Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u Spot A
Cuntenutu
- Chì ghjè?
- L'ha tutti?
- Induve hè esattamente u puntu A?
- Cumu truvallu?
- Cumu si sente?
- Cumu hè differente da u puntu G?
- Hè faciule d'orgasmi cusì?
- Hè più faciule per stimulà cù a penetrazione vaginale o anale?
- Chì tecniche funzionanu megliu?
- Cù i vostri ditti
- Cù un vibratore
- Cù un ghjocu di bacchetta
- Chì pusizioni funzionanu megliu?
- Missionariu alzatu
- Doggy
- Mucca
- Entrata posteriore missiunariu
- Hè pussibule l'ejaculazione vaginale?
- U fondu
Illustrazione di Brittany England
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì ghjè?
Tecnicamente cunnisciutu cum'è a zona erogena fornice anteriore, stu puntu di piacè hè situatu in u profondu di u vaginu trà u cervice è a vescica.
"Hè circa dui centimetri più altu ch'è u puntu G", dice Alicia Sinclair, educatrice sessuale certificata è fundatore è CEO di b-Vibe, una sucietà di prudutti anali.
A so prufundità hè per quessa chì alcuni u chjamanu, colloquialmente, u puntu prufondu.
U puntu A hè ancu qualchì volta chjamatu "prostata femina", perchè hè in u stessu locu cum'è a prostata (u "puntu P") in e persone chì sò stati assignati maschili à a nascita.
Hè nutate chì u puntu G hè ancu riferitu in questu modu.
Ancu cunfusione, ùn hà sensu: U puntu A è u puntu G sò incredibilmente vicini.
À a fine di a ghjurnata, ùn importa micca veramente ciò chì site toccu finchè vi sentite piacè.
L'ha tutti?
Innò! Solu e donne cisgender è e persone assignate femine à a nascita anu u putenziale per ghjunghje in questu locu.
Dice questu, ci sò alcune speculazioni intornu à se stu locu particulare esiste in realtà. Ma a maiò parte di i educatori sessuali è di l'esperti sò d'accordu chì hè vera, grazia à rapporti anecdotici è à un esperimentu realizatu in u 1997.
In u studiu, u duttore è educatore sessuale Chua Chee Ann hà amministratu carichi ripetuti nantu à u muru vaginale anteriore à un gruppu di persone cun vulve per 10 à 15 minuti.
U risultatu? Dui terzi di i participanti anu sperimentatu a lubrificazione vaginale è u 15 per centu hà raghjuntu l'orgasimu.
Si dice chì questu hè cumu u puntu A hè statu scupertu.
Induve hè esattamente u puntu A?
U puntu A hè longu u muru vaginale anteriore, di solitu circa 4 à 6 pollici indietro. Tuttavia, alcune variazioni sò da aspettà.
"A struttura clitoriale interna di tutti hè diversa, cusì u puntu A pò esse in un locu ligeramente diversu", dice Sinclair.
Cumu truvallu?
Prima, truvate u puntu G.
Per fà questu, inserisci delicatamente u vostru dittaghju puntatore unu o dui pollici in a vostra vagina è poi arricciate u dittu versu u vostru ombelicu.
Se sente un pezzu di noce di tissutu spugnosu, eccu u puntu G. Da quì, spinghje in a vostra vagina altri dui o più centimetri.
Move u ditu in un ligeru muvimentu di u tergicristallo, invece di u solitu entrà è esce.
Notate una sensazione aumentata di pressione o sensibilità? Sì fate, geniale!
Se no, ùn vi ne fate. E to dite ùn ponu micca esse abbastanza lunghe, allora pudete avè bisognu di aduprà un ghjoculu sessuale per ghjunghje.
Hè ancu pussibule chì site culpitu è solu ùn sentite micca una quantità notevole di piacè.
"U" postu di soldi "di tutti hè diversu, allora ùn sentite micca chì u vostru corpu sia anormale se ùn causa micca una sensazione di" wow "", dice Sinclair.
Cumu si sente?
A differenza di u puntu G, u puntu A tipicamente ùn hà micca una struttura o fermezza diversa da u restu di u canale vaginale.
"[Eppuru] pò esse più dolce o spugnore quandu si applica pressione", dice u duttore Sadie Allison, autore di i più venduti di "U misteru di u clitoride suttascrittu" è fundatore è CEO di Tickle Kitty, Inc.
È sì site d'umore per i preludii o site prontu per passà à l'affari, accarezzà sta zona hè guasi garantitu per fà avanzà e cose.
"Hè cumpostu da una zona di tissutu sensitivu chì lubrifica quandu hè toccu è stimulatu", spiega u duttore Sadie. "Strofinà sta zona risulterà probabilmente à rende u più umidu".
Cumu hè differente da u puntu G?
U puntu G hè circa a dimensione di un centesimu.
Di solitu si pò stimulà facendu un muvimentu di venite quì cù e dita in a vostra vagina, o cù una penetrazione inclinata à u muru vaginale anteriore.
U puntu A hè ancu situatu longu u muru vaginale anteriore, circa duie centimetri più profondu in u canale vaginale ch'è u puntu G.
Per via di questu, pò esse più difficiule di ghjunghje solu cù e dite.
I sperti cunsiglianu di aduprà un ghjoculu inseribile chì sia almenu 5 pollici di lunghezza, o di sperimentà cun un cumpagnu chì u pene o e dita sò abbastanza longu.
"U spot A pò esse isolatu in alcuni, [ma] per altri hè menu di un spot è più di una zona di piacè", dice u duttore Evan Goldstein, fundatore è CEO di Bespoke Surgical.
"Pò esse più adattatu per pensà à u" puntu A "cum'è più di una" zona A ", per via di u numeru di terminazioni nervose in quella zona chì pò esse piacevule à toccu".
Hè faciule d'orgasmi cusì?
A stimolazione in un locu richiede una penetrazione, è e ricerche mostranu chì menu di u 20 per centu di e persone cun vulve ponu uttene l'orgasimu solu da a penetrazione.
"E persone chì anu sperimentatu orgasmi attraversu una profonda penetrazione vaginale anu probabilmente avutu un orgasimu di u puntu A", dice u duttore Sadie, aghjunghjendu chì sò di solitu più intensi è più duraturi di l'orgasmi di u puntu G.
"Aghju sempre avutu bisognu di una penetrazione veramente profonda è ruvida per l'orgasmo", dice Sam F., 23 anni. "Ùn sapia micca chì ciò chì stava sperimentendu era probabilmente un orgasimu in un puntu A finu à chì aghju trovu qualchì articulu in ligna nantu . "
Se ùn avete micca sperimentatu un orgasimu vaginale prima, hè pussibule chì l'A-spot hè u vostru buttone magicu.
Era per Jen D., 38 anni, chì avà spessu usa un ghjocu strap-on o longu di u puntu G per stimulà u puntu A di a so moglia.
"Una notte portava un gallu longu di 7 pollici è hà cuminciatu à fà rumuri chì ùn l'aghju mai intesa fà prima. Avemu continuatu à andà, è infine hè venuta. Ùn pensava micca à perchè si sentia cusì bè per ella in u mumentu, ma dopu avemu capitu chì probabilmente stava colpendu a so zona di fornice anteriore ".
Hè più faciule per stimulà cù a penetrazione vaginale o anale?
A causa di a vicinanza di u vostru ano à u muru vaginale, pudete indirettamente piacè u puntu A attraversu a penetrazione anale.
Tuttavia, a penetrazione vaginale hè capace di colpisce u puntu A più direttamente.
Chì tecniche funzionanu megliu?
Pudete aduprà diverse tecniche è ghjoculi - cù o senza un cumpagnu - per truvà è stimulà u vostru spot A. Eccu uni pochi da pruvà.
Cù i vostri ditti
Sì tù o i diti di u to cumpagnu sò abbastanza longhi, puderebbenu esse tuttu ciò chì hè necessariu per sperimentà cù un ghjocu A-spot.
Ancu sì tù pò dà sta prova in missiunariu classicu, pò esse più faciule per cumincià à quattru pedi. U stile Doggy permette una penetrazione più profonda.
Per fà questu da voi stessu in missionariu:
- Lie nantu à u vostru spinu.
- Inserite e dite dentru, a palma rivolta in alto, a punta di i diti arricciata versu u to ombelicu.
- Situate u vostru puntu G, poi trascinate e dite in pollici per pollice.
- Sperimentate cù picculi movimenti laterali è lunghi.
Per fà questu cun un cumpagnu in doggy:
- Fate nantu à e mani è i ghjinochji, cù u to cumpagnu pusizionatu daretu à voi.
- Fàli entre in voi cù e so dita da daretu, u palme rivolte in ghjò.
- Chiede à elli di arriccà e dita in giù in un muvimentu ghjuntu quì, poi spostassi più in profondità in voi.
Cù un vibratore
"Sceglite un ghjocu chì hè almenu 5 cm di longu [è] cuncepitu per a stimulazione di u puntu G o di u puntu A", dice u duttore Sadie. "Unu cun una curva ligera [hè] megliu".
U duttore Sadie ricumanda u Stronic G, un pulsatore di u puntu G chì presenta una punta curva.
Per fà questu da solu:
- Entrate in a vostra pusizione di masturbazione.
- Inserite u ghjocu cusì chì solu un pollice o dui ùn sò micca drentu à tè.
- Ghjucate cù i sfarenti paràmetri finu à truvà unu chì ti piace.
Per fà questu cun un cumpagnu:
- Fate chì u to cumpagnu inserisci u ghjoculu in voi, mantenendu a punta curva puntata versu a parte anteriore di u vostru muru vaginale.
- O fate li ghjucà cù i sfarenti paràmetri, o mette a manu nantu à a soia è appughjà i buttoni da per voi.
Cù un ghjocu di bacchetta
Cum'è a ghjente preferisce diversi colpi è sensazioni in i so clitorisi, ùn tutti ùn godenu micca di vibrazioni in u so puntu A.
Optate invece per una bacchetta curva, senza vibrazione, di un puntu A o di un puntu G.
Sia Sinclair sia u duttore Sadie chjamanu u njoy Pure Wand cum'è particularmente bè adattatu per a sperimentazione è u ghjocu A-spot.
"Stu ghjocu inossidabile, non poroso hè seriamente stupendu", dice u duttore Sadie.
Per fà questu da solu o cù un cumpagnu:
- Missionariu hè u megliu, allora bugiate nantu à u vostru spinu.
- Inserisci u ghjoculu, varianu l'angulu finu à truvà unu chì si senti bè.
Chì pusizioni funzionanu megliu?
"Ogni pusizione chì offre una penetrazione prufonda hè una bella scelta postu chì u puntu A hè prufondu in u vaginu", dice u duttore Sadie.
Quì, ella sparte e so prime scelte.
Missionariu alzatu
Per un spin nantu à u missiunariu classicu, aghjunghje un coppiu di cuscini o una rampa sessuale sottu à i vostri fianchi.
Questu inclinarà u vostru pelvis in modu chì u dildo o u pene di u to cumpagnu possa angulare versu u cervice ghjustu, spiega u duttore Sadie.
Per pruvà sta:
- Stenditi nantu à u vostru spinu, è posizziunate a rampa o u cuscinu sottu à i vostri fianchi.
- Ghjucate intornu cù a situazione di u dispositivu, per un supportu ottimale è piacè.
- Fate chì u vostru cumpagnu si mette trà e to zampe, di fronte à voi.
- Tirate i vostri ghjinochji à u to pettu per permette una penetrazione ancu più profonda.
Doggy
"Doggy funziona bè per accede à l'A-Spot", dice Goldstein.
"[Pò] esse particulari desiderabile per quelli chì sò in u ghjocu di putere, perchè pò creà un sentimentu sottumessu in u cumpagnu chì hè penetratu".
Per pruvà sta:
- Piazzati à quattru pedi, cù u to cumpagnu inghjinuchjatu daretu à voi.
- Fate chì u vostru cumpagnu posiziona u so dildo o pene à a vostra entrata.
- Sposta i fianchi indietro per tirallu più in profondità.
- Truvate un muvimentu basculante lentu chì li permette di colpisce u vostru puntu A cù ogni minuscula spinta.
Mucca
E pusizioni Penetratee-on-top (spessu cunnisciute cum'è cowgirl) - è e so numerose variazioni - permettenu generalmente una penetrazione profonda.
Cumincià cù a versione classica di sta pusizione prima di sperimentà cun inversu, sedutu o inclinatu, suggerisce u duttore Sadie.
Per pruvà sta:
- Fate chì u to cumpagnu si stende nantu à a spalle.
- Straddle li cusì i vostri ghjinochji sò da ogni latu di i so fianchi.
- Abbassatevi finu à u so dildo o pene.
- Rock avanti è avanti finu à truvà un angulu chì mira à u vostru A-spot.
Entrata posteriore missiunariu
Se vi piace a penetrazione anale, hè ora di rivisità a pusizione missionaria.
L'entrata posteriore stimula indirettamente u puntu A attraversu i tessuti sottili di u muru vaginale, dice Dr. Sadie.
Per pruvà sta:
- Stenditi nantu à u vostru spinu.
- Fate chì u vostru cumpagnu si posiziuneghja trà e so gambe, di fronte à voi.
- Puderete esse utile per alzà i vostri ghjinochji leggermente - u vostru cumpagnu pò tene à i vostri vitelli per aiutà à sustene e to gambe.
- Quandu site bè riscaldatu (è lubrificatu!), Fate chì u to cumpagnu entre in voi lentamente cù u so dildo o u so pene.
- Pone e mani nantu à e so anche per cuntrullà a velocità è a prufundità, è truvate un ritmu chì funziona per voi dui.
- Raggiunate trà e vostre gambe per stimulà u vostru clitoride.
Hè pussibule l'ejaculazione vaginale?
A ghjuria hè sempre fora nantu à ciò chì provoca esaculazione esattamente. Ma u duttore Sadie dice chì u G-Spot hè a parte di u corpu più assuciata à l'ejaculazione vaginale, micca u A-spot.
U fondu
U ghjocu cù una stimolazione A-spot pò esse un modu sexy per esplorà ciò chì vi porta piacè è desideriu.
Ma hè solu una di e numerose zone erogene chì e persone cun vulvas anu, allora sì ùn vi piace micca u ghjocu A-spot, hè ancu bè.
"A parte più impurtante di u vostru piacè hè u vostru piacè", dice Sinclair. "Continuate à esplorà è truverete ciò chì funziona per voi, sì avete o no una etichetta o u locu esattu chì ti piace toccu."
Gabrielle Kassel hè un scrittore di sessu è di benessere basatu in New York è Trainer di Livellu 1 CrossFit. Hè diventata una persona matinale, hà pruvatu a sfida Whole30, è hà manghjatu, betu, spazzolatu, lavatu cù, è bagnatu di carbone - tuttu à nome di u ghjurnalisimu. In u so tempu libaru, a si pò truvà leghjendu libri di autoaiutu, pressu in panca, o ballu in palu. Seguità la nantu Instagram.