., è Reddy, BS Bifidobacterium longum, un batteriu intestinale chì pruduce l'acidu latticu inibisce u cancheru di u colon è modula i biomarcatori intermedi di a carcinogenesi di u colon . Carcinogenesi 1997; 18: 833-841. Vede astrattu.
- Reddy, B. S. è Rivenson, A. Effettu inibitoriu di Bifidobacterium longum nantu à u carcinogenesi di u colon, mammariu è di u fegatu induttu da 2-amino-3-methylimidazo [4,5-f] quinoline, un mutagenu alimentariu. Cancer Res. 9-1-1993; 53: 3914-3918. Vede astrattu.
- Yamazaki, S., Machii, K., Tsuyuki, S., Momose, H., Kawashima, T., è Ueda, K. Risposte immunologiche à Bifidobacterium longum monoassociated è a so relazione cù a prevenzione di l'invasione batterica. Immunologia 1985; 56: 43-50. Vede astrattu.
- Kondo, J., Xiao, J. Z., Shirahata, A., Baba, M., Abe, A., Ogawa, K., è Shimoda, T. Effetti modulatori di Bifidobacterium longum BB536 nantu à a defecazione in pazienti anziani chì ricevenu l'alimentazione enterale. Mondu J Gastroenterol 4-14-2013; 19: 2162-2170. Vede astrattu.
- Akatsu, H., Iwabuchi, N., Xiao, JZ, Matsuyama, Z., Kurihara, R., Okuda, K., Yamamoto, T., e Maruyama, M. Effetti clinichi di Probiotic Bifidobacterium longum BB536 nantu à a Funzione Immune è Microbiota Intestinale in Pazienti Anziani chì Ricevenu Alimentazione di Tubu Enterale. JPEN J Parenter Enteral Nutr 27-11-2012; Vede astrattu.
- Odamaki, T., Sugahara, H., Yonezawa, S., Yaeshima, T., Iwatsuki, K., Tanabe, S., Tominaga, T., Togashi, H., Benno, Y., è Xiao, JZ Effect di l'ingestione orale di yogurt chì cuntene Bifidobacterium longum BB536 nantu à i numeri di cellule di enterotoxigenic Bacteroides fragilis in microbiota. Anaerobe. 2012; 18: 14-18. Vede astrattu.
- Iwabuchi, N., Xiao, J. Z., Yaeshima, T., e Iwatsuki, K. L'amministrazione orale di Bifidobacterium longum migliora l'infezione da u virus di l'influenza in i topi. Biol.Pharm.Bull. 2011; 34: 1352-1355. Vede astrattu.
- Simakachorn, N., Bibiloni, R., Yimyaem, P., Tongpenyai, Y., Varavithaya, W., Grathwohl, D., Reuteler, G., Maire, JC, Blum, S., Steenhout, P., Benyacoub , J., è Schiffrin, EJ Tolleranza, sicurezza è effettu nantu à a microbiota fecale di una formula enterale supplementata cù pre- è probiotici in i zitelli gravemente malati. J Pediatr.Gastroenterol.Nutr. 2011; 53: 174-181. Vede astrattu.
- Hascoet, J. M., Hubert, C., Rochat, F., Legagneur, H., Gaga, S., Emady-Azar, S., e Steenhout, P. G. Effettu di a cumpusizioni di formula nantu à u sviluppu di u microbiota intestinale infantile. J Pediatr.Gastroenterol.Nutr. 2011; 52: 756-762. Vede astrattu.
- Firmansyah, A., Dwipoerwantoro, P. G., Kadim, M., Alatas, S., Conus, N., Lestarina, L., Bouisset, F., è Steenhout, P. Migliurata crescita di i zitelli alimentati cù un latte chì cuntene i sinbiotici. Asia Pac.J Clin.Nutr. 2011; 20: 69-76. Vede astrattu.
