Bore
Autore:
Joan Hall
Data Di Creazione:
3 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
29 Ottobre 2024
Cuntenutu
- Probabilmente efficace per ...
- Possibilmente efficace per ...
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
U boro hè adupratu per a carenza di bore, crampi menstruali è infezioni vaginali di lieviti. A volte hè adupratu per e prestazioni atletiche, l'artrosi, ossa debuli o fragili (osteoporosi), è altre condizioni, ma ùn ci hè micca una bona ricerca scientifica per supportà questi altri usi.
U boro hè statu adupratu cum'è cunservatore alimentariu trà u 1870 è u 1920, è durante e guerre mundiali I è II.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per BORON sò i seguenti:
Probabilmente efficace per ...
- Carenza di bore. Piglià u boru per bocca impedisce a carenza di boru.
Possibilmente efficace per ...
- Crampi menstruali (dismenorrea). Alcune ricerche mostranu chì piglià 10 mg di bore per bocca ogni ghjornu intornu à u periodu di sanguinamentu menstruale riduce u dolore in e donne giovani cù periodi dolorosi.
- Infezzioni vaginali di levitu. Alcune ricerche mostranu chì l'acidu boricu, adupratu in a vagina, pò trattà cù successu infezioni da lieviti (candidiasi), cumprese infezioni chì ùn parenu micca megliu cù altri medicazione è trattamenti. Tuttavia, a qualità di sta ricerca hè in quistione.
Possibilmente inefficace per ...
- Prestazione atletica. Piglià boru per bocca ùn pare micca migliurà a massa di u corpu, a massa musculare, o i livelli di testosterone in i culturisti maschili.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. E prime ricerche mostranu chì piglià boru per bocca puderia migliurà l'apprendimentu, a memoria è e capacità motorie fini in i vechji.
- Osteoartrite. E prime ricerche mostranu chì u boru pò esse utile per a diminuzione di u dolore in relazione à l'artrite.
- Osse debule è fragili (osteoporosi). E prime ricerche mostranu chì piglià boru per bocca ogni ghjornu ùn migliora micca a massa ossea in donne in postmenopausa.
- Danni cutanei causati da radioterapia (dermatite da radiazione). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un gel à base di boru 4 volte à ghjornu nantu à a zona di a pelle sottoposta à radioterapia per u cancheru di u senu pò prevene l'eruzione cutanea ligata à a radiazione.
- Altre cundizioni.
U boro sembra influenzà a manera chì u corpu manipula altri minerali cum'è calciu, magnesiu è fosforu. Sembra ancu aumentà i livelli di estrogeni in donne anziane (post-menopausa) è in omi sani. L'estrogenu hè pensatu per esse utile per mantene l'osse sane è a funzione mentale. L'acidu boricu, una forma cumuna di boru, pò tumbà u levitu chì causa infezioni vaginali. U boru pò avè effetti antioxidanti.
Quandu hè presu per bocca: Boro hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu per bocca in dosi chì ùn superanu micca i 20 mg per ghjornu. Boro hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca in dosi più alte. Ci hè una certa preoccupazione chì e dosi di più di 20 mg per ghjornu ponu dannà a capacità di un omu di fà babbu à un zitellu. Una grande quantità di bore pò ancu causà avvelenamentu. I segni di avvelenamentu includenu infiammazione è sbucciatura di a pelle, irritabilità, tremori, convulsioni, debolezza, mal di testa, depressione, diarrea, vomitu è altri sintomi.
