Guarana
Autore:
Gregory Harris
Data Di Creazione:
10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data:
12 Febbraiu 2025
![Organic Guaraná in Brazil: Indigenous peoples show the way | Global Ideas](https://i.ytimg.com/vi/Tb_jWXvBPA8/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
A guarana hè una pianta. Hè chjamatu per a tribù Guarani in l'Amazonia, chì hà adupratu e so sementi per fà una bevanda. Oghje, i semi di guarana sò sempre aduprati cum'è medicina.E persone piglianu guarana per bocca per l'obesità, e prestazioni atletiche, e prestazioni mentali, per aumentà l'energia, cum'è afrodisiacu, è per parechje altre cundizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene questi usi. Guarana pò ancu esse periculosa quandu si piglia a longu andà in quantità grandi.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per GUARANA sò i seguenti:
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Ansietà. E prime ricerche mostranu chì piglià un pruduttu chì cuntene biancospinu, cavallu neru, passiflora, valeriana, noce di cola è guarana pò riduce l'ansietà in alcune persone. Ùn hè micca chjaru se a guarana sola hè benefica.
- Mancanza d'appetite in e persone cun cancheru. E prime ricerche mostranu chì piglià l'estratto di guarana migliora leggermente l'appetitu è prevene a perdita di pesu in e persone cun cancru chì anu persu u so appetitu è stanu perdendu pesu. Ma u benefiziu hè assai picculu.
- Stanchezza in e persone trattate cù droghe per u cancer. Alcune ricerche mostranu chì piglià guarana pò riduce i sentimenti di stanchezza in alcune persone sottumesse à chimioterapia. Ma esistenu risultati cunflitti.
- Migliurà e capacità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva). E prime ricerche in persone sane mostranu chì piglià una sola dose di estrattu di guarana pò migliorà a velocità di pensamentu è alcuni aspetti di a memoria. Tuttavia, altre ricerche mostranu chì piglià guarana ùn migliora micca a funzione mentale in adulti o anziani.
- Prestazione atletica. A ricerca mostra chì piglià una sola dosi di un pruduttu chì cuntene guarana, vitamine B, vitamina C è minerali migliora a tolleranza à l'eserciziu in atleti addestrati da una quantità assai chjuca. Ùn hè micca chjaru se a guarana sola hè benefica.
- Obesità. Piglià guarana cun cumpagnu è damiana pare aumentà a perdita di pesu.Ci hè ancu sviluppatu evidenza chì piglià un pruduttu cumbinatu specificu chì cuntene guarana, ephedra, è altre 17 vitamine, minerali è supplementi aiuta à riduce u pesu di circa 2,7 kg in 8 settimane quandu hè adupratu cù una dieta bassa in grassu è eserciziu. Ùn hè micca chjaru se a guarana sola hè benefica.
- Sensazioni di benessere. E prime ricerche mostranu chì piglià guarana ùn migliora micca i sentimenti di benessere in individui sani.
- Malatia grave causata da esposizione à e radiazioni. E ricerche mostranu chì l'assunzione di guarana ùn migliora i sintomi di depressione o stanchezza in e persone sottumessi à un trattamentu di radiazioni.
- Prestazione atletica.
- Sindrome di fatigue cronica (CFS).
- Diarrea.
- Disfunzione erettile (ED).
- Stanchezza.
- Frebba.
- Ritenimentu di fluidi.
- Mal di testa.
- Malatie cardiache.
- Aumentà u desideriu sessuale in e persone sane.
- Pressione sanguigna bassa.
- Malaria.
- Crampi menstruali (dismenorrea).
- Artrite reumatoide (RA).
- Altre cundizioni.
Guarana cuntene caffeina. A caffeina funziona stimulendu u sistema nervosu centrale (CNS), u core è i musculi. Guarana cuntene ancu teofilina è teobromina, chì sò chimichi simili à a caffeina.
Quandu hè presu per bocca: Guarana hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di l'adulti quandu sò presi in quantità cumunimenti truvati in l'alimenti. Quandu hè presu per bocca in quantità medicinali per un breve tempu, a guarana hè POSSIBILE SALVU.
Quandu si piglia per bocca in dosi elevate per un bellu pezzu, a guarana hè POSSIBILMENTE INSAFE. Guarana cuntene caffeina. E dosi chì cuntenenu più di 400 mg di caffeina ogni ghjornu sò state ligate à effetti collaterali. L'effetti secondari dipende da a dose. À dosi tipichi, a caffeina in guarana pò causà insonnia, nervosità è inquietudine, irritazione di u stomacu, nausea, vomitu, aumentu di a frequenza cardiaca è pressione sanguigna, respirazione rapida, tremori, deliriu, diuresi, è altri effetti collaterali. Grandi dosi di guarana puderebbenu causà mal di testa, ansietà, agitazione, chjachjarate in l'arechje, dolore quandu urinate, crampi di stomacu, è battiti irregulari di u core E persone chì piglianu guarana regolarmente ponu avè sintomi di astinenza di caffeina se riducenu a so dose abituale.
Quandu hè presu per bocca o iniettatu in dosi assai alte, u guarana hè PROVU UNSAFE è ancu fatale, per via di u so cuntenutu di caffeina. A dosa fatale di caffeina hè stimata à 10-14 grammi. L'avvelenamentu seriu pò accade ancu à dosi più basse, secondu a sensibilità à a caffeina di l'individuu o u cumpurtamentu di fumà, l'età è l'usu precedente di caffeina.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Guarana hè POSSIBILE SALVU pè e donne incinte è chì allattanu quandu anu pigliatu in quantità cumunimenti truvati in l'alimenti. Sè site incinta o allattendu, a guarana deve esse presa cun prudenza per via di u cuntenutu di caffeina. E piccule quantità ùn sò probabilmente micca dannose. Tuttavia, piglià guarana in dosi elevate per bocca hè POSSIBILMENTE INSAFE. U cunsumu più di 300 mg di caffeina ogni ghjornu hè statu ligatu à un risicu aumentatu di aborto spontiale è altri effetti negativi.In e donne chì allattanu, a caffeina passa in u latte maternu è pò influenzà un zitellu chì allatta. E mamme chì allattanu devenu monitorà attentamente l'ingestione di caffeina per assicurassi chì sia nantu à u latu bassu. Una alta assunzione di caffeina da e mamme chì allattanu pò causà prublemi di sonnu, irritabilità è aumentata attività intestinale in i zitelli allattati.
Ansietà: A caffeina in guarana pò aggravà i sentimenti d'ansietà.
Disturbi di sangu: Ci hè qualchì evidenza chì suggerisce chì a caffeina in guarana puderia aggravà i disordini di u sanguinamentu, ancu se questu ùn hè micca statu ripurtatu in e persone. Sì avete un disordine di sangu, verificate cù u vostru duttore di sanità prima di inizià a guarana.
Diabetes: Alcune ricerche suggerenu chì a caffeina in guarana pò influenzà u modu in cui e persone cun diabete processanu u zuccheru (glucosiu) è ponu complicà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue. Ci hè ancu alcune ricerche interessanti chì suggerenu chì a caffeina pò migliorà i sintomi d'avvertimentu di u zuccherinu in sangue in i pazienti cun diabete di tip 1. Alcuni studii mostranu chì i sintomi di u zuccherinu in sangue sò più intensi quandu cumincianu in assenza di caffeina, ma cume u zuccherinu in sangue continua, i sintomi sò più grandi cù a caffeina. Questa puderia aumentà a capacità di i pazienti diabetichi di rilevà è trattà u zuccherinu in sangue. Tuttavia, u puntu negativu hè chì a caffeina puderia aumentà u numeru di episodi à bassu zuccheru. Sì avete diabete, parlate cù u vostru duttore sanitariu prima di inizià a guarana.
Diarrea. Guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana, soprattuttu quandu hè presa in quantità grandi, pò aggravà a diarrea.
Crisi. Guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana puderia aumentà u risicu di crisi è riduce i benefici di parechji farmaci usati per cuntrullà e crisi. Sì avete attacchi, parlate cù u vostru duttore sanitariu prima di usà guarana.
Sindrome di l'intestione irritabile (IBS): A guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana, soprattuttu quandu hè presa in quantità grandi, pò aggravà a diarrea è pò aggravà a diarrea chì alcune persone anu cù IBS.
Malatie cardiache: A caffeina in guarana pò causà battiti cardiaci irregulari in certe persone. Aduprà cun prudenza.
Pressione sanguigna alta: L'assunzione di guarana pò alzà a pressione sanguigna, in e persone cun pressione alta per via di u so cuntenutu di caffeina. Tuttavia, questu effettu pò esse menu in e persone chì sò regolari bevitori di caffè o altrimenti adupranu caffeina di modu regulare.
Glaucoma: A caffeina in guarana aumenta a pressione in l'ochju. L'aumentu si faci in 30 minuti è dura per almenu 90 minuti dopu avè bevutu bevande caffeinate.
Prublemi di cuntrollu di a vejiga (Incontinenza): A guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana puderia riduce u cuntrollu di a vejiga, in particulare in donne anziane. Sì avete bisognu di urinare spessu cù alta urgenza, aduprate guarana cun prudenza.
Osteoporosi: A caffeina in guarana pò sculaccià u calciu fora di u corpu attraversu i reni. Questa perdita di calciu pò indebulisce l'osse. Sì avete osteoporosi, ùn cunsumate micca più di 300 mg di caffeina per ghjornu. Piglià supplementi di calciu pò ancu aiutà à rimpiazzà ogni calciu persu. Sì site generalmente sanu è uttene abbastanza calciu da i vostri alimenti o supplementi, piglià finu à 400 mg di caffeina per ghjornu ùn sembra micca aumentà u risicu di osteoporosi.
Schizophrenia: A guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana pò aggravà alcuni sintomi di schizofrenia. Sì avete schizofrenia, aduprate cun prudenza a guarana.
- Major
- Ùn pigliate micca sta cumminazione.
- Anfetamine
- Droghe stimulanti cum'è anfetamine acceleranu u sistema nervosu. Accelerendu u sistema nervosu, i medicamenti stimulanti ponu fà vi sentite nervosi è aumentà a vostra frequenza cardiaca. A caffeina in guarana puderia ancu accelerà u sistema nervosu. Assicurà guarana cun droghe stimulanti pò causà gravi prublemi cum'è una frequenza cardiaca aumentata è pressione alta. Evite di piglià droghe stimulanti cun caffeina.