- Tang, M. L., Lahtinen, S. J., è Boyle, R. J. Probiotici è prebiotici: effetti clinichi in malatie allergica. Curr.Opin.Pediatr. 2010; 22: 626-634. Vede astrattu.
- Namba K. Biosci.Biotechnol.Biochem. 2010; 74: 939-945. Vede astrattu.
- Gianotti, L., Morelli, L., Galbiati, F., Rocchetti, S., Coppola, S., Beneduce, A., Gilardini, C., Zonenschain, D., Nespoli, A., and Braga, M. Un prucessu randomized double-blind nantu à l'amministrazione perioperatoria di probiotici in i pazienti cun cancru culurale. Mondu J Gastroenterol. 1-14-2010; 16: 167-175. Vede astrattu.
- Andrade, S. è Borges, N. Effettu di u latte fermentatu chì cuntene Lactobacillus acidophilus è Bifidobacterium longum nantu à i lipidi di plasma di e donne cù u colesterolu normale o moderatamente elevatu. J.Dairy Res. 2009; 76: 469-474. Vede astrattu.
- Rouge, C., Piloquet, H., Butel, MJ, Berger, B., Rochat, F., Ferraris, L., Des, Robert C., Legrand, A., de la Cochetiere, MF, N'Guyen, JM, Vodovar, M., Voyer, M., Darmaun, D., è Roze, JC Supplementazione orale cù probiotici in i zitelli pretermini di pesu di nascita assai bassu: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Am.J Clin.Nutr. 2009; 89: 1828-1835. Vede astrattu.
- Iwabuchi, N., Takahashi, N., Xiao, JZ, Yonezawa, S., Yaeshima, T., Iwatsuki, K., è Hachimura, S. Effetti suppressivi di Bifidobacterium longum nantu à a produzzione di chemocine attrattivi Th2 indotte cù T interazzioni cellulari chì presentanu antigene cellula FEMS Immunol.Med.Microbiol. 2009; 55: 324-334. Vede astrattu.
- Takeda, Y., Nakase, H., Namba, K., Inoue, S., Ueno, S., Uza, N., e Chiba, T. Upregulation di T-bet è molecule di junction strette da Bifidobactrium longum migliora l'infiammazione colonica di colite ulcerosa. Inflamm.Bowel.Dis. 2009; 15: 1617-1618. Vede astrattu.
- Soh, SE, Aw, M., Gerez, I., Chong, YS, Rauff, M., Ng, YP, Wong, HB, Pai, N., Lee, BW, e Shek, LP Supplementazione probiotica in u primu 6 mesi di vita in criaturi asiatichi à risicu - effetti nantu à eczema è sensibilizazione atopica à l'età di 1 annu. Clin.Exp.Allergy 2009; 39: 571-578. Vede astrattu.
- Odamaki, T., Xiao, JZ, Sakamoto, M., Kondo, S., Yaeshima, T., Iwatsuki, K., Togashi, H., Enomoto, T., e Benno, Y. Distribuzione di e diverse spezie di u Gruppu Bacteroides fragilis in individui cun polinosi di cedru giapponese. Appl.Environ.Microbiol. 2008; 74: 6814-6817. Vede astrattu.
- del Giudice, M. M. è Brunese, F. P. Probiotici, prebiotici è allergie in i zitelli: chì hè di novu in l'ultimu annu? J Clin.Gastroenterol. 2008; 42 Suppl 3 Pt 2: S205-S208. Vede astrattu.
- Chouraqui, JP, Grathwohl, D., Labaune, JM, Hascoet, JM, de, Montgolfier, I, Leclaire, M., Giarre, M., e Steenhout, P. Valutazione della sicurezza, tolleranza e effetto protettivo contro la diarrea di formule per i zitelli chì cuntenenu mischji di probiotici o probiotici è prebiotici in un prucessu cuntrullatu randomizatu. Am.J Clin.Nutr. 2008; 87: 1365-1373. Vede astrattu.