Quandu si applica in a vagina: L'acidu boricu, una forma cumuna di boro, hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu si usa vaginalmente finu à sei mesi. Pò causà una sensazione di brucia vaginale.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Boro hè PUBBLICAMENTE SAFE per e donne incinte è chì allattanu da l'età 19-50 quandu aduprate in dosi menu di 20 mg per ghjornu. E donne incinte è chì allattanu da l'età di 14 à 18 anni ùn devenu micca piglià più di 17 mg per ghjornu. Pigliate boru per bocca in dosi elevate hè POSSIBILMENTE INSAFE mentre era incinta è allattendu. I quantità più alti ponu esse dannosi è ùn devenu micca esse aduprati da e donne incinte perchè sò stati ligati cun pesi di nascita inferiori è difetti di nascita. L'acidu boricu intravaginali hè statu assuciatu cù un risicu aumentatu da 2,7 à 2,8 volte di difetti di nascita quandu hè adupratu durante i primi 4 mesi di gravidanza.I zitelli: Boro hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè adupratu in dosi inferiori à u Limitu Superiore Tollerabile (UL) (vede a sezione di dosaggio sottu). Boro hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu hè presu per bocca in dosi più alte. Grandi quantità di bore ponu causà avvelenamentu. U polvu d'acidu boricu, una forma cumuna di boro, hè POSSIBILMENTE INSAFE quandu si applica in grandi quantità per prevene l'eruzione cutanea.
Cundizione sensibile à l'ormoni cum'è u cancheru di u senu, u cancheru uterinu, u cancheru ovariu, l'endometriosi, o i fibromi uterini: U boro pò agisce cum'è estrogenu. Sì avete qualchì cundizione chì pò esse aggravata da l'esposizione à l'estrogeni, evite u boru supplementu o quantità elevate di boru da l'alimenti.
Malatie renale o prublemi cù funzione renale: Ùn pigliate micca supplementi di bore se avete prublemi di rene. I reni anu da travaglià duru per spulà u boru.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Estrogeni
- U boro puderia aumentà i livelli di estrogeni in u corpu. A presa di bore cù l'estrogeni pò causà troppu estrogeni in u corpu.
Alcuni medicamenti chì cuntenenu estrogeni sò estradiol (Estrace, Vivelle), estrogeni cuniugati (Premarin), medicinali contraccettivi orali (Ortho Tri-Cyclen, Sprintec, Aviane) è assai altri.
- Magnesiu
- I supplementi di boru ponu calà a quantità di magnesiu chì hè spulatu in l'urina. Questu pò purtà à livelli sanguini di magnesiu chì sò più alti di l'usu. Frà e donne anziane, questu pare accadere più spessu in donne chì ùn anu micca assai magnesiu in a so dieta. Frà e donne più giovani, l'effettu pare esse più grande in e donne chì esercitanu menu. Nuddu sà quant'ella hè impurtante sta scuperta per a salute, o sì accade in l'omi.
- Fosforu
- U boru supplementu pò riduce i livelli di fosforu sanguinu in alcune persone.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
ADULTI
PER BOCCA:
- Per periodi dolorosi: Boro 10 mg à ghjornu da dui ghjorni prima finu à trè ghjorni dopu à l'iniziu di u flussu menstruale.
- Ùn ci hè micca Allowance Quotidiana Raccomandata (RDA) per u bore postu chì un rolu biologicu essenziale per ellu ùn hè statu identificatu. E persone cunsumanu quantità variate di bore secondu a so dieta. E diete cunsiderate chì sò ricche in boru furniscenu circa 3,25 mg di boru per 2000 kcal per ghjornu. E diete cunzidirate à bassu boru furniscenu 0,25 mg di boru per 2000 kcal per ghjornu.
U Livellu di Intake Superiore Tollerabile (UL), a dose massima à a quale ùn si aspettavanu effetti dannosi, hè di 20 mg per ghjornu per adulti è donne in gravidanza o chì allattanu annantu à 19 anni.
- Per infezioni vaginali: 600 mg di polvere di acidu boricu una o duie volte à ghjornu.