- Cocaina
- E droghe stimulanti cum'è a cocaina acceleranu u sistema nervosu. Accelerendu u sistema nervosu, i medicamenti stimulanti ponu fà vi sentite nervosi è aumentà a vostra frequenza cardiaca. A caffeina in guarana puderia ancu accelerà u sistema nervosu. Assumendu guarana cun droghe stimulanti pò causà gravi prublemi cumprese una frequenza cardiaca aumentata è pressione alta. Evite di piglià droghe stimulanti cun caffeina.
- Efedrina
- E droghe stimulanti acceleranu u sistema nervosu. A caffeina (cuntenuta in guarana) è l'efedrina sò tramindui droghe stimulanti. Piglià guarana cù efedrina puderia causà troppu stimolazione è à volte effetti collaterali gravi è prublemi cardiaci. Ùn pigliate micca prudutti chì cuntenenu caffeina è efedrina in listessu tempu.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Adenosine (Adenocard)
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana puderia bluccà l'effetti di l'adenosina (Adenocard). L'adenosina (Adenocard) hè spessu usata da i duttori per fà un test annantu à u core. Questa prova hè chjamata prova di stress cardiacu. Smetta di cunsumà guarana o altri prudutti chì cuntenenu caffeina almenu 24 ore prima di un test di stress cardiacu.
- Carbamazepina (Tegretol)
- Carbamazepine (Tegretol) hè adupratu per trattà alcune crisi. A caffeina in guarana pò abbassà l'effetti di a carbamazepina (Tegretol) o aumentà a sensibilità di una persona à e crisi. In teoria, piglià guarana cù carbamazepina (Tegretol) puderia riduce i so effetti è aumentà u risicu di crisi in alcune persone.
- Cimetidina (Tagamet)
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. A Cimetidina (Tagamet) pò diminuisce a rapidità cù chì u vostru corpu scumpone a caffeina. L'assunzione di cimetidina (Tagamet) cun guarana puderia aumentà a probabilità di effetti collaterali di caffeina cum'è nervosità, mal di testa, battiti cardiaci veloci è altri.
- Clozapine (Clozaril)
- U corpu rompe a clozapina (Clozaril) per sbarrazzallu. A caffeina in guarana pare diminuisce quantu rapidamente u corpu scompone clozapina (Clozaril). Pigliate guarana cù clozapina (Clozaril) pò aumentà l'effetti è l'effetti secundarii di clozapina (Clozaril).
- Dipyridamole (Persantine)
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina in guarana puderia bloccà l'effetti di dipiridamole (Persantine). U Dipiridamole (Persantinu) hè spessu adupratu da i duttori per fà un test annantu à u core. Questa prova hè chjamata prova di stress cardiacu. Smetta di cunsumà guarana o altri prudutti chì cuntenenu caffeina almenu 24 ore prima di un test di stress cardiacu.
- Disulfiram (Antabuse)
- U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Disulfiram (Antabuse) pò riduce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina. Pigliate guarana (chì cuntene caffeina) cun disulfiram (Antabuse) puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di a caffeina cumprese a jitteriness, iperattività, irritabilità, è altri.
- Estrogeni
- U corpu rompe a caffeina in guarana per sbarrazzallu. L'estrogeni ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scumpone a caffeina. Piglià guarana cù estrogeni pò causà nervosità, mal di testa, battiti cardiaci veloci, è altri effetti collaterali. Se pigliate estrogeni, limitate a vostra assunzione di caffeina.
Alcune pillule di estrogeni includenu estrogeni equini coniugati (Premarin), etinilestradiol, estradiol, è altri. - Ethosuximide
- Ethnosuximide hè adupratu per cuntrullà certi tipi di crisi. A caffeina in guarana puderia abbassà l'effetti di l'etnosuximide o aumentà a sensibilità di una persona à l'attacche. In teoria, piglià guarana cun etnosuximide puderia riduce i so effetti è aumentà u risicu di crisi.
- Felbamate
- Felbamate hè adupratu per cuntrullà certi tipi di crisi. A caffeina in guarana pò abbassà l'effetti di felbamate o aumentà a sensibilità di una persona à l'attacche. In teoria, piglià guarana cun felbamate puderia riduce i so effetti è aumentà u risicu di crisi.
- Flutamide (Eulexin)
- U corpu rompe u flutamide (Eulexin) per sbarrazzallu. A caffeina in guarana puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a flutamide (Eulexin). In teoria, piglià guarana cun flutamide (Eulexin) pò causà troppu flutamide (Eulexin) in u corpu è aumentà u risicu di effetti collaterali.
- Fluvoxamina (Luvox)
- U corpu rompe a caffeina in guarana per sbarrazzallu. Fluvoxamine (Luvox) pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Pigliate guarana cun fluvoxamina (Luvox) puderia causà troppu caffeina in u corpu, è aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a caffeina.
- Lithium
- U vostru corpu si sbarazza naturalmente di u litiu. A caffeina in guarana pò aumentà a rapidità cù chì u vostru corpu si sbarazza di u litiu. Se pigliate prudutti chì cuntenenu caffeina è pigliate litiu, smette di piglià prudutti di caffeina lentamente. Fermà a caffeina troppu rapidamente pò aumentà l'effetti secondari di u litiu.
- Medicazioni per l'asma (agonisti beta-adrenergici)
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina pò stimulare u core. Alcuni medicamenti per l'asma ponu ancu stimulare u core. Piglia a caffeina cun qualchì medicamentu per l'asma pò causà troppu stimolazione è causà prublemi cardiaci.
Alcuni medicamenti per l'asma includenu albuterol (Proventil, Ventolin, Volmax), metaproterenol (Alupent), terbutaline (Bricanyl, Brethine), è isoproterenol (Isuprel). - Medicazione per a depressione (MAOIs)
- Guarana cuntene caffeina. A cafeina pò stimulà u corpu. Alcuni medicamenti aduprati per a depressione ponu ancu stimulà u corpu. Pigliate guarana cù questi medicazione aduprati per a depressione pò causà effetti collaterali gravi cumpresi battiti cardiaci veloci, pressione sanguigna alta, nervosità, è altri.
Alcuni di sti medicamenti aduprati per a depressione includenu fenelzina (Nardil), tranilcipromina (Parnate), è altri. - Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina pò rallentà a coagulazione di u sangue. Pigliate guarana cun medicazione chì rallentanu ancu a coagulazione puderia aumentà e probabilità di contusioni è sangu.
Alcuni farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), ibuprofen (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri), dalteparin (Fragmin), enoxaparin (Lovenox) , eparina, warfarina (Coumadin), è altri. - Nicotina
- Droghe stimulanti cum'è a nicotina acceleranu u sistema nervosu. Accelerendu u sistema nervosu, i medicamenti stimulanti ponu fà vi sentite nervosi è aumentà a vostra frequenza cardiaca. A caffeina in guarana puderia ancu accelerà u sistema nervosu. Assumendu guarana cun droghe stimulanti pò causà gravi prublemi cum'è una frequenza cardiaca aumentata è pressione alta Evite di piglià droghe stimulanti cun caffeina.
- Pentobarbital (Nembutal)
- L'effetti stimulanti di a caffeina in guarana ponu bluccà l'effetti di sonnu di pentobarbital.
- Fenobarbital
- U fenobarbital hè adupratu per cuntrullà certi tippi di crisi. A caffeina, cuntenuta in guarana, pò abbassà l'effetti di u fenobarbital o aumentà a sensibilità di una persona à e crisi. In teoria, piglià guarana cun fenobarbital puderia riduce i so effetti è aumentà u risicu di crisi.
- Fenilpropanolamina
- A caffeina in guarana pò stimulare u corpu. A fenilpropanolamina pò ancu stimulà u corpu. Assumere guarana cun fenilpropanolamina pò causà troppu stimolazione è aumentà i battiti di u core, a pressione sanguigna è causà nervosità.
- Fenitoina
- A Fenitoina hè aduprata per cuntrullà certi tippi di crisi. A caffeina in guarana pò abbassà l'effetti di fenitoina o aumentà a sensibilità di una persona à l'attacche. In teoria, piglià guarana cù fenitoina puderia riduce i so effetti è aumentà u risicu di crisi.
- Riluzole (Rilutek)
- U corpu rompe u riluzole (Rilutek) per sbarrazzallu. Pigliate guarana pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu rompe u riluzole (Rilutek) è aumenta l'effetti è l'effetti secundarii di u riluzole.
- Droghe stimulanti
- E droghe stimulanti acceleranu u sistema nervosu. Accelerendu u sistema nervosu, i medicamenti stimulanti ponu fà sentite nervosi è accelerà i battiti di u core.Guarana cuntene caffeina, chì pò ancu accelerà u sistema nervosu. Assumendu guarana cun droghe stimulanti pò causà gravi prublemi cum'è una frequenza cardiaca aumentata è pressione alta Evite di piglià droghe stimulanti cun guarana.
Alcune droghe stimulanti includenu nicotina, cocaina, amine simpatomimetiche è anfetamine. - Teofillina
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina funziona simile à a teofilina. A caffeina pò ancu diminuisce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a teofilina. Assumendu guarana cun teofilina puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a teofilina.
- Valproate
- Valproate hè adupratu per cuntrullà certi tipi di crisi. A caffeina in guarana pò abbassà l'effetti di valproate o aumentà a sensibilità di una persona à l'attacche. In teoria, piglià guarana cun valproate pò riduce i so effetti è aumentà u risicu di crisi.
- Verapamil (Calan, Covera, Isoptin, Verelan)
- U corpu rompe a caffeina in guarana per sbarrazzallu. Verapamil (Calan, Covera, Isoptin, Verelan) pò riduce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina. Assumendu guarana cun verapamil (Calan, Covera, Isoptin, Verelan) pò aumentà u risicu di effetti collaterali di caffeina cum'è nervosità, mal di testa, è un battitu cardiacu aumentatu.
- Pillule d'acqua (droghe diuretiche)
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina pò riduce i livelli di potassiu. E "pillule d'acqua" ponu ancu fà calà i livelli di putassiu in u corpu. In teoria, piglià guarana cù pillole d'acqua pò fà calà i livelli di potassiu troppu bassu.
