Autore: Joan Hall
Data Di Creazione: 3 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Billie Eilish - Bored (Audio)
Video: Billie Eilish - Bored (Audio)

Cuntenutu

U boru hè un minerale chì si trova in l'alimentu cum'è e noci è l'ambiente. E persone piglianu supplementi di boru cum'è medicina.

U boro hè adupratu per a carenza di bore, crampi menstruali è infezioni vaginali di lieviti. A volte hè adupratu per e prestazioni atletiche, l'artrosi, ossa debuli o fragili (osteoporosi), è altre condizioni, ma ùn ci hè micca una bona ricerca scientifica per supportà questi altri usi.

U boro hè statu adupratu cum'è cunservatore alimentariu trà u 1870 è u 1920, è durante e guerre mundiali I è II.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per BORON sò i seguenti:

Probabilmente efficace per ...

  • Carenza di bore. Piglià u boru per bocca impedisce a carenza di boru.

Possibilmente efficace per ...

  • Crampi menstruali (dismenorrea). Alcune ricerche mostranu chì piglià 10 mg di bore per bocca ogni ghjornu intornu à u periodu di sanguinamentu menstruale riduce u dolore in e donne giovani cù periodi dolorosi.
  • Infezzioni vaginali di levitu. Alcune ricerche mostranu chì l'acidu boricu, adupratu in a vagina, pò trattà cù successu infezioni da lieviti (candidiasi), cumprese infezioni chì ùn parenu micca megliu cù altri medicazione è trattamenti. Tuttavia, a qualità di sta ricerca hè in quistione.

Possibilmente inefficace per ...

  • Prestazione atletica. Piglià boru per bocca ùn pare micca migliurà a massa di u corpu, a massa musculare, o i livelli di testosterone in i culturisti maschili.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. E prime ricerche mostranu chì piglià boru per bocca puderia migliurà l'apprendimentu, a memoria è e capacità motorie fini in i vechji.
  • Osteoartrite. E prime ricerche mostranu chì u boru pò esse utile per a diminuzione di u dolore in relazione à l'artrite.
  • Osse debule è fragili (osteoporosi). E prime ricerche mostranu chì piglià boru per bocca ogni ghjornu ùn migliora micca a massa ossea in donne in postmenopausa.
  • Danni cutanei causati da radioterapia (dermatite da radiazione). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un gel à base di boru 4 volte à ghjornu nantu à a zona di a pelle sottoposta à radioterapia per u cancheru di u senu pò prevene l'eruzione cutanea ligata à a radiazione.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'efficacità di u boro per questi usi.

U boro sembra influenzà a manera chì u corpu manipula altri minerali cum'è calciu, magnesiu è fosforu. Sembra ancu aumentà i livelli di estrogeni in donne anziane (post-menopausa) è in omi sani. L'estrogenu hè pensatu per esse utile per mantene l'osse sane è a funzione mentale. L'acidu boricu, una forma cumuna di boru, pò tumbà u levitu chì causa infezioni vaginali. U boru pò avè effetti antioxidanti.

Quandu hè presu per bocca: Boro hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu per bocca in dosi chì ùn superanu micca i 20 mg per ghjornu. Boro hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca in dosi più alte. Ci hè una certa preoccupazione chì e dosi di più di 20 mg per ghjornu ponu dannà a capacità di un omu di fà babbu à un zitellu. Una grande quantità di bore pò ancu causà avvelenamentu. I segni di avvelenamentu includenu infiammazione è sbucciatura di a pelle, irritabilità, tremori, convulsioni, debolezza, mal di testa, depressione, diarrea, vomitu è ​​altri sintomi.

Quandu si applica in a vagina: L'acidu boricu, una forma cumuna di boro, hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu si usa vaginalmente finu à sei mesi. Pò causà una sensazione di brucia vaginale.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Boro hè PUBBLICAMENTE SAFE per e donne incinte è chì allattanu da l'età 19-50 quandu aduprate in dosi menu di 20 mg per ghjornu. E donne incinte è chì allattanu da l'età di 14 à 18 anni ùn devenu micca piglià più di 17 mg per ghjornu. Pigliate boru per bocca in dosi elevate hè POSSIBILMENTE INSAFE mentre era incinta è allattendu. I quantità più alti ponu esse dannosi è ùn devenu micca esse aduprati da e donne incinte perchè sò stati ligati cun pesi di nascita inferiori è difetti di nascita. L'acidu boricu intravaginali hè statu assuciatu cù un risicu aumentatu da 2,7 à 2,8 volte di difetti di nascita quandu hè adupratu durante i primi 4 mesi di gravidanza.