- Matsumoto, T., Ishikawa, H., Tateda, K., Yaeshima, T., Ishibashi, N., è Yamaguchi, K. L'amministrazione orale di Bifidobacterium longum impedisce a sepsis Pseudomonas aeruginosa derivata da l'intestini in topi. J Appl. Microbiol. 2008; 104: 672-680. Vede astrattu.
- Odamaki, T., Xiao, JZ, Iwabuchi, N., Sakamoto, M., Takahashi, N., Kondo, S., Miyaji, K., Iwatsuki, K., Togashi, H., Enomoto, T., è Benno, Y. Influenza di l'ingestione di Bifidobacterium longum BB536 nantu à a microbiota fecale in individui cun polinosi di cedru giapponese durante a stagione di u polline. J Med Microbiol. 2007; 56 (Pt 10): 1301-1308. Vede astrattu.
- Iwabuchi, N., Takahashi, N., Xiao, J. Z., Miyaji, K., è Iwatsuki, K. In vitro Th1 indipendenti di citochine Th2 effetti suppressivi di bifidobatteri. Microbiol. Immunol. 2007; 51: 649-660. Vede astrattu.
- Xiao, JZ, Kondo, S., Takahashi, N., Odamaki, T., Iwabuchi, N., Miyaji, K., Iwatsuki, K., è Enomoto, T. relazioni cù u sviluppu di i sintomi. Int.Arch.Allergy Immunol. 2007; 144: 123-127. Vede astrattu.
- Odamaki, T., Xiao, JZ, Iwabuchi, N., Sakamoto, M., Takahashi, N., Kondo, S., Iwatsuki, K., Kokubo, S., Togashi, H., Enomoto, T., è Benno, Y. Fluttuazione di microbiota fecale in individui cun polinosi di cedru giapponese durante a stagione di polline è influenza di l'ingestione di probiotici. J Investig.Allergol.Clin.Immunol. 2007; 17: 92-100. Vede astrattu.
- Xiao, JZ, Kondo, S., Yanagisawa, N., Miyaji, K., Enomoto, K., Sakoda, T., Iwatsuki, K., è Enomoto, T. Efficacia clinica di Bifidobacterium longum probioticu per u trattamentu di i sintomi di l'allergia à u polline di cedru giappunese in sughjetti valutati in una unità di esposizione ambientale. Allergol.Int. 2007; 56: 67-75. Vede astrattu.
- Puccio, G., Cajozzo, C., Meli, F., Rochat, F., Grathwohl, D., è Steenhout, P. Valutazione clinica di una nova formula di partenza per i zitelli chì cuntenenu Bifidobacterium longum BL999 è prebiotici. Nutrizione 2007; 23: 1-8. Vede astrattu.
- Xiao, JZ, Kondo, S., Yanagisawa, N., Takahashi, N., Odamaki, T., Iwabuchi, N., Miyaji, K., Iwatsuki, K., Togashi, H., Enomoto, K., è Enomoto, T. Probiotici in u trattamentu di a polinosi di cedru giappunese: un prucessu doppiu-cecu cuntrullatu da placebo. Clin.Exp.Allergy 2006; 36: 1425-1435. Vede astrattu.
- Xiao, JZ, Kondo, S., Yanagisawa, N., Takahashi, N., Odamaki, T., Iwabuchi, N., Iwatsuki, K., Kokubo, S., Togashi, H., Enomoto, K., è Enomoto, T. Effettu di u pruibioticu Bifidobacterium longum BB536 [currettu] per alleviare i sintomi clinichi è modulà i livelli di citochine in plasma di polinosi di cedru giappunese durante a stagione di u polline. Un prucessu randomized double-blind, controllatu da placebo. J Investig.Allergol.Clin.Immunol. 2006; 16: 86-93. Vede astrattu.