Alcune "pillole d'acqua" chì ponu depletà u potassiu includenu chlorothiazide (Diuril), chlorthalidone (Thalitone), furosemide (Lasix), hydrochlorothiazide (HCTZ, HydroDiuril, Microzide), è altri. - Minore
- Attenti à sta cumbinazione.
- Alcolu
- U corpu rompe a caffeina in guarana per sbarrazzallu. L'alcolu pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu rompe a caffeina. Pigliate guarana cù l'alcol pò causà troppu caffeina in u sangue è effetti collaterali cumpresi nervosità, mal di testa, è battiti cardiaci veloci.
- Antibiotici (antibiotici Quinolone)
- U corpu rompe a caffeina da a guarana per sbarrazzallu. Alcune droghe ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Assumendu queste droghe cun guarana puderia aumentà u risicu di effetti collaterali cumpresi nervosità, mal di testa, aumentu di a frequenza cardiaca, è altri.
Alcuni antibiotici chì diminuenu a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina includenu ciprofloxacin (Cipro), gemifloxacin (Factive), levofloxacin (Levaquin), moxifloxacin (Avelox), è altri - Pillule contraceptive (droghe contraccettive)
- U corpu rompe a caffeina in guarana per sbarrazzallu. I pilloli di cuntrollu di nascita ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Pigliate guarana cun pilule di cuntrollu di nascita pò causà nervosità, mal di testa, battiti cardiaci veloci, è altri effetti collaterali.
Alcune pillule contraceptive includenu etinilestradiol è levonorgestrel (Triphasil), ethinyl estradiol è norethindrone (Ortho-Novum 1/35, Ortho-Novum 7/7/7), è altri. - Fluconazole (Diflucan)
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Fluconazole (Diflucan) puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina Assumendu guarana cun fluconazole (Diflucan) puderia aumentà u risicu di effetti collaterali cume a nervosità, l'ansietà è l'insonnia.
- Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
- A guarana puderia aumentà u zuccherinu in sangue. I medicazione per a diabete sò aduprati per abbassà u zuccherinu in sangue. Aumentendu u zuccherinu in sangue, a guarana puderia diminuisce l'efficacezza di i farmaci per a diabete. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.
Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri . - Farmaci chì diminuiscenu a ripartizione di altri medicamenti da u fegatu (inibitori di u citocromu P450 1A2 (CYP1A2))
- Guarana cuntene caffeina. A caffeina hè cambiata è scumpartuta da u fegatu. Alcune droghe diminuiscenu quantu rapidamente u fegatu cambia è rompe certi medicinali è supplementi. Pigliate guarana cun queste droghe puderia rallentà a ripartizione di caffeina è aumentà i livelli di caffeina.
Alcuni di sti medicamenti chì influenzanu u fegatu includenu fluvoxamina, mexiletina, clozapina, psoraleni, furafilina, teofilina, idrocilamide, è altri. - Metformina
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. A metformina pò riduce a rapidità cù chì u corpu scumpone a caffeina. Prendere metformina cun guarana puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a caffeina.
- Methoxsalen
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Methoxsalen pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Prendere methoxsalen cun guarana puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a caffeina.
- Mexiletine (Mexitil)
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. A Mexiletina (Mexitil) pò riduce a rapidità cù chì u corpu scumpone a caffeina. Assumendu mexiletina (Mexitil) cun guarana puderia aumentà l'effetti di caffeina è l'effetti secondari di guarana.
- Fenotiazine
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. E fenotiazine ponu diminuì a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Assumendu fenotiazine cun guarana puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di a caffeina.
- Terbinafine (Lamisil)
- U corpu rompe a caffeina (cuntenuta in guarana) per sbarrazzallu. Terbinafine (Lamisil) pò diminuisce a velocità di u corpu per sbarrazzassi di a caffeina è aumentà u risicu di effetti collaterali cumpresi nervosità, mal di testa, battiti cardiaci aumentati, è altri effetti.
- Tiagbine
- A Tiagabine hè aduprata per cuntrullà certi tippi di crisi. A caffeina in guarana ùn pare micca influenzà l'effetti di a tiagabina. Tuttavia, l'usu di caffeina à longu andà pò aumentà i livelli di tiagabina in sangue. In teoria, l'usu à longu andà di guarana puderia avè un effettu simile.
- Ticlopidina (Ticlid)
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Ticlopidine (Ticlid) pò diminuisce a rapidità cù chì u corpu si sbarazza di a caffeina. In teoria, piglià guarana cù ticlopidina (Ticlid) puderia aumentà u risicu di effetti collaterali di caffeina.
- Aranciu amaru
- Guarana cuntene caffeina. Pigliate aranciu amaru cù erbe chì cuntenenu caffeina, tale guarana, ponu aumentà a pressione sanguigna è a frequenza cardiaca in e persone chì altrimenti anu pressione sanguigna normale. Questa puderia aumentà a probabilità di sviluppà prublemi cù u core è i vini sanguini.
- Erbe è supplementi chì cuntenenu caffeina
- Guarana cuntene caffeina. U piglia cù altre erbe è supplementi chì cuntenenu ancu caffeina pò aumentà à tempu l'effetti dannosi è utili di a caffeina. Altri prudutti naturali chì cuntenenu caffeina includenu caffè, tè neru, tè verde, tè oolong, tè pu-erh, mate è cola.
- Calci
- Un altu assunzione di caffeina da alimenti, bevande è erbe cumpresi a guarana aumenta l'escrezione urinaria di calciu.
- Creatina
- Ci hè una certa preoccupazione chì a cumminazione di caffeina, ephedra è creatina puderia aumentà u risicu di effetti collaterali gravi. Ci hè un raportu di colpu in un atleta chì hà pigliatu 6 grammi di creatina monoidrata, 400-600 mg di caffeina, 40-60 mg di efedra, è una varietà di altri supplementi ogni ghjornu per 6 settimane. A caffeina puderia ancu diminuisce i pussibili effetti benefichi di a creatina nantu à e prestazioni atletiche.
- Danshen
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Danshen puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Aduprà danshen cù guarana puderia aumentà i livelli di caffeina.
- Echinachea
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Echinacea puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. Aduprà echinacea cù guarana puderia aumentà i livelli di caffeina.
- Ephedra (Ma huang)
- Ephedra hè un stimulante. A guarana hè un stimulante, per via di u so cuntenutu di caffeina. Cù ephedra nsemi guarana pò causari troppu stimulazione in u corpu. Un rapportu ineditu hà ligatu jitteriness, pressione sanguigna alta, attacchi, perdita temporanea di coscienza è ospedalizazione chì necessitanu supportu di vita cù l'usu di una combinazione di ephedra è guarana (caffeina) produttu. Ùn piglià guarana cun ephedra o altri stimulants.
- Erbe è supplementi chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet erbe è supplementi
- Guarana pare esse capace di rallentà a coagulazione di u sangue. U so usu cù altre erbe è supplementi chì rallentanu ancu a coagulazione di u sangue puderanu aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Alcune di queste erbe includenu angelica, spicca, danshen, agliu, zenzero, ginkgo è Panax ginseng.
- Kudzu
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Kudzu puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a caffeina. L'usu kudzu cù guarana puderia aumentà i livelli di caffeina.
- Magnesiu
- Un altu assunzione di caffeina da alimenti, bevande è erbe cumpresi a guarana aumenta l'escrezione urinaria di magnesiu.
- Melatonina
- Guarana cuntene caffeina. Piglia a caffeina cun melatonina pò aumentà i livelli di melatonina. In teoria, piglià guarana cù melatonina puderia ancu aumentà i livelli di melatonina.
- Trifoliu rossu
- Guarana cuntene caffeina. U corpu rompe a caffeina per sbarrazzallu. Piglia u trifogliu rossu pò diminuì a rapidità cù chì u corpu rompe a caffeina. In teoria, piglià trifogliu rossu cù guarana puderia aumentà i livelli di caffeina.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
Cacao Brasilianu, Cacao Brésilien, Estratto di Semi di Guaranà, Guaranina, Paullinia cupana, Paullinia sorbilis, Zoom.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Nguyen S, Rajfer J, Shaheen M. Sicurezza è efficacia di Revactin ogni ghjornu in omi cù disfunzione erettile: un studiu pilotu di 3 mesi. Traduce Androl Urol. 2018; 7: 266-73. Vede astrattu.
- Silva CP, Sampaio GR, Freitas RAMS, Torres EAFS. Polifenoli da guaraná dopu a digestione in vitro: valutazione di bioaccessibilità è inibizione di l'attività di enzimi idrolisanti di carboidrati. Food Chem 2018; 267: 405-9. doi: 10.1016 / j.foodchem.2017.08.078. Vede astrattu.
- Sette CVM, Ribas de Alcântara BB, Schoueri JHM, et al. Strattu seccu purificatu di Paullinia cupana (PC-18) per a fatica indotta da chimioterapia: risultati di dui studii clinichi randomizati in doppiu orbu. J Diet Suppl 2018; 15: 673-83. doi: 10.1080 / 19390211.2017.1384781. Vede astrattu.
- Wikoff D, Welsh BT, Henderson R, et al. Revisione sistematica di l'effetti avversi potenziali di u cunsumu di caffeina in adulti sani, donne incinte, adolescenti è zitelli. Food Chem Toxicol 2017; 109: 585-648. Vede astrattu.
- Ciszowski K, Biedron W, Gomólka E. Avvelenamentu acutu da caffeina risultendu in fibrillazione atriale dopu a sovradosi di estrattu di guarana. Przegl Lek. 2014; 71: 495-8. Vede astrattu.
- Veasey RC, Haskell-Ramsay CF, Kennedy DO, Wishart K, Maggini S, Fuchs CJ, Stevenson EJ. L'Effetti di a Supplementazione cù un Complexu Vitaminicu è Minerale cù Guaraná Prima di Eserciziu Dighjunatu nantu à Affettu, Eserciziu, Rendimentu Cognitivu, è Metabolismu di Substratu: Un Pruvenzu Cuntrullatu Randomizatu. Nutrienti. 2015 27 lug; 7: 6109-27. Vede astrattu.