I zitelli: Boro hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè adupratu in dosi inferiori à u Limitu Superiore Tollerabile (UL) (vede a sezione di dosaggio sottu). Boro hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca in dosi più alte. Grandi quantità di bore ponu causà avvelenamentu. U polvu d'acidu boricu, una forma cumuna di boro, hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu si applica in grandi quantità per prevene l'eruzione cutanea.

Cundizione sensibile à l'ormoni cum'è u cancheru di u senu, u cancheru uterinu, u cancheru ovariu, l'endometriosi, o i fibromi uterini: U boro pò agisce cum'è estrogenu. Sì avete qualchì cundizione chì pò esse aggravata da l'esposizione à l'estrogeni, evite u boru supplementu o quantità elevate di boru da l'alimenti.

Malatie renale o prublemi cù funzione renale: Ùn pigliate micca supplementi di bore se avete prublemi di rene. I reni anu da travaglià duru per spulà u boru.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Estrogeni
U boro puderia aumentà i livelli di estrogeni in u corpu. A presa di bore cù l'estrogeni pò causà troppu estrogeni in u corpu.

Alcuni medicamenti chì cuntenenu estrogeni sò estradiol (Estrace, Vivelle), estrogeni cuniugati (Premarin), medicinali contraccettivi orali (Ortho Tri-Cyclen, Sprintec, Aviane) è assai altri.
Magnesiu
I supplementi di boru ponu calà a quantità di magnesiu chì hè spulatu in l'urina. Questu pò purtà à livelli sanguini di magnesiu chì sò più alti di l'usu. Frà e donne anziane, questu pare accadere più spessu in donne chì ùn anu micca assai magnesiu in a so dieta. Frà e donne più giovani, l'effettu pare esse più grande in e donne chì esercitanu menu. Nuddu sà quant'ella hè impurtante sta scuperta per a salute, o sì accade in l'omi.
Fosforu
U boru supplementu pò riduce i livelli di fosforu sanguinu in alcune persone.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

ADULTI

PER BOCCA:
  • Per periodi dolorosi: Boro 10 mg à ghjornu da dui ghjorni prima finu à trè ghjorni dopu à l'iniziu di u flussu menstruale.
  • Ùn ci hè micca Allowance Quotidiana Raccomandata (RDA) per u bore postu chì un rolu biologicu essenziale per ellu ùn hè statu identificatu. E persone cunsumanu quantità variate di bore secondu a so dieta. E diete cunsiderate chì sò ricche in boru furniscenu circa 3,25 mg di boru per 2000 kcal per ghjornu. E diete cunzidirate à bassu boru furniscenu 0,25 mg di boru per 2000 kcal per ghjornu.

    U Livellu di Intake Superiore Tollerabile (UL), a dose massima à a quale ùn si aspettavanu effetti dannosi, hè di 20 mg per ghjornu per adulti è donne in gravidanza o chì allattanu annantu à 19 anni.
VAGINALMENTE:
  • Per infezioni vaginali: 600 mg di polvere di acidu boricu una o duie volte à ghjornu.
ZITELLI