DA BOCCA:
- Generale: Ùn ci hè micca Allowance Quotidiana Raccomandata (RDA) per u bore postu chì un rolu biologicu essenziale per ellu ùn hè statu identificatu. U Livellu di Intake Superiore Tollerabile (UL), a dose massima à a quale ùn si aspettavanu effetti dannosi, hè di 17 mg per ghjornu per l'adulescenti da 14 à 18 anni di età è donne in gravidanza o chì allattanu da 14 à 18 anni. Per i zitelli da 9 à 13 anni, l'UL hè 11 mg per ghjornu; zitelli di 4 à 8 anni, 6 mg à ghjornu; è i zitelli da 1 à 3 anni, 3 mg per ghjornu. Un UL ùn hè statu stabilitu per i zitelli.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Hjelm C, Harari F, Vahter M. Esposizione pre è postnatale à u boru ambientale è crescita di i zitelli: risultati da una coorte madre-figliolu in u nordu di l'Argentina. Environ Res 2019; 171: 60-8. Vede astrattu.
- Kuru R, Yilmaz S, Balan G, et al. A dieta ricca in boru pò regulà u prufilu lipidicu di u sangue è prevene l'obesità: un prucessu clinicu senza droga è autocontrollatu. J Trace Elem Med Biol 2019; 54: 191-8. Vede astrattu.
- Aysan E, Idiz UO, Elmas L, Saglam EK, Akgun Z, Yucel SB. Effetti di u gel basatu nantu à u boru nantu à a dermatite indotta da radiazioni in u cancheru di u senu: un prucessu doppiu orbu, controllatu da placebo. J Invest Surg 2017; 30: 187-192. doi: 10.1080 / 08941939.2016.1232449. Vede astrattu.
- Nikkhah S, Dolatian M, Naghii MR, Zaeri F, Taheri SM. Effetti di a supplementazione di bore nantu à a gravità è a durata di u dolore in dismenorrea primaria. Cumplementu Ther Clin Pract 2015; 21: 79-83. Vede astrattu.
- Newnham RE. U rolu di u boru in nutrimentu umanu. J Nutrizione Applicata 1994; 46: 81-85.
- Goldbloom RB è Goldbloom A. Avvelenamentu à l'acidu di boru: rapportu di quattru casi è una rivista di 109 casi da a literatura mundiale. J Pediatrics 1953; 43: 631-643.
- Valdes-Dapena MA è Arey JB. Avvelenamentu à l'acidu boricu.J Pediatr 1962; 61: 531-546.
- Biquet I, Collette J, Dauphin JF, et al. Prevenzione di a perdita di l'ossu postmenopausale per l'amministrazione di boro. Osteoporos Int 1996; 6 Suppl 1: 249.
- Travers RL è Rennie GC. Pruvenza clinica: boru è artrite. I risultati di un studiu pilotu à doppiu orbu. Townsend Lett Medici 1990; 360-362.
- Travers RL, Rennie GC è Newnham RE. Boro è artrite: i risultati di un studiu pilotu in doppiu orbu. J Nutritional Med 1990; 1: 127-132.
- Nielsen FH è Penland JG. A supplementazione di boru di e donne peri-menopausa affetta u metabolismu di u boru è l'indici associati à u metabolismu macrominerale, u statutu ormonale è a funzione immunitaria. J Trace Elements Experimental Med 1999; 12: 251-261.
- Prutting, S. M. è Cerveny, J. D. Suppositori vaginali di l'acidu boricu: una breve rivista. Infect.Dis Obstet.Gynecol. 1998; 6: 191-194. Vede astrattu.
- Limaye, S. è Weightman, W. Effettu di un unguentu chì cuntene acidu boricu, ossidu di zincu, amidu è petrolatum nantu à a psoriasi. Australas.J Dermatol. 1997; 38: 185-186. Vede astrattu.
- Shinohara, Y. T. è Tasker, S. A. Utilizazione riesciuta di l'acidu boricu per cuntrullà a vaginitis Candida refrattaria azole in una donna cun AIDS. J Acquir.Immune.Defic.Syndr.Hum.Retrovirol. 11-1-1997; 16: 219-220. Vede astrattu.