- Silvestrini GI, Marino F, Cosentino M. Effetti di un pruduttu cummerciale chì cuntene guaraná nantu à u benessere psiculugicu, l'ansietà è l'umore: un studiu single-blind, controllatu da placebo in sughjetti sani. Risultati J Negat Biomed. 2013 Maghju 25; 12: 9. Vede astrattu.
- Scholey A, Bauer I, Neale C, Savage K, Camfield D, White D, Maggini S, Pipingas A, Stough C, Hughes M. Effetti acuti di diversi preparati minerali multivitaminici cù e senza Guaraná nantu à l'umore, prestazioni cognitive è attivazione cerebrale funzionale . Nutrienti. 2013 Sep 13; 5: 3589-604. Vede astrattu.
- Pomportes L, Davranche K, Brisswalter I, Hays A, Brisswalter J. Variabilità di a frequenza cardiaca è funzione cognitiva dopu à una supplementazione multi-vitamina è minerale cun guarana aghjuntu (Paullinia cupana). Nutrienti. 31 Dic 2014; 7: 196-208. Vede astrattu.
- Palma CG, Lera AT, Lerner T, de Oliveira MM, de Borta TM, Barbosa RP, Brito GM, Guazzelli CA, Cruz FJ, del Giglio A. Guarana (Paullinia cupana) Migliora l'Anorexia in i Pazienti cun Cancer Avanzatu. J Diet Suppl. 2016; 13: 221-31. Vede astrattu.
- Moustakas D, Mezzio M, Rodriguez BR, Constable MA, Mulligan ME, Voura EB. Guarana furnisce una stimulazione supplementaria nantu à a cafeina sola in u mudellu planariu. PLoS Unu. 2015 Apr 16; 10: e0123310. Vede astrattu.
- Kennedy DO, Haskell CF, Robertson B, Reay J, Brewster-Maund C, Luedemann J, Maggini S, Ruf M, Zangara A, Scholey AB. Migliuramentu di e prestazioni cognitive è di a fatica mentale dopu à un supplementu multi-vitaminicu è minerale cun guaranà aghjuntu (Paullinia cupana) Appetite. 2008 Mar-Maghju; 50 (2-3): 506-13. Vede astrattu.
- Haskell CF, Kennedy DO, Wesnes KA, Milne AL, Scholey AB. Una valutazione doppia-ceca, controllata da placebo, multi-dose di l'effetti cumportamentali acuti di guaraná in l'omu. J Psychopharmacol. 2007 Jan; 21: 65-70. Vede astrattu.
- del Giglio AB, Cubero Dde I, Lerner TG, Guariento RT, de Azevedo RG, Paiva H, Goldman C, Carelli B, Cruz FM, Schindler F, Pianowski L, de Matos LL, del Giglio A. Extract sec purifié de Paullinia cupana (guaraná) (PC-18) per a fatica ligata à a chimioterapia in i pazienti cun tumori solidi: un studiu di discontinuazione iniziale. J Diet Suppl. 2013 Dic; 10: 325-34. Vede astrattu.
- de Oliveira Campos MP, Riechelmann R, Martins LC, Hassan BJ, Casa FB, Del Giglio A. Guarana (Paullinia cupana) migliora a fatica in i pazienti cun cancru di senu sottumessi à chimioterapia sistemica. J Altern Complement Med. 2011 di ghjugnu; 17: 505-12. Vede astrattu.
- da Costa Miranda V, Trufelli DC, Santos J, Campos MP, Nobuo M, da Costa Miranda M, Schlinder F, Riechelmann R, del Giglio A. Efficacità di guarana (Paullinia cupana) per fatica è depressione postradiazione: risultati di un doppiu pilotu -studiu aleatoriu cecu. J Altern Complement Med. 2009 Apr; 15: 431-3. Vede astrattu.
- van der Hoeven N, Visser I, Schene A, van den Born BJ. Ipertensione severa ligata à u caffeinatu è a tranilcipromina: un rapportu di casu. Ann Intern Med. 2014 6 di Maghju; 160: 657-8. doi: 10.7326 / L14-5009-8. Nisun astrattu dispunibule. Vede astrattu.
- Peng PJ, Chiang KT, Liang CS. A bassa dosi di caffeina pò aggravà i sintomi psicotici in e persone cun schizofrenia.J Neuropsichiatria Clin Neurosci. 2014 Apr 1; 26: E41. doi: 10.1176 / appi.neuropsych.13040098. Nisun astrattu dispunibule. Vede astrattu.
- Brice C è Smith A. L'effetti di a caffeina nantu à a guida simulata, a vigilenza soggettiva è l'attenzione sustinuta. Hum Psychopharmacol Clin Exp 2001; 16: 523-531.
- Bempong DK, Houghton PJ è Steadman K. U cuntenutu di xanthine di guarana è e so preparazioni. Int J Pharmacog 1993; 31: 175-181.
- Marx, F. et al. Analisi di guaraná (
- Chamone, D. A., Silva, M. I., Cassaro, C., Bellotti, G., Massumoto, C. M., e Fujimura, A. Y. Guaraná (Paullinia cupana) inibisce l'aggregazione in sangue intero. Trombosi è Emostasi 1987; 58: 474.
- Rejent T, Michalek R, è Krajewski M. Fatalità di cafeina cun efedrina coincidente. Bull Int Assoc Forensic Toxicol 1981; 16: 18-19.
- Khodesevick AP. Avvelenamentu fatale da cafeina (casu da pratica) Farmakol Toksikol 1956; 19 (suppl): 62.
- Drew AK è Dawson AH. Xtreme di erbe: tossicità acuta assuciata à a guarana intravenosa [astrattu]. Journal of Toxicology - Toxicology Clinical 2000; 38: 235-236.
- Ryall JE. Morte di cafeina è efedrina. Bull Int Assoc Forensic Toxicol 1984; 17:13.
- Mattei, R., Dias, R. F., Espinola, E. B., Carlini, E. A., e Barros, S. B. Guarana (Paullinia cupana): effetti cumportamentali tossichi in animali di laboratori è attività antioxidanti in vitro. J.Ethnopharmacol. 1998; 60: 111-116. Vede astrattu.
- Galduroz, J. C. è Carlini, E. A. L'effetti di l'amministrazione à longu andà di guarana nantu à a cugnizione di vuluntarii normali è anziani. Sao Paulo Med.J. 1996; 114: 1073-1078. Vede astrattu.
- Benoni, H., Dallakian, P., è Taraz, K. Studii nantu à l'oliu essenziale da guarana. Z.Lebensm.Unters.Forsch. 1996; 203: 95-98. Vede astrattu.
- Debrah, K., Haigh, R., Sherwin, R., Murphy, J., è Kerr, D. Effettu di l'usu acutu è crònicu di caffeina nantu à e risposte cerebrovascolari, cardiovascolari è ormonali à l'ortostasi in volontarii sani. Clin Sci (Colch.) 1995; 89: 475-480. Vede astrattu.
- Salvadori, M. C., Rieser, E. M., Ribeiro Neto, L. M., è Nascimento, E. S. Determinazione di xantine per cromatografia liquida ad alte prestazioni è cromatografia a strati sottili in urina di cavallu dopu l'ingestione di polvere di Guarana. Analista 1994; 119: 2701-2703. Vede astrattu.
- Galduroz, J. C. è Carlini, Ede A. Effetti acuti di a Paulinia cupana, "Guarana" nantu à a cugnizzioni di vuluntarii nurmali. Sao Paulo Med.J. 1994; 112: 607-611. Vede astrattu.
- Belliardo, F., Martelli, A., e Valle, M. G. Determinazione HPLC di caffeina è teofilina in Paullinia cupana Kunth (guarana) è Cola spp. campioni. Z.Lebensm.Unters.Forsch. 1985; 180: 398-401. Vede astrattu.
- Bydlowski, S. P., Yunker, R. L., è Subbiah, M. T. Una nova pruprietà di un estrattu di guarana acquosa (Paullinia cupana): inibizione di l'agregazione di piastrine in vitro è in vivo. Braz.J.Med.Biol.Res. 1988; 21: 535-538. Vede astrattu.
- Bydlowski, S. P., D'Amico, E. A., è Chamone, D. A. Un estrattu acquoso di guarana (Paullinia cupana) diminuisce a sintesi di tromboxane di piastrine. Braz.J.Med.Biol.Res. 1991; 24: 421-424. Vede astrattu.
- Haller, C. A., Jacob, P., è Benowitz, N. L. Effetti metabolichi è emodinamichi à breve termine di e combinazioni di efedra è guarana. Clin.Pharmacol.Ther. 2005; 77: 560-571. Vede astrattu.
- Kennedy, D. O., Haskell, C. F., Wesnes, K. A., è Scholey, A. B. Migliuramentu di e prestazioni cognitive in vuluntarii umani dopu l'amministrazione di guarana (Paullinia cupana) estratto: paragone è interazione cù Panax ginseng Pharmacol Biochem Behav 2004; 79: 401-411. Vede astrattu.
- Baghkhani, L. è Jafari, M. Reazzioni avverse cardiovascolari associate à Guarana: ci hè un effettu causale? J.Herb.Pharmacother. 2002; 2: 57-61. Vede astrattu.
- Avato, P., Pesante, M. A., Fanizzi, F. P., e Santos, C. A. Seed oil composition of Paullinia cupana var. sorbilis (Mart.) Ducke. Lipidi 2003; 38: 773-780. Vede astrattu.
- Smith, A. P., Kendrick, A. M., è Maben, A. L. Effetti di u colazione è a caffeina nantu à e prestazioni è l'umore à a fine di a mattina è dopu u pranzu. Neuropsicobiologia 1992; 26: 198-204. Vede astrattu.
- de Oliveira, JF, Avila, AS, Braga, AC, de Oliveira, MB, Boasquevisque, EM, Jales, RL, Cardoso, VN, è Bernardo-Filho, M. Effettu di l'estrazzu di e piante medicinali nantu à l'etichettatura di elementi sanguini cù Technetium-99m è nantu à a morfologia di i globuli rossi: I - un studiu cù Paullinia cupana. Fitoterapia 2002; 73: 305-312. Vede astrattu.
- Smits, P., Corstens, F. H., Aengevaeren, W. R., Wackers, F. J., è Thien, T. False-negative dipyridamole-thallium-201 myocardial imaging after infusion caffeine. J Nucl.Med. 1991; 32: 1538-1541. Vede astrattu.