DA BOCCA:
  • Generale: Ùn ci hè micca Allowance Quotidiana Raccomandata (RDA) per u bore postu chì un rolu biologicu essenziale per ellu ùn hè statu identificatu. U Livellu di Intake Superiore Tollerabile (UL), a dose massima à a quale ùn si aspettavanu effetti dannosi, hè di 17 mg per ghjornu per l'adulescenti da 14 à 18 anni di età è donne in gravidanza o chì allattanu da 14 à 18 anni. Per i zitelli da 9 à 13 anni, l'UL hè 11 mg per ghjornu; zitelli di 4 à 8 anni, 6 mg à ghjornu; è i zitelli da 1 à 3 anni, 3 mg per ghjornu. Un UL ùn hè statu stabilitu per i zitelli.
Acide Borique, Anhydride Borique, Atomic number 5, B (symbol chimicu), B (symbole chimique), Borate, Borate de Sodium, Borates, Bore, Acid Boric, Boric Anhydride, Boric Tartrate, Boro, Numéro Atomique 5, Sodium Borate.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Hjelm C, Harari F, Vahter M. Esposizione pre è postnatale à u boru ambientale è crescita di i zitelli: risultati da una coorte madre-figliolu in u nordu di l'Argentina. Environ Res 2019; 171: 60-8. Vede astrattu.
  2. Kuru R, Yilmaz S, Balan G, et al. A dieta ricca in boru pò regulà u prufilu lipidicu di u sangue è prevene l'obesità: un prucessu clinicu senza droga è autocontrollatu. J Trace Elem Med Biol 2019; 54: 191-8. Vede astrattu.
  3. Aysan E, Idiz UO, Elmas L, Saglam EK, Akgun Z, Yucel SB. Effetti di u gel basatu nantu à u boru nantu à a dermatite indotta da radiazioni in u cancheru di u senu: un prucessu doppiu orbu, controllatu da placebo. J Invest Surg 2017; 30: 187-192. doi: 10.1080 / 08941939.2016.1232449. Vede astrattu.
  4. Nikkhah S, Dolatian M, Naghii MR, Zaeri F, Taheri SM. Effetti di a supplementazione di bore nantu à a gravità è a durata di u dolore in dismenorrea primaria. Cumplementu Ther Clin Pract 2015; 21: 79-83. Vede astrattu.
  5. Newnham RE. U rolu di u boru in nutrimentu umanu. J Nutrizione Applicata 1994; 46: 81-85.
  6. Goldbloom RB è Goldbloom A. Avvelenamentu à l'acidu di boru: rapportu di quattru casi è una rivista di 109 casi da a literatura mundiale. J Pediatrics 1953; 43: 631-643.
  7. Valdes-Dapena MA è Arey JB. Avvelenamentu à l'acidu boricu.J Pediatr 1962; 61: 531-546.
  8. Biquet I, Collette J, Dauphin JF, et al. Prevenzione di a perdita di l'ossu postmenopausale per l'amministrazione di boro. Osteoporos Int 1996; 6 Suppl 1: 249.
  9. Travers RL è Rennie GC. Pruvenza clinica: boru è artrite. I risultati di un studiu pilotu à doppiu orbu. Townsend Lett Medici 1990; 360-362.
  10. Travers RL, Rennie GC è Newnham RE. Boro è artrite: i risultati di un studiu pilotu in doppiu orbu. J Nutritional Med 1990; 1: 127-132.
  11. Nielsen FH è Penland JG. A supplementazione di boru di e donne peri-menopausa affetta u metabolismu di u boru è l'indici associati à u metabolismu macrominerale, u statutu ormonale è a funzione immunitaria. J Trace Elements Experimental Med 1999; 12: 251-261.
  12. Prutting, S. M. è Cerveny, J. D. Suppositori vaginali di l'acidu boricu: una breve rivista. Infect.Dis Obstet.Gynecol. 1998; 6: 191-194. Vede astrattu.
  13. Limaye, S. è Weightman, W. Effettu di un unguentu chì cuntene acidu boricu, ossidu di zincu, amidu è petrolatum nantu à a psoriasi. Australas.J Dermatol. 1997; 38: 185-186. Vede astrattu.