- Bennet, R., Nord, C. E., è Zetterstrom, R. Culunizazione transitoria di l'intestinu di i criaturi nati da bifidobatterie amministrate per via orale è lactobacilli. Acta Paediatr. 1992; 81: 784-787. Vede astrattu.
- Zsivkovits, M., Fekadu, K., Sontag, G., Nabinger, U., Huber, WW, Kundi, M., Chakraborty, A., Foissy, H., e Knasmuller, S. Prevention of heterocyclic amine-induced Dannu di l'ADN in u colon è u fegatu di i topi da e diverse razze di lactobacillus Carcinogenesi 2003; 24: 1913-1918. Vede astrattu.
- Orrhage, K., Sjostedt, S., è Nord, C. E. Effettu di supplementi cù batteri di acidu latticu è oligofructosa nantu à a microflora intestinale durante l'amministrazione di cefpodoxime proxetil. J Antimicrob.Chemother. 2000; 46: 603-612. Vede astrattu.
- Xiao JZ, Takahashi S, Odamaki T, et al. Suscettibilità antibiotica di ceppi bifidobatteriani distribuiti in u mercatu giapponese.Biosci Biotechnol Biochem. 2010; 74: 336-42. Vede astrattu.
- AlFaleh K, Anabrees J, Bassler D, Al-Kharfi T. Probiotici per a prevenzione di enterocolite necrotizante in neonati pretermini. Cochrane Database di Revue Sistematiche 2011, Edizione 3. Art. N °: CD005496. DOI: 10.1002 / 14651858.CD005496.pub3. Vede astrattu.
- Tabbers MM, Milliano I, Roseboom MG, Benninga MA. U Bifidobacterium breve hè efficace in u trattamentu di a stinzia infantile? Risultati da un studiu pilotu. Nutr J 2011; 10: 19. Vede astrattu.
- Leyer GJ, Li S, Mubasher ME, et al. Effetti probiotici nantu à l'incidenza è a durata di i sintomi di u fretu è di a grippa in i zitelli. Pediatria 2009; 124: e172-e179. Vede astrattu.
- Miele E, Pascarella F, Giannetti E. et al. Effettu di una preparazione probiotica (VSL # 3) nantu à l'induzione è u mantenimentu di a remissione in i zitelli cù colite ulcerosa. Am J Gastroenterol 2009; 104: 437-43. Vede astrattu.
- Kuhbacher T, Ott SJ, Helwig U, et al. Microbiota batterica è fungica in relazione à a terapia probiotica (VSL # 3) in pouchite. Gut 2006; 55: 833-41. Vede astrattu.
- Bibiloni R, Fedorak RN, Tannock GW, et al. U mischju probioticu VSL # 3 induce a remissione in i pazienti cù colite ulcerativa attiva. Am J Gastroenterol 2005; 100: 1539-46. Vede astrattu.
- Tursi A, Brandimarte G, Giorgetti GM, et al. A balsalazide à bassa dosi più una preparazione probiotica ad alta potenza hè più efficace di u balsalazide solu o di a mesalazina in u trattamentu di a colite ulcerosa aguda da lieve a moderata. Med Sci Monit 2004; 10: PI126-31. Vede astrattu.
- Kato K, Mizuno S, Umesaki Y, et al. Pruvenza randomizzata cuntrullata da placebo valutendu l'effettu di u latte fermentatu bifidobatteru nantu à a colite ulcerativa attiva. Aliment Pharmacol Ther 2004; 20: 1133-41. Vede astrattu.
- McFarland LV. Meta-analisi di i probiotici per a prevenzione di a diarrea associata à l'antibiotici è u trattamentu di a malattia di Clostridium difficile. Am J Gastroenterol 2006; 101: 812-22. Vede astrattu.
- O'Mahony L, McCarthy J, Kelly P, et al. Lactobacillus è bifidobacterium in u sindrome di l'intestione irritabile: risposte di sintomi è relazione cù i profili di citochine. Gastroenterologia 2005; 128: 541-51. Vede astrattu.