- Hunt, C. D., Herbel, J. L., è Nielsen, F. H. Risposte metaboliche di e donne in postmenopausa à u bore dieteticu supplementare è l'aluminiu durante a cunsumazione abituale è bassa di magnesiu: assorbimentu è ritenzione di bore, calciu è magnesiu è concentrazioni minerali di sangue. Am J Clin Nutr 1997; 65: 803-813. Vede astrattu.
- Murray, F. J. Una valutazione di u risicu per a salute umana di u boru (acidu boricu è borace) in acqua potabile. Regul.Toxicol Pharmacol. 1995; 22: 221-230. Vede astrattu.
- Ishii, Y., Fujizuka, N., Takahashi, T., Shimizu, K., Tuchida, A., Yano, S., Naruse, T., è Chishiro, T. Un casu fatale di avvelenamentu acutu à l'acidu boricu. J Toxicol Clin Toxicol 1993; 31: 345-352. Vede astrattu.
- Beattie, J. H. è Peace, H. S. L'influenza di una dieta bassa in boru è di supplementazione di boru nantu à l'ossu, u minerale principale è u metabolismu di i steroidi sessuali in donne in postmenopausa. Br J Nutr 1993; 69: 871-884. Vede astrattu.
- Hunt, C. D., Herbel, J. L., è Idso, J. P. U bore dieteticu modifica l'effetti di a nutrizione di vitamina D3 nantu à l'indici di sustrattu di l'energia è u metabolismu minerale in u pulcinu. J Bone Miner. Res 1994; 9: 171-182. Vede astrattu.
- Chapin, R. E. è Ku, W. W. A tossicità riproduttiva di l'acidu boricu. Prospettu di Salute Ambientale. 1994; 102 Suppl 7: 87-91. Vede astrattu.
- Woods, W. G. Una introduzione à u boro: storia, fonti, usi è chimica. Prospettu Ambientale di Salute. 1994; 102 Suppl 7: 5-11. Vede astrattu.
- Hunt, C. D. L'effetti biochimici di quantità fisiologiche di boro dieteticu in mudelli di nutrizione animale. Prospettu di Salute Ambientale. 1994; 102 Suppl 7: 35-43. Vede astrattu.
- Van Slyke, K. K., Michel, V. P., è Rein, M. F. U trattamentu in polvere à l'acidu boricu di a candidiasi vulvovaginale. J Am Coll. Health Assoc 1981; 30: 107-109. Vede astrattu.
- Orley, J. Nystatin versus polvere di acidu boricu in candidiasi vulvovaginale. Am J Obstet.Gynecol. 12-15-1982; 144: 992-993. Vede astrattu.
- Lee, I. P., Sherins, R. J., è Dixon, R. L. Evidenza per l'induzione di aplasia germinale in ratti maschili da esposizione ambientale à u boro. Toxicol.Appl.Pharmacol 1978; 45: 577-590. Vede astrattu.
- Jansen, J. A., Andersen, J., è Schou, J. S. Farmacocinetica à dosa unica di l'acidu boricu dopu l'amministrazione intravenosa à l'omu. Arch. Toxicol. 1984; 55: 64-67. Vede astrattu.
- Garabrant, D. H., Bernstein, L., Peters, J. M., è Smith, T. J. Irritazione respiratoria è oculare da l'ossidu di boru è da a polvere di l'acidu boricu. J Occup Med 1984; 26: 584-586. Vede astrattu.
- Linden, C. H., Hall, A. H., Kulig, K. W., è Rumack, B. H. Ingerimenti acuti di acidu boricu. J Toxicol Clin Toxicol 1986; 24: 269-279. Vede astrattu.
- Litovitz, T. L., Klein-Schwartz, W., Oderda, G. M., è Schmitz, B. F. Manifestazioni cliniche di tossicità in una seria di 784 ingestioni di acidu boricu. Am J Emerg.Med 1988; 6: 209-213. Vede astrattu.