- du, Boisgueheneuc F., Lannuzel, A., Caparros-Lefebvre, D., è De Broucker, T. [Infartu cerebrale in un paziente chì cunsuma estrattu MaHuang è guarana]. Presse Med 2-3-2001; 30: 166-167. Vede astrattu.
- Lloyd, T., Rollings, N., Eggli, D. F., Kieselhorst, K., è Chinchilli, V. M. Ingesta di caffeina dietetica è statutu ossu di e donne in postmenopausa. Am.J.Clin.Nutr. 1997; 65: 1826-1830. Vede astrattu.
- Sicard, B. A., Perault, M. C., Enslen, M., Chauffard, F., Vandel, B., è Tachon, P. L'effetti di 600 mg di caffeina à liberazione lenta nantu à l'umore è a vigilanza. Aviat.Space Environ.Med. 1996; 67: 859-862. Vede astrattu.
- Morano, A., Jimenez-Jimenez, F. J., Molina, J. A., è Antolin, M. A. Fattori di risicu per a malatia di Parkinson: studiu di casu-cuntrollu in a pruvincia di Caceres, Spagna. Acta Neurol. Scand 1994; 89: 164-170. Vede astrattu.
- Blanchard, J. è Sawers, S. J. A biodisponibilità assoluta di a caffeina in l'omu. Eur.J.Clin.Pharmacol. 1983; 24: 93-98. Vede astrattu.
- Curatolo, P. W. è Robertson, D. E cunsequenze per a salute di a caffeina. Ann.Intern.Med. 1983; 98 (5 Pt 1): 641-653. Vede astrattu.
- Astrup, A., Toubro, S., Cannon, S., Hein, P., Breum, L., e Madsen, J. Caffeina: un studiu in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo di i so effetti termogeni, metabolichi è cardiovascolari. in vuluntarii sani. Am.J.Clin.Nutr. 1990; 51: 759-767. Vede astrattu.
- Pappa, HM, Saslowsky, TM, Filip-Dhima, R., DiFabio, D., Lahsinoui, HH, Akkad, A., Grand, RJ, è Gordon, CM Efficacità è danni di calcitonina nasale per migliurà a densità ossea in i ghjovani pazienti cù a malatia infiammatoria di l'intestini: un prucessu randomizatu, cuntrullatu cù placebo, in doppiu cecu. Sò J Gastroenterol. 2011; 106: 1527-1543. Vede astrattu.
- Orozco-Gregorio, H., Mota-Rojas, D., Bonilla-Jaime, H., Trujillo-Ortega, ME, Becerril-Herrera, M., Hernandez-Gonzalez, R., and Villanueva-Garcia, D. Effects of amministrazione di caffeina nantu à e variabili metaboliche in porchi neonatali cù asfissia peripartum. Am.J Vet.Res. 2010; 71: 1214-1219. Vede astrattu.
- Clausen, T. Modificazione ormonale è farmacologica di l'omeostasi di plasma in potassiu. Fundam.Clin Pharmacol 2010; 24: 595-605. Vede astrattu.
- Ernest, D., Chia, M., è Corallo, C. E. Ipocaliemia profonda per Nurofen Plus è Red Bull abusu. Crusc Care Resusc. 2010; 12: 109-110. Vede astrattu.
- Jha, R. M., Mithal, A., Malhotra, N., è Brown, E. M. Investigazione pilotu di cuntrollu di casu di fattori di risicu per fratture di l'anca in a populazione urbana indiana. BMC.Musculoskelet.Disord. 2010; 11: 49. Vede astrattu.
- Rigato, I., Blarasin, L., è Kette, F. Ipocalemia severa in 2 ghjovani cavalieri di bicicletta per via di l'assunzione massiva di caffeina. Clin J Sport Med. 2010; 20: 128-130. Vede astrattu.
- Barbour, KE, Zmuda, JM, Strotmeyer, ES, Horwitz, MJ, Boudreau, R., Evans, RW, Ensrud, KE, Petit, MA, Gordon, CL, and Cauley, JA Correlates of trabecular and cortical volumetric bone dense mineral di u raghju è di a tibia in l'omi anziani: u studiu di Fratture Osteoporotiche in l'omi. J Bone Miner. Res 2010; 25: 1017-1028. Vede astrattu.
- Buscemi, S., Verga, S., Batsis, JA, Donatelli, M., Tranchina, MR, Belmonte, S., Mattina, A., Re, A., e Cerasola, G. Effetti acuti di u caffè nantu à a funzione endoteliale in sughjetti sani. Eur.J Clin Nutr. 2010; 64: 483-489. Vede astrattu.
- Simmonds, M. J., Minahan, C. L., è Sabapathy, S. A caffeina migliora a cicculata supramassimale ma micca a percentuale di rilasciu di energia anaerobica. Eur.J Appl Physiol 2010; 109: 287-295. Vede astrattu.
- Jamal, SA, Swan, VJ, Brown, JP, Hanley, DA, Prior, JC, Papaioannou, A., Langsetmo, L., e Josse, RG Funzione renale è percentuale di perdita ossea à l'anca è a spina: u Multicentre Canadese Studiu di Osteoporosi. Am J Dis Disney. 2010; 55: 291-299. Vede astrattu.
- Chroscinska-Krawczyk, M., Ratnaraj, N., Patsalos, P. N., è Czuczwar, S. J. Effettu di a caffeina nantu à l'effetti anticonvulsivanti di oxcarbazepine, lamotrigine è tiagabine in un mudellu di mouse di crisi toniche-cloniche generalizate. Rep. Pharmacol. 2009; 61: 819-826. Vede astrattu.
- Moisey, L. L., Robinson, L. E., è Graham, T. E. U cunsumu di caffè caffeinatu è un pastu altu in carboidrati affetta u metabolismu postprandiale di una successiva prova di tolleranza orale à u glucosiu in masci giovani, sani. Fr. J Nutr. 2010; 103: 833-841. Vede astrattu.
- Waugh, EJ, Lam, MA, Hawker, GA, McGowan, J., Papaioannou, A., Cheung, AM, Hodsman, AB, Leslie, WD, Siminoski, K., è Jamal, SA Fattori di risicu per a bassa massa ossea in donne sane di 40-60 anni: una rivista sistematica di a literatura. Osteoporos.Int. 2009; 20: 1-21. Vede astrattu.
- MacKenzie, T., Comi, R., Sluss, P., Keisari, R., Manwar, S., Kim, J., Larson, R., è Baron, JA Effetti metabolichi è ormonali di a caffeina: randomized, double- cecu, prucessu crossover cuntrullatu cù placebo. Metabolismu 2007; 56: 1694-1698. Vede astrattu.
- Hansen, S. A., Folsom, A. R., Kushi, L. H., è Sellers, T. A. Associazione di fratture cù caffeina è alcolu in donne in postmenopausa: u Studiu di Salute Femminile in Iowa. Salute Pública Nutr. 2000; 3: 253-261. Vede astrattu.
- Robelin, M. è Rogers, P. J. Mood è effetti di prestazione psicomotoria di u primu, ma micca di successive dosi equivalenti di tazza di caffè di caffeina cunsumate dopu l'astinenza di caffeina durante a notte. Comportamentu Farmacol 1998; 9: 611-618. Vede astrattu.
- Rogers, P. J. è Dernoncourt, C. U cunsumu regulare di caffeina: un equilibriu di effetti avversi è benifichi per l'umore è a prestazione psicomotoria. Pharmacol Biochem. Cumporta. 1998; 59: 1039-1045. Vede astrattu.
- Stein, M. A., Krasowski, M., Leventhal, B. L., Phillips, W., è Bender, B. G. Effetti comportamentali è cognitivi di metilxantine. Una meta-analisi di teofilina è caffeina. Arch.Pediatr.Adolesc.Med. 1996; 150: 284-288. Vede astrattu.
- Caballero, T., Garcia-Ara, C., Pascual, C., Diaz-Pena, J. M., è Ojeda, A. Urticaria indotta da a caffeina. J.Investig.Allergol.Clin Immunol. 1993; 3: 160-162. Vede astrattu.
- Tassaneeyakul, W., Birkett, DJ, McManus, ME, Tassaneeyakul, W., Veronese, ME, Andersson, T., Tukey, RH, è Miners, JO Metabolismu di a caffeina da citocromi epatichi umani P450: contributi di 1A2, 2E1 è 3A isoforme. Biochem.Pharmacol 5-18-1994; 47: 1767-1776. Vede astrattu.
- Parsons, W. D. è Pelletier, J. G. Eliminazione ritardata di a caffeina da e donne in l'ultime 2 settimane di gravidanza. Can.Med.Assoc.J 9-1-1982; 127: 377-380. Vede astrattu.
- Blanchard, J. è Sawers, S. J. Farmacocinetica comparativa di a caffeina in omi ghjovani è anziani. J Pharmacokinet. Biopharm. 1983; 11: 109-126. Vede astrattu.
- Grant, D. M., Tang, B. K., è Kalow, W. Variabilità in u metabolismu di a caffeina. Clin Pharmacol Ther 1983; 33: 591-602. Vede astrattu.
- Parsons, W. D. è Neims, A. H. Effettu di u fumu annantu à a liquidazione di a caffeina. Clin Pharmacol Ther 1978; 24: 40-45. Vede astrattu.
- Keuchel, I., Kohnen, R., è Lienert, G. A. L'effetti di l'alcol è a caffeina nantu à e prestazioni di test di concentrazione. Arzneimittelforschung. 1979; 29: 973-975. Vede astrattu.
- Arnold, M. E., Petros, T. V., Beckwith, B. E., Coons, G., è Gorman, N. L'effetti di a caffeina, l'impulsività è u sessu nantu à a memoria per e liste di parole. Cumportamentu Physiol. 1987; 41: 25-30. Vede astrattu.
- Robertson, D., Frolich, J. C., Carr, R. K., Watson, J. T., Hollifield, J. W., Shand, D. G., è Oates, J. A. Effetti di a caffeina nantu à l'attività di renina in plasma, catecholamine è pressione sanguigna. N. Ing. J Med. 1-26-1978; 298: 181-186. Vede astrattu.
- Pola, J., Subiza, J., Armentia, A., Zapata, C., Hinojosa, M., Losada, E., e Valdivieso, R. Urticaria causata da caffeina. Ann.Allergy 1988; 60: 207-208. Vede astrattu.