- Ishikawa H, Akedo I, Umesaki Y, et al. Pruvenza aleatorizata cuntrullata di l'effettu di u latte fermentatu bifidobatteru nantu à a colite ulcerosa. J Am Coll Nutr 2003; 22: 56-63. Vede astrattu.
- Rastall RA. Batterie in l'intestinu: amichi è nemici è cume cambià u bilanciu. J Nutr 2004; 134: 2022S-2026S. Vede astrattu.
- Mimura T, Rizzello F, Helwig U, et al. Una volta ogni ghjornu terapia probiotica à alta dose (VSL # 3) per mantene a remissione in pouchite ricorrente o refrattaria. Gut 2004; 53: 108-14. Vede astrattu.
- Cremonini F, Di Caro S, Covino M, et al. Effettu di e diverse preparazioni probiotiche nantu à effetti collaterali relativi à a terapia anti-helicobacter pylori: un gruppu parallelu, studiu triple blind, controllatu da placebo. Am J Gastroenterol 2002; 97: 2744-9. Vede astrattu.
- Sullivan A, Barkholt L, Nord CE. Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium lactis è Lactobacillus F19 prevenenu disturbi ecologichi associati à antibiotici di Bacteroides fragilis in l'intestinu. J Antimicrob Chemother 2003; 52: 308-11. Vede astrattu.
- Kim HJ, Camilleri M, McKinzie S, et al. Un prucessu aleatoriu cuntrullatu di un probioticu, VSL # 3, nantu à u transitu intestinale è sintomi in sindrome di l'intestinu irritabile predominante in diarrea. Aliment Pharmacol Ther 2003; 17: 895-904. . Vede astrattu.
- Roberfroid MB. Prebiotici è probiotici: sò alimenti funzionali? Am J Clin Nutr 2000; 71: 1682S-7S. Vede astrattu.
- Gionchetti P, Rizzello F, Venturi A, et al. Bacterioterapia orale cum'è trattamentu di mantenimentu in i pazienti cun pouchite cronica: un prucessu doppiu-cecu, controllatu da placebo. Gastroenterologia 2000; 119: 305-9. Vede astrattu.
- Rautio M, Jousimies-Somer H, Kauma H, et al. Abscesu di u fegatu per via di u ceppu Lactobacillus rhamnosus chì ùn si distingue micca da u ceppu L. rhamnosus GG. Clin Infect Dis 1999; 28: 1159-60. Vede astrattu.
- Goldin BR. Benefici per a salute di i probiotici. Br J Nutr 1998; 80: S203-7. Vede astrattu.
- Kalima P, Masterton RG, Roddie PH, et al. Infezzione da Lactobacillus rhamnosus in un zitellu dopu à un trapianto di midollo osseu. J Infect 1996; 32: 165-7. Vede astrattu.
- Saxelin M, Chuang NH, Chassy B, et al. Lactobacilli è bacteremia in u sudu di a Finlandia 1989-1992. Clin Infect Dis 1996; 22: 564-6. Vede astrattu.
- Lewis SJ, Freedman AR. Articulu di rivista: l'usu di l'agenti bioterapeutici in a prevenzione è u trattamentu di e malatie gastrointestinali. Aliment Pharmacol Ther 1998; 12: 807-22. Vede astrattu.
- Meydani SN, Ha WK. Effetti immunologichi di u yogurt. Am J Clin Nutr 2000; 71: 861-72. Vede astrattu.
- Isolauri E, Arvola T, Sutas Y, et al. Probiotici in a gestione di eczema atopicu. Clin Exp Allergy 2000; 30: 1604-10. Vede astrattu.
- Korschunov VM, Smeyanov VV, Efimov BA, et al. Usu terapeuticu di una preparazione Bifidobacterium resistente à antibiotici in omi esposti à irradiazione gamma à alta dose. J Med Microbiol 1996; 44: 70-4. Vede astrattu.