  14. Shinohara, Y. T. è Tasker, S. A. Utilizazione riesciuta di l'acidu boricu per cuntrullà a vaginitis Candida refrattaria azole in una donna cun AIDS. J Acquir.Immune.Defic.Syndr.Hum.Retrovirol. 11-1-1997; 16: 219-220. Vede astrattu.
  15. Hunt, C. D., Herbel, J. L., è Nielsen, F. H. Risposte metaboliche di e donne in postmenopausa à u bore dieteticu supplementare è l'aluminiu durante a cunsumazione abituale è bassa di magnesiu: assorbimentu è ritenzione di bore, calciu è magnesiu è concentrazioni minerali di sangue. Am J Clin Nutr 1997; 65: 803-813. Vede astrattu.
  16. Murray, F. J. Una valutazione di u risicu per a salute umana di u boru (acidu boricu è borace) in acqua potabile. Regul.Toxicol Pharmacol. 1995; 22: 221-230. Vede astrattu.
  17. Ishii, Y., Fujizuka, N., Takahashi, T., Shimizu, K., Tuchida, A., Yano, S., Naruse, T., è Chishiro, T. Un casu fatale di avvelenamentu acutu à l'acidu boricu. J Toxicol Clin Toxicol 1993; 31: 345-352. Vede astrattu.
  18. Beattie, J. H. è Peace, H. S. L'influenza di una dieta bassa in boru è di supplementazione di boru nantu à l'ossu, u minerale principale è u metabolismu di i steroidi sessuali in donne in postmenopausa. Br J Nutr 1993; 69: 871-884. Vede astrattu.
  19. Hunt, C. D., Herbel, J. L., è Idso, J. P. U bore dieteticu modifica l'effetti di a nutrizione di vitamina D3 nantu à l'indici di sustrattu di l'energia è u metabolismu minerale in u pulcinu. J Bone Miner. Res 1994; 9: 171-182. Vede astrattu.
  20. Chapin, R. E. è Ku, W. W. A tossicità riproduttiva di l'acidu boricu. Prospettu di Salute Ambientale. 1994; 102 Suppl 7: 87-91. Vede astrattu.
  21. Woods, W. G. Una introduzione à u boro: storia, fonti, usi è chimica. Prospettu Ambientale di Salute. 1994; 102 Suppl 7: 5-11. Vede astrattu.
  22. Hunt, C. D. L'effetti biochimici di quantità fisiologiche di boro dieteticu in mudelli di nutrizione animale. Prospettu di Salute Ambientale. 1994; 102 Suppl 7: 35-43. Vede astrattu.
  23. Van Slyke, K. K., Michel, V. P., è Rein, M. F. U trattamentu in polvere à l'acidu boricu di a candidiasi vulvovaginale. J Am Coll. Health Assoc 1981; 30: 107-109. Vede astrattu.
  24. Orley, J. Nystatin versus polvere di acidu boricu in candidiasi vulvovaginale. Am J Obstet.Gynecol. 12-15-1982; 144: 992-993. Vede astrattu.
  25. Lee, I. P., Sherins, R. J., è Dixon, R. L. Evidenza per l'induzione di aplasia germinale in ratti maschili da esposizione ambientale à u boro. Toxicol.Appl.Pharmacol 1978; 45: 577-590. Vede astrattu.
  26. Jansen, J. A., Andersen, J., è Schou, J. S. Farmacocinetica à dosa unica di l'acidu boricu dopu l'amministrazione intravenosa à l'omu. Arch. Toxicol. 1984; 55: 64-67. Vede astrattu.
  27. Garabrant, D. H., Bernstein, L., Peters, J. M., è Smith, T. J. Irritazione respiratoria è oculare da l'ossidu di boru è da a polvere di l'acidu boricu. J Occup Med 1984; 26: 584-586. Vede astrattu.
  28. Linden, C. H., Hall, A. H., Kulig, K. W., è Rumack, B. H. Ingerimenti acuti di acidu boricu. J Toxicol Clin Toxicol 1986; 24: 269-279. Vede astrattu.
  29. Litovitz, T. L., Klein-Schwartz, W., Oderda, G. M., è Schmitz, B. F. Manifestazioni cliniche di tossicità in una seria di 784 ingestioni di acidu boricu. Am J Emerg.Med 1988; 6: 209-213. Vede astrattu.