- Wrenn, K. D. è Oschner, I. Rabdomiolisi indotta da una sobredose di caffeina. Ann.Emerg.Med. 1989; 18: 94-97. Vede astrattu.
- Quirce, G. S., Freire, P., Fernandez, R. M., Davila, I., e Losada, E. Urticaria da caffeina. J.Allergy Clin Immunol. 1991; 88: 680-681. Vede astrattu.
- Yu, G., Maskray, V., Jackson, S. H., Swift, C. G., è Tiplady, B. Un paragone di l'effetti di u sistema nervosu centrale di a caffeina è di a teofilina in sughjetti anziani. Br.J Clin Pharmacol 1991; 32: 341-345. Vede astrattu.
- Roberts, A. T., Jonge-Levitan, L., Parker, C. C., è Greenway, F. L'effettu di un supplementu vegetale chì cuntene tè neru è caffeina nantu à i parametri metabolici in l'omu. Altern Med Rev 2005; 10: 321-325. Vede astrattu.
- Bryant, C. M., Dowell, C. J., è Fairbrother, G. Educazione di riduzzione di caffeina per migliurà i sintomi urinarii. Fr. J. Infermieri. 25-4-2002; 11: 560-565. Vede astrattu.
- Conlisk, A. J. è Galuska, D. A. A caffeina hè assuciata à a densità minerale ossea in donne giovani? Prev.Med. 2000; 31: 562-568. Vede astrattu.
- Arya, L. A., Myers, D. L., è Jackson, N. D. Ingesta di caffeina dietetica è u risicu per l'inestabilità di u detrusore: un studiu di casu-cuntrollu. Obstet.Gynecol. 2000; 96: 85-89. Vede astrattu.
- Liu, T. T. è Liau, J. A caffeina aumenta a linearità di a risposta BOLD visuale. Neuroimagine. 2-1-2010; 49: 2311-2317. Vede astrattu.
- Ursing, C., Wikner, J., Brismar, K., è Rojdmark, S. A caffeina alza u nivulu di melatonina in seru in sughjetti sani: una indicazione di u metabolismu di a melatonina da u citocromu P450 (CYP) 1A2. J.Endocrinol. Invest 2003; 26: 403-406. Vede astrattu.
- Hartter, S., Nordmark, A., Rose, D. M., Bertilsson, L., Tybring, G., è Laine, K. Effetti di l'assunzione di caffeina nantu à a farmacocinetica di melatonina, una droga sonda per l'attività CYP1A2. Fr.J.Clin.Pharmacol. 2003; 56: 679-682. Vede astrattu.
- Zheng, J., Chen, B., Jiang, B., Zeng, L., Tang, Z. R., Fan, L., è Zhou, H. H. L'effetti di puerarin nantu à l'attività CYP2D6 è CYP1A2 in vivo. Arch Pharm Res 2010; 33: 243-246. Vede astrattu.
- Chen, Y., Xiao, CQ, He, YJ, Chen, BL, Wang, G., Zhou, G., Zhang, W., Tan, ZR, Cao, S., Wang, LP, è Zhou, HH Genistein cambia l'esposizione à a caffeina in e vuluntarie sane. Eur.J Clin.Pharmacol. 2011; 67: 347-353. Vede astrattu.
- Gorski, JC, Huang, SM, Pinto, A., Hamman, MA, Hilligoss, JK, Zaheer, NA, Desai, M., Miller, M., è Hall, SD L'effettu di echinacea (Echinacea purpurea root) nantu à u citocromu Attività P450 in vivo. Clin Pharmacol Ther. 2004; 75: 89-100. Vede astrattu.
- Wang, X. è Yeung, J. H.Effetti di l'estrattu acquoso di Salvia miltiorrhiza Bunge nantu à a farmacocinetica di a caffeina è l'attività microsomica di u fegatu CYP1A2 in umani è topi. J Pharm Pharmacol 2010; 62: 1077-1083. Vede astrattu.
- Norager, C. B., Jensen, M. B., Weimann, A., è Madsen, M. R. Effetti metabolichi di l'ingestione di caffeina è di u travagliu fisicu in cittadini di 75 anni. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo, cross-over. Clin Endocrinol (Oxf) 2006; 65: 223-228. Vede astrattu.
- Daniel, W. A., Syrek, M., Rylko, Z., è Kot, M. Effetti di i neuroleptici fenotiazinichi nantu à a percentuale di demetilazione è idrossilazione di caffeina in u fegatu di u topu. Pol.J Pharmacol 2001; 53: 615-621. Vede astrattu.
- Wojcikowski, J. è Daniel, W. A. Perazine à concentrazioni terapeutiche di droghe inibisce u citocromu umanu P450 isoenzima 1A2 (CYP1A2) è u metabolismu di a caffeina - un studiu in vitro. Rep. Pharmacol. 2009; 61: 851-858. Vede astrattu.
- Mays, D. C., Camisa, C., Cheney, P., Pacula, C. M., Nawoot, S., è Gerber, N. Methoxsalen hè un potente inibitore di u metabolismu di a caffeina in l'omu. Clin.Pharmacol.Ther. 1987; 42: 621-626. Vede astrattu.
- Mohiuddin, M., Azam, A. T., Amran, M. S., è Hossain, M. A. In effetti viventi di gliclazide è metformina nantu à a concentrazione plasmatica di caffeina in ratti sani. Pak.J Biol Sci 5-1-2009; 12: 734-737. Vede astrattu.
- Gasior M. . Eur.J Pharmacol 7-10-1998; 352 (2-3): 207-214. Vede astrattu.
- Vaz, J., Kulkarni, C., David, J., è Joseph, T. Influenza di a caffeina nantu à u prufilu farmacocineticu di valproato di sodiu è carbamazepina in volontarii umani normali. Indianu J. Exp.Biol. 1998; 36: 112-114. Vede astrattu.
- Chroscinska-Krawczyk, M., Jargiello-Baszak, M., Walek, M., Tylus, B., è Czuczwar, S. J. A caffeina è a putenza anticonvulsivante di farmaci antiepilettici: dati sperimentali è clinichi. Pharmacol.Rep. 2011; 63: 12-18. Vede astrattu.
- Luszczki, J. J., Zuchora, M., Sawicka, K. M., Kozinska, J., è Czuczwar, S. J. L'esposizione acuta à a caffeina diminuisce l'azione anticonvulsivante di etosuximide, ma micca quella di clonazepam, fenobarbital è valproate contr'à crisi indotte da pentetrazolo in topi. Rep. Pharmacol. 2006; 58: 652-659. Vede astrattu.
- Jankiewicz, K., Chroscinska-Krawczyk, M., Blaszczyk, B., è Czuczwar, S. J. [Caffeina è droghe antiepilettiche: dati sperimentali è clinichi]. Przegl.Lek. 2007; 64: 965-967. Vede astrattu.
- Gasior, M., Borowicz, K., Buszewicz, G., Kleinrok, Z., è Czuczwar, S. J. Attività anticonvulsivante di fenobarbital è valproate contr'à l'elettrochock massimu in topi durante u trattamentu crònicu cù caffeina è a cessazione di a caffeina. Epilepsia 1996; 37: 262-268. Vede astrattu.
- Kot, M. è Daniel, W. A. Effettu di dietilditiocarbamatu (DDC) è ticlopidina nantu à l'attività CYP1A2 è u metabolismu di a caffeina: un studiu comparativu in vitro cù CYP1A2 umanu espressu da cDNA è microsomi epatici. Rep. Pharmacol. 2009; 61: 1216-1220. Vede astrattu.
- Shet, M. S., McPhaul, M., Fisher, C. W., Stallings, N. R., è Estabrook, R. W. Metabolismu di a droga antiandrogenica (Flutamide) da CYP1A2 umanu. Droga Metab Dispos. 1997; 25: 1298-1303. Vede astrattu.
- Kynast-Gales SA, Massey LK. Effettu di a caffeina nantu à l'escrezione circadiana di calciu urinariu è di magnesiu. J Am Coll Nutr. 1994; 13: 467-72. Vede astrattu.
- Spinella M. Erboristerie è Epilepsia: U Potenziale per Benefiziu è Effetti Avversi. Epilepsia Comportamentu 2001; 2: 524-532. Vede astrattu.
- Mansi IA, Huang J. Rabdomiolisi in risposta à a perdita di pisu fitoterapia. Am J Med Sci 2004; 327: 356-357. Vede astrattu.
- Savitz DA, Chan RL, Herring AH, et al. Caffeina è risicu di abortu. Epidemiologia 2008; 19: 55-62. Vede astrattu.
- Weng X, Odouli R, Li DK. U cunsumu maternu di caffeina durante a gravidanza è u risicu di aborto: un studiu prospetticu di coorte. Am J Obstet Gynecol 2008; 198: 279.e1-8. Vede astrattu.
- Robinson LE, Savani S, Battram DS, et al. L'ingestione di caffeina prima di un test di tolleranza orale à u glucosiu pregiudica a gestione di u glucosiu in sangue in l'omi cun diabete di tip 2. J Nutr 2004; 134: 2528-33. Vede astrattu.
- Lake CR, Rosenberg DB, Gallant S, et al. A fenilpropanolamina aumenta i livelli di caffeina in plasma. Clin Pharmacol Ther 1990; 47: 675-85. Vede astrattu.
- Forrest WH Jr, Bellville JW, Brown BW Jr. L'interazione di a caffeina cù u pentobarbital cum'è ipnoticu di notte. Anestesiologia 1972; 36: 37-41. Vede astrattu.
- Raaska K, Raitasuo V, Laitila J, Neuvonen PJ. Effettu di u caffè chì cuntene caffeina versus caffè decaffeinatu nantu à e concentrazioni di clozapine in siero in pazienti ospedalizati. Basic Clin Pharmacol Toxicol 2004; 94: 13-8. Vede astrattu.
- Watson JM, Sherwin RS, Deary IJ, et al. Dissuciazione di risposte fisiologiche, ormonali è cognitive aumentate à l'ipoglicemia cù un usu sustinutu di caffeina. Clin Sci (Lond) 2003; 104: 447-54. Vede astrattu.
- Winkelmayer WC, Stampfer MJ, Willett WC, Curhan GC. Ingesta abituale di caffeina è u risicu di ipertensione in donne. JAMA 2005; 294: 2330-5. Vede astrattu.