- Benevolenskaia, LI, Toroptsova, NV, Nikitinskaia, OA, Sharapova, EP, Korotkova, TA, Rozhinskaia, LI, Marova, EI, Dzeranova, LK, Molitvoslovova, NN, Men'shikova, LV, Grudinina, OV, Lesniak, OM, Evstigneeva, LP, Smetnik, VP, Shestakova, IG, è Kuznetsov, SI [Vitrum osteomag in prevenzione di l'osteoporosi in donne postmenopausali: risultati di u prucessu multicentricu apertu comparativu]. Ter.Arkh. 2004; 76: 88-93. Vede astrattu.
- Restuccio, A., Mortensen, M. E., è Kelley, M. T. Ingestione fatale di acidu boricu in un adultu. Am J Emerg.Med 1992; 10: 545-547. Vede astrattu.
- Wallace, J. M., Hannon-Fletcher, M. P., Robson, P. J., Gilmore, W. S., Hubbard, S. A., è Strain, J. J. Boron supplementazione è fattore VII attivatu in omi sani. Eur.J Clin Nutr. 2002; 56: 1102-1107. Vede astrattu.
- Fukuda, R., Hirode, M., Mori, I., Chatani, F., Morishima, H., è Mayahara, H. U travagliu in cullaburazione per valutà a tossicità nantu à l'organi riproduttivi maschili da studii ripetuti di dose in ratti 24). Tossicità testiculare di l'acidu boricu dopu i periodi di amministrazione di 2 è 4 settimane J Toxicol Sci 2000; 25 Spec No: 233-239. Vede astrattu.
- Heindel JJ, Price CJ, Field EA, et al. Tossicità di sviluppu di l'acidu boricu in topi è topi. Fundam Appl Toxicol 1992; 18: 266-77. Vede astrattu.
- Acs N, Banhidy F, Puho E, Czeizel AE. Effetti teratogenici di u trattamentu di l'acidu boricu vaginale durante a gravidanza. Int J Gynaecol Obstet 2006; 93: 55-6. Vede astrattu.
- Di Renzo F, Cappelletti G, Broccia ML, et al. L'acidu boricu inibisce l'istone deacetilasi embrionali: un meccanismu suggeritu per spiegà a teratogenicità ligata à l'acidu boricu. Appl Pharmacol 2007; 220: 178-85. Vede astrattu.
- Bleys J, Navas-Acien A, Guallar E. Sérum seleniu è diabete in adulti americani. Diabetes Care 2007; 30: 829-34. Vede astrattu.
- Sobel JD, Chaim W. Trattamentu di Torulopsis glabrata vaginitis: rivista retrospettiva di a terapia di l'acidu boricu. Clin Infect Dis 1997; 24: 649-52. Vede astrattu.
- Makela P, Leaman D, Sobel JD. Tricosporonosi vulvovaginale. Infettà Dis Obstet Gynecol 2003; 11: 131-3. Vede astrattu.
- Rein MF. Terapia attuale di vulvovaginitis. Sex Transm Dis 1981; 8: 316-20. Vede astrattu.
- Jovanovic R, Congema E, Nguyen HT. Agenti antifungali vs.acidu boricu per trattà a vulvovaginite micotica cronica. J Reprod Med 1991; 36: 593-7. Vede astrattu.
- Ringdahl FR. Trattamentu di candidiasi vulvovaginali recurrenti. Am Fam Physician 2000; 61: 3306-12, 3317. Vede astrattu.
- Guaschino S, De Seta F, Sartore A, et al. Efficacità di a terapia di mantenimentu cù l'acidu boricu topicu in paragone cù l'itraconazole orale in u trattamentu di a candidiasi vulvovaginale recurrente. Am J Obstet Gynecol 2001; 184: 598-602. Vede astrattu.
- Singh S, Sobel JD, Bhargava P, et al. Vaginite dovuta à Candida krusei: epidemiologia, aspetti clinichi è terapia. Clin Infect Dis 2002; 35: 1066-70. Vede astrattu.