- Venturi A, Gionchetti P, Rizzello F, et al. Impattu nantu à a composizione di a flora fecale da una nova preparazione probiotica: dati preliminari nantu à u trattamentu di mantenimentu di i pazienti cun colite ulcerosa. Aliment Pharmacol Ther 1999; 13: 1103-8. Vede astrattu.
- Phuapradit P, Varavithya W, Vathanophas K, et al. Riduzzione di l'infezzione di rotavirus in i zitelli chì ricevenu una formula supplementata da bifidobatteria. J Med Assoc Thai 1999; 82: S43-8. Vede astrattu.
- Hoyos AB. Incidenza ridotta di enterocolite necrotizante assuciata à l'amministrazione enterale di Lactobacillus acidophilus è Bifidobacterium infantis à i neonati in una unità di terapia intensiva. Int J Infect Dis 1999; 3: 197-202. Vede astrattu.
- Pierce A. L'Associazione Farmaceutica Americana Guida Pratica di Medicini Naturali. New York: The Stonesong Press, 1999: 19.
- Chen RM, Wu JJ, Lee SC, et al. Aumentazione di Bifidobacterium intestinale è suppressione di batteri coliformi cù ingestione di yogurt à breve termine. J Dairy Sci 1999: 82: 2308-14. Vede astrattu.
- Ha GY, Yang CH, Kim H, Chong Y. Casu di sepsis causata da Bifidobacterium longum. J Clin Microbiol 1999; 37: 1227-8. Vede astrattu.
- Colombel JF, Cortot A, Neut C, Romond C. Yoghurt cun Bifidobacterium longum riduce l'effetti gastrointestinali indotti da eritromicina. Lancet 1987; 2: 43.
- Hirayama K, Rafter J. U rolu di i batteri probiotici in a prevenzione di u cancheru. Microbes Infect 2000; 2: 681-6. Vede astrattu.
- Macfarlane GT, Cummings JH. Probiotici è prebiotici: a regulazione di l'attività di i batteri intestinali pò benefiziu a salute? BMJ 1999; 318: 999-1003. Vede astrattu.
- Chiang BL, Sheih YH, Wang LH, et al. Aumentà l'immunità cù u cunsumu dieteticu di un batteriu probioticu di l'acidu latticu (Bifidobacterium lactis HN019): ottimizazione è definizione di risposte immunitarie cellulare. Eur J Clin Nutr 2000; 54: 849-55. Vede astrattu.
- Lievin V, Peiffer I, Hudault S, et al. E ceppi di Bifidobacterium da a microflora gastrointestinale umana infantile residente esercitanu attività antimicrobica. Gut 2000; 47: 646-52. Vede astrattu.
- Arunachalam K, Gill HS, Chandra RK. Aumentazione di a funzione immune naturale da u cunsumu dieteticu di Bifidobacterium lactis (HN019). Eur J Clin Nutr 2000; 54: 263-7. Vede astrattu.
- Bouhnik Y, Pochart P, Marteau P, et al. Recuperazione fecale in l'omu di bifidobatteri viabili ingeriti in latte fermentatu. Gastroenterologia 1992; 102: 875-8. Vede astrattu.
- Saavedra JM, et al. Alimentazione di bifidobacterium bifidum è streptococcus thermophilus à i zitelli in ospedale per prevenzione di diarrea è spargimentu di rotavirus. Lancet 1994; 344: 1046-9. Vede astrattu.
- Scarpignato C, Rampal P. Prevenzione è trattamentu di a diarrea di u viaghjatore: Un approcciu farmacologicu clinicu. Chimioterapia 1995; 41: 48-81. Vede astrattu.
- Elmer GW, Surawicz CM, McFarland LV. Agenti Bioterapeutici, Una modalità trascurata per u trattamentu è a prevenzione di infezioni intestinali è vaginali selezionate. JAMA 1996; 275: 870-5. Vede astrattu.