- Juliano LM, Griffiths RR. Una rivista critica di u ritruvamentu di a caffeina: validazione empirica di sintomi è segni, incidenza, gravità è caratteristiche associate. Psicofarmacologia (Berl) 2004; 176: 1-29. Vede astrattu.
- Leson CL, McGuigan MA, Bryson SM. Sovrose di caffeina in un maschiu adolescente. J Toxicol Clin Toxicol 1988; 26: 407-15. Vede astrattu.
- Benowitz NL, Osterloh J, Goldschlager N, et al. Massiva liberazione di catecholamine da avvelenamentu da caffeina. JAMA 1982; 248: 1097-8. Vede astrattu.
- Acheson KJ, Gremaud G, Meirim I, et al. Effetti metabolichi di a caffeina in l'omu: ossidazione di lipidi o cicculata inutile? Am J Clin Nutr 2004; 79: 40-6. Vede astrattu.
- Haller CA, Benowitz NL, Jacob P 3rd. Effetti emodinamichi di supplementi di perdita di pesu senza ephedra in l'omu. Am J Med 2005; 118: 998-1003 .. Vede astrattu.
- Petrie HJ, Chown SE, Belfie LM, et al. L'ingestione di caffeina aumenta a risposta di l'insulina à un test di tolleranza orale-glucosiu in omi obesi prima è dopu a perdita di pesu. Am J Clin Nutr 2004; 80: 22-8. Vede astrattu.
- Lane JD, Barkauskas CE, Surwit RS, Feinglos MN. A cafeina altera u metabolismu di u glucosiu in u diabete di tippu 2. Diabetes Care 2004; 27: 2047-8. Vede astrattu.
- Andersen T, Fogh J. Perda di pesu è ritardu di svuotamentu gastricu dopu à una preparazione di erbe sudamericana in pazienti in sovrappesu. J Hum Nutr Diet 2001; 14: 243-50. Vede astrattu.
- Cannon ME, Cooke CT, McCarthy JS. Arritmia cardiaca indotta da caffeina: un periculu micca ricunnisciutu di prudutti di salute. Med J Aust 2001; 174: 520-1. Vede astrattu.
- Dews PB, O'Brien CP, Bergman J. Caffeina: effetti cumportamentali di u ritruvamentu è di prublemi cunnessi. Food Chem Toxicol 2002; 40: 1257-61. Vede astrattu.
- Holmgren P, Norden-Pettersson L, Ahlner J. Caffeine fatalities - quattru rapporti di casi. Forensic Sci Int 2004; 139: 71-3. Vede astrattu.
- Chou T. Svegliatevi è puzza u caffè. Caffeina, caffè, è e cunsequenze mediche. West J Med 1992; 157: 544-53. Vede astrattu.
- Howell LL, Coffin VL, Spealman RD. Effetti comportamentali è fisiologichi di xantine in primati non umani. Psicofarmacologia (Berl) 1997; 129: 1-14. Vede astrattu.
- Istitutu di Medicina. Caffeina per u Mantenimentu di e Prestazioni Mentali di Task: Formulazioni per Operazioni Militari. Washington, DC: National Academy Press, 2001. Disponibile à: http://books.nap.edu/books/0309082587/html/index.html.
- Zheng XM, Williams RC. Livelli di caffeina sierica dopu l'astensione di 24 ore: implicazioni cliniche nantu à l'impirazione di perfusione miocardica di dipiridamole Tl. J Nucl Med Technol 2002; 30: 123-7. Vede astrattu.
- Aqel RA, Zoghbi GJ, Trimm JR, et al. Effettu di a caffeina amministrata per via intravenosa nantu à l'emodinamica coronaria indotta da adenosina indotta da intracoronarii in pazienti cun malattia coronaria. Am J Cardiol 2004; 93: 343-6. Vede astrattu.
- Underwood DA. Quale medicazione duverebbe tene prima di un test di stress farmacologicu o di eserciziu? Cleve Clin J Med 2002; 69: 449-50. Vede astrattu.
- Smith A. Effetti di a caffeina nantu à u comportamentu umanu. Food Chem Toxicol 2002; 40: 1243-55. Vede astrattu.
- Stanek EJ, Melko GP, Charland SL. Interferenza di Xanthine cù imaging miocardicu dipyridamole-thallium-201. Pharmacother 1995; 29: 425-7. Vede astrattu.
- Carrillo JA, Benitez J. Interazioni farmacocinetiche clinicamente significative trà caffeina dietetica è farmaci. Clin Pharmacokinet 2000; 39: 127-53. Vede astrattu.
- Wahllander A, Paumgartner G. Effettu di ketoconazole è terbinafine nantu à a farmacocinetica di a caffeina in volontarii sani. Eur J Clin Pharmacol 1989; 37: 279-83. Vede astrattu.
- Sanderink GJ, Bournique B, Stevens J, et al. Participazione di l'isoenzimi CYP1A umani in u metabolismu è l'interazzione medicinali di riluzole in vitro. Pharmacol Exp Ther 1997; 282: 1465-72. Vede astrattu.
- Brown NJ, Ryder D, Branch RA. Una interazione farmacodinamica trà caffeina è fenilpropanolamina. Clin Pharmacol Ther 1991; 50: 363-71. Vede astrattu.
- Abernethy DR, Todd EL. Indebolimentu di a liquidazione di a caffeina per l'usu crònicu di contracettivi orali chì cuntenenu estrogeni à bassa dose. Eur J Clin Pharmacol 1985; 28: 425-8. Vede astrattu.
- Maghju DC, Jarboe CH, VanBakel AB, Williams WM. Effetti di cimetidina nantu à a dispusizione di caffeina in fumatori è non fumatori. Clin Pharmacol Ther 1982; 31: 656-61. Vede astrattu.
- Nawrot P, Jordan S, Eastwood J, et al. Effetti di a caffeina nantu à a salute umana. Food Addit Contam 2003; 20: 1-30. Vede astrattu.
- Massey LK, Whiting SJ. Caffeina, calciu urinariu, metabolismu calciu è ossu. J Nutr 1993; 123: 1611-4. Vede astrattu.
- Infante S, Baeza ML, Calvo M, et al. Anafilassi per via di a caffeina. Allergia 2003; 58: 681-2. Vede astrattu.
- Nix D, Zelenitsky S, Symonds W, et al. L'effettu di u fluconazole nantu à a farmacocinetica di a caffeina in sughjetti ghjovani è anziani. Clin Pharmacol Ther 1992; 51: 183.
- Schechter MD, Timmons GD. Iperattività misurata oggettivamente - II. Effetti di caffeina è anfetamina. J Clin Pharmacol 1985; 25: 276-80 .. Vede astrattu.
- Kockler DR, McCarthy MW, Lawson CL. Attività di sequestru è mancanza di risposta dopu l'ingestione di idrossicut. Farmacoterapia 2001; 21: 647-51 .. Vede astrattu.
- Grandjean AC, Reimers KJ, Bannick KE, Haven MC. L'effettu di e bevande caffeinate, non caffeinate, caluriche è non caluriche annantu à l'idratazione. J Am Coll Nutr 2000; 19: 591-600 .. Vede astrattu.
- Kamimori GH, Penetar DM, Headley DB, et al. Effettu di trè dosi di caffeina nantu à e catecholamine in plasma è a vigilenza durante a vigilia prolungata. Eur J Clin Pharmacol 2000; 56: 537-44 .. Vede astrattu.
- Dreher HM. L'effettu di a riduzione di caffeina nantu à a qualità di u sonnu è u benessere in e persone cun HIV. J Psychosom Res 2003; 54: 191-8 .. Vede astrattu.
- Massey LK. A caffeina hè un fattore di risicu per a perdita di l'ossu in l'anziani? Am J Clin Nutr 2001; 74: 569-70. Vede astrattu.
- Chen JF, Xu K, Petzer JP, et al. Neuroprotezzione da caffeina è inattivazione di u receptore di l'adenosina A (2A) in un mudellu di malattia di Parkinson. J Neurosci 2001; 21: RC143 .. Vede astrattu.
- Nehlig A, Debry G. Cunsequenze nantu à u neonatu di u cunsumu maternu crònicu di caffè durante a gestazione è l'allattamentu: una rivista. J Am Coll Nutr 1994; 13: 6-21 .. Vede astrattu.
- McGowan JD, Altman RE, Kanto WP Jr. Sintomi di astinenza neonatale dopu l'ingestione cronica materna di caffeina. South Med J 1988; 81: 1092-4 .. Vede astrattu.
- Bara AI, Orzu EA. Caffeina per l'asma. Cochrane Database Syst Rev 2001; 4: CD001112 .. Vede astrattu.
- Bracken MB, Triche EW, Belanger K, et al. Associu di cunsumazione materna di caffeina cun decrementi in a crescita fetale. Am J Epidemiol 2003; 157: 456-66 .. Vede astrattu.
- Horner NK, Lampe JW. I meccanismi potenziali di a terapia di dieta per e condizioni fibrocistiche di u senu mostranu evidenze inadeguate di efficacia. J Am Diet Assoc 2000; 100: 1368-80. Vede astrattu.
- Bell DG, Jacobs I, Ellerington K. Effettu di l'ingestione di caffeina è efedrina nantu à e prestazioni di eserciziu anaerobicu. Med Sci Sports Exerc 2001; 33: 1399-403. Vede astrattu.
- Greenway FL, Raum WJ, DeLany JP. L'effettu di un supplementu dieteticu à base di erbe chì cuntene efedrina è caffeina annantu à u cunsumu d'ossigenu in l'omu. J Altern Complement Med 2000; 6: 553-5. Vede astrattu.
- Haller CA, Jacob P 3rd, Benowitz NL. Farmacologia di alcaloidi di ephedra è caffeina dopu l'usu di supplementu dieteticu à una sola dose. Clin Pharmacol Ther 2002; 71: 421-32. Vede astrattu.
- Avisar R, Avisar E, Weinberger D. Effettu di u cunsumu di caffè nantu à a pressione intraoculare. Ann Pharmacother 2002; 36: 992-5 .. Vede astrattu.
- Ferrini RL, Barrett-Connor E. Ingesta di caffeina è livelli endogeni di steroidi sessuali in donne in postmenopausa. U Studiu Rancho Bernardo. Am J Epidemiol 1996: 144: 642-4. Vede astrattu.
- Ardlie NG, Glew G, Schultz BG, Schwartz CJ. Inibizione è inversione di l'agregazione piastrinica da metil xantine. Thromb Diath Haemorrh 1967; 18: 670-3. Vede astrattu.
- Ali M, Afzal M. Un potente inibitore di a trombina stimula a furmazione di trombossane di piastrine da tè senza trasfurmazioni. Prostaglandine Leukot Med 1987; 27: 9-13. Vede astrattu.
- Haller CA, Benowitz NL. Avversi eventi cardiovascolari è di u sistema nervosu centrale associati à supplementi dietetichi chì cuntenenu alcaloidi di ephedra. N Engl J Med 2000; 343: 1833-8. Vede astrattu.
- Suleman A, Siddiqui NH. Effetti emodinamichi è cardiovascolari di a caffeina. Medicine On Line Int J Medicine 2000. www.priory.com/pharmol/caffeine.htm (Accessu à 14 aprile 2000).
- Sinclair CJ, Geiger JD. L'usu di a caffeina in u sport. Una rivista farmacologica. J Sports Med Phys Fitness 2000; 40: 71-9. Vede astrattu.
- Bourin M, Bougerol T, Guitton B, Broutin E. Una cumminazione di estratti vegetali in u trattamentu di ambulatori cù disordine di regolazione cun umore ansiosu: studiu cuntrullatu vs placebo. Fundam Clin Pharmacol 1997; 11: 127-32. Vede astrattu.
- Accademia Americana di Pediatria. U trasferimentu di droghe è altri chimichi in u latte umanu. Pediatria 2001; 108: 776-89. Vede astrattu.
- Lloyd T, Johnson-Rollings N, Eggli DF, et al. U statutu ossu trà e donne in menopausa cù diverse assunzioni abituali di caffeina: un'inchiesta longitudinale. J Am Coll Nutr 2000; 19: 256-61. Vede astrattu.
- Watson JM, Jenkins EJ, Hamilton P, et al. Influenza di a caffeina nantu à a frequenza è a percezione di l'ipoglicemia in pazienti di vita libera cù diabete di tip 1. Diabetes Care 2000; 23: 455-9. Vede astrattu.
- Tobias JD. Caffeina in u trattamentu di l'apnea associata à l'infezione da virus respiratoriu sincitiale in neonati è zitelli. Sud Med J 2000; 93: 297-304. Vede astrattu.
- Ross GW, Abbott RD, Petrovitch H, et al. Associu di assunzione di caffè è caffeina cun u risicu di malattia parkinson. JAMA 2000; 283: 2674-9. Vede astrattu.
- Hagg S, Spigset O, Mjorndal T, Dahlqvist R. Effettu di a caffeina nantu à a farmacocinetica clozapina in volontarii sani. Br J Clin Pharmacol 2000; 49: 59-63. Vede astrattu.
- Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure.Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
- Williams MH, Branch JD. Supplementazione di creatina è esercitazione: un aghjurnamentu. J Am Coll Nutr 1998; 17: 216-34. Vede astrattu.
- Briggs GB, Freeman RK, Yaffe SJ. Droghe in gravidanza è allattamentu. 5a ed. Filadelfia, PA: Lippincott Williams & Wilkins; 1998.
- Boozer CN, Nasser JA, Heymsfield SB, et al. Un supplementu à base di erbe chì cuntene Ma Huang-Guarana per a perdita di pesu: un prucessu randomizatu, doppiu cecu. Int J Obes Relat Metab Disord 2001; 25: 316-24. Vede astrattu.
- FDA. Regula pruposta: supplementi dietetichi chì cuntenenu alcaloidi di efedrina. Disponibile à: www.verity.fda.gov (Accessu u 25 di ghjennaghju 2000).
- Dews PB, Curtis GL, Hanford KJ, O'Brien CP. A frequenza di u ritruvamentu di a caffeina in una indagine basata nantu à a pupulazione è in un esperimentu pilotu cuntrullatu, accecatu. J Clin Pharmacol 1999; 39: 1221-32. Vede astrattu.
- Nurminen ML, Niittynen L, Korpela R, Vapaatalo H.Caffè, caffeina è pressione sanguigna: una critica critica. Eur J Clin Nutr 1999; 53: 831-9. Vede astrattu.
- Rees K, Allen D, Lader M. L'influenzi di l'età è di a caffeina nantu à a funzione psicomotoria è cognitiva. Psicofarmacologia (Berl) 1999; 145: 181-8. Vede astrattu.
- DiPiro JT, Talbert RL, Yee GC, et al; eds. Farmacoterapia: Un approcciu fisiopatologicu. 4a ed. Stamford, CT: Appleton & Lange, 1999.
- Pollock BG, Wylie M, Stack JA, et al. Inibizione di u metabolismu di a caffeina da a terapia di sostituzione di l'estrogeni in donne in postmenopausa. J Clin Pharmacol 1999; 39: 936-40. Vede astrattu.
- Wemple RD, Lamb DR, McKeever KH. Caffeina vs bevande sportive senza caffeina: effetti nantu à a produzzione d'urina in riposu è durante l'eserciziu prolongatu. Int J Sports Med 1997; 18: 40-6. Vede astrattu.
- Stookey JD. L'effetti diuretici di l'alcol è a caffeina è a misclassificazione di l'assunzione d'acqua totale. Eur J Epidemiol 1999; 15: 181-8. Vede astrattu.
- Fernandes O, Sabharwal M, Smiley T, et al. Cunsumu moderatu à pesante di caffeina durante a gravidanza è a relazione cù l'abortu spontaniu è a crescita fetale anormale: una meta-analisi. Reprod Toxicol 1998; 12: 435-44. Vede astrattu.
- Eskenazi B. Caffeina-filtrà i fatti. N Engl J Med 1999; 341: 1688-9. Vede astrattu.
- Klebanoff MA, Levine RJ, DerSimonian R, et al. Paraxantina serica materna, un metabolitu di a caffeina, è u risicu di l'abortu spontaniu. N Engl J Med 1999; 341: 1639-44. Vede astrattu.
- U Programma Naziunale di Tossiculugia (NTP). Caffeina. Centru per a Valutazione di i Rischi per a Riproduzione Umana (CERHR). Disponibile à: http://cerhr.niehs.nih.gov/common/caffeine.html.
- Rapuri PB, Gallagher JC, Kinyamu HK, Ryschon KL. L'ingestione di caffeina aumenta a percentuale di perdita ossea in donne anziane è interagisce cù i genotipi di i recettori di vitamina D. Am J Clin Nutr 2001; 74: 694-700. Vede astrattu.
- Chiu KM. Efficacità di i supplementi di calciu nantu à a massa ossea in donne in postmenopausa. J Gerontol A Biol Sci Med Sci 1999; 54: M275-80. Vede astrattu.
- Vandeberghe K, Gillis N, Van Leemputte M, et al. A caffeina contrasta l'azione ergogenica di u caricamentu di creatina musculare. J Appl Physiol 1996; 80: 452-7. Vede astrattu.
- Wallach J. Interpretazione di Prove Diagnostichi. Una sinopsi di Medicina di Laboratoriu. Quinta ed; Boston, MA: Little Brown, 1992.
- Hodgson JM, Puddey IB, Burke V, et al. Effetti nantu à a pressione sanguigna di bere tè verde è neru. J Hypertens 1999; 17: 457-63. Vede astrattu.
- Wakabayashi K, Kono S, Shinchi K, et al. Cunsumu abituale di caffè è pressione sanguigna: Un studiu di l'autuditarii di difesa in Giappone. Eur J Epidemiol 1998; 14: 669-73. Vede astrattu.
- Per Dieter, Quasi l'ultima perdita. U Washington Post. Disponibile à: http://www.washingtonpost.com/archive/politics/2000/03/19/for-dieter-nearly-the-ultimate-loss/c0f07474-489d-4f44-bc17-1f1367c956ae/ (Accessu u 19 di Marzu 2000) ).
- Vahedi K, Domingo V, Amarenco P, Bousser MG. Colpu ischemicu in un spurtivu chì hà cunsumatu estrattu di MaHuang è creatina monoidrata per u culturismo. J Neurol Neurosurg Psychiatr 2000; 68: 112-3. Vede astrattu.
- Joeres R, Klinker H, Heusler H, et al. Influenza di a mexiletina nantu à l'eliminazione di a caffeina. Pharmacol Ther 1987; 33: 163-9. Vede astrattu.
- Breum L, Pedersen JK, Ahlstrom F, et al. Cunfrontu di una cumbinazione di efedrina / caffeina è dexfenfluramine in u trattamentu di l'obesità. Un prucessu multi-centru à doppiu orbu in pratica generale. Int J Obes Relat Metab Disord 1994; 18: 99-103. Vede astrattu.
- Jefferson JW. Tremore di litiu è assunzione di caffeina: dui casi di beie menu è di più tremendu. J Clin Psichiatria 1988; 49: 72-3. Vede astrattu.
- Mester R, Toren P, Mizrachi I, et al. A rinuncia di cafeina aumenta i livelli di litiu in sangue. Biol Psychiatry 1995; 37: 348-50. Vede astrattu.
- Healy DP, Polk RE, Kanawati L, et al. Interazione trà ciprofloxacina orale è caffeina in volontarii normali. Antimicrob Agents Chemother 1989; 33: 474-8. Vede astrattu.
- Carbo M, Segura J, De la Torre R, et al. Effettu di i quinoloni nantu à a dispusizione di caffeina. Clin Pharmacol Ther 1989; 45: 234-40. Vede astrattu.
- Harder S, Fuhr U, Staib AH, Wolff T. Ciprofloxacin-caffeina: una interazione farmacologica stabilita aduprendu investigazioni in vivo è in vitro. Am J Med 1989; 87: 89S-91S. Vede astrattu.
- McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.
- McGuffin M, Hobbs C, Upton R, Goldberg A, eds. Manuale di Sicurezza Botanica di l'Associazione Americana di Prudutti à Erbe. Boca Raton, FL: CRC Press, LLC 1997.
- Schulz V, Hansel R, Tyler VE. Fitoterapia Raziunale: Una Guida di u Medicu per a Medicina Erboristica. Terry C. Telger, trad. 3a ed. Berlinu, GER: Springer, 1998.