- Van Kessel K, Assefi N, Marrazzo J, Eckert L. Terapii cumuni cumplementari è alternattivi per vaginitis di levadura è vaginosi bacteriana: una stima sistematica. Obstet Gynecol Surv 2003; 58: 351-8. Vede astrattu.
- Swate TE, Weed JC. Trattamentu à l'acidu boricu di candidiasi vulvovaginale. Obstet Gynecol 1974; 43: 893-5. Vede astrattu.
- Sobel JD, Chaim W, Nagappan V, Leaman D. Trattamentu di a vaginite causata da Candida glabrata: usu di l'acidu boricu topicu è di a flucitosina. Am J Obstet Gynecol 2003; 189: 1297-300. Vede astrattu.
- Van Slyke KK, Michel VP, Rein MF. Trattamentu di candidiasi vulvovaginali cù polvere di acidu boricu. Am J Obstet Gynecol 1981; 141: 145-8. Vede astrattu.
- Thai L, Hart LL. Suppositori vaginali à l'acidu boricu. Ann Pharmacother 1993; 27: 1355-7. Vede astrattu.
- Volpe SL, Taper LJ, Meacham S. A relazione trà u boro è u statutu di magnesiu è a densità minerale ossea in l'umanu: una recensione. Magnes Res 1993; 6: 291-6 .. Vede astrattu.
- Nielsen FH, Hunt CD, Mullen LM, Hunt JR. Effettu di u bore dieteticu nantu à u metabolismu minerale, estrogenu è testosterone in donne in postmenopausa. FASEB J 1987; 1: 394-7. Vede astrattu.
- Nielsen FH. Cunsiquenze biochimiche è fisiologiche di a privazione di boru in l'omu. Environ Health Perspect 1994; 102: 59-63 .. Vede astrattu.
- Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina A, Vitamina K, Arsenicu, Bore, Cromu, Rame, Iodiu, Ferru, Manganese, Molibdenu, Nichel, Siliziu, Vanadiu è Zincu. Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: www.nap.edu/books/0309072794/html/.
- Shils M, Olson A, Shike M. Nutrizione Moderna in Salute è Malatie. 8a ed. Filadelfia, PA: Lea è Febiger, 1994.
- Verde NR, Ferrando AA. Boro di plasma è l'effetti di a supplementazione di bore in i masci. Ambiente Salute Perspectiva 1994; 102: 73-7. Vede astrattu.
- Penland JG. Boro dieteticu, funzione cerebrale è prestazioni cognitive. Ambiente Salute Perspectiva 1994; 102: 65-72. Vede astrattu.
- Meacham SL, Taper LJ, Volpe SL. Effetti di a supplementazione di boru nantu à a densità minerale ossea è dietetica, sangue è calciu urinariu, fosforu, magnesiu è boru in atleti femine. Environ Health Perspect 1994; 102 (Suppl 7): 79-82. Vede astrattu.
- Newnham RE. Essenzialità di bore per osse è articulazioni sane. Perspectiva di Salute Environ 1994; 102: 83-5. Vede astrattu.
- Meacham SL, Taper LJ, Volpe SL. Effettu di a supplementazione di boru nantu à u sangue è u calciu urinariu, u magnesiu è u fosforu, è u boru urinariu in donne atletiche è sedentarie. Am J Clin Nutr 1995; 61: 341-5. Vede astrattu.
- Usuda K, Kono K, Iguchi K, et al. Effettu di emodialisi nantu à u livellu di boro siericu in i pazienti cun emodialisi à longu andà. Sci Total Environ 1996; 191: 283-90. Vede astrattu.
- Naghii MR, Samman S. L'effettu di a supplementazione di boru nantu à a so escrezione urinaria è fattori di risicu cardiovascolari selezionati in sughjetti maschili sani. Biol Trace Elem Res 1997; 56: 273-86. Vede astrattu.
- Ellenhorn MJ, et al. Toxicologia Medica di Ellenhorn: Diagnosi è Trattamentu di l'Avvelenamentu Umanu. 2a ed. Baltimore, MD: Williams & Wilkins, 1997.