  30. Benevolenskaia, LI, Toroptsova, NV, Nikitinskaia, OA, Sharapova, EP, Korotkova, TA, Rozhinskaia, LI, Marova, EI, Dzeranova, LK, Molitvoslovova, NN, Men'shikova, LV, Grudinina, OV, Lesniak, OM, Evstigneeva, LP, Smetnik, VP, Shestakova, IG, è Kuznetsov, SI [Vitrum osteomag in prevenzione di l'osteoporosi in donne postmenopausali: risultati di u prucessu multicentricu apertu comparativu]. Ter.Arkh. 2004; 76: 88-93. Vede astrattu.
  31. Restuccio, A., Mortensen, M. E., è Kelley, M. T. Ingestione fatale di acidu boricu in un adultu. Am J Emerg.Med 1992; 10: 545-547. Vede astrattu.
  32. Wallace, J. M., Hannon-Fletcher, M. P., Robson, P. J., Gilmore, W. S., Hubbard, S. A., è Strain, J. J. Boron supplementazione è fattore VII attivatu in omi sani. Eur.J Clin Nutr. 2002; 56: 1102-1107. Vede astrattu.
  33. Fukuda, R., Hirode, M., Mori, I., Chatani, F., Morishima, H., è Mayahara, H. U travagliu in cullaburazione per valutà a tossicità nantu à l'organi riproduttivi maschili da studii ripetuti di dose in ratti 24). Tossicità testiculare di l'acidu boricu dopu i periodi di amministrazione di 2 è 4 settimane J Toxicol Sci 2000; 25 Spec No: 233-239. Vede astrattu.
  34. Heindel JJ, Price CJ, Field EA, et al. Tossicità di sviluppu di l'acidu boricu in topi è topi. Fundam Appl Toxicol 1992; 18: 266-77. Vede astrattu.
  35. Acs N, Banhidy F, Puho E, Czeizel AE. Effetti teratogenici di u trattamentu di l'acidu boricu vaginale durante a gravidanza. Int J Gynaecol Obstet 2006; 93: 55-6. Vede astrattu.
  36. Di Renzo F, Cappelletti G, Broccia ML, et al. L'acidu boricu inibisce l'istone deacetilasi embrionali: un meccanismu suggeritu per spiegà a teratogenicità ligata à l'acidu boricu. Appl Pharmacol 2007; 220: 178-85. Vede astrattu.
  37. Bleys J, Navas-Acien A, Guallar E. Sérum seleniu è diabete in adulti americani. Diabetes Care 2007; 30: 829-34. Vede astrattu.
  38. Sobel JD, Chaim W. Trattamentu di Torulopsis glabrata vaginitis: rivista retrospettiva di a terapia di l'acidu boricu. Clin Infect Dis 1997; 24: 649-52. Vede astrattu.
  39. Makela P, Leaman D, Sobel JD. Tricosporonosi vulvovaginale. Infettà Dis Obstet Gynecol 2003; 11: 131-3. Vede astrattu.
  40. Rein MF. Terapia attuale di vulvovaginitis. Sex Transm Dis 1981; 8: 316-20. Vede astrattu.
  41. Jovanovic R, Congema E, Nguyen HT. Agenti antifungali vs.acidu boricu per trattà a vulvovaginite micotica cronica. J Reprod Med 1991; 36: 593-7. Vede astrattu.
  42. Ringdahl FR. Trattamentu di candidiasi vulvovaginali recurrenti. Am Fam Physician 2000; 61: 3306-12, 3317. Vede astrattu.
  43. Guaschino S, De Seta F, Sartore A, et al. Efficacità di a terapia di mantenimentu cù l'acidu boricu topicu in paragone cù l'itraconazole orale in u trattamentu di a candidiasi vulvovaginale recurrente. Am J Obstet Gynecol 2001; 184: 598-602. Vede astrattu.
  44. Singh S, Sobel JD, Bhargava P, et al. Vaginite dovuta à Candida krusei: epidemiologia, aspetti clinichi è terapia. Clin Infect Dis 2002; 35: 1066-70. Vede astrattu.
  45. Van Kessel K, Assefi N, Marrazzo J, Eckert L. Terapii cumuni cumplementari è alternattivi per vaginitis di levadura è vaginosi bacteriana: una stima sistematica. Obstet Gynecol Surv 2003; 58: 351-8. Vede astrattu.
  46. Swate TE, Weed JC. Trattamentu à l'acidu boricu di candidiasi vulvovaginale. Obstet Gynecol 1974; 43: 893-5. Vede astrattu.
  47. Sobel JD, Chaim W, Nagappan V, Leaman D. Trattamentu di a vaginite causata da Candida glabrata: usu di l'acidu boricu topicu è di a flucitosina. Am J Obstet Gynecol 2003; 189: 1297-300. Vede astrattu.
  48. Van Slyke KK, Michel VP, Rein MF. Trattamentu di candidiasi vulvovaginali cù polvere di acidu boricu. Am J Obstet Gynecol 1981; 141: 145-8. Vede astrattu.
  49. Thai L, Hart LL. Suppositori vaginali à l'acidu boricu. Ann Pharmacother 1993; 27: 1355-7. Vede astrattu.
  50. Volpe SL, Taper LJ, Meacham S. A relazione trà u boro è u statutu di magnesiu è a densità minerale ossea in l'umanu: una recensione. Magnes Res 1993; 6: 291-6 .. Vede astrattu.
  51. Nielsen FH, Hunt CD, Mullen LM, Hunt JR. Effettu di u bore dieteticu nantu à u metabolismu minerale, estrogenu è testosterone in donne in postmenopausa. FASEB J 1987; 1: 394-7. Vede astrattu.
  52. Nielsen FH. Cunsiquenze biochimiche è fisiologiche di a privazione di boru in l'omu. Environ Health Perspect 1994; 102: 59-63 .. Vede astrattu.
  53. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina A, Vitamina K, Arsenicu, Bore, Cromu, Rame, Iodiu, Ferru, Manganese, Molibdenu, Nichel, Siliziu, Vanadiu è Zincu. Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: www.nap.edu/books/0309072794/html/.
  54. Shils M, Olson A, Shike M. Nutrizione Moderna in Salute è Malatie. 8a ed. Filadelfia, PA: Lea è Febiger, 1994.
  55. Verde NR, Ferrando AA. Boro di plasma è l'effetti di a supplementazione di bore in i masci. Ambiente Salute Perspectiva 1994; 102: 73-7. Vede astrattu.
  56. Penland JG. Boro dieteticu, funzione cerebrale è prestazioni cognitive. Ambiente Salute Perspectiva 1994; 102: 65-72. Vede astrattu.
  57. Meacham SL, Taper LJ, Volpe SL. Effetti di a supplementazione di boru nantu à a densità minerale ossea è dietetica, sangue è calciu urinariu, fosforu, magnesiu è boru in atleti femine. Environ Health Perspect 1994; 102 (Suppl 7): 79-82. Vede astrattu.
  58. Newnham RE. Essenzialità di bore per osse è articulazioni sane. Perspectiva di Salute Environ 1994; 102: 83-5. Vede astrattu.
  59. Meacham SL, Taper LJ, Volpe SL. Effettu di a supplementazione di boru nantu à u sangue è u calciu urinariu, u magnesiu è u fosforu, è u boru urinariu in donne atletiche è sedentarie. Am J Clin Nutr 1995; 61: 341-5. Vede astrattu.
  60. Usuda K, Kono K, Iguchi K, et al. Effettu di emodialisi nantu à u livellu di boro siericu in i pazienti cun emodialisi à longu andà. Sci Total Environ 1996; 191: 283-90. Vede astrattu.
  61. Naghii MR, Samman S. L'effettu di a supplementazione di boru nantu à a so escrezione urinaria è fattori di risicu cardiovascolari selezionati in sughjetti maschili sani. Biol Trace Elem Res 1997; 56: 273-86. Vede astrattu.
  62. Ellenhorn MJ, et al. Toxicologia Medica di Ellenhorn: Diagnosi è Trattamentu di l'Avvelenamentu Umanu. 2a ed. Baltimore, MD: Williams & Wilkins, 1997.
Ultima rivista - 30/03/2020

Scelta Di Lettori

Danazol

Danazol

Danazol ùn deve micca e e pigliatu da e donne chì ò incinte o chì puderanu diventà incinte. Danazol pò dannà u fetu. Duvete avè un te t di gravidanza negativu p...
Prughjettu guaiac di feci

Prughjettu guaiac di feci

U te t guaiac di feci cerca u angue piattu (occultu) in un campione di feci. Pò truvà angue ancu è ùn pudete micca vedelu da per voi. Hè u tippu u più cumunu di te t